piątek, 22 marca 2024

Szukanie na wynajem kawalerki w Łodzi i pracy w Łodzi -- prośby modlitewne

 

Chciałem prosić o modlitwy w sprawie mojej przeprowadzki do Łodzi i w sprawie znalezienia tam pracy. Szukam kawalerki na Śródmieściu. Dzisiaj wykonam kilka telefonów w sprawie mieszkania i pracy. powierzam to jak i wszystko inne w ręce mego PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa który ma wszelką, absolutną moc oraz władzę w niebie i na ziemi. ON się troszczy o swój Kościół - Ekklessie, więc w zaufaniu MU jestem dobrej myśli. Jego wola, a nie moja niech się stanie, bo to ON jest nieomylny, doskonałym BOGIEM Prawdziwym, a nie ja. 

Wczoraj zadzwoniłem w pewne miejsce odnośnie pracy, ale okazało się że bardziej szukają kobiet. W zaufaniu PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi patrzę na to, że PAN ma coś innego dla mnie, a może też sprawić że jednak się odezwą bo nie znajdą kobiet. Tak samo w zaufaniu PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi, przez żywą wiarę chcę podchodzić do wszelkich innych przeciwności, nieaktualnych ofert, negatywnych decyzji. Zaufanie BOGU, żywa wiara okazują się m.in. w patrzeniu okiem wiary nawet na niepomyślne okoliczności, niezrozumiałe okoliczności, w niezłomności, w wytrwałości. 

Dopóki wierzę że jest wolą PANA BOGA abym się przeprowadził do Łodzi, aby być blisko Chrystusowego brata i siostry, abyśmy dawali wspólnie świadectwo Chrystusowe, głosili Dobrą Nowinę, służyli sobie i innym darami duchowymi, dopóty będę przez wiarę, w zaufaniu PANU BOGU Prawdziwemu : niezłomnie, z świętą determinacją próbował aż do skutku, aż PAN ZBAWICIEL otworzy drzwi że dane mi będzie wynająć mieszkanie w Łodzi i mieć też pracę. Wierzę że moja przeprowadzka do Łodzi jest wolą Chrystusową, bo wierzę że byłaby ku chwale OJCA i PANA ZBAWICIELA, byłaby ku umocnieniu, zbudowaniu duchowemu naszej społeczności domowej oraz na świadectwo dla innych ludzi, a także ku dobru dla rodziców oraz ku mojemu duchowemu wzrostowi.  Gdyby dane mi było się przeprowadzić, to oby i dane nam było prawdziwą zbawczą Dobrą Nowiną napełnić całe to miasto ku chwale samego PANA BOGA. ........................."I począł Piotr mówić do niego: Oto my opuściliśmy wszystko i poszliśmy za tobą. (29) Jezus odpowiedział: Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiego, kto by opuścił dom albo braci, albo siostry, albo matkę, albo ojca, albo dzieci, albo pola dla mnie i dla ewangelii, (30) który by nie otrzymał stokrotnie, teraz, w doczesnym życiu domów i braci, i sióstr, i matek, i dzieci, i pól, choć wśród prześladowań, a w nadchodzącym czasie żywota wiecznego. (31) A wielu pierwszych będzie ostatnimi, a ostatnich pierwszymi." - Ewangelia Marka 10:28-31 BW........................... "Nowe przykazanie daję wam, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem; abyście się i wy wzajemnie miłowali. (35) Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli miłość wzajemną mieć będziecie." - Ewangelia apostoła Jana 13:34-35 BW

"Takie jest przykazanie moje, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem. (13) Większej miłości nikt nie ma nad tę, jak gdy kto życie swoje kładzie za przyjaciół swoich. (14) Jesteście przyjaciółmi moimi, jeśli czynić będziecie, co wam przykazuję." - Ewangelia apostoła Jana 15:12-14 BW

Nawet jeśli PAN BÓG da mi się przeprowadzić do Łodzi, to Łódź też jestem Wielkim Babilonem, Puławy to też Wielki Babilon, cały ten anty-CHRYSTUSOWY świat, wrogi oddawaniu się Jezusowi Chrystusowi jako swemu PANU ZBAWICIELOWI, wrogi Jego woli i naukom - cały ten świat to Wielki Babilon. Moja ojczyzna to Nowe Jeruzalem. Mój dom jest tam gdzie są OJCIEC Niebiański i PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus, gdzie zasiadają na tronie chwały, gdzie będę twarzą w twarz z NIMI. Tam w Nowym Jeruzalem jest moje mieszkanie, a w tym świecie jestem obcym, jestem pielgrzymem ...... "W domu Ojca mego wiele jest mieszkań; gdyby było inaczej, byłbym wam powiedział. Idę przygotować wam miejsce. (3) A jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, abyście, gdzie Ja jestem, i wy byli." - Ewangelia apostoła Jana 14:2-3 BW 

  • "Ja dałem im słowo twoje, a świat ich znienawidził, ponieważ nie są ze świata, jak Ja nie jestem ze świata. (15) Nie proszę, abyś ich wziął ze świata, lecz abyś ich zachował od złego. (16) Nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata." - Ewangelia apostoła Jana 17:14-16 BW .................... "Mit niepodległości Polski część 8 - Biblijnym Wielkim Babilonem cały świat = wszystkie państwa w tym też Polska" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/05/mit-niepodlegosci-polski-czesc-8.html

Puławy, Łódź i wszelkie inne miasta, miejscowości przeminą, nie będzie ich w wieczności. Ten bezbożny świat i wszelkie jego dzieła, rzeczy przeminą, ale to co PAN BÓG ustanowi, to nigdy nie przeminie i zawsze będzie nieskazitelne, doskonałe ............. "Apokalipsis - strong 602. Prawdziwe znaczenie zwrotu : "Jak po apokalipsie". -- Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 17" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/09/apokalipsis-strong-602-prawdziwe.html

"Ojcze! Chcę, aby ci, których mi dałeś, byli ze mną, gdzie Ja jestem, aby oglądali chwałę moją, którą mi dałeś, gdyż umiłowałeś mnie przed założeniem świata. (25) Ojcze sprawiedliwy! I świat cię nie poznał, lecz Ja cię poznałem i ci poznali, że Ty mnie posłałeś; (26) i objawiłem im imię twoje, i objawię, aby miłość, którą mnie umiłowałeś, w nich była, i Ja w nich." - Ewangelia apostoła Jana 17:24-26 BW

"Oczekiwał bowiem miasta mającego fundamenty, którego budowniczym i twórcą jest Bóg. (11) Przez wiarę także sama Sara, mimo podeszłego wieku, otrzymała moc poczęcia potomstwa i urodziła, gdyż za wiernego uznała tego, który obiecał. (12) Dlatego z jednego człowieka, i to obumarłego, zrodziło się potomstwo tak liczne, jak gwiazdy niebieskie i jak niezliczony piasek na brzegu morza. (13) Wszyscy oni umarli w wierze, nie otrzymawszy spełnienia obietnic, ale z daleka je ujrzeli, cieszyli się nimi i witali je, i wyznawali, że są obcymi i pielgrzymami na ziemi. (14) Ci bowiem, którzy tak mówią, wyraźnie okazują, że szukają ojczyzny. (15) Gdyby przecież wspominali tę, z której wyszli, mieliby sposobność powrócić. (16) Teraz jednak pragną lepszej, to jest niebiańskiej. Dlatego Bóg nie wstydzi się być nazywany ich Bogiem, bo przygotował dla nich miasto." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 11:10-16 UBG

Proszę o modlitwy za mną abym miał potrzebną mądrość, odwagę, miłość aby wykonać w Boży sposób wszystko to co mam wykonać, i bym umiał w cierpliwość, zaufaniu do końca oczekiwać na to co uczyni PAN BÓG. ............................ "Temu zaś, który według mocy działającej w nas potrafi daleko więcej uczynić ponad to wszystko, o co prosimy albo o czym myślimy, (21) temu niech będzie chwała w Kościele i w Chrystusie Jezusie po wszystkie pokolenia na wieki wieków. Amen." -  List apostoła Pawła do Efezjan 3:20-21 BW

" A do ludu powiesz: Oczyśćcie się na jutro, a będziecie jeść mięso, gdyż biadaliście przed Panem, mówiąc: Obyśmy mogli najeść się mięsa! Wszak dobrze nam było w Egipcie. Pan da wam mięsa i będziecie jeść. (19) Nie będziecie jeść przez jeden dzień ani przez dwa dni, ani przez pięć dni, ani przez dziesięć dni, ani przez dwadzieścia dni, (20) ale przez cały miesiąc, aż wam nozdrzami będzie wychodzić i będzie wam wstrętne, dlatego żeście wzgardzili Panem, który jest wśród was, i biadaliście przed nim, mówiąc: Dlaczego wyszliśmy z Egiptu? (21) I rzekł Mojżesz: Sześćset tysięcy pieszych liczy lud, pośród którego jestem, a Ty mówisz: Dam im mięsa i będą jeść cały miesiąc. (22) Czy można zarżnąć dla nich tyle owiec i bydła, żeby im starczyło? Albo gdyby się złowiło wszystkie ryby morskie, to czy im starczy? (23) I rzekł Pan do Mojżesza: Czy ręka Pana jest na to za krótka? Zobaczysz teraz, czy moje słowo ci się spełni, czy nie." - 4 Księga Mojżeszowa 11:18-23 BW

"Lecz ja zwróciłbym się do Boga i Bogu przedłożyłbym moją sprawę (9) który czyni rzeczy wielkie i niezbadane, cudowne i niezliczone," - Księga Hioba 5:8-9 BW

"Czyni wielkie, niezbadane rzeczy i cuda, którym nie ma miary." - Księga Hioba 9:10 BW

"Na to rzekł Pan do Abrahama: Dlaczego to roześmiała się Sara, mówiąc: Czyżbym naprawdę mogła jeszcze rodzić, gdy się zestarzałam? (14) Czy jest cokolwiek niemożliwego dla Pana? W oznaczonym czasie za rok wrócę do ciebie, a Sara będzie miała syna." - 1 Księga Mojżeszowa 18:13-14

"Ach, Wszechmocny Panie! Oto Ty uczyniłeś niebo i ziemię wielką swoją mocą i swoim wyciągniętym ramieniem; nie ma nic niemożliwego dla ciebie." - Księga Jeremiasza 32:17 BW

"Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego." - Ewangelia Łukasza 1:37 UBG

"Proście, a będzie wam dane, szukajcie, a znajdziecie, pukajcie, a będzie wam otworzone. (8) Każdy bowiem, kto prosi, otrzymuje, kto szuka, znajduje, a temu, kto puka, będzie otworzone. (9) I czy jest wśród was człowiek, który da synowi kamień, gdy ten prosi o chleb? (10) A gdy prosi o rybę, czy da mu węża? (11) Jeśli więc wy, będąc złymi, umiecie dawać dobre dary waszym dzieciom, o ileż bardziej wasz Ojciec, który jest w niebie, da dobre rzeczy tym, którzy go proszą." - Ewangelia apostoła Mateusza 7:7-11 UBG

"I powiedział do wszystkich: Jeśli kto chce pójść za mną, niechaj się zaprze samego siebie i bierze krzyż swój na siebie codziennie, i naśladuje mnie. (24) Kto bowiem chce zachować duszę swoją, straci ją, kto zaś straci duszę swoją dla mnie, ten ją zachowa. (25) Bo cóż pomoże człowiekowi, choćby cały świat pozyskał, jeśli siebie samego zatraci lub szkodę poniesie? (26) Kto bowiem wstydzi się mnie i moich słów, tego i Syn Człowieczy wstydzić się będzie, gdy przyjdzie w chwale swojej i Ojca, i aniołów świętych." - Ewangelia Łukasza 9:23-26 BW ______________________ "I zaczął ich pouczać o tym, że Syn Człowieczy musi wiele cierpieć, musi być odrzucony przez starszych, arcykapłanów oraz uczonych w Piśmie i musi być zabity, a po trzech dniach zmartwychwstać. (32) I mówił o tym otwarcie. A Piotr wziął go na stronę i począł go upominać. (33) Lecz On odwrócił się, spojrzał na uczniów swoich i zgromił Piotra, mówiąc: Idź precz ode mnie, szatanie, bo nie myślisz o tym, co Boskie, tylko o tym, co ludzkie. (34) A przywoławszy lud wraz z uczniami swoimi, rzekł im: Jeśli kto chce pójść za mną, niech się zaprze samego siebie i weźmie krzyż swój i naśladuje mnie. (35) Bo kto by chciał duszę swoją zachować, utraci ją, a kto by utracił duszę swoją dla mnie i dla ewangelii, zachowa ją. (36) Albowiem cóż pomoże człowiekowi, choćby cały świat pozyskał, a na duszy swej szkodę poniósł? (37) Albo co da człowiek w zamian za duszę swoją? (38) Kto bowiem wstydzi się mnie i słów moich przed tym cudzołożnym i grzesznym rodem, tego i Syn Człowieczy wstydzić się będzie, gdy przyjdzie w chwale Ojca swego z aniołami świętymi." - Ewangelia Marka 8:31-38 BW

"Nie miłujcie świata ani tych rzeczy, które są na świecie. Jeśli kto miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca. (16) Bo wszystko, co jest na świecie, pożądliwość ciała i pożądliwość oczu, i pycha życia, nie jest z Ojca, ale ze świata. (17) I świat przemija wraz z pożądliwością swoją; ale kto pełni wolę Bożą, trwa na wieki." - 1 List apostoła Jana 2:15-17 BW

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 22.03.2024 r. Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz