wtorek, 22 stycznia 2019

W ognistym piecu cierpienia - Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część 7




Chciałem was prosić o modlitwy w dwóch sprawach. Pierwsza to Romowie którym w szpitalu mówiłem Dobrą Nowinę o JEZUSIE ZBAWICIELU.
Mam pękniętą kość w lewym barku - proszę was o modlitwy i w tej sprawie. Na tą chwilę to chyba coś cięższego niż brak ręki.

W niedzielę w niespodziewany [w szpitalu] dla mnie sposób PAN JEZUS postawił na mojej drodze sporą grupę mężczyzn i kobiet romskich. Zaczęło się od zainteresowania ich, co stało się że nie mam ręki. PAN tak dał mi obrócić rozmowę że zaczęło się od tematu amputowanej ręki a skończyło się na tym że mówiłem im Dobrą Nowinę o JEZUSIE ŻYWYM BOGU. Chętnie słuchali i wzięli pewną broszurkę ewangelizacyjną którą zrobiłem kiedyś dla Romów. Drogi Boże, myśli Boże są niepojęte dla nas - przez myśl mi nie przyszło że będę tego dnia mówił tylu Romom, Dobrą Nowinę. Musimy być czujni, gotowi skoro PAN tak cudownie w swej mądrości działa.
Chwila nieuwagi na lodzie i katastrofa. Tak samo może być w duchowym wymiarze, więc niech PAN nasz JEZUS niech daje nam czujność przez stałe bycie skupionym na NIM. - " zdradziecka rutyna i niebezpieczny brak czujności. Objawienie Jana 3:11 "http://mieczducha888.blogspot.com/2018/05/zdradziecka-rutyna-i-niebezpieczny-brak.html
Modliłem się od dawna aby PAN JEZUS otworzył mi drzwi do głoszenia Dobrej Nowiny Romom i może to jest to przełomowe zdarzenie. Proszę o modlitwy za tych ludzi, aby to co usłyszeli i zobaczyli u mnie nie poszło na marne ale żeby PAN otworzył im oczy, zmienił ich życia aby mogli być żywym świadectwem mocy Zmartwychwstałego. - "Romowie i Polacy braćmi - Jamaro DAD DADO amaro " - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/08/romowie-i-polacy-bracmi-jamaro-dad-dado.html

Właśnie w niedzielę przy odśnieżaniu samochodu mamy, byłem nieostrożny - poślizgnąłem się i uderzyłem lewym barkiem w samochód. Mam pękniętą kość w lewym barku.
Przy drobnym nawet poruszeniu barkiem mam straszny przeszywający ból.
Nie wiem dlaczego wiele rzeczy się dzieje, ale gdy ufam że BÓG PRAWDZIWY jest Dobry, jest Miłością, jest mym OJCEM to nawet jak nie mam odpowiedzi, to mam pokój ducha JEZUSA, mam siłę iść dalej ku wiecznemu domu gdzie nie ma grzechu, łez, bólu, śmierci.  http://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/2-lata-od-amputacji-reki-jak-pozostac.html
Mimo momentów strasznego bólu w barku nie chcę narzekać, nie chcę użalać się nad sobą. PAN może ulżyć mi, ale może dać mi siłę aby ponieść ten ciężar - niech JEGO wola się stanie, bo ON jest doskonale Dobry i Mądry, Wszechmogący. 
To gorący ognisty piec, ale ten ogień gdy będę ufał miłości, dobroci, mądrości Zbawiciela wiem że tylko mnie zahartuje. Ale jak nie będę ufał JEGO miłości, dobroci, mądrości to osłabi mnie to lub zniszczy. Proszę o modlitwy. 
Dziękując zawsze za wszystko Bogu i Ojcu w imię naszego Pana Jezusa Chrystusa; " - Efezjan 5:20 - wiem że wszystko działa ku dobru z tymi którzy BOGA miłują - Rzymian 8:28 - muszę ufać temu, że ta pęknięta kość to po prostu Boży dopust ku dobru. Skoro ku dobru to wiem, że muszę dziękować za ten dopust. Mimo że jestem mocno ograniczony fizycznie - nie mogę się za bardzo schylać, robić gwałtownych ruchów to muszę ufać że to ku dobru, mimo że może poza Romami jeszcze nie widzę tego dobra. Ale jeśli nawet miałoby się zakończyć tylko na Romach to warto było uszkodzić sobie ten bark. Ich wieczny los jest ważniejszy niż moje jak wierze tylko chwilowe problemy z barkiem. 
Byłem nieuważny na lodzie. Przecież mogłem zrobić sobie coś gorszego, więc zamiast narzekać, użalać się nad sobą to chcę dziękować że z prawą ręką jest wszystko w porządku. Lewa amputowana -i jakby doszła do tego jeszcze uszkodzona prawa to byłoby ciężko. Mogłem uderzyć się w głowę - ale nie doszło do tego. Mam rodziców blisko którzy mi są bardzo pomocni - i za nich mogę dziękować OJCU i BARANKOWI. W takich chwilach łatwiej narzekać, użalać się niż dziękować BOGU. Ale chcę posłuchać PISMA - na przekór sobie chcę posłuchać PISMA : Dziękując zawsze za wszystko Bogu i Ojcu w imię naszego Pana Jezusa Chrystusa ". Skoro BÓG tak nas napomina to znaczy że dziękowanie za wszystko i w każdych okolicznościach jest dobre dla nas i przynosi chwałę BOGU. Paweł i Sylas będąc w więzieniu śpiewali BOGU i nadeszły Boża obecność.

Dobry żołnierz Chrystusa nie cofa się, nie poddaje, nie użala się, nie narzeka - ale ma pełną zbroję Bożą i w mocy Chrystusa, a nie w swojej idzie mimo wszystko w bitwie do przodu - obym był dobrym żołnierzem Chrystusa mającym pełną zbroję Bożą.

                                                                         ŁZY

W niedzielę po tym uderzeniu się, zanim pojechaliśmy do szpitala to szczerze mówiąc poleciały mi łzy. Różne rzeczy chyba się we mnie skumulowały po tych 3-4 godzinach od uderzenia się i przed PANEM wypłakałem się - zeszło ze mnie to ciśnienie, przynajmniej jego część gdy poleciały mi obfite łzy przed JEZUSEM. To nie był taki cichy płacz. Nie załamałem się, ale coś we mnie się nazbierało. Może nie skupiłem się w modlitwie na PANU, może dopuściłem jakieś użalanie się nad sobą - nie wiem, ale wiem że później już w szpitalu, po zdjęciu RTG i wizycie lekarskiej - jak rozmawiałem z tymi Romami to miałem cudowny pokój Chrystusowy, PAN dał mi dobre słowo do nich, pokierował mną w rozmowie z nimi.

"Słyszałem twoją modlitwę, widziałem twoje łzy" - Izajasz 38 
Wysłuchaj, Panie, modlitwy mojej, I nastaw uszu na wołanie moje! Nie milcz na łzy moje! Gdyż jestem tylko przychodniem u ciebie, Wędrowcem jak wszyscy ojcowie moi." - Psalm 39:13
Łzy moje są mi chlebem we dnie i w nocy, Gdy mówią do mnie co dzień: Gdzie jest Bóg twój?" - Psalm 42:4
" Tyś policzył dni mojej tułaczki, Zebrałeś łzy moje w bukłak swój. Czyż nie są zapisane w księdze twojej?" - Psalm 56:9
Kiedyś chyba nie napisałbym o tych swoich łzach, ale teraz inaczej patrze : trzeba być prawdziwym. Nie chcę grać przed BOGIEM, ani przed ludźmi. 
Prosiłem PANA kiedyś żeby był zimą ze mną w pracy, żeby przeprowadził mnie przez ten trudny czas - gdy marzła mi bardzo dłoń i najpierw przesiliłem mięśnie i teraz do 23.01 jestem za zwolnieniu, no i i jutro idę do ortopedy i możliwe że dostanę zwolnienie na ok 6 tygodni. Praktycznie zima poza pracą :) - w tym czasie zwolnienia poznałem pewną osobę o mam otwartą furtkę do dzielenia się DOBRĄ NOWINĄ w pewnej placówce medycznej, gdzie przychodzi wielu chorych. PAN obraca ku dobru wszystko w moim życiu, wierzę że tak będzie i z tym pękniętym barkiem. Ciężko mi jest, momentami bardzo ciężko - ale wiem że łaska PANA mi wystarczy aby wytrwać, przejść i to.  " Umacniając dusze uczniów i zachęcając do trwania w wierze, mówili, że przez wiele utrapień musimy wejść do królestwa Bożego." - Dzieje 14:26 - "Silniejszy od strongmanów metamorfoza dekady część 2 - wzrost mięśni wiary wzrost duchowej siły "http://mieczducha888.blogspot.com/2018/07/silniejszy-od-strongmanow-metamorfoza.html

Śpię na siedząco po 4-5 godzin bo nie w nocy przekręcając się z "boku na bok" urażałbym ten bark i byłby straszny ból. Nie chcę narzekać, ale ufać, zawierzyć - poza tym ilu braci, ile sióstr w różnych miejscach ma pewnie gorsze doświadczenia niż ja. Utrapienia kiedyś się skończą - Rzymian 8:18, kolejny dzień  bliżej nowego chwalebnego ciała i spotkania z OJCEM i SYNEM w rajskiej chwale gdzie nie będzie grzechu, bólu, cierpień, zła.

Proszę o modlitwy jeszcze raz, abym oczekiwał spotkania z PANEM, tęsknił za NIM i polegał na JEGO mocy - abym trwał w NIM W KRZEWIE WINNYM ...

" Błogosławiony człowiek, który znosi próbę, bo gdy zostanie wypróbowany, otrzyma koronę życia, którą obiecał Pan tym, którzy go miłują." - Jakub 1:12

" Zesłałeś na mnie wielkie i ciężkie utrapienia, lecz znowu przywrócisz mi życie i z głębi ziemi znów mnie wydobędziesz." - Psalm 71:20 .... " Oto wytapiałem cię sobie jak srebro, próbowałem cię w piecu cierpienia" - Izajasz 48:10

Złoto oczyszcza się przez roztopienie wpierw w ogniu ... "Z tego się radujecie, choć teraz na krótko, jeśli trzeba, zasmuceni jesteście z powodu rozmaitych prób; 7 Aby doświadczenie waszej wiary, o wiele cenniejszej od zniszczalnego złota, które jednak próbuje się w ogniu, okazało się ku chwale, czci i sławie przy objawieniu Jezusa Chrystusa;  " - 1 Piotr 1:6-7 - mam kolejną ognistą próbę ...
" A żebym zbytnio nie wynosił się ogromem objawień, dany mi został cierń dla ciała, wysłannik szatana, aby mnie policzkował, żebym się ponad miarę nie wynosił.
8 Dlatego trzy razy prosiłem Pana, aby on odstąpił ode mnie.9 Lecz powiedział mi: Wystarczy ci moja łaska. Moja moc bowiem doskonali się w słabości. Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa.10 Dlatego mam upodobanie w słabościach, w zniewagach, w niedostatkach, w prześladowaniach, w uciskach ze względu na Chrystusa; gdy bowiem jestem słaby, wtedy jestem mocny." - 2 Kor 12:7-10
 chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 22.01.2019 Puławy , Dominik


2 komentarze:

  1. Modlę się za Cibie bracie :-)
    Nie poddawaj się, jak pisał Apostoł Jakub:
    "(2) Poczytujcie to sobie za najwyższą radość, bracia moi, gdy rozmaite próby przechodzicie,

    (3) Wiedząc, że doświadczenie wiary waszej sprawia wytrwałość,

    (4) Wytrwałość zaś niech prowadzi do dzieła doskonałego, abyście byli doskonali i nienaganni, nie mający żadnych braków. list Jakuba 1"
    czy:
    "(3) Masz też wytrwałość i cierpiałeś dla imienia mego, a nie ustałeś". Apokalipsa 2

    "(12) Błogosławiony mąż, który wytrwa w próbie, bo gdy wytrzyma próbę, weźmie wieniec żywota, obiecany przez Boga tym, którzy go miłują." Jakuba 1

    "(12) A ponieważ bezprawie się rozmnoży, przeto miłość wielu oziębnie.

    (13) A kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony. "Mat 24

    Modlę się za Ciebie bracie abyś wytrwał do końca i aby Bóg Izraela dał ci szybko wyzdrowieć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki niech będą ŻYWEMU BOGU za twoje słowa zachęty i modlitwy ... u mnie jest poprawa, jest lepiej niż było. Chwała JEZUSOWI i OJCU oni mogą wszystko, mogą całkowicie mnie uzdrowić, ale niech ich wola się stanie, a nie moja :)

      Usuń