czwartek, 4 stycznia 2024

Ewangelia Prawdziwej Łaski część 20 -- Prawdziwa radość, pokój, prawdziwe bycie szczęśliwym tylko u zbawionych w mocy nadprzyrodzonej Ojcowskiej Chrystusowej obecności


 "Dowody że tylko w JEZUSIE ŻYWYM BOGU jest pokój ducha i prawdziwa wolność" - https://www.youtube.com/watch?v=K-fxxcnIY9U

"każdy pragnie być w życiu szczęśliwy, 

szczęścia  szuka dziś cały ten świat, 

każdy pragnie mieć pokój prawdziwy, 

ty szukałeś go też wiele lat, ty szukałeś go też wiele lat.

Pierwszy człowiek stworzony przez BOGA był szczęśliwy, lecz stracił to wnet. 

Z raju został za grzech wypędzony, to powodem nieszczęścia dziś jest, to powodem nieszczęścia dziś jest.

To pragnienie co w tobie powstaje, nieświadomą tęsknotą jest tą, za tym Bożym straconym rajem, wciąż próbujesz położyć jej kres, wciąż próbujesz położyć jej kres. Musisz wrócić do swego BOGA, tylko ON może zmienić twój stan, jedna tylko prowadzi tam droga jest nią Chrystus ZBAWICIEL i PAN.

Musisz wrócić do swego BOGA, tylko ON może zmienić twój stan, jedna tylko prowadzi tam droga jest nią Chrystus ZBAWICIEL i PAN. Musisz wrócić do swego BOGA, tylko ON może zmienić twój stan, jedna tylko prowadzi tam droga jest nią Chrystus ZBAWICIEL i PAN." 

##########################################

Powyższa pieśń ma przekaz prawdy - prawdy absolutnej o prawdziwej przyczynie nieszczęśliwości i o jedynym Chrystusowym sposobie by mieć prawdziwy pokój, prawdziwe szczęście. Bez Zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA nie ma prawdziwego Bożego pokoju ducha, nie ma prawdziwej Bożej radości. Tylko w obecności PANA BOGA Prawdziwego jako osobistego PANA ZBAWICIELA jest to bo grzech oddziela od PANA BOGA, a z tego oddzielenie wynika niewola grzechu, duchowa śmierć i ich straszne skutki m.in. pustka, nieszczęśliwość, niepokój. 

Pierwsi ludzie na początku gdy byli w niewinności, posłuszeństwie przed PANEM BOGIEM nie odczuwali nieszczęśliwości, niepokoju, pustki ponieważ nie byli oddzieleni od PANA BOGA przez grzech. Gdy zgrzeszyli sytuacja diametralnie się zmieniła, zostali wypędzeni z raju, utracili obecność BOGA OJCA i preegzystującego Jezusa - LOGOSA. Umarli duchowo, stali się niewolnikami grzechu. Ta duchowa śmierć, ta niewola grzechu skutkuje m.in. poczuciem pustki, niemożliwością nasycenia się niczym, nieszczęśliwością itd.  Uwolnienie od tego jest w Bożej obecności, ale żeby być w Bożej obecności potrzeba przyjść ze swymi grzechami do zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa i poddać MU siebie jako swemu PANU ZBAWICIELOWI. Wtedy OJCIEC i SYN zamieszkują w takim człowieku i w tej nadprzyrodzonej ICH obecności jest m.in. jedynie prawdziwy pokój ducha, prawdziwa Boża radość, duchowe nasycenie itd.  : "Rzekł mu Judasz, nie Iskariota: Panie, cóż się stało, że masz się nam objawić, a nie światu? (23) Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy." - Ewangelia apostoła Jana 14:22-23 BW

Tylko ZBAWICIEL PAN Jezus Chrystus daje uwolnienie z niewoli grzechu, ożywia z duchowej śmierci - daje nowo narodzenie o którym mówił wielokrotnie : "Mówił więc Jezus do Żydów, którzy uwierzyli w Niego: Jeżeli wytrwacie w słowie moim, prawdziwie uczniami moimi będziecie (32) i poznacie prawdę, a prawda was wyswobodzi. (33) Odpowiedzieli mu: Jesteśmy potomstwem Abrahama i nigdy nie byliśmy u nikogo w niewoli. Jakże możesz mówić: Wyswobodzeni będziecie? (34) Jezus im odpowiedział: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, każdy, kto grzeszy, jest niewolnikiem grzechu. (35) A niewolnik nie pozostaje w domu na zawsze, lecz syn pozostaje na zawsze. (36) Jeśli więc Syn was wyswobodzi, prawdziwie wolnymi będziecie." - Ewangelia apostoła Jana 8:31-36 BW

Adam i Ewa na początku nie byli niewolnikami grzechu, ale gdy zgrzeszyli duchowo umarli. Następnie ich potomkowie czyli wszyscy ludzie rodzili się jako duchowo martwi, jako niewolnicy grzechu. Jedynym wyjątkiem był Jezus Chrystus jako człowiek, który w nadprzyrodzony sposób przyszedł na ziemię jako człowiek. Gdy wziął na siebie grzechy ludzkości jako doskonały bezgrzeszny Zbawiciel i umarł za nas, to w NIM jako w zmartwychwstałym PANU ZBAWICIELU jest odwrócenie skutków grzechu pierwszego Adama. Pierwszy Adam sprowadził duchową śmierć, niewolę grzechu, a Jezus Chrystus człowiek - drugi Adam zapłacił swoim życiem za wszystko i jako zmartwychwstały BÓG Prawdziwy daje duchowe ożywienie z duchowej śmierci, daje uwolnienie z niewoli grzechu. Jako zbawiony nie jestem już niewolnikiem grzechu, ale narodzonym na nowo dzieckiem Bożym : "Tym zaś, którzy go przyjęli, dał prawo stać się dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w imię jego, (13) którzy narodzili się nie z krwi ani z cielesnej woli, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga." - Ewangelia apostoła Jana 1:12-13 BW __________________________ "Odpowiadając Jezus, rzekł mu: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się kto nie narodzi na nowo, nie może ujrzeć Królestwa Bożego. (4) Rzekł mu Nikodem: Jakże się może człowiek narodzić, gdy jest stary? Czyż może powtórnie wejść do łona matki swojej i urodzić się? (5) Odpowiedział Jezus: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się kto nie narodzi z wody i z Ducha, nie może wejść do Królestwa Bożego. (6) Co się narodziło z ciała, ciałem jest, a co się narodziło z Ducha, duchem jest. (7) Nie dziw się, że ci powiedziałem: Musicie się na nowo narodzić. (8) Wiatr wieje, dokąd chce, i szum jego słyszysz, ale nie wiesz, skąd przychodzi i dokąd idzie; tak jest z każdym, kto się narodził z Ducha." - Ewangelia apostoła Jana 3:3-8 BW

 "I was ożywił, którzy byliście umarli w upadkach i w grzechach; (2) W których niegdyś postępowaliście według zwyczaju tego świata i według władcy, który rządzi w powietrzu, ducha, który teraz działa w synach nieposłuszeństwa. (3) Wśród nich i my wszyscy żyliśmy niegdyś w pożądliwościach naszego ciała, czyniąc to, co się podobało ciału i myślom, i byliśmy z natury dziećmi gniewu, jak i inni. (4) Lecz Bóg, który jest bogaty w miłosierdzie, z powodu swojej wielkiej miłości, którą nas umiłował; (5) I to wtedy, gdy byliśmy umarli w grzechach, ożywił nas razem z Chrystusem, gdyż łaską jesteście zbawieni; (6) I razem z nim wskrzesił, i razem z nim posadził w miejscach niebiańskich w Chrystusie Jezusie; (7) Aby okazać w przyszłych wiekach przemożne bogactwo swojej łaski przez swoją dobroć względem nas w Chrystusie Jezusie. (8) Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę, i to nie jest z was, jest to dar Boga. (9) Nie z uczynków, aby nikt się nie chlubił. (10) Jesteśmy bowiem jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, które Bóg wcześniej przygotował, abyśmy w nich postępowali. (11) Dlatego pamiętajcie, że wy, niegdyś poganie w ciele, zwani nieobrzezaniem przez tych, których zwano obrzezaniem dokonanym ręką na ciele; (12) Byliście w tamtym czasie bez Chrystusa, obcy względem społeczności Izraela i obcy przymierzom obietnicy, niemający nadziei i bez Boga na świecie. (13) Lecz teraz w Chrystusie Jezusie wy, którzy niegdyś byliście daleko, staliście się bliscy przez krew Chrystusa. (14) On bowiem jest naszym pokojem, on, który z obydwu uczynił jedno i zburzył stojący pośrodku mur, który był przegrodą; (15) Znosząc przez swoje ciało nieprzyjaźń, prawo przykazań wyrażone w przepisach, aby z dwóch stworzyć w samym sobie jednego nowego człowieka, czyniąc pokój; (16) I aby pojednać z Bogiem obydwu w jednym ciele przez krzyż, zgładziwszy przez niego nieprzyjaźń. (17) A gdy przyszedł, zwiastował pokój wam, którzy byliście daleko, i tym, którzy byli bliscy. (18) Przez niego bowiem my, obie strony, mamy przystęp w jednym Duchu do Ojca. (19) A więc nie jesteście już więcej obcymi i przybyszami, ale współobywatelami z świętymi i domownikami Boga; (20) Zbudowani na fundamencie apostołów i proroków, gdzie kamieniem węgielnym jest sam Jezus Chrystus; (21) Na którym cała budowla razem zespolona rośnie w świętą świątynię w Panu; (22) Na którym i wy razem się budujecie, aby być mieszkaniem Boga przez Ducha." - List apostoła Pawła do Efezjan rozdział 2 UBG

Bez zmartwychwstałego jako swojego osobistego PANA ZBAWICIELA - bez mocy Jego nadprzyrodzonej obecności w sobie człowiek jest umarły w grzechach, jest niewolnikiem grzechu - służy grzechowi, a nie Jezusowi Chrystusowi. Niewolnicy grzechu są oddzieleni od doskonale świętego PANA BOGA, a to oddzielenie skutkuje niczym niezaspokojonym duchowym pragnieniem głodem, skutkuje brakiem Bożego pokoju ducha, brakiem Bożej radości i różnymi innymi złymi stanami ... "Odpowiedział im Jezus: Ja jestem chlebem żywota; kto do mnie przychodzi, nigdy łaknąć nie będzie, a kto wierzy we mnie, nigdy pragnąć nie będzie." - Ewangelia apostoła Jana 6:35 BW

"A w ostatnim, wielkim dniu święta stanął Jezus i głośno zawołał: Jeśli kto pragnie, niech przyjdzie do mnie i pije. (38) Kto wierzy we mnie, jak powiada Pismo, z wnętrza jego popłyną rzeki wody żywej. (39) A to mówił o Duchu, którego mieli otrzymać ci, którzy w niego uwierzyli; albowiem Duch Święty nie był jeszcze dany, gdyż Jezus nie był jeszcze uwielbiony." - Ewangelia apostoła Jana 7:37-39 BW ----- Ten DUCH to nie trzecia osoba, bo taka nie istnieje, ale to moc duchowej obecności wszechobecnego OJCA i wszechobecnego SYNA. Kto nie chce mieć nad sobą Jezusa jako swojego absolutnego PANA, kto nie chce poddawać MU swojego życia, swojej woli ten dalej nie doświadczy narodzenia na nowo, ten dalej będzie chodził w ciemności - pozostanie niewolnikiem grzechu, ten umrze w swoim grzechu - czeka go cierpienie i anihilacja w gehennie ..... "A Jezus znowu przemówił do nich tymi słowy: Ja jestem światłością świata; kto idzie za mną, nie będzie chodził w ciemności, ale będzie miał światłość żywota."- Ewangelia apostoła Jana 8:12 BW ________________ "Dlatego powiedziałem wam, że pomrzecie w grzechach swoich. Jeśli bowiem nie uwierzycie, że to Ja jestem, pomrzecie w swoich grzechach."- Ewangelia apostoła Jana 8:24 BW

"A Jezus zawołał donośnym głosem: Kto wierzy we mnie, nie we mnie wierzy, ale w tego, który mnie posłał. (45) Kto mnie widzi, widzi tego, który mnie posłał. (46) Ja jako światłość przyszedłem na świat, aby nie pozostał w ciemności nikt, kto wierzy we mnie. (47) A jeśliby kto słuchał słów moich, a nie przestrzegał ich, Ja go nie sądzę; nie przyszedłem bowiem sądzić świata, ale świat zbawić. (48) Kto mną gardzi i nie przyjmuje słów moich, ma swego sędziego: Słowo, które głosiłem, sądzić go będzie w dniu ostatecznym; (49) bo ja nie z siebie samego mówiłem, ale Ojciec, który mnie posłał, On mi rozkazał, co mam powiedzieć i co mam mówić. (50) I wiem, że przykazanie jego jest żywotem wiecznym. Przeto, co Ja wam mówię, mówię tak, jak mi powiedział Ojciec." - Ewangelia apostoła Jana 12:44-50 BW

 "Dowody że tylko w JEZUSIE ŻYWYM BOGU jest pokój ducha i prawdziwa wolność" - https://www.youtube.com/watch?v=K-fxxcnIY9U

"każdy pragnie być w życiu szczęśliwy, 

szczęścia  szuka dziś cały ten świat, 

każdy pragnie mieć pokój prawdziwy, 

ty szukałeś go też wiele lat, ty szukałeś go też wiele lat.

Pierwszy człowiek stworzony przez BOGA był szczęśliwy, lecz stracił to wnet.

Z raju został za grzech wypędzony, to powodem nieszczęścia dziś jest, to powodem nieszczęścia dziś jest.

To pragnienie co w tobie powstaje, nieświadomą tęsknotą jest tą, za tym Bożym straconym rajem, wciąż próbujesz położyć jej kres, wciąż próbujesz położyć jej kres. Musisz wrócić do swego BOGA, tylko ON może zmienić twój stan, jedna tylko prowadzi tam droga jest nią Chrystus ZBAWICIEL i PAN.

Musisz wrócić do swego BOGA, tylko ON może zmienić twój stan, jedna tylko prowadzi tam droga jest nią Chrystus ZBAWICIEL i PAN. Musisz wrócić do swego BOGA, tylko ON może zmienić twój stan, jedna tylko prowadzi tam droga jest nią Chrystus ZBAWICIEL i PAN."

"Pokój zostawiam wam, mój pokój daję wam; nie jak świat daje, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze i niech się nie lęka." - Ewangelia apostoła Jana 14:27 BW __________________ "Owocem zaś Ducha jest miłość, radość, pokój, cierpliwość, życzliwość, dobroć, wiara; (23) Łagodność, powściągliwość. Przeciwko takim nie ma prawa. (24) A ci, którzy należą do Chrystusa, ukrzyżowali swoje ciało wraz z namiętnościami i pożądliwościami. (25) Jeśli żyjemy w Duchu, w Duchu też postępujmy. (26) Nie bądźmy żądni próżnej chwały, jedni drugich drażniąc, jedni drugim zazdroszcząc." - List apostoła Pawła do Galacjan 22-25 UBG _________________ "Królestwo Boże bowiem to nie pokarm i napój, ale sprawiedliwość, pokój i radość w Duchu Świętym." - List apostoła Pawła do Rzymian 14:17 UBG -- ten "Duch/Duch Święty" to obecność wszechobecnych : OJCA i SYNA w zbawionym człowieku z łaski przez wiarę. Bez tej ICH potężnej nadprzyrodzonej obecności człowiek nie będzie miał Chrystusowego pokoju, Chrystusowej radości, bo niewolnicy grzechu nie mają tego. .................................. ""Rzekł mu Judasz, nie Iskariota: Panie, cóż się stało, że masz się nam objawić, a nie światu? (23) Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy." - Ewangelia apostoła Jana 14:22-23 BW

Bez tej nadprzyrodzonej potężnej Ojcowskiej i Chrystusowej obecności człowiek jest niewolnikiem grzechu, a niewolnicy grzechu nie mają pokoju ducha, nie są prawdziwie szczęśliwymi ludźmi ............ "Lecz bezbożni są jak wzburzone morze, które nie może się uspokoić, a którego wody wyrzucają na wierzch muł i błoto. (21) Nie mają pokoju bezbożnicy - mówi mój Bóg." - Księga Izajasza 57:20-21 BW ____________________________________ "Przewodnikowi chóru, dla Jedutuna. Psalm Dawida. Tylko w Bogu spoczywa moja dusza, od niego pochodzi moje zbawienie. (2) Tylko on jest moją skałą i zbawieniem, moją twierdzą; nie zachwieję się za bardzo. (3) Jak długo będziecie knuć zło przeciwko człowiekowi? Wy wszyscy będziecie zabici, będziecie jak pochylona ściana i jak walący się mur. (4) Oni tylko naradzają się, jak go strącić z dostojeństwa; mają upodobanie w kłamstwie, ustami swymi błogosławią, ale w sercu złorzeczą. Sela. (5) Tylko w Bogu spocznij, moja duszo, bo od niego pochodzi moja nadzieja. (6) On jedynie jest moją skałą i zbawieniem, moją twierdzą; nie zachwieję się. (7) W Bogu moje wybawienie i moja chwała; skała mojej mocy, moja ucieczka jest w Bogu. (8) Ufajcie mu w każdym czasie, o narody, wylewajcie przed nim wasze serca; Bóg jest naszą ucieczką. Sela. (9) Doprawdy synowie ludzcy są marnością, synowie mocarzy - zawodni; położeni na wagę, wszyscy razem są lżejsi niż marność. (10) Nie pokładajcie ufności w ucisku ani nie łudźcie się grabieżą; jeśli przybędzie wam bogactw, nie przywiązujcie do nich serca. (11) Bóg raz przemówił, dwa razy to słyszałem, że moc należy do Boga; (12) I do ciebie, Panie, należy miłosierdzie, bo ty oddajesz każdemu według jego uczynków." - Psalm 62 UBG

Choćby człowiek zdobył cały świat, choćby był ktoś właścicielem całego świata, to bez PANA ZBAWICIELA miałby taką samą wewnętrzną pustkę jak pozostali niezbawieni, bo tej pustki wewnętrznej wynikającej z braku Bożej obecności w sobie - tego nic i nikt inny nie zastąpi. Ludzie próbują milionami rzeczy wypełnić swoje wnętrze, ale to nie działa. Tą swoją gonitwą, tymi swoimi milionami różnych rzeczy starają się uciec umysłem, zagłuszyć duchową pustkę, ale nie udaje i nie uda im się. Jak narkoman próbuje się odurzyć, wejść w iluzoryczne szczęście i zapomnieć, ale w końcu narkotyk przestaje działać, a poza tym wyniszcza, tak samo grzeszników, bezbożnych nic nie ukoi, nie uciekną przed skutkami swoich grzechów. Choćby mieli wszystko co ziemskie, to Bożego pokoju, Bożej radości, prawdziwego szczęścia mieć nie będą. Te ich przyziemne rzeczy dają co najwyżej tylko iluzoryczny pokój, iluzoryczne szczęście bo jest zbudowane na kruchych ziemskich, ludzkich fundamentach. Ktoś im umiera, tracą zdrowie, pieniądze itp rzeczy i to iluzoryczne szczęście bezbożnych, grzeszników : ginie, pryska bo nie mają prawdziwego Chrystusowego fundamentu.  Nikt i nic nie zastąpi BOGA Prawdziwego i Jego doskonałej miłości, dobroci, sprawiedliwości. Nie ma raju bez Ojcowskiej Chrystusowej obecności. Adam przyniósł grzech musiał być wypędzony z raju. Grzech zamyka furtkę do bycia szczęśliwym tu na ziemi, a tym bardziej do przyszłej rajskiej doskonałej szczęśliwości w Nowym Jeruzalem .............. "Jak diabeł zwodził i zwiedzie wielu część 7 - synowie marnotrawni w XXI wieku oraz powrotna droga do BOGA i prawdziwa wolność Chrystusa JHWH" -  https://mieczducha888.blogspot.com/2021/01/jak-diabe-zwodzi-i-zwiedzie-wielu-czesc.html

Poczucie szczęśliwości jest to nadprzyrodzony stan pochodzący od nadprzyrodzonej obecności OJCA i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa, ale kto nie chce pozwolić Zmartwychwstałemu uwolnić się z niewoli grzechu i służyć już Jemu, a nie pożądliwościom - ten nie będzie szczęśliwy. Nie ma pokoju Bożego, nie ma radości Bożej dla niewolników grzechu. Tylko zbawieni ludzie trwający w wierze mają otwarte źródło pokoju, radości itd. Tylko zbawieni ludzie mają otwarte bramy bycia prawdziwie szczęśliwymi, bo to wszystko jest tylko w Ojcowskiej i Chrystusowej obecności na wąskiej drodze pełnienia ICH woli z łaski przez wiarę. Bezbożni i grzesznicy jak mówi BÓG w natchnionym biblijnym słowie są i będą w takim stanie : "Lecz bezbożni są jak wzburzone morze, które nie może się uspokoić, a którego wody wyrzucają na wierzch muł i błoto. (21) Nie mają pokoju bezbożnicy - mówi mój Bóg." - Księga Izajasza 57:20-21 BW

Żadnego pokoju nie ma bez PANA ZBAWICIELA Księcia Pokoju : "Albowiem dziecię narodziło się nam, syn jest nam dany i spocznie władza na jego ramieniu, i nazwą go: Cudowny Doradca, Bóg Mocny, Ojciec Odwieczny, Książę Pokoju." - Księga Izajasza 9:5 BW

Radość, pokój, szczęśliwość to nadprzyrodzony cudowny stan do którego powołani, uzdolnieni są zbawieni czyli dzieci Boże - dzięki obecności OJCA i SYNA na wąskiej drodze pełnienia ICH woli z łaski przez wiarę. Tam gdzie grzech, nieposłuszeństwo lub niewiara tam nie ma radości Bożej, nie ma pokoju Bożego. W Biblii nawet czytamy o "pełni radości" i o "zupełnej radości" ......... "Jeśli przykazań moich przestrzegać będziecie, trwać będziecie w miłości mojej, jak i Ja przestrzegałem przykazań Ojca mego i trwam w miłości jego. (11) To wam powiedziałem, aby radość moja była w was i aby radość wasza była zupełna." - Ewangelia apostoła Jana 15:10-11 BW ...... "Jeśli zachowacie moje przykazania, będziecie trwać w mojej miłości, jak i ja zachowałem przykazania mego Ojca i trwam w jego miłości. (11) To wam powiedziałem, aby moja radość trwała w was i aby wasza radość była pełna." - UBG ___________________________ "Kobieta, gdy rodzi, smuci się, bo nadeszła jej godzina; lecz gdy porodzi dzieciątko, już nie pamięta o udręce gwoli radości, że się człowiek na świat urodził. (22) I wy teraz się smucicie, lecz znowu ujrzę was, i będzie się radowało serce wasze, a nikt nie odbierze wam radości waszej. (23) A w owym dniu o nic mnie pytać nie będziecie. Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: O cokolwiek byście prosili Ojca w imieniu moim, da wam. (24) Dotąd o nic nie prosiliście w imieniu moim; proście, a weźmiecie, aby radość wasza była zupełna" - Ewangelia apostoła Jana 16:21-24 BW __________________________________ "Ale teraz do ciebie idę i mówię to na świecie, aby mieli w sobie moją radość w pełni." - Ewangelia apostoła Jana 17:13 BW

"Co było od początku, co słyszeliśmy, co oczami naszymi widzieliśmy, na co patrzyliśmy i czego ręce nasze dotykały, o Słowie żywota - (2) a żywot objawiony został, i widzieliśmy, i świadczymy, i zwiastujemy wam ów żywot wieczny, który był u Ojca, a nam objawiony został - (3) co widzieliśmy i słyszeliśmy, to i wam zwiastujemy, abyście i wy społeczność z nami mieli. A społeczność nasza jest społecznością z Ojcem i z Synem jego, Jezusem Chrystusem. (4) A to piszemy, aby radość nasza była pełna. (5) A zwiastowanie to, które słyszeliśmy od niego i które wam ogłaszamy, jest takie, że Bóg jest światłością, a nie ma w nim żadnej ciemności. (6) Jeśli mówimy, że z nim społeczność mamy, a chodzimy w ciemności, kłamiemy i nie trzymamy się prawdy. (7) Jeśli zaś chodzimy w światłości, jak On sam jest w światłości, społeczność mamy z sobą, i krew Jezusa Chrystusa, Syna jego, oczyszcza nas od wszelkiego grzechu. (8) Jeśli mówimy, że grzechu nie mamy, sami siebie zwodzimy, i prawdy w nas nie ma. (9) Jeśli wyznajemy grzechy swoje, wierny jest Bóg i sprawiedliwy i odpuści nam grzechy, i oczyści nas od wszelkiej nieprawości. (10) Jeśli mówimy, że nie zgrzeszyliśmy, kłamcę z niego robimy i nie ma w nas Słowa jego." - 1 List apostoła Jana rozdział 1 BW

"Miałbym wam wiele do napisania, ale nie chcę tego pisać piórem i atramentem, wszak spodziewam się być u was i osobiście z wami porozmawiać, ażeby radość nasza była zupełna." - 2 List apostoła Jana 1:12 BW

"Radujcie się w Panu zawsze; powtarzam, radujcie się" - List apostoła Pawła do Filipian 4:4 BW

"Dlatego i my od tego dnia, w którym to usłyszeliśmy, nie przestajemy za was się modlić i prosić, abyście byli napełnieni poznaniem jego woli we wszelkiej mądrości i duchowym zrozumieniu; (10) Abyście postępowali w sposób godny Pana, by podobać mu się we wszystkim, w każdym dobrym uczynku wydając owoc i wzrastając w poznawaniu Boga; (11) Umocnieni wszelką mocą według jego chwalebnej potęgi, ku wszelkiej cierpliwości i wytrwałości z radością; (12) Dziękując Ojcu, który nas uzdolnił do uczestnictwa w dziedzictwie świętych w światłości; (13) Który nas wyrwał z mocy ciemności i przeniósł do królestwa swego umiłowanego Syna; (14) W którym mamy odkupienie przez jego krew, przebaczenie grzechów." - List apostoła Pawła do Kolosan 1:9-14 UBG -- nadprzyrodzona radość wynikająca ze zbawczej mocy obecności OJCA i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa którzy przyszli do nas i w nas zamieszkali jak mówi Biblia w wielu miejscach mówiąc o darze Ducha Świętego. Chwała OJCU i Zmartwychwstałemu PANU ZBAWCY za ICH wszelkie dzieła w tym za stworzenie nas i dany nam dar zbawienia gdy w nas zamieszkali z łaski przez wiarę. 

Bez względu na okoliczności mamy źródło pokoju, radości itd. bo mamy wielkie nadprzyrodzone i wieczne rzeczy wykraczające ponad nasze ciało, ponad to nasze doczesne życie, ponad ten przemijający świat. Jak mówi natchnione Słowo : radujmy się w PANU zawsze. ... "Radujcie się w Panu zawsze; powtarzam, radujcie się" - List apostoła Pawła do Filipian 4:4 BW

Bezbożni, grzesznicy jeśli już się radują, to radują się chwilowo w rzeczach doczesnych, materialnych i w swych pożądliwościach, ale to wszystko jest kruche, zawodne, chwilowe, złudne i w przypadku pożądliwości destrukcyjne. Grzech wyniszcza często ciało, ale na pewno grzech zawsze wyniszcza m.in. psychikę. W świecie gdzie wszystko przemija, niszczeje, umiera nie ma prawdziwego szczęścia. Bycie szczęśliwym jest tylko w społeczności z BOGIEM Prawdziwym, w obecności BOGA Prawdziwego. Nasza radość, pokój itd. - o ile tylko trwamy mocni w wierze, trzeźwi duchowo - są stabilne, trwałe bo zakotwiczone w wiecznym, niezmiennym , doskonałym BOGU Prawdziwym który jest naszym OJCEM, ZBAWICIELEM. Chwała, uwielbienie, dziękczynienie zawsze i wszędzie dla OJCA Niebiańskiego i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa. Tylko dla ICH dwóch, bo tylko ONI dwaj są JHWH. 

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 04.01.2024 r. Puławy , Dominik Marzec

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz