czwartek, 16 września 2021

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XVI - m.in. staruszka a czytanie i słuchanie Biblii oraz młody chłopak po skończonym 6-letnim związku


Dzisiaj w pewnym miejscu rozmawiałem z dwiema staruszkami. Jedna miała 85 lat, druga też w wieku około 80 lat i ta druga właśnie opowiadała że jej syn przychodzi do niej i czyta jej Biblię. Sam ją zachęca aby posłuchała. Pochwaliłem jej syna, że bardzo dobrze robi wobec niej. Ta pani ma wielkie problemy z widzeniem - mówiła o jakimś wylewie do oka i zaćmie, o swej operacji którą miała na oczy. Opowiedziałem jej że moja mama też za bardzo nie może czytać bo ma zwyrodnienie plamki żółtej. Spytałem tej pani czy ma wnuki, odpowiedziała że ma. Powiedziałem aby poprosiła wnuki żeby z Internetu jej ściągnęli Biblię do słuchania. Powiedziałem jej, że swojej mamie kupiłem radiomagnetofon, z Internetu wziąłem Biblię do słuchania i mamie sobie włącza, słucha. Ta pani była pozytywnie zaskoczona że jest taka możliwość, dziękowała za poradę. Podzieliłem się z nią i jej 85-letnią koleżanką swoim świadectwem zbawienia, wskazałem na prawdę CHRYSTUSA i że rzymski katolicyzm jej nie głosi nie stosuje. Pożegnaliśmy się z tymi paniami w pokoju.

❎PS - sam niedawno mamie też czytałem Biblię - m.in. historię o cudach Elizeusza i był to dobry duchowy czas. Gdy czytałem mamie to Słowo dotykało głęboko, mocno mego serca. Ogień jakby je przenikał. Bardzo dobry budujący czas który CHRYSTUS błogosławił. Zachęcam siebie i was do wspólnego czytania natchnionej Biblii ze swoimi bliskimi, z braćmi i siostrami w wierze, czy czytanie Biblii ludziom zainteresowanym nawróceniem, zbawieniem, prawdą.
"Natchniona i nieomylna Biblia - JEZUSOWA duchowa mapa kompas duchowa waga i miara w świecie kłamstw" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/natchniona-i-nieomylna-biblia-jezusowa.html
PS - jeśli masz zdrowe oczy do czytania, to nie marnuj tego daru na głupie czy grzeszne rzeczy. Skieruj wzrok zamiast na grzeszne rzeczy, zamiast na kłamstwa i puste rzeczy, zamiast na głupoty, to na Biblię - jedyną natchnioną przez STWÓRCĘ Księgę. W niej jest czysta nauka, prawdziwy przez o BOGU, o świecie, o człowieku, o przyszłości itd. Wielu chciałoby poczytać samemu Biblię, ale nie mogą z powodu uszkodzeń wzroku. Wielu chciałoby poczytać Biblię, ale nie mają jej bo mieszkają w miejscach gdzie jest tępiona, zakazana. Wielu uczniów, sług CHRYSTUSA siedzi w więzieniach m.in. za posiadanie Biblii i kierowaniu się w życiu biblijną zdrową nauką nowego przymierza. Niech ta Księga nie zarasta kurzem na twojej półce, a jeśli nie masz jej, to zachęcam abyś sobie ją kupił, póki możesz.
Przyjdzie czas że Biblia i w Polsce będzie tępiona, zakazana. Przyjdzie czas że i w Polsce uczniowie, słudzy CHRYSTUSA będą prześladowani i wtrącani do więzień, zabijani. "Nie lękaj się cierpień, które mają przyjść na cię. Oto diabeł wtrąci niektórych z was do więzienia, abyście byli poddani próbie, i będziecie w udręce przez dziesięć dni. Bądź wierny aż do śmierci, a dam ci koronę żywota" - Objawienie Jana 2:10 BW _________ "I wyda na śmierć brat brata, a ojciec syna, i powstaną dzieci przeciwko rodzicom, i przyprawią ich o śmierć. (13) I będziecie w nienawiści u wszystkich dla imienia mego; ale kto wytrwa do końca, będzie zbawiony" - Ewangelia Marka 13. BW
"Nie narzekaj że ci źle w Polsce - obozy koncentracyjne kwalliso." - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/01/nie-narzekaj-ze-ci-zle-w-polsce-obozy.html

Wcześniej jeszcze mijałem młodego około 20-letniego chłopaka. Zagadałem do niego, zdjął słuchawki i zacząłem od tematu oddawania krwi, przeszedłem na temat wypadku, a następnie opowiedziałem mu o swoim zbawieniu, o bagnie z którego wyciągnął mnie ZBAWICIEL CHRYSTUS i że dziś jestem dzieckiem BOŻYM, mam pokój ducha, a nie depresje, lęki, beznadzieje, różne grzechy jak w starym bezbożnym życiu. Ten chłopak otworzył się przede mną, opowiedział że w zeszłym roku upadł jego związek z pewną dziewczyną z którą był 6 lat. Po tym ich rozstaniu, czy jej odejściu mówił że wpadł w depresję, że bardzo to przeżył. Mówił że utył - przybrał na wadze [zapewne wycofał się, zaprzestał aktywności i zaczął się objadać szukając w tym ukojenia]. Gdy zwrócił się do BOGA, gdy zaczął się modlić to pojawiła się poprawa u niego. Zachęcałem go aby czytał Biblię, że tylko u ŻYWEGO CHRYSTUSA jest ukojenie : " Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie. (29) Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. (30) Albowiem jarzmo moje jest miłe, a brzemię moje lekkie" Mt 11:28-30. BW Wykazałem mu że rzymski katolicyzm nie reprezentuje CHRYSUSA i JEGO nauki. W pokoju się pożegnaliśmy. Mam nadzieję w PANU ZBAWCY że ten młody człowiek, te staruszki i inne osoby z którymi WSZECHMOGĄCY CHRYSTUS dał dziś porozmawiać - przemyślą poważnie to co usłyszały, że będzie to ku ich zbawieniu, ku ich życiu według w woli CHRYSTUSA na chwałę JEGO oraz BOGA OJCA. Chwała IM OBU za danie mi śmiałości, danie mi odwagi, właściwych słów i zachowania odnośnie tych ludzi, do rozmowy z nimi. Wszystkie dziełem CHRYSTUSA, JEGO łaską, darem. ☀❤

"gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 7 - duchowy wzrost na wąskiej drodze pełnienia woli CHRYSTUSA YHVH w mocy JEGO obecności w nas" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/01/gaszenie-ducha-powod-sabosci-duchowej.html

"Jedyny lek na depresje lęki uzależnienia część 3 - duchowy pokarm sycący wnętrze człowieka tylko u PANA panów JEZUSA ZBAWICIELA" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/jedyny-lek-na-depresje-leki.html

"Jak diabeł zwodził i zwiedzie wielu część 7 - synowie marnotrawni w XXI wieku oraz powrotna droga do BOGA i prawdziwa wolność CHRYSTUSA YHVH" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/01/jak-diabe-zwodzi-i-zwiedzie-wielu-czesc.html

"Wszechmogący Jezus niezawodny Lekarz złamanych serc i poranionych dusz część 4 - amputacja ręki i inne zdarzenia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wszechmogacy-jezus-niezawodny-lekarz.html

"15 powodów dlaczego samobójstwo jest grzechem , Chrystus niszczy beznadzieję" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/jedyny-lek-na-depresje-leki.html

" Gdyż tak mówi Pan Zastępów: Ścinajcie drzewa i usypcie wał przeciwko Jeruzalemowi! Jest to miasto, które ma być ukarane, wszelki ucisk w nim panuje. (7) Jak studnia utrzymuje świeżą swoją wodę, tak ono utrzymuje świeżą swoją złość. O gwałcie i ucisku słychać w nim. Na rany i ciosy muszę patrzeć ustawicznie. (8) Pozwól się ostrzec, Jeruzalemie, aby moja dusza nie odwróciła się od ciebie, abym cię nie obrócił w pustynię, w kraj nie zamieszkany. (9)Tak mówi Pan Zastępów: Wyzbieraj dokładnie jak na krzewie winnym resztkę Izraela, sięgnij ręką jeszcze raz po latorośle jak winogrodnik! (10) Do kogo mam przemówić, kogo mam przestrzec, aby słuchali? Oto ich ucho jest nieobrzezane, więc nie mogą słyszeć. Oto słowo Pana stało się dla nich przedmiotem drwiny, nie mają w nim upodobania. (11) Lecz ja jestem pełen gniewu Pana, trudno mi go powstrzymać. Wyleję go na dziecko na ulicy oraz na grono młodych, gdyż będą wzięci do niewoli, zarówno mąż jak i żona, starzec jak i człowiek podeszły w latach! (12) Domy ich przypadną innym, pola i żony zarazem, gdyż wyciągnę swoją rękę przeciwko mieszkańcom kraju - mówi Pan. (13) Gdyż od najmłodszego do najstarszego wszyscy oni myślą o wyzysku; zarówno prorok jak i kapłan - wszyscy popełniają oszustwo. (14) I leczą rany swojego ludu powierzchownie, mówiąc: Pokój, pokój! - choć nie ma pokoju. (15) Czy się wstydzą, że popełnili obrzydliwość? Oni nie potrafią się wstydzić, nie umieją także się rumienić. Dlatego padną wśród poległych, runą, gdy ich nawiedzę - mówi Pan. (16) Tak mówi Pan: Przystańcie na drogach i patrzcie, pytajcie się o odwieczne ścieżki, która to jest droga do dobrego i chodźcie nią, a znajdziecie odpoczynek dla waszej duszy! Lecz oni odpowiedzieli: Nie pójdziemy. (17) Postawiłem też nad wami stróżów, aby wołali: Uważajcie na głos trąby! Lecz oni odpowiedzieli: Nie będziemy uważali. (18) Dlatego słuchajcie, narody, i uważajcie, pasterze ich trzód! (19) Słuchaj, ziemio! Oto Ja sprowadzę na ten lud nieszczęście jako owoc ich zamysłów; bo na moje słowa nie zważali i pogardzili moim zakonem " - Księga Jeremiasza 6 BW

Pieśń pouczająca. Asafa. Słuchaj, mój ludu, mego prawa, nakłońcie uszu ku słowom moich ust. " - Psalm 78:1 UBG ..... Słuchać BOŻEGO SŁOWA to nie znaczy tylko je słyszeć uszami, ale przede wszystkim wierzyć im - czyli : stosować je - być ich wykonawcą, być posłusznym, poddanym CHRYSTUSOWI = BOGU PRAWDZIWEMU,  poddany temu co ON mówi.... "A o tobie, synu człowieczy, twoi rodacy rozprawiają pod ścianami i w drzwiach domów, mówiąc jeden do drugiego, brat do brata: Nuże, chodźcie i słuchajcie, co za słowo wychodzi od Pana(31) I przychodzą do ciebie gromadnie jak lud na zgromadzenie, siadają przed tobą, słuchają twoich słów, lecz według nich nie postępują, bo kłamstwa są w ich ustach, przytakują im, lecz ich serce lgnie do nieuczciwych zysków. (32) I oto ty jesteś dla nich jak piewca miłości z pięknym głosem i pełną wdzięku grą na strunach lutni: oni wprawdzie słuchają twoich słów, lecz według nich nie postępują(33) A gdy to się spełni - a spełni się niechybnie - wtedy poznają, że prorok był wśród nich." - Księga Ezechiela 33 BW

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 26 - Ewangelista Łukasz był binitarianinem. Binitarianizm w Ewangelii Łukasza" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_31.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 16.09.2021 Puławy , Dominik Marzec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz