czwartek, 10 marca 2022

Mój dzisiejszy koronawirusowy test PCR i inne tematy - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXII


Cały okres jesienno-zimowy nie miałem żadnych infekcji, ale teraz mam bardzo lekką infekcję. Delikatne odchylenie od normalnego stanu. W związku z tym żeby nie narażać niepotrzebnie kogoś ewentualnym swoim koronawirusem, miałem na sumieniu dziś rano aby pójść i zrobić test. No i tak zrobiłem. Przeczytałem o warunkach testu, no i z wiarą udałem się na miejsce. Myślałem że od ręki zrobię szybki test, ale okazało się że potrzebuję skierowania od lekarza albo zapłacić blisko 400 złotych. Przy okazji mogłem opowiedzieć swoje świadectwo zbawienia pracownikowi tego punktu wymazowego. Udałem się do przychodni po skierowanie. Proszę o modlitwy za tą osobą, ku zbawieniu tej osoby, ku życiu tej osoby na chwałę OJCA i SYNA którzy jedynie wszystko stworzyli, nie mają początku i są doskonali. 

Idąc do tej przychodni zauważyłem młodego mężczyznę z papierosem. Zagadałem do niego odnośnie jego palenia, wskazałem że jest wyjście z każdego nałogu, z każdego grzechu, zła. Zacząłem mu opowiadać o swoim wypadku. Zrobił wielkie oczy - okazało się że słyszał moją historię, ale nie ode mnie. Nasz wspólny znajomy wczoraj opowiadał mu o mnie, o moim wypadku, a dziś PAN JEZUS WSZECHMOCNY DOBRY PASTERZ osobiście dał nam się spotkać. 😊😊. Od razu mu powiedziałem, że nasze spotkanie to nie przypadek. [PS - PAN JEZUS dał być w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie, zresztą jak we wszystkich innych sytuacjach. Tutaj tylko wyraźniej to widać może niż w różnych innych. Nie ma nigdy przypadków - PAN JEZUS cały czas swój lud : prowadzi, chroni, zaopatruje, troszczy się, uczy, wychowuje, karci itd]. Ten młody mężczyzna chętnie słuchał to co mu mówiłem. Gdy wspomniałem że nie jestem żadnym Świadkiem J. [Strażnicy], bo mają mnóstwo błędnych nauk, ale że i nie idę za rzymskim katolicyzmem bo i ten system wypacza BOŻĄ drogę, nie naucza tego co BÓG mówi w Biblii, to sam odpowiedział mi : "czyli trzeba czytać Biblię". Odpowiedziałem oczywiście "TAK". Pytał od czego zacząć - na sercu miałem Ewangelie, Nowy Testament i Księgę Psalmów. Proszę was o modlitwy za nim. Aby dostąpił zbawienia - i jako zbawiony z łaski rzez wiarę żeby był wiernym, dobrym sługą PANA JEZUSA CHRYSTUSA. 

Gdy rozmawiałem z tym młodym mężczyzną podeszła do nas młoda kobieta, która rozdawała pewne ulotki reklamowe. Ja też miałem przy sobie pewien materiał o ZBAWICIELU, więc jej również dałem. Mówiła że na pewno przeczyta. Oby tak było i oby Słowo tam zawarte zakorzeniło się w jej sercu. Aby i ona dostąpiła zbawienia i żyła w mocy obecności PANA ZBAWICIELA JEZUSA CHRYSTUSA ku JEGO i ku OJCA chwale, mając nowe serce i nowego ducha. Proszę o modlitwy również za nią. 

Udałem się dalej do przychodni o skierowanie. We wszystkim tam WSZECHMOGĄCY PAN JEZUS pokierował, poprowadził, dopomógł. Również przy okazji wizyty mogłem z kilkoma osobami tam będącymi podzielić się CHRYSTUSOWYM świadectwem, biblijną prawdą o zbawieniu z łaski przez wiarę. Zachęcałem też do czytania Biblii. roszę o modlitwy i za tymi osobami. 

Wróciłem ze skierowaniem do punktu gdzie robione są testy. Wszystko poszło sprawnie. Modliłem się oczywiście abym dobrze wszystko zniósł, aby PAN JEZUS był przy mnie. Miałem pobierany wymaz z ust i z nosa. Pobieranie z nosa nie było za przyjemne, ale : "Umiem się ograniczyć, umiem też żyć w obfitości; wszędzie i we wszystkim jestem wyćwiczony; umiem być nasycony, jak i głód cierpieć, obfitować i znosić niedostatek. (13) Wszystko mogę w tym, który mnie wzmacnia, w Chrystusie." - Filipian 4:12-13 BW .... Skierowanie, test itd. to drobnostki w porównaniu z ewentualną szkodą, krzywdą wynikającą z lekceważenia koronawirusa. Wielu lekceważyło sprawę i okazało się że zarażali innych ludzi. Nie jedna osoba zmarła lub doświadczyła poważnego uszczerbku z powodu swojego lub czyjegoś lekceważenia, ignorowania potencjalnego zarażenia i zarażania ... Nie chciałbym nikogo skrzywdzić w żaden sposób. W niedzielę rodzice organizują pewną uroczystość. Gdyby się okazało że moja leciutka infekcja to koronawirus, a ja bym zlekceważył temat zrobienia testu i przeze moją ignorancję, egoizm zaraziłby się ktoś z nich lub z innych osób w jakimś miejscu publicznym gdzie przebywałbym np. na klatce schodowej, w sklepie, w urzędzie itd. - to grzesznie bym postąpił - złamałbym przykazanie o miłowaniu bliźniego swego jak siebie samego -    ... " A jak chcecie, aby ludzie wam czynili, czyńcie im tak samo i wy." - Łukasz 6:31 BW _________ "A ten, odpowiadając, rzekł: Będziesz miłował Pana, Boga swego, z całego serca swego i z całej duszy swojej, i z całej myśli swojej, i z całej siły swojej, a bliźniego swego, jak siebie samego." - Łukasz 10:27 BW

"Siedem moich chrześcijańskich argumentów za MOIM EWENTUALNYM szczepieniem - Pandemia koronawirusa chrześcijańskie życie pośród pandemii część 6" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/siedem-moich-chrzescijanskich.html - Nie należy ślepo iść za ludźmi i kierować się swoim sercem - ale we wszystkim należy szukać woli PANU JEZUSA, JEGO pytać co robić. Skoro jest naszym PANEM, a my JEGO własnością - to już tylko JEGO woli mamy szukać i według niej postępować ... https://mieczducha888.blogspot.com/2021/08/moje-jutrzejsze-szczepienie-pierwsza.html

Wracając do domu spotkałem trzech młodych chłopaków w okolicach 18 lat. Jeden miał elektronicznego papierosa. Zagadałem i do nich. Zacząłem od nałogu, ale przeszedłem na temat oddawania krwi, swojego wypadku i do sedna : do świadectwa o PANU ZBAWICIELU JEZUSIE CHRYSTUSIE w moim życiu. Wykazałem im że na religii nie uczy się prawdy, że rzymski katolicyzm nie ma nic wspólnego z BOŻĄ biblijną prawdą. Oczywiście zaznaczyłem że nie jestem Świadkiem [Strażnicy]. Pożegnałem się z nimi, a gdy odchodziliśmy to usłyszałem od któregoś z nich : "z BOGIEM". Odpowiedziałem : "Z Bogiem, do widzenia". Proszę o modlitwy za nimi. 

"Kolejna poznana osoba z amputowaną ręką - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXI" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/12/kolejna-poznana-osoba-z-amputowana-reka.html

Ogólnie tą swoją drobną infekcję potraktowałem z wiarą, że mimo że może nie rozumiem : "po co??" , "dlaczego??", to jest to ku chwale OJCA i SYNA, ku mojemu dobru. Miałem inne zamysły na dzisiejszy dzień, ale nasze zamysły są często całkowicie inne od CHRYSTUSOWEGO planu i od JEGO drogi, więc z wiarą, ufnością, dziękczynieniem podchodźmy nawet wtedy gdy PAN niweczy nasze plany. ON wie co najlepsze, najwłaściwsze ku BOŻEJ chwale i ku naszemu duchowemu wzrostowi oraz ku duchowemu dobru innych ...  "Bo myśli moje, to nie myśli wasze, a drogi wasze, to nie drogi moje - mówi Pan, (9) lecz jak niebiosa są wyższe niż ziemia, tak moje drogi są wyższe niż drogi wasze i myśli moje niż myśli wasze" - Księga Izajasza 55:8-9 BW _________ "Wielki jest Pan nasz i potężny w mocy, Mądrość jego jest niezmierzona" - Psalm 147:5 __________ " I przeszli przez frygijską i galacką krainę, ponieważ Duch Święty przeszkodził w głoszeniu Słowa Bożego w Azji. (7) A gdy przyszli ku Mizji, chcieli pójść do Bitynii, lecz Duch Jezusa nie pozwolił im(8) minąwszy Mizję, doszli do Troady. (9) I miał Paweł w nocy widzenie: Jakiś Macedończyk stał i prosił go, mówiąc: Przepraw się do Macedonii i pomóż nam. (10) Gdy tylko ujrzał to widzenie, staraliśmy się zaraz wyruszyć do Macedonii, wnioskując, iż nas Bóg powołał, abyśmy im zwiastowali dobrą nowinę. (11) Odpłynąwszy z Troady, zdążaliśmy wprost do Samotraki, a nazajutrz do Neapolu, (12) stamtąd zaś do Filippi, które jest przodującym miastem okręgu macedońskiego i kolonią rzymską. I zatrzymaliśmy się w tym mieście dni kilka" - Dzieje Apostolskie 16 Biblia Warszawska -- "5 lat po amputacji ręki - PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/5-lat-po-amputacji-reki-pan-jezus-nadal.html

Może z moją lekką infekcją chodziło o te osoby które PAN JEZUS dał dziś spotkać przy okazji tego testu PCR. Może to dla kogoś świadectwo praktycznej miłości agape. Może są w tym jakieś inne dobre CHRYSTUSOWE rzeczy. Tak czy inaczej niech będzie zawsze i wszędzie BOGU OJCU i równemu MU SYNOWI naszemu PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI ... ONI się nie mylą, wszystko co czynią, wszystko co dopuszczają jest ku dobru dla tych którzy ICH miłują ... "A wiemy, że Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują, to jest z tymi, którzy według postanowienia jego są powołani (29) Bo tych, których przedtem znał, przeznaczył właśnie, aby się stali podobni do obrazu Syna jego, a On żeby był pierworodnym pośród wielu braci;" - Rzymian 8:28-29 BW -- To wszystko PAN JEZUS używa aby przemieniać nas na coraz większe swoje duchowe podobieństwo ... Często ten proces duchowej przemiany jest pośród utrapień, doświadczeń, cierpień, ale tak czy inaczej CHRYSTUS nasz BÓG ZBAWICIEL jest i zawsze będzie z nami we wszystkim. Wie że bez NIEGO w nas nic nie możemy, dlatego całym sercem trwajmy w NIM .... "Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest winogrodnikiem. (2) Każdą latorośl, która we mnie nie wydaje owocu, odcina, a każdą, która wydaje owoc, oczyszcza, aby wydawała obfitszy owoc. (3) Wy jesteście już czyści dla słowa, które wam głosiłem; (4) trwajcie we mnie, a Ja w was. Jak latorośl sama z siebie nie może wydawać owocu, jeśli nie trwa w krzewie winnym, tak i wy, jeśli we mnie trwać nie będziecie. (5) Ja jestem krzewem winnym, wy jesteście latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten wydaje wiele owocu; bo beze mnie nic uczynić nie możecie. (6) Kto nie trwa we mnie, ten zostaje wyrzucony precz jak zeschnięta latorośl; takie zbierają i wrzucają w ogień, gdzie spłoną. (7) Jeśli we mnie trwać będziecie i słowa moje w was trwać będą, proście o cokolwiek byście chcieli, stanie się wam. (8) Przez to uwielbiony będzie Ojciec mój, jeśli obfity owoc wydacie i staniecie się moimi uczniami. (9) Jak mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem; trwajcie w miłości mojej. (10) Jeśli przykazań moich przestrzegać będziecie, trwać będziecie w miłości mojej, jak i Ja przestrzegałem przykazań Ojca mego i trwam w miłości jego. (11) To wam powiedziałem, aby radość moja była w was i aby radość wasza była zupełna. (12) Takie jest przykazanie moje, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem. (13) Większej miłości nikt nie ma nad tę, jak gdy kto życie swoje kładzie za przyjaciół swoich. (14) Jesteście przyjaciółmi moimi, jeśli czynić będziecie, co wam przykazuję" - Ewangelia Jana 15 BW

Do otrzymania wyniku jestem na kwarantannie, a jeśli się okaże że to koronawirus to czeka mnie 7 dni w domu, ale coś to jest w porównaniu do tysięcy braci i sióstr którzy z powodu wierności PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI siedzą teraz w więzieniach i obozach pracy. Wielu z nich jest tam od wielu lat, wielu ma do odsiedzenia długoletnie wyroki z powodu CHRYSTUSA PANA. Czy więc jest ewentualna 7-dniowa kwarantanna. Niech PAN JEZUS uczyni ze mną z moim ciałem co uzna za najlepsze ku JEGO i OJCA chwale. Mój stan, moja wygoda, moje życie i wszystko inne są nieistotne w obliczu chwały dla OJCA i SYNA. ICH chwała musi być ponad wszystko i ponad wszystkich ... Modlę się o swoje zdrowie fizyczne i was też o to proszę, ale ostatecznie z wiarą mówię : "PANIE JEZU ty jako BÓG WSZECHMOGĄCY możesz wszystko, ale nie moja wolą, ale TWOJA niech się stanie". ... "Nie narzekaj że ci źle w Polsce - obozy koncentracyjne kwalliso." - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/01/nie-narzekaj-ze-ci-zle-w-polsce-obozy.html

Wczoraj miałem też ciekawe spotkanie. Idąc obok przystanku zagadałem do młodego mężczyzny odnośnie oddawania krwi, swojego wypadku. Przeszedłem zaraz na temat ZBAWICIELA, prawd biblijnych. Mówił że też wierzy w kierunku biblijnym i że też miał doświadczenia w swoim życiu. Miał nowotwór i chyba jechał do Lublina na badania kontrolne. roszę o modlitwy za nim, aby duchowo zdrowo wzrastał w PANU JEZUSIE CHRYSTUSIE. Modlę się również za jego zdrowiem fizycznym.  Przedwczoraj PAN JEZUS dał spotkać innego młodego mężczyznę który też mówił że idzie biblijną drogą, a nie zwodniczą np. rzymskokatolicką. Proszę o modlitwy i za nim. 

Opiszę jeszcze jedno ciekawe zdarzenie które mam na sercu aby się podzielić. Kiedyś będąc na mieście, idąc do sklepu na zakupy stałem na światłach. Było czerwone światło, więc stałem i czekałem z dwiema paniami na zapalenie się zielonego. Widziałem że dla samochodów zapaliło się czerwone, samochody stanęły, więc za chwilę powinno być zielone dla pieszych. Było słychać sygnał dla pieszych, ale sygnalizacja nie zmieniła koloru. Przynajmniej ja tak to widziałem. Te dwie kobiety zaczęły przechodzić, a ja patrzę na sygnalizację i widzę ciągle czerwony kolor. Te kobiety przeszły, zaraz zapaliło się zielone dla samochodów. Ruszyły. Postanowiłem poczekać jeszcze raz na przejście w tym miejscu. Zapaliło się czerwone dla samochodów i zaraz było słychać sygnał dla pieszych i teraz na słupie widziałem zielone światło. Przeszedłem. Wierzę że z jakiegoś powodu za pierwszych razem PAN JEZUS mnie zatrzymał na tym przejściu. Albo ja tylko z pieszych widziałem czerwone, a te dwie panie widziały zielone. Albo wszyscy widzieliśmy czerwone, a one zlekceważyły to i przeszły. Nie wiem jak było, ale wiem że nie ma przypadków. Te moje dłuższe stanie było BOŻYM planem. Może WSZECHMOGĄCY PAN JEZUS będący ponad czasem, przestrzenią - znający doskonale całą przeszłość, teraźniejszość, przyszłość, ustrzegł mnie przed jakimś zagrożeniem, albo wstrzymał mnie z jakiegoś innego dobrego powodu np. ku porozmawianiu z jakąś konkretną osobą, bo później w sklepie rozmawiałem z różnymi osobami m.in. w kolejce. Gdybym był wcześniej to może byśmy się minęli. Może jakiś kierowca zwrócił uwagę na mój brak ręki i na chrześcijańską bluzę. Nie wiem, ale chwała OJCU i SYNOWI PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za wszelkie ICH czyny. PAN JEZUS który ma daną od OJCA całą wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi wie co robi. PAN JEZUS CHRYSTUS BÓG PRAWDZIWY równy OJCU jest WSZECHMĄDRY a nie my. ON jest WSZECHMOGĄCY a nie my. ON jest NIEOMYLNY a nie my. ON jest DOSKONAŁY, NIESKAZITELNY a nie my. Zawsze i wszędzie bezgranicznie MU ufajmy, a nigdy nie ufajmy własnemu sercu ... " [...]kto ufa Panu, bywa nasycony. (26) Kto ufa własnemu sercu, ten jest głupi [...] " - Biblia = jedyna natchniona nieomylna Księga przez OJCA i SYNA. --- "Dlaczego głupi według Biblii jest ten kto ufa własnemu sercu część 5 - błogosławione chodzenie w wierze i patrzenie przez wiarę wobec JEZUSA CHRYSTUSA PANA ZBAWCY YHVH" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/01/dlaczego-gupi-wedug-biblii-jest-ten-kto.html

"BOŻE plagi, sądy spadające na Egipt wielkim błogosławieństwem łaską m.in. dla Egipcjan od BOGA PRAWDZIWEGO - Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/03/boze-plagi-sady-spadajace-na-egipt.html

  • Proszę o modlitwy za dziećmi brata i siostry w CHRYSTUSIE. Ich synek ma zapalenie krtani, a córeczka ma kaszel, katar i grypę żołądkową. Siostra - [ich mama] też jest zmęczona, osłabiona. Proszę o modlitwy za nimi. To drodzy mi ludzie. To moja BOŻA rodzina - BOŻY ludzie, znamy się osobiście. Moja duchowa rodzina z którą mam społeczność - ważniejsza od cielesnej rodziny.  
  • Proszę też o modlitwy za pewną wierzącą której nie znam osobiście, ale szczerze z serca błogosławię ją -  we wtorek miała mieć operację usunięcia jednej piersi w związku z nowotworem. Nie mam na razie żadnych wieści od niej, ale mam nadzieję w PANU JEZUSIE CHRYSTUSIE że duchowo jest mocna, że sprawa z nowotworem będzie zakończona pomyślnie, no i że wyjdzie z tego wszystkiego duchowo bardzo mocna, wyjdzie z większym duchowym podobieństwem na obraz JEZUSA CHRYSTUSA. 
  • Proszę też o modlitwy za pewną siostrą którą również znam osobiście - która też jest częścią naszej społeczności, to też BOŻA kobieta, droga siostra. Siostra bliższa, ważniejsza nawet od ziemskiej. Proszę za nią o wszelkie błogosławieństwo aby była duchowo mocna, aby była CHRYSTUSOWYM wielkim świadectwem w nowym miejscu zamieszkania. Proszę o modlitwy również za dwójką jej dzieci oraz za jej mężem aby uwierzył w sercu PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI. Aby dostąpił zbawienia i mając nowe serce i nowego ducha rozpoczął wierną służbę dla Zmartwychwstałego BOGA PANA JEZUSA CHRYSTUSA oraz JEGO OJCA. 

"Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, kto nie wchodzi przez drzwi do owczarni, lecz w inny sposób się tam dostaje, ten jest złodziejem i zbójcą. (2) Kto zaś wchodzi przez drzwi, jest pasterzem owiec. (3) Temu odźwierny otwiera i owce słuchają jego głosu, i po imieniu woła owce swoje, i wyprowadza je. (4) Gdy wszystkie swoje wypuści, idzie przed nimi, owce zaś idą za nim, gdyż znają jego głos. (5) Za obcym natomiast nie pójdą, lecz uciekną od niego, ponieważ nie znają głosu obcych. (6) Tę przypowieść powiedział im Jezus, lecz oni nie zrozumieli tego, co im mówił. (7) Wtedy Jezus znowu powiedział: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, Ja jestem drzwiami dla owiec. (8) Wszyscy, ilu przede mną przyszło, to złodzieje i zbójcy, lecz owce nie słuchały ich. (9) Ja jestem drzwiami; jeśli kto przeze mnie wejdzie, zbawiony będzie i wejdzie, i wyjdzie, i pastwisko znajdzie. (10) Złodziej przychodzi tylko po to, by kraść, zarzynać i wytracać. Ja przyszedłem, aby miały życie i obfitowały. (11) Ja jestem dobry pasterz. Dobry pasterz życie swoje kładzie za owce. (12) Najemnik, który nie jest pasterzem, do którego owce nie należą, widząc wilka nadchodzącego, porzuca owce i ucieka, a wilk porywa je i rozprasza, (13) ponieważ jest najemnikiem i nie zależy mu na owcach. (14) Ja jestem dobry pasterz i znam swoje owce, i moje mnie znają. (15) Jak Ojciec mnie zna i Ja znam Ojca, i życie swoje kładę za owce. (16) Mam i inne owce, które nie są z tej owczarni; również i te muszę przyprowadzić, i głosu mojego słuchać będą, i będzie jedna owczarnia i jeden pasterz. (17) Dlatego Ojciec miłuje mnie, iż Ja kładę życie swoje, aby je znowu wziąć. (18) Nikt mi go nie odbiera, ale Ja kładę je z własnej woli. Mam moc dać je i mam moc znowu je odzyskać; taki rozkaz wziąłem od Ojca mego. (19) Tedy znowu powstał rozłam między Żydami z powodu tych słów. (20) I wielu z nich mówiło: Demona ma i szaleje. Dlaczego go słuchacie? (21) Inni mówili: To nie są słowa opętanego przez demona. Czyż demon może otwierać ślepym oczy? (22) Obchodzono wtedy w Jerozolimie uroczystość poświęcenia świątyni. Była zima. (23) I przechadzał się Jezus w świątyni, w przysionku Salomona. (24) Wtedy Żydzi obstąpili go i rzekli mu: Jak długo trzymać będziesz dusze nasze w napięciu? Jeżeli jesteś Chrystusem, powiedz nam wyraźnie. (25) Odpowiedział im Jezus: Powiedziałem wam, a nie wierzycie; dzieła, które Ja wykonuję w imieniu Ojca mojego, świadczą o mnie; (26) lecz wy nie wierzycie, bo nie jesteście z owiec moich. (27) Owce moje głosu mojego słuchają i Ja znam je, a one idą za mną. (28) I Ja daję im żywot wieczny, i nie giną na wieki, i nikt nie wydrze ich z ręki mojej. (29) Ojciec mój, który mi je dał, jest większy nad wszystkich i nikt nie może wydrzeć ich z ręki Ojca. (30) Ja i Ojciec jedno jesteśmy. (31) Żydzi znowu naznosili kamieni, aby go ukamienować. (32) Odrzekł im Jezus: Ukazałem wam wiele dobrych uczynków z mocy Ojca mego; za który z tych uczynków kamienujecie mnie? (33) Odpowiedzieli mu Żydzi, mówiąc: Nie kamienujemy cię za dobry uczynek, ale za bluźnierstwo i za to, że Ty, będąc człowiekiem, czynisz siebie Bogiem. (34) Odpowiedział im Jezus: Czyż w zakonie waszym nie jest napisane: Ja rzekłem: Bogami jesteście? (35) Jeśli nazwał bogami tych, których doszło słowo Boże (a Pismo nie może być naruszone), (36) do mnie, którego Ojciec poświęcił i posłał na świat, wy mówicie: Bluźnisz, dlatego, że powiedziałem: Jestem Synem Bożym? (37) Jeśli nie wykonuję dzieła Ojca mojego, nie wierzcie mi; (38) jeśli zaś wykonuję, to choćbyście mi nie wierzyli, wierzcie uczynkom, abyście poznali i wiedzieli, że we mnie jest Ojciec, a Ja w Ojcu. (39) Tedy znowu starali się go pojmać; lecz On uszedł ich ręki. (40) I znowu odszedł za Jordan, na miejsce, gdzie dawniej Jan chrzcił, i tam pozostał. (41) A wielu do niego przychodziło i mówiło: Jan wprawdzie żadnego cudu nie uczynił, ale wszystko, cokolwiek Jan o nim powiedział, było prawdą. (42) I wielu tam w niego uwierzyło." - Ewangelia Jana rozdział 10 BW

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 10.03.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz