piątek, 22 grudnia 2023

Polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 4 -- Dlaczego jestem absolutnie apolityczny, pokładający nadzieję tylko w BOGU Prawdziwym, miłujący wszystkich ludzi.

 

 Rząd PIS na czele z panem Morawieckim upadł, a powstał nowy rząd na czele z panem Tuskiem. Co tym sądzę ?? Jestem absolutnie apolityczny, ponieważ w wszystkie znane mi ruchy polityczne są tak czy inaczej wbrew PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi, wbrew Jego biblijnemu nauczaniu. Wszystkie znane mi ruchy polityczne są anty-CHRYSTUSOWE. Bycie wiernym, poddanym, posłusznym zmartwychwstałemu BOGU Prawdziwemu nie da powszechnego poparcia, ale powszechne znienawidzenie więc prawdziwe biblijne chrześcijaństwo będzie tak czy inaczej negowane, pogardzane, zwalczane przez ruchy polityczne. Dzięki Chrystusowej łasce jestem i do końca życia będę absolutnie apolityczny. 

"Pseudo-chrześcijański Ruch 11 Listopada. Biblijne powody dlaczego chrześcijanin nie powinien mieszać się w politykę." - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/pseudo-chrzescijanski-ruch-11-listopada.html

"twoje życie się zawali jeśli położysz nadzieje w polityce, przywódcach, marnościach" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/12/twoje-zycie-sie-zawali-jesli-poozysz.html

 Rząd PIS na czele z panem Morawieckim upadł, a powstał nowy rząd na czele z panem Tuskiem. Co tym sądzę ?? To sądzę o wszystkich politykach : "Zachęcam więc przede wszystkim, aby zanoszone były prośby, modlitwy, wstawiennictwa i dziękczynienia za wszystkich ludzi; (2) Za królów i za wszystkich sprawujących władzę, abyśmy mogli prowadzić życie ciche i spokojne, z całą pobożnością i uczciwością. (3) Jest to bowiem rzecz dobra i miła w oczach Boga, naszego Zbawiciela; (4) Który chce, aby wszyscy ludzie zostali zbawieni i doszli do poznania prawdy. (5) Jeden bowiem jest Bóg, jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi, człowiek Chrystus Jezus; (6) Który wydał samego siebie na okup za wszystkich, na świadectwo we właściwym czasie." - 1 List apostoła Pawła do Tymoteusza 2:1-6 UBG

A więc modlę się m.in. o tych którzy sprawują jakąkolwiek władzę aby dostąpili zbawienia i poznania prawdy. Aby służyli Panu panów - Jezusowi Chrystusowi, aby czcili Jego i BOGA OJCA w duchu i prawdzie. Aby czynili podwładnym Chrystusowe dobro, Chrystusową sprawiedliwość, Chrystusową miłość. 

Jako zbawieni jesteśmy dziećmi Bożymi, jako prawdziwi chrześcijanie mamy zanosić "prośby, modlitwy, wstawiennictwa i dziękczynienia" za wszystkich ludzi w tym za polityków. Nie mamy króla w Polsce, ale jest prezydent. Jest premier, są ministrowie, są parlamentarzyści, wojewodowie, starostowie, wójtowie, prezydenci, burmistrzowie, sołtysi itd. 

Jako zbawieni jesteśmy dziećmi Bożymi, jako prawdziwi chrześcijanie nie mamy pokładać nadziei w człowieku, w stworzeniu, ale w BOGU Prawdziwym. Większość ludzi pokłada swoją nadzieję w jakichś ludziach np. w politykach, a robiąc tak są przeklęci : "Tak mówi Pan: Przeklęty mąż, który na człowieku polega i z ciała czyni swoje oparcie, a od Pana odwraca się jego serce! (6) Jest on jak jałowiec na stepie i nie widzi tego, że przychodzi dobre; mieszka na zwietrzałym gruncie na pustyni, w glebie słonej, nie zaludnionej. (7) Błogosławiony mąż, który polega na Panu, którego ufnością jest Pan! (8) Jest on jak drzewo zasadzone nad wodą, które nad potok zapuszcza swoje korzenie, nie boi się, gdy upał nadchodzi, lecz jego liść pozostaje zielony, i w roku posuchy się nie frasuje i nie przestaje wydawać owocu. (9) Podstępne jest serce, bardziej niż wszystko inne, i zepsute, któż może je poznać? (10) Ja, Pan, zgłębiam serce, wystawiam na próbę nerki, aby oddać każdemu według jego postępowania, według owocu jego uczynków." - Księga Jeremiasza 17:5-10 BW

Większość ludzi kogoś nienawidzi. Wiele osób nienawidzi takiego polityka, lub polityków z jakiejś partii a wiele innych osób nienawidzi innego polityka lub polityków z innej partii. Kto nienawidzi jakiegoś człowieka w tym jakiegoś polityka ten też jest przeklęty, bo nienawiść jest grzechem - grzechem morderstwa. ............ "Dzieci, niech was nikt nie zwodzi; kto postępuje sprawiedliwie, sprawiedliwy jest, jak On jest sprawiedliwy. (8) Kto popełnia grzech, z diabła jest, gdyż diabeł od początku grzeszy. A Syn Boży na to się objawił, aby zniweczyć dzieła diabelskie. (9) Kto z Boga się narodził, grzechu nie popełnia, gdyż posiew Boży jest w nim, i nie może grzeszyć, gdyż z Boga się narodził. (10) Po tym poznaje się dzieci Boże i dzieci diabelskie. Kto nie postępuje sprawiedliwie, nie jest z Boga, jak też ten, kto nie miłuje brata swego. (11) Albowiem to jest zwiastowanie, które słyszeliście od początku, że mamy się nawzajem miłować; (12) nie jak Kain, który wywodził się od złego i zabił brata swego. A dlaczego go zabił? Ponieważ uczynki jego były złe, a uczynki brata jego sprawiedliwe. (13) Nie dziwcie się, bracia, jeżeli was świat nienawidzi. (14) My wiemy, że przeszliśmy ze śmierci do żywota, bo miłujemy braci; kto nie miłuje, pozostaje w śmierci. (15) Każdy, kto nienawidzi brata swego, jest zabójcą, a wiecie, że żaden zabójca nie ma w sobie żywota wiecznego." - 1 List apostoła Jana 3:7-15 BW

Rząd PIS na czele z panem Morawieckim upadł, a powstał nowy rząd na czele z panem Tuskiem. Co tym sądzę ?? Nie mam nienawiści ani do do pana Morawieckiego, ani do innych polityków PIS. Nie mam nienawiści ani do do pana Tuska, ani do innych polityków z jego partii. Nie mam nienawiści do żadnych innych polityków, do żadnych ludzi.  Modlę się za wszystkimi politykami, modlę się za wszystkich ludzi. 

Rząd PIS na czele z panem Morawieckim upadł, a powstał nowy rząd na czele z panem Tuskiem. Co tym sądzę ?? Polegam, pokładam nadzieję w BOGU Ojcu i PANU ZBAWICIELU Jezusie Chrystusie. Nie polegam, nie pokładam nadziei ani w panu Morawieckim, ani w panu Tusku, ani w żadnym innym polityku, ani w żadnym innym człowieku, w żadnym stworzeniu. ...................... "Polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 3 -- anty-CHRYSTUSOWE wybory 2023" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

Większość ludzie w Polsce nienawidzi jakiegoś człowieka np. jakiegoś polityka lub pokłada nadzieję w jakimś człowieku np. w polityku. Jedna i druga rzecz to grzechy, jedne i drugie postępowanie jest przeklęte. Zbawieni będący dziećmi Bożymi, a nie niewolnikami grzechu mają nadzieję w samym OJCU i SYNU, a także mają miłość do wszystkich ludzi w tym do polityków. 

Dzięki łasce Chrystusowej, dzięki mocy Jego obecności i obecności OJCA mam w sercu chcenie i wykonanie miłować wszystkich ludzi, nawet wrogów, a brzydzę się nienawiścią. Wiele czy większość ludzi powiedziałaby że jestem głupi że miłuję wszystkich ludzi, że tak myśląc, tak postępując czynię zło, ale to oni źle postępują, to oni źle myślą a nie ja .................. "Lecz mówię wam, którzy słuchacie: Miłujcie waszych nieprzyjaciół, dobrze czyńcie tym, którzy was nienawidzą. (28) Błogosławcie tym, którzy was przeklinają, módlcie się za tych, którzy wam wyrządzają zło. (29) Temu, kto cię uderzy w policzek, nadstaw i drugi, a temu, kto zabiera ci płaszcz, i szaty nie odmawiaj. (30) Każdemu, kto cię prosi, daj, a od tego, kto bierze, co twoje, nie upominaj się o zwrot. (31) Jak chcecie, aby ludzie wam czynili, tak i wy im czyńcie. (32) Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują, na jaką wdzięczność zasługujecie? Przecież i grzesznicy miłują tych, którzy ich miłują. (33) A jeśli dobrze czynicie tym, którzy wam dobrze czynią, na jaką wdzięczność zasługujecie? Przecież i grzesznicy postępują tak samo. (34) I jeśli pożyczacie tym, od których spodziewacie się zwrotu, na jaką wdzięczność zasługujecie? Przecież i grzesznicy pożyczają grzesznikom, aby z powrotem odebrać tyle samo. (35) Ale miłujcie waszych nieprzyjaciół, czyńcie im dobrze i pożyczajcie, niczego się za to nie spodziewając, a wielka będzie wasza nagroda i będziecie synami Najwyższego. On bowiem jest dobry dla niewdzięcznych i złych. (36) Dlatego bądźcie miłosierni, jak i wasz Ojciec jest miłosierny. (37) Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; przebaczajcie, a będzie wam przebaczone." - Ewangelia Łukasza 6:27-37 BW

"Przypominaj im, aby zwierzchnościom i władzom poddani i posłuszni byli, gotowi do wszelkiego dobrego uczynku, (2) aby o nikim źle nie mówili, nie byli kłótliwi, ale ustępliwi, okazujący wszelką łagodność wszystkim ludziom. (3) Bo i my byliśmy niegdyś nierozumni, niesforni, błądzący, poddani pożądliwości i rozmaitym rozkoszom, żyjący w złości i zazdrości, znienawidzeni i nienawidzący siebie nawzajem. (4) Ale gdy się objawiła dobroć i miłość do ludzi Zbawiciela naszego, Boga, (5) zbawił nas nie dla uczynków sprawiedliwości, które spełniliśmy, lecz dla miłosierdzia swego przez kąpiel odrodzenia oraz odnowienie przez Ducha Świętego, (6) którego wylał na nas obficie przez Jezusa Chrystusa, Zbawiciela naszego, (7) abyśmy, usprawiedliwieni łaską jego, stali się dziedzicami żywota wiecznego, którego nadzieja nam przyświeca. (8) Prawdziwa to mowa i chcę, abyś przy tym obstawał, żeby ci, którzy uwierzyli w Boga, starali się celować w dobrych uczynkach. To jest dobre i użyteczne dla ludzi." - List apostoła Pawła do Tytusa 3:1-8 BW

" Alleluja. Chwal, duszo moja, PANA. (2) Będę chwalić PANA, póki żyję; będę śpiewał memu Bogu, póki będę istniał. (3) Nie pokładajcie ufności we władcach ani w żadnym synu ludzkim, u którego nie ma wybawienia. (4) Opuszcza go duch i wraca do swojej ziemi; w tymże dniu zginą wszystkie jego myśli. (5) Błogosławiony ten, kogo pomocą jest Bóg Jakuba, kto nadzieję pokłada w PANU, jego Bogu; (6) Który uczynił niebo i ziemię, morze i wszystko, co w nich jest; który dochowuje prawdy na wieki; (7) Który oddaje sprawiedliwość pokrzywdzonym i daje chleb głodnym; PAN uwalnia więźniów. (8) PAN otwiera oczy ślepych; PAN podnosi przygnębionych; PAN miłuje sprawiedliwych. (9) PAN strzeże przychodniów, wspomaga sierotę i wdowę, ale krzyżuje drogę niegodziwych. (10) PAN będzie królował na wieki, twój Bóg, o Syjonie, z pokolenia na pokolenie. Alleluja." - Psalm 146 UBG

Dla wielu czy większości ludzi jestem głupi że nie pokładam nadziei na sobie, jakichś ludziach, pieniądzach, na innych rzeczach, ale tylko na BOGU Prawdziwym. Większość idzie szeroką drogą na zatracenie więc nie kierujmy się zdaniem większości, nie naśladujmy większości, ale z łaski przez wiarę trwajmy w OJCU i SYNU i w mocy ICH obecności w nas czyńmy ICH wolę a wtedy ONI będą z nami nawet w najgorszych okolicznościach. Gdy ONI wtedy będą z nami nawet w najgorszych okolicznościach, to nic i nikt nas nie zwycięży, nie pokona ........... "Jedni pokładają ufność w rydwanach, inni w koniach, lecz my będziemy wspominać imię PANA, naszego Boga. (8) Tamci zachwiali się i upadli, a my powstaliśmy i ostoimy się. (9) PANIE, wybaw nas, a król niech nas wysłucha w dniu naszego wołania." - Psalm 20:7-9 UBG ........................... "Któż nas odłączy od miłości Chrystusa? Czy utrapienie, czy ucisk, czy prześladowanie, czy głód, czy nagość, czy niebezpieczeństwo, czy miecz? (36) Jak jest napisane: Z powodu ciebie przez cały dzień nas zabijają, uważają nas za owce przeznaczone na rzeź. (37) Ale w tym wszystkim całkowicie zwyciężamy przez tego, który nas umiłował. (38) Jestem bowiem pewien, że ani śmierć, ani życie, ani aniołowie, ani zwierzchności, ani moce, ani teraźniejsze, ani przyszłe rzeczy; (39) Ani wysokość, ani głębokość, ani żadne inne stworzenie nie będzie mogło nas odłączyć od miłości Boga, która jest w Jezusie Chrystusie, naszym Panu." - List apostoła Pawła do Rzymian 8:35-39 UBG

"przebaczenie chroni serce" - https://mieczducha888.blogspot.com/2014/10/przebaczenie-chroni-serce.html

"dwie grzeszne skrajności - ekumenizm z Rzymem i nienawiść wobec kapłanów rzymskokatolickich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/10/dwie-grzeszne-skrajnosci-ekumenizm-z.html

"Polak i Ukrainiec nareszcie braćmi a nie wilkami - Polska i Polacy ani lepsi, ani gorsi od Ukraińców, Rosjan, Niemców, Żydów i pozostałych część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/08/polak-i-ukrainiec-nareszcie-bracmi-nie.html

"nienawiść, wrogość również wobec władców czy polityków jest grzechem" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/01/nienawisc-wrogosc-rowniez-wobec-wadcow.html

"Ale teraz do ciebie idę i mówię to na świecie, aby mieli w sobie moją radość w pełni. (14) Ja dałem im słowo twoje, a świat ich znienawidził, ponieważ nie są ze świata, jak Ja nie jestem ze świata. (15) Nie proszę, abyś ich wziął ze świata, lecz abyś ich zachował od złego. (16) Nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. (17) Poświęć ich w prawdzie twojej; słowo twoje jest prawdą. (18) Jak mnie posłałeś na świat, tak i ja posłałem ich na świat; (19) i za nich poświęcam siebie samego, aby i oni byli poświęceni w prawdzie. (20) A nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy przez ich słowo uwierzą we mnie. (21) Aby wszyscy byli jedno, jak Ty, Ojcze, we mnie, a Ja w tobie, aby i oni w nas jedno byli, aby świat uwierzył, że Ty mnie posłałeś. (22) A Ja dałem im chwałę, którą mi dałeś, aby byli jedno, jak my jedno jesteśmy. (23) Ja w nich, a Ty we mnie, aby byli doskonali w jedności, żeby świat poznał, że Ty mnie posłałeś i że ich umiłowałeś, jak i mnie umiłowałeś. (24) Ojcze! Chcę, aby ci, których mi dałeś, byli ze mną, gdzie Ja jestem, aby oglądali chwałę moją, którą mi dałeś, gdyż umiłowałeś mnie przed założeniem świata. (25) Ojcze sprawiedliwy! I świat cię nie poznał, lecz Ja cię poznałem i ci poznali, że Ty mnie posłałeś; (26) i objawiłem im imię twoje, i objawię, aby miłość, którą mnie umiłowałeś, w nich była, i Ja w nich." - Ewangelia apostoła Jana 17:13-26 BW

"Choćbym mówił językami ludzkimi i anielskimi, a miłości bym nie miał, byłbym miedzią dźwięczącą lub cymbałem brzmiącym. (2) I choćbym miał dar prorokowania, i znał wszystkie tajemnice, i posiadał całą wiedzę, i choćbym miał pełnię wiary, tak żebym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym. (3) I choćbym rozdał całe mienie swoje, i choćbym ciało swoje wydał na spalenie, a miłości bym nie miał, nic mi to nie pomoże. (4) Miłość jest cierpliwa, miłość jest dobrotliwa, nie zazdrości, miłość nie jest chełpliwa, nie nadyma się, (5) nie postępuje nieprzystojnie, nie szuka swego, nie unosi się, nie myśli nic złego, (6) nie raduje się z niesprawiedliwości, ale się raduje z prawdy; (7) wszystko zakrywa, wszystkiemu wierzy, wszystkiego się spodziewa, wszystko znosi. (8) Miłość nigdy nie ustaje; bo jeśli są proroctwa, przeminą; jeśli języki, ustaną, jeśli wiedza, wniwecz się obróci. (9) Bo cząstkowa jest nasza wiedza i cząstkowe nasze prorokowanie; (10) lecz gdy nastanie doskonałość, to, co cząstkowe, przeminie. (11) Gdy byłem dziecięciem, mówiłem jak dziecię, myślałem jak dziecię, rozumowałem jak dziecię; lecz gdy na męża wyrosłem, zaniechałem tego, co dziecięce. (12) Teraz bowiem widzimy jakby przez zwierciadło i niby w zagadce, ale wówczas twarzą w twarz. Teraz poznanie moje jest cząstkowe, ale wówczas poznam tak, jak jestem poznany. (13) Teraz więc pozostaje wiara, nadzieja, miłość, te trzy; lecz z nich największa jest miłość." - 1 List apostoła Pawła do Koryntian 13:1-13 BW

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 22.12.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz