środa, 8 lipca 2020

Jezus Chrystus jest Nieomylny i Doskonały część 3 - niewidoma dziewczyna na targu


Myśli i drogi WSZECHMOGĄCEGO JEZUSA są nieskończenie większe niż nasz umysł. ON niesamowicie kieruje wszystkim i wspaniale potrafi pokierować swym dzieckiem. Dzisiaj byłem z rodzicami na targu. Pojechaliśmy m.in po różne spożywcze rzeczy. Jednak nie to było najważniejsze, ale spotkanie, rozmowa z pewną osobą którą PAN postawił na mojej drodze. Gdy stałem z tatą w kolejce po różne warzywa przed nami stała niewidoma nastolatka z mamą lub opiekunką. Nie myślałem nawet o rozmowie z nią. Pełno ludzi, gwar, kolejka i ona z mamą czy opiekunką. Kupiły co miały kupić i poszły powoli pod rękę w swoją stronę - ta dziewczyna szła z białą laską w drugiej ręce. My kupiliśmy też to co mieliśmy kupić i szliśmy w stronę samochodu. Jednak jeszcze przypomniałem sobie [raczej BÓG przypomniał] o swojskim mleku na zsiadłe mleko. Tata poszedł do samochodu, a ja poszedłem do po to mleko do pewnego pana od którego przeważnie kupuje. Gdy przyszedłem do niego i spytałem o mleko - rozłożył ręce i powiedział że już wszystko sprzedał. Po drodze do niego widziałem u kogoś innego mleko, więc postanowiłem że tam kupię. Gdy podszedłem do tego drugiego sprzedawcy to zobaczyłem że obok jego stoiska siedzi sama ta niewidoma nastolatka. ZBAWCA włożył mi do serca żebym porozmawiał z nią, powiedział jej o NIM, podzielił się świadectwem jak mnie zmienił i umacnia. Kupiłem to mleko i zagadałem do tego sprzedawcy : "ta dziewczynka nie widzi". On potwierdził. Odezwałem się do niej, powiedziałem jej : "ty nie widzisz a ja po wypadku nie mam ręki." Dalej pokrótce opowiedziałem jak Zbawił, zmienił mnie ZBAWCA JEZUS i w NIM mój pokój ducha, siła, wieczne obietnice. Zachęcałem ją aby słuchała Biblii bo można sobie ją przecież słuchać - ona powiedziała : "wiem o tym". Ta dziewczyna z radością słuchała tego co jej mówiłem o BOGU, o Biblii. To nie był głupawy uśmieszek, to nie było szyderstwo, ale biła od niej radość, ciepło. Życzyłem jej aby całym sercem szła za JEZUSEM ZBAWCĄ PANEM, a kiedyś przyjdzie czas że przejrzy na oczy - będzie widziała. Za chwilę podeszła jej mama czy opiekunka. Powiedziałem im do widzenia i poszedłem do rodziców którzy na drugim końcu targu byli przy samochodzie
Nie ma przypadków, ale jest działanie, kierowanie ABSOLUTNIE SUWERENNEGO JEZUSA który ma wszelką władzę na niebie i na ziemi. Włożył mi myśl o kupnie mleka, sprawił że ten sprzedawca u którego zawsze kupuję nie miał już mleka i sprawił że ta niewidoma dziewczyna siedziała akurat przy tym innym sprzedawcy mleka. To nie był jej znajomy bo słyszałem jak mówiła do niego że jest znad morza. Ta jej mama czy opiekunka widocznie na chwilkę osadziła ją w tym miejscu, a sama poszła jeszcze coś kupić lub do łazienki. Akurat ja w tym czasie podszedłem tam. PAN ma swój doskonały czas - nie za wcześnie, nie późno. Już nie raz i nie dwa miałem inne podobne zdarzenia, dlatego mogę śmiało zawierzać MU, mówić : "PROWADŹ PANIE według swojej woli - postaw w odpowiednim miejscu i czasie i daj odpowiednie słowa, zachowanie". Chwała DOSKONAŁEMU ARCYPASTERZOWI, BOGU który może nieskończenie więcej niż to o czym myślimy. "Bo myśli moje, to nie myśli wasze, a drogi wasze, to nie drogi moje - mówi Pan, (9) lecz jak niebiosa są wyższe niż ziemia, tak moje drogi są wyższe niż drogi wasze i myśli moje niż myśli wasze" - Księga Izajasza 55:8-9. Proszę o modlitwy za tą dziewczyną - aby całym sercem trwała w PANU ZBAWICIELU JEZUSIE, pełniła JEGO wolę do końca swych dni i była wśród zbawionych którzy otrzymają nowe chwalebne ciała w których nie będzie ślepoty i innych defektów, chorób, starzenia się, śmierci. Nie wiem jak ona ma na imię, ale to nieważne - JEZUS WSZECHWIEDZĄCY, ALFA i OMEGA dobrze wie o kogo chodzi. 🙂 Oby słuchała natchnionej przez BOGA Biblii, rozumiała jej ewangeliczny przekaz i stosowała go w swoim życiu. Oby obfitowała w owoc ducha 🙂☀️☀️
"A powiadam, bracia, że ciało i krew nie mogą odziedziczyć Królestwa Bożego ani to, co skażone, nie odziedziczy tego, co nieskażone. (51) Oto tajemnicę wam objawiam: Nie wszyscy zaśniemy, ale wszyscy będziemy przemienieni (52) w jednej chwili, w oka mgnieniu, na odgłos trąby ostatecznej; bo trąba zabrzmi i umarli wzbudzeni zostaną jako nie skażeni, a my zostaniemy przemienieni. (53) Albowiem to, co skażone, musi przyoblec się w to, co nieskażone, a to, co śmiertelne, musi przyoblec się w nieśmiertelność. (54) A gdy to, co skażone, przyoblecze się w to, co nieskażone, i to, co śmiertelne, przyoblecze się w nieśmiertelność, wtedy wypełni się słowo napisane: Pochłonięta jest śmierć w zwycięstwie! " - 1 Koryntian 15:50-54 ☀️
" Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też Zbawiciela oczekujemy, Pana Jezusa Chrystusa, (21) który przemieni znikome ciało nasze w postać, podobną do uwielbionego ciała swego, tą mocą, którą też wszystko poddać sobie może." - Filipian 3:20-21
PS - nie wykorzystujmy daru widzenia na pożądliwości, marności lub grzechy. Mądrze i dobrze używajmy daru widzenia bo i po to go dostaliśmy ...
"
amputowana ręka - Wszechmogący Pan Jezus moją radością siłą i mocą w szpitalu i po wypadku"
 - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/05/amputowana-reka-wszechmogacy-pan-jezus.html

zmieniona perspektywa nie narzekaj część 2" - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/zmieniona-perspektywa-nie-narzekaj.html

Kiedyś ZMARTWYCHWSTAŁY BÓG postawił już na mojej drodze niewidomego : " Wielki dar fizycznego widzenia i o wiele większy Jezusowy dar duchowego widzenia. Niewidomy chłopak Paweł - oby brat Paweł." - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wielki-dar-fizycznego-widzenia-i-o.html

"
Czy ten, który uczynił ucho, nie słyszy? Czy nie widzi ten, kto ukształtował oko?" - Psalm 94:9 ... "576 megapikseli w twoim oku samopowstające smartfony" - http://mieczducha888.blogspot.com/2016/11/576-megapikseli-w-twoim-oku.html

"Nie miłujcie świata ani tych rzeczy, które są na świecie. Jeśli kto miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca. (16) Bo wszystko, co jest na świecie, pożądliwość ciała i pożądliwość oczu, i pycha życia, nie jest z Ojca, ale ze świata. (17) I świat przemija wraz z pożądliwością swoją; ale kto pełni wolę Bożą, trwa na wieki" - 1 list apostoła Jana 2:15-17 - "Ogród serca Łukasz 8:15 - Nowe serce i wody żywa część 4" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/ogrod-serca-ukasz-815-nowe-serce-i-wody.html
, "Królestwo Boże vs ziemskie królestwo grzechu - przy którym jest nasze serce. Nowe serce nowy duch część 8" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/02/krolestwo-boze-vs-ziemskie-krolestwo.html

http://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/ewangelizacyjne-wyjscie-po-krojony.html


       chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 08.07.2020 Puławy , Dominik ........ "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 5 sam OJCIEC w Jezusie człowieku podczas kenozy" - http://mieczducha888.blogspot.com/2020/07/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html



2 komentarze:

  1. Dominiku tak bardzo się cieszę ze spotkałeś tę dziewczynę. Tak bardzo się cieszę, że głosisz Dobrą Nowinę!!! Niech Bóg Ciebie i nas wszystkich prowadzi!!! Wierze, że to nie był przypadek��
    Módlmy się za sobą nawzajem niech Pan nas umacnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadki tylko w gramatyce [ odmiana przez przypadki] :)
      AMEN - niech PAN JEZUS raczy mnie, ciebie i innych umacniać, uzdalniać a my żebyśmy trwali stale całym sercem przy NIM bo tylko wtedy jesteśmy zdolni, gotowi. Sami w sobie nic nie mamy, musimy trwać w krzewie winnym, strzec swoich serc więc jak najbardziej módlmy się za sobą. Bądźmy trzeźwi, czujni trwając duchu modlitwy, dziękczynienia, uwielbienia OJCA i SYNA.
      Też się cieszę że PAN pozwolił mi do niej przemówić - wlał w moje serce wielką litość, miłosierdzie wobec niej. Może już nigdy jej nie spotkam na tej ziemi, ale oby dane nam było się spotkać w KRÓLESTWIE JEZUSOWYM i być w wiecznym domu OJCA.
      Pozdrawiam cię kimkolwiek jesteś i wszelkich JEZUSOWYCH łask, błogosławieństwu ci życzę odZBAWCY PANA ku JEGO chwale i ku chwale OJCA ...

      Usuń