wtorek, 31 sierpnia 2021

Moje jutrzejsze szczepienie pierwszą dawką - prośba modlitewna

 


Jutro 1 września koło 10:30 mam szczepienie pierwszą dawką szczepionki. Wierzę że taka jest wola CHRYSTUSA mego ZBAWICIELA BOGA PRAWDZIWEGO mego PANA dla mnie -  "Siedem moich chrześcijańskich argumentów za MOIM EWENTUALNYM szczepieniem - Pandemia koronawirusa chrześcijańskie życie pośród pandemii część 6" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/siedem-moich-chrzescijanskich.html

http://www.zbawienie.fora.pl/forum-testowe,1/ - http://www.zbawienie.fora.pl/forum-testowe,1/

Chciałem w związku ze swym jutrzejszym szczepieniem i drugim późniejszym, prosić was o modlitwy za mną i za całym personelem medycznym aby to moje szczepienie przebiegło dobrze dzięki łasce CHRYSTUSOWEJ, by było tylko dla dobra mojego i innych. 

Miłuj bliźniego swego zaszczepionego i miłuj bliźniego swego niezaszczepionego jak siebie samego. 

01.09.2021 - godzina  około 20:20 : Po szczepieniu które miałem około 11:00 czuję się dzięki OJCU oraz CHRYSTUSOWI memu PANU ZBAWCY BOGU : dobrze - normalnie fizycznie [czuję trochę miejsce w lewym barku gdzie miałem iniekcję, ale uznaję to za coś raczej normalnego], ale szczególnie dobrze się czuje duchowo bo w przychodni oraz później poza nią w różnych miejscach mogłem podzielić się świadectwem CHRYSTUSA z kilkudziesięcioma osobami. Boża radość wypełnia moje serce. Oby te osoby dostąpiły zbawienia :) Chwała CHRYSTUSOWI DOBREMU PASTERZOWI za JEGO prowadzenie, odwagę, właściwe słowa i wszelkie inne potrzebne łaski, których udziela za wolą BOGA OJCA :) ☀

Proszę o dalsze modlitwy - również aby było zawsze przede wszystkim duchowe zdrowie, postępowanie godne OJCA i BARANKA. Abym zawsze znał wolę CHRYSTUSA i postępował, żył ściśle według niej ...

Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 31.08.2021 Puławy , Dominik Marzec

1 komentarz:

  1. Po szczepieniu które miałem około 11:00 czuję się dzięki OJCU oraz CHRYSTUSOWI memu PANU ZBAWCY BOGU : dobrze - normalnie fizycznie [czuję trochę miejsce w lewym barku gdzie miałem iniekcję, ale uznaję to za coś raczej normalnego], ale szczególnie dobrze się czuje duchowo bo w przychodni oraz później poza nią w różnych miejscach mogłem podzielić się świadectwem CHRYSTUSA z kilkudziesięcioma osobami. Boża radość wypełnia moje serce. Oby te osoby dostąpiły zbawienia :) Chwała CHRYSTUSOWI DOBREMU PASTERZOWI za JEGO prowadzenie, odwagę, właściwe słowa i wszelkie inne potrzebne łaski, których udziela za wolą BOGA OJCA :) ☀

    Proszę o dalsze modlitwy - również aby było zawsze przede wszystkim duchowe zdrowie, postępowanie godne OJCA i BARANKA. Abym zawsze znał wolę CHRYSTUSA i postępował, żył ściśle według niej ...
    ,

    OdpowiedzUsuń