wtorek, 29 marca 2022

Ewangelizacja ukraińskich uchodźców - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXIII

 

Wczoraj BÓG PRAWDZIWY PAN JEZUS CHRYSTUS który ma od OJCA daną  wszelką moc władzę w niebie i na ziemi - dał mi spotkać m.in. wiele osób z Ukrainy którym mogłem powiedzieć o ZBAWCY, dać im broszurki ewangelizacyjne po ukraińsku które zrobiłem. Plan miałem taki że udam się pod kilka m.in. hoteli gdzie przebywają osoby z Ukrainy lub gdzie mogą przebywać. Wydrukowałem sobie te ewangelizacyjne broszurki i rano ruszyłem obejść te miejsca w zaufaniu PANU JEZUSOWI, w zawierzeniu MU wszystkiego. 

Po drodze naprzeciw mnie szło dwóch młodych mężczyzn i gdy byliśmy blisko siebie usłyszałem że mówią prawdopodobnie po ukraińsku. Powiedziałem im dzień dobry i spytałem czy są z Ukrainy. Gdy odpowiedzieli że są z Ukrainy, to powiedziałem im że chciałbym im coś dać. Wyjąłem broszurkę i dałem im. Powiedziałem że to o BOGU, o CHRYSTUSIE który mnie uratował. Życzyłem im wszystkiego dobrego i pożegnaliśmy się. 

Gdy doszedłem pod jeden z hoteli na parkingu był jeden samochód który miał ukraińskie tablice rejestracyjne. Zostawiłem broszurkę za wycieraczką. Z budynku wyszło dwóch nastolatków. Przeszedłem obok nich i powiedziałem jednemu który popatrzył się - dzień dobry. Odpowiedział i wydawało mi się że to Polacy. Zaraz wyszedł jeszcze jeden do nich i zaczęli iść gdzieś. Zagadałem do nich czy mogę im chwilę zająć. Stanęli i słuchali, a ja zacząłem od tematu oddawania krwi i o wypadku swoim, o czym szybko przeszedłem do tematu BOGA. Odpowiedzieli że są z Ukrainy i teraz wyraźnie słyszałem wschodni akcent. Również im powiedziałem kilka słów o BOGU CHRYSTUSIE, ale i dałem im te broszurki i życzyłem wszystkiego dobrego. Byli chyba zaskoczeni, ale mam nadzieję w PANU JEZUSIE że wszyscy którym dałem te broszurki lub znajdą je za wycieraczką samochodową : że przeczytają to z uwagą i najważniejsze : zwrócą się całym sercem ku ZMARTWYCHWSTAŁEMU i JEGO Słowom. 

W planach miałem pójść bardziej główną ulicą pod inny hotel, ale PAN JEZUS zmienił moje plany. Minął mnie radiowóz i stanął ze 100 metrów dalej przy lesie. Uznałem że wolą PANA jest abym przeszedł obok tego radiowozu i jak będzie okazja to żebym złożył im świadectwo o ZBAWCY w moim życiu. Gdy szedłem do nich to była tam niepozorna uliczka i okazało się że na niej są dwa samochody z ukraińskimi tablicami, a trzeci samochód z Ukrainy był obok na tej ulicy gdzie stał radiowóz. Włożyłem te broszurki za szyby i jeszcze PAN dał porozmawiać z Polakiem który sprzątał w ogrodzie. Co do radiowozu to : Okazało się że panowie policjanci mieli przerwę śniadaniową. Mieli uchyloną szybę więc gdy przechodziłem obok to powiedziałem dzień dobry i smacznego. Odpowiedzieli dzień dobry i jeden co jadł podziękował. Spytałem czy mogę im chwilę zająć. Odpowiedzieli że tak. Zacząłem od podziękowania za ich pracę, że pilnują porządku bo większość ludzi nie żyje według przykazań miłości, więc wielu gdyby nie było policji to zamiast np. iść do pracy woleliby pójść kraść lub robili inne złe rzeczy myśląc że są bezkarni. Opowiedziałem im o wypadku i jak zmienił, jak zbawił mnie PAN JEZUS CHRYSTUS BÓG WSZECHMOGĄCY. Zaznaczyłem że nie jestem Świadkiem J. [Świadkiem Towarzystwa Strażnica] i dlaczego. Zaznaczyłem że nie idę też za katolicyzmem i dlaczego. Pozytywnie odebrali to co mówiłem. Jeszcze dodałem że kiedyś nie miałem szacunku do policji, nienawidziłem policji, ale gdy moje serce zmienił ZBAWICIEL - to dziś inaczej patrzę i szanuję tą instytucje. Pożegnałem się z nimi i poszedłem dalej. 

Gdyby ten radiowóz nie podjechał i nie stanął tam, to nie poszedłbym w tamtym kierunku. PAN mnie tam pokierował. Nie tylko do tych policjantów, ale również do ludzi z Ukrainy których samochody były w pobliżu. Trochę wcześniej i trochę później i nie spotkałbym tych chłopców z Ukrainy, ale i minąłbym się z tymi policjantami. CHWAŁA PANU JEZUSOWI a w NIM również BOGU OJCU za ICH wspaniałe działanie. 

Pod następnym hotelem nie było żadnego samochodu z Ukrainy. Młoda Ukrainka była obok i rozmawiała przez telefon, ale nie chciała wziąć ode mnie tej broszurki. Tak czy inaczej błogosławię ją. Może PAN JEZUS da nam się jeszcze spotkać i sama zagada co jej chciałem dać. Wola PANA JEZUSA niech się dzieje, ON się nie myli, jest Doskonały, Wszechmogący. 

W planach tego dnia miałem jeszcze co najmniej jeden hotel. Pod nim nie było również żadnego ukraińskiego samochodu, ale po drodze do niego i powrotnej ZBAWCA dał porozmawiać z kilkoma osobami z Polski. 

Dalej miałem w sercu przejść przez duże osiedle w nadziei że może są tam jakieś samochody z Ukrainy na które pokieruje mnie Wszechmogący DOBRY PASTERZ. Na początku nie było nic z Ukrainy, ale w pewnym momencie zobaczyłem rejestrację Ukraińską i kobietę wsiadającą do tego samochodu. Przebiegłem szybko od tyłu po trawie do samochodu żebym się nie spóźnił przed jej odjazdem. Zdążyłem dzięki BOGU ŻYWEMU. Wyjąłem broszurkę i przystawiłem jej do okna. Rozmawiała przez telefon. Zakończyła rozmowę i wyszła do mnie. Zaczęliśmy rozmawiać. Powiedziałem jej dzień dobry i że4 widzę że jest z Ukrainy. Powiedziałem jej że chciałem jej coś dać do przeczytania o BOGU po ukraińsku. Wzięła tą broszurkę. Zamieniliśmy kilka słów o wierze, o Biblii, wojnie i życzyłem jej wszystkiego dobrego. Podziękowała z wzajemnością. W samochodzie była dwójka dzieci. W pobliżu jej samochodu był jeszcze drugi samochód na ukraińskich numerach. Włożyłem za wycieraczkę broszurkę i poszedłem dalej. 

Poza osiedlem w handlowym miejscu PAN JEZUS dał spotkać przy ukraińskim samochodzie trzy osoby, które akurat wsiadały. Zamieniłem z nimi kilka słów o BOGU, o wojnie i dałem im tą broszurkę. Minutę później i byłoby za późno, odjechaliby. 

Idąc gdzie indziej wzdłuż jednej z głównych ulic - o drugiej stronie zauważyłem samochód z ukraińskimi tablicami. Ruszyłem dalej w kierunku przejścia. Przeszedłem na drugą stronę ulicy i gdy dochodziłem do tego samochodu, to podeszły do niego trzy osoby. Rodzice z dorosłą córką. Zaczęliśmy rozmawiać. Okazało się że te osoby z Ukrainy to osoby biblijnie wierzące. Mieliśmy dobrą rozmowę. Ten brat z Ukrainy mówił na moje świadectwo, na moje słowa kilkukrotnie : "Sława JEZUSOWI" czyli po polsku : "Chwała Jezusowi". Minutę czy dwie wcześniej gdybym przyszedł to zostawiłbym broszurkę za szybą, a tak mogłem im dać osobiście i podzielić się wierzę budującymi słowami. Chwała BOGU OJCU oraz PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI. 

Później idąc stał gdzie indziej samochód na ukraińskich numerach a w środku mężczyzna koło 40-tki. Podszedłem, wyjąłem broszurkę i przez szybę powiedziałem dzień dobry. Otworzył drzwi. Powiedziałem mu, że widzę że jest z Ukrainy, więc mam coś dla niego. Dałem mu tą broszurkę i zamieniliśmy kilka słów o CHRYSTUSIE, Biblii i wojnie. Wziął, podziękował. Pożegnaliśmy się. Później spotkałem go w galerii. Stał o kulach. Nie wiem co mu było, ale nawet jeśli jest niepełnosprawny, to nikt go na Ukrainie teraz nie przymusza aby zabijał ludzi na wojnie. Nawet gdyby był zdrowy, to powinien odmówić brania udziału w armii i pójść ewentualnie do więzienia, czy dostać karę śmierci. Lepiej być zabitym za odmowę grzeszenia niż wybierać to co grzeszne. Na jego przykładzie widać, że jakiś uraz czy niepełnosprawność może być ku różnorakiemu dobru m.in. żeby uniknąć mobilizacji wojskowej. 

Wczoraj też widziałem kobietę idącą o kulach z dziećmi. Nie wiedziałem że to Ukrainka. Podszedłem do niej aby pocieszyć ją CHRYSTUSOWYM działaniem w moim życiu i że mimo amputacji ręki mam duchowe zdrowie, mam BOŻY pokój i CHRYSTUSOWE obietnice jako zbawiony. Okazało się że ta kobieta jest z Ukrainy. Kilka słów zamieniliśmy o CHRYSTUSIE, Biblii, wojnie. Dałem jej broszurkę. Błogosławiłem ją i jej dzieci. Kolejny przykład że fizyczny uraz może być ku dobru. Na tej ruchliwej ulicy było wiele osób, ale na sercu miałem tą kobietę idącą o kulach. Gdyby nie ten uraz nie podszedłbym do niej, a tak mogliśmy porozmawiać i mogłem jej dać tą ewangelizacyjną broszurkę. Różne cierpienia, różne utrapienia np. choroba, uraz mogą być ku BOŻEMU dobru -- "Wszechmogący Jezus niezawodny Lekarz złamanych serc i poranionych dusz część 4 - amputacja ręki i inne zdarzenia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wszechmogacy-jezus-niezawodny-lekarz.html

"PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"biblijny dar cierpienia Filipian 1:29 część 1 - temat tabu w wielu kościołach charyzmatycznych które głoszą słodkie demoniczne obietnice" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijny-dar-cierpienia-filipian-129.html

Dalej na przejściu rozmawiałem z Polką która paliła papierosa. Mówiłem jej o ZBAWICIELU który uwalnia od zła, a napełnia mocą do czynienia JEGO woli, JEGO dobra. Wyprzedziły nas dwie Ukrainki i poszły do Galerii. Gdy dokończyłem rozmowę z tą Polką to poszedłem do Galerii za tymi Ukrainkami. W jednym ze sklepów wyczekałem odpowiedniego momentu gdy rozmawiały i spytałem czy są z Ukrainy. Odpowiedziały twierdząco. Znowu kilka słów o ZBAWICIELU, Biblii, wojnie i danie im broszurki. Powiedziały że przeczytają. 

Później jeszcze miałem ciekawe zdarzenie. Minął mnie bus na ukraińskich tablicach. Stanąłem popatrzeć gdzie pojedzie. Pojechał ze sto metrów i skręcił na parking. Zawróciłem i ruszyłem w tamtym kierunku. Gdy dochodziłem do tego miejsca ten bus wyjechał już. Podszedłem do ulicy i pomachałem tą broszurką. Bus zjechał z drogi i zajechał na parking. Były tam trzy młode ukraińskie kobiety. Powiedziałem im, że widzą że są z Ukrainy, więc chciałem im coś dać do przeczytania o BOGU po ukraińsku. Wspomniałem o swoim wypadku, o tym że BÓG jest Wszechmogący i że wszyscy ludzie na Ukrainie czy W Rosji nawrócą się. Wybiorą BOŻE dobro, miłość a nie zło. Zaskoczone chyba były całą sytuacją, ale wierzę że PAN JEZUS w odpowiedniej chwili pokierował na nie i że to wszystko będzie ku ich zbawieniu, ku chwale OJCA i SYNA. Ku chwale tylko ICH DWÓCH jak wszystkie inne moje dobre działania które są łaską CHRYSTUSA. Nic dobrego ze mnie, wszystko co dobre we mnie jest z NIEGO z OJCOWSKIEGO postanowienia. 

Dalej jeszcze PAN JEZUS dał trafić ukraiński samochód, a na tyle siedziała dwójka ukraińskich staruszków. I z nimi chwilę porozmawiałem i dałem im broszurkę ewangelizacyjną. Niedługo później obok tego samochodu był mężczyzna który pakował rzeczy do bagażnika. Gdyby był wcześniej to minąłbym ten samochód, bo tak stał że widać było tylko tylną rejestrację, więc gdybym był w czasie gdy pakował te rzeczy, to nie wiedziałbym że to ukraiński samochód. Chwała OJCU i SYNOWI za ICH działania, za CHRYSTUSOWE prowadzenie. 

Dziś poszedłem w jedno miejsce gdzie przebywają osoby z Ukrainy. Spotkałem kobietę z Ukrainy która wyszła na papierosa. Spytałem czy jest z Ukrainy. Potwierdziła. Zaczęliśmy rozmawiać. Dałem jej broszurkę wyjaśniając o co chodzi. Przyjęła. Życzyłem jej wszystkiego dobrego i powiedziałem że ZBAWCA uwalnia z każdego grzechu, więc i od papierosów. Mówiła że w tym miejscu jest 60 osób z Ukrainy. Dałem jej jeszcze kilka broszurek aby jak może to żeby przekazała innym. Zgodziła się. Oby te ewangelizacyjne broszurki trafiły w odpowiednie ręce. 

Jak macie u siebie w miejscowości czy w okolicy osoby z Ukrainy, to zachęcam wydrukować im ewangelizacyjne przesłanie po ukraińsku i udać się tam. Zachęcam do wydrukowania ewangelizacyjnego przesłania czy samych wersetów po ukraińsku i gdyby PAN JEZUS dał wam spotkać osoby z Ukrainy czy trafić samochód z Ukrainy, to żebyście mieli CHRYSTUSOWE przesłanie dla nich. 

Dziś jeszcze PAN JEZUS dał spotkać jedną Ukrainkę, no i kilka samochodów - broszurki z ewangelizacyjnym przesłaniem włożyłem za wycieraczki. 

Nawet gdy rozmawiam o wojnie z z ludźmi z Ukrainy, to nie zagłębiam tego tematu, nie mieszam się w polityczne rozmowy, ale mówię ogólnikowo i krótko że mam nadzieję w CHRYSTUSIE że wojna zakończy się jak najszybciej i że wszyscy ludzie na Ukrainie, w Rosji i na świecie nawrócą się do PANA JEZUSA CHRYSTUSA i zaczną czynić to co ON chce, to co dobre w JEGO oczach. Skupiam się na Doskonałym ZBAWCY a nie na tym co złe. 

PS - Obraz wojny na Ukrainie nie jest taki jaki ukazuje świat ... "Niezbite dowody że prezydent Ukrainy ma również krew Ukraińców na swych rękach a USA, UE czynią zło tak jak Rosja i inne kraje. Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/03/niezbite-dowody-ze-prezydent-ukrainy-ma.html

Kilka dni temu na pewnym parkingu wyjechały mi spod nosa dwa ukraińskie samochody. Za późno byłem, ale przez wiarę uznałem że z jakiegoś względu PAN JEZUS nie chciał mojego spotkania z nimi.  Może ustrzegł mnie przed jakimś niebezpieczeństwem, może ta rozmowa czy ta broszurka nie byłaby z jakiegoś względu właściwa dla tych osób. Nie wiem tego. JEGO myśli i drogi są nieskończenie wyższe, nieskończenie większe niż nasze. Dobrze wszystko JEMU zawierzać, oddawać i wszystko przyjmować z dziękczynieniem, z oddaniem chwały. 

Biblia online po ukraińsku znajduję się np. tutaj : https://www.biblegateway.com/versions/Ukrainian-Bible-UKR/#booklist 

Nie znam ukraińskiego, ale można w translatorze wpisać ewangelizacyjne przesłanie po polsku i przetłumaczy na język ukraiński : https://translate.google.pl/?hl=pl&sl=pl&tl=uk&op=translate

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 29.03.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz