niedziela, 23 maja 2021

Cudowny zegar - 100 % dowód na istnienie Boga część 2 - jak wyglądałby świat gdyby zgasło słońce gdyby nie było światła słonecznego. Dar fizycznego i duchowego CHRYSTUSOWEGO światła



Może ktoś z was nigdy nie zastanawiał się co by się stało na planecie Ziemi gdy zgasło słońce lub gdyby zniknęło.  Jeśli ktoś nie dziękuje OJCU YHVH i ZMARTWYCHWSTAŁEMU CHRYSTUSOWI YHVH za słońce, za światło słoneczne to źle robi, bo jest za co dziękować. Gdyby słońce zgasło, to nie tylko byłyby nieprzeniknione ciemności. Oprócz nieprzeniknionych ciemności, byłoby również ekstremalnie, zabójczo dla życia zimno. Bez światła słonecznego cała ziemia zamieniłaby się w kulę lodu. Temperatura zmierzałaby w kierunku -273 stopni Celsjusza czyli w kierunku ponad -270. 

"Biblia o gigantycznej liczbie gwiazd i ogromnym kosmosie - jedyna natchniona Księga" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/09/biblia-o-gigantycznej-liczbie-gwiazd-i.html

Bez światła słonecznego zginęłyby wszystkie rośliny. Bez światła słonecznego niemożliwa jest fotosynteza. Podczas fotosyntezy powstaje tlen i różne rośliny wytwarzają substancje odżywcze jak cukry - węglowodany. Rośliny są podstawą łańcucha pokarmowego. Gdyby zgasło słońce, gdyby nie było światła słonecznego to umarłyby rośliny, owady, zwierzęta i ludzie. Gigantyczny mróz raczej niż głód zabiłby szybko wszelkie zwierzęta i wszystkich ludzi. Bez światła słonecznego - Ziemia byłaby wielką lodową kulą, gdzie życie ludzkie nie byłoby możliwe. Jeśli ktoś z was nie dziękuje OJCU YHVH i ZMARTWYCHWSTAŁEMU CHRYSTUSOWI YHVH za słońce, za światło słoneczne - to mam nadzieję że po powyższych faktach zacznie IM dziękować za słońce i za wszelkie ICH inne łaski, dobrodziejstwa, dary - a szczególnie za dzieło ofiarnej śmierci za grzeszny świat dokonane przez BOGA OJCA przez bezgrzesznego Chrystusa człowieka podczas jego 33-34 letniej kenozy. 

Chrystus podczas kenozy uczył : "Słyszeliście, iż powiedziano: Będziesz miłował bliźniego swego, a będziesz miał w nienawiści nieprzyjaciela swego. (44) A Ja wam powiadam: Miłujcie nieprzyjaciół waszych i módlcie się za tych, którzy was prześladują, (45) abyście byli synami Ojca waszego, który jest w niebie, bo słońce jego wschodzi nad złymi i dobrymi i deszcz pada na sprawiedliwych i niesprawiedliwych. (46) Bo jeślibyście miłowali tylko tych, którzy was miłują, jakąż macie zapłatę? Czyż i celnicy tego nie czynią? (47) A jeślibyście pozdrawiali tylko braci waszych, cóż osobliwego czynicie? Czyż i poganie tego nie czynią? (48) Bądźcie wy tedy doskonali, jak Ojciec wasz niebieski doskonały jest." - Ewangelia Mateusza 5 BW 

VY Canis Majoris - jedna z największych gwiazd znanych ludziom - "Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 8 Czerwony Hiperolbrzym" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/04/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html

Słońce nie jest niczyje, ale słońce jak i cały wszechświat są własnością STWÓRCY, właściwie STWÓRCÓW : liczba mnoga, bo OJCIEC YHVH wraz z SYNEM LOGOS YHVH stworzyli wszystko. ICH wspólny zamysł, ICH wspólny zamiar a wykonawcą był LOGOS YHVH ... "On jest obrazem Boga niewidzialnego, pierworodnym wszelkiego stworzenia, (16) ponieważ w nim zostało stworzone wszystko, co jest na niebie i na ziemi, rzeczy widzialne i niewidzialne, czy to trony, czy panowania, czy nadziemskie władze, czy zwierzchności; wszystko przez niego i dla niego zostało stworzone" - Kolosan 1. 

Słońce, światło są dziełem, własnością OJCA i LOGOSA, a nie niczyją rzeczą. Skoro ICH jest to wszystko, to niewdzięcznością jest nie dziękować IM za ten dar słońca i za inne dary ... "Twój jest dzień i twoja jest noc, Tyś ustanowił światło i słońce(17) Tyś ustalił wszystkie granice ziemi; Tyś ukształtował lato i zimę" - Psalm 74:16

Lubisz oglądać niebieskie niebo ?? , lubisz oglądać słońce lub chmury ?? , dostrzegasz piękno roślin ?? Lubisz różne owoce, warzywa lub inne potrawy ?? Gdyby CHRYSTUS YHVH zgasił słońce, to nic z tego byś nie widział i nie miał. W przeciągu prawdopodobnie góry kilku dni zamarzłbyś w wyniku ekstremalnych mrozów które zabiłyby wszelkie zwierzęta, ludzi i rośliny. Gdy CHRYSTUS YHVH pozwala się obudzić w nowym dniu, to mamy miliony powodów do dziękczynienia BOGU a jednym z nich jest dar słońca, dar światła słonecznego. Nie mamy i nigdy nie będziemy mieć powodów do narzekania na BOGA, do szemrania na NIEGO czy do buntowania się przeciw NIEMU i grzeszenia, bo wszelkie istnienie jest JEGO łaską. 

"Potem rzekł Bóg: Niech powstaną światła na sklepieniu niebios, aby oddzielały dzień od nocy i były znakami dla oznaczania pór, dni i lat! (15) Niech będą światłami na sklepieniu niebios, aby świecić nad ziemią! I tak się stało. (16) I uczynił Bóg dwa wielkie światła: większe światło, aby rządziło dniem, i mniejsze światło, aby rządziło nocą, oraz gwiazdy. (17) I umieścił je Bóg na sklepieniu niebios, aby świeciły nad ziemią. (18) I rządziły dniem i nocą oraz aby oddzielały światłość od ciemności. I widział Bóg, że to było dobre" - Księga Rodzaju 1. Słońce, księżyc oraz inne ciała niebieskie to jeden wielki zegar dany ludziom do odmierzania, liczenia czasu. Żaden zegar nie powstaje sam. Potrzebny jest producent, zegarmistrz i ten kosmiczny zegar też ma swojego PRODUCENTA, ZEGARMISTRZA ... "Cudowny zegar - 100 % dowód na istnienie Boga" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/01/cudowny-zegar-100-dowod-na-istnienie.html

"Albowiem gniew Boży z nieba objawia się przeciwko wszelkiej bezbożności i nieprawości ludzi, którzy przez nieprawość tłumią prawdę. (19) Ponieważ to, co o Bogu wiedzieć można, jest dla nich jawne, gdyż Bóg im to objawił. (20) Bo niewidzialna jego istota, to jest wiekuista jego moc i bóstwo, mogą być od stworzenia świata oglądane w dziełach i poznane umysłem, tak iż nic nie mają na swoją obronę, (21) dlatego że poznawszy Boga, nie uwielbili go jako Boga i nie złożyli mu dziękczynienia, lecz znikczemnieli w myślach swoich, a ich nierozumne serce pogrążyło się w ciemności. (22) Mienili się mądrymi, a stali się głupi. (23) I zamienili chwałę nieśmiertelnego Boga na obrazy przedstawiające śmiertelnego człowieka, a nawet ptaki, czworonożne zwierzęta i płazy" - List apostoła Pawła do Rzymian 1 UBG __________ " Niebiosa opowiadają chwałę Boga, A firmament głosi dzieło rąk jego" - Psalm 19:2 - wszyscy ludzie wiedzą że wszechświat jest dziełem osobowego Wszechmogącego STWÓRCY. Jednak wiele osób próbuje zagłuszyć w sobie i w innych tą prawdę o której BÓG przekonał wszystkich - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/02/swiatowstret-gowna-przyczyna-ateizmu.html

"Słowem PANA zostały uczynione niebiosa i tchnieniem jego ust wszystkie ich zastępy" - Psalm 33:6 UBG

"Wysławiajcie PANA, bo jest dobry; bo na wieki jego miłosierdzie. (2) Wysławiajcie Boga bogów, bo na wieki jego miłosierdzie. (3) Wysławiajcie Pana panów, bo na wieki jego miłosierdzie; (4) Tego, który sam czyni wielkie cuda, bo na wieki jego miłosierdzie. (5) Tego, który w mądrości uczynił niebiosa, bo na wieki jego miłosierdzie; (6) Tego, który rozpostarł ziemię nad wodami, bo na wieki jego miłosierdzie; (7) Tego, który uczynił wielkie światła, bo na wieki jego miłosierdzie; (8) Słońce, aby panowało we dnie, bo na wieki jego miłosierdzie; (9) Księżyc i gwiazdy, aby panowały w nocy, bo na wieki jego miłosierdzie." - Psalm 136:1-9

"Alleluja. Chwalcie PANA z niebios, chwalcie go na wysokościach. (2) Chwalcie go, wszyscy jego aniołowie; chwalcie go, wszystkie jego zastępy. (3) Chwalcie go, słońce i księżycu; chwalcie go, wszystkie gwiazdy świecące(4) Chwalcie go, niebiosa nad niebiosami i wody, które są nad niebiosami. (5) Niech chwalą imię PANA, on bowiem rozkazał i zostały stworzone. (6) I ustanowił je na wieki wieków; dał prawo, które nie przeminie" - Psalm 148:1-6 UBG

"Oto idą dni - mówi Pan - że zawrę z domem izraelskim i z domem judzkim nowe przymierze. (32) Nie takie przymierze, jakie zawarłem z ich ojcami w dniu, gdy ich ująłem za rękę, aby ich wyprowadzić z ziemi egipskiej, które to przymierze oni zerwali, chociaż Ja byłem ich Panem - mówi Pan - (33) lecz takie przymierze zawrę z domem izraelskim po tych dniach, mówi Pan: Złożę mój zakon w ich wnętrzu i wypiszę go na ich sercu. Ja będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. (34) I już nie będą siebie nawzajem pouczać, mówiąc: Poznajcie Pana! Gdyż wszyscy oni znać mnie będą, od najmłodszego do najstarszego z nich - mówi Pan - odpuszczę bowiem ich winę, a ich grzechu nigdy nie wspomnę. (35) Tak mówi Pan, który ustanowił słońce, by świeciło w dzień, który wyznaczył księżyc i gwiazdy, by świeciły w nocy, który wzburza morze tak, że szumią jego fale, Pan Zastępów jego imię: (36) Jeżeli by te prawa miały się zachwiać przede mną - mówi Pan - to i ród Izraela przestałby być ludem przede mną przez wszystkie dni. (37) Tak mówi Pan: Jak nie mogą być zmierzone niebiosa w górze i zbadane fundamenty ziemi w dole, tak i Ja nie odrzucę całego potomstwa Izraela mimo wszystko, co uczynili - mówi Pan. (38) Oto idą dni - mówi Pan - że miasto będzie odbudowane dla Pana od wieży Chananeela aż do Bramy Narożnej. (39) A dalej sznur mierniczy będzie biegł wprost ku wzgórzu Gareb i zwróci się ku Gos. (40) I cała Dolina Zwłok i Popiołu, i wszystkie zbocza w kierunku potoku Kidron aż do rogu Bramy Końskiej ku wschodowi będą poświęcone Panu; nie będzie już spustoszone ani zburzone na wieki" - Jeremiasz 31 BW

Wielkim BOŻYM darem jest słońce, światło słoneczne - ale nieskończenie większym darem jest TEN który powiedział o sobie : "JA JESTEM ŚWIATŁOŚCIĄ ŚWIATA, kto idzie za MNĄ nie będzie chodził w ciemności". Nieskończenie większym, nieskończenie wspanialszym darem jest należeć do ZMARTWYCHWSTAŁEGO YHVH i w NIM mieć BOGA YHVH za swego OJCA - być JEGO dzieckiem. 

Wiele jest źródeł światła fizycznego. W nocy ludzie rozpalają ogniska, mają latarki, są latarnie morskie, są lampy oliwne, są świece, są lampki nocne, są żarówki, są latarnie miejskie itd., ale jeśli chodzi o duchowe światło to jest tylko i wyłącznie JEDNO ŹRÓDŁO - to sam CHRYSTUS z woli OJCA. ZMARTWYCHWSTAŁY PAN ZBAWCA jako ponownie YHVH jest jedynym źródłem duchowego światła. Tylko ON ZMARTWYCHWSTAŁY PAN ZBAWICIEL rozprasza duchowe mroki, duchowe ciemności grzechu, niewiary, beznadziei, kłamstw czy bezradności, niewoli, śmierci itd. Sam CHRYSTUS za wolą OJCA jest jedynym, bezpośrednim źródłem duchowego światła. Żadna Maria, żaden tzw. "święty", żaden anioł, żadne inne stworzenie nie jest źródłem światła. Niestety diabeł zwodzi ludzi i obiecuje im duchowe światło przez Marię, przez tzw.  "świętych", aniołów, przez inne osoby i rzeczy. To nie działa, ludzie się zawiodą. Potrzebny jest osobisty, bezpośredni kontakt, łączność z CHRYSTUSEM YHVH a że jest ON BOGIEM WSZECHOBECNYM więc jest to oferowane każdemu kto prawdziwie uwierzy MU, zaufa, zawierzy MU, poddawać się MU będzie jako swemu ANU i swemu ZBAWCY ... "Bogowie Rzymskokatoliccy : patroni, wstawiennicy, kult Marii i innych stworzeń" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/04/bogowie-rzymskokatoliccy-patroni.html

"Jezus znowu powiedział do nich: Ja jestem światłością świata. Kto idzie za mną, nie będzie chodził w ciemności, ale będzie miał światłość życia" - Ewangelia Jana 8:12 UBG _________ "Wtedy Jezus powiedział im: Jeszcze przez krótki czas jest z wami światłość. Chodźcie więc, dopóki macie światłość, żeby was ciemność nie ogarnęła. Bo kto chodzi w ciemności, nie wie, dokąd idzie. (36) Dopóki macie światłość, wierzcie w światłość, abyście byli synami światłości. Gdy Jezus to powiedział, odszedł i ukrył się przed nimi. (37) A choć tak wiele cudów uczynił wobec nich, jednak nie uwierzyli w niego; (38) Aby się wypełniło słowo, które powiedział prorok Izajasz: Panie, któż uwierzył naszemu głoszeniu? I komu ramię Pańskie zostało objawione? (39) Dlatego nie mogli uwierzyć, bo jeszcze Izajasz powiedział: (40) Zaślepił ich oczy i zatwardził ich serce, aby oczami nie widzieli i sercem nie zrozumieli, aby się nie nawrócili, żebym ich nie uzdrowił. (41) To powiedział Izajasz, gdy widział jego chwałę i mówił o nim. (42) Jednak i z przełożonych wielu uwierzyło w niego, ale z powodu faryzeuszy nie wyznawali go, aby nie wyłączono ich z synagogi. (43) Umiłowali bowiem chwałę ludzką bardziej niż chwałę Bożą. (44) A Jezus wołał: Kto wierzy we mnie, nie we mnie wierzy, ale w tego, który mnie posłał. (45) I kto mnie widzi, widzi tego, który mnie posłał. (46) Ja, światłość, przyszedłem na świat, aby każdy, kto wierzy we mnie, nie pozostał w ciemności. (47) A jeśli ktoś słucha moich słów, a nie uwierzy, ja go nie sądzę. Nie przyszedłem bowiem po to, żeby sądzić świat, ale żeby zbawić świat. (48) Kto mną gardzi i nie przyjmuje moich słów, ma kogoś, kto go sądzi: słowo, które ja mówiłem, ono go osądzi w dniu ostatecznym. (49) Bo ja nie mówiłem sam od siebie, ale ten, który mnie posłał, Ojciec, on mi dał nakaz, co mam powiedzieć i co mówić. (50) I wiem, że jego nakaz jest życiem wiecznym. Dlatego to, co ja wam mówię, mówię tak, jak mi powiedział Ojciec." - Jan 12

Szatan próbuje zasłonić światło którym jest CHRYSTUS YHVH przez kierowanie ludzi ku Marii, ku patronom, tzw. świętym, ku rytuałom, ceremoniom, ku tradycjom, ku religii, ku filozofiom i ku tysiącom innych rzeczy wypaczającym biblijną DOBRĄ NOWINĘ -- "Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Potrzebujemy bezpośredniej łączności z CHRYSTUSEM YHVH a szatan próbuje wstawić między ludzi a CHRYSTUSA różnego rodzaju "pośredników" bez których według niego nie można być zbawionym, nie można mieć łaski BOŻEJ, bez których według diabła nie można być duchowo zdrowym i znać prawdy. Natchniona Biblia, biblijna DOBRA NOWINA jest naprawdę dobra i daje prawdziwą wolność, chroni przez m.in. rzymskokatolickim zniewoleniem - "Nie potrzebujesz księży i hostii do przebaczenia, zbawienia część 2 - pseudo-duchowy pokarm nie przyniesie owocu ducha" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/nie-potrzebujesz-ksiezy-i-hostii-do.html

"W południe, będąc w drodze, ujrzałem, królu, światłość z nieba jaśniejszą niż słońce, która oświeciła mnie i tych, którzy jechali ze mną. (14) A gdy wszyscy upadliśmy na ziemię, usłyszałem głos mówiący do mnie po hebrajsku: Saulu, Saulu, dlaczego mnie prześladujesz? Trudno ci przeciw ościeniowi wierzgać. (15) A ja zapytałem: Kim jesteś, Panie? A on odpowiedział: Ja jestem Jezus, którego ty prześladujesz. (16) Ale podnieś się i stań na nogi, bo ukazałem się tobie, żeby ustanowić cię sługą i świadkiem zarówno tych rzeczy, które widziałeś, jak i innych, w których ci się objawię. (17) Wybawię cię od tego ludu i od pogan, do których cię teraz posyłam; (18) Dla otworzenia ich oczu, aby odwrócić ich od ciemności do światła, od mocy szatana do Boga, aby otrzymali przebaczenie grzechów i dziedzictwo między uświęconymi przez wiarę we mnie(19) Dlatego też, królu Agryppo, nie byłem nieposłuszny temu niebieskiemu widzeniu. (20) Ale głosiłem najpierw tym, którzy są w Damaszku, w Jerozolimie, w całej Judei, i poganom, żeby pokutowali i nawrócili się do Boga, i spełniali uczynki godne pokuty" - Dzieje Apostolskie 26 UBG

"przez wielkie zmiłowanie Boga naszego, dzięki któremu nawiedzi nas światłość z wysokości, (79) by objawić się tym, którzy są w ciemności i siedzą w mrokach śmierci, aby skierować nogi nasze na drogę pokoju" - Łukasz 1:78-79 BW..........."Przyszedł on prowadzony przez Ducha Świętego do świątyni. A gdy rodzice wnosili dziecko - Jezusa, aby postąpić z nim według zwyczaju prawa; (28) Wtedy on, wziąwszy go na ręce, chwalił Boga i mówił: (29) Teraz pozwalasz odejść twemu słudze, Panie, w pokoju, według twego słowa; (30) Gdyż moje oczy ujrzały twoje zbawienie; (31) Które przygotowałeś wobec wszystkich ludzi; (32) Światłość na oświecenie pogan i chwałę twego ludu, Izraela" - Łukasz 2:27-32 UBG


To niepełna lista słów ze "światłem". Wiele jest odniesień do światła, światłości tak w hebrajskim Tanach, ale i w 27 greckojęzycznych Pismach Biblii. PS - strong numer 5457 zaczyna się na poprzedniej stronie i tam są początkowe przykłady. 





"A opuściwszy Nazaret, przyszedł i zamieszkał w Kafarnaum, które leży nad morzem, w granicach Zabulona i Neftalego; (14) Aby się wypełniło, co zostało powiedziane przez proroka Izajasza: (15) Ziemia Zabulona i ziemia Neftalego, wzdłuż drogi nadmorskiej, za Jordanem, Galilea pogan. (16) Lud, który siedział w ciemności, ujrzał światłość wielką, a siedzącym w krainie i cieniu śmierci wzeszła światłość(17) Od tego czasu Jezus zaczął głosić i mówić: Pokutujcie, przybliżyło się bowiem królestwo niebieskie." - Mateusz 4 UBG 

"Ale dla was, którzy boicie się mojego imienia, wzejdzie słońce sprawiedliwości z uzdrowieniem na swoich skrzydłach. I będziecie wychodzić z podskakiwaniem, jak cielęta wychodzące z obory" - Malachiasz 3:20 BW _______ "Albowiem słońcem i tarczą jest Pan, Bóg, Łaski i chwały udziela Pan, Nie odmawia tego, co dobre, tym, Którzy żyją w niewinności. (13) Panie Zastępów, Błogosławiony człowiek, który ufa tobie!" - Psalm 84 BW

Nasze decyzje, nasze wybory są ważne aby trwać, przebywać w życiodajnej  CHRYSTUSOWEJ obecności, żeby JEGO obecność była w nas. Mamy całym sercem szukać woli PANA ZBAWCY i pełnić ją. Odchodzenie od woli PANA ZBAWCY to droga ciemności, do ciemności ... "Świecą ciała jest oko twoje. Jeśli oko twoje jest zdrowe, i całe ciało twoje jest jasne. A jeśli jest chore, i ciało twoje jest ciemne. (35) Bacz więc, by światło, które jest w tobie, nie było ciemnością. (36) Jeśli więc całe ciało twoje jest jasne i nie ma w nim cząstki ciemnej, będzie całe jasne, jak gdyby świeca oświeciła cię swym blaskiem" - Łukasz 11 ...... "Brak wewnętrznego światła Łukasz 11:35 - gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/brak-wewnetrznego-swiata-ukasz-1135.html

"Bo ty zapalisz moją pochodnię; PAN, Bóg mój, rozjaśni moje ciemności" - Psalm 18:28 ________ "Kto wierzy w niego, nie będzie potępiony, ale kto nie wierzy, już jest potępiony, bo nie uwierzył w imię jednorodzonego Syna Bożego. (19) A potępienie polega na tym, że światłość przyszła na świat, lecz ludzie umiłowali ciemność bardziej niż światłość, bo ich uczynki były złe. (20) Każdy bowiem, kto źle czyni, nienawidzi światłości i nie idzie do światłości, aby jego uczynki nie były zganione. (21) Lecz kto czyni prawdę, przychodzi do światłości, aby jego uczynki były jawne, że w Bogu są dokonane" - Jan 3 

" Przesłanie zaś, które słyszeliśmy od niego i wam zwiastujemy, jest takie: Bóg jest światłością i nie ma w nim żadnej ciemności. (6) Jeśli mówimy, że mamy z nim społeczność, a chodzimy w ciemności, kłamiemy i nie czynimy prawdy. (7) A jeśli chodzimy w światłości, tak jak on jest w światłości, mamy społeczność między sobą, a krew Jezusa Chrystusa, jego Syna, oczyszcza nas z wszelkiego grzechu" - 1 list Jana 1 _______ "Zarazem piszę wam nowe przykazanie, które jest prawdziwe w nim i w was, ponieważ ciemność przemija, a prawdziwa światłość już świeci. (9) Kto mówi, że jest w światłości, a nienawidzi swego brata, dotąd jeszcze jest w ciemności(10) Kto miłuje swego brata, trwa w" - Księga  światłości i nie ma w nim powodu do upadku. (11) Lecz kto nienawidzi swego brata, jest w ciemności i chodzi w ciemności, i nie wie, dokąd idzie, bo ciemność zaślepiła jego oczy" - 1 list Jana 2 

Czy postępujemy sprawiedliwie ?? Czy może postępujemy niesprawiedliwie. Kto postępuje niesprawiedliwie, kto postępuje nieposłusznie wbrew przykazaniom miłości ten niech nie oczekuje CHRYSTUSOWEGO ŚWIATŁA. ....... "Światłość wschodzi sprawiedliwemu I radość tym, którzy są prawego serca" - Psalm 97:11 __________ "Światło świeci prawym w ciemności, On jest łaskawy, miłosierny i sprawiedliwy" - Psalm 112:4 _________ "Radośnie błyszczy światło sprawiedliwych, a pochodnia niegodziwych zgaśnie ___________ "A wiecie, że on się objawił, aby zgładzić nasze grzechy, a w nim nie ma grzechu. (6) Każdy więc, kto w nim trwa, nie grzeszy. Każdy, kto grzeszy, nie widział go ani go nie poznał. (7) Dzieci, niech was nikt nie zwodzi. Kto czyni sprawiedliwość, jest sprawiedliwy, tak jak i on jest sprawiedliwy. (8) Kto popełnia grzech, jest z diabła, gdyż diabeł od początku grzeszy. Po to objawił się Syn Boży, aby zniszczyć dzieła diabła. (9) Każdy, kto się narodził z Boga, nie popełnia grzechu, bo jego nasienie w nim pozostaje i nie może grzeszyć, gdyż narodził się z Boga. (10) Po tym poznaje się dzieci Boże i dzieci diabła: Każdy, kto nie czyni sprawiedliwości, nie jest z Boga, jak i ten, kto nie miłuje swego brata. (11) To jest przesłanie, które słyszeliście od początku, że mamy się wzajemnie miłować. (12) Nie jak Kain, który pochodził od złego i zabił swego brata. A dlaczego go zabił? Bo jego uczynki były złe, a jego brata sprawiedliwe" - 1 list Jana 3 ... "JEZUSOWY proces uświęcenia - poddawanie się Zbawcy albo uparte życie w grzechu i pożądliwościach" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/jezusowy-proces-uswiecenia-poddawanie.html

Na temat światła duchowego, duchowej światłości jest wiele innych wersetów. Nie będę wypisywał wszystkiego, bo to wszystko jest w waszych Bibliach. Dla ułatwienia są internetowe np. konkordancje lub wyszukiwarki słów biblijnych. Np. tutaj jest wyszukiwarka : https://www.biblia.info.pl/biblia.html w którą można wpisać całe słowo np. światło, lub część słowa np. "światł" i znajduje te słowa w danym wybranym tłumaczeniu : 

https://www.biblia.info.pl/biblia.html - w górnym prawym rogu jest ikona z takim "ołówkiem". Gdy wybierzemy dany przekład Biblii, to w to okienko z "ołówkiem wpisujemy" interesujące nas słowo i następnie naciskami na ikonkę obok z "lupą". Obok kupy jest ikonka - taki "sześciokąt". Tam są ustawienia programu. Można zmienić ustawienia poszukiwań. 

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 3 - niesamowita doskonała przyszłość" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Piękne dla oka jest światło słoneczne, ale nieskończenie piękniejsze będzie światło w Nowym Jeruzalem w nowym stworzeniu pochodzące od chwały oblicza OJCA YHVH i od oblicza CHRYSTUSA YHVH ... "A miasto nie potrzebuje słońca ani księżyca, aby świeciły w nim, bo oświetla je chwała Boga, a jego lampą jest Baranek" - Objawienie Jana 21:23 ________ "I nocy tam nie będzie, i nie będzie im potrzeba lampy ani światła słońca, bo Pan Bóg będzie im świecił i będą królować na wieki wieków" - Objawienie Jana 22:5 UBG. Dłuższe przebywanie na obecnym słońcu parzy skórę, za długie przebywanie na nim ma szkodliwe skutki. W nowym doskonałym rajskim stworzeniu już nie będzie nic szkodliwego i tam żadnej ciemności nie będzie. Ani fizycznej ciemności, ani duchowej ciemności. "

"Królestwo Boże vs ziemskie królestwo grzechu - przy którym jest nasze serce. Nowe serce nowy duch część 8" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/02/krolestwo-boze-vs-ziemskie-krolestwo.html

Dziękujmy zawsze, codziennie OJCU YHVH i CHRYSTUSOWI YHVH za dar słońca, za dar wszelkiego światła fizycznego w tym światła elektrycznego jakie mamy w swym domach, ale pamiętajmy że CHRYSTUS - "ŚWIATŁOŚĆ ŚWIATA"- który ofiarował się za nasze grzechy, winy na Golgocie i zmartwychwstał - jest nieskończenie cenniejszą, nieskończenie większą, nieskończenie piękniejszą, nieskończenie potrzebniejszą nam ŚWIATŁOŚCIĄ - DUCHOWĄ ŚWIATŁOŚCIĄ w którym jest jedynie zbawienie, życie wieczne,  wejście do rajskiego domu OJCA przy przyszłym zmartwychwstaniu/przemienieniu zbawionych, więc stale, nieprzerwanie dziękujmy JEMU i OJCU za Golgotę, za zbawienie, za duchowe nowe życie którem nam dali, a którego większość na tą chwilę nie ma i niestety wielu z powodu swej niewiary, buntu, umiłowania grzechu, pożądliwości nie będzie chciała przyjąć tego zbawczego, najcenniejszego daru ... 

Uważajmy na podróbki duchowego światła ... " I nic dziwnego, sam bowiem szatan przybiera postać anioła światłości" - 2 Koryntian 11:14 UBG. Podróbką diabelską jest rzymski katolicyzm, jest organizacja Świadków Strażnicy, ale i wiele innych różnych organizacji, ruchów, nauk, rzeczy. Skupieni bądźmy na CHRYSTUSIE ANU ZBAWCY i JEGO OJCU, a CHRYSTUS DUCH PRAWDY zachowa nas przed zwiedzeniem, odstępstwem, zgorszeniem się itd. W NIM mamy wszystko, a bez NIEGO nic nie mamy. Tylko ON ZBAWCA za wolą OJCA może nas przeprowadzić przez wszystko ... 

Nie dziękowanie OJCU oraz UWIELBIONEMU CHRYSTUSOWI za ICH dary jest grzechem ... "Kto więc umie dobrze czynić, a nie czyni, dopuszcza się grzechu." - list Jakuba 4:17 BW 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 20 Biblijne dowody że Malak YHVH to bezpośrednia teofania YHVH a nie pośrednia przez stworzenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/02/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_11.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 23.05.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz