wtorek, 4 maja 2021

Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXI - awaria komputera oraz przyszły koniec internetu na świecie i jedyny ratunek w każdym problemie u CHRYSTUSA JEZUSA YHVH

                                                          

20 kwietnia mój komputer uległ awarii i stąd taka dwutygodniowa przerwa. Ta awaria jednak przyniosła dzięki łasce CHRYSTUSA JEZUSA ZBAWICIELA PANA dobre rzeczy. PAN obraca zło w dobro i uczy różnych rzeczy m.in. przez różne problemy, doświadczenia itd. 

Moja znajomość systemów operacyjnych, ich naprawy czy innych komputerowych rzeczy jest znikoma. Nie jestem specjalistą w tych dziedzinach, więc nie byłem w stanie sam naprawić uszkodzenia systemu operacyjnego. Stąd musiałem udać się do jakiegoś specjalisty. Przez awarię PAN WSZECHMOGĄCY ZBAWCA dał mi poznać kilka nowych osób i dać świadectwo o NIM.

Gdy doszło do awarii to przez wiarę uznałem że PAN może obrócić to ku jakiemuś dobru i przez wiarę w modlitwie powierzyłem MU tą sprawę. Poprosiłem CHRYSTUSA PANA który ma wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi - o pomoc, o poprowadzenie do odpowiedniej osoby w celu naprawy - o ile w ogóle taka jest JEGO wola abym korzystał z komputera. Powierzyłem komputer, blog w ręce PANA - oddałem MU to wszystko : że jeśli ON nie chce żebym poświęcał czas przy komputerze i pisał np. na blogu, to niech się stanie JEGO wola, niech da mi mądrość, siły abym zostawił to wszystko. Ofiarowałem, ofiaruję PANU wszystko, całego siebie i niech tylko JEGO wola się dzieje w moim życiu. Tylko to co ON chce, a nie to co ja. 

Poszedłem wpierw do pierwszego serwisu komputerowego. Dwóch chłopaków było, powiedziałem jaki jest problem a oni mi powiedzieli że trzeba zrobić diagnostykę komputera, zaraz weszła dwójka ludzi mówiąc że oni czekali przede mną i myśleli że sklep jeszcze jest zamknięty, więc przeprosiłem mówiąc że nie chciałem przeszkadzać [w sensie wpychać się] i wyszedłem. Na bluzie widzieli napis chrześcijański - widzieli że jestem chrześcijaninem, więc mimo że natychmiast wyszedłem puszczając ich, to może moja pokorna postawa dała dobre świadectwo wiary. 

Poszedłem do innego serwisu. Na drzwiach była informacja że przez kolejne trzy dni serwis jest zamknięty. Gdy poszedłem na czwarty dzień to pracownicy powiedzieli mi że za tydzień mogę przynieść komputer bo wcześniej mają inne - wcześniejsze prace. Wstępnie zgodziłem się że dostarczę komputer w nadchodzący czwartek 6 maja. Z nimi miałem okazję porozmawiać o ZBAWCY PANU w moim życiu, złożyłem im swoje świadectwo zbawienia. Chętnie wysłuchali. Zachęcałem ich do czytania Biblii, do dziękowania BOGU za obydwie ręce którymi wykonują swoje naprawcze prace przy różnym elektronicznym sprzęcie. Wskazałem marność, nieprawdy rzymskiego katolicyzmu czy organizacji Świadków Strażnicy. 

Jednak komputer mam sprawny od niedzieli. Nie muszę iść w czwartek do tego serwisu z komputerem. Któregoś dnia mama powiedziała że syn jej znajomej naprawia komputery i ja coś odpowiedziałem że można dać mu znać najwyżej, ale nie było we mnie jakiegoś entuzjazmu w tym kierunku. Chyba kilka dni później gdy przyszedłem ze spaceru mama mi mówi, że w pokoju jest numer do tego człowieka, żebym zadzwonił w sprawie komputera, bo ten syn jej znajomej czeka na mój telefon. Zadzwoniłem, wyjaśniłem co to za awaria. Ten człowiek powiedział żebym przywiózł mu komputer. Jeszcze tego samego dnia - w piątek zawieźliśmy komputer, a w niedzielę odebrałem sprawny. Odebrałem komputer jeszcze lepszy, bo z wymienionym napędem DVD, z dodaną pamięcią i z poprawionymi partycjami dysku, tak że komputer o wiele lepiej - szybciej mi chodzi niż przed awarią. Miał być tylko naprawiony system, a dodatkowo jeszcze zaszły inne naprawy. Chwała BOGU OJCU i CHRYSTUSOWI PANU BOGU ŻYWEMU za ich prowadzenie, pomoc. Oby to urządzenie było używane ku ICH chwale, abym to co piszę np. na blogu było ku chwale OJCA i BARANKA. Tylko ku chwale ICH DWÓCH, a nie ku mojej chwale i nie ku chwale kogoś innego. O to możecie się modlić za mną  : abym żył zawsze w pełnieniu tylko doskonałej woli CHRYSTUSA PANA i wytrwał na tej wąskiej drodze do końca. 

CHRYSTUS PAN ZBAWCA z woli OJCA uczynił więcej niż myślałem, więcej niż o co prosiłem. Widocznie jeszcze JEGO wolą jest abym coś pisał, coś działał w ewangelizacji przez internet, ale może przyjść kiedyś czas że PAN zakończy internetowe moje działania. JEGO wola niech się tylko dzieje, a nigdy moja. Moja wola niech będzie poddana, wchłonięta przez to co ON chce, a nie co nam się zdaje. ON jest doskonale ŚWIĘTY, DOBRY, MĄDRY, MOCNY a nie ja, więc ważne co ON chce dla nas ... "Temu zaś, który według mocy działającej w nas potrafi daleko więcej uczynić ponad to wszystko, o co prosimy albo o czym myślimy, (21) temu niech będzie chwała w Kościele i w Chrystusie Jezusie po wszystkie pokolenia na wieki wieków. Amen." - Efezjan 3:20-21 ....  

Przy okazji naprawy poznałem synów tego człowieka od naprawy. Jakiegoś wielkiego świadectwa słownego nie powiedziałem im, ale swoją postawą, pokojem duchem PAN JEZUS wiem że dał im do myślenia i m.in przez bluzę też wyraźnie widzieli że jestem uczniem CHRYSTUSA. Na komputerze mam chrześcijańską tapetę i inne chrześcijańskie materiały na pulpicie, więc i tutaj mogli coś zobaczyć. Króciutko wspomniałem o wypadku, ale na ten czas nie było szerszej, dogłębnej rozmowy. PAN dał mi do serca żebym MU powierzył tych ludzi i jak ON zechce to da w odpowiednim czasie powiedzieć im szerzej pewne rzeczy. Znam mamę i babcię tych ludzi - znam tą koleżankę mamy i kiedyś mówiłem jej swoje świadectwo zbawienia w CHRYSTUSIE i o wypadku też zna szczegóły, więc jak PAN zechce to może i przez nią o czymś zaświadczyć. Z tym człowiekiem jesteśmy po imieniu a nie na "pan". Pomocny, życzliwy człowiek. Przez awarię poznałem różne osoby i miałem okazję dać różne świadectwo. Chwała PANU za wszystko. Zamiast się złościć, denerwować z powodu problemu, awarii - powierzyłem to wszystko w zaufaniu JEMU aby uczynił jak chce i co chce. ON CHRYSTUS jest PANEM i BOGIEM WSZECHMOGĄCYM więc niech czyni co chce i ma moc uczynić co chce. Nie ma rzeczy niemożliwych dla NIEGO. Przez wiarę nawet pośród różnych problemów, bezradności możemy mieć pokój ducha gdy zawierzamy to wszystko woli naszego PANA BOGA .

"Pan jest blisko. (6) Nie troszczcie się o nic, ale we wszystkim w modlitwie i błaganiach z dziękczynieniem powierzcie prośby wasze Bogu. (7) A pokój Boży, który przewyższa wszelki rozum, strzec będzie serc waszych i myśli waszych w Chrystusie Jezusie" - Filipian 4 BW - PAN jest blisko - blisko nas, bo jest WSZECHOBECNY i mieszka w nas. Miłuje nas miłością doskonałą, wychowuje, kształtuje ku świętości i rajskiej wieczności, więc przez wiarę, w bezgranicznym zaufaniu MU zawierzajmy MU wszystko, polegajmy na NIM i bądźmy cierpliwi w oczekiwaniu na odpowiedź JEGO. 

"Wszystko czyńcie bez szemrania i sporów(15) Abyście byli nienagannymi i niewinnymi dziećmi Bożymi, bez zarzutu pośród narodu złego i przewrotnego, wśród którego świecicie jak światła na świecie" - Filipian 2 UBG. Szemranie z powodu awarii nie przyniosłoby mi pokoju ducha, ale osłabienie duchowe, grzeszne i destrukcyjne emocje. 

Przyjdzie zapewne kiedyś czas że blog taki jak ten będzie ocenzurowany, zakazany, zlikwidowany przez odpowiednie służby państwowe, więc ten czas przerwy dał mi dodatkowy zdrowy dystans do bloga. Chcę wkładać serce w to co piszę, dalej modlę się o CHRYSTISOWĄ mądrość, dary ku pisaniu KU JEGO chwale i ku chwale OJCA, ale po tej awarii jeszcze bardziej jestem gotowy na ewentualne ocenzurowanie, zakazanie bloga lub dobrowolne zostawienie tego gdyby PAN JEZUS tak chciał. 

" i rzekł: Nagi wyszedłem z łona matki mojej i nagi stąd odejdę. Pan dał, Pan wziął, niech będzie imię Pańskie błogosławione(22) W tym wszystkim nie zgrzeszył Job i nie wypowiedział nic niestosownego przeciwko Panu.

Jeśli ktoś z was opiera swoją wiarę na mnie lub na tym co przeczyta na tym blogu to bardzo źle robi, grzesznie robi. Jeśli ktoś na mnie buduje swoją wiarę, ten niech natychmiast pokutuje przed CHRYSTUSEM z tego i na NIM buduje siebie i swoją wiarę.  Ja nie jestem CHRYSTUSEM, ja nie jestem nieomylny jak CHRYSTUS. Ja nie jestem WSZECHWIEDZĄCY jak CHRYSTUS. Ja nie jestem PANEM i ZBAWICIELEM. Blog przeminie, ale Słowa ZMARTWYCHWSTAŁEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA nie przeminą : "Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą" - Mateusz 24:35 BW. Dobrze przeczytać co pisze inne dziecko BOŻE, ale żeby nie iść ślepo za tym, ale w obliczu CHRYSYTUSA sprawdzać, badać wszystko. 

Niebo i ziemia przeminą, a więc i komputera oraz internet też przeminie. Skoro internet przeminie, to i ten blog przeminie, ale ZMARTWYCHWSTAŁY CHRYSTUS nie przeminie i JEGO słowa nie przeminą. Ja i inni ludzie mamy tylko interpretacje natchnionego biblijnego przekazu. Wierzę że mam prawidłowe zrozumienie biblijnych natchnionych nauk, ale nie znaczy że jestem nieomylny. Nie znaczy że w czymś nie mogę popełnić błędu przez swoje jakieś błędne czy powierzchowne podejście. Wierzę że dzięki łasce PANA JEZUSA dzielę się tym co prawdziwe i pożyteczne innym braciom/siostrom - ale nie znaczy że jestem nieomylny, bezbłędny. Nie wiem wszystkiego, nie rozumiem wszystkiego - więc bądźcie jak Berejczycy - badając wszystko w zaufaniu UWIELBIONEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI. Jeślibyście widzieli w jakimś moim wpisie coś błędnego, coś sprzecznego z biblijnym natchnionym przekazem, to śmiało napiszcie do mnie o tym. Śmiało mnie napomnijcie, bo to łaska będzie dla mnie. Napomnieć, skorygować coś błędnego, nieprawdziwego to dobre i konieczne, więc w razie czego w miłości agape napomnijcie mnie gdybyście widzieli coś co według was jest błędne. Można napisać na mój e-mail np. : Charis2007@wp.pl 

Ja jestem tylko prochem który dziś jest i dziś mnie może już nie być, ale CHRYSTUS PAN jest WSZECHMOGĄCY, NIEZNISZCZALNY, NIEZAWODNY, WSZYSTKOWIEDZĄCY więc na NIM opierajmy siebie i swoją wiarę, a nie na stworzeniu, nie na marności. Niech serce moje i wasze będzie przy CHRYSTUSIE i niech nie odwraca się od NIEGO i od OJCA. Nie budujcie na mnie ani na żadnym innym stworzeniu, ale budujcie na CHRYSTUSIE który jest WIECZNĄ NIEWZRUSZONĄ SKAŁĄ ... "Tak mówi Pan: Przeklęty mąż, który na człowieku polega i z ciała czyni swoje oparcie, a od Pana odwraca się jego serce! (6) Jest on jak jałowiec na stepie i nie widzi tego, że przychodzi dobre; mieszka na zwietrzałym gruncie na pustyni, w glebie słonej, nie zaludnionej. (7) Błogosławiony mąż, który polega na Panu, którego ufnością jest Pan! (8) Jest on jak drzewo zasadzone nad wodą, które nad potok zapuszcza swoje korzenie, nie boi się, gdy upał nadchodzi, lecz jego liść pozostaje zielony, i w roku posuchy się nie frasuje i nie przestaje wydawać owocu. (9) Podstępne jest serce, bardziej niż wszystko inne, i zepsute, któż może je poznać? (10) Ja, Pan, zgłębiam serce, wystawiam na próbę nerki, aby oddać każdemu według jego postępowania, według owocu jego uczynków" - Księga  Jeremiasza 17

"Alleluja. Chwal, duszo moja, Pana! (2) Chwalić będę Pana, pókim żyw, Śpiewać będę Bogu memu, dopóki żyć będę. (3) Nie pokładajcie ufności w książętach Ani w człowieku, który nie może pomóc! (4) Gdy opuszcza go duch, wraca do prochu swego; W tymże dniu giną wszystkie zamysły jego. (5) Błogosławiony ten, którego pomocą jest Bóg Jakuba, Którego nadzieja jest w Panu, Bogu jego. (6) On uczynił niebo i ziemię, Morze i wszystko, co w nim jest, Dochowuje wierności na wieki. (7) Wymierza sprawiedliwość skrzywdzonym, Daje chleb głodnym, Pan oswobadza więźniów. (8) Pan otwiera oczy ślepych, Pan podnosi zgnębionych, Pan kocha sprawiedliwych. (9) Pan strzeże przychodniów, sierotę i wdowę wspomaga, Lecz drogę bezbożnych zatraca. (10) Pan jest królem na wieki, Jest Bogiem twoim, Syjonie, po wszystkie pokolenia. Alleluja" - Psalm 146

Mimo że nie miałem jakiejś wiążącej umowy z tym serwisem komputerowym który 6 maja miał zając się komputerem, to mimo wszystko pójdę i podziękuję za chęć pomocy, wyjaśniając że CHRYSTUS ŻYWY WSZECHMOGĄCY BÓG inaczej mi pomógł. Dobre i sprawiedliwe jest wierzę pójść do tego serwisu i grzesznie podziękować i wspomnieć że problem jest już nieaktualny. PS - gdy nie mam na coś wpływu ze swojej strony, to staram się nie obiecywać, ale mówić, zastrzegać : "jeśli CHRYSTUS BÓG pozwoli to ...". My układamy plany, zamierzamy coś - a PAN WSZECHMOGĄCY przekreśla nasze plany i robi swoje które często są inne niż nasze, więc dobrze zawsze JEMU powierzać wszystko i nie obiecywać ludziom czegoś na co nie mamy wpływu. 

Proszę o modlitwy, za zbawienie i o życie na wąskiej drodze pełnienia woli CHRYSTUSA za tymi wszystkimi osobami które poznałem przez awarię komputera. Oby przez wiarę w PANA ZBAWICIELA zostali w CHRYSTUSIE uczynienie dziećmi BOŻYMI, dziećmi światłości - naszymi braćmi i siostrami. 

PROBLEM - każdy z nas miał problemy, ma problemy lub będzie miał problemy. Problem to coś co nas przerasta. Gdy na przykład czegoś nie wiemy jak zrobić, gdy czegoś nie jesteśmy w stanie zrobić - to wtedy powstaje problem. Pojęcie "PROBLEM" istnieje tylko dla istot które nie są Wszechmogące i nie są Wszechwiedzące. DLA BOGA YHVH nie istnieje pojęcie "PROBLEM" bo ON wszystko wie i może uczynić wszystko, nie ma nic niemożliwego dla NIEGO. Skoro tak jest to błogosławieństwem jest polegać na NIM w swoich problemach, powierzać MU swoje problemy, szukać u NIEGO pomocy w swoich problemach. Nie trwóżmy się nigdy w swoich problemach, nie zniechęcajmy się nigdy w swoich problemach, nie upadajmy nigdy na duchu w swoich problemach, ale ufajmy CHRYSTUSOWI ANU ZBAWCY z woli OJCA, bo dla NIEGO nie istnieje pojęcie "problem". NASZ PAN ZBAWICIEL nigdy nie powie : "mam problem". ON nigdy nie powie : "mam problem nie wiem co zrobić, mam problem nie jestem w stanie tego zrobić". Jest WSZECHMOGĄCY i WSZECHWIEDZĄCY więc dla NIEGO nie istnieje pojęcie "PROBLEM". Dla nas stworzeń które nie są wszechmogące, wszechwiedzące istnieje pojęcie "problem", ale gdy swoje problemy zawierzamy naszemu ZBAWCY PANU to wierzę że ON w swoim czasie i na swój sposób je rozwiązuje, pomaga nam lub pokazuje że to co się nam zdawało problemem, nie jest wcale problemem ale dobrem i błogosławieństwem. 

Siedziałbym rok przed komputerem i nie zrobiłbym tej naprawy, a ten syn znajomej mamy zrobił to bardzo szybko. Dla niego to nie był problem, ponieważ ma specjalistyczną wiedzę, umiejętności których ja nie mam w tym kierunku. Dla CHRYSTUSA który jest YHVH wszystko jest znajome i ON ma zawsze wykonanie cokolwiek chce, więc zawierzajmy MU zawsze wszystkie swoje problemy, a ON ma zawsze wystarczającą mądrość, moc aby nas pomóc, rozwiązać nasze problemy. Mogą to być cudowne sposoby, a mogą być przyziemne np. przez innych ludzi jak w przypadku awarii mojego komputera.  ___________ "Czy jest cokolwiek niemożliwego dla Pana?" - Księga Rodzaju 18:14a _______ "Oto Ja jestem Pan, Bóg wszelkiego ciała: Czy jest dla mnie coś niemożliwego?" - Księga Jeremiasza 32:27

"Nowe serce i nowy duch część 9 - JEZUSOWE antidotum na stres lęki niepokoje pośród codziennego życia i obowiązków Psalm 107:29" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/nowe-serce-i-nowy-duch-czesc-9-jezusowe.html

"Nadchodzący czas przesiewu chrześcijan - wielu się zgorszy i zdradzi JEZUSA BOGA ŻYWEGO. Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część 11" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/nadchodzacy-czas-przesiewu-chrzescijan.html

Chrystus człowiek podczas kenozy powiedział : " Jezus spojrzał na nich i rzekł: U ludzi to rzecz niemożliwa, ale nie u Boga; albowiem u Boga wszystko jest możliwe" - Marek 10:27________ gdy zmartwychwstał - zmartwychwstał jako ponownie BÓG YHVH i ma wszelką władzę i moc w niebie i na ziemi z woli OJCA : "A Jezus przystąpiwszy, rzekł do nich te słowa: Dana mi jest wszelka moc na niebie i na ziemi." - Mt 28, więc we wszystkim przychodźmy do UWIELBIONEGO CHRYSTUSA, zawierzajmy MU wszystko również problemy swoje, bo dla NIEGO to tylko kolejna okazja aby okazać swoją moc, potęgę, chwałę, mądrość, dobroć ... "Wszelką troskę swoją złóżcie na niego, gdyż On ma o was staranie." - 1 list apostoła Piotra 5:7 BW ________ "Wszystkie wasze troski przerzućcie na niego, gdyż on troszczy się o was" - Uwspółcześniona Biblia Gdańska _____________ " Wtedy Job odpowiedział Panu, mówiąc: (2) Wiem, że Ty możesz wszystko i że żaden twój zamysł nie jest dla ciebie niewykonalny. (3) Któż jest w stanie zaciemnić twój zamysł nierozsądną mową? Aleć to ja mówiłem nierozumnie o rzeczach cudownych dla mnie, których nie rozumiem" - Hiob 42 Biblia Warszawska 

"Jeremiasz 17:5-8 - obietnica duchowej katastrofy albo obietnica duchowego zdrowia i siły" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/jeremiasz-175-8-obietnica-duchowej.html

"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 3 - Niezawodny Pomocnik" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/11/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus.html

"Bezcenny pokój ducha pośród epidemii koronawirusa. Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XVIII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/03/bezcenny-pokoj-ducha-posrod-epidemii.html

Przez wiarę, zaufanie ZBAWCY pozwalajmy MU aby wypleniał ciernie m.in. ciernie troski z naszych serc, żeby nie zadusiły BOŻEGO życia w nas : "A ci, którzy zostali posiani między cierniami, są tymi, którzy słuchają słowa; (19) Lecz troski tego świata, ułuda bogactwa i żądze innych rzeczy wchodzą i zagłuszają słowo, i staje się bezowocne" - Marek 4 ... "Ogród serca Łukasz 8:15 - Nowe serce i wody żywa część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/ogrod-serca-ukasz-815-nowe-serce-i-wody.html

Każdy człowiek ma lub będzie miał problemy, ale nie ma takiego problemu którego nie mógłby rozwiązać CHRYSTUS LOGOS YHVH i miejmy tą prawdę w swoich sercach nawet w najgorszych czasach. 

"PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 20 Biblijne dowody że Malak YHVH to bezpośrednia teofania YHVH a nie pośrednia przez stworzenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/02/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_11.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 04.05.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz