niedziela, 7 lutego 2021

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część 2

 


Wczoraj PAN ZBAWCA JEZUS CHRYSTUS dał mi podzielić się świadectwem o ZBAWCY w moim życiu z pewnym młodym człowiekiem. Będąc na spacerze modlitewnym nad Wisłą - w pewne miejsce gdzie przechodziłem podjechał na rowerze ten człowiek. Powiedziałem mu dzień dobry i w sercu miałem myśl, przekonanie aby porozmawiać z nim. DOBRY PASTERZ. CUDOWNY DORADCA dał wierzę właściwe słowa, właściwe podejście. Zacząłem od tematu jego roweru i powiedziałem że mój brak ręki to też efekt jazdy rowerowej, ale na drodze gdzie miałem wypadek z kilkutonową ciężarówką. 

 Ten człowiek był zaciekawiony, poruszony tematem, a ja przeszedłem szybko na tematy, że mimo braku ręki mam pokój ducha, najlepsze dopiero przede mną bo BÓG jest moim OJCEM jak w modlitwie OJCZE NASZ. w CHRYSTUSIE PANU ZBAWCY mam wieczne obietnice i ON mnie umacnia i zmienił mnie, bo kiedyś byłem całkiem innym człowiekiem. Opowiedziałem krótko z czym się borykałem przed nawróceniem m.in z depresją, lękami, beznadzieją a miałem wtedy obydwie ręce. Teraz nie mam ręki, ale nie mam tych złych stanów co kiedyś, bo jeszcze przed wypadkiem CHRYSTUS mnie zbawił, dał mi odpowiedzi w Biblii. Wspomniałem mu że jestem żywym przykładem że krew ratuje życie, bo miałem dwa krwotoki i dostałem około 20 jednostek. Mówił że chce odda krew, zbiera się ale jakoś odwleka. Powiedziałem że może po naszej rozmowie gdy zobaczył żywy dowód na to, że krew ratuje życie będzie miał większą motywację. Wspomniałem że nie jestem więc ŚJ którzy mają różne błędne nauki jak np. o transfuzji, ale i nie jestem rzymskim katolikiem bo jak czytam Biblię to porównując naukę CHRYSTUSA i JEGO apostołów do nauki rzymskokatolickiej to widzę dwa światy. On odpowiedział, że nigdy się głębiej nie interesował tymi [duchowymi] tematami, ale powiedział że : widać że wiele rzeczy rzymskim katolicyzmie "nie gra". Powiedziałem mu, że kiedyś chodziłem na siłownie i byłem dwa razy większy niż teraz, ale mięśnie nie dały mi siły. Prawdziwa siła jest w BOGU, w CHRYSTUSIE. Na koniec się pożegnałem : "nie chciałem przeszkadzać, wszystkiego dobrego. Do widzenia". Odpowiedział mi : "Również wszystkiego dobrego, do widzenia". Odwróciłem się i szedłem dalej przed siebie, a on gdy odszedłem z kilkanaście metrów powiedział mi : "dziękuję za rozmowę". Odwróciłem się i powiedziałem mu : "jeśli coś z tego co panu powiedziałem przydało się panu, to cieszę się". Odpowiedział mi : "przydało mi się, potrzebne mi to było." Odpowiedziałem mu : "polecam czytać Pismo Święte". Znowu odpowiedział : "dziękuję".

Nie ma przypadków, jest wspaniałe CHRYSTUSOWE prowadzenie, kierowanie okolicznościami, ludźmi, wszystkim. Gdybym był na tym miejscu minutę wcześniej to minąłbym się z tym człowiekiem. Co do sekundy, co do metra podjechał w to miejsca gdzie akurat przechodziłem. CHWAŁA PANU JEZUSOWI za JEGO cudowne działania, że z postanowienia OJCA panuje nad całym wszechświatem, nad wszelkim stworzeniem i nie ma rzeczy niemożliwej dla NIEGO. CHWAŁA OJCU i PANU ZBAWCY że otworzyli serce temu człowiekowi. Powiedział dziękuję, powiedział że potrzebował tej rozmowy. W czymś PAN poruszył jego serce. Oby to nie było chwilowe poruszenie, ale początek nowej drogi, nowego nadprzyrodzonego z góry życia z CHRYSTUSEM i OJCEM. Oby zaczął prosić, szukać, pukać. Oby zaczął czytać natchnioną Biblię. Obyśmy byli prawdziwie braćmi w mocy obecności CHRYSTUSA w nas. Oby żył na chwałę OJCA PANA ZBAWCY. Oby ich woli szukał i czynił ją w mocy PANA ZBAWCY. Powierzam go w ręce ZBAWCY WSZECHMOGĄCEGO. Nie jestem sam w niczym silniejszy, lepszy od innych więc zawierzam i siebie PANU ZBAWCY JEZUSOWI CHRYSTUSOWI - BOGU PRAWDZIWEMU od którego mam wszelkie dobro, wszystko co potrzebne do życia i pobożności. "CHRYSTUS w was nadzieja chwały" - Kolosan 1. CHWAŁA PANU ZBAWCY że sprawił, pokierował mnie do tej rozmowy. Prowadź PANIE ZBAWCO dalej i do końca dni, daj być zawsze TWOIM dobrym świadkiem.
W byciu chrześcijaninem nie chodzi aby być biernym, bezowocnym, ale żeby wydawać dobry owoc dzięki łasce BOŻEJ.

Nie "zakopujmy symbolicznego talentu/talentów". Prośmy, módlmy się o dary, o bycie użytecznymi sługami. Na wiele różnych sposobów WSZECHMOCNY PAN JEZUS może nas używać w stosunku do innych chrześcijan, jak i wobec ludzi niezbawionych-nienarodzonych na nowo.   "Zły i leniwy sługa z "pięcioma talentami" - Zmieniona perspektywa część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/09/zy-i-leniwy-suga-z-piecioma-talentami.html

========================================================================

Wczoraj podczas tego modlitewnego, uwielbieniowego spaceru ZBAWCA PAN dał jeszcze porozmawiać z trzema osobami. Pierwszy pan okazał się agnostykiem. Mówił że pół roku temu miał operację w związku z nowotworem i czyjąś ingerencję wierzy, ale gdy mu mówiłem o CHRYSTUSIE który jest BOGIEM PRAWDZIWYM, JEDYNYM ZBAWICIELEM to był sceptyczny, nie był zainteresowany. Opowiedziałem mu swoje świadectwo, zachęcałem aby czytał Biblię jedyną natchnioną przez BOGA Księgę. Wspomniałem oczywiście, że nie jestem ani Świadkiem J. [Strażnicy], ani rzymskim katolikiem, bo oni CHRYSTUSA i JEGO prawdy nie reprezentują, nie głoszą. 

Druga osoba to pan który jak się okazało szedł nad Wisłę o gałęzie wierzby na koszyki. Szedł na przeciw mnie, poprosiłem PANA o mądrość, właściwe słowa, o JEGO prowadzenie. Powiedziałem dzień dobry i gdy się minęliśmy zagadałem : "widzę że PAN na spacer wyszedł, ładny dzień dał BÓG". Odpowiedział że na chwilę wyszedł, bo mieszka niedaleko. Odpowiedziałem, że ja jestem na dłuższym spacerze bo aż z Puław. Przeszedłem na temat wypadku, opowiedziałem świadectwo jak PAN ZBAWCA JEZUS mnie zbawił, zmienił. Gdy wspomniałem o Biblii to powiedział że ma w domu Biblię, ale nie ma w niej wszystkiego. Odpowiedziałem że też myślałem jak on, że ktoś coś ukrył, usunął z niej, ale gdy zacząłem czytać to CHRYSTUS pokazał mi że wszystko z Biblią jest w porządku, że jest ona jak list od BOGA. I jemu też powiedziałem o tym że nie jestem ani Świadkiem J. [Strażnicy], ani rzymskim katolikiem, bo oni CHRYSTUSA i JEGO prawdy nie reprezentują, nie głoszą. 

Na koniec spotkałem już blisko domu staruszka który chyba był po wylewie, bo miał chyba jedną część ciała troczę jak sparaliżowaną. Jedna noga i jedna ręka nie były w pełni sprawne. Nie za dobrze też słyszał, ale kilka rzeczy mu powiedziałem o ZBAWICIELU w moim życiu, o wypadku i wiecznej obietnicy jaką mam w CHRYSTUSIE i że ufam co BÓG mówi przez Biblię, Ewangelię. 

Natomiast przedwczoraj rodzice gotować chcieli żurek, więc trzeba było pójść do sklepu po niego. Tata chciał iść już się ubierał, ale ja stanowczo powiedziałem, że już idę, żeby został w domu. Ubrałem się, poszedłem do osiedlowego sklepu i tam PAN ZBAWCA dał mi złożyć świadectwo o NIM, zachęcić do zawierzenia MU, do czytania Biblii. Gdy podchodziłem zapłacić podszedł z drugiej strony młody mężczyzna a ja go ominąłem i stanąłem za nim. Puściłem go przed sobą. On obrócił się żeby chyba mnie przepuścić, a ja mu powiedziałem że proszę stanąć przede mną. Przed nami jeszcze była jedna osoba, więc zagadałem do niego, że jak widać jestem po wypadku, byłem krytycznym stanie, nie dawano mi szans, a jednak BÓG mnie zostawił przy życiu, więc skoro dał mi ten czas, to chętnie ustąpię mu miejsca, nie śpieszy mi się. Opowiedziałem szybko w czym kiedyś tkwiłem na długo przed wypadkiem, jak CHRYSTUS mnie zmienił, jak zacząłem czytać Biblię i dał mi odpowiedzi, wskazuje drogę, tak że dziś mimo że bez ręki, mam pokój ducha, nie upadam na duchu, nie mam lęków w przeciwieństwie do dawnego czasu. Mówił że dobrze że tego się trzymam. Kupił co swoje, podziękował że go przepuściłem. Życzyłem mu w BOGU wszystkiego dobrego, a on mi też życzył wszystkiego dobrego. Warto było pójść do tego sklepu, zrobić co należało wobec starszych rodziców i PAN dał okazję, odwagę do dania świadectwa o NIM, okazania JEGO miłości agape. 

Jeszcze jedna historia sprzed kilku-kilkunastu dni. Czasami od pewnej pani kupuję swojskie mleko. Starsza pani, widać że biedna materialnie osoba. Ostatnio jak kupowałem od niej mleko to kolejny raz rozmawialiśmy o CHRYSTUSIE, o wierze, biblijnej nauce. Opowiedziała mi o swoich trzech krowach, jak z mężem martwi się jak je wyżywią. Skąd wezmą pieniądze na jedzenie w zimie dla  tych swoich. Ileś czasu się zamartwiali, żyli w trosce, aż pewnego dnia ktoś od nich z rodziny zadzwonił do nich czy nie chcą 2,5 tony małych ziemniaków bo im zostały, a nie wiedzą co z nimi zrobić. Ta kobieta powiedziała że pomyślała sobie, że te ziemniaki z nieba jej spadły. Odpowiedziałem jej, że na pewno CHRYSTUS BÓG pomógł im, że JEMU i OJCU należy dziękować za wszystko i do nich samych się modlić. Nie do Maryi, nie do świętych i do przebaczenia, zbawienia nie potrzeba ludzi, ich budynków, ale samego ZBAWCY który umarł za nas, zmartwychwstał jako BÓG i jako BÓG zna serca, zna myśli. ON jest doskonale święty, JEGO prawa ludzie łamią więc do NIEGO wprost trzeba się zwracać. Podałem jej przykład : "gdybym odszedł od pani kilometr nie słyszelibyśmy, więc jak Maria, jakiś inny człowiek czy anioł mógłby słyszeć słowa lub znać myśli ludzie wołających, proszących z różnych zakątków świata. Tylko BÓG - OJCIEC i SYN są Wszechobecni, Wszechwiedzący więc tylko do nich się modlę". Pozytywnie się do tego wszystkiego odniosła co jej mówiłem o wierze, Biblii, ZBAWICIELU BOGU. ... A co do krów i tych ziemniaków który dla niej "chyba" spadły z nieba, to na pewno to dar BOŻY, bo wszelkie dobro od NIEGO jest. Włożył wierzę do serca tej osoby z rodziny aby zaproponowała im dać te ziemniaki. BÓG zachowuje, pomaga ludziom i zwierzętom jak mówi np : Psalm 36 : "Sprawiedliwość twoja - jak góry Boże, Prawo twoje - jak głębina niezmierna! Panie, pomagasz ludziom i zwierzętom" - BW _______ "woja sprawiedliwość jak najwyższe góry, twoje sądy jak wielka przepaść; ty, PANIE, zachowujesz ludzi i zwierzęta!" - UBG. Chwała OJCU i PANU ZBAWCY za ich doskonałą dobroć, wszelkie łaski. 

"Oczy wszystkich oczekują ciebie, a ty im dajesz pokarm we właściwym czasie(16) Otwierasz swoją rękę i nasycasz do woli wszystko, co żyje" - Psalm 145 UBG ______ "Oczy wszystkich w tobie nadzieję mają, A Ty im dajesz pokarm ich we właściwym czasie. (16) Otwierasz rękę swą i nasycasz do woli wszystko, co żyje" - BW 

"Który daje pokarm bydłu i młodym krukom wołającym do niego" - Psalm 147:9 UBG _______ "Daje bydłu pokarm jego, Młodym krukom, gdy do niego wołają" - BW

"Dlatego powiadam wam: Nie troszczcie się o życie swoje, co będziecie jedli albo co będziecie pili, ani o ciało swoje, czym się przyodziewać będziecie. Czyż życie nie jest czymś więcej niż pokarm, a ciało niż odzienie? (26) Spójrzcie na ptaki niebieskie, że nie sieją ani żną, ani zbierają do gumien, a Ojciec wasz niebieski żywi je; czyż wy nie jesteście daleko zacniejsi niż one? (27) A któż z was, troszcząc się, może dodać do swego wzrostu jeden łokieć? (28) A co do odzienia, czemu się troszczycie? Przypatrzcie się liliom polnym, jak rosną; nie pracują ani przędą. (29) A powiadam wam: Nawet Salomon w całej chwale swojej nie był tak przyodziany, jak jedna z nich. (30) Jeśli więc Bóg tak przyodziewa trawę polną, która dziś jest, a jutro będzie w piec wrzucona, czyż nie o wiele więcej was, o małowierni? (31) Nie troszczcie się więc i nie mówcie: Co będziemy jeść? albo: Co będziemy pić? albo: Czym się będziemy przyodziewać? (32) Bo tego wszystkiego poganie szukają; albowiem Ojciec wasz niebieski wie, że tego wszystkiego potrzebujecie. (33) Ale szukajcie najpierw Królestwa Bożego i sprawiedliwości jego, a wszystko inne będzie wam dodane. (34) Nie troszczcie się więc o dzień jutrzejszy, gdyż dzień jutrzejszy będzie miał własne troski. Dosyć ma dzień swego utrapienia." - Ewangelia Mateusza rozdział 6 BW. 

"Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XVI - Marek 8:1-3 przyziemne potrzeby nie są obojętne litościwemu łaskawemu BOGU JEZUSOWI" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html

"Z pustego może nalać jedynie JEZUS PRAWDZIWY BÓG - biblijne dowody" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/z-pustego-moze-nalac-jedynie-jezus.html

"16 niesamowitych przykładów aby ufać zawsze do końca JEZUSOWI - Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/16-niesamowitych-przykadow-aby-ufac.html

"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 3 - Niezawodny Pomocnik" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/11/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus.html

"Ogród serca Łukasz 8:15 - Nowe serce i wody żywa część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/ogrod-serca-ukasz-815-nowe-serce-i-wody.html

"Brak wewnętrznego światła Łukasz 11:35 - gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/brak-wewnetrznego-swiata-ukasz-1135.html

"Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 11-sta - Nieskończony" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/08/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html

"jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 3" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/06/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html

"Czarny scenariusz dla Polski Objawienie Jana 6:4-6 - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XV" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/czarny-scenariusz-dla-polski-objawienie.html

"nadchodzący Hiobowy test wiary na wszystkich chrześcijan i wszystkie kościoły - Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/nadchodzacy-hiobowy-test-wiary-na.html

"Miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część 8 - OJCIEC DOSKONAŁY "nie zostawię was sierotami" Jn 14:18" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html

"Świadectwo ewangelizacyjnej rozmowy z policjantami. Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus YHVH część 18" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/12/swiadectwo-ewangelizacyjnej-rozmowy-z.html

"Jezus Chrystus jest Nieomylny i Doskonały część 3 - niewidoma dziewczyna na targu" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/07/jezus-chrystus-jest-nieomylny-i.html

" prowadzenie JEZUSA BOGA PRAWDZIWEGO część 2 - niepozorne wyjście do banku" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/prowadzenie-jezusa-boga-prawdziwego_9.html


"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus YHVH część 16 - kilka moich świadectw z codziennego życia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/prowadzenie-jezusa-boga-prawdziwego_9.html

Proszę o modlitwy za mną abym zawsze był dobrym świadkiem CHRYSTUSA, abym dał się prowadzić BOGU DOBREMU PASTERZOWI,. Abym zawsze szukał woli CHRYSTUSA PANA i w mocy JEGO obecności we mnie : czynił ją - ku JEGO i OJCA chwale. 

Ten rowerzysta podziękował mi za rozmowę, ale dzięki tak naprawdę dla samego OJCA i CHRYSTUSA którzy doprowadzili do tej rozmowy i zbawili mnie. Oby ten człowiek szczerze, w prawdzie z serca IM dwóm dziękował. 

"Temu zaś, który według mocy działającej w nas potrafi daleko więcej uczynić ponad to wszystko, o co prosimy albo o czym myślimy(21) temu niech będzie chwała w Kościele i w Chrystusie Jezusie po wszystkie pokolenia na wieki wieków. Amen." - Efezjan 3 BW

"PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 17 Proste jasne biblijne porównania do doczesnych rzeczy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/12/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 07.02.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz