poniedziałek, 18 lipca 2022

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXX - cudzołożna żona pewnego mężczyzny, śmierć jego rodziców i jego alkoholowy grzech

 

Dzisiaj dane mi było od BOGA Dobrego Pasterza - spotkać pewnego mężczyznę który zwierzył się że ma wielkie problemy rodzinne, wpadł w alkohol i ma żal do BOGA z powodu niedawnej śmierci rodziców. Idąc w pewne miejsce aby mamie zebrać pewne zioła na herbatę przechodziłem obok tego mężczyzny który siedział na ławce w pewnym zacisznym miejscu i coś jadł. Powiedziałem mu dzień dobry, odpowiedział. Życzyłem mu smacznego i zapytałem czy jak nie przeszkadzam - to czy mogę mu coś powiedzieć. Powiedział że mogę, więc zacząłem od tego że : każdy z nas ma jakieś problemy jak np. ja po wypadku, po amputacji ręki, ale nie ma problemu którego nie mógłby rozwiązać BÓG - PAN Jezus Chrystus który jest Wszechmogący. To były dobre słowa od PANA, bo za chwilę się okazało że ten mężczyzna ugina się pod ciężarem różnych rzeczy.

 Zanim się otworzył, to opowiedziałem mu co mi się stało z ręką. Opowiedziałem przede wszystkim jak i z czego zbawił, uwolnił mnie PAN Jezus ZBAWICIEL. Powiedziałem mu, że dawno temu na długo przed wypadkiem miałem gorszy stan, bo wtedy miałem utrapienie sam ze sobą - byłem w grzechach, miałem depresje, straszne lęki, nie widziałem się w tym świecie, byłem w strasznym psychicznym stanie, ale dzięki BOGU jeszcze przed wypadkiem zacząłem w domu czytać z wiarą Biblię i PAN Jezus mnie wyrwał z niewoli grzechów, wyzwolił z z depresji, lęków, całej tej ciemności, beznadziei w jakiej żyłem. Nawet gdy straciłem później rękę w wypadku, to mam się dzisiaj bardzo dobrze. Mimo braku ręki nie mam psychicznych, duchowych problemów jakie miałem kiedyś. Jestem dzieckiem BOŻYM w PANU Jezusie ZBAWICIELU, a BÓG jako OJCIEC jest nieskończenie leszy, potężniejszy od najlepszych ludzkich ojców, więc nigdy mnie nie zostawi, nie opuści. Minęło 6 lat od wypadku, a ja jestem dzięki łasce BOŻEJ duchowo silniejszy niż przed wypadkiem. 

Zwierzył się że zaczął chodzić do kościoła [Miał na myśli rzymski katolicyzm. Nie rozumie na tą chwilę że to nie jest Kościół, ale anty-Kościół, podróbka chrześcijaństwa]. Zaczął chodzić bo mówił że żona wzięła dzieci i odeszła od niego. Mówił że ona z kimś cudzołoży i jeszcze obnosi się z tym na Internecie. Zamiast słowa cudzołoży użył wulgaryzmu, ale nie będę tego powtarzał, bo chrześcijaninowi nie godzi się nawet cytować takich słów. Mówiłem mu że bardzo dobrze że zaczął szukać BOGA, że tylko u Niego, w Nim jest prawdziwy ratunek i że CHRYSTUS może zmienić serce nawet najgorszego człowieka. Spytał jak może zmienić taką kobietę jak jego żona. Powiedziałem mu, że ZBAWICIEL może odmienić myślenie, wartości, postępowanie jego żony tak że wróci do niego, a on jej przebaczy i jeszcze mogą być razem jako zdrowa rodzina. Mówiłem że sam byłem w strasznych grzechach, a dzisiaj jestem kompletnie innym człowiekiem. Mówiłem mu że ZBAWCA chce uzdrawiać małżeństwa, rodziny, więc jest nadzieja i dla ich rodziny. Zachęcałem go żeby nie szukał BOGA w rzymskim katolicyzmie, bo tam GO nie znajdzie, tam nie prawdy o NIM, nie ma tam Jego biblijnej nauki. Wymieniłem mu różne diametralne różnice między Chrystusową drogą, a rzymskim katolicyzmem. Zachęcałem aby czytał Biblię, ale mówił że nie czuje tego teraz. Powiedziałem MU że z BOGIEM trzeba iść w prawdzie, według tego co BÓG mówi, a rzymski katolicyzm nigdy nas tego nie uczył. Mówiłem mu żeby zaufał Chrystusowi PANU ZBAWCY, bo bez Niego człowiek idzie na potępienie. Mówiłem aby nie zwracał się do jakichś tzw. świętych czy Marii, ale do Chrystusa jako BOGA. Przeczytałem mu też werset z Psalmu 23 który mam na bluzie : "Zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną". Mówiłem mu że dobrze mieć dobrego ziemskiego ojca, ale nieskończenie lepiej mieć BOGA jako OJCA, ale do tego potrzeba PANA ZBAWICIELA. Sami nie możemy uwolnić się od winy wobec BOGA, sami nie potrafimy uwolnić się z niewoli grzechu. 

Wspomniał że ma żal do BOGA z powodu niedawnej śmierci rodziców. Mówił że niedawno umarli nie mając jeszcze 70 lat. Powiedział : "dlaczego BÓG mi ich zabrał". Powiedziałem że współczuję mu, ale BÓG nic nam nie zabiera, bo wszystko jest jego - nie jest nam nic dłużny. Nikt nie zasługuje na życie, a zawsze gdy umiera ktoś bliski to ludzie chcieliby żeby jeszcze pożył. Nawet gdyby żył i 100 lat to chcieliby aby ich bliski jeszcze pożył. Zgodził się ze mną. Powiedziałem mu że dobrze doceniać to co jest, dziękować a nie narzekać. Rodzice mogli umrzeć wcześniej n 10, 20, 30, 50 lat temu lub wcześniej. Zachęcałem go aby całym sercem poszedł za PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem bo jeśli rodzice umarli jako zbawieni, to i gdy on będzie zbawiony to spotkają się w raju, ale jeśli nawet rodzice umarli jako zbawieni, a on nie będzie zbawiony to nie spotkają się, nie będą razem w wieczności. Powiedziałem mu że tu i teraz mam nowe inne życie jako zbawione dziecko BOŻE, ale najlepsze dopiero przede mną w rajskim domu OJCA. Lepiej nawet wejść tam z jedną ręką, niż z obydwiema na potępienie. Tam nie chorób, śmierci, wojen, niesprawiedliwości, żadnego zła. 

Wspomniał też że wpadł w alkohol, ale i tutaj mu wskazałem na ZBAWICIELA, mówiąc że alkohol to niszczyciel, że wszystko mu zabierze. Mówiłem mu że ludzie piją i na chwilę zapominają, ale gdy wytrzeźwieją to ich stan jest jeszcze gorszy i dochodzą nowe problemy ze zdrowiem, pracą, rodzinne itd. Powiedziałem mu że zresztą sam dobrze wie jak jest, że dłużej żyje niż ja i widział to niejednokrotnie, a pozytywnych przykładów nie ma. Zgodził się ze mną. Na koniec obiecałem że będę się modlił za nim, za jego żoną, za jego rodziną. Życzył mu wszystkiego dobrego, odwzajemnił to. Przez wiarę jestem dobrej myśli co do jego osoby. PAN Jezus ZBAWICIEL na prawdę może zbawić każdego człowieka. Nikogo nie przekreślam, ale wszystkim chcę mówić prawdziwą biblijną Dobrą Nowinę o BOŻEJ Chrystusowej zbawczej łasce. Pomocy zawsze należy szukać u BOGA ZBAWICIELA. W Nim mieć cała nadzieję, całą ufność ... "Pieśń stopni. Oczy moje podnoszę ku górom, skąd przyjdzie mi pomoc. (2) Moja pomoc jest od PANA, który stworzył niebo i ziemię. (3) Nie pozwoli zachwiać się twojej nodze; twój stróż nie drzemie. (4) Oto ten, który strzeże Izraela, nie zdrzemnie się ani nie zaśnie. (5) PAN jest twoim stróżem, PAN jest cieniem twoim po twojej prawicy. (6) Słońce nie porazi cię za dnia ani księżyc w nocy. (7) PAN będzie cię strzegł od wszelkiego zła; on będzie strzegł twojej duszy. (8) PAN będzie strzegł twego wyjścia i przyjścia, odtąd aż na wieki." - Psalm 121 UBG

PAN Jezus przeze mnie dał mu wiele różnych wskazówek, zachęt aby poszedł za NIM, aby zaufał MU. Mam nadzieję że ten mężczyzna wybierze PANA ZBAWICIELA, że nie wystraszy się przyjść ze swymi grzechami do ZBAWCY PANA i że nie wystraszy się oddawać MU swojego życia, pełnić Jego woli, być Jego sługą. Oby z wiarą zaczął czytać jedynie natchnioną nieomylną Księgę czyli Biblię. Oby nie polegał na sobie, nie polegał na ludziach w rozumieniu i wykonywaniu BOŻEGO Słowa, ale żeby całkowicie polegał na Cudownym Doradcy, na Tym który ma daną od swego OJCA - wszelką moc władzę w niebie i na ziemi. Oby był chrześcijańskim Berejczykiem który z serca szczerze z wiarą bada wszystko "czy tak się rzeczy mają". Mówiłem mu że jak będzie całym sercem szukał BOGA to BÓG da mu się znaleźć, wyprostuje jego ścieżki, pokaże mu właściwą drogę. 

Oby ten mężczyzna rozumiał że cudzołóstwa jego żony nie kończą ich małżeństwa. Oby rozumiał że tylko śmierć kończy legalnie zawarte małżeństwo. Oby rozumiał że cudzołóstwa żony nie sprawiają, że on też może znaleźć sobie inną kobietę. Dopóki jego żona żyje to będzie jego żoną, bez względu na grzechy jakie by robiła. Oby rozumiał że skoro ona cudzołoży, to nie sprawia że może znaleźć sobie nową żonę. Gdyby tak zrobił to wtedy również i on byłby cudzołożnikiem. Tylko i wyłącznie śmierć kończy legalnie zawarte małżeństwo. Taka postawa to głupota w oczach świata, ale BÓG który jest Wierny, Święty i jest Miłością mówi że legalnie zawarte małżeństwo jest nierozerwalna do śmierci którego ze współmałżonków. Wiele osób dzisiaj między wierszami tak na prawdę ślubuje sobie mniej więcej coś takiego : "Będę cię kochać dopóki ty będziesz mnie kochać, a jak przestaniesz mnie kochać to i ja przestanę ciebie kochać. Jeśli mnie zdradzisz i znajdziesz sobie kogoś innego, to i ja znajdę sobie kogoś innego."  ............. "Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 3 - miłość agape nie ustaje i zawsze ma nadzieję" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/03/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

Oby ten mężczyzna miał do końca wiarę że ZBAWCA może ją zbawić, odmienić nie tylko w temacie cudzołóstwa, ale i w innych obszarach tak że będzie prawdziwie chrześcijanką. Oby miał miłość do niej i z miłości czekał na jej przyjście do PANA ZBAWCY i do niego jako jej męża. Oby ta cała rodzina służyła PANU Jezusowi. Oby ta cała rodzina żyła na chwałę BOGA OJCA i PANA Jezusa Chrystusa ZBAWICIELA. W Chrystusie szczerze z serca życzę tego tym ludziom i wszystkim innym których małżeństwa, rodziny się rozłączyły. PAN ZBAWCA chce z powrotem łączyć, scalać, ożywiać. Proszę o modlitwę za tym mężczyzną, za jego żoną, za jego dziećmi. 

Poza tym mężczyzną PAN Jezus dał dziś różne inne osoby m.in. trzech chłopców na rowerach w wieku gdzieś 10-12 lat. Skoro sam miał wypadek na rowerze, to zacząłem rozmowę od tematu roweru i wypadku. Przekazałem im kilka prostych prawd że m.in. że w PANU Jezusie ZBAWICIELU - BÓG jest moim Ojcem jak w modlitwie Ojcze Nasz. Pewnie mają ziemskich ojców więc wykazałem że BÓG jako OJCIEC jest dla mnie, dla swych dzieci nieskończenie lepszy od najlepszych ludzkich ojców. Mówiłem że nie narzekam że nie mam ręki, że trzeba doceniać co się ma i za wszystko dziękować BOGU. Wspomniałem m.in. że skoro ja mam jedną rękę, a pomagam rodzicom i różnym innym osobom, to oni mając dwie ręce tym bardziej mogą sobie i innym. Wspomniałem im że gdy byłem w ich wieku to nie czytałem Biblii, nie interesował mnie to. Powiedziałem im że gdybym z wiarą czytał Biblię będąc w ich wieku, to nie popełniłbym wielu grzechów, nie popełniłbym wielu błędów, uniknął różnych złych skutków swoich złych wyborów, więc zachęcam ich aby czytali Biblię, Ewangelię - aby nauczyli się na moim przykładzie, wyciągnęli wnioski z mojego przykładu. Proszę o modlitwę również za tymi chłopcami aby poszli za Chrystusem jako PANEM ZBAWICIELEM, aby zaczęli z wiarą czytać Biblię od dzisiejszego dnia i by byli zawsze dobrym przykładem, dobrym świadectwem dla rówieśników i innych ludzi. Oby szli za PANEM ZBAWICIELEM, a nie za grzechami, nie za złudnymi zwodniczymi rzeczami tego anty-Chrystusowego świata. 

Proszę o modlitwy za wszystkimi innymi ludźmi z którymi dane mi było dziś rozmawiać i proszę o modlitwy za mnie - abym wzrastał w PANU Jezusie, abym zawsze był Jego dobrym świadkiem, abym był Mu wierny, poddany, posłuszny, ufający nawet w najgorszych czasach. Abym zawsze miał właściwe BOŻE Słowo i właściwe Chrystusowe zachowanie ku BOŻEJ chwale.  Abym zawsze znał ICH wolę i zawsze abym czynił ICH wolę. Aby nawet w ewentualnej męczeńskiej śmierci - PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus był we mnie uwielbiony wraz ze swym OJCEM. Aby moja społeczność z Nimi dwoma była taką jaką Oni chcieliby że była ... "co widzieliśmy i słyszeliśmy, to i wam zwiastujemy, abyście i wy społeczność z nami mieli. A społeczność nasza jest społecznością z Ojcem i z Synem jego, Jezusem Chrystusem" - 1 List Jana 1:3 BW ... Wszelka chwała jedynie dla Nich DWÓCH. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 18.07.2022 Puławy , Dominik Marzec 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz