środa, 6 listopada 2019

Rzadsze wpisy na blogu - czas intensywnego studium biblijnego nad różnymi ważnymi tematami oraz kilka innych powodów

  1. Mam na sercu bardzo ważne, obszerne tematy biblijne więc przede mną bardzo obszerne studium biblijne. Z m.in tego powodu moja aktywność na blogu będzie mniejsza. Muszę w modlitwie do PANA JEZUSA, wraz z NIM przysiąść do Biblii, do pewnych rozważań więc wpisy na blogu nie będą się pojawiały codziennie
  2. Mam też w sercu przekonanie że za dużo na raz to nie jest dobrze. Codzienne wpisy które poruszają często bardzo ciężkie i trudne tematy mam wrażenie że są zbyt dużym obciążeniem. Dobrze o nich pisać ale mam wrażenie że za dużo w krótkim czasie spowoduje "duchowe niestrawności" więc i z tego powodu rzadsze wpisy myślę że będą miały swoje plusy. To tak jakby przed kimś postawić np 20 obfitych porcji różnych potraw a on zjadłby to w 2-3 dni. Byłby przejedzony. Nie czułby się dobrze, trawienie nie byłoby za dobre, byłaby groźba wymiotów itd. Co za dużo to nie zdrowo ... 
  3. Nie chciałbym też aby ktoś moje wpisy, ten blog traktował jako zamiennik Biblii. Nie chciałbym aby ktoś był "uzależniony" od tego co napiszę. Ja nie jestem nieomylny, ja nie jestem jak PAN ZBAWICIEL JEZUS - ALFA OMEGA POCZĄTEK KONIEC PIERWSZY OSTATNI. Żadne kazanie, żadna książka, żaden artykuł nie jest zamiennikiem natchnionej Biblii i żaden człowiek nie powinien być zrównywany z Biblią albo na równi z nią traktowany. Niestety wiele osób czyta Biblię w świetle nauki takiego lub innego kościoła, w świetle ludzkich interpretacji - bez podejścia jakie mieli Berejczycy. Niech nikt nie traktuje mnie, ani tego bloga jako nieomylnych. Badajmy biblijne Pisma wraz z PANEM JEZUSEM - CUDOWNYM DORADCĄ, NIEOMYLNYM NAUCZYCIELEM. Nie przyjmujcie niczego ode mnie czy od innych ludzi "na wiarę" ale badajcie szczerze, sumiennie, bez uprzedzeń biblijne Pisma. Oczywiście wraz z WSZECHWIEDZĄCYM PANEM JEZUSEM który natchnął wybranych ludzi aby spisali to co ON chciał żeby spisali. 
  4. Jeśli macie obowiązki jak praca, rodzina itd to też zbyt częstymi wpisami nie chcę nikogo obciążać. Nie chcę też samemu się trudzić na darmo - pisząc dla samego siebie. Nie chcę biegać na darmo, ani uderzać w próżnię/powietrze. 
  5. Kiedyś na pewien czas [np czas globalnej wojny] internet upadnie, albo przez pewien czas będzie niedostępny dla nas [np czas globalnego krachu, globalnego prześladowania] więc ten blog też kiedyś będzie niedostępny, albo zostanie usunięty przez przyszłe władze jako "niewygodny" czy "niezgodny z myślą systemu". Nie możemy mieć fundamentu na internecie, na drugim człowieku. PAN JEZUS BÓG ŻYWY musi być naszą skałą na której opieramy się, na której budujemy, na której stoimy. ON - WSZECHMOGĄCY ŚWIĘTY NIEOMYLNY BÓG który nas miłuje miłością doskonałą agape i o którym świadczą, mówią natchnione biblijne PISMA. ON o którym świadczy Biblia musi być naszą skałą. Wierzę że na podstawie Biblii dzięki łasce PANA piszę dobre i ważne rzeczy ale nadal to jest pisanie niedoskonałego, omylnego człowieka. Blog kiedyś przeminie więc jak ktoś uważa jakiś wpis za cenny to niech sobie skopiuje, wrzuci np na pendrive. Blogi i inne chrześcijańskie ludzkie treści mogą zniknąć z internetu, ale PAN JEZUS jest DOSKONAŁY, WIECZNY więc JEGO biblijne słowa, JEGO nauki nie przeminą - "Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą" - Mateusz 24:35 BW.   "Nadchodząca groźniejsza rzecz niż biblijne znamię bestii - przeczytaj i ostrzeż innych chrześcijan" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/nadchodzaca-grozniejsza-rzecz-niz.html
  6. Proszę was o modlitwy za mną aby ten czas intensywnego studium nad różnymi zagadnieniami przyniósł chwałę PANU JEZUSOWI oraz BOGU OJCU. Aby wszelka chwała, cześć i dziękczynienie IM były oddawane za to co wierzę dane mi będzie kiedyś napisać po tym obszernym studium, intensywnym czasie w modlitwie nad Biblią. Abym to co kiedyś wierzę że dane mi będzie napisać było napisane w prawdzie prostym, jasnym, zrozumiałym dla wszystkich językiem. Oby dane mi było właściwe, bezbłędne zrozumienie. 
  7. "Jest czas milczenia i czas mówienia" - Księga Koheleta [Kaznodziei Salomona] 3:7b UBG .... wpisy będą rzadsze w trakcie mojego intensywnego studium Biblii. O ile rzadsze nie wiem - PAN JEZUS DOBRY PASTERZ w swojej łasce, miłości niech raczy prowadzić, dawać właściwe słowa na właściwy czas  ........ "nadchodzący Hiobowy test wiary na wszystkich chrześcijan i wszystkie kościoły" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/nadchodzacy-hiobowy-test-wiary-na.html
     chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 06.11.2019 Puławy , Dominik

3 komentarze:

  1. Ja też myślę że zmniejszenie się częstotliwości postów będzie dobra zmiana być może część osób (nie wiem ile masz dokładnie stałych czytelników) uzależniła się od tego bloga i traktowała na równi A może i lepiej od Bibli po za tym kiedyś ten blog zostanie skasowany z Internetu i serwerów na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Dominiku, będę sie modlić za Tobą, bo to co dotychczas ukazywało się na blogu było naprawdę bardzo pomocne. Miło jest, że ktoś kto wydawałoby się być obcym jest tak blisko a to wszystko przez Słowo Boże. Przez Słowo Boże stałeś się moim duchowym bratem! Dziękuję Panu Bogu i niech nas prowadzi zgodnie z Jego wolą.
    Owocnej pracy Dominiku na Chwałę PANA BOGA I NASZEGO ZBAWICIELA PANA JEZUSA CHRYSTUSA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa i za modlitwy - chwała za to wszystko PANU JEZUSOWI który nas zbawił i daje duchowe życie, prowadzi ... również tonie niech doskonale Dobry BÓG ZBAWICIEL udziela wszelkich łask, błogosławieństw ... pozdrawiam

      Usuń