środa, 9 grudnia 2020

Charakterystyka ludzi w czasach końca część 6 - coraz większa plaga różnych grzechów języka

                                                                                       

Im bliżej powrotu ZBAWCY tym coraz większa będzie plaga różnych grzechów języka. Zanim coś powtórzymy lub w coś uwierzymy sprawdźmy to rzetelnie, dokładnie. Powtarzanie nieprawdziwej, niesprawdzonej informacji powoduje różne zło, szkody. Żywy przykład - DOSŁOWNIE ŻYWY 😊😊 :  Po wypadku najpierw trafiłem do puławskiego szpitala na SOR. Tam akurat miał dyżur pewien lekarz który podjął wobec mnie bardzo dobre, odważne, ratujące życie decyzje aby m.in. nie kierować mnie na puławski OIOM, ale do Lublina do Kliniki Intensywnej Terapii. Trafiłem do SPSK nr 4 gdzie na co dzień pracował ten lekarz [nie na OIOM-ie ale na innym oddziale]. Tydzień po wypadku temu lekarzowi ktoś powiedział w puławskim szpitalu, że zmarłem. Rzeczywiście w wielu miejscach, wiele osób mówiło że zmarłem. Nawet w jakichś policyjnych dokumentach było że nie żyje 😊 . Leżałem na OIOM-ie sześć tygodni, następnie zostałem skierowany na oddział rehabilitacji tego samego szpitala. Musiałem m.in. od nowa uczyć się chodzić. 

Gdy po pewnym czasie stanąłem na nogi, gdy zacząłem samodzielnie chodzić to CHRYSTUS włożył mi do serca, abym poszukał tego lekarza który zajmował się mną w Puławach i mimo jakichś sprzeciwów, podjął mimo wszystko decyzje przetransportowania mnie do SPSK nr 4. Po kilku nieudanych próbach, w końcu trafiłem go jak był w pokoju z innymi lekarzami. Zapukałem i spytałem czy zastałem takiego i takiego lekarza. Jeden z nich odpowiedział że to on i wyszedł ze mną na korytarz. Spytał o co chodzi. Odpowiedziałem, że : "przyszedłem aby podziękować panu, za dobre decyzje wokół mojej osoby, bo chyba to pan doktor odjął decyzje wokół mojej osoby aby mnie przetransportować z Puław do KIT [Kliniki Intensywnej Terapii]." Nie za bardzo mógł sobie przypomnieć, aż powiedziałem szczegóły że wpadłem pod tira gdy jechałem rowerem. Powiedziałem mu, że rodzice mi opowiadali mi o panu i przyszedłem podziękować. Zrobił wielkie oczy, miał minę jakby go coś przeszyło. Był jakby w lekkim szoku, ale pozytywnym. Wziął mnie na bok i powiedział że dawno by mnie odwiedził, tylko myślał że nie żyję 😊😊 . Ktoś mu powiedział, że tydzień po wypadku zmarłem. Opowiedział mi jak to było ze mną i jaka burza była wokół mojej osoby. Nie będę wchodził w szczegóły, ale ten człowiek stanął murem za mną, a tutaj tydzień później dostaje on informacje gdy znowu jest w Puławach na dyżurze że zmarłem. 

Może pomyślał wtedy że na darmo cały trud, a jednak ze 2 miesiące później ten niby zmarły chłopak staje przed nim i dziękuje mu za to co zrobił dla niego 😊😊 Szpital to nie jest fajne miejsce, ale ta historia mojego spotkania z tym lekarzem to taka rzecz którą będę pamiętał do śmierci i jest miłym wspomnieniem, ważną lekcją. Ktoś miał pewne nieprzyjemności mimo dobrej decyzji, potem dowiaduje się o śmierci tej osoby, a po pewnym czasie ta osoba staje przed nim twarzą w twarz i mu dziękuje, okazuje się że żyje😊😊 Widziałem jak się cieszył że widzi mnie żywego. T młody lekarz i zapewne dostał żywy przykład że warto walczyć o człowieka do końca i sprawdzać co się słyszy. Fałszywa informacja która dotarła do niego o mojej śmierci nie przyniosła mu nic dobrego, ale pewnie ból, smutek. Sprawdzajmy rzetelnie, dokładnie wszelkie zasłyszane informacje z życiu codziennego, z mediów innych źródeł. Wiele jest kłamstw, półprawd które są ukazywane jako prawda. W zawierzeniu CHRYSTUSOWI CUDOWNEMU DORADCY i NAUCZYCIELOWI badajmy z NIM wszystko i prośmy GO o prawdę, o właściwe rozeznanie aby nie iść za półprawdami, kłamstwami i nie powtarzać ich innym. Bądźmy jak Berejczycy we wszystkim... "przyjęli oni Słowo z całą gotowością i codziennie badali Pisma, czy tak się rzeczy mają" - Dzieje Apostolskie. ... "Proście, a będzie wam dane, szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam" - Mateusz 7:7 ... "Wszystko badajcie, a trzymajcie się tego, co dobre" - 1 Tesaloniczan 5:21

"charakterystyka ludzi w czasach końca część 5 - plaga grzechu filautos" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/charakterystyka-ludzi-w-czasach-konca.html

=======================================================================


Coraz mniej ludzi żyjących w prawdomówności, szczerości, uczciwości, wierności. 

W tym świecie większość ludzi nie boi się kłamać, nie boją się żyć w kłamstwach, ale boją się mówić prawdę i boją żyć w prawdzie. Też taki byłem ale uwolnił, zmienił mnie jedyny ZBAWICIEL : WSZECHMOGĄCY JEZUS CHRYSTUS. Nie jest łatwo żyć w prawdzie pośród świata kłamstw i grzechu,  ale to jedyna błogosławiona droga. 

      "Świadek prawdomówny ocala życie, lecz kto dyszy kłamstwem, jest zdrajcą" - Przysłowia Salomona 14:25

"Zgubisz kłamców, Zbrodniarzami i obłudnikami brzydzi się Pan" - Księga Psalmów 5:7 ______ "Nie ma bowiem w ustach ich szczerości, Wnętrze ich, to zguba! Otwartym grobem jest gardło ich! Językiem swym schlebiają" - Psalm 5:10 

"Kłamliwie mówią jeden do drugiego pochlebstwa, Mówią nieszczerym sercem" - Psalm 12:3

"Oszust nie zamieszka w domu moim, Kłamca nie ostoi się w oczach moich" - Psalm 101:7 

"odrzuciwszy kłamstwo, mówcie prawdę" - Efezjan 4 

"Fałszywy język nienawidzi tych, których zmiażdżył, a usta pochlebcy prowadzą do zguby" - Przysłowia Salomona 26:28

"Aby cię uwolnić od cudzej kobiety, od obcej, która pochlebia łagodnymi słowami" ... "Nakłoniła go mnóstwem swoich słów i zniewoliła go pochlebstwem swoich warg" - Przysłowia Salomona 2:16, 7:21. 

"A proszę was, bracia, abyście się strzegli tych, którzy wzniecają spory i zgorszenia wbrew nauce, którą przyjęliście; unikajcie ich. (18) Tacy bowiem nie służą Panu naszemu, Chrystusowi, ale własnemu brzuchowi, i przez piękne a pochlebne słowa zwodzą serca prostaczków" - Rzymian 16:17-18. 

"Wraz z obłudnikami, szydercami i pochlebcami zgrzytali na mnie zębami" - Psalm 35:16 UBG

"Nigdy bowiem nie posługiwaliśmy się pochlebstwem w mowie, jak wiecie, ani nie kierowaliśmy się ukrytą chciwością, Bóg jest świadkiem" - 1 Tesaloniczan 2:5 UBG

"Oni to zawsze szemrają, narzekają, postępują według swoich pożądliwości. Ich usta wypowiadają zuchwałe słowa i schlebiają ludziom dla korzyści" - list Judy 1:16

"Nie będę brał niczyjej strony i nikomu nie będę schlebiał(22) Nie umiem schlebiać, gdyż mój Stwórca wnet by mnie utrącił." - Hiob 32:21-22

"Upatrz też sobie wśród całego ludu mężczyzn dzielnych i bojących się Boga, mężczyzn prawdomównych, którzy nienawidzą chciwości, i ustanów ich przełożonymi nad tysiącem, nad setką, nad pięćdziesiątką i nad dziesiątką" - Księga Wyjścia 18:21

"Prawdomówne wargi będą trwać na wieki, ale język kłamliwy trwa króciutko" - Przysłowia Salomona 12:19 UBG

"Przez chwałę i pohańbienie, przez złą i dobrą sławę; jakby zwodziciele, a jednak prawdomówni" - 2 Koryntian 6:8 UBG

"W nadziei życia wiecznego, które obiecał przed dawnymi wiekami ten, który nie kłamie, Bóg" - Tytus 1:2 UBG __________ "Dlaczego mowy mojej nie pojmujecie? Dlatego, że nie potraficie słuchać słowa mojego. (44) Ojcem waszym jest diabeł i chcecie postępować według pożądliwości ojca waszego. On był mężobójcą od początku i w prawdzie nie wytrwał, bo w nim nie ma prawdy. Gdy mówi kłamstwo, mówi od siebie, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa(45) Ponieważ ja mówię prawdę, nie wierzycie mi" - Jan 8:43-45

"Kto kłamie naśladuje diabła - stanę bez kłamstw, oszustw, łapówek przed ZUS-owską komisją" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/05/kto-kamie-nasladuje-diaba-stane-bez.html

"Wykolejona sprawiedliwość , poczucie sprawiedliwości i niesprawiedliwości dowodem istnienia BOGA" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/06/wykolejona-sprawiedliwosc-poczucie.html

"Przekleństwa pełne są usta jego, także fałszu i obłudy, Pod językiem jego jest krzywda i nieprawość" - Psalm 10:7

"Błogosławiony człowiek, któremu Pan nie poczytuje winy, A w duchu jego nie ma obłudy!" - Psalm 32:2

"Strzeż języka swego od zła, A warg swoich od słów obłudnych!" - Psalm 34:14

"Jeśli ktoś przychodzi mnie odwiedzić, mówi obłudnie. Serce jego gromadzi niegodziwość, I gdy tylko wyjdzie na zewnątrz, rozpowiada." - Psalm 41:17

"A Duch wyraźnie mówi, że w późniejszych czasach odstąpią niektórzy od wiary i przystaną do duchów zwodniczych i będą słuchać nauk szatańskich, (2) uwiedzeni obłudą kłamców, naznaczonych w sumieniu piętnem występku" - 1 Tymoteusz 4:1-2

"Czy jest między wami ktoś mądry i rozumny? Niech to pokaże przez dobre postępowanie uczynkami swymi, nacechowanymi łagodnością i mądrością. (14) Jeśli jednak gorzką zazdrość i kłótliwość macie w sercach swoich, to przynajmniej nie przechwalajcie się i nie kłamcie wbrew prawdzie. (15) Nie jest to mądrość, która z góry zstępuje, lecz przyziemna, zmysłowa, demoniczna. (16) Bo gdzie jest zazdrość i kłótliwość, tam niepokój i wszelki zły czyn. (17) Ale mądrość, która jest z góry, jest przede wszystkim czysta, następnie miłująca pokój, łagodna, ustępliwa, pełna miłosierdzia i dobrych owoców, nie stronnicza, nie obłudna" - Jakub 3.

"Odrzuciwszy więc wszelką złość i wszelką zdradę, i obłudę, i zazdrość, i wszelką obmowę" - 1 Piotr 2:1

"Przewodnikowi chóru, z grą na fletach. Psalm Dawidowy. (2) Usłysz, Panie, słowa moje, Przejmij się westchnieniem moim, (3) Zważ na głos błagania mego, Królu mój i Boże mój, bo modlę się do ciebie. (4) Panie, od rana racz słuchać głosu mojego; Rano przedkładam ci ofiarę i wyczekuję. (5) Albowiem Ty nie jesteś Bogiem, który chce niegodziwości, Zły nie może z tobą przebywać. (6) Nie ostoją się chełpliwi przed oczyma twymi, Nienawidzisz wszystkich czyniących nieprawość. (7) Zgubisz kłamców, Zbrodniarzami i obłudnikami brzydzi się Pan. (8) Lecz ja dzięki obfitości łaski twojej wejdę do domu twego, Skłonię się ku świętemu przybytkowi twemu w bojaźni przed tobą. (9) Panie, prowadź mnie według sprawiedliwości swojej, Ze względu na wrogów moich Wyrównaj przede mną drogę twoją! (10) Nie ma bowiem w ustach ich szczerości, Wnętrze ich, to zguba! Otwartym grobem jest gardło ich! Językiem swym schlebiają. (11) Ukarz ich, Boże, Niech padną przez własne knowania. Z powodu licznych przestępstw odtrąć ich, Gdyż zbuntowali się przeciwko tobie. (12) Lecz rozradują się wszyscy, którzy tobie ufają, Będą się głośno weselić na wieki; Ty będziesz ich osłaniać, a ci, którzy miłują imię twoje, będą się radować tobą. (13) Bo Ty, Panie, błogosławisz sprawiedliwego, Osłaniasz go życzliwością jakby tarczą." - Psalm 5

" Przewodnikowi chóru. Na oktawę. Psalm Dawidowy. (2) Wybaw, Panie, gdyż zabrakło pobożnych I nie ma już wiernych wśród ludzi. (3) Kłamliwie mówią jeden do drugiego pochlebstwa, Mówią nieszczerym sercem. (4) Niech Pan wytępi wszystkie wargi schlebiające, Język mówiący przechwałki! (5) Oni mówią: Przez język nasz jesteśmy mocni, Wargi nasze są z nami: Któż panem naszym? (6) Wobec ucisku ubogich, Wobec jęku biednych Teraz powstanę, mówi Pan, Zgotuję zbawienie temu, kto pragnie. (7) Słowa Pańskie są słowami czystymi, Srebrem przetopionym, odłączonym od ziemi, siedemkroć oczyszczonym. (8) Ty, Panie, będziesz ich strzegł! Zachowaj nas od tego rodu na wieki! (9) Bezbożni chodzą wokoło I podłość podnosi się wśród ludzi" - Psalm 12

"Psalm Dawidowy. Panie! Kto przebywać będzie w namiocie twoim? Kto zamieszka na twej górze świętej? (2) Ten, kto żyje nienagannie I pełni to, co prawe, I mówi prawdę w sercu swoim. (3) Nie obmawia językiem swoim, Nie czyni zła bliźniemu swemu Ani nie znieważa sąsiada swego. (4) Sam czuje się wzgardzony i niegodny, A czci tych, którzy boją się Pana. Choćby złożył przysięgę na własną szkodę, nie zmieni jej. (5) Pieniędzy swych nie pożycza na lichwę I nie daje się przekupić przeciw niewinnemu. Kto tak czyni, nie zachwieje się nigdy." - Psalm 15

" Przewodnikowi chóru. Psalm Dawida. Boże mojej chwały, nie milcz; (2) Bo otworzyły się przeciwko mnie usta niegodziwego i usta podstępnego; mówili przeciwko mnie językiem kłamliwym; (3) Otoczyli mnie słowami nienawiści i walczą przeciwko mnie bez przyczyny. (4) Sprzeciwiają mi się w zamian za moją miłość, choć ja się za nich modliłem. (5) Odpłacają mi złem za dobro i nienawiścią za moją miłość" - Psalm 109

M.in. o grzeszności wulgaryzmów : kliknij tutaj

Nie będziesz szerzył oszczerstw wśród swego ludu. Nie będziesz nastawał na krew swego bliźniego. Ja jestem PAN." - Kapłańska 19:16 UBG

"Słyszę bowiem oszczerstwa wielu; strach czai się zewsząd; gdy wspólnie naradzają się przeciwko mnie, spiskują, jak odebrać mi życie" - Psalm 31:13 UBG

" Kto kryje nienawiść kłamliwymi wargami i kto rozgłasza oszczerstwo, jest głupcem" -  Przysłowia Salomona 10:18

"Plotkarze, oszczercy, nienawidzący Boga, zuchwali, pyszni, chełpliwi, wynalazcy złych rzeczy, nieposłuszni rodzicom" - Rzymian 1:30

"Ich żony także niech będą poważne, nierzucające oszczerstw, trzeźwe, wierne we wszystkim" - 1 Tymoteusz 3:11

"Bez naturalnej miłości, niedotrzymujący słowa, oszczercy, niepowściągliwi, okrutni, niemiłujący dobrych" - 2 Tymoteusz 3:3

"Moje słowa pochodzą ze szczerości mego serca, a moje wargi wyraźnie wypowiedzą wiedzę" - Hiob 33:3 UBG

"Będę cię wysławiał w szczerości serca, gdy nauczę się twoich sprawiedliwych praw" - Psalm 119:7

"Obchodźmy zatem święto nie ze starym zakwasem ani z zakwasem złośliwości i przewrotności, ale w przaśnikach szczerości i prawdy" - 1 Koryntian 5:8

"Nie jesteśmy bowiem jak wielu, którzy fałszują słowo Boże, lecz ze szczerości, jak od Boga mówimy w Chrystusie przed obliczem Boga" - 2 Koryntian 2:17

"Słudzy, bądźcie posłuszni we wszystkim ziemskim panom, nie służąc dla oka, jak ci, którzy chcą się podobać ludziom, lecz w szczerości serca, bojąc się Boga" - Kolosan 3:22

"Nie będziecie kradli i nie będziecie się zapierali i nie będziecie okłamywali jeden drugiego" - Kapłańska 19:11

"A doprawdy ten, który jest chwałą Izraela, nie kłamie i nie żałuje, bo nie jest człowiekiem, aby żałować" - 1 Samuel 15:19

"Oddal ode mnie drogę kłamstwa, Ucz mię łaskawie zakonu swojego! [...]  Zuchwali zmyślają przeciwko mnie kłamstwa, Lecz ja całym sercem strzegę ustaw twoich" - Psalm 119:29,69

"Ratuj, Panie, duszę moją od warg kłamliwych, Od zdradliwego języka" - Psalm 120:2

"Wyciągnij swą rękę z wysokości; wybaw mnie i ocal z wielkich wód, z rąk cudzoziemców; (8) Których usta mówią kłamstwo, a ich prawica jest prawicą fałszywą" - Psalm 144

"Ohydą dla Pana są wargi kłamliwe, lecz ci, którzy mówią prawdę, podobają mu się" - Przysłowia Salomona 12:22 ______ "Fałszywy świadek nie uniknie kary, a kto mówi kłamstwa, nie ujdzie cało [...] Fałszywy świadek nie uniknie kary, a kto mówi kłamstwa, ginie" - 19:5,9

"Kto gromadzi skarby językiem kłamliwym, ugania się za marnością i wpada w sidła śmierci" - Przysłowia Salomona 21:6 _______ "Nie dodawaj nic do jego słów, aby cię nie zganił i nie uznał za kłam" - 30:6

"Wasze ręce bowiem są splamione krwią, a wasze palce - nieprawością. Wasze wargi mówią kłamstwa, a wasz język szepce przewrotności. (4) Nikt nie woła o sprawiedliwość i nikt się nie spiera o prawdę. Ufają marności i mówią kłamstwa, wyrządzają krzywdę i rodzą nieprawość. (5) Wylęgają jaja węża i tkają pajęczynę. Kto spożywa ich jaja, umiera, a jeśli je stłucze, wykluwa się żmija. (6) Ich pajęczyny nie nadają się na szatę ani nie okryją się swoimi uczynkami. Ich uczynki to uczynki nieprawości i w ich rękach są czyny przemocy. (7) Ich nogi biegną do zła i spieszą się do przelewania niewinnej krwi. Ich myśli są myślami nieprawości, spustoszenie i zniszczenie na ich drogach. (8) Drogi pokoju nie znają i nie ma na ich drogach sprawiedliwości. Uczynili sobie kręte ścieżki; ten, kto po nich chodzi, nie zazna pokoju. (9) Dlatego sąd jest daleki od nas i nie dociera do nas sprawiedliwość. Czekamy na światłość - a oto ciemność, na jasność - ale kroczymy w mrokach. (10) Macamy ściany jak ślepi, macamy, jakbyśmy oczu nie mieli. Potykamy się w południe jak o zmierzchu; w miejscach opustoszałych - jak umarli. (11) Ryczymy wszyscy jak niedźwiedzie, jak gołębie ciągle wzdychamy; oczekujemy sądu, ale go nie ma; oczekujemy na wybawienie, ale jest od nas daleko. (12) Rozmnożyły się bowiem nasze przestępstwa przed tobą i nasze grzechy świadczą przeciwko nam, ponieważ nasze nieprawości są przy nas i uznajemy swoje przestępstwa; (13) Zgrzeszyliśmy i kłamaliśmy przeciw PANU i odwróciliśmy się od naszego Boga, aby nie chodzić za nim; mówiliśmy o ucisku i buncie, obmyślaliśmy i wypowiadaliśmy słowa kłamliwe ze swego serca. (14) Dlatego sąd został wycofany i sprawiedliwość stoi z daleka, bo prawda runęła na ulicy, a prawość nie może tam wejść. (15) Tak, prawda zginęła, a ten, kto odstępuje od zła, pada ofiarą łupu. PAN to widział i nie podobało mu się, że nie ma sądu" - Izajasz 59. 

"Dlaczego więc ten lud jeruzalemski trwa nieustannie w odstępstwie? Trzymają się kłamstwa, nie chcą się nawrócić" - Jeremiasz 8:5 _____ "Napinają swój język jak łuk, kłamstwo, a nie prawda panuje w kraju, od jednego złego do drugiego przechodzą, mnie zaś nie znają - mówi Pan" - 9:2

"Słuchajcie słowa PANA, synowie Izraela, bo PAN wnosi skargę przeciwko mieszkańcom tej ziemi, gdyż nie ma prawdy ani żadnego miłosierdzia, ani poznania Boga w ziemi. (2) Krzywoprzysięstwo, kłamstwo, zabójstwo, kradzież i cudzołóstwo mnożą się, a morderstwo goni morderstwo" - Ozeasz 4:2

"Błogosławieni jesteście, gdy wam złorzeczyć i prześladować was będą i kłamliwie mówić na was wszelkie zło ze względu na mnie!" - Mateusz 5:11

"Przeto, odrzuciwszy kłamstwo, mówcie prawdę, każdy z bliźnim swoim, bo jesteśmy członkami jedni drugich." - Efezjan 4:25

"nie okłamujcie się nawzajem, skoro zewlekliście z siebie starego człowieka wraz z uczynkami jego" - Kolosan 3:9

"Rozumiemy, że prawo nie jest ustanowione dla sprawiedliwego, ale dla nieprawych i nieposłusznych, dla bezbożnych i grzeszników, dla niegodziwych i nieczystych, dla ojcobójców, matkobójców i morderców; (10) Dla rozpustników, mężczyzn współżyjących ze sobą, handlarzy ludźmi, dla kłamców, krzywoprzysięzców i dla wszystkiego, co jest przeciwne zdrowej nauce" - 1 Tymoteusz 1 UBG

I w ustach ich nie znaleziono kłamstwa; są bez skazy." - Objawienie Jana 14:5

"Udziałem zaś bojaźliwych i niewierzących, i skalanych, i zabójców, i wszeteczników, i czarowników, i bałwochwalców, i wszystkich kłamców będzie jezioro płonące ogniem i siarką. To jest śmierć druga" _____ " I nie wejdzie do niego nic nieczystego ani nikt, kto czyni obrzydliwość i kłamie, tylko ci, którzy są zapisani w księdze żywota Baranka." _______"Na zewnątrz są psy i czarownicy, i wszetecznicy, i zabójcy, i bałwochwalcy, i wszyscy, którzy miłują kłamstwo i czynią je" - Objawienie Jana 21:8, 21:27, 22:15. 

"Kto strofuje człowieka, znajdzie potem więcej przychylności niż ten, który pochlebia językiem" - Przysłowia Salomona 28:23 UBG _____ "Kto schlebia swojemu przyjacielowi, ten mu zastawia sidła na nogi" - Przysłowia Salomona 29:5 -- Gdy widzisz kogoś przed kim jest głęboki dół, to miłością agape jest ostrzec go, napomnieć, wskazać bezpieczną drogę. Jeśli jednak nie posłucha i wpadnie do dołu, to nie mamy się z niego naśmiewać. Nie mamy mówić : "dobrze ci tak, było mnie posłuchać. Ale mamy mu pomóc wyjść z tego. Miłością jest przestroga przed drogą grzechu i drogą zatracenia. Diabeł propaguje akceptację zła, akceptację grzechu pod błędnie rozumianą "tolerancją". Prawdziwa tolerancja to szacunek do każdego człowieka, nie walczenie z nim, ale to nie oznacza obojętności, milczącej akceptacji jego grzesznych poglądów. Jesteśmy szczerzy w miłości agape, więc w pokoju, w CHRYSTUSOWEJ mądrości będziemy zło, grzechy LGBT nazywać złem, grzechem. Aborcję będziemy nazywać morderstwem. Naukę rzymskiego katolicyzmu będziemy nazywać antybiblijną, fałszywą, zwodniczą. Będziemy każde zło czy u siebie czy u innych nazywać po imieniu.  "Jakie serce taka mowa część 2 - "katol" "klecha" "pedał" "lesba" itd grzechami języka" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/jakie-serce-taka-mowa-czesc-2-katol.html

, "Biblijne dowody że hasło LGBT "miłość to miłość" jest kłamstwem. LGBT nie ma miłości agape" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijne-dowody-ze-haso-lgbt-miosc-to.html

"Jezus mu odpowiedział: Ja jestem drogą, prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca jak tylko przeze mnie" - Jan 14:6 ... CHRYSTUS jest PRAWDĄ, a diabeł jest ojcem kłamstwa. Słowo diabeł oznacza np. oszczerca, ten który szkaluje, oczernia. Kogo naśladujemy ?? Uważajmy co mówimy, co powtarzamy czy co wysyłamy innym bo jest mnóstwo półprawd, kłamstw, oszczerstw wokół różnych tematów i osób. Tak wobec OJCA, CHRYSTUSA ale i wobec różnych ludzi np. polityków, rządzących. Jak wiele jest oszczerstw, kłamstw np. wobec ludzi władzy. Ludzie powtarzają różne informacje, zamiast wpierw je dokładnie, rzetelnie od podstaw sprawdzić i nawet jeśli okaże się prawdą, to należy też pytać BOGA czy należy to rozgłaszać i ewentualnie w jaki sposób, bo wiele osób mówi czasem prawdę ale w haniebny sposób np. ośmieszając, wyzywając, depcząc dobre imię drugiego człowieka. W internecie szczególnie często ma to miejsce - wielu czuje się tu anonimowych, odważnych do różnych złych zachowań, grzechów języka itd. 

Mnóstwo chrześcijan jest zwiedzionych filozofiami spiskowymi i oczernia, szkaluje nieświadomie różnych ludzi. Wydaje im się że mają prawdę, ale nie zbadali tych swoich "dowodów", nie modlą się do CHRYSTUSA o prawidłowe rozeznanie. Uważajmy - wszystko badajmy z CUDOWNYM DORADCĄ.  "Fałszywe świadectwa oraz inne grzechy różnych koronasceptyków i wyznawców filozofii spiskowych." - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/faszywe-swiadectwa-oraz-inne-grzechy.html

"Nie rozgłaszaj fałszywej wieści. Nie wspomagaj winowajcy, świadcząc na korzyść bezprawia" - Exodus 23:1 ... " Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu" - Exodus 20:16 - Nie obowiązuje nas dekalog, ale doskonalsze prawo CHRYSTUSA które nie jest cieniem i ma doskonałą formę : https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/dlaczego-dekalog-nie-obowiazuje-sabat.html

OJCIEC I CHRYSTUS są  doskonali we wszystkim. Bez grzechu, bez fałszu, bez zła : "On jest skałą! Doskonałe jest dzieło jego, Gdyż wszystkie drogi jego są prawe, Jest Bogiem wiernym, bez fałszu, Sprawiedliwy On i prawy" - 5 Mojżeszowa 32:4

"Bo On wie, którzy ludzie są fałszywi, widzi niegodziwość i bierze ją poważnie." - Hiob 11:11

"Nie zasiadałem z ludźmi fałszywymi, I nie chodzę z podstępnymi" - Psalm 26:4

"Bądź sędzią moim, Boże, I rozstrzygnij spór mój z narodem bezbożnym! Wybaw mnie od ludzi fałszywych i niegodziwych!" - Psalm 43:1

Oddal od siebie fałsz ust i trzymaj z dala od siebie przewrotność warg!" - Przysłów 4:24 ______ "Tych sześć rzeczy nienawidzi Pan, a tych siedem jest dla niego obrzydliwością: (17) Butne oczy, kłamliwy język, ręce, które przelewają krew niewinną, (18) serce, które knuje złe myśli, nogi, które śpieszą do złego, (19) składanie fałszywego świadectwa, i sianie niezgody między braćmi" - 6:16-18

"Świadek fałszywy zginie, lecz słowa tego, który mówi prawdę, trwać będą na zawsze" -  Przysłów 21:28 ________ "Nie bądź bez powodu oskarżycielem swojego bliźniego i nie nakłaniaj swoich warg do fałszywych zeznań." - 24:28

Chrystus jako człowiek Drugi Adam nie miał fałszu na ustach, ale tylko szczerość i prawdę : " I wyznaczono mu grób wśród bezbożnych i wśród złoczyńców jego mogiłę, chociaż bezprawia nie popełnił ani nie było fałszu na jego ustach" - Izajasz 53:9

"Z serca bowiem pochodzą złe myśli, zabójstwa, cudzołóstwa, rozpusta, kradzieże, fałszywe świadectwa, bluźnierstwa" - Mateusz 15:19

"A gdy Jezus ujrzał Natanaela, idącego do niego, rzekł o nim: Oto prawdziwy Izraelita, w którym nie ma fałszu" - Jan 1:47 

"Nie obmawiajcie jedni drugich, bracia. Kto obmawia lub osądza brata swego, obmawia zakon i osądza zakon; jeżeli zaś osądzasz zakon, nie jesteś wykonawcą zakonu, lecz sędzią" - Jakub 4:11

"prowadźcie wśród pogan życie nienaganne, aby ci, którzy was obmawiają jako złoczyńców, przypatrując się bliżej dobrym uczynkom, wysławiali Boga w dzień nawiedzenia" - 1 Piotr 2:12

"Dlatego, jeżeli przyjdę, przypomnę uczynki jego, że złośliwymi słowy nas obmawia i nie zadowalając się tym, nie tylko sam nie przyjmuje braci, lecz nawet zabrania to czynić tym, którzy chcą ich przyjąć, i usuwa ich ze zboru" - 3 Jan 1:10

Biblijnych wersetów z "prawdomównością", "szczerością", ale i z przestrogami przed oszczerstwami, kłamstwami, fałszem, obłudą, obmową itd. jest o wiele wiele więcej o czym zapewne wiecie, bo czytajcie systematycznie natchnione biblijne Słowo. Oby była w nas tylko prawda, szczerość pośród miłości agape, owocu ducha. Wszędzie wokół nas wiele kłamstw, półprawd ale nadejdzie wieczny czas samej prawdy. MARANA THA 😊😊 NIECH OJCIEC YHVH i SYN YHVH będą uwielbieni przez wszystkich, niech wszelkie stworzenie oddaje im należną cześć, dziękczynienie. To moje pragnienie i CHRYSTUS PAN kiedyś dokona tego dzieła i nigdy już nie będzie grzechu, zła, kłamstw, zwodzenia. Niewyobrażalnie piękna rajska wieczność nowych niebios i nowej ziemi. Kolejny dzień za mną, kolejny dzień bliżej nadejścia Królestwa BOŻEGO więc w mocy obecności CHRYSTUSA we mnie mogę wraz z upływającym czasem mieć coraz większą radość, tęsknotę, miłość, duchowe siły i inne niebiańskie skarby 😊 Nie jest łatwo, też mam ciężkie chwile, burzliwe chwile, chwile smutku itd. - jesteśmy w końcu na duchowej wojnie, ale w CHRYSTUSIE który żyje we mnie mam wszystko co potrzebne do życia i pobożności. Módlmy się za sobą nawzajem, bądźmy w CHRYSTUSIE w nas JEGO dobrymi świadkami, dobrymi żołnierzami, dobrymi sługami, bezgranicznie ufnym, posłusznymi dziećmi światłości pośród coraz bardziej grzeszne, kłamliwego, złego świata. 

"prezent od Chrystusa dla ciebie - do zbawienia nie potrzeba ludzi i organizacji religijnych część 3" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/06/prezent-od-chrystusa-dla-ciebie-do.html
"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html
"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 09.12.2020 Puławy , Dominik Marzec ....... "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 16 - binitarianizm w 1 liście i w 2 liście ap Jana oraz Comma Johanneum" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html


2 komentarze:

  1. Kiedy czytam BIBLIĘ to brak mi słów by wyrazić własny podziw nad MĄDROŚCIĄ TEJ KSIĘGI. Mam coś takiego, że boję się, że nie zdążę JEJ zgłębić i poniosę straszną stratę. To jest ta jedyna WARTOŚĆ, SŁOWO BOŻE, MOJA MIŁOŚĆ.
    Dziękuję Bogu, że pokierował mnie na Blog Dominika.Chłopak po "przejściach" staje się cudownym DZIECKIEM BOŻYM, NAUCZYCIELEM dla wielu i moim przyjacielem w Chrystusie. Pozdrowienia z gór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, nie wszystko od razu. Taka presja nie jest dobra. Dobrze wykorzystuj czas, ale bądź i cierpliwy, ufny wobec PANA. Ja też czasami myślę czy nie za mało piszę, czy nie za mało coś innego robię i nie przynosi mi to nic dobrego. Gdy ktoś jest leniem to powinien się opamiętać, zmienić swoje czyny, ale myślę że u nas tego nie ma. Może bardziej jest tak że brak nam cierpliwości, zaufania - chcielibyśmy wszystko na teraz. Nie wiem, ale badajmy swoje serca i prośmy o to PANA aby nas prześwietlał i jak coś złego w JEGO oczach jest w nas, to żeby nas korygował, uwalniał.

      Może i mam pewne dary, ale nie chcę się przedstawiać jako NAUCZYCIEL i nie chcę być tak nazywany, więc nazywajmy PANA tylko NAUCZYCIELEM, a my mamy tylko pewne dary łaski i o nas nie warto mówić bracie. BOGU dzięki i za ciebie, za nie jednokrotne ciepłe słowa i zachęty. Patrzmy na CHRYSTUSA, bo z NIEGO jest wszelkie dobro. W NIM nasze źródło życia za wolą OJCA. Pozdrawiam bracie z gór :) - brat z nadwiślańskiej niziny, ale obyśmy w PANU wytrwali do końca i spotkali się na Górze Syjon w Nowym Jeruzalem. Wszelkiego dobra, łask, darów dla ciebie od CHRYSTUSA ku JEGO chwale i chwale OJCA. Tylko ku ICH DWÓCH chwale.
      , Dominik

      Usuń