wtorek, 1 listopada 2016

PAN Jezus JHWH nadal czyni cuda - uratowany spod TIR-a część 2




Gdy ustawało we mnie życie, wspomniałem na Pana " - Księga Jonasza 2:7a BW --- Nie straciłem od razu przytomności gdy leżałem na asfalcie pod kołami tego TIR-a. Byłem jeszcze przytomny gdzieś ze 2 minuty - modliłem się do WSZECHMOGĄCEGO  JEZUSA  CHRYSTUSA.

Dobrze iść za PANEM JEZUSEM - można z Nim żyć i z Nim umierać. Można do Niego zawołać nawet pod kołami TIR-a, na pustyni, na krańcu świata - wszędzie. A ON jest przy nas, w nas. NIGDY SAM Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech


 Rozmawiałem ze znajomym ze starych czasów, który akurat był w pobliżu. Pamiętam, że powtarzał abym mówił do niego, nie zamykał oczu, nie zasypiał. 
Po wyjściu ze szpitala widziałem się z nim - chciałem podziękować za pomoc, za oddaną krew dla mnie. Mówił, że był pewny że mam połamany kręgosłup, ale dzięki BOGU mimo że plecy były poranione ( m.in miałem powbijany asfalt )- to kręgosłup był cały.

Wiem, że Zbawiciel był tam przy mnie, gdyby nie ON to ta ciężarówka zabiłaby mnie na miejscu. Dostałem się pod koła i tam mnie"przemielało" - pamiętam że gdy najechał na mnie - to posuwało mnie po asfalcie, rzucało-szarpało aż się zatrzymał. Żeby dało się mnie wyciągnąć to kierowca musiał ruszyć do tyłu. Cud że żyłem jeszcze pod tym samochodem - że na miejscu mnie nie zabił.
 
PAN dopuścił do tego wszystkiego, ale do czego ON dopuszcza – to zawsze jest ku dobru dla człowieka, Kościoła czy na świadectwo dla świata.
Już ja OIOM-ie jak się wybudziłem ze śpiączki wiedziałem, że to nie był tak na prawdę wypadek, ale Boży plan. 


Jak wróbel nie może spaść na ziemię bez Jego woli, to tym bardziej na dziecko BOŻE nie może przyjść coś bez dopustu BOŻEGO, ale jak napisałem PAN to sprawia ku umocnieniu, ku wieczności. On jest prawdziwie mądry więc wszystko co daje trzeba przyjąć i dziękować, nawet jeśli jeśli to bardzo ciężkie, trudne, a może niezrozumiałe. Ale nie musi być zrozumiałe, jednak przez wiarę wiemy, że PAN jest wszechmądry, dobry a my jesteśmy ograniczeni, więc zawsze trzeba Jemu ufać, a nigdy sobie.


http://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/zmieniona-perspektywa-nie-narzekaj.htmlhttp://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/zmieniona-perspektywa-nie-narzekaj.html Nie zasługujemy na nic – ani nażycie, ani jedzenie, wodę i na nic innego – oprócz śmierci, więc nie mamy prawa do narzekania. Nie zasługuję nawet na tą jedną rękę, ale PAN mi ją zostawił, choć ktoś tam chciał mi amputować i prawą -
mogę powtórzyć za Hiobem : ” Pan dał, Pan wziął, niech będzie imię Pańskie błogosławione …. Dobre przyjmujemy od Boga, czy nie mielibyśmy przyjmować i złego? ”
Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech
On wie co robi, wiem, że jest dobry, wszechmogący, doskonale miłuje, więc jestem spokojny. Sprawił, że mimo,że ten TIR najechał mi na brzuch, to mnie nie zmiażdżyło, później były inne cuda ... Nawet w Klinice Intensywnej Terapii słyszałem głosy : „cudownie ocalony ” a ja mówiłem, że PAN JEZUS nadal czyni cuda Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech


Cudem jest że nie jestem zły na kierowcę, nie nienawidzę go - widziałem się z nim i powiedziałem że nie jestem zły na niego, nie mam żalu, nienawiści, nie szukam zemsty i tak jest w mym sercu. Modlę się za nim i jego rodziną.


Bardzo szybko przyjechało pogotowie, ale ja już tego nie pamiętam. Podobno odzyskałem przytomność w puławskim SOR-e, rozmawiałem z lekarzem - zgodziłem się na uśpienie mnie, podawanie krwi - ale nie pamiętam tego też. Bez tego uśpienia podobno nie wytrzymałbym z bólu - transportu do Lublina. Nie wiem czy bym wytrzymał, czy nie - wiem, że JEZUS CHRYSTUS wytrzymał ogromny ból na krzyżu -a wszystko z miłości do człowieka. Chwała Zmartwychwstałemu. 

Pamiętam, że jak leżałem pod tym TIR-em to nic nie czułem - żadnego bólu - strzał adrenaliny musiał być wielki.  
Krwi w szpitalu nie podawano tradycyjnie - jak w kroplówce - ale wstrzykiwano, byłem mocno wykrwawiony.


 W puławskim szpitalu nie chcieli mi zrobić nawet tomografu - tak jak bym wywrócił się gdzieś na trawie i poocierał lekko. 


intubacja
Bóg postawił na mojej drodze lekarza z Lublina - z Samodzielnego  Publicznego Szpitala Klinicznego nr 4 w Lublinie, który tego dnia miał akurat dyżur w Puławach - w szpitalnym oddziale ratunkowym  . Ten lekarz wywalczył tomograf (jacyś inni ludzie się sprzeciwiali) i podjął decyzję aby przetransportować mnie do SPSK nr 4. 
Więc w Puławach uśpili mnie, zaintubowali, wstrzyknęli ileś tam jednostek krwi, podawali tlen i ostatecznie po walce zrobili tomograf, na koniec załadowali do karetki i na sygnale byłem transportowany do Lublina do Kliniki Intensywnej Terapii - tam jak wiadomo nie wiezie się kogoś z połamaną nóżką -- wikipedia : "Oddział intensywnej terapii, oddział intensywnej opieki medycznej, OIT, OIOM – część szpitala, w której leczy się pacjentów znajdujących się w krytycznym stanie"

W Puławach gdybym został to byłbym trupem, ale PAN miał wszystko pod kontrolą - od początku do końca. Gdyby PAN JEZUS nie postawił tego człowieka - w tym miejscu i czasie i nie pokierował go ku odważnym i mądrym decyzjom to nie pisałbym teraz tego posta.


W Lublinie czekał na mnie blok operacyjny w Klinice Intensywnej Terapii. Stan mój był bardzo ciężki\krytyczny. N bloku operacyjnym byłem 10 godzin. Przy samej tylko operacji dostałem 5 litrów krwi - podobno nikt jeszcze tam tyle nie dostał co ja. Operacja była bardzo ciężka - miałem praktycznie urwaną rękę, pękniętą śledzionę - dwa krwotoki. 

Miałem m.in wstrząs krwotoczny, ostrą niewydolność oddechową ( potłuczone płuca, połamane żebra). Jak po 4 tygodniach się wybudziłem ze śpiączki to słyszałem jak lekarz mówił do kogoś o mnie : " miał takie szybkie oddechy ". Możliwe że miałem kilkadziesiąt oddechów na minutę - nawet powyżej 60, gdy normalnie jest to 16-20 na minutę.

Ten lekarz miał dyżur 11 czerwca i to on mnie operował. Na drugi dzień - po operacji ten lekarz poszedł na urlop na 3 tygodnie.
 Gdy wrócił to od razu przyszedł do mnie zobaczyć czy żyję - rodzicom mówił, że nie dawał mi żadnych szans że przeżyję. Zrobił co mógł, ale nie dawał mi szans. Ale co niemożliwe dla ludzi możliwe jest dla dla ONA i dla SYNA : "A Jezus, spojrzawszy na nich, powiedział: U ludzi to niemożliwe, ale nie u Boga. U Boga bowiem wszystko jest możliwe " - Marek 10:27 Uwspółcześniona Biblia Gdańska
Rozmawiałem później z innymi i też słyszałem m.i że nie dawali mi szans.


PAN mnie podtrzymał, sprawił że organizm wytrzymał - wytrzymałem drogę do Lublina, przetrzymałem operację, że serce wytrzymało, że przeżyłem krytyczne następne dni i nie pogorszyło się - to wszystko dzięki ALFIE i OMEDZE - CHRYSTUSOWI

. Słyszałem też coś takiego : "nie wierzyłam że będziesz sam oddychał" - ale CHRYSTUS wyprowadził mnie i spod respiratora. Dziś normalnie oddycham, nie mam żadnych komplikacji. 

Cierpienia, utrapienia są chwilowe ale cudowne życie na nowej ziemi - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/05/polis-miasto-wieksze-16-razy-od-polski.html - nie będzie miało końca - "Uważam bowiem, że cierpienia teraźniejszego czasu nie są godne porównywania z tą przyszłą chwałą, która ma się w nas objawić" - Rzymian 8:18 UBG - dobrze jest się w cierpieniu skupiać na PANU JEZUSIE a nie na sobie. Modlić się a nie narzekać.  


TU LEŻAŁEM 6 TYGODNI - WIĘKSZOŚĆ W ŚPIĄCZCE


                                              SPSK nr 4 w LUBLINIE

W SPSK nr 4 w Lublinie miałem super opiekę. Dziękuję ZMARTWYCHWSTAŁEMU za to, za różnych ludzi którzy mieli tam bardzo dużo pracy nade mną. Dziękuję całemu personelowi z Kliniki Intensywnej Terapii i z Kliniki Ortopedii - Rehabilitacji. Dopóki żyję to będę miał wszystkich w modlitwie, również tego lekarza z SPSK np 4 który miał dyżur w puławskim SOR-e, jak również tych lekarzy, osoby z puławskiego szpitala, które sprzeciwiały się aby mi zrobiono tomograf. Oby nie podejmowały więcej takich decyzji, ale tylko dobre, pomocne. 


Pierwszych mniej więcej 5 tygodni - nie pamiętam. Leżałem w śpiączce farmakologicznej chyba 3 tygodnie , ale i następne 2 tygodnie to były próby wybudzania, znowu usypiania - m.in płuca nie pracowały. Poza tym ładowali we mnie połowę apteki, w tym jakieś leki narkotyczne, halucynogenne - więc pierwsze 5 tygodni to nic nie pamiętam.


Ale pamiętam dzień gdy świadomość mi wróciła. Pielęgniarz pyta mnie - czy wiem że jestem że miałem wypadek ?? Czy wiem że jestem w szpitalu ?? Pokiwałem głową. Z moją mową było kiepsko - miałem dziurę w krtani po rurce tracheostomijnej.
Od tamtego momentu już do końca miałem świadomość. Dużo rozmyślałem, dlaczego tak się stało ?? Wiedziałem, że tak na prawdę to nie był wypadek, ale Boży dopust. PAN nie zasnął, nie zapomniał o mnie, nie porzucił mnie. 

Nie chodziłem, nie miałem ręki, druga w łusce gipsowej (poważne zwichnięcie, duża rana na przedramieniu - m.in zdarta skóra), na nodze lewej masa strupów - kropek ( okazało się że to płatki Davisa - miałem przeszczep skóry na rękę). Znalezione obrazy dla zapytania uśmiechPraktycznie wszystko mnie bolało. Byłem strasznie wychudzony. Raz mi było zimno, raz gorąco - a na sali była klimatyzacja, stała temperatura. Miałem problemy z mówieniem po rurce tracheostomijnej. Nogi mi się trochę ugięły, ale powierzyłem wszystko PANU, zaufałem MU - a ON mnie umocnił i zabrał troskę, strach : http://mieczducha888.blogspot.com/2015/04/batach-ufac-w-kazdym-miejscu-czasie-i.html


Kubka nie mogłem podnieść - taką słabą miałem rękę. Pamiętam jak próbowałem sam jeść kaszę manną - ręka mi drżała jak bym miał jakiegoś zaawansowanego Parkinsona. 
Byłem oczywiście na etapie niemowlaka Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech - w pampersie (wcześniej zacewnikowany) ,i nauka chodzenia ( Klinika Ortopedii Rehabilitacji) Znalezione obrazy dla zapytania wink

Gdy już zacząłem chodzić to poszedłem do Kliniki Intensywnej Terapii - pokazać się, podziękować. Większość ludzi nieprzytomna, pod respiratorami, okablowana - pod komputerami, czujnikami, pompami i nie wiem czym tam jeszcze.
Leży człowiek pod masą kabli - pytam pielęgniarki : "Ja też chyba tyle miałem". A ona : "NIE. Ty miałeś więcej " Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech


PAN JEZUS umocnił mnie, jestem silniejszy niż przed wypadkiem, bo prawdziwa siła nie jest w mięśniach. ON zawsze ze mną, przy mnie będzie. Zawsze będzie chciał dobrze dla mnie i wiem, że ten wypadek jest też ku mojemu dobru - może bym zgłupiał kiedyś i odszedł od PANA, może gigantyczna wojna jest blisko - oczywiście bym odmówił (nawet gdyby była kara śmierci lub dożywocia) - a tak bez ręki nikt mnie nie będzie powoływał. Może mam być w takim położeniu świadectwem wiary/zaufania, nadziei w Chrystusie dla innych. Może to jest coś innego, ale na pewno jest to ku dobru, umocnieniu - tak dla mnie jak i dla innych. 

Jak wspomniałem straciłem m.in rękę ale będę miał nową rękę i nie tylko rękę ale całe nowe ciało - niezniszczalne jak napisane w liście do Koryntian, więc obecny stan to tylko etap przejściowy, natomiast w wieczności, przez nieskończoność będę miał znowu dwie ręce  : " On przemieni nasze podłe ciało, aby było podobne do jego chwalebnego ciała ... " - filipian rozdział 3

, " Oto oznajmiam wam tajemnicę: Nie wszyscy zaśniemy, ale wszyscy będziemy przemienieni;
52 W jednej chwili, w mgnieniu oka, na ostatnią trąbę. Zabrzmi bowiem trąba, a umarli zostaną wskrzeszeni niezniszczalni, a my zostaniemy przemienieni.
53 To bowiem, co zniszczalne, musi przyodziać się w to, co niezniszczalne, a to, co śmiertelne, przyoblec się w nieśmiertelność. " - 1 koryntian 15


Wiele przeszedłem, wiele wycierpiałem, ale ufając PANU JEZUSOWI, powierzając MU wszystko wyszedłem tylko mocniejszy duchowo. Jestem bliżej Zmartwychwstałego niż przed wypadkiem, chwała PANU JEZUSOWI za wszystko. 

" Nie porzucę cię ani nie opuszczę " - lisy apostoła Pawła do Hebrajczyków 13:5
" Śmiało więc możemy mówić: Pan jest moim pomocnikiem, nie będę się lękał tego, co może mi uczynić człowiek " -Hbr 13:6
" Wszystkie wasze troski przerzućcie na niego, gdyż on troszczy się o was " - 1 Piotr 5:7 UBG



"ci, którzy ufają Panu, nabierają siły " - Księga Izajasza 40:31 Biblia Warszawska

Rany się jeszcze goją - miałem dwa przeszczepy skóry, ale ufam PANU, a nie sobie - więc to mi daje pokój ducha, bo wiem, że on jest Wszechmogący i jest Miłością - więc co by się nie stało dalej ze mną, to chcę się trzymać PANA JEZUSA, ufać MU, odwzajemniać MU miłość. Spędzać z NIM każdy dzień, bo gdyby ie ON to byłbym na cmentarzu - więc nie chce tracić czasu na głupstwa, marności, zbędne rzeczy - http://mieczducha888.blogspot.com/2016/01/gupie-i-madre-panny-styczen-2017-rok.html......" Bóg nigdy nie porzuca prawego i nie podaje ręki złoczyńcom " - Księga Hioba 8:20 Biblia Warszawska .........."Liczne są cierpienia sprawiedliwego, ale PAN uwalnia go od nich wszystkich" - Psalm 34:19 UBG 

 "Choćbym nawet chodził doliną cienia śmierci, zła się nie ulęknę, bo ty jesteś ze mną " - psalm 23:4 Uwspółcześniona Biblia Gdańska ............. " Gdyby Pan nie był mi pomocą, Dawno leżałbym w krainie milczenia " - Psalm 94:17 BW ................ "Dziękuję więc temu, który mnie umocnił, Chrystusowi Jezusowi, naszemu Panu " - 1 Tymoteusz 1:12


Złoto oczyszcza się w ogniu, stal hartuje się w ogniu - tak jest i z wiarą, więc ufajmy TEMU, który wszystko stworzył, wszystko może i jest źródłem wszelkiego dobra na czele z miłością - "Z tego się radujecie, choć teraz na krótko, jeśli trzeba, zasmuceni jesteście z powodu rozmaitych prób; 7 Aby doświadczenie waszej wiary, o wiele cenniejszej od zniszczalnego złota, które jednak próbuje się w ogniu, okazało się ku chwale, czci i sławie przy objawieniu Jezusa Chrystusa;" - 1 list apostoła Piotra 1:6-7 UBG
"Doświadczyłeś nas bowiem, Boże, wypróbowałeś nas ogniem, jak srebro jest oczyszczone" - Psalm 66:10 UBG 


Obym był duchowo zdrowy a wtedy co by jeszcze nie przyszło na ciało to wszystko będzie dobrze, bo co by się nie stało to zawsze będę miał siłę we Wszechmogącym PANU - stwórcy wszystkiego. Będę miał w Nim nadzieję, JEMU będę ufał. Nie załamię się, nie pójdę w grzechy. Duchowe zdrowie jest cenniejsze niż fizyczne. Wiele osób ma zdrowe ciało, ale duchowo u nich jest źle i ich stan przez to jest tragiczny, zły. 


Dziękuję PANU JEZUSOWI a przez NIEGO i OJCU, że zostawili mi drugą rękę. Obym czynił nią tylko dobro, oby była pomocna innym, i obym nią pisał tylko prawdę i to co jest ku chwale BOGA i ku zbudowaniu, umocnieniu dla braci i sióstr.

Np w Klinice Ortopedii Rehabilitacji - ludzie doceniają takie rzeczy jak np : pójście samemu do ubikacji, samodzielne jedzenie czy umycie się, bo wielu tam tych rzeczy nie może robić. 
Sam wiem jak to jest gdy nie można pójść do ubikacji, bo ma się niesprawne nogi. Wiem jak to jest jak się sam nie możesz umyć. Byłem myty np W Klinice Intensywnej Terapii - człowiek jest nagi i myty przez innych. Przeszedłem i to, nic miłego ale i tak bywa w tym trudnym życiu. 
Wiem jak to jest załatwiać się na leżąco w pieluchę - nic fajnego.
Jeśli te rzeczy możecie normalnie wykonywać to doceniajcie to. 


Zasługujemy tylko na śmierć - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/05/kazdy-czowiek-spotka-sie-z-chrystusem.html - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/05/kazdy-czowiek-spotka-sie-z-chrystusem.htmlwszystko inne to łaska, więc nigdy nie narzekajmy, ale ufajmy PANU i dziękujmy, bo w PANU jest cudowna wieczność a i teraz można w NIM mieć radość, pokój ducha, nadzieję,siłę - nawet gdy wszystko się wali.

Gdy zacząłem znowu chodzić to poszedłem na oddział Traumatologii gdzie pracuje ten lekarz co w dniu wypadku miał dyżur na puławskim SOR-e. Chciałem mu podziękować. Na początku za bardzo nie wiedział o co chodzi, ale po chwili był w szoku - pozytywnym szoku. Tydzień po wypadku ktoś mu powiedział, że nie żyje  Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech , a tu taka niespodzianka. 
Nawet w jakichś policyjnych dokumentach byłem zaznaczony jako : "zgon". 

Ale dzięki BOGU żyję i lekarzom, którymi też się PAN posłużył. 





Wg światowych kryteriów powinienem teraz być załamany, łykać jakieś narkotyczne antydepresanty, albo szukać radości w grzechach i marnościach. Z moją psychiką jest wszystko dobrze. Im ktoś mocniejszy w Chrystusie - tym mocniejszy psychicznie.
Gdyby mnie to spotkało przed nawróceniem to załamałbym się, bo mój świat zbudowany był tylko na ciele, więc ten TIR zburzyłby mi mój świat. 

Dzisiaj jest inaczej - mam fundament wykraczający ponad to ciało, śmierć - więc nie jestem załamany, ale silniejszy w Chrystusie - ON JEST PONAD WSZECHŚWIATEM, PONAD ŚMIERCIĄ, wiem że ON mi będzie pomagał, wspierał mnie, podtrzymywał, umacniał i wprowadzi do raju. Nie muszę się zamartwiać co będę jadł, pił, jak i gdzie będę żył itd. Nie mówię że muszę mieć lekko, ale PAN jest większy niż głód, chłód, cierpienia - doświadczył tego i może sprawić ż będę MU zawsze wierny i będę miał nadzieję - nawet w głowie czy w śmierci, bezdomności itd. Mam obietnice zmartwychwstania, życia wiecznego, wiecznej radości z Ojcem i Synem w raju. Niech się dzieje wola Boża.


Straciłem rękę, ale nie straciłem zaufania do PANA JEZUSA, JEGO obietnic i nauk z jedynej natchnionej księgi czyli Biblii.  
Do czego PAN dopuszcza - to zawsze jest ku umocnieniu czy oczyszczeniu, ku przebudzeniu, ku świadectwu dla innych, ku temu aby człowiek był bardziej i bardziej na obraz Chrystusa : " A wiemy, że wszystko współdziała dla dobra tych, którzy miłują Boga, to jest tych, którzy są powołani według postanowienia Boga" - Rzymian 8:28 UBG




 
Zawsze, ale to zawsze - nawet w cierpieniu przestrzegajmy przykazań, ufajmy PANU, powierzajmy MU wszystko, dziękujmy MU, prośmy o ducha świętego, o umocnienie - " Tak więc ci, którzy cierpią zgodnie z wolą Boga, niech powierzają swoje dusze jemu jako wiernemu Stwórcy, dobrze czyniąc. " - 1 list apostoła Piotra 4:19 UBG


Cierpienie Hioba było ku Jego umocnieniu i ku świadectwu dla nas. Bądźmy wierni PANU a i cierpienie prędzej czy później będzie miało koniec. Przede mną góra kilkadziesiąt lat z jedną ręką, ale wieczność - nieskończoność z dwiema niezniszczalnymi rękami : http://mieczducha888.blogspot.com/2015/05/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html


PAN oddał swe życie za mnie, wyrwał mnie z bezbożnego życia - nie po to dokonał tego, aby mnie później zostawić, porzucić. ON nigdy nikogo nie porzucił. Był przy męczennikach, przy prześladowanych, cierpiących i będzie nadal. ON jest wierny, niezmienny.

" Czy nie sprzedają dwóch wróbli za pieniążek? A jednak żaden z nich nie spadnie na ziemię bez woli waszego Ojca.
30 Nawet wszystkie włosy na waszej głowie są policzone.
31 Nie bójcie się więc, jesteście cenniejsi niż wiele wróbli. " - Mateusz 10:29-31 UBG

Gdy ten TIR mnie masakrował to nadal byłem cenniejszy w oczach BOŻYCH niż wiele wróbli, nawet niż wszystkie zwierzęta świata. ON jest mądry - nie musimy znać szczegółów JEGO planu, nasze umysły są niczym w porównaniu do Bożego. Nie wszystko nam PAN objawia, ON wie co potrzebne jest nam wiedzieć, wystarczy nam wiedzieć że jest dobry, miłosierny, łaskawy, sprawiedliwy, święty, niezmienny, litościwy - gdy będziemy mieć to w sercu to będziemy dalej ufać, będziemy mieć pokój ducha : " Bo myśli moje, to nie myśli wasze, a drogi wasze, to nie drogi moje - mówi Pan, (9) lecz jak niebiosa są wyższe niż ziemia, tak moje drogi są wyższe niż drogi wasze i myśli moje niż myśli wasze " - Izajasz 55:8-9

Mnóstwo ludzi ma dwie ręce ale zamartwiają się o jutro, lękają się przyszłości. Ja mogę zapomnieć o pracy, którą wykonywałem, ale nie zamartwiam się, nie boję. Pan widocznie ma coś lepszego Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech , ale co by nie było nawet bezrobocie - to i tak nie będę narzekał.


Wiele wskazuje że idą bardzo ciężkie czasy (np wielkie wojny) ale nie boję się, ufam PANU, JEMU wszystko powierzam. Jak pisałem PAN JEZUS nadal czyni cuda, więc polegajmy na NIM, nie ograniczajmy GO swoją niedowiarstwem, ale mówmy :
" PANIE DLA CIEBIE NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH, TY WSZYSTKO MOŻESZ, NIESKOCZENIE WIĘCEJ NIŻ MOGĘ POJĄC SWYM ROZUMEM ".

Dzięki Niemu przeżyłem moment najechania, to ON sprawił że jeszcze żywy byłem gdy dojechałem do Lublina - do SPSK nr 4. Był przy mnie gdy leżałem 10 godzin na bloku operacyjnym. To ON sprawił że przeżyłem tą bardzo ciężką operację i kolejne krytyczne dni. On sprawił - również przez lekarzy że polepszyło mi się, że wybudziłem się ze śpiączki farmakologicznej, że wyszedłem spod respiratora. Dzięki PANU mój mózg nie jest uszkodzony (lekarze obawiali się tego). On mnie umocnił, dodał duchowych i fizycznych sił. Dziękuję PANIE JEZU za wszystko. Chwała OJCU i Jego SYNOWI że mnie wyciągnął z grobu, chociaż jakby się inaczej stało to nie byłoby tragedii : I powiedział do niej Jezus: Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we mnie wierzy, choćby i umarł, będzie żył." - Ewangelia Jana 11:25 Uwspółcześniona Biblia Gdańska 

"Ożyją twoi umarli, twoje ciała wstaną, obudzą się i będą radośnie śpiewać ci, którzy leżą w prochu, gdyż twoja rosa jest rosą światłości, a ziemia wyda zmarłych." - Księga Izajasza 26:19 Biblia Warszawska
Przez wiarę musimy przyjmować co nadejdzie, nawet jeśli to będzie bolesne, trudne, niezrozumiałe. Wystarczy że PAN JEZUS wie i ma wszystko pod kontrolą Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech - na NIM polegajmy nie na sobie.

W szpitalu widać prawdziwy stan człowieka. Widać jaki jest słaby, kruchy, przemijający. Nie jest tak jak diabeł mówi : "jesteś silny - moc jest w tobie". Leżałem z różnymi ludźmi - z młodymi, starszymi, staruszkami. Proch ludzki jest prochem, tylko prochem. Większość woli centrum rozrywki, dyskotekę, galerię, filmy - seriale itd - " Lepiej iść do domu żałoby, niż iść do domu biesiady; bo tam widzi się kres wszystkich ludzi, a żyjący powinien brać to sobie do serca. (3) Lepszy jest smutek niż śmiech, bo gdy smutek jest na twarzy, serce staje się lepsze. (4) Serce mądrych jest w domu żałoby, lecz serce głupich w domu wesela " - Księga Koheleta (Kaznodziei Salomona) 7:2-4 BW


Dziękuję wszystkim za modlitwy, dziękuję rodzinie (tak cielesnej jaj i Chrystusowej) za odwiedziny, wsparcie. Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam cały personel z Kliniki Intensywnej Terapii i z Kliniki Ortopedii Rehabilitacji.
Dziękuję wszystkim, którzy poszli i oddali dla mnie krew - a dostałem jej wiele litrów ;) - ps - nauka Świadków Jehowy o transfuzji to jedna z najgłupszych ich nauk. Ale mają ich o wiele więcej : http://mieczducha888.blogspot.com/2015/05/faszywe-daty-swiadkow-jehowy-dowody-min.html , http://mieczducha888.blogspot.com/2014/08/swiadkowie-jehowy-w-smiertelnej-puapce.html , Zgadzam się że krwi nie powinno się jeść, ale przetaczanie krwi to pomoc dla człowieka, ratowanie człowieka i to jest dobre w oczach BOŻYCH, a nie złe.

Jeśli dane mi będzie dożyć przyszłego roku to sam pójdę i oddam krew - komuś się przyda.

Obecne ciała i tak niszczeją, przemijają i przeminą  - uchwyćmy się CHRYSTUSA, który jest życiem wiecznym i NIM jest obietnica zmartwychwstania, chwalebnego, niezniszczalnego nowego ciała - więc nie trwóżmy się, nie lękajmy chorób, śmierci : "Dlatego nie zniechęcamy się, bo chociaż nasz zewnętrzny człowiek niszczeje, to jednak ten wewnętrzny odnawia się z dnia na dzień.
17 Ten bowiem nasz chwilowy i lekki ucisk przynosi nam przeogromną i wieczną wagę chwały;
18 Gdy nie patrzymy na to, co widzialne, lecz na to, co niewidzialne. To bowiem, co widzialne, jest doczesne, to zaś, co niewidzialne, jest wieczne. " - 2 list apostoła Pawła do Koryntian 4:16-18 UBG

Doceniajmy to co mamy bo mogło być gorzej, wiele osób ma ciężej, a jeszcze więcej nie ma nadziej ponad to krótkie, kruche życie i ponad ten przemijający, coraz gorszy świat. Mamy w ŻYJĄCYM, WSZECHMOGĄCYM CHRYSTUSIE WIELKI SKARB. NIE SPRZEDAJMY GO.

” Pan zadaje śmierć, ale i przywraca do życia, Strąca do krainy umarłych, ale i wyprowadza, (7) Pan zuboża, ale i wzbogaca, Poniża, ale i wywyższa ” – 1 Samuel 2:6-7 BW


SAKRAMENT NAMASZCZENIA, ODPUST ZUPEŁNY NA GODZINĘ ŚMIERCI 

12 czerwca - dzień po wypadku, po operacji - przyszedł ksiądz i w obecności rodziców dał mi rzymskokatolickie : rozgrzeszenie, sakrament namaszczenia chorych i odpust zupełny na godzinę śmierci. Te rzymskie praktyki są wypaczeniem nauki Zbawiciela i apostołów, to wypaczenie wersetów biblijnych i system fałszywej nadziei jak np czyściec, spowiedź uszna - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/04/uszna-spowiedz-nie-badzcie-niewolnikami.html


Rodzice temu księdzu nie powiedzieli że nie jestem katolikiem, nie powiedzieli że w 2010 roku złożyłem tzw akt apostazji. 

Na papierze mam taki tekst - cytuję :

" Chory Dominik - dalej nazwisko - będąc w całkowitym braku świadomości otrzymał warunkowo : rozgrzeszenie, sakrament namaszczenia chorych i odpust zupełny na godzinę śmierci. Lublin 12.06.2016 - dalej jest popis księdza. " Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech
           

ciekawe czy miałbym też katolicki pogrzeb Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech



"Lecz powiedział mi: Wystarczy ci moja łaska. Moja moc bowiem doskonali się w słabości. Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa. " - 2 list apostoła Pawła do Koryntian 12:9 UBG - to prawda, widzę to po sobie.
 Człowiek im bardziej widzi że jest słaby, to tym bardziej zbliża się do Chrystusa, tym bardziej powierza, oddaje MU wszystko, tym bardziej wtedy PAN JEZUS udziela MU swej mocy-swego ducha.



JA MIAŁEM CHYBA JESZCZE WIĘCEJ KABELKÓW ;)


Gdy byłem w śpiączce nie martwiłem się o nim, bo o Bożym świecie też nie wiedziałem ale czy zamartwianie dałoby mi coś ?? Nic dobrego, tylko strach i rozbicie. PAN JEZUS się o wszystko zatroszczył - czuwał nade mną. Nie pozwolił abym umarł, aby amputowali mi drugą rękę, sprawił że żywy dojechałem do Lublina. Podtrzymał mnie przy ciężkiej operacji i później, dał mi się kilka tygodni później wybudzić - tyle powodów do trosk, lęku a ON dalej czynił swój plan i miał pod kontrolą wszystko. Gdybym miał nawet wtedy świadomość to trzeba by było zaufać PANU, bo zatroskanie, lęk ukazywałby że wątpię w NIEGO.
To jest dla mnie ważną lekcją na przyszłość - aby nigdy nie zapominać że PAN ma wszystko pod kontrolą, że dzieje się JEGO wola, JEGO plan i nic i nikt nie są ich w stanie pokrzyżować - więc nie ma się co lękać, wątpić ale przez wiarę przyjąć że plan PANA nadal ma miejsce, a JEGO PANA zawsze są ku dobru - choć mogą być to różne trudne, niezrozumiałe drogi, to wiemy że jest ku dobremu i to daje pokój ducha, siłę


Podobno to co pokazują na filmach i w serialach medycznych  to nic w porównaniu do tego co było ze mną, gdy byłem w Klinice Intensywnej Terapii Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech



Jak wybudzili mnie na dobre ze śpiączki, to po paru dniach zaczął mi wracać apetyt (byłem strasznie wychudzony - zanim mięśni z powodu bezruchu, nie jedzenia ) - organizm zaczął potrzebować więcej niż dostawałem tego szpitalnego jedzenia, więc byłem głodny (ze względów bezpieczeństwa nie mogłem mieć żadnego swojego jedzenia) - jedna z pielęgniarek zażartowała do mnie : "przeżył taki wypadek a umrze z głodu " -sam się zaśmiałem pamiętam
ale panie pielęgniarki nie zostawiły mnie w głodzie bez pomocy :) - organizowały dodatkowe kanapki, albo kolejną porcję kaszy mannej, albo dostawałem Nutridrinki.

Wpis z lutego 2023 roku : "Nadprzyrodzony Jezusowy projekt dłoni ręki. Kreacjonizm biblijny - PAN Jezus JHWH nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/02/nadprzyrodzony-jezusowy-projekt-doni.html


"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html


"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 16 - binitarianizm w 1 liście i w 2 liście ap Jana oraz Comma Johanneum"  https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ...... Dominik Marzec ... Puławy


65 komentarzy:

  1. Chwała Panu :)
    Niesamowite dajesz świadectwo :)
    +

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby tak było do końca mych dni - coraz bardziej podobny i podobny do Zbawiciela. Oby tak było u nas wszystkich.

      Wiem że ten wypadek to nie przypadek, ale CHRYSTUSOWY plan, więc mogę być spokojny - ON będzie mnie cudownie prowadził - dalej realizował swój plan, doskonały plan jak np ten - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/dlaczego-bog-nie-przeszkodzi-szatanowi.html

      , pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie zastanowiłeś się nigdy co (kto?) sprawił, że doszło do Twojego wypadku z udziałem TIR-a?

      Usuń
    3. wypadek sprawił człowiek, ale PAN dopuścił do tego, bo jest mądry, wszechmądry i widzę już pierwsze dobre owoce tego dopustu Bożego

      ,

      Usuń
    4. A może to ku nawróceniu upomnienie za naciąganie pod swoje idee lub brak pokory. Masz odwagę ja bym nie dał rady nikogo pouczać z bojazni przed błędem mojego umysłu w konsekwencji Bojazni BOŻEJ a raczej zachęcał do samodzielnego czytania P.ŚW.

      Usuń
    5. a BOŻE morze jest głębokie, szczególnie dla prochu ludzkiego .... wiem jedno - jest to ku dobremu dla mnie i innych i mam trzymać się PANA JEZUSA i Jego sprawiedliwych i dobrych nauk ...

      , " A też ja sam jestem pewien co do was, moi bracia, że i wy sami jesteście pełni dobroci, napełnieni wszelkim poznaniem i możecie jedni drugich napominać. " - list do Rzymian 15:14 UBG

      ,

      Usuń
    6. Ciekawi mnie jedno czy nie widzial Pan tego czarnego Tira ktory skrecał?

      Usuń
    7. widziałem, ale przez myśl mi nawet nie przeszło, że skręci - kierowca z jakiegoś powodu nie zauważył mnie

      , pozdrawiam - Dominik nie pan

      Usuń
    8. Moze kiedys bede mogła Cie poznac,to opowiem Ci moje osobiste przezycia z tego czerwcowego dnia.pozdrawiam

      Usuń
    9. nie wiem kim jesteś i skąd, ale jeśli chcesz się spotkać, porozmawiać to nie widzę problemu. Lekarze mówili rodzicom, że nie wiadomo czy będę chodził bo : " ma tak potłuczone kolana " , ale z moim chodzeniem dzięki BOGU jest nie tylko dobrze, ale tak samo jak przed wypadkiem :) ,

      w razie czego to możesz pisać też na e-mail : Charis2007@wp.pl


      , pozdrawiam Dominik

      Usuń
    10. Niech Ciebie Dominiku Pan Nasz Wszechmogący i Jezus Chrystus prowadzą przez to doczesne życie. Umacniaj innych twoim wspaniałym świadectwem. To wspaniałe z jaką pokorą przyjąłeś tą lekcję od Pana, jak cudownie, że nie zachwiałeś się, a tylko umocniłeś w wierze! To wielka łaska i oby Jezus dawał Tobie jeszcze wiele łask w tym życiu dla wzmacniania innych, a w przyszłym życiu chcę cię poznać i zobaczyć jak to cudownymi rękami obdarzył cię Nasz Pan Jezus Chrystus. Pozdrawiam serdecznie i niech Cię Pan Jezus błogosławi!

      Usuń
    11. Amen i wzajemnie. OJCU i SYNOWI chwała za wszystko. W Chrystusie życzę Ci wszelkiego duchowego i fizycznego dobra. Życzę Ci abyś szła wąską drogą pełnienia Jego woli i wytrwała w tym do końca, bez względu na okoliczności.

      Jak już będziemy w Nowym Jeruzalem, to obiecuję Cię przywitać obydwiema rękami :)

      Usuń
  2. Dzięki Dominik za twoje bardzo wzruszające świadectwo.Niech Cię błogosławi Bóg i dalej dodaje wzrostu,tak aby chwała naszego Pana Jezusa Chrystusa była zauważalna dla wszystkich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Wróć do swego domu i opowiedz, jak wielkie rzeczy Bóg ci uczynił. I odszedł, opowiadając po całym mieście, jak wielkie rzeczy Jezus mu uczynił " - Łukasz 8:39 UBG

      , dziękuję i również tobie życzę Bożych błogosławieństw i wzrostu ku większemu i większemu podobieństwu do Zmartwychwstałego

      Usuń
    2. Dziękuję 🙂 I cieszę się bardzo,że dajesz swoim życiem świadectwo,ze dla naszego Boga nie ma rzeczy niemożliwych.
      Chwała Bogu!Pokój z Tobą.

      Usuń
    3. " Oto Ja jestem Pan, Bóg wszelkiego ciała: Czy jest dla mnie coś niemożliwego? " - Księga Jeremiasza 32:27 BW

      " A oto przyjdę wkrótce, a moja zapłata jest ze mną, aby oddać każdemu według jego uczynków.
      13 Ja jestem Alfa i Omega, początek i koniec, pierwszy i ostatni. " - Objawienie Jana 22:12-13 - Chrystus wszystko wie, wszystko może, więc ufajmy MU - ON wie co robi.
      Mimo,że wszystko w mym życiu się zmieniło to nie lękam się jutra , bo wiem że skoro PAN wyciągnął mnie z grobu to ma jeszcze jakieś plany do mnie, dalej będzie przy mnie, dalej będzie się mną opiekował, prowadził a ja chcę całą nadzieję, zaufanie pokładać tylko w NIM :) bo : " PAN bowiem miłuje prawość i nie opuszcza swoich świętych, strzeże ich na wieki " - Księga Psalmów 37:28a


      łaska i pokój również z Tobą

      Usuń
  3. Chwała Bogu!
    Dziękuję bracie kochany za świadectwo w Imię naszego Zbawiciela umiłowanego :-)

    Magdula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałem siostro się podzielić tym wszystkim, wierzę że jest to ku chwale PANA i ku zbudowaniu braci i sióstr ;)
      , "Ogarnęły mnie fale śmierci, A strumienie zagłady zatrwożyły mnie. (6) Więzy otchłani otoczyły mnie, Pochwyciły mnie sidła śmierci. (7) W niedoli mojej wzywałem Pana I wołałem o pomoc do Boga mego, Z przybytku swego usłyszał głos mój, A wołanie moje doszło uszu jego " - Psalm 18:5-6

      Usuń
  4. ,


    "Lecz powiedział mi: Wystarczy ci moja łaska. Moja moc bowiem doskonali się w słabości. Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa. " - 2 list apostoła Pawła do Koryntian 12:9 UBG


    ,

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak dobrze że powracasz do życia. Chwała Bogu. Pozdrowienia gorące

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominiku,
    jak dobrze Cię witać, jak dobrze Cię czytać !
    Chwała Jezusowi Boga Słowo Synowi,
    który w tym doświadczeniu życiowym nie opuścił Cię
    i na tej drodze Ludzi dobrej woli postawił
    byś wiary nie stracił, a innych jeszcze ubogacił.
    W całym tym zdarzeniu brało udział osób wiele,
    nie wyłączając maszyny, ale Bóg zamienił na dobre
    to co bywa złem i utrapieniem, pomimo kosztów które
    poniosłeś, a tych wiele osób też nauczyło szie...
    być może kochać, może pomagać, być może poznać też
    jakim darem jest życie i zdrowie, i kto zna Ojca wie,
    że On nie zdradzi, że wybawi, że będzie w potrzebie,
    seler, hej - :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Selerze. Rak chwała Zmartwychwstałemu który nigdy nie opuścił i nie opuści tych, którzy MU służą, za NIM idą.

      masz racje to na pewno również dla innych jest cenna lekcja --- " A chcę, bracia, abyście wiedzieli, że to, co mnie spotkało, spowodowało jeszcze większe rozkrzewienie ewangelii;
      13 Tak że moje więzy z powodu Chrystusa stały się znane w całym pałacu i u wszystkich innych.
      14 A wielu braci w Panu nabrało otuchy z powodu moich więzów i z większą odwagą, bez lęku zaczęło głosić słowo." - list apostoła Pawła do Filipian 1:12-14 UBG

      pozdrawiam

      Usuń
  7. Chwała Panu za dzień, w którym przeczytałam twego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwała PANU, że nawet gdy padnie internet, nie będzie prądu i tego bloga to ON i tak na mnóstwo sposobów na to aby ukazywać nam siebie, objawiać swoją miłość i biblijne prawdy ........ " Albowiem dziecię narodziło się nam, syn jest nam dany i spocznie władza na jego ramieniu, i nazwą go: C-U-D-O-W-N-Y D-O-R-A-D-C-A, Bóg Mocny, Ojciec Odwieczny, Książę Pokoju " - Księga Izajasza 9:5

      , pozdrawiam siostro

      Usuń
  8. Piękne i mądre! Pokój z Tobą dobry człowieku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj seler :)Ciebie tez dobrze widziec. :)
    nie doczytawszy do konca od razu poznalam, ze to Twoj wiersz.
    pozdrawiam
    agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej
    Pozdrawiamy z Opola Lubelskiego, dzisiaj bardziej świadom niż podczas spotkania ;-)
    Zdrówka życzymy
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marcin :) , dziękuję i również dla was wszystkiego dobrego - " Pokój wam wszystkim, którzyście w Chrystusie " - 1 list apostoła Piotra 5:14b

      , pozdrawiam was

      ps - https://www.youtube.com/watch?v=6zs7mChHyBM&t=59s

      ,

      Usuń
  11. Witaj Marcin :) , dziękuję i również dla was wszystkiego dobrego - " Pokój wam wszystkim, którzyście w Chrystusie " - 1 list apostoła Piotra 5:14b

    , pozdrawiam was

    ps - https://www.youtube.com/watch?v=6zs7mChHyBM&t=59s

    ,

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogi Dominiku, trwaj w mądrości. Jesteś naprawdę fajny. Życzę Ci wszystkiego czego potrzebujesz do szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jeśli będę trwał w Chrystusie to i w mądrości : " Lecz wy z niego jesteście w Chrystusie Jezusie, który stał się dla nas mądrością od Boga i sprawiedliwością, i uświęceniem, i odkupieniem " - 1 Koryntian 1:31 UBG :)
      , Tylko i aż wszechmogący - ON wystarczy, bo jest WSZYSTKIM co dobre a więc i szczęście - w NIM ma swoje źródło , pozdrawiam

      Usuń
  13. mialem wypadek na rowerze, trafiłem do szpitala, tylko 3 dni, chyba byłem tam najzdrowszym pacjentem,ale widziałem innych pacjentów, nie w tak ciężkim stanie jak Ty, ale normalnie serce płakało, można docenić to co się ma, nawet właśnie to że się je samemu, można iść do ubikacji...
    trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie wszystko doceniajmy, dobrze też pamiętać o modlitwie za tymi wszystkimi osobami w szpitalach, pozdrawiam

      Usuń
  14. Chwała Panu Bogu! :) Ja jeszcze jak byłeś w śpiączce to wiedziałem, że wyjdzie to ku dobremu, choć w chwili gdy się o tym dowiedziałem poszedłem z płaczem się pomodlić do Boga w imieniu Pan Jezusa o Twoje zdrówko. Miałem pragnienie Cię odwiedzić w tych chwilach ale jakoś nie mogłem złapać namiaru. Mimo wszystko jak coś to pisz w kwestii spotkania, dogodny termin, okazja, chętnie odwiedzę :) Pozdrawiam w Panu Jezusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwała PANU :) , dziękuję za modlitwę. Daj mi swój email , również pozdrawiam w PANU JEZUSIE, który wszystko czyni mądrze

      Usuń
  15. Sorry, historia może i ciekawa, ale napisana w taki sposób, że tego się nie da czytać...

    OdpowiedzUsuń
  16. A nie uważasz że może to kara za np. naciągnięcie czegoś celowe zatajenie czy odstąpienie a może wyniosłość? Tak np. spada kara na przewrotnych z ks. mądrośći. Podajesz przykład Hioba porównując się do sprawiedliwego ok. nie wiem to Bóg bada serca. Do każdego zdarzenia podciągasz cytat z Biblii zachowując się jak kociorze. Przemyśl to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BÓG tak nie działa, jeśli to byłaby kara to jesteś gotów za swoje winy oddać rękę ?? , BÓG jest mądrzejszy niż wszyscy ludzie razem wzięci, nieskończenie mądrzejszy i idealny w dobroci.

      Odstaw apokryfy bo przesiąkniesz wieloma błędnymi naukami : http://mieczducha888.blogspot.com/2015/07/dlaczego-lepiej-unikac-biblii.html

      " kociorze " ? - to jest mowa chrześcijanina, mowa łagodna, pokorna i w myśl : " wszystkich szanujcie" ??

      pozdrawiam

      Usuń
  17. Życzę zdrowia ,słowa które napisałeś były dla mnie wielkim pokrzepieniem.Wierzę w cuda ,bo niedawno miałam dowód na to,że Pan Bóg uratował od śmierci mojego syna.Wyszedł bez szwanku po ciężkim wylewie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, dziękuję bardzo. Wszystkiego dobrego dla ciebie, twojego syna i wszystkich bliskich ...

      , pozdrawiam w Chrystusie, Dominik

      Usuń
  18. Jestem tu 1 raz. Panie Dominiku. Jestem pewna ze Bog ma w stosunku do Pana plany. Szatan szaleje Bo wie ze malo ma czasu. Ale Jeszcze nie wolno mu zabijac tych ktorzy poddawani sa probie. Na to przyjdzie Czas , ktory Bog mu wyznaczyl. Wiem ze Jezus byl caly Czas przy Panu. To jest tak :
    Mozesz do mnie przyjsc kiedy tylko chcesz.
    Ja Cie nie odzuce.
    Powierz mi swe problemy.
    A podam Ci swoja dlon.
    Porozmawiaj ze mna. Zapytaj.
    A odpowiem Ci.
    Mozesz Zawsze sie do mnie wyplakac.
    A Pokrzepie Cie, a gdy bedzie trzeba zaplaczemy razem.
    Mozesz Zawsze mi zaufac.
    Ja Cie Nigdy nie oklamie.
    Uwierz ja Jestem.
    Twoj na Zawsze Jezus.

    Ale by to pojac niekiedy MUSIMY wiele stracic I wycierpiec. Ja przeszlam I przechodze przez koszmary. Ludzie starzy mowia mi ze to co w zyciu mi sie przydazylo wystarczyloby spokojnie na 2 zycia. A mam 42 lata dopiero. Gdy zrozumialam wszystko co zostalo mi pokazane to w 1 miejsce ma u mnie bezgraniczne zaufanie Boga I Jezusa. Bo Droga do Boga prowadzi tylko przez Jezusa. Przeciez to On umarl za nas. Dzieki krwi Mesjasza mozemy byc zbawieni. A gdy ufam. Powierzam swe problemy I prosze to wszystko jest mi dane. I ciagle mam te slowa a glowie gdy trace zaufanie: " Nie martwcie sie jutrzejszym dniem. Dzisiejszy dzien ma nadto na swoim utrapieniu.
    Pozdrawiam wszystkich w Jezusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj - mów mi na ty, lub po imieniu.

      " Ci którzy zaufali PANU nabierają siły " - Księga Izajasza - gdy nie ufamy to lękamy się. Gdy zapominamy o wszechmogącym, dobrym PANU JEZUSIE to tracimy zaufanie. Więc stale trwajmy sercami przy NIM. Myślmy o NIM, dziękujmy MU, prośmy GO

      , pozdrawiam Dominik

      Usuń
  19. Pozdrowionka Dominiku dużo zdrowia - czytałem z zaciekawieniem Twoją historię i widzę też po sobie im więcej rozmawiam z Naszym Zbawicielem Panem Jezusem tym łatwiej pokonywać kolejne zakręty na drodze życia nawet te najtrudniejsze - gorąco pozdrawiam Damian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję - wszystko w rękach ZMARTWYCHWSTAŁEGO - a że jest wszechmądry, wszechwiedzący to jestem spokojny - co by się dalej nie stało to będzie to ku dobremu

      , pozdrawiam Dominik

      Usuń
  20. Witam,przeczytałem Twoje świadectwo,ale czegoś nie do końca rozumiem ,przeczytaj sobie Dzieje Ap 15 rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Nikt nie ma większej miłości od tej, gdy ktoś oddaje swoje życie za swoich przyjaciół " - Ew. Jana 15:13 UBG

      , " Po tym poznaliśmy miłość Boga, że on oddał za nas swoje życie. My również powinniśmy oddawać życie za braci." - 1 list Jana 3:16 UBG
      ,

      Usuń
  21. Dziękuję Ci bracie za Twoje świadectwo. Niech nasz Pan prowadzi Cię w swojej Łasce. Niech Ci błogosławi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i nawzajem - wszelkich Chrystusowych błogosławieństw

      Usuń
  22. Witam czytałam to i oderwać się nie mogłam. Jakie to przykre a zarazem piękne. Nie jeden by się załamał odwrócił od Boga a Ty mu za wszystko dziekujesz. Podziwiam naprawdę i wielki szacunek dla Ciebie oby jak najwięcej takich ludzi było. Pozdrawiam serdecznie z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała moja siła jest od PANA JEZUSA, nic ze mnie. JEGO łaska jest dla nas wystarczająca, więc nie musimy się lękać przyszłości ... " Lecz powiedział mi: Wystarczy ci moja łaska. Moja moc bowiem doskonali się w słabości. Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa." - 2 Koryntian 12:9 ... ta łaska to siła, moc aby pozostać wiernym, posłusznym i owocującym w każdych okolicznościach

      , pozdrawiam Dominik

      Usuń
  23. Myślę że Pan Jezus Cię tak kocha, że napewno też by chciał abyś miał znowu rękę, dałeś piękne świadectwo wiary. Wszystkiego dobrego ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie nowa ręka - to tylko kwestia czasu ... niech PAN WSZECHŚWIATA - JEZUS CHRYSTUS obficie ci udziela swoich łask

      , pozdrawiam Dominik

      Usuń
  24. Niesmowita historia. Cieszy mnie tez ze tak wiele komentarzy, co znaczy ze wielu nasladowcow Chrystusa (lub nadal-szukajacych) odwiedza twoje wpisy. Wielki i Wszechmocny jest Bog. Chwala Mu po wszystkie czasy. Niech Jego blogoslawienstwa nadal cie wypelniaja Dominiku.

    List do Filipian 2:[9] Dlatego też Bóg wielce go wywyższył i darował mu imię, które jest ponad wszelkie imię; [10] Aby na imię Jezusa zginało się wszelkie kolano na niebie, na ziemi i pod ziemią. [11] I aby wszelki język wyznawał, że Jezus Chrystus jest Panem ku chwale Boga Ojca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwała PANU panów i KRÓLOWI królów. Niech moc PANA będzie w nas w pełni abyśmy byli światłością pośród tego coraz ciemniejszego świata - ciemniejszego w coraz większym grzechu

      Usuń
  25. CHAŁWA PANU!!! ALLELUJA,
    NA SŁONIA I DO PRZODU
    :))))))

    POZDRAWIAM GORĄCO,
    MARIOLA Z DZIEĆMI

    OdpowiedzUsuń
  26. Wróć do Kościoła Świętego...tak bardzo potrzebujemy Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w ŚWIĘTYM KOŚCIELE bo EKKLESIA to BOŻA rodzina - żywi ludzie będący braćmi i siostrami dzięki zbawczej łasce Chrystusa. Nie wiem czy się znamy, co masz na myśli ale jestem w Chrystusowej rodzinie ... http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/biblia-o-koscioach-domowych-biblijna.html
      , http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/opaty-w-koscioach-min-za-pogrzeby.html

      , pozdrawiam Dominik

      Usuń
  27. Jedno pytanie- na zdjeciu, tym ze szpitala okablowany to Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie ja. Zdjęcie znalazłem na internecie. Na OIOM-ie gdzie leżałem był zakaz fotografowania, więc to nie ja. Zdjęcie jest tylko poglądowe - pokazujące jak wygląda leżenie pod respiratorem

      Usuń
  28. Ciężko mi w to uwierzyć

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpis z lutego 2023 roku : "Nadprzyrodzony Jezusowy projekt dłoni ręki. Kreacjonizm biblijny - PAN Jezus JHWH nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/02/nadprzyrodzony-jezusowy-projekt-doni.html

    OdpowiedzUsuń