niedziela, 28 lutego 2021

Świadectwo CHRYSTUSOWEGO ratunku i zbawienia siostry w wierze

https://www.duchowepogotowie.pl/2021/02/depresja-cichy-morderca.html - https://www.duchowepogotowie.pl/2021/02/depresja-cichy-morderca.html : "DEPRESJA - CICHY MORDERCA" ------ >> Świadectwo ratunku JEZUSA CHRYSTUSA PANA ZBAWICIELA BOGA PRAWDZIWEGO YHVH wobec pewnej siostry w wierze. Chwała BOGU OJCU YHVH i  PANU ZBAWCY JEZUSOWI CHRYSTUSOWI YHVH za ICH ratunek wobec niej i jej męża. 

Podziękujmy OJCU i SYNOWI za te osoby, za łaskę wobec nich, za zbawienie ich. 

Wspomnijmy w modlitwach, w prośbach tą siostrę jej męża i ich dzieci, bliskich. 

Wszelkich łask i błogosławieństw CHRYSTUSOWYCH dla nich aby zdrowo rośli duchowo, byli wiernymi świadkami CHRYSTUSA, przynosili obfity dobry owoc, pełnili wolę PANA JEZUSA do końca swych dni i wraz ze swoimi bliskimi byli w wiecznej chwale nowych niebios i nowej ziemi. 

Znam się osobiście z tym bratem i z tą siostrą i widzę jak PAN JEZUS ich umacnia, przemienia na swoje podobieństwo, prowadzi. Cieszy mnie to bardzo i jest dla mnie zachęcające, budujące.  Oby nasza relacja była coraz głębsza, mocniejsza dzięki łasce naszego OJCA i naszego PANA ZBAWICIELA który mieszka, żyje i działa w nas. Dziękuję OJCU i SYNOWI za nich, że dał nam się poznać i mam nadzieję w CHRYSTUSIE że zawsze będziemy się wzajemnie miłować tak jak ON nas umiłował. ...  "Łaska wam i pokój od Boga, Ojca naszego, i od Pana Jezusa Chrystusa. (3) Dziękuję Bogu mojemu za każdym razem, ilekroć was wspominam, (4) zawsze w każdej modlitwie mojej za wszystkich was z radością się modląc, (5) za społeczność waszą w ewangelii od pierwszego dnia aż dotąd, (6) mając tę pewność, że Ten, który rozpoczął w was dobre dzieło, będzie je też pełnił aż do dnia Chrystusa Jezusa. (7) Słuszna to rzecz, abym tak myślał o was wszystkich dlatego, że mam was w swoim sercu, boście wszyscy wraz ze mną współuczestnikami łaski zarówno wówczas, gdy jestem w więzieniu, jak i w czasie obrony i umacniania ewangelii. (8) Albowiem Bóg mi świadkiem, jak tęsknię do was wszystkich serdeczną miłością Chrystusa Jezusa" - Filipian 1. 

https://www.duchowepogotowie.pl/2021/02/depresja-cichy-morderca.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz