piątek, 26 stycznia 2024

Końcówka naszej Chrystusowej zbawczej drogi -- Ewangelia Prawdziwej Łaski część 22


Przejechanie samochodem 99,99 % trasy zgodnie z przepisami, to za mało. Jeśli kierowca pod koniec trasy zacząłby świadomie łamać przepisy i zostałby złapany przez rogówkę, to na nic by się zdały tłumaczenia przed policjantami że całą wcześniejszą trasę przejechał prawidłowo. 

Albo gdyby kierowca pod koniec trasy zacząłby świadomie łamać przepisy i doprowadziłby do wypadku w którym on lub ktoś inny zostałby ranny lub zginął, to nic z tego że 99,99 % wcześniejszej trasy przejechał zgodnie z przepisami.

Gdyby pilot samolotu przeleciał 99,99 %  trasy według przepisów, według procedur, a w czasie lądowania złamał procedury, przepisy i doprowadził do katastrofy, to na nic 99,99 % lotu według procedur, przepisów. Trzeba do końca wytrwać.

Gdy ktoś zbacza pod koniec wędrówki ze szlaku i spada w przepaści gdzie ginie, to na nic mu to że wcześniej szedł właściwą drogą. Choćby przeszedł 99,99 % drogi prawidłowym szlakiem, a w końcówce zszedłby z trasy i zginął w przepaści, to na nic mu to że przeszedł 99,99 % trasy prawidłowo.

Podobnie jak w tych przyziemnych przykładach jest w naszej duchowej drodze za naszym PANEM i BOGIEM Jezusem Chrystusem. Mamy być wierni, posłuszni, poddani w NIM do końca. Nie możemy spocząć na laurach i odpuścić sobie trwanie w NIM pod koniec naszej pielgrzymki, pod koniec naszej służby i duchowej bitwy, a że nie wiemy ile zostało nam życia więc mamy cały czas, nieustannie, nieprzerwanie trwać w NIM. Ufając Jemu i OJCU, wierząc Ich miłości trwamy w mocy Ich obecności i dzięki tej mocy Ich obecności mamy wszystko co potrzebujemy by do końca : toczyć dobry bój wiary, dokończyć biegu wąską drogą pełnienia woli Bożej, mieć żywą wiarę. Miłość nie chce być niewierna, miłość nie jest zdradliwa, bo miłość nie chce czynić zła, przykrości wobec tego kogo kocha. Naszą miłość do OJCA Niebiańskiego i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa widać po naszych czynach , po naszym życiu. Wszystko w mocy obecności PANA ZBAWICIELA, bez którego nic uczynić nie możemy, a nie w swojej ludzkiej mocy.

 "Ewangelia Prawdziwej Łaski część 19 - trwanie w prawdziwej zbawczej wierze i jej skutki. Czy prawdziwie znasz, szanujesz Bożą Chrystusową miłość, doskonałość, potęgę ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/12/ewangelia-prawdziwej-aski-czesc-19.html

"Dobrą walkę stoczyłem, bieg ukończyłem, wiarę zachowałem." - 2 List apostoła Pawła do Tymoteusza 4:7 UBG

"Potem usłyszycie o wojnach i wieści wojenne. Baczcie, abyście się nie trwożyli, bo musi się to stać, ale to jeszcze nie koniec. 24:7 Powstanie bowiem naród przeciwko narodowi i królestwo przeciwko królestwu, i będzie głód, i mór, a miejscami trzęsienia ziemi. 24:8 Ale to wszystko dopiero początek boleści. 24:9 Wtedy wydawać was będą na udrękę i zabijać was będą, i wszystkie narody pałać będą nienawiścią do was dla imienia mego. 24:10 I wówczas wielu się zgorszy i nawzajem wydawać się będą, i nawzajem nienawidzić. 24:11 I powstanie wielu fałszywych proroków, i zwiodą wielu. 24:12 A ponieważ bezprawie się rozmnoży, przeto miłość wielu oziębnie. 24:13 A kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony. 24:14 I będzie głoszona ta ewangelia o Królestwie po całej ziemi na świadectwo wszystkim narodom, i wtedy nadejdzie koniec." - Ewangelia apostoła Mateusza 24:6-14

"Paweł, powołany z woli Bożej na apostoła Chrystusa Jezusa, i Sostenes, brat, (2) zborowi Bożemu, który jest w Koryncie, poświęconym w Chrystusie Jezusie, powołanym świętym, wraz ze wszystkimi, którzy wzywają imienia Pana naszego Jezusa Chrystusa na każdym miejscu, ich i naszym: (3) Łaska wam i pokój od Boga, Ojca naszego, i Pana Jezusa Chrystusa. (4) Dziękuję Bogu zawsze za was, za łaskę Bożą, która wam jest dana w Chrystusie Jezusie, (5) iżeście w nim ubogaceni zostali we wszystko, we wszelkie słowo i wszelkie poznanie, (6) ponieważ świadectwo o Chrystusie zostało utwierdzone w was, (7) tak iż nie brak wam żadnego daru łaski, wam, którzy oczekujecie objawienia Pana naszego Jezusa Chrystusa, (8) który też utwierdzi was aż do końca, tak iż będziecie bez nagany w dniu Pana naszego Jezusa Chrystusa. (9) Wierny jest Bóg, który was powołał do społeczności Syna swego Jezusa Chrystusa, Pana naszego." - 1 List apostoła Pawła do Koryntian 1:1-9 BW

"Dlatego też nieustannie modlimy się za was, aby nasz Bóg uznał was za godnych tego powołania i wypełnił wszelkie upodobanie swojej dobroci i dzieła wiary w mocy; (12) Aby imię naszego Pana Jezusa Chrystusa zostało uwielbione w was, a wy w nim, według łaski naszego Boga i Pana Jezusa Chrystusa." - 2 List apostoła Pawła do Tesaloniczan 1:11-12 UBG

"A do anioła zboru w Smyrnie napisz: To mówi pierwszy i ostatni, który był umarły, a ożył; (9) znam ucisk twój i ubóstwo, lecz tyś bogaty, i wiem, że bluźnią tobie ci, którzy podają się za Żydów, a nimi nie są, ale są synagogą szatana. (10) Nie lękaj się cierpień, które mają przyjść na cię. Oto diabeł wtrąci niektórych z was do więzienia, abyście byli poddani próbie, i będziecie w udręce przez dziesięć dni. Bądź wierny aż do śmierci, a dam ci koronę żywota. (11) Kto ma uszy, niechaj słucha, co Duch mówi do zborów. Zwycięzca nie dozna szkody od drugiej śmierci." - Objawienie apostoła Jana 2:8-11 BW

"A do anioła zboru w Tiatyrze napisz: To mówi Syn Boży, który ma oczy jak płomień ognia, a nogi jego podobne są do mosiądzu. (19) Znam uczynki twoje i miłość, i wiarę, i służbę, i wytrwałość twoją, i wiem, że ostatnich uczynków twoich jest więcej niż pierwszych. (20) Lecz mam ci za złe, że pozwalasz niewieście Izebel, która się podaje za prorokinię, i naucza, i zwodzi moje sługi, uprawiać wszeteczeństwo i spożywać rzeczy ofiarowane bałwanom. (21) I dałem jej czas, aby się upamiętała, ale nie chce się upamiętać we wszeteczeństwie swoim. (22) Toteż rzucę ją na łoże, a tych, którzy z nią cudzołożą, wtrącę w ucisk wielki, jeśli się nie upamiętają w uczynkach swoich. (23) A dzieci jej zabiję; i poznają wszystkie zbory, że Ja jestem Ten, który bada nerki i serca, i oddam każdemu z was według uczynków waszych. (24) Wam zaś, pozostałym, którzyście w Tiatyrze, wszystkim, którzy nie macie tej nauki, którzyście nie poznali, jak mówią, szatańskich głębin, powiadam: Nie nakładam na was innego ciężaru; (25) trzymajcie się tylko mocno tego, co posiadacie, aż przyjdę. (26) Zwycięzcy i temu, kto pełni aż do końca uczynki moje, dam władzę nad poganami, (27) i będzie rządził nimi laską żelazną, i będą jak skruszone naczynia gliniane; (28) taką władzę i Ja otrzymałem od Ojca mojego; dam mu też gwiazdę poranną. (29) Kto ma uszy, niechaj słucha, co Duch mówi do zborów." - Objawienie apostoła Jana 2:18-28 BW

"Przewodnikowi chóru. Al taszchet. Miktam Dawida, kiedy uciekał przed Saulem do jaskini. Zmiłuj się nade mną, Boże, zmiłuj się nade mną, bo moja dusza ufa tobie; w cieniu twoich skrzydeł będę się chronił, aż przeminie nieszczęście. (2) Będę wołał do Boga Najwyższego, do Boga, który doprowadzi moją sprawę do końca. (3) On ześle pomoc z nieba i wybawi mnie od urągania tego, który chce mnie pochłonąć. Sela. Ześle mi Bóg swoje miłosierdzie i prawdę. (4) Moja dusza przebywa wśród lwów; leżę wśród płonących, wśród synów ludzkich, których zęby są jak włócznie i strzały, a język jak miecz ostry. (5) Bądź wywyższony, Boże, ponad niebiosa, a twoja chwała ponad całą ziemię. (6) Zastawili sidła na moje kroki, zgnębili moją duszę, wykopali przede mną dół, ale sami do niego wpadli. Sela. (7) Gotowe jest moje serce, Boże, gotowe jest moje serce; będę śpiewał i oddawał chwałę. (8) Obudź się, moja chwało, obudź się, cytro i harfo; ja się zbudzę o świcie. (9) Będę cię wysławiał wśród ludu, Panie, będę ci śpiewał wśród narodów. (10) Bo wielkie jest twoje miłosierdzie, aż do niebios, i aż pod obłoki twoja prawda. (11) Bądź wywyższony ponad niebiosa, Boże, a ponad całą ziemię twoja chwała." - Psalm 57 UBG

"Oto wszystkie dusze są moje, tak dusza ojca, jak i dusza syna jest moja. Dusza, która grzeszy, ona umrze. (5) Lecz jeśli człowiek jest sprawiedliwy i wykonuje sąd i sprawiedliwość; (6) I nie jadał na górach, nie podnosi swych oczu ku bożkom domu Izraela ani nie hańbił żony swego bliźniego, ani nie zbliżał się do kobiety podczas jej nieczystości; (7) Nikogo nie uciskał, zwracał zastaw dłużnikowi, nie popełnił grabieży, dawał swój chleb głodnemu i przyodziewał nagiego szatą; (8) Nie uprawiał lichwy i nie brał odsetek, odwracał swą rękę od nieprawości i sprawiedliwy sąd wykonywał między jednym człowiekiem a drugim; (9) Postępował według moich ustaw i przestrzegał moich sądów, czyniąc to, co prawe - ten jest sprawiedliwy, na pewno żyć będzie, mówi Pan BÓG. (10) A jeśli spłodził syna zbójcę i rozlewającego krew, który popełnił jedną z tych rzeczy; (11) Który żadnej z tamtych dobrych rzeczy nie czynił, ale raczej jadał na górach, hańbił żonę swego bliźniego; (12) Uciskał ubogiego i nędznego, popełniał grabież, nie zwracał zastawu, podnosił oczy ku bożkom, czynił obrzydliwość; (13) Uprawiał lichwę i brał odsetki - czy ten będzie żył? Nie będzie żył, ponieważ popełnił te wszystkie obrzydliwości. Ten na pewno umrze. Jego krew spadnie na niego." - Księga Ezechiela 18:4-13 UBG

Nawet jeśli [nie daj PANIE BOŻE] - ktoś zbawiony schodzi na drogę grzechów, to dopóki żyje może z łaski przez wiarę nawrócić się, powrócić na Chrystusową drogę, mieć przebaczone. Oby nikt zbawiony nie schodził z wąskiej drogi pełnienia woli PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa.  ........ "Bracia moi, jeśli kto spośród was zboczy od prawdy, a ktoś go nawróci, (20) niech wie, że ten, kto nawróci grzesznika z błędnej drogi jego, wybawi duszę jego od śmierci i zakryje mnóstwo grzechów." - List Jakuba 5:19-20 BW .......... "Przestroga dla chrześcijan przed grzeszeniem i utratą zbawienia na podstawie biblijnego exodusu. 1 Koryntian 10:1-14" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/przestroga-dla-chrzescijan-przed.html

" A oto jeśli spłodził syna, który widział wszystkie grzechy swego ojca, jakie czynił, a widząc je, nie czynił nic podobnego; (15) Nie jadał na górach, nie podnosił swych oczu ku bożkom domu Izraela, nie hańbił żony swego bliźniego; (16) Nikogo nie uciskał, nie zatrzymywał zastawu, nie popełniał grabieży, dawał swój chleb głodnemu i przyodziewał szatą nagiego; (17) Odwracał swą rękę od ucisku nad ubogim, nie uprawiał lichwy i nie brał odsetek, wykonywał moje sądy i postępował według moich ustaw - ten nie umrze za nieprawość swego ojca, ale na pewno będzie żył. (18) Lecz jego ojciec, ponieważ czynił krzywdę, popełniał grabież i nie czynił tego, co dobre pośród swego ludu, oto umrze za swoją nieprawość. (19) Ale mówicie: Czemu? Czy syn nie ponosi kary za nieprawość ojca? Gdy syn czynił to, co prawe i sprawiedliwe, i przestrzegał wszystkich moich ustaw, i wypełniał je, na pewno będzie żył. (20) Dusza, która grzeszy, umrze. Syn nie poniesie kary za nieprawość ojca ani ojciec nie poniesie kary za nieprawość syna. Sprawiedliwość sprawiedliwego pozostanie na nim, a niegodziwość niegodziwego pozostanie na nim. (21) A jeśli niegodziwy odwróci się od wszystkich swoich grzechów, które popełnił, będzie strzegł wszystkich moich ustaw i będzie czynił to, co prawe i sprawiedliwe, na pewno będzie żył, nie umrze; (22) Żadne jego występki, których się dopuścił, nie będą mu wspominane. Będzie żył w swej sprawiedliwości, którą czynił. (23) Czyż ja mam upodobanie w śmierci niegodziwego? - mówi Pan BÓG, a nie raczej w tym, aby się odwrócił od swoich dróg i żył? (24) Ale jeśli sprawiedliwy odwróci się od swojej sprawiedliwości i popełni nieprawość, czyniąc według wszystkich obrzydliwości, które popełnia niegodziwy, czy taki będzie żył? Wszystkie jego sprawiedliwości, które czynił, nie będą wspominane. Z powodu swego przestępstwa, które popełniał, i z powodu swego grzechu, którego się dopuścił, z powodu tych rzeczy umrze. (25) Ale mówicie: Droga PANA nie jest słuszna. Słuchajcie teraz, domu Izraela: Czy moja droga nie jest prosta? Czy raczej wasze drogi są niesłuszne? (26) Gdy sprawiedliwy odwróci się od swojej sprawiedliwości, a czyniąc nieprawość umrze, to z powodu swojej nieprawości, którą czynił, umrze. (27) Ale gdy niegodziwy odwróci się od swojej niegodziwości, której się dopuścił, a czyni to, co prawe i sprawiedliwe, ten zachowa swoją duszę. (28) Ponieważ zastanowił się i odwrócił się od wszystkich swoich występków, których się dopuścił, na pewno będzie żył, nie umrze. (29) A jednak dom Izraela mówi: Droga PANA nie jest słuszna. Czy moje drogi nie są słuszne, domu Izraela? Czy raczej wasze drogi są niesłuszne? (30) Dlatego, domu Izraela, będę sądzić każdego z was według jego dróg, mówi Pan BÓG. Nawróćcie się i odwróćcie się od wszystkich swoich występków, aby nieprawość nie stała się waszą zgubą. (31) Odrzućcie od siebie wszystkie swoje przestępstwa, których się dopuszczaliście, i uczyńcie sobie nowe serce i nowego ducha. Czemu macie umrzeć, domu Izraela? (32) Nie mam bowiem żadnego upodobania w śmierci umierającego, mówi Pan BÓG. Odwróćcie się więc, a będziecie żyć." - Księga Ezechiela 18:14-32 UBG
"Poprowadzisz mnie według swej rady, a potem przyjmiesz mnie do chwały. (25) Kogo innego mam w niebie? I na ziemi oprócz ciebie w nikim innym nie mam upodobania. (26) Choć moje ciało i serce ustanie, Bóg jest skałą mego serca i moim dziedzictwem na wieki. (27) Oto bowiem ci, którzy się oddalają od ciebie, zginą; wytracasz tych, którzy cudzołożą, odstępując od ciebie. (28) Mnie zaś dobrze jest zbliżyć się do Boga; pokładam w Panu BOGU moją ufność, aby opowiadać wszystkie jego dzieła." - Psalm 73:24-28 UBG

"Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest winogrodnikiem. (2) Każdą latorośl, która we mnie nie wydaje owocu, odcina, a każdą, która wydaje owoc, oczyszcza, aby wydawała obfitszy owoc. (3) Wy jesteście już czyści dla słowa, które wam głosiłem; (4) trwajcie we mnie, a Ja w was. Jak latorośl sama z siebie nie może wydawać owocu, jeśli nie trwa w krzewie winnym, tak i wy, jeśli we mnie trwać nie będziecie. (5) Ja jestem krzewem winnym, wy jesteście latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten wydaje wiele owocu; bo beze mnie nic uczynić nie możecie. (6) Kto nie trwa we mnie, ten zostaje wyrzucony precz jak zeschnięta latorośl; takie zbierają i wrzucają w ogień, gdzie spłoną. (7) Jeśli we mnie trwać będziecie i słowa moje w was trwać będą, proście o cokolwiek byście chcieli, stanie się wam. (8) Przez to uwielbiony będzie Ojciec mój, jeśli obfity owoc wydacie i staniecie się moimi uczniami. (9) Jak mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem; trwajcie w miłości mojej. (10) Jeśli przykazań moich przestrzegać będziecie, trwać będziecie w miłości mojej, jak i Ja przestrzegałem przykazań Ojca mego i trwam w miłości jego." - Ewangelia Jana 15:1-10 BW

Mamy trwać nieustannie w OJCU i SYNU, bo tylko w nadnaturalnej duchowej mocy ich obecności mamy zbawienie. Zbawienie można utracić więc strzeżmy swoich serc, pilnujmy ponad wszystko społeczności, relacji z OJCEM i SYNEM abyśmy miłości do NICH nie zamienili na nic innego. Bądźmy w NICH, dla NICH do końca, do samego końca a nie przez pierwsze 99,99 % naszej Chrystusowej drogi. Jeśli ktoś nie wytrwa do końca, ale umarłby jako niewierny lub doczekałby przyjścia PANA Jezusa jako niewierny to nie będzie w raju z OJCEM i SYNEM, ale pośród potępionych. Strzeżmy zbawczej społeczności z OJCEM i SYNEM - zbawczego trwania w obecności OJCA i SYNA. Strzeżmy swojej miłości do OJCA i SYNA z łaski przez wiarę aż do końca. Trwajmy w zbawieniu danym z łaski przez żywą wiarę. Nie ważne od jak dawna trwamy z łaski przez wiarę w społeczności z OJCEM i SYNEM, w mocy ICH obecności -nie wpadajmy w rutynę, nie traćmy czujności, trzeźwości duchowej. Badajmy swoje serce, strzeżmy swego serca, wytrwajmy w tym do końca abyśmy nie utracili, nie sprzedali danego nam zbawienia. Nie stańmy się Judaszami. Zbawiony człowiek może podeptać po danym zbawieniu - może w ten sposób je odrzucić, a więc utracić.

"Opuścili oni prostą drogę i zbłądzili, podążając drogą Balaama, syna Bosora, który umiłował zapłatę za niesprawiedliwość; (16) Został jednak skarcony za swoją nieprawość: niema juczna oślica, przemówiwszy ludzkim głosem, powstrzymała szaleństwo proroka. (17) Oni są źródłami bez wody, obłokami pędzonymi przez wicher, dla których mroki ciemności zachowane są na wieki. (18) Mówiąc bowiem słowa wyniosłe i puste, zwabiają żądzami ciała i rozpustą tych, którzy prawdziwie uciekli od żyjących w błędzie. (19) Wolność im obiecują, a sami są niewolnikami zepsucia. Przez co bowiem jest ktoś pokonany, przez to też jest zniewolony. (20) Bo jeśli uciekli oni od plugastw świata przez poznanie Pana i Zbawiciela Jezusa Chrystusa, a potem znowu się w nie wikłają i zostają pokonani, to ich ostateczny stan jest gorszy niż pierwszy. (21) Lepiej bowiem byłoby dla nich nie poznać drogi sprawiedliwości, aniżeli poznawszy ją, odwrócić się od przekazanego im świętego przykazania. (22) Ale przydarzyło się im zgodnie z prawdziwym przysłowiem: Pies wrócił do swoich wymiocin, a świnia umyta do tarzania się w błocie." - 2 List apostoła Piotra 2:15-22 UBG

"Czy nie wiecie, że ci, którzy biegną w wyścigu, wszyscy wprawdzie biegną, lecz tylko jeden zdobywa nagrodę? Tak biegnijcie, abyście ją otrzymali. (25) Każdy, kto staje do zapasów, powściąga się we wszystkim. Oni, aby zdobyć koronę zniszczalną, my zaś niezniszczalną. (26) Ja więc tak biegnę, nie jakby na oślep, tak walczę, nie jakbym uderzał w powietrze. (27) Lecz poskramiam swoje ciało i biorę w niewolę, abym przypadkiem, głosząc innym, sam nie został odrzucony." - 1 List apostoła Pawła do Koryntian 9:24-27 UBG

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 26.01.2024 r. Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz