środa, 10 stycznia 2024

Błędy w naukach Świadków Strażnicy część 8 -- antybiblijna struktura władzy, nikolaityzm organizacji Świadków Strażnicy

 

Organizacja świadków strażnicy to sekta, to anty-Kościół. Ta organizacja składa się z ludzi niezbawionych. Jej nauki, struktury to wymysł ludzki, a raczej diabelski. Nie znają i nie mają ani prawdziwego BOGA OJCA, ani nie znają i nie mają prawdziwego PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa. Ta organizacja głosi anty-CHRYSTUSOWE rzeczy. Ma zwodnicze pozory biblijności w które wpadły miliony ludzi. Również struktura "władzy", charakter organizacyjny tej sekty jest przeciwny prawdziwemu Chrystusowemu Kościołowi. Ta ich struktura władzy i charakter tej ich władzy to znamiona nikolaityzmu. Nikolaityzm tylko w innym wydaniu widać w sekcie rzymskokatolickiej, ale i w wielu kościołach. 

 

 

 

                             Piramida władzy : 

  1. Prezes Towarzystwa Strażnica
  2. Ciało kierownicze
  3. Biura oddziałów krajowych na czele z koordynatorem
  4. Nadzorcy obwodów
  5. Starsi ich "zborów"
  6. Słudzy pomocniczy
  7. Pionierzy, głosiciele, pozostali

Sekta świadków strażnicy w swojej strukturze władzy idzie za rękę z sektą rzymskokatolicką i naśladuje świecie struktury. Organizacja świadków strażnicy udaje chrześcijaństwo, udaje Ciało Chrystusowe, ale nim nie jest. To anty-CHRYSTUSOWA organizacja w swojej działalności i naukach, które w większości są niebiblijne i sprzeczne z natchnioną Biblią. 

"Świadkowie Jehowy w śmiertelnej pułapce część 2 - odcięci od życiodajnej osobistej relacji społeczności z Jezusem Bogiem Prawdziwy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/swiadkowie-jehowy-w-smiertelnej-puapce.html


Jedna i druga "piramida" to anty-Chrystusowe struktury. To  organizacje ludzkie przez które szatan zwodzi miliony ludzi. Módlmy się za ludźmi z jednej i drugiej sekty, aby dostąpili zbawienia, poznania prawdy, a wtedy opuszczą te sekty. 

Jedna i druga sekta używa m.in. Biblii aby bronić swojej struktury władzy, aby bronić swych nauk. Na tym polega szatańskie zwiedzenie, ale kto całym sercem szuka BOGA OJCA i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa oraz ICH woli, tego Zmartwychwstały uwolni z niewoli grzechu, wprowadzi w prawdę, da prawdziwy Kościół-Zbór -Ekklesie.


"Ale Jezus przywołał ich do siebie i powiedział: Wiecie, że władcy narodów panują nad nimi, a ci, którzy są wielcy, sprawują swą władzę nad nimi. (26) Lecz nie tak ma być wśród was, ale kto między wami chce być wielki, niech będzie waszym sługą. (27) I kto wśród was chce być pierwszy, niech będzie waszym sługą. (28) Tak jak Syn Człowieczy nie przyszedł, aby mu służono, ale aby służyć i oddać swoje życie na okup za wielu." - Ewangelia apostoła Mateusza 20:25-28 UBG - m.in. rzymski katolicyzm i organizacja świadków strażnicy działają wbrew powyższym słowom natchnionym Słowom Bożym z Biblii. 

Nikolaityzm od nikoslaos ... nikos - zwycięzca, laos - ludu. Nikolaityzm - duchowe panowanie, podbijanie innych pod swoją duchową władzę. Nikolaityzm ma wiele różnych wymiarów, wiele różnych twarzy, wiele wydań.  ........ "Rzymska piramida najgroźniejsza korporacja świata" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/02/rzymska-piramida-najgrozniejsza.html

"Błędy w naukach Świadków Jehowy część 2 transfuzja i krwiodawstwo" - https://mieczduchapulawy.wordpress.com/2017/09/02/zakaz-transfuzji-chora-i-bledna-nauka-swiadkow-jehowy/

 "Fałszywe daty Świadków Jehowy część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/11/faszywe-daty-swiadkow-jehowy-czesc-2.html


 

 

struktura władzy w Cesarstwie Rzymskim






struktura władzy w starożytnym Egipcie







 

struktura władzy feudalnej, gdzie w rzymskokatolickich państwach nad królem był jeszcze papież.




 

struktura władzy w korporacji






 "Ewangelia Prawdziwej Łaski część 20 -- Prawdziwa radość, pokój, prawdziwe bycie szczęśliwym tylko u zbawionych w mocy nadprzyrodzonej Ojcowskiej Chrystusowej obecności" -  https://mieczducha888.blogspot.com/2024/01/ewangelia-prawdziwej-aski-czesc-20.html ...................... Prawdziwy Kościół - Zbór - Ekklesia nie jest i nie może być z tego anty-CHRYSTUSOWEGO świata, bo zbawieni ludzie mają w sobie obecność OJCA i SYNA którzy są święci. Natomiast sekty mają zwodnicze pozory świętości, zwodnicze pozory pobożności, bo działają nie w mocy Bożej, ale w mocy ludzkiej lub demonicznej. Świadkowie Strażnicy, rzymscy katolicy itd. są z tego świata, bo są niezbawieni. Za jednymi i drugimi proszę w modlitwach aby dostąpili zbawczej mocy duchowej obecności OJCA i SYNA w nich i by trwali w tym, by doszli do poznania prawdy, byli wykonawcami Słowa...................... "Ja za nimi proszę, nie za światem proszę, lecz za tymi, których mi dałeś, ponieważ oni są twoi; (10) i wszystko moje jest twoje, a twoje jest moje i uwielbiony jestem w nich. (11) I już nie jestem na świecie, lecz oni są na świecie, a Ja do ciebie idę. Ojcze święty, zachowaj w imieniu twoim tych, których mi dałeś, aby byli jedno, jak my. (12) Dopóki byłem z nimi na świecie, zachowywałem w imieniu twoim tych, których mi dałeś, i strzegłem, i żaden z nich nie zginął, prócz syna zatracenia, by się wypełniło Pismo. (13) Ale teraz do ciebie idę i mówię to na świecie, aby mieli w sobie moją radość w pełni. (14) Ja dałem im słowo twoje, a świat ich znienawidził, ponieważ nie są ze świata, jak Ja nie jestem ze świata. (15) Nie proszę, abyś ich wziął ze świata, lecz abyś ich zachował od złego. (16) Nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. (17) Poświęć ich w prawdzie twojej; słowo twoje jest prawdą. (18) Jak mnie posłałeś na świat, tak i ja posłałem ich na świat; (19) i za nich poświęcam siebie samego, aby i oni byli poświęceni w prawdzie. (20) A nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy przez ich słowo uwierzą we mnie. (21) Aby wszyscy byli jedno, jak Ty, Ojcze, we mnie, a Ja w tobie, aby i oni w nas jedno byli, aby świat uwierzył, że Ty mnie posłałeś. (22) A Ja dałem im chwałę, którą mi dałeś, aby byli jedno, jak my jedno jesteśmy. (23) Ja w nich, a Ty we mnie, aby byli doskonali w jedności, żeby świat poznał, że Ty mnie posłałeś i że ich umiłowałeś, jak i mnie umiłowałeś. (24) Ojcze! Chcę, aby ci, których mi dałeś, byli ze mną, gdzie Ja jestem, aby oglądali chwałę moją, którą mi dałeś, gdyż umiłowałeś mnie przed założeniem świata. (25) Ojcze sprawiedliwy! I świat cię nie poznał, lecz Ja cię poznałem i ci poznali, że Ty mnie posłałeś; (26) i objawiłem im imię twoje, i objawię, aby miłość, którą mnie umiłowałeś, w nich była, i Ja w nich." - Ewangelia apostoła Jana 17 BW

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 10.01.2024 r. Puławy , Dominik Marzec



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz