poniedziałek, 30 stycznia 2017

35 tysięcy darmowych Nowych Testamentów



Do Polski z USA przybyło 35.000 Nowych Testamentów - wydanie Uwspółcześniona Biblia Gdańska. 
Te Pisma są darmowe - jedyna opłata to chyba jakieś koszty związane z cłem, tak że za karton w którym są 54 sztuki trzeba zapłacić nieco ponad 100 złotych. U mnie to było za karton 135 złotych - w tym koszt przesyłki kurierskiej z Torunia [ :) oczywiście nie od pana Rydzyka ] 


jeśli ktoś z was chciałby zamówić sobie to proszę pytać przez stronę Wrota nadziei : http://www.wrotanadziei.org/  , lub napisać na kontakt : jnwest64@gmail.com


Mi dzisiaj przyszła przesyłka. Co najmniej dwóch braci w Chrystusie i dwie siostry - również zamówili sobie. Właściwie nie sobie, ale dla tych, którzy będą otwarci na Ewangelię, będą mieć głód poznawania PANA JEZUSA o którym świadczą biblijne PISMA : "Badajcie Pisma; sądzicie bowiem, że w nich macie życie wieczne, a one dają świadectwo o mnie.
40 A jednak nie chcecie przyjść do mnie, aby mieć życie. " - Ewangelia Jana 5:39-40 UBG


I ponieważ od dziecka znasz Pisma święte, które cię mogą uczynić mądrym ku zbawieniu przez wiarę, która jest w Chrystusie Jezusie.
16 Całe Pismo jest natchnione przez Boga i pożyteczne do nauki, do strofowania, do poprawiania, do wychowywania w sprawiedliwości;
17 Aby człowiek Boży był doskonały, do wszelkiego dobrego dzieła w pełni przygotowany." - 2 list apostoła Pawła do Tymoteusza 3:15-17 UBG


Modlę się aby PAN JEZUS pobłogosławił tym co dobre ku wieczności - tym którzy mieli swój udział przy powstaniu i dystrybucji tych 35 tysięcy NT. Proszę PANA JEZUSA aby każdy jeden egzemplarz trafił do ludzi, którzy będą go czytać i oby PAN otworzył wszystkim oczy, skruszył serca, objawił im siebie m.in przez nauki tej jedynej natchnionej księgi. Oby PAN pokierował nas z tymi NT w odpowiednie miejsca, w odpowiedni czas i z odpowiednimi słowami w ustach oraz z Chrystusowymi czynami. Rozdać wszystko na lewo i prawo to można i w jeden dzień, ale nie na tym polega mądre działanie - niech DOBRY PASTERZ poprowadzi tam gdzie trzeba ... 


Już kiedyś kupiłem dwa kartony tych NT i np jak leżałem w szpitalu to dałem paru osobom, w tych dwóm z połamanymi kręgosłupami, którzy nie chodzili. Z poprzedniego razu jeszcze mam te NT ale jest kolejna edycja więc znowu zamówiłem. O jeść nie wołają, a kto wie może kiedyś być deficyt Pisma lub być zakazane, ale oby było wielu szczerze zainteresowanych i oby rozeszły się i aby ludzie uwierzyli PANU i otrzymali obiecanego ducha Chrystusowego i zaczęli nowe życie i sami dzielili się Ewangelią z innymi .... 


http://mieczducha888.blogspot.com/2015/01/logos-dowody-dla-najwiekszych.html - dowody dla niedowiarków





3 komentarze: