piątek, 11 marca 2022

Jak dobrze że nie zbagatelizowałem CHRYSTUSOWEGO głosu w swoim sumieniu. Pozytywny wynik na obecność koronawirusa - Pandemia koronawirusa chrześcijańskie życie pośród pandemii część 8

 

Jak dobrze że nie zbagatelizowałem, nie zlekceważyłem w swym sumieniu głosu BOŻEGO, żeby pójść i zrobić test na koronawirusa. Wczoraj wieczorem dowiedziałem się że moja infekcja to koronawirus. Test wyszedł pozytywny. Może gdybym zlekceważył BOŻY głos w sumieniu to może zaraziłbym kogoś i ten umarłby lub miał jakieś poważne konsekwencje zdrowotne. Nie wiem tego, ale dziękczynienie, chwała dla BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA że pokierowali mną ku wykryciu zakażenia. Rano miałem plan pójścia do piekarni, do sklepu - ale w sumieniu miałem, żeby najpierw zrobić test i poczekać na wynik, a dopiero później ziemskie jedzenie. Nie chciałem stawiać apetytu ponad bezpieczeństwo, zdrowie tamtejszych pracowników. Jak dobrze że osłuchałem CHRYSTUSOWEGO głosu odzywającego się w moim sumieniu. 

"Farmakologia i farmacja nie mają nic wspólnego z biblijnym m.in. "pharmakos" czy "pharmakeia". CHRYSTUS BÓG PRAWDZIWY często pomaga również przez medycynę i farmację. Pandemia koronawirusa chrześcijańskie życie pośród pandemii część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/farmakologia-i-farmacja-nie-maja-nic.html

Wczoraj miałem rozmowę telefoniczną z panią z sanepidu. Ta pani wystawiła również rodzicom zlecenia na testy. Dziś  je zrobili, a ich wyniki będą wieczorem. Jestem do środy włącznie na kwarantannie domowej. Czuję się dobrze, bardzo delikatna infekcja. Wczoraj rano delikatnie czułem gardło, a dziś wszystko normalnie dzięki CHRYSTUSOWEJ łasce. Mam CHRYSTUSOWY pokój ducha 😊😊 Niech PAN JEZUS Wszechmogący Wszechwładny uczyni ze mną to co przyniesie największą chwałę JEMU oraz OJCU. Jeśli moja śmierć np. na koronawirusa przyniosła OJCU i SYNOWI największą chwałę, to dzięki łasce BOŻEJ jestem gotowy umrzeć według ICH woli. Jeśli jednak dalsze moje życie przyniesie im największą chwałę, to dzięki IM za dalsze życie. Oby zawsze i wszędzie ZMARTWYCHWSTAŁY WSZECHMOGĄCY BÓG PRAWDZIWY był naszym życiem ... "wiem bowiem, że przez modlitwę waszą i pomoc Ducha Jezusa Chrystusa wyjdzie mi to ku wybawieniu, (20) według oczekiwania i nadziei mojej, że w niczym nie będę zawstydzony, lecz że przez śmiałe wystąpienie, jak zawsze, tak i teraz, uwielbiony będzie Chrystus w ciele moim, czy to przez życie, czy przez śmierć(21) Albowiem dla mnie życiem jest Chrystus, a śmierć zyskiem. (22) A jeśli życie w ciele umożliwi mi owocną pracę, to nie wiem, co wybrać. (23) Albowiem jedno i drugie mnie pociąga: pragnę rozstać się z życiem i być z Chrystusem, bo to daleko lepiej; (24) lecz z drugiej strony pozostać w ciele, to ze względu na was rzecz potrzebniejsza. (25) A to wiem na pewno, że pozostanę przy życiu i będę z wami wszystkimi, abyście robili postępy i radowali się w wierze" - List apostoła Pawła do Filipian 1 BW ......... "Śmiertelna cenna lekcja pokory w przykładzie procesu rozkładu zwłok - athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/02/smiertelna-cenna-lekcja-pokory-w.html

"Jeden robi różnicę między dniem a dniem, drugi zaś każdy dzień ocenia jednakowo; niechaj każdy pozostanie przy swoim zdaniu. (6) Kto przestrzega dnia, dla Pana przestrzega; kto je, dla Pana je, dziękuje bowiem Bogu; a kto nie je, dla Pana nie je, i dziękuje Bogu. (7) Albowiem nikt z nas dla siebie nie żyje i nikt dla siebie nie umiera; (8) bo jeśli żyjemy, dla Pana żyjemy; jeśli umieramy, dla Pana umieramy; przeto czy żyjemy, czy umieramy, Pańscy jesteśmy" - Rzymian 14 BW .... "Przyszły dar nieśmiertelności i temat czasu - athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 6" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/01/przyszy-dar-niesmiertelnosci-i-temat.html

Wczoraj przy okazji telefonu z sanepidu - mogłem opowiedzieć tej pani z sanepidu swoje zbawcze świadectwo o PANU JEZUSIE ZBAWCY i BOGU OJCU w moim życiu. Jak skończyliśmy rozmawiać o moim zakażeniu i kwestiach rodziców, to spytałem czy mogę jej chwilkę zająć. Powiedziała że mogę. Powiedziałem jej świadectwo swojego zbawienia,  wykazałem dlaczego np. Świadkowie J. [Strażnicy] czy rzymski katolicyzm nie reprezentują CHRYSTUSA. Zachęciłem do czytania Biblii. Ta pani pozytywnie odebrała to co jej powiedziałem. Pewna siostra opowiadała nie raz jak rozmawiała o ZBAWICIELU, o zbawieniu z różnymi osobami przy okazji różnych rozmów. Miałem to w pamięci i było to zachętą abym i ja spróbował wykorzystać tą sytuację aby przekazać BOŻĄ prawdę tej kobiecie. PAN JEZUS pobłogosławił tą rozmowę. Kolejna nowa lekcja dla mnie i kolejna osoba która mogła usłyszeć moje zbawcze świadectwo. Wszystko to dzięki łasce BOŻEJ, bo wszelkie dobre nasze uczynki - ON już wcześniej przygotował, pełnimy je dzięki NIEMU ... "Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar(9) nie z uczynków, aby się kto nie chlubił. (10) Jego bowiem dziełem jesteśmy, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, do których przeznaczył nas Bóg, abyśmy w nich chodzili" - Efezjan 2 BW ________ "Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę, i to nie jest z was, jest to dar Boga. (9) Nie z uczynków, aby nikt się nie chlubił. (10) Jesteśmy bowiem jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, które Bóg wcześniej przygotował, abyśmy w nich postępowali" - UBG. Proszę o modlitwy za tą kobietą. 

Nie rozumiem szczegółowo dlaczego PAN JEZUS dopuszcza koronawirusa u mnie, ale jestem pewny że4 to ku JEGO i OJCA chwale, oraz ku mojej głębszej przemianę mojego wnętrza na podobieństwo charakteru CHRYSTUSA. Tak jak pisałem wczoraj : 

" Ogólnie tą swoją drobną infekcję potraktowałem z wiarą, że mimo że może nie rozumiem : "po co??" , "dlaczego??", to jest to ku chwale OJCA i SYNA, ku mojemu dobru. Miałem inne zamysły na dzisiejszy dzień, ale nasze zamysły są często całkowicie inne od CHRYSTUSOWEGO planu i od JEGO drogi, więc z wiarą, ufnością, dziękczynieniem podchodźmy nawet wtedy gdy PAN niweczy nasze plany. ON wie co najlepsze, najwłaściwsze ku BOŻEJ chwale i ku naszemu duchowemu wzrostowi oraz ku duchowemu dobru innych ...  "Bo myśli moje, to nie myśli wasze, a drogi wasze, to nie drogi moje - mówi Pan, (9) lecz jak niebiosa są wyższe niż ziemia, tak moje drogi są wyższe niż drogi wasze i myśli moje niż myśli wasze" - Księga Izajasza 55:8-9 BW _________ "Wielki jest Pan nasz i potężny w mocy, Mądrość jego jest niezmierzona" - Psalm 147:5 __________ " I przeszli przez frygijską i galacką krainę, ponieważ Duch Święty przeszkodził w głoszeniu Słowa Bożego w Azji. (7) A gdy przyszli ku Mizji, chcieli pójść do Bitynii, lecz Duch Jezusa nie pozwolił im(8) minąwszy Mizję, doszli do Troady. (9) I miał Paweł w nocy widzenie: Jakiś Macedończyk stał i prosił go, mówiąc: Przepraw się do Macedonii i pomóż nam. (10) Gdy tylko ujrzał to widzenie, staraliśmy się zaraz wyruszyć do Macedonii, wnioskując, iż nas Bóg powołał, abyśmy im zwiastowali dobrą nowinę. (11) Odpłynąwszy z Troady, zdążaliśmy wprost do Samotraki, a nazajutrz do Neapolu, (12) stamtąd zaś do Filippi, które jest przodującym miastem okręgu macedońskiego i kolonią rzymską. I zatrzymaliśmy się w tym mieście dni kilka" - Dzieje Apostolskie 16 Biblia Warszawska -- "5 lat po amputacji ręki - PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/5-lat-po-amputacji-reki-pan-jezus-nadal.html

Może z moją lekką infekcją chodziło o te osoby które PAN JEZUS dał dziś spotkać przy okazji tego testu PCR. Może to dla kogoś świadectwo praktycznej miłości agape. Może są w tym jakieś inne dobre CHRYSTUSOWE rzeczy. Tak czy inaczej niech będzie zawsze i wszędzie BOGU OJCU i równemu MU SYNOWI naszemu PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI ... ONI się nie mylą, wszystko co czynią, wszystko co dopuszczają jest ku dobru dla tych którzy ICH miłują ... "A wiemy, że Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują, to jest z tymi, którzy według postanowienia jego są powołani (29) Bo tych, których przedtem znał, przeznaczył właśnie, aby się stali podobni do obrazu Syna jego, a On żeby był pierworodnym pośród wielu braci;" - Rzymian 8:28-29 BW -- To wszystko PAN JEZUS używa aby przemieniać nas na coraz większe swoje duchowe podobieństwo ... Często ten proces duchowej przemiany jest pośród utrapień, doświadczeń, cierpień, ale tak czy inaczej CHRYSTUS nasz BÓG ZBAWICIEL jest i zawsze będzie z nami we wszystkim. Wie że bez NIEGO w nas nic nie możemy, dlatego całym sercem trwajmy w NIM .... "Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest winogrodnikiem. (2) Każdą latorośl, która we mnie nie wydaje owocu, odcina, a każdą, która wydaje owoc, oczyszcza, aby wydawała obfitszy owoc. (3) Wy jesteście już czyści dla słowa, które wam głosiłem; (4) trwajcie we mnie, a Ja w was. Jak latorośl sama z siebie nie może wydawać owocu, jeśli nie trwa w krzewie winnym, tak i wy, jeśli we mnie trwać nie będziecie. (5) Ja jestem krzewem winnym, wy jesteście latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten wydaje wiele owocu; bo beze mnie nic uczynić nie możecie. (6) Kto nie trwa we mnie, ten zostaje wyrzucony precz jak zeschnięta latorośl; takie zbierają i wrzucają w ogień, gdzie spłoną. (7) Jeśli we mnie trwać będziecie i słowa moje w was trwać będą, proście o cokolwiek byście chcieli, stanie się wam. (8) Przez to uwielbiony będzie Ojciec mój, jeśli obfity owoc wydacie i staniecie się moimi uczniami. (9) Jak mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem; trwajcie w miłości mojej. (10) Jeśli przykazań moich przestrzegać będziecie, trwać będziecie w miłości mojej, jak i Ja przestrzegałem przykazań Ojca mego i trwam w miłości jego. (11) To wam powiedziałem, aby radość moja była w was i aby radość wasza była zupełna. (12) Takie jest przykazanie moje, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem. (13) Większej miłości nikt nie ma nad tę, jak gdy kto życie swoje kładzie za przyjaciół swoich. (14) Jesteście przyjaciółmi moimi, jeśli czynić będziecie, co wam przykazuję" - Ewangelia Jana 15 BW " -- "Mój dzisiejszy koronawirusowy test PCR i inne tematy - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/03/moj-dzisiejszy-koronawirusowy-test-pcr.html

Muszę pytać, w modlitwie rozważać np. :  

  • Czego nowego chcesz mnie PANIE JEZU nauczyć w tej koronawirusowej sytuacji, przez tą sytuację ?? 
  • Jak chcesz mnie zmienić przez tą sytuację abym bardziej w charakterze był podobny do CIEBIE PANIE ?? 
  • Jak mogę przynosić TOBIE i OJCU większą chwałę, dziękczynienie pośród tej koronawirusowej sytuacji ?? Jak mogę być dobrym świadectwem pośród tej sytuacji ??
Przez moje zakażenie koronawirusem mama nie zorganizuje w planowanym niedzielnym terminie swoich  imienin [mnie i tak by na nich nie było, bo obchody imienin to grzech]. Może ta koronawirusowa sytuacja to m.in. duchowa lekcja dla rodziców, dla rodziny, bo przecież obchody imienin to grzeszny, demoniczny wynalazek. Imieniny są nierozłącznie związane z kultem zmarłych, a to grzech. Oby rodzice, oby cała rodzina i w ogóle wszyscy ludzie poznali prawdę i ochotnie z serca porzucali to co grzeszne, złe, kłamliwe, a zamiast tego w mocy obecności JEZUSA CHRYSTUSA jako ICH PANA ZBAWICIELA - żeby czynili JEGO dobro, to co jest JEGO wolą ... "Dlaczego grzechem jest obchodzenie imienin i branie w nich udziału - Bogowie Rzymskokatoliccy : patroni, wstawiennicy, kult Marii i innych stworzeń część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/09/dlaczego-grzechem-jest-obchodzenie.html

Branie udziału w imieninach to branie udziału w grzechu, dlatego należy trzymać się od tego z daleka ... "Miłość niech będzie nieobłudnaBrzydźcie się złem, trzymajcie się dobrego" - Rzymian 12:9 BW ...... "Bogowie Rzymskokatoliccy : patroni, wstawiennicy, kult Marii i innych stworzeń część 3 - grzeszne imieniny grzeszny patronaż rzymskokatolicki kontynuacja tematu" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/05/bogowie-rzymskokatoliccy-patroni_12.html


"Bez lęków i narzekań itd wobec wszelkich kryzysów światowych - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXVI" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/01/bez-lekow-i-narzekan-itd-wobec.html  -- Kilka dni przede mną i rodzicami bez wychodzenia z domu, ale to żaden problem. Jest prąd, woda, gaz, ciepło, jedzenie, a najważniejsze, bezcenne i niezastąpione : jest we mnie działający i ze mną WSZECHMOGĄCY DOSKONAŁY PAN JEZUS CHRYSTUS w którego ręce OJCIEC złożył wszelką władzę moc w niebie i na ziemi. Przyjdzie kiedyś wielka wojna i do Polski - a wtedy może PAN JEZUS dopuści że nie będę miał różnych ziemskich rzeczy które mam teraz, ale ON i OJCIEC nadal będą we mnie i ze mną i to mi wystarczy. Choćbym był i na pustyni bez niczego, to gdy ONI są ze mną, gdy należę do NICH to przez wszystko mnie przeprowadzą, umocnią, dadzą to co konieczne abym prowadził życie ku ICH chwale, abym pełnił ICH wolę do końca. Izraelici byli na pustyni 40 lat i nic im nie zabrakło z tego co konieczne, potrzebne do wejścia do ziemi obiecanej. Tak sami mi, nam nie zabraknie niczego do wejścia do Nowego Jeruzalem, więc pilnujmy, strzeżmy swoich serc, aby nasza wiara, zaufanie nie zgasły, abyśmy nie odpadli z wąskiej drogi pełnienia woli PANA JEZUSA ... "Przypomnijcie sobie dni poprzednie, kiedy po swym oświeceniu wytrwaliście w licznych zmaganiach z utrapieniami, (33) czy to, gdy byliście wystawieni publicznie na zniewagi i udręki, czy też, gdy wiernie staliście przy tych, z którymi się tak obchodzono. (34) Cierpieliście bowiem wespół z więźniami i przyjęliście z radością grabież waszego mienia, wiedząc, że sami posiadacie majętność lepszą i trwałą(35) Nie porzucajcie więc ufności waszej, która ma wielką zapłatę. (36) Albowiem wytrwałości wam potrzeba, abyście, gdy wypełnicie wolę Bożą, dostąpili tego, co obiecał. (37) Bo jeszcze tylko mała chwila, a przyjdzie Ten, który ma przyjść, i nie będzie zwlekał; (38) a sprawiedliwy mój z wiary żyć będzie; lecz jeśli się cofnie, nie będzie dusza moja miała w nim upodobania. (39) Lecz my nie jesteśmy z tych, którzy się cofają i giną, lecz z tych, którzy wierzą i zachowują duszę." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 10 BW ....... "Białoruś wojna atomowa i inne kryzysy - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXV" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/12/biaorus-wojna-atomowa-i-inne-kryzysy.html

Wczoraj prosiłem o modlitwy za pewną wierzącą która miała mieć we wtorek operację usunięcia piersi w związku z nowotworem. Wczoraj w nocy dostałem od niej wiadomość, że doszło do operacji we wtorek, a ona czuje się po niej coraz lepiej. Chwała i dziękczynienie dla BOGA OJCA i równego MU SYNA - naszego PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Miejmy jej dobry  duchowy i fizyczny stan w swoich modlitwach. Proszę również o modlitwy za jej synem, za personelem medycznym. 

Wczoraj prosiłem też za bratem, siostrą w wierze i ich dziećmi które mają różne dolegliwości. Ich synek ma dodatkowo jeszcze zapalenie spojówek. Proszę o modlitwy za całą tą rodziną. Oby potężnie wzrastali duchowo - Oby byli CHRYSTUSOWYM wielkim świadectwem dla wszystkich małżeństw, dla wszystkich rodzin.  Planowaliśmy że za tydzień odwiedzę ich w Łodzi, ale PAN JEZUS CUDOWNY DORADCA wlał nam do serc że za tydzień nie jest JEGO wolą. Wierzymy że PAN w swoim odpowiednim późniejszym terminie da nam się spotkać i mieć święty budujący czas ku chwale BOGA OJCA i SYNA - PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Ku chwale tylko ICH DWÓCH. 

Wczoraj prosiłem o modlitwy też za inną siostrą z naszej społeczności. Są z rodziną w trakcie przeprowadzki, a mają awarię samochodu i nie widomo na razie co to za awaria. Proszę o modlitwy aby ich przeprowadzka była bez problemów, aby sprawa z samochodem sprawnie była załatwiona i żeby cała ta rodzina żyła ku chwale BOGA OJCA i SYNA - PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Ku chwale tylko ICH DWÓCH. Oby byli CHRYSTUSOWYM wielkim świadectwem dla wszystkich małżeństw, dla wszystkich rodzin. 

Proszę o modlitwy za mną i za moimi rodzicami. W pierwszej kolejności o rodziców zbawienie, a następnie o dobre fizyczne zdrowie dla nich. Ja jestem zbawiony, ale proszę o modlitwy abym nigdy nie odpadł od zbawczej wiary wobec ZBAWCY, żebym zawsze i wszędzie miłował OJCA i SYNA z całego : serca, myśli, siły i duszy. Jeśli zdrowie fizyczne nie stoi na przeszkodzie u mnie do takiego życia, to roszę o modlitwy również o dobre fizyczne zdrowie. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 11.03.2022 Puławy , Dominik Marzec 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz