sobota, 16 lipca 2022

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXIX - Wyjazd do Łodzi i przesiadka w Warszawie.


PAN Jezus BÓG Prawdziwy często swych zbawionych prowadzi dłuższą drogą, a nie najkrótszą. W zeszłym tygodniu jechałem pociągiem do Łodzi aby spotkać się, spędzić BOŻY czas z bratem i siostrą w Chrystusie. Mieszkają blisko dworca Łódź Fabryczna więc kupując bilet przez Internet nie zagłębiałem się czy jest bezpośredni pociąg na inną łódzką stację. Na dworzec Łódź Fabryczna miałem pociąg z przesiadką w Warszawie i godzinę oczekiwania. Jadąc do Warszawy zauważyłem że mogłem tym pociągiem dojechać do Łodzi bez przesiadek tylko że na stację Łódź Widzew. Gdybym wiedział wcześniej to może pojechałbym bez przesiadek, ale wierzę że miałem być tą godzinę w Warszawie. W Warszawie na dworcu Zachodnim czekając na pociąg do Łodzi - Dobry Wszechmogący Pasterz PAN ZBAWICIEL Jezus który ma od zmartwychwstania daną od OJCA wszelką moc w niebie i na ziemi - dał mi spotkać różnych ludzi z którymi mogłem porozmawiać o NIM. Dzieliłem się swoim zbawczym świadectwem m.in. z kilkoma młodymi pracownikami kolei którzy pomagali podróżnym w tym ludziom z Ukrainy. Osoby w okolicach 20-25 lat, ale wysłuchały i pozytywnie się odnosiły do tego co im mówiłem o Chrystusie Zmartwychwstałym w moim życiu i o Jego nauce której nie uczy ani rzymski katolicyzm, ani Świadkowie Jehowy itd. 

PAN dał spotkać też kilka osób z Ukrainy, którym dałem ewangelizacyjne broszurki po ukraińsku. Część z nich wzięła, a część z nich nie chciała gdy usłyszała że to o Jezusie ZBAWICIELU BOGU. Spotkałem Ukrainkę w wieku 50-60 lat która miała chustkę na głowie. Słyszałem stojąc niedaleko od niej jak mówi po ukraińsku chyba z synem. Pomyślałem że jej chusta, to może coś związanego z nowotworem, więc tym bardziej chciałem jej powiedzieć o zbawieniu wiecznym. Podszedłem, powiedziałem dzień dobry i spytałem czy jest z Ukrainy. Odpowiedziała twierdząco, więc powiedziałem że chcę jej coś dać do przeczytania o ukraińsku i życzę jej wszystkiego dobrego, mam nadzieję w BOGU że ludzie zaczną wybierać dobro, a nie zło, miłość a nie nienawiść i tak wojna się zakończy. Wzięła tą broszurkę. Kilka czy kilkanaście minut później sama odeszła do mnie i dziękowała mi za tą broszurkę w biblijnym zbawczym przesłaniem. Powiedziałem jej : chwała BOGU, chwała PANU Jezusowi. Odpowiedziała "Sława" i po ukraińsku błogosławiła mi. 

Dalej już będąc na swoim peronie zauważyłem młodą kobietę która miała jedną rękę genetycznie zdeformowaną i krótką jak do łokcia. Zauważyłem też że ma torbę w kolorach LGBT. Miałem w sercu żeby podejść do niej i porozmawiać, nie tylko że sam jestem bez lewej ręki po wypadku, ale i że idąc za ideologią LGBT widać wyraźnie że nie zna Prawdziwego BOGA, że nie jest zbawiona. Poprosiłem Chrystusa Cudownego Doradcę o mądrość, prowadzenie i otwarte serce dla niej ku słuchaniu, aby to co powiem do niej było ku BOŻEJ chwale i ku zbawieniu tej kobiety. Podszedłem do niej powiedziałem dzień dobry. Odniosłem się do jej lewej ręki pokazując też na swoje lewe ramię mówiąc że mamy podobną sytuację. Przeszedłem szybko do tematu wypadku i żeby nie zbudowała muru myśląc że jestem rzymskim katolikiem czy ŚJ, szybko zaznaczyłem że nie jestem rzymskim katolikiem bo katolicyzm to nie jest Kościół Chrystusa, to anty-kościół, sekta. Wymieniłem jej kilka rzeczy jak n. spowiedź w konfesjonale, czyściec, budowle pałace a BÓG nie mieszka w świątyniach, nie ma świątyń, ale chce mieszkać w wierzącym człowieku. Nad trumną na pogrzebie mówią :"nasz brat, nasza siostra" o zmarłym - ale płać tysiąc, dwa lub więcej. W średniowieczu uszyli szaty nadali tytuły sobie i wmówili ludziom że potrzebują ich, ich rytuałów, ceremonii do zbawienia, a to nie prawda. Do zbawienia potrzebny jest sam ZBAWICIEL i BÓG chce mieć ze zbawionym człowiekiem osobistą, bezpośrednią relację, a nie przez ludzi, budynki, ceremonie itd. Zgodziła się z tym co mówiłem, ale mówiła że nie potrzebuje tego. Wspomniałem jej że każdy zgrzeszył, że bez Chrystusa jako PANA ZBAWICIELA człowiek idzie na sprawiedliwe potępienie. Mówiła że dobrze jej tak jak jest. Wspomniałem że gdyby zmieniła zdanie to żeby nigdy nie szła do rzymskiego katolicyzmu, ŚJ czy innych organizacje, ale żeby zwróciła się do Chrystusa PANA i BOGA, żeby otworzyła Biblię = Słowo Boże. Na koniec powiedziałem : "wszystkiego dobrego" i odszedłem. PAN postawił mnie na jej drodze. Nie wiem skąd była i gdzie jechała, ale obym ją spotkał w Nowym Jeruzalem. Oby była wśród zbawionych w domu OJCA, a nie wśród potępionych. Oby szła za Doskonale Świętym PANEM ZBAWICIELEM, a nie za grzeszną brudną kłamliwą ideologią LGBT. 

Podjechał pociąg. Wsiadłem i ruszyłem w kierunku Łodzi na dworzec Łódź Fabryczna. Może i w tym pociągu miałem kogoś spotkać. Nie miałem okazji do rozmów, ale może ktoś zwrócił uwagę na bluzę chrześcijańską albo na Biblię którą czytałem. Brat w PANU czekał na mnie na dworcu i miałem tam rozmowy o Chrystusie z trzema pracownikami kolei. Zacząłem od podziękowania za ich pracę, a dalej już przeszedłem na temat wypadku, BOGA, zbawienia, Biblii. 

Będąc kilka dni w Łodzi miałem sam i z bratem, siostrą wiele różnych rozmów z różnymi ludźmi o OJCU i BARANKU, o zbawieniu, o Biblii. Wracając któregoś dnia z zakupów z bratem postanowiliśmy przejść obok miejsca gdzie ma siedzibę sekta Towarzystwa Strażnica. Pomodliliśmy się do ANA że jeśli to właściwy czas to może postawić kogoś z ŚJ na naszej drodze. Poprosiliśmy o mądrość, miłość, odwagę, ochronę, prowadzenia. Niedługo musieli zaczynać swoje spotkanie  widzieliśmy wchodzących do środka. Przed wejściem, wjazdem stała kobieta od ŚJ. Minęliśmy ją, przeszliśmy kilka metrów dalej. Odwróciłem się i powiedziałem jej dzień dzień dobru i że PAN Jezus nadal czyni cuda. Wskazałem na rękę i powiedziałem jej że TIR, ciężarówka na mnie najechała, że byłem w stanie krytycznym i 6 tygodni na OIOMI-ie, ale PAN Jezus zostawił mnie jeszcze przy życiu, że duchowo dzięki Niemu jestem mocniejszy niż przed wypadkiem. Pokazywałem jej na osobistą relację z NIM, której oni nie mają, bo negują że jest BOGIEM. Wspomniałem jej że sam powiedział : "Przyjdźcie do mnie wszyscy utrudzeni, obciążeni a ja wam dam ukojenie". Wspomniałem jej że ON jest ze mną : "ja jestem z wami o wszystkie dni", że jest BOGIEM a nie aniołem-stworzeniem, bo stworzenia nie są m.in. Wszechobecne. Powiedziałem że nie jestem rzymskim katolikiem, że wypisałem się wiele lat temu, bo nie nauczają prawdy, ale i że jej organizacja w wielu rzeczach nie naucza prawdy. Powiedziałem jej żeby była jak Berejczycy i w zrozumieniu polegała nie na ludziach, ale na Chrystusie Nauczycielu. Może z minutę, dwie z nią rozmawiałem, a właściwie to ja do niej większość słów powiedziałem. PAN Jezus dał dobre świadectwo, słowa płynęły ze mnie i uderzały w jej serce. Takie mam przeświadczenie. Oby była wolna od tej sekty, oby czciła SYNA nie mniej niż OJCA którego nie zna. Bóstwo Zmartwychwstałego SYNA nie jest mniejsze niż Bóstwo OJCA, ale jest równe - stąd jednakowa cześć, chwała należy się im obydwu. Syn Logos nie miał początku, nie jest stworzeniem, nie ma mniejszej Boskości od OJCA - stąd też taka sama cześć ma być oddawana Jemu jak OJCU. Na 33/34 lata stał się człowiekiem - Drugim Adamem, ale przed wcieleniem i od zmartwychwstania ponownie jest BOGIEM Prawdziwym YHVH jakim był od zawsze wraz z OJCEM. Szatan na wiele sposobów próbuje robić z SYNA stworzenie, próbuje wmawiać ludziom że nie jest BOGIEM Prawdziwym YHVH. Nie wierzcie jego kłamstwom. Gdyby Chrystus był stworzeniem, gdyby nie był Bogiem Prawdziwym to nie mógłby duchowo ożywiać, nie mógłby dać nowego serca i nowego ducha. Nie mógłby uwalniać z niewoli grzechu, nie mógłby wzbudzać owocu ducha. Nie mógłby być Wszechobecny. Nie mógłby wielu innych rzeczy które jednak robi. Nie tylko natchniona nieomylna Biblia wskazuje że jest BOGIEM Prawdziwym, ale również świadectwo życia tysięcy zbawionych ludzi ... "aby wszyscy czcili Syna, jak czczą Ojca. Kto nie czci Syna, ten nie czci Ojca, który go posłał" - Ewangelia Jan 5:23 BW

W Łodzi będąc na zakupach z bratem spotkaliśmy różne osoby dzięki Chrystusowemu prowadzeniu w tym pewną niepełnosprawną młodą kobietę. Moja amputowana lewa ręka po wypadku, to mała rzecz w porównaniu do jej niepełnosprawności. Miała jedną nogę, poruszała się na elektrycznym, sterowanym wózku inwalidzkim i obydwie ręce miała krótsze jak do łokcia, a dłonie nie przypominały dłoni. Genetycznie nie wykształciły się w łonie. Pomodliłem się o prowadzenie, właściwe słowo i dobre zachowanie, a następnie podszedłem do niej. Przywitałem się i powiedziałem jej że ja mam ciężko, ale ona ma o wiele ciężej niż ja. Z pokorą odpowiedziała że aż tak to u niej nie jest. Opowiedziałem jej co mi się stało, ale opowiedziałem jej też że na długo przed wypadkiem miałem straszne problemy sam ze sobą - byłem w grzech, w depresji, w strasznych lękach, kompleksach, nie widziałem się już w tym świecie, już chyba na drodze do więzienia. I że była w domu Biblia tylko że kurzem zarastała. Dzięki BOGU zacząłem czytać jeszcze przed wypadkiem i PAN Jezus mnie uwolnił z moich grzechów, z całej tej strasznej ciemności w której żyłem, także nawet jak później straciłem rękę to mam dziś pokój ducha, jestem wolny od depresji, lęków, że nie jestem niewolnikiem grzechu. Idę do domu OJCA a nie na sąd i potępienie. Lepiej z jedną ręką wejść do Królestwa Bożego niż z obiema na potępienie. Lepiej nawet z najgorszym zdrowiem cielesnym ale być zbawionym, niż być zdrowym i pójść na potępienie. Powiedziałem jej że w Biblii BÓG obiecuje że zbawieni będą mieć nowe ciała, tam nie będzie niepełnosprawności, żadnych cierpień, żadnego zła i nie będzie śmierci.  Ta młoda kobieta słuchała i robił wrażenie że zgadza się z tym co mówię. Nawet gdy jej wykazałem dlaczego nie jestem rzymskim katolikiem to nie broniła rzymskiego katolicyzmu, ale zgadzała się z tym co mówię. Zaznaczyłem też że nie jestem z organizacji ŚJ bo to też sekta. Bardzo skromną, pokorną osobą się wydawała.  Zachęcałem do czytania lub słuchania z wiarą biblijnego Słowa Bożego. Okazało się że też jest z województwa lubelskiego. Dwie osoby z województwa lubelskiego mające problemy z kończynami spotykają się w Łodzi podczas zakupów. Znowu PAN Jezus pokierował w odpowiednie miejsce, w odpowiedni czas. ... "Serce człowieka obmyśla jego drogę, lecz Pan kieruje jego krokami" - Księga Przypowieści Salomona 16:9 BW _____ "Pan kieruje krokami męża, Wspiera tego, którego droga mu się podoba" - Psalm 37:23 BW

Ucieszyło mnie że dobrze, pozytywnie odebrała to co jej mówiłem. Obym i z nią się spotkał w Nowym Jeruzalem wśród zbawionych którzy będą po otrzymaniu nowych ciał żyć bez końca. Obyśmy razem pobiegli złotymi ulicami i przywitali się obydwiema w pełni zdrowymi rękami, niezniszczalnymi jak cała nowe ciało które otrzymają zbawieni  ... "Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też oczekujemy Zbawiciela, Pana Jezusa Chrystusa. (21) On przemieni nasze podłe ciało, aby było podobne do jego chwalebnego ciała, zgodnie ze skuteczną mocą, którą też może poddać sobie wszystko." - List apostoła Pawła do Filipian 3:20-21 UBG ______ "A jak nosiliśmy obraz ziemskiego, tak będziemy nosili obraz niebieskiego. (50) To zaś mówię, bracia, że ciało i krew nie mogą odziedziczyć królestwa Bożego ani to, co zniszczalne, nie odziedziczy tego, co niezniszczalne. (51) Oto oznajmiam wam tajemnicę: Nie wszyscy zaśniemy, ale wszyscy będziemy przemienieni; (52) W jednej chwili, w mgnieniu oka, na ostatnią trąbę. Zabrzmi bowiem trąba, a umarli zostaną wskrzeszeni niezniszczalni, a my zostaniemy przemienieni. (53) To bowiem, co zniszczalne, musi przyodziać się w to, co niezniszczalne, a to, co śmiertelne, przyoblec się w nieśmiertelność. (54) A gdy to, co zniszczalne, przyoblecze się w niezniszczalność, a to, co śmiertelne, przyoblecze się w nieśmiertelność, wtedy wypełni się to słowo, które jest napisane: Połknięta jest śmierć w zwycięstwie." - 1 Koryntian 15:49-54 UBG ... "Przyszły dar nieśmiertelności i temat czasu - athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 6" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/01/przyszy-dar-niesmiertelnosci-i-temat.html

Było wiele innych osób i rozmów m.in. odwiedziłem cielesną rodzinę - ciocię z którą sporo porozmawiałem o Bogu, zbawieniu, Biblii i prawdziwym Kościele. Proszę o modlitwy za ciocią, za jej bliskimi, i za wszystkimi tymi osobami które PAN dał spotkać, porozmawiać czy to w Warszawie czy w Łodzi i w innych miejscach. Oby wszyscy uwierzyli w NIEGO i ufali MU, poddawali MU swoje życie jako swemu PANU ZBAWICIELOWI. Oby wszyscy ci ludzie, wszyscy ludzie na ziemi szli wąską drogą pełnienia woli CHRYSTUSA i wytrwali w tym do końca. Oby żyli już tylko dla Jego woli, czynili tylko to co ON chce, a nie żyli dla swojego "JA", nie żyli dla pożądliwości i grzechów. Oby wybierali poddawanie się PANU ZBAWCY a nie samowolkę. Oby ON był ich PANEM, a nie że oni są panami dla samych siebie ... "I rzekł ktoś do niego: Panie, czy tylko niewielu będzie zbawionych? On zaś rzekł do nich: (24) Starajcie się wejść przez wąską bramę, gdyż wielu, powiadam wam, będzie chciało wejść, ale nie będą mogli. (25) Gdy wstanie gospodarz i zamknie bramę, a wy staniecie na dworze i pukać będziecie w bramę, mówiąc: Panie, otwórz nam, a on odpowie: Nie wiem, skąd jesteście. (26) Wówczas zaczniecie mówić: Jadaliśmy i pijaliśmy przed tobą, i na ulicach naszych nauczałeś; (27) a on powie wam: Nie wiem, skąd jesteście, odstąpcie ode mnie wszyscy, którzy czynicie nieprawość." - Ewangelia Łukasza 13:23-27 BW

Proszę też o modlitwy za sobą oraz za bratem i siostrami z naszej Chrystusowej społeczności : abyśmy wypełniali zawsze wolę PANA Jezusa, abyśmy wykonali to do czego przeznaczył nas wraz ze swym OJCEM. Abyśmy nasza Chrystusowa wiara i miłość pomnażały się. Abyśmy zawsze i wszędzie byli posłuszni, poddani, wierni PANU Jezusowi Chrystusowi do samego końca, nawet w ewentualnej śmierci męczeńskiej. Aby ON i OJCIEC byli uwielbieni w naszej społeczności, abyśmy żyli już tylko ku ICH chwale pośród świętości, prawdy, miłości. Jeśli PAN zechce to żeby dołączył inne zbawione osoby do naszej społeczności ... "Bracia, powinniśmy zawsze dziękować Bogu za was, co jest rzeczą słuszną, bo bardzo wzrasta wasza wiara i u każdego z was pomnaża się wzajemna miłość" - 2 Tesaloniczan 1:3 UBG

Chwała zawsze i za wszystko dla BOGA OJCA i równego MU w Bóstwie, Boskości : PANA Jezusa Chrystusa niech będzie od wszelkiego stworzenia ... "A gdy spojrzałem, usłyszałem głos wielu aniołów wokoło tronu i postaci, i starców, a liczba ich wynosiła krocie tysięcy i tysiące tysięcy; (12) i mówili głosem donośnym: Godzien jest ten Baranek zabity wziąć moc i bogactwo, i mądrość, i siłę, i cześć, i chwałę, i błogosławieństwo. (13) I słyszałem, jak wszelkie stworzenie, które jest w niebie i na ziemi, i pod ziemią, i w morzu, i wszystko, co w nich jest, mówiło: Temu, który siedzi na tronie, i Barankowi, błogosławieństwo i cześć, i chwała, i moc na wieki wieków. (14) A cztery postacie mówiły: Amen. Starcy zaś upadli i oddali pokłon." - Objawienie Jana 5:11-14 BW ..... "aby wszyscy czcili Synajak czczą Ojca. Kto nie czci Syna, ten nie czci Ojca, który go posłał" - Ewangelia Jan 5:23 BW

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 16.07.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz