wtorek, 19 kwietnia 2022

Wielkanocny stół demonów fałszywego "innego Jezusa". - Watykan depcze po krwi Chrystusa część 5

 "Bo gdy przychodzi ktoś i zwiastuje innego Jezusa, którego myśmy nie zwiastowali, lub gdy przyjmujecie innego ducha, którego nie otrzymaliście, lub inną ewangelię, której nie przyjęliście, znosicie to z łatwością" - 2 Koryntian 11:4 BW 

Od piątku do wczoraj byłem w Łodzi u mojej CHRYSTUSOWEJ rodziny - u brata, siostry i ich dzieci. Nie miało to nic wspólnego z obchodami Wielkanocy. Od dawna planowaliśmy że ich odwiedzę, ale dopiero teraz PAN JEZUS dał nam wykonanie.  Dla nas to kompletnie zwyczajne dni. W żaden sposób nie obchodzimy tzw. Wielkanocy. My nie bierzemy żadnego udziału w wielkanocnych spotkaniach - ani z naszymi ziemskimi rodzinami, ani z żadnymi innymi ludźmi. Ostatnimi laty będąc w domu wychodziłem z domu na czas tych uroczystości, a w tym roku PAN JEZUS dał być trzy dni poza domem. Gdy ostatnio różni ludzie mówili mi "wesołych świąt" - to odpowiadałem im, że nie obchodzę tych świąt, oraz jak mogłem to mówiłem im prawdę biblijną, prawdziwą drogę zbawienia i życzyłem wszystkiego dobrego.  

 Rzymskokatolickie obchody to religijny bluźnierczy spektakl przeciwko Uwielbionemu Zmartwychwstałemu BOGU PRAWDZIWEMU = JEZUSOWI CHRYSTUSOWI PANU ZBAWCY oraz Jego OJCU. Udział w rzymskokatolickich takich czy innych jego obchodach to grzech, bo jest to służba bożkom czyli demonom, a nie prawdziwemu OJCU i prawdziwemu JEZUSOWI CHRYSTUSOWI. Jest to wspieranie bluźnierczej fałszywej rzymskokatolickiej drogi zbawienia. Udział w tym to anty-świadectwo, anty-ewangelizacja. 

"Idziesz na potępienie i anihilację bez Uwielbionego CHRYSTUSA jako swego PANA BOGA Zbawiciela - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/04/idziesz-na-potepienie-i-anihilacje-bez.html

Wracając do tematu mojego pobytu w Łodzi u mojej CHRYSTUSOWEJ rodziny - to mieliśmy dobry CHRYSTUSOWY czas ku chwale BOGA OJCA i równego MU - PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Dzięki łasce  od NICH - mieliśmy czas w prawdzie, miłości, świętości, a nie w kłamstwach i grzechach. Był czas modlitw, był czas wspólnego czytania i rozważania Biblii. Był czas uwielbienia dla BOGA OJCA przy pieśniach z udziałem gry brata na gitarze. Był czas rozmów na różne tematy duchowe oraz naszego życia w tym świecie. Był czas na wspólną ewangelizację na ulicach Łodzi. Był czas pamiątki Wieczerzy. Był czas pooglądać BOŻE stworzenie - bo byliśmy w ZOO. Był czas również z dziećmi. Dziękczynienie i chwała OJCU i SYNOWI że nas zbawili, że dali nam się poznać, że czynią nas CHRYSTUSOWĄ rodziną, że uczą nas miłować się wzajemnie tak jak umiłował nas PAN JEZUS CHRYSTUS. Jarek, Ania i ich dzieci są mi o wiele bliżsi, o wiele ważniejsi niż cielesna, ziemska rodzina. Ziemska rodzina jest ważna, ale ważniejsza i na pierwszym miejscu jest dla mnie duchowa rodzina - zbawieni w PANU ZBAWICIELU JEZUSIE CHRYSTUSIE którzy pełnią wolę CHRYSTUSOWĄ ... "A gdy On jeszcze mówił do tłumów, oto matka i bracia jego stanęli na dworze, chcąc z nim mówić. (47) I rzekł mu ktoś: Oto matka twoja i bracia twoi stoją na dworze i chcą z tobą mówić. (48) A On, odpowiadając, rzekł temu, co mu to powiedział: Któż jest moją matką? I kto to bracia moi? (49) I wyciągnąwszy rękę ku uczniom swoim, rzekł: Oto matka moja i bracia moi! (50) Albowiem ktokolwiek czyni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten jest moim bratem i siostrą, i matką." - Mateusz 12:46-50 BW.  Proszę o modlitwy za nami abyśmy dzięki łasce CHRYSTUSOWEJ zawsze żyli ku chwale OJCA i SYNA. Abyśmy miłowali ICH DWÓCH z całego : serca, myśli, siły i duszy. Abyśmy pełnili zawsze wolę Zmartwychwstałego PANA BOGA, abyśmy zawsze byli JEGO wiernymi świadkami, abyśmy potężnie wzrastali w tym wszystkim co miłe i dobre w JEGO oczach - ku JEGO oraz OJCA chwale. Aby nikogo z nas nie zabrakła w Nowym Jeruzalem. ... "Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 6 - obecnie piękna BOŻA CHRYSTUSOWA prawdziwa rodzina i przyszła doskonała rodzina w rajskim domu OJCA" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

"Deficyt lub brak wzajemnej miłości agape, bycia rodziną Bożą w codziennym praktycznym życiu - bolączka wielu kościołów część 3 rozkaz z Ew. Jana 13:34, 15:12" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/11/deficyt-lub-brak-wzajemnej-miosci-agape.html

Co do tzw. Wielkanocy. Wyobraź sobie że przy stole między twoimi bliskimi obchodzącymi rzymskokatolicką Wielkanoc - widzisz siedzące demony, a nie widzisz tam PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Siadłbyś do takiego stołu ?? To teraz powiem ci że to nie fikcyjny scenariusz, ale to rzeczywistość tych wszelkich m.in. rzymskokatolickich obchodów. Są tam demony, a nie ma tam prawdziwego CHRYSTUSA JEZUSA. Widząc fizycznymi oczami demony - Wziąłbyś udział w takiej uroczystości ?? Czytałbyś Biblię lub modlił się przy takim stole ?? Na bluźnierczych mszach rzymskokatolickich też czytają Biblię i modlą się, ale demony są tam cały czas mimo że nie widać ich fizycznymi oczami. Tak samo są wśród tych którzy mają rzymskokatolickie obchody m.in. wielkanocne. Rzymski katolicyzm to nie jest Kościół. To jest antykościół. To sekta. Rzymskokatolicki Jezus to fałszywy inny Jezus. To jeden z wielu demonicznych narzędzi do zwodzenia ludzi. Rzymskokatolicki Jezus Chrystus to nie jest prawdziwy JEZUS CHRYSTUS PAN ZBAWICIEL, ale to inny Jezus. Rzymskokatolicka droga zbawienia nie jest prawdziwą DOBRĄ NOWINĄ o ZBAWIENIU z ŁASKI. Rzymskokatolicka droga zbawienia to fałszywa droga zbawienia, to inna droga zbawienia, a nie ma przecież wielu dróg zbawienia = nie ma różnych zbawczych Dobrych Nowin : "Bo gdy przychodzi ktoś i zwiastuje innego Jezusa, którego myśmy nie zwiastowali, lub gdy przyjmujecie innego ducha, którego nie otrzymaliście, lub inną ewangelię, której nie przyjęliście, znosicie to z łatwością" - 2 Koryntian 11:4 BW

Rzymski katolicyzm służy bożkom, służy innemu Jezusowi a nie temu prawdziwemu. Za bożkami stoją demony. Moim zdaniem jakikolwiek udział we wspólnej np. Wielkanocy czy innych duchowych uroczystościach rzymskiego katolicyzmu to wchodzenie w społeczność z demonami, to bycie uczestnikiem stołu demonów ... "Cóż tedy chcę powiedzieć? Czy to, że mięso składane w ofierze bałwanom, jest czymś więcej niż mięsem? Albo że bożek jest czymś więcej niż bałwanem? (20) Nie, chcę powiedzieć, że to, co składają w ofierze, ofiarują demonom, a nie Bogu; ja zaś nie chcę, abyście mieli społeczność z demonami(21) Nie możecie pić kielicha Pańskiego i kielicha demonów; nie możecie być uczestnikami stołu Pańskiego i stołu demonów." - 1 Koryntian 10:19-21 BW

"Demoniczne : ekumenizm, urząd papieża i idolatria. Watykan depcze po krwi Chrystusa część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/11/demoniczne-ekumenizm-urzad-papieza-i.html

Nawet gdyby była kara śmierci za odmowę udziału w wielkanocnych uroczystościach z bliskimi - to wolałbym być zabity niż brać w tym udział. W ostatnich latach wychodziłem na kilka godzin z domu gdy przychodzili goście, a w tym roku PAN JEZUS pozwolił być kilka dni poza domem :) 

"biblijny list Jakuba 2:19 demoniczna pseudo-chrześcijańska wiara m.in. kościoła rzymskokatolickiego" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijny-list-jakuba-219-demoniczna.html

Nawet gdyby moi ziemscy bliscy grozili mi śmiercią jeśli nie usiądę do wielkanocnego stołu z nimi - to dzięki łasce CHRYSTUSA ZBAWICIELA Wszechmogącego wybrałbym śmierć, niż branie udziału w czymś co jest bluźniercze, grzeszne. Skoro rzymski katolicyzm to sekta, a nie Kościół CHRYSTUSA - to w rzymskokatolickich uroczystościach nie ma obecności PANA JEZUSA, ale jest obecność demonów które kryją się za Maryją, za "innym Jezusem", za Maryją [nie mylić z prawdziwą Marią], za kultem świętych itd. Rzymskokatolicki wielkanocny stół to stół demonów, a nie stół CHRYSTUSA PANA. 

Gdyby twoi bliscy byli np. muzułmanami, buddystami, hinduistami to czy wziąłbyś udział w ich duchowych uroczystościach ??? Powiesz : Nie wziąłbym, ponieważ oni służą fałszywym bogom, oni służą bogom. Masz rację, ale jeśli nie widzisz że te same demony stoją za rzymskokatolickimi bożkami to jesteś zwiedziony w tym temacie. Jeśli nie widzisz że rzymskokatolicki Jezus to inny Jezus - to szatan cię oszukał. Na islam, buddyzm, hinduizm i inne byś się nie nabrał, a więc szatan zwiódł cię przybierając postać niby Jezusa rzymskokatolickiego. Wmówił ci że ten "inny Jezus" nie jest inny - ale że to ten sam w którego wierzysz i ty. Czy bliscy są rzymskimi katolikami, czy są buddystami, muzułmanami itd. - to nie wziąłbym ani z jednymi, ani z drugimi udziału w ich duchowych uroczystościach. Prawdziwego JEZUSA CHRYSTUSA nie ma pośród ich uroczystości, ale są demony. Społeczność z demonami to grzech. Wg mnie jakikolwiek udział w wielkanocnych czy innych duchowych obchodach np. rzymskiego katolicyzmu to grzeszna społeczność z demonami które stoją za bożkami dla których są te różne obchody duchowe.  

Obchody 24-25 grudnia obrzydliwością bluźnierstwem wobec BOGA Zbawiciela. Dlaczego biblijni chrześcijanie nie powinni spotykać się 24 i 25 grudnia część 3" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/12/obchody-24-25-grudnia-obrzydliwoscia.html

"Dlaczego biblijni chrześcijanie nie powinni spotykać się 24 i 25 grudnia część 2 - bluźnierstwa wobec CHRYSTUSA YHVH" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/12/dlaczego-biblijni-chrzescijanie-nie.html

Kiedyś jako nieświadomy młody wierzący brałem sam udział w grudniowych i wielkanocnych świętach. To nie PAN JEZUS mnie tam posłał, ale sam się tam posłałem słuchając swojego zwodniczego serca. PAN JEZUS nie posyła do grzechu. Sam siebie posłałem w swoim ówczesnym zaślepieniu odnośnie tych tematów. Np. nie dzieliłem się opłatkiem czy jajkiem, ale sama moja obecność dziś widzę że była grzeszna. Myślałem sobie że to będzie ku ewangelizacji bliskich, ale to wszystko ma wg mnie odwrotny skutek. Sam się tym zbrudziłem, sam dałem antyświadectwo, mylne sygnały dla bliskich. Udział w tym wg mnie przynosi odwrotny zły skutek. To wg mnie anty-ewangelizacja. Udział w czymś grzesznym, kłamliwym nie może być ku dobru, nie jest błogosławione. Gdyby PAN JEZUS błogosławił takie zachowania to zachęcałby nas do dalszego takiego zachowania, a to zniszczyłoby nas i innych. Wg mnie jedynym wyjściem jest kompletne, absolutne odcięcie się od wszelkich duchowych uroczystości rzymskokatolickich. Nie bójmy się ostawić naszym bliskim czerwonej nieprzekraczalnej CHRYSTUSOWEJ linii. Nie bójmy się cierpienia, odrzucenia, prześladowania czy śmierci z powodu prawdy, świętości PANA JEZUSA. .... "I z mego powodu zawiodą was przed namiestników i królów, abyście złożyli świadectwo przed nimi i poganami. (19) A gdy was wydadzą, nie troszczcie się, jak i co macie mówić; albowiem będzie wam dane w tej godzinie, co macie mówić. (20) Bo nie wy jesteście tymi, którzy mówią, lecz Duch Ojca waszego, który mówi w was. (21) A wyda na śmierć brat brata i ojciec syna i powstaną dzieci przeciwko rodzicom i przyprawią ich o śmierć. (22) I będziecie w nienawiści u wszystkich dla imienia mego, ale kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony." [...] Każdego więc, który mię wyzna przed ludźmi, i Ja wyznam przed Ojcem moim, który jest w niebie; (33) ale tego, kto by się mnie zaparł przed ludźmi, i Ja się zaprę przed Ojcem moim, który jest w niebie. (34) Nie mniemajcie, że przyszedłem, przynieść pokój na ziemię; nie przyszedłem przynieść pokój, ale miecz. (35) Bo przyszedłem poróżnić człowieka z jego ojcem i córkę z jej matką, i synową z jej teściową. (36) Tak to staną się wrogami człowieka domownicy jego. (37) Kto miłuje ojca albo matkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien; i kto miłuje syna albo córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien. (38) I kto nie bierze krzyża swego, a idzie za mną, nie jest mnie godzien. (39) Kto stara się zachować życie swoje, straci je, a kto straci życie swoje dla mnie, znajdzie je." - Ewangelia Mateusza 10 -- prawda CHRYSTUSA dzieli ludzi, ale to wina tych którzy odrzucają prawdę CHRYSTUSOWĄ, a nie tych którzy się trzymają wiernie PANA ZBAWICIELA. Pokój z bliskimi czy z innymi ludźmi kosztem CHRYSTUSOWEJ prawdy świętości - to diabelski pokój. 

"Ten zaś sługa, który znał wolę pana swego, a nic nie przygotował i nie postąpił według jego woli, odbierze wiele razów. (48) Lecz ten, który nie znał, choć popełnił coś karygodnego, odbierze niewiele razów. Komu wiele dano, od tego wiele będzie się żądać, a komu wiele powierzono, od tego więcej będzie się wymagać. (49) Ogień przyszedłem rzucić na ziemię i jakżebym pragnął, aby już płonął. (50) Chrztem mam być ochrzczony i jakże jestem udręczony, aż się to dopełni. (51) Czy myślicie, że przyszedłem, by dać ziemi pokój? Bynajmniej, powiadam wam, raczej rozdwojenie. (52) Odtąd bowiem pięciu w jednym domu będzie poróżnionych; trzej z dwoma, a dwaj z trzema; (53) będą poróżnieni ojciec z synem, a syn z ojcem, matka z córką, a córka z matką, teściowa ze swą synową, a synowa z teściową." - Łukasz 12:47-53

Wielu kocha bardziej ludzi niż Doskonałego BOGA STWÓRCĘ, PANA i ZBAWICIELA ... "A szły za nim liczne tłumy, i obróciwszy się, rzekł do nich: (26) Jeśli kto przychodzi do mnie, a nie ma w nienawiści ojca swego i matki, i żony, i dzieci, i braci, i sióstr, a nawet i życia swego, nie może być uczniem moim. (27) Kto nie dźwiga krzyża swojego, a idzie za mną, nie może być uczniem moim. (28) Któż bowiem z was, chcąc zbudować wieżę, nie usiądzie najpierw i nie obliczy kosztów, czy ma na wykończenie? (29) Aby gdy już położy fundament, a nie może dokończyć, wszyscy, którzy by to widzieli, nie zaczęli naśmiewać się z niego, (30) mówiąc: ten człowiek zaczął budować, a nie mógł dokończyć. (31) Albo, który król, wyruszając na wojnę z drugim królem, nie siądzie najpierw i nie naradzi się, czy będzie w stanie w dziesięć tysięcy zmierzyć się z tym, który z dwudziestoma tysiącami wyrusza przeciwko niemu? (32) Jeśli zaś nie, to gdy tamten jeszcze jest daleko, wysyła poselstwo i zapytuje o warunki pokoju. (33) Tak więc każdy z was, który się nie wyrzeknie wszystkiego, co ma, nie może być uczniem moim. (34) Dobrą rzeczą jest sól; jeśli jednak sól zwietrzeje, czym ją przyprawić? (35) Nie nadaje się ani do ziemi, ani do nawozu; precz ją wyrzucają. Kto ma uszy do słuchania, niechaj słucha." - Ewangelia Łukasza 14 BW

Rzymski katolicyzm z tymi swoimi obchodami to pośmiewisko z prawdziwego JEZUSA CHRYSTUSA, to bluźnierczy system przeciwko OJCU i SYNOWI. Ich obchody to bluźniercze pośmiewiska, które są ohydne w oczach Zmartwychwstałego Wszechmogącego BOGA PRAWDZIWEGO. Kiedyś w to uderzy, zburzy, usunie, a ja nie zamierzam popierać swoim udziałem tego diabelskiego rzymskokatolickiego systemu udającego chrześcijaństwo. 

Wielu nienawidzi funkcjonariuszy rzymskokatolickich, ale ja nie nienawidzę żadnych ludzi. Rzymskokatolickie kapłaństwo to demoniczny wynalazek. Ci ludzie nie są moimi braćmi, ale są bliźnimi których mam miłować jak siebie samego. To nie znaczy że mam brać udział w ich obchodach czy ich nie napominać do nawrócenia, pokuty. Mam trzymać się z dala od ich nauki i praktyk, a jak jest możliwość to głosić im prawdę której nie znają ... "dwie grzeszne skrajności - ekumenizm z Rzymem i nienawiść wobec kapłanów rzymskokatolickich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/10/dwie-grzeszne-skrajnosci-ekumenizm-z.html

Funkcjonariusze rzymskokatoliccy są zwodzeni od małego, nie znają prawdy, są w niewoli grzechu jak i ja, my kiedyś byliśmy. W miłości do bliźniego modlę się za nimi o ich nawrócenie, zbawienie. "Nie potrzebujesz księży i hostii do przebaczenia, zbawienia część 2 - pseudo-duchowy pokarm nie przyniesie owocu ducha" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/nie-potrzebujesz-ksiezy-i-hostii-do.html

Używanie osoby BOGA, osoby JEZUSA CHRYSTUSA do swych bałwochwalczych uroczystości czy innych grzesznych rzeczy - to również grzeszne używanie imienia PANA BOGA nadaremno. Ten świat i m.in. rzymski katolicyzm - używają osoby BOGA jak rekwizytu, jak przedmiotu. Jeden z wielu przykładów grzesznego używanie imienia PANA BOGA nadaremno. Nie mam zamiaru przykładać do tego ręki swoim takim czy innym udziałem w m.in. rzymskokatolickich uroczystościach. ... "Od wszelkiego rodzaju zła z dala się trzymajcie." - 1 Tesaloniczan 5:22 BW ______ "Od wszelkiego pozoru zła powstrzymujcie się." - UBG 

Ile również m.in. w rzymskim katolicyzmie pogańskich elementów i "tradycji" zaczerpniętych od pogan - pogańskich rzeczy przerobionych niby na chrześcijańskie, ale z prawdziwym chrześcijaństwem to wszystko nie ma nic wspólnego. Nie można niczego pogańskiego przerobić na chrześcijańskie. Sekta rzymskokatolicka zwodziła i zwodzi od początku swego zaistnienia w 4 wieku gdy wydano dekrety teodozjańskie. Rzymski katolicyzm nie ma 2000 lat, ale około 1600. 

"Nie chodźcie w obcym jarzmie z niewiernymi; bo co ma wspólnego sprawiedliwość z nieprawością albo jakaż społeczność między światłością a ciemnością? (15) Albo jaka zgoda między Chrystusem a Belialem, albo co za dział ma wierzący z niewierzącym? (16) Jakiż układ między świątynią Bożą a bałwanami? Myśmy bowiem świątynią Boga żywego, jak powiedział Bóg: Zamieszkam w nich i będę się przechadzał pośród nich, I będę Bogiem ich, a oni będą ludem moim. (17) Dlatego wyjdźcie spośród nich i odłączcie się, mówi Pan, I nieczystego się nie dotykajcie; A ja przyjmę was (18) I będę wam Ojcem, a wy będziecie mi synami i córkami, mówi Pan Wszechmogący;" - 2 Koryntian 6 BW --- Ci którzy wzięli udział ze swoimi bliskimi w rzymskokatolickiej wielkanocy niech odpowiedzą sobie na te moje przykładowe słowa : Nie chodźcie w obcym jarzmie z rzymskim katolicyzmem; bo co ma wspólnego sprawiedliwość z rzymskim katolicyzmem albo jakaż społeczność między światłością a rzymskim katolicyzmem? (15) Albo jaka zgoda między Chrystusem a rzymskim katolicyzmem, albo co za dział ma wierzący z rzymskim katolicyzmem? (16) Jakiż układ między świątynią Bożą a rzymskim katolicyzmem? Myśmy bowiem świątynią Boga żywego, jak powiedział Bóg: Zamieszkam w nich i będę się przechadzał pośród nich, I będę Bogiem ich, a oni będą ludem moim. (17) Dlatego wyjdźcie spośród rzymskiego katolicyzmu i odłączcie się, mówi Pan, I rzymskiego katolicyzmu się nie dotykajcie; A ja przyjmę was (18) I będę wam Ojcem, a wy będziecie mi synami i córkami, mówi Pan Wszechmogący" --------- oczywiście zamiast rzymskiego katolicyzmu można postawić tysiące innych rzeczy oraz osób. 

Kościół to Kościół. Sekta to sekta. Tam gdzie m.in. fałszywa droga zbawienia tam sekta. Tam gdzie sekta = tam jest co najwyżej fałszywy - inny Jezus.  Rzymski katolicyzm to sekta. Prawdziwy JEZUS - JEZUS CHRYSTUS BÓG PRAWDZIWY przebywa na ziemi jedynie w Kościele czyli w swych prawdziwie zbawionych, ale nie ma GO w sekcie. W sekcie są demony. W duchowych uroczystościach sekty są demony. Branie udziału w duchowych uroczystościach sekty to społeczność z demonami, to grzech. To że ktoś nie dzieli się opłatkiem czy jajkiem czy zrobi coś innego w czasie tych obchodów rzymskokatolickich - to nie znaczy że nie zgrzeszył. Skoro to stół demonów to każdy w tym udział jest grzechem. To że mąż pójdzie do prostytutki i nie współżyje z nią, ale "tylko" się z nią przytula lub obmacuje lub całuje - to nie ważne. Zdradził swoją żonę, okazał jej niewierność. Zgrzeszył. 

"Watykan depcze po krwi Chrystusa część 3 - gorszy grzech i gorsza obrzydliwość niż seks homoseksualny i marsze LGBT" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/12/watykan-depcze-po-krwi-chrystusa-czesc.html

"Utył Jeszurun i wierzga -Utyłeś, stłuściałeś, zgrubiałeś - I porzucił Boga, który go stworzył, Znieważył skałę zbawienia swojego. (16) Pobudzili jego zazdrość cudzymi bogami, Podniecili go obrzydliwościami, (17) Składali ofiary demonom, które nie są bogami, Bogom, których ojcowie wasi nie znali, Nowym, które nie dawno się pojawiły. (18) Skałę, która cię zrodziła, zaniedbałeś, Zapomniałeś Boga, który cię w boleściach na świat wydał." - 5 Mojżeszowa 32 BW

"Nie wytępili ludów Tak, jak Pan im nakazał, (35) Ale zmieszali się z poganami I nauczyli się ich czynów(36) Oddawali cześć ich bałwanom, Które stały się dla nich pułapką (37) Ofiarowali demonom Synów swych i córki swoje. (38) Wylewali krew niewinną, Krew synów i córek swoich, Które ofiarowali bałwanom Kanaanu, I skalana była ziemia krwią" - Psalm 106 BW ________ "Gdy Pan, Bóg twój, wprowadzi cię do ziemi, do której idziesz, aby ją objąć w posiadanie, wypędzi przed tobą wiele narodów: Chetejczyków, Girgazyjczyków, Amorejczyków, Kananejczyków, Perezyjczyków, Chiwwijczyków i Jebuzejczyków, siedem narodów liczniejszych i potężniejszych niż ty, (2) i wyda je Pan, Bóg twój, tobie, i ty je wytracisz: Obłożysz je klątwą, nie zawrzerz z nimi przymierza ani się nad nimi nie zlitujesz. (3) Nie będziesz z nimi zawierał małżeństw. Swojej córki nie oddasz jego synowi, a jego córki nie weźmiesz dla swojego syna, (4) gdyż odciągnęłaby ode mnie twojego syna i oni służyliby innym bogom. Wtedy zapłonąłby przeciwko wam gniew Pana i szybko by cię wytępił. (5) Lecz tak z nimi postąpicie: ołtarze ich zburzycie, pomniki ich potłuczecie, święte ich drzewa wytniecie i ich podobizny rzeźbione w ogniu spalicie. (6) Gdyż ty jesteś świętym ludem Pana, Boga twego. Ciebie wybrał Pan, Bóg twój, spośród wszystkich ludów na ziemi, abyś był jego wyłączną własnością" - Księga Powtórzonego Prawa 7 BW --   Starotestamentowi Izraelici wchodzący do Kanaanu nie mieli zawierać przymierza z tamtymi mieszkańcami. Nie mieli łączyć się z nimi. Mieli kompletnie zburzyć, zniszczyć ich bałwany, ich bożki. My w nowym przymierzu - nie mamy walczyć fizycznie z ludźmi. Nie mamy izolować się od ludzi, ale duchowo mamy być oddzieleni - nie brać żadnego udziału w ich grzechach. Nie mamy niszczyć czyichś fizycznych bożków, ale mamy nie mieć żadnego duchowego kontaktu demonami które stoją za bożkami m.in. rzymskiego katolicyzmu. Udział jakikolwiek w duchowych obchodach rzymskiego katolicyzmu np. jako kolacja wigilijna czy śniadanie wielkanocne z rzymskimi katolikami - to stół demonów, to społeczność z demonami które stoją za bożkami rzymskokatolickimi m.in. za fałszywym, innym Jezusem na którego wielu się nabrało. Sam jak pisałem wyżej - kiedyś się nabrałem diabłu na to i brałem udział ze swoimi ziemskimi bliskimi w ich rzymskokatolickich obchodach myśląc że "inny Jezus" nie jest inny ..."Bo gdy przychodzi ktoś i zwiastuje innego Jezusa, którego myśmy nie zwiastowali, lub gdy przyjmujecie innego ducha, którego nie otrzymaliście, lub inną ewangelię, której nie przyjęliście, znosicie to z łatwością" - 2 Koryntian 11:4 BW 

"Maryja BOGINI rzymskokatolicka - transformacja od Marii człowieka do BOGINI. Upadek dogmatów maryjnych część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/01/maryja-bogini-rzymskokatolicka.html

Salomon pozwolił aby żony przeciągnęły go na stronę swoich bożków. Bracie, siostro nie pozwól sobie brać udział w jakichkolwiek duchowych uroczystościach rzymskiego katolicyzmu. Nie daj się przeciągnąć żadnym ludziom nawet najbliższym. Miłuj CHRYSTUSA bardziej niż siebie i wszystkich innych ludzi. Nie idź na żadne układy, kompromisy z grzechem, kłamstwami. To że nie widzisz swoimi fizycznymi oczami demonów nie znaczy że nie ma w danym miejscu ich obecności. To że tobie się coś wydaje że nie jest grzeszne nie znaczy że tak nie jest. Mamy opierać się na niezmiennym nieomylnym natchnionym Słowie PANA JEZUSA, a nie na tym co nam się wydaje. 

Osobiście nie chcę mieć nic wspólnego z żadnymi uroczystościami rzymskiego katolicyzmu. Nie ważne co pomyślą sobie czy zrobią ludzie że nie biorę udziału w ich duchowych uroczystościach. Jedynym moim zdaniem czystym podejściem jest kompletnie, absolutne nie dotykanie, nie wchodzenie w te duchowe uroczystości. Salomon miał dwa BOŻE objawienia, a jednak posłuchał swojego serca a nie BOGA. Dasz diabłu palec to weźmie w końcu rękę, a następnie głowę. Nie igrajmy z grzechem, z demonami bo skończymy w jeziorze ognia i siarki. Nie miejmy nic wspólnego z rzymskim katolicyzmem, ani z innymi sektami, bałwochwalczym systemami. 

"Dlaczego lepiej unikać Biblii Tysiąclecia - 1000 błędów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/07/dlaczego-lepiej-unikac-biblii.html

Jeśli miłujesz siebie czy m.in. bliskich ludzi bardziej niż CHRYSTUSA to pokutuj póki czas, bo nie możesz być w takim stanie serca JEGO uczniem. W takim stanie serca prędzej czy później duchowo całkowicie odpadniesz jak Judasz, Demas i wielu innych. Jeśli wziąłeś udział np. w rzymskokatolickich obchodach wielkanocnych ze swoją rodziną czy z innymi ludźmi  - to zgrzeszyłeś. Pokutuj przez ZBAWCĄ z tego grzechu i polegając na NIM - na mocy JEGO obecności w sobie, więcej już nie rób tak. 

Takie jest moje zdanie, moja opinia na powyższe tematy, ale ty nie polegaj ślepo na moim zrozumieniu biblijnym. Nie wierz mi ślepo. Polegaj na Nieomylnym Doskonałym Wszechwiedzącym Wszechmogącym PANU JEZUSIE ZBAWICIELU, a nie na mnie, nie na innych ludziach, nie na swoim sercu. Ja się mogę mylić, ale nigdy się nie pomylił i nie pomyli PAN ZBAWICIEL JEZUS CHRYSTUS. To ON jest BOGIEM PRAWDZIWYM któremu OJCIEC dał wszelką moc władzę w niebie i na ziemi. Proś PANA ZBAWCĘ o mądrość, prawidłowe zrozumienie oraz wykonywanie JEGO Słów. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 19.04.2022 Puławy , Dominik Marzec 


2 komentarze:

  1. Dzięki Bogu Ojcu i Panu Jezusowi Chrystusowi za twoją wizytę u nas bracie, jesteś najbliższą nam rodziną tak jak siostra Justyna. Był to wielki czas wzmocnienia i trwajmy w wierze, że spotkamy się ponownie za pozwoleniem Pana Jezusa w najbliższym czasie. :)
    Bogu dzięki za to, że nas wyrwał z tych pustych rytuałów, które prezentują przeróżne instytucje.

    Wszelkich łask i błogosławieństw bracie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amen. Dzięki IM DWÓM za wszystko. Jak pozwolą to do zobaczenia w przyszłym tygodniu :)
      Również dla was umiłowani wszelkich CHRYSTUSOWYCH : łask, błogosławieństw i odpowiednich darów.
      pozdrowienia :)

      Usuń