czwartek, 14 lipca 2022

4 złote zamiast 5 złotych, drugie wyjście zamiast lenistwa - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXVIII


Świadectwo z dzisiejszego dnia : Wracając z zakupów przechodziłem obok kobiety która sprzedawała borówki i chyba jagody kamczackie [takie podłużne - zdjęcie obok jest z internetu]. Opakowanie po 5 złotych. Okazało się że z drobnych mam 4 złote. Chciałem przy okazji kupowania złożyć też jej świadectwo o BOGU Prawdziwym w moim życiu. Miałem całe 100 zł z banknocie, ale powiedziałem jej że pójdę do domu bo niedaleko mieszkam i wrócę z 5 złotymi. Wróciłem do domu, wypakowałem zakupy i postanowiłem że pójdę gdzieś ten kilometr w obie strony i dotrzymam słowa. Wyszedłem z modlitwą, prośbami do Chrystusa o dobre, właściwe słowa wobec tej kobiety czy innych ludzi które PAN by postawił na drodze. Doszedłem do miejsca gdzie sprzedawała ta kobieta, ale zamiast niej był mężczyzna. Powiedziałem dzień dobry i wyjaśniłem że niedawno była tu pani i obiecałem jej że wrócę i kupię bo nie miałem przy sobie drobnych. Okazało się że to jej mąż. Poprosiłem go że gdyby przyszła to proszę jej przekazać że był ten mężczyzna bez ręki, żeby nie myślała sobie że jestem niesłowny. Powiedział że przekaże. Podziękowałem mu za jego pracę, mówiąc że nie jest lekko w racy na polu ale można dziękować BOGU za posiadanie dwóch rąk do ciężkiej pracy. Opowiedziałem mu po krótce o wypadku, przechodząc na kluczowy temat : BOGA, zbawienia, biblijnej nieomylnej natchnionej nauki. Bardzo dobrze przyjął wszystko co mówiłem. Zgadzał się z tym że rzymski katolicyzm to firma, sekta, że ludzie w średniowieczu nawymyślali różne obrzędy, rytuały, różne rzeczy w tym jedzenie hostii żeby mieć władzę, kontrolę, pieniądze. Zgodził się że BÓG chce mieć z nami osobistą relację, że zbawienie jest wprost, bezpośrednio u Zmartwychwstałego ZBAWICIELA. Zgodził się że nauka i praktyka rzymskiego katolicyzmy czy Świadków Jehowy to wypaczenie, to nie ma nic wspólnego z Chrystusem i Biblią. 

Za chwilę przyszła jego żona i jej też powtórzyłem co mężowi. Poza tym Wszechmocny SYN dał mi jeszcze dopowiedzieć kilka kwestii. Ona również bardzo pozytywnie, bardzo dobrze przyjęła to co mówiłem o potrzebie ZBAWICIELA u każdego człowieka, o jedynym ratunku w NIM i o tym że tylko ON jest Skałą na której możemy zbudować swoje życie tak że nikt i nic tego nie zawali - żadna śmierć, żadne wydarzenia. Zgodzili się też że widać że USA zmierza do bezpośredniej konfrontacji z Chinami i Rosją i będzie z tego kiedyś globalna wojna i tylko w trwając w CHRYSTUSIE, idąc za NIM będzie się mieć potrzebne duchowe siły aby przejść wszystko w BOŻY sposób. 

Młodzi ludzie gdzieś w okolicach 30 lat, ale bardzo dobrze nam się rozmawiało. Widać że PAN Jezus poruszył ich serca. Gdybym miał złotówkę więcej to od razu kupiłbym bez chodzenia do domu. Wtedy ta kobieta była sama, a widocznie obydwoje mieli usłyszeć ode mnie to co usłyszeli. Gdybym wybrał lenistwo zamiast pójścia i kupienia tych owoców, to nie byłoby tej dobrej duchowej rozmowy, nie byłoby Chrystusowego świadectwa. PAN Jezus nie błogosławi lenistwa, bo to grzech. Błogosławi postępowanie które jest zgodne z Jego nauką, z Jego doskonałym charakterem. Chwała Zbawcy oraz Jego OJCU za wszystko. Oby małżeństwo żyło w społeczności z OJCEM i SYNEM i przez to aby postępowali we wszystkim na ICH chwałę, według ICH woli.  PS - ten mężczyzna mówił o kimś ze swojej rodziny który też miał zderzenie z TIR-em. Wspomniał o OIOM-ie i że ten człowiek 1,5 roku był na wyciągach szpitalnych. Oby to co usłyszało to małżeństwo było też ku pocieszeniu, zbawieniu dla tego człowieka z ich rodziny. 

 Jedyną rzeczą którą źle zrobiłem, nieopacznie zgrzeszyłem językiem - było powiedzenie tej kobiecie z borówkami że zaraz przyjdę i kupię od niej. Powinienem powiedzieć inaczej, zaznaczając że jak PAN Jezus pozwoli, jak niczego nie zmieni to przyjdę i kupię od niej te borówki.......... "A teraz wy, którzy mówicie: Dziś albo jutro pójdziemy do tego lub owego miasta, zatrzymamy się tam przez jeden rok i będziemy handlowali i ciągnęli zyski, (14) wy, którzy nie wiecie, co jutro będzie. Bo czymże jest życie wasze? Parą jesteście, która ukazuje się na krótko, a potem znika. (15) Zamiast tego, winniście mówić: Jeżeli Pan zechce, będziemy żyli i zrobimy to lub owo. (16) Wy natomiast chełpicie się przechwałkami swoimi; wszelka tego rodzaju chełpliwość jest zła. (17) Kto więc umie dobrze czynić, a nie czyni, dopuszcza się grzechu." - List Jakuba 4:13-17 BW

To nie koniec. Wracając zauważyłem starszego mężczyznę kulejącego na nogę który wspierał się o kulę. Podszedłem do niego i życzyłem mu wszelkiego duchowego i fizycznego dobra pokazując na lewą amputowaną rękę, ale i mówiąc że wiem co to są problemy z chodzeniem, bo o 6 tygodniach na OIOM-ie musiałem od nowa uczyć się chodzić. Opowiedziałem mu o wypadku, a przede wszystkim o BOGU ZBAWICIELU który jeszcze przed wypadkiem zbawił mnie, tak że jestem nowym człowiekiem. Mówiłem mu że jestem duchowo mocniejszy niż przed wypadkiem, że nie jestem grzesznikiem jak w starym życiu, ale dzieckiem BOŻYM. Mówiłem że przede mną nie góra jakieś 100 lat w grzesznym, złym świecie, ale wieczne, nieskończone życie w raju, w domu OJCA. Lepiej nawet z jedną ręką wejść tam niż z obydwoma na potępienie. Dobrze odbierał co mówiłem i również on się zgadzał z tym co mówiłem o Świadkach Jehowy i rzymskim katolicyzmie, że tam nie ma obecności CHRYSTUSA, tam nie prawdy, że nie nauczają tego co naucza Biblia - Słowo BOŻE. Mówiąc o swoim stanie zdrowia mówiłem że też jest po wypadku, że miał roztrzaskane obydwie nogi. PAN Jezus postawił mnie we właściwym miejscu i czasie. Gdybym nie poszedł po te owoce nie byłoby również tego spotkania. 

Kilkanaście metrów dalej przy parkingu siedziała młoda kobieta i jadła borówki, obok nie stała kobieta koło 50-tki która przypatrywała mi się. Powiedziałem dzień dobry i powiedziałem że mój brak ręki to po wypadku. Podszedłem i zacząłem im mówić o wypadku i o BOGU - o PANU Jezusie. Ta młodsza myślała że jestem Świadkiem Jehowy. Wyprowadziłem ją z błędnego przekonania o mnie wskazując że dostałem ze 20 jednostek krwi, a Świadkowie Jehowy nie uznają transfuzji i mają też różne inne błędne nauki. Za chwilę też zaznaczyłem że za rzymskim katolicyzmem też nie idę, bo i rzymski katolicyzm nie służy CHRYSTUSOWI, nie naucza i nie praktykuje tego co BÓG przekazał w Biblii. Okazało się w trakcie rozmowy że ta starsza kobieta to matka tej młodszej. Ta matka mówiła że jej też nie dawano szans, że też miała wypadek i bardzo mocno roztrzaskaną głowę gdzie była też jakaś rana mózgu. Córka potwierdziła. Wskazałem im że w CHRYSTUSIE Wszechmogącym BOGU jest moja wolność od grzechu, moja siła, nadzieja, pokój ducha. Opowiedziałem im jak mnie zbawił n długo przed wypadkiem i jak sprawia że duchowo jestem mocniejszy niż przed wypadkiem. Wykazałem im że każdy zgrzeszył choćby kłamstwem, a jeden grzech przekreśla człowieka sprzed oblicza Doskonale Świętego BOGA, więc bez ZBAWICIELA człowiek idzie na BOŻY sąd ku potępieniu, że sami nie możemy zmazać swoich win, sami nie potrafimy uwolnić się z grzesznych zachowań i sami nie potrafimy żyć według woli BOŻEJ. Córka wspomniała że "nie chodzi do kościoła", a ja dodałem że też do rzymskiego katolicyzmu nie chodzę, bo to nie jest Kościół, że wypisałem się dawno temu jeszcze przed wypadkiem. Zgodziła się że ludzie w średniowieczu uszyli sobie szaty, nadali tytuły i wmówili ludziom że potrzebują ich i ich rytuałów, ceremonii do zbawienia. Zgodziła się że BÓG nie mieszka w budynkach, że ludzie dawno temu powymyślali różne rzeczy żeby mieć władzę, kontrolę, pieniądze. Zgodziły się obydwie z tym że rzymski katolicyzm to korporacja, firma, sekta. Znowu PAN Jezus który ma wszelką moc władzę w niebie i na ziemi postawił mnie w odpowiednim miejscu. Kolejna osoba po bardzo ciężkim wypadku tak jak ja. Nic nie było widać po niej, ale PAN JEZUS wszystko wie i wiedział gdzie mnie poprowadzić. Znowu gdybym wybrał lenistwo zamiast pójść i kupić te owoce - to nie byłoby i tego spotkania. 

Gdybym miał złotówkę więcej - gdybym zamiast 4 złotych miał 5 zł, to nie byłoby tych spotkań. W starym grzesznym życiu pewnie narzekałbym, szemrał że zabrakło mi i muszę dodatkowo iść do domu. Jako zbawiony nowy człowiek z wiarą patrzę że dane sytuacje, zdarzenia są Chrystusową szkołą i że PAN  ma moc obrócić to w dobru, ku swojej i OJCA chwale. 

Jedyną rzeczą którą źle zrobiłem, nieopacznie zgrzeszyłem językiem - było powiedzenie tej kobiecie z tymi owocami że zaraz przyjdę i kupię od niej. Powinienem powiedzieć inaczej, zaznaczając że jak PAN Jezus pozwoli, jak niczego nie zmieni to przyjdę i kupię od niej.. Mówiąc że zaraz przyjdę i kupię powiedziałem tak jakby to ode mnie zależało, jakbym miał władanie nad swoim życiem i okolicznościami, a przecież jestem tylko człowiekiem, śmiertelnikiem zależnym całkowicie od BOGA Stwórcy. Chrystus PAN mógł mieć inne plany wobec mnie tak że nie mógłbym pójść po te owoce i wyszłoby że jestem niesłowny. Powinienem zaznaczyć jej : "Jak PAN Jezus pozwoli, jak niczego nie zmieni to przyjdę i kupię od pani". ......... "A teraz wy, którzy mówicie: Dziś albo jutro pójdziemy do tego lub owego miasta, zatrzymamy się tam przez jeden rok i będziemy handlowali i ciągnęli zyski, (14) wy, którzy nie wiecie, co jutro będzie. Bo czymże jest życie wasze? Parą jesteście, która ukazuje się na krótko, a potem znika. (15) Zamiast tego, winniście mówić: Jeżeli Pan zechce, będziemy żyli i zrobimy to lub owo. (16) Wy natomiast chełpicie się przechwałkami swoimi; wszelka tego rodzaju chełpliwość jest zła. (17) Kto więc umie dobrze czynić, a nie czyni, dopuszcza się grzechu." - List Jakuba 4:13-17 BW

Przeprosiłem ZBAWCĘ, poprosiłem aby obmył mnie z tych nieprzemyślanych słów, poprosiłem abym miał moc, mądrość aby nigdy tego nie powtórzyć. Przez wiarę wiem że mi przebaczył gdy wyznałem mu ten upadek i wierzę że da mi moc abym więcej tak nie powiedział ... "Jeśli zaś chodzimy w światłości, jak On sam jest w światłości, społeczność mamy z sobą, i krew Jezusa Chrystusa, Syna jego, oczyszcza nas od wszelkiego grzechu. (8) Jeśli mówimy, że grzechu nie mamy, sami siebie zwodzimy, i prawdy w nas nie ma. (9) Jeśli wyznajemy grzechy swoje, wierny jest Bóg i sprawiedliwy i odpuści nam grzechy, i oczyści nas od wszelkiej nieprawości. (10) Jeśli mówimy, że nie zgrzeszyliśmy, kłamcę z niego robimy i nie ma w nas Słowa jego." - 1 List apostoła Jana 1:7-10 BW ... Potrzebuję ZBAWCY w każdej chwili, nieprzerwanie i każdego dnia do końca swego życia w tym ciele ... " Albowiem Chrystus nie wszedł do świątyni zbudowanej rękami, która jest odbiciem prawdziwej, ale do samego nieba, aby się wstawiać teraz za nami przed obliczem Boga; (25) i nie dlatego, żeby wielekroć ofiarować samego siebie, podobnie jak arcykapłan wchodzi do świątyni co roku z cudzą krwią, (26) gdyż w takim razie musiałby cierpieć wiele razy od początku świata; ale obecnie objawił się On jeden raz u schyłku wieków dla zgładzenia grzechu przez ofiarowanie samego siebie. (27) A jak postanowione jest ludziom raz umrzeć, a potem sąd, (28) tak i Chrystus, raz ofiarowany, aby zgładzić grzechy wielu, drugi raz ukaże się nie z powodu grzechu, lecz ku zbawieniu tym, którzy go oczekują." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 9:24-27 UBG

"Dzieci moje, to wam piszę, abyście nie grzeszyli. A jeśliby kto zgrzeszył, mamy orędownika u Ojca, Jezusa Chrystusa, który jest sprawiedliwy. (2) On ci jest ubłaganiem za grzechy nasze, a nie tylko za nasze, lecz i za grzechy całego świata. (3) A z tego wiemy, że go znamy, jeśli przykazania jego zachowujemy. (4) Kto mówi: Znam go, a przykazań jego nie zachowuje, kłamcą jest i prawdy w nim nie ma. (5) Lecz kto zachowuje Słowo jego, w tym prawdziwie dopełniła się miłość Boża. Po tym poznajemy, że w nim jesteśmy. (6) Kto mówi, że w nim mieszka, powinien sam tak postępować, jak On postępował. (7) Umiłowani, nie podaję wam nowego przykazania, lecz przykazanie dawne, które mieliście od początku; a tym przykazaniem dawnym jest to Słowo, które słyszeliście. (8) A jednak nowe przykazanie podaję wam, to, które jest prawdziwe w nim i w was, gdyż ciemność ustępuje, a światłość prawdziwa już świeci. (9) Kto mówi, że jest w światłości, a brata swojego nienawidzi, w ciemności jest nadal. (10) Kto miłuje brata swego, w światłości mieszka i nie ma w nim zgorszenia. (11) Kto zaś nienawidzi brata swego, jest w ciemności i w ciemności chodzi, i nie wie, dokąd idzie, gdyż ciemność zaślepiła jego oczy. (12) Piszę wam, dzieci, gdyż odpuszczone są wam grzechy dla imienia jego. (13) Piszę wam, ojcowie, gdyż znacie tego, który jest od początku. Piszę wam, młodzieńcy, gdyż zwyciężyliście złego. (14) Napisałem wam, dzieci, gdyż znacie Ojca. Napisałem wam, ojcowie, gdyż znacie tego, który jest od początku. Napisałem wam, młodzieńcy, gdyż jesteście mocni i Słowo Boże mieszka w was, i zwyciężyliście złego. (15) Nie miłujcie świata ani tych rzeczy, które są na świecie. Jeśli kto miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca. (16) Bo wszystko, co jest na świecie, pożądliwość ciała i pożądliwość oczu, i pycha życia, nie jest z Ojca, ale ze świata. (17) I świat przemija wraz z pożądliwością swoją; ale kto pełni wolę Bożą, trwa na wieki. (18) Dzieci, ostatnia to już godzina. A słyszeliście, że ma przyjść antychryst, lecz oto już teraz wielu antychrystów powstało. Stąd poznajemy, że to już ostatnia godzina. (19) Wyszli spośród nas, lecz nie byli z nas. Gdyby bowiem byli z nas, byliby pozostali z nami. Lecz miało się okazać, że nie wszyscy są z nas. (20) A wy macie namaszczenie od Świętego i wiecie wszystko. (21) Nie pisałem wam nie dlatego, że nie znacie prawdy, ale dlatego, że ją znacie i że żadne kłamstwo nie wywodzi się z prawdy. (22) Któż jest kłamcą, jeżeli nie ten, który przeczy, że Jezus jest Chrystusem? Ten jest antychrystem, kto podaje w wątpliwość Ojca i Syna. (23) Każdy, kto podaje w wątpliwość Syna, nie ma i Ojca. Kto wyznaje Syna, ma i Ojca. (24) To, co słyszeliście od początku, niech pozostanie w was. Jeżeli pozostanie w was to, co od początku słyszeliście, i wy pozostaniecie w Synu i w Ojcu. (25) A obietnica, którą sam nam dał, to żywot wieczny. (26) To wam napisałem o tych, którzy was zwodzą. (27) Ale to namaszczenie, które od niego otrzymaliście, pozostaje w was i nie potrzebujecie, aby was ktoś uczył; lecz jak namaszczenie jego poucza was o wszystkim i jest prawdziwe, a nie jest kłamstwem, i jak was nauczyło, tak w nim trwajcie. (28) A teraz, dzieci, trwajcie w nim, abyśmy, gdy się objawi, mogli śmiało stanąć przed nim i nie zostali zawstydzeni przy przyjściu jego. (29) Jeżeli wiecie, że jest sprawiedliwy, wiedzcie też, że każdy, kto postępuje sprawiedliwie, z niego się narodził." - 1 List apostoła Jana rozdział 2 BW

Dziękuję PANIE Jezus Wszechmogący BOŻE za Twoje prowadzenie, ochronę, wszelkie dary i łaskę, za Twoją krew, za Twoją i OJCA obecność, zamieszkiwanie we mnie. Dziękuje BOŻE Ojcze za to że w swoim jedynym Synu uczyniłem mnie dzieckiem BOŻYM z łaski przez wiarę, zaufanie wobec Twego Uwielbionego Zmartwychwstałego Syna. Chwała wam DWÓM za wszystko. Chwała wam DWÓM  niech będzie oddawana w duchu i prawdzie od wszelkiego stworzenia. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 14.07.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz