środa, 30 grudnia 2020

Świadectwo ewangelizacyjnej rozmowy z policjantami. Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus YHVH część 18


Świadectwo z niedzieli [27.12.2020] : Będąc wczoraj na spacerze nad Wisłą mogłem panom policjantom złożyć krótkie świadectwo CHRYSTUSIE który mnie zbawił, o Biblii. Jest pewne miejsce gdzie jest wybetonowany podjazd na wał wiślany. To dobry punkt obserwacyjny na okolicę w której szczególnie w weekend przebywa sporo ludzi. Idąc wałem w kierunku tego miejsca zobaczyłem poniżej jak podjeżdża samochód i staje w tamtym miejscu. Nic nadzwyczajnego, często stoją tam różne samochody. Przechodząc obok tego samochodu zobaczyłem że ma otworzoną szybę, obejrzałem się zobaczyłem że to panowie policjanci. Mieli napis "policja" na ubraniu i było słychać policyjne radio. Byli nieoznakowanym radiowozem. Powiedziałem dzień dobry i poszedłem dalej przed siebie. Jednak po chwili stanąłem.

Postanowiłem cofnąć się i wykorzystać tą okazję ku ewangelizacji, tym bardziej że okno tego radiowozu było otwarte po policjant palił papierosa przy okazji obserwacji okolicy. Wcześniej z kim innym rozmawiałem, ale poprosiłem CHRYSTUSA że jak chce to może jeszcze postawić kogoś na mojej drodze. No i postawił policję, więc nie mogłem przejść obojętnie 🙂. Postanowiłem że zacznę od pytania czy od jutra będzie można przychodzić tu nad Wisłę na spacery, no i od tego zacząłem rozmowę, mówiąc wpierw jeszcze raz dzień dobry. Policjant odpowiedział, zadałem mu swoje pytanie, on odpowiedział, a ja przeszedłem do tematu jego palenia. Spytałem : "Mogę spytać pana coś odnośnie palenia papierosów ??". Słucham odpowiedział. Pytam : "Jakby pan wiedział że przed dalsze palenie zachoruje na raka, to czy chciałby pan rzucić palenie ??". Zaczął coś mówić że co komu pisane to i tak się stanie. Odpowiedziałem, że tutaj to człowiek sam sobie wybiera niszczenie organizmu. Wspominał coś o dziadku który żył długo i znowu że "co komu pisane". Przemilczałem to, przeszedłem do tematu że w BOGU, w JEZUSIE jest wolność również od papierosów. Następnie wspomniałem o swoim wypadku, że byłem w stanie krytycznym, że nie dawano mi za bardzo szans, a jednak jestem. Znowu powtórzył ten zabobon : "co komu pisane". Opowiedziałem że ok 10 lat temu niby z ciałem było dobrze, ale miałem problemy z depresją, lękami, nałogami, byłem na najlepszej drodze do więzienia i zacząłem w domu czytać Biblię. PAN JEZUS dał mi odpowiedzi których szukałem całe życie, zmienił mnie jeszcze przed wypadkiem, tak że dzisiaj nie mam tych stanów co kiedyś, a teoretycznie powinno być gorzej bo nie mam ręki. Powiedział że dobrze że tak się stało z moją zmianą. Skomentował : "szukajcie a znajdziecie", a ja mu odpowiedziałem : No właśnie i dodałem : "proście a będzie wam dane" 🙂. Na koniec powiedziałem : "nie przeszkadzam, wszystkie dobrego dla panów, do widzenia. Odpowiedzieli wzajemnie. Do widzenia".
Kiedyś w starym życiu nienawidziłem policji. Miałem nawet pamiętam bluzę z wulgarnym anty-policyjnym hasłem. Byłem zły na cały świat, winiłem wszystkich tylko nie siebie, a tak na prawdę to ja byłem winny. Policja i różne inne sytuacje, osoby to był tylko kozioł ofiarny na których zrzucałem swój gniew, frustrację, żale które wynikały z mojego niezbawienia, z powodu mojego bezbożnego postępowania. To ja robiłem różne zło, a winiłem np. policję, państwo, polityków, różnych ludzi a pewnie nie raz i BOGA winiłem. Dzisiaj wiem że policja to potrzebna, konieczna instytucja w tym złym, bezbożnym świecie gdzie coraz bardziej depcze się po dwóch przykazaniach miłości.
W tym złym. coraz bardziej bezbożnym świecie : bez policji, bez wymiaru sprawiedliwości byłoby o wiele, wiele gorzej niż jest. Straszne zbrodnie byłyby w świetle dziennym. Byłby upadek społeczeństwa, upadek ekonomii, powszechne rabunki, złodziejstwa, ogrom morderstw, ogrom z gwałtów i innych najgorszych grzechów i zbrodni w takiej skali jakiej nie widziano zapewne od nazistowskich zbrodni. Mam nadzieję że ci dwaj policjanci z całą powagą podejdą do tego co usłyszeli, zobaczyli we mnie. Oby prawdziwie się nawrócili, zostali zbawieni i w mocy obecności CHRYSTUSA pełnili JEGO wolę. Obyśmy byli braćmi w CHRYSTUSIE. Byłem wierzę w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. Gdyby akurat nie palił papierosa to nie otworzyłby szyby i nie zauważyłbym że to policja.
Wracając do domu, będąc na mieście i przechodząc obok przystanku minąłem dwie nastolatki z papierosami. Tak że i im zadałem pytanie czy gdyby wiedziały że przez dalsze palenie zachorują i umrą na raka, to czy chciałby rzucić. Jedna śmiało powiedziała że by chciała. Także im powiedziałem kilka słów o ZBAWICIELU dla którego nie ma rzeczy niemożliwych, zachęciłem je aby czytały Biblię. Oby i one oraz inne osoby z którymi rozmawiałem i będę rozmawiał brały poważnie słowa o CHRYSTUSIE jako PANU ZBAWCY, o JEGO biblijnej nauce.

"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus YHVH część 16 - kilka moich świadectw z codziennego życia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus.html

Proszę o modlitwy za mną abym z całego : serca, myśli, siły i duszy - miłował OJCA YHVH i CHRYSTUSA YHVH. Abym trwał w społeczności z NIMI i przez wtedy przez CHRYSTUSA żyjącego, działającego we mnie był gotowy, zdolny do bycia JEGO dobrym świadkiem w czynach i słowach ... "W każdej modlitwie i prośbie zanoście o każdym czasie modły w Duchu i tak czuwajcie z całą wytrwałością i błaganiem za wszystkich świętych (19) i za mnie, aby mi, kiedy otworzę usta moje, dana była mowa do śmiałego zwiastowania ewangelii, (20) dla której poselstwo sprawuję w więzach, abym ją mógł z odwagą zwiastować, jak to czynić winienem" - Efezjan 6:18-20. Nic nie możemy zrobić dla BOGA bez CHRYSTUSA mieszkającego, działającego w nas. Wszystko jest z NIEGO, więc bezgranicznie polegajmy na NIM i pilnujmy serc swoich aby trwać w CHRYSTUSIE KRZEWIE WINNYM, a ON w nas, bo bez NIEGO nic nie możemy uczynić - Ewangelia Jana 15:5. Bez NIEGO to człowiek ma pseudo-służbę, która  ma pozory, ale nie ma prawdziwej mocy BOŻEJ. Chcę dać się poprowadzić PANU ZBAWCY, pozwalać MU się przemieniać aby być gotowym na to co ON chce abym robił. Wielu wydaje się że robi coś dla BOGA, ale biorą się za rzeczy do których nie powołał ich CHRYSTUS, nie uzdolnił lub nie pozwolili MU się odpowiednio przygotować - w takich różnych stanach swoimi działaniami rozpraszają, robią szkody. Nie chcę robić coś według zamysłów swojego serca i w swojej mocy, ale według CHRYSTUSOWEGO prowadzenia i być przez NIEGO przygotowanym. Wtedy dopiero można zbierać, a nie rozpraszać. Żeby tak było muszę, musimy trwać w NIM, a ON w nas. Być cierpliwi, wytrwali w JEGO pracy nad nami, szukać JEGO woli i nie wyrywać się gdzie nas nie posyła ... 

W tym niecierpliwym świecie, gdzie wszystko już jest lub musi być od ręki, "na teraz" - czekanie, bycie cierpliwym to bardzo potrzebna nam rzecz. Bez PANA nie można pełnić woli BOŻEJ, bez NIEGO nie można zrobić nic prawdziwie dobrego, więc jak potrzebne jest bycie cierpliwym w JEGO szkole, oczekującym, pozwalającym MU się przemieniać. Jeśli będziemy MU wierni, posłuszni w małych rzeczach to ON da nam i większe, jednak jeśli będzie niewierni w małym to i większych rzeczach nawalimy, popsujemy. Na drodze prawdziwej służby są przykazania CHRYSTUSOWE. Nie można być sercem przy świecie i przy BOGU. Nie można pozwalać sobie na grzeszenie i oczekiwać BOŻEGO błogosławieństwa. Nie można służyć dwóm panom, nie można chodzić wąską i szeroką drogą. Nie można pragnąć rzeczy tego bezbożnego świata i jednocześnie mieć umysł, serce nastawiane na CHRYSTUSA i JEGO wolę. Takie mieszanki daje religia, zeświecczone kościoły ale w tym nie ma błogosławieństwa CHRYSTUSA, w tym nie ma prawdziwej mocy, ale są co najwyżej ludzkie dzieła zrobione w ludzkiej mocy, albo w demonicznej. SYN LOGOS YHVH przypomina, napomina Jeremiasza : "Czemu moja boleść trwa bez końca, a moja rana jest nieuleczalna i nie chce się goić? Jesteś mi jak strumień zawodny, jak wody niepewne. (19) Dlatego tak mówi Pan: Jeżeli zawrócisz, i Ja się zwrócę do ciebie, i będziesz mógł stać przed moim obliczem; a gdy dasz z siebie to, co cenne, bez tego, co pospolite, będziesz moimi ustami. Choćby oni zwrócili się do ciebie, ty się do nich nie zwrócisz" - Księga Jeremiasza 15:18-19 ________ "Wszakże fundament Boży stoi niewzruszony, a ma taką pieczęć na sobie: Zna Pan tych, którzy są jego, i: Niech odstąpi od niesprawiedliwości każdy, kto wzywa imienia Pańskiego. (20) W wielkim zaś domu są nie tylko naczynia złote i srebrne, ale też drewniane i gliniane; jedne służą do celów zaszczytnych, a drugie pospolitych. (21) Jeśli tedy kto siebie czystym zachowa od tych rzeczy pospolitych, będzie naczyniem do celów zaszczytnych, poświęconym i przydatnym dla Pana, nadającym się do wszelkiego dzieła dobrego" - 2 Tymoteusz 2 BW - każdy może być używany przez CHRYSTUSA, ale jest to uwarunkowane naszą postawą wobec NIEGO i OJCA. 

PANIE ucz mnie być całym sercem przy TOBIE, dawać z siebie wszystko TOBIE, abym był w czystości serca przed TOBĄ, poświęcał TOBIE całego siebie. Jeśli jest coś we mnie co stoi na przeszkodzie do : stania przed TWOIM oblicze, bycia twoimi ustami, twoim dobrym świadkiem, do wydawania 100-krtnego owocu, do bycia naczyniem do celów zaszczytnych przygotowanym do każdego dobrego dzieła - to usuń CHRYSTE to wszystko co stoi na przeszkodzie do tego. 

Czyń ze mną CHRYSTE YHVH co TY chcesz. Prowadź mnie PANIE JEZU ZBAWCO tam gdzie TY chcesz. 

Ucz mnie PANIE większej cierpliwości, większego wytrwania, oczekiwać na TWOJE wskazania i prowadzenie, udzielaj PANIE większej wiary, zaufania wobec CIEBIE ... "Niech modli się do ciebie każdy pobożny w czasie niedoli, Gdy wyleją wielkie wody, do niego nie dotrą. (7) Ty jesteś ochroną moją, strzeżesz mnie od ucisku, Otaczasz mnie radością wybawienia. Sela. (8) Pouczę ciebie i wskażę ci drogę, którą masz iść; Będę ci służył radą, a oko moje spocznie na tobie. (9) Nie bądźcie nierozumni jak koń i jak muł, Które wędzidłem i uzdą trzeba wstrzymywać, aby się nie zbliżały(10) Bezbożny ma mnóstwo cierpień, Kto zaś ufa Panu, tego łaska otacza. (11) Weselcie się w Panu i radujcie się sprawiedliwi! Śpiewajcie radośnie wszyscy prawego serca!" - Psalm 32:6-11 


"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 16 - binitarianizm w 1 liście i w 2 liście ap Jana oraz Comma Johanneum"  https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 30.12.2020 Puławy , Dominik Marzec



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz