środa, 17 lutego 2021

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część 3 - przychodnia i apteka

                                                                       

Świadectwo z dzisiejszego dnia : Rano poszedłem odebrać mamie jej wyniki badań krwi. Idąc obok przychodni gdzie trwa remont akurat wyszło dwóch pracowników firmy remontowej i szli chyba po okno. Podziękowałem im za ich pracę, powiedziałem że nawet jeśli to ciężko praca, to mogą dziękować BOGU że mają dwie ręce. Zaczęliśmy rozmawiać, opowiedziałem im o wypadku, o tym jak CHRYSTUS BÓG mnie zbawił, jak zmienił moje życie i że w NIM mam swoją nadzieję, siłę, pokój ducha i najlepsze przede mną dopiero w wieczności. Ciepło przyjęli to co mówiłem. Zaznaczyłem że nie jestem ŚJ [Świadkiem Strażnicy], ale i nie jestem rzymskim katolikiem. Zachęcałem ich do czytania Biblii. Pożegnaliśmy się życząc sobie wszystkiego dobrego. Znowu przykład że nie ma przypadków. Dosłownie sekundy wcześniej lub później i minęlibyśmy się, a PAN JEZUS wierzę sprawił że wyszli z budynku gdy akurat przechodziłem. Wcześniej, rano gdy wstałem modliłem się, prosiłem ZBAWICIELA PANA aby stawiał na mojej drodze osoby które są otwarte na to co mówię, które są głodne JEGO osoby. 

Byłem już na miejscu i wszedłem do tej przychodni, a tam była kobieta z Wojsk Obrony Terytorialnej która pomaga w związku z koronawirusem. M.in. ta osoba wydawała wyniki badań. Była pustka w tym momencie w tym przedsionku, więc miałem okazje z nią porozmawiać. Podziękowałem za jej prace w przychodni. Ta osoba odpowiedziała mi, że mało kto jej dziękuje, a wiele osób źle się zachowuje wobec niej. Nie rozumieją że jest taka sytuacja awaryjna. Również i tej kobiecie z tego WOT opowiedziałem o swoim wypadku, o ZBAWICIELU w moim życiu, o OJCU BOGU w moim życiu. Bardzo pozytywnie odebrała co mówiłem. Mówiła m.in. żeby wszyscy mieli takie podejście do życia jak ja. Również i ją zachęcałem do czytania Biblii, zaznaczając że nie jestem żadnym ŚJ, ale i nie rzymskim katolikiem. Gdy jej wspomniałem o swojej transfuzji i mówiłem, że jak nie ma przeciwskazań to dobrze oddawać krew, to również i do tego pozytywnie podeszła. Miałem wrażenie że była prawdziwie poruszona tym co usłyszała ode mnie, ale czy tak jest rzeczywiście to wie PAN ZBAWICIEL. Mam nadzieję w NIM że to co usłyszała, to początek dla niej nowego etapu w życiu : że opuści ziemską armię, a będzie w CHRYSTUSOWEJ ARMI gdzie nie chwyta się za miecz, nie bierze się udziału w wojennym zabijaniu pod płaszczykiem "obrony ojczyzny" itd. , ale w tej BOŻEJ armii walczy się miłością, przebaczeniem, dobrem, modlitwą trwając w społeczności z OJCEM i SYNEM. 

Wojsko ziemskie to nie jest odpowiednie miejsce, zajęcie dla ludzi, bo są to ramiona zbrojne używane w światowym systemie bezbożności i nienawiści. Zamiast odmawiać walki, to ludzie wchodzą w to i zabijają jeden drugiego. Morze krwi, miliony zabitych, ogromne zniszczenia, ogrom cierpień i łez. Nie jest to odpowiednie miejsce ani dla mężczyzny, ani dla kobiety. Niestety w bezbożnym świecie ludziom od małego wpaja się wojenne zabijanie, jako przejaw dobra, bohaterstwa np. - "co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy". Również różne kościoły "błogosławią" armie i mają często swoich kapelanów wojskowych. Co za odejście od nauki PANA ZBAWCY który mówi aby miłować nieprzyjaciół, nie chwytać za miecz itd. Oby ta kobieta z WOT z którą rozmawiałem została zbawiona i przekonana przez PANA że to nie jest JEGO wolą aby tam była. Oby wszyscy wojskowi tego dostąpili, oby nikt na ziemi nie chciał nigdy chwytać za broń i wymierzać w stronę cielesnego brata czy cielesnej siostry. Jeśli chodzi o ciało, to wszyscy jesteśmy bliższą, dalszą rodziną przez Adama, Ewę, Noego i jego bliskich. Duchem większość nie jest naszą rodziną, bo większość nie ma PANA ZBAWICIELA nad sobą, nie są dziećmi BOŻYMI, ale jeśli chodzi o cielesne powiązania to wszyscy ludzie bez wyjątku są cielesną rodziną. 

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Później wracając z zakupów wierzę że PAN JEZUS ZBAWCA - ten PRAWDZIWY BÓG YHVH : wierzę że postawił przede mną jeszcze jedną osobę. Wchodząc do klatki spotkałem człowieka pod domofonem który dzwonił do ludzi, mówiąc że sprzedaje ziemniaki. Zaczęliśmy rozmawiać  powiedziałem do niego : "ma pan ciężką pracę, ale może pan dziękować za obydwie ręce". Również jemu opowiedziałem o wypadku, o swoim ZBAWICIELU który mnie zbawił i prowadzi do domu OJCA. Wspomniałem o Biblii oczywiście, o tym że nie jestem ŚJ i katolikiem [staram się też to mówić aby ludzie nie wpisywali mnie w jakieś swoje wyobrażenia]. Również i ten człowiek pozytywnie odbierał co mówiłem. Mam nadzieję w PANU JEZUSIE ZBAWCY oraz w OJCU że podejście tego człowieka nie był powierzchowny, ulotny, ale poważnie z całego serca podejdzie do tego co usłyszał i zacznie prosić, szukać, pukać. Znowu i tutaj gdybym trochę wcześniej lub trochę później przyszedł to nasze drogi by się rozminęły, a tak wierzę że PAN JEZUS pokierował mną w odpowiedni czas. Wspaniale i bardzo dla mnie budujące są takie rzeczy, zdarzenia. To buduje moją wiarę, buduje jeszcze bardziej moje zaufanie wobec mego PANA ZBAWCY który nad wszystkim panuje i nie ma rzeczy niemożliwych dla NIEGO. Wiem że mogę MU bezgranicznie ufać nawet w najgorszych, w najcięższych czasach bo co ON będzie chciał to uczyni jak chce i kiedy chce, a na pewno nie porzuci mnie, nie zostawi - obym tylko ja JEGO nigdy nie opuścił, nie oddalił się sercem. 

Ostatnio ten słowa z Psalmu 24 do mnie mocniej przemawiają : "Psalm Dawidowy. Pańska jest ziemia i to, co ją napełnia, Świat i ci, którzy na nim mieszkają. " - Psalm 24:1 BW. Świat i wszyscy ludzie, wszystko co napełnia tą planetę należy do OJCA i SYNA. OJCIEC YHVH złożył wszystko w ręce swego SYNA YHVH i co nasz PAN JEZUS ZBAWCA chce to ma moc zrobić w trzecim niebie, w całym wszechświecie i na ziemi. Nie musimy się lękać niczego co się stanie w naszym życiu czy na świecie. DO PANA naszego wszystko należy. ON decyduje czy dopuszcza wszystko. Nie powinienem nigdy składać swej nadziei, ufności w sobie czy w innym stworzeniu, ale w TYM do którego należy ziemia i co ją napełnia. Tylko w NIM się nie zawiedziemy, nie upadniemy, nie zbłądzimy. Tylko ON ma moc skruszyć każde serce, każdego człowieka i dokonać wszelkich cudów. Nie ważne co się wydarzy na ziemi, ważne że nasz PAN ZBAWCA wszystko czyni, dopuszcza, kontroluje. Widząc jak często stawia przede mną różne osoby, otwiera przede mną różne drzwi i czyni różne inne rzeczy, mogę patrzeć z całkowitym spokojem w nieznaną mi nawet przyszłość - bo wiem że CHRYSTUS jest też PANEM BOGIEM : PRZYSZŁOŚCI. Jestem PANEM BOGIEM całego czasu, wszystkich wydarzeń. 

Jeszcze jedno świadectwo ale z wczorajszego dnia : Poszedłem do apteki kupić osobie z rodziny lekarstwa. Akurat gdy podchodziłem do drzwi apteki, z samochodu wyszedł też pewien pan i stanął za mną. W środku była kolejka i nas dwóch przed apteką. Powiedziałem do niego, że jak może mu się śpieszy to go puszczę. Powiedział że nie trzeba. Wyszły dwie osoby z apteki i my weszliśmy do środka czekając na swoją kolei. Odezwałem się do tego człowieka jeszcze raz : "powiedziałem że puszczę pana bo mi się nie śpieszy, nie dawano mi szans po wypadku, a jednak JEZUS BÓG mnie zostawił jeszcze przy życiu." Mieliśmy chwilkę więc opowiedziałem mu o wypadku, o zbawieniu od ZBAWCY. O tym jak wyrwał mnie z różnych rzeczy m.in z depresji, lęków, nałogów, beznadziei i nawet jak później straciłem rękę to nadal mam pokój ducha, sens życia i BÓG jest moim OJCEM. CHRYSTUS mnie prowadzi do wspaniałej wieczności gdzie jest wierzę nieskończenie lepiej niż na tym świecie. Ten człowiek odpowiedział : "w sumie ten świat to nie ma sensu". Mówił że szaleństwa coraz gorsze, że coraz gorzej. Był gdzieś koło 50-tki, więc pewnie porównuje jak było 20-30 lat temu. Cieszę się że PAN dał mi się odezwać do NIEGO, że mogłem mu powiedzieć o niezawodnej wiecznej nadziei, obietnicach w CHRYSTUSIE PANU. Zachęcałem do czytania Biblii. Mówił że ma ciężką pracę jako kurier między miastami, że jest po drugiej nocce. Psychicznie był widać trochę w dołku, ale w sumie pozytywnie się odniósł do tego co mówiłem. Mam nadzieję że nie tylko będzie widział pustkę, bezsens tego świata, ale że pozna BOGA OJCA i PANA ZBAWICIELA JEZUSA i że będzie żył na ICH chwałę i w NICH będzie miał wspaniałe wieczne obietnice m.in. wobec nowego doskonałego świata gdzie będzie doskonała świętość, miłość, prawda, a nie grzech, nienawiść, kłamstwo i inne zło. 

PANIE ZBAWCO JEZU dziękuję za wszystko, za te osoby, dziękuję że dajesz wierzę odwagę, miłość, właściwe słowa. Prowadź PANIE jak chcesz i gdzie chcesz. Proszę o wszystko co potrzebne dla siebie i braci, sióstr abyśmy byli twoimi użytecznymi sługami w różnorakiej TWOJEJ służbie. Proszę za tymi osobami z którymi rozmawiałem - proszę o zbawienie dla nich i aby żyli na TWOJĄ i OJCA chwałę do końca swych dni. Chciałbym na swojej drodze spotykać otwarte osoby na TWOJE Słowa, ale wiem że TY możesz podesłać i kogoś negatywnym nastawieniem aby mimo wszystko pokazać MU swoją miłość, łaskę. Czyń PANIE co TY chcesz, co TY uznasz za właściwe, bo to TY jesteś DOSKONALE MĄDRY, DOSKONAŁY we wszystkim, NIEOMYLNY, WSZECHMOGĄCY - a nie ja. Ja jestem tylko prochem, tchnieniem i nic nie mogę sam z siebie zrobić w służbie dla CIEBIE i OJCA. Nic ZBAWCO PANIE dla CIEBIE i OJCA, bez CIEBIE. Nic dla BOGA bez BOGA - wszystko dzięki twojej łasce PANIE ZBAWCO : "Bo któż ciebie wyróżnia? Albo co masz, czego nie otrzymałbyś? A jeśli otrzymałeś, czemu się chlubisz, jakobyś nie otrzymał?" - 1 Koryntian 4:7 TY JEZU CHRYSTE PANIE ZBAWCO YHVH  mieszkając, żyjąc we mnie - czynisz we mnie i przeze mnie co prawdziwie dobre - uzdalniasz do wszystkiego, dajesz chcenie i wykonanie. Dziękuję za tą łaskę. CHWAŁA OJCU i TOBIE i tylko wam DWÓM. Daj PANIE ZBAWCO wykonać wszystko co powinienem wykonać według TWOJEJ woli i darów : "Tak i wy, gdy uczynicie wszystko, co wam polecono, mówcie: Sługami nieużytecznymi jesteśmy, bo co winniśmy byli uczynić, uczyniliśmy." - Ewangelia Łukasza 17:10 BW ... Prowadź i zaopatruj CHRYSTE DOBRY PASTERZU - PANIE ZBAWCO BOŻE PRAWDZIWY YHVH

"PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 17 Proste jasne biblijne porównania do doczesnych rzeczy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/12/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 17.02.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz