piątek, 2 czerwca 2023

Mój złamany palec nogi, złe wyniki morfologii --- Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część XL

 

Dziś byłem w poradni ortopedycznej. Okazało się że mam złamany palec u lewej stopy. Sytuacja jednak dzięki BOGU Prawdziwemu nie jest zła ... Jak doszło do złamania ?? Sytuacja miała miejsce ponad miesiąc temu - blisko pięć tygodni temu w domu. Był dzień jak co dzień, a właściwie to noc - wstałem w środku nocy do łazienki. Było bardzo ciemno [przysłonięte okno + wyłączanie nocnego oświetlenia na osiedlu], a ja byłem mocno zaspany. Często zdarza mi się wstawać w nocy do łazienki i rzadko kiedy jestem wtedy zaspany. Tej nocy było inaczej. Poszedłem "na pamięć", źle oceniłem futrynę w pokoju i wszedłem lewą nogą w ścianę, a właściwie to w listwę przypodłogową. Bardzo mocno się uderzyłem, ale poszedłem spokojnie do łazienki i dalej spać. Stoa i palec były mocno opuchnięte, bez butów po domu w miarę dobrze mi się chodziło. Mocno pobolewało gdy wyszedłem w butach na dwór. o kilku dniach i tutaj było polepszenie. Nie widziałem potrzeby aby iść do lekarza - myślałem że kilka dni i będzie po problemie. Opuchlizna, zasiniaczenie ze stopy zeszło, ale opuchlizna na palcu i lekkie pobolewanie utrzymuje się po dziś dzień. Z tego względu udałem się do ortopedy. BOGU Prawdziwemu dzięki za tego lekarza - przyjął mnie przed terminem, bo normalnie miałem na "cito" termin na 14 czerwca. 

Jest ponad miesięczne złamanie. Nie ma przemieszczenia. Opuchlizna czy zrastanie się mogą trwać jeszcze nawet około miesiąca. Nie jestem uziemiony, nie potrzebuję gipsu, ale nadal chcę minimalizować chodzenie, nie przemęczać stopy. 

Będąc kilka razy w przychodniach w ostatnim czasie [a także w drodze do nich i z nich]  w związku z m.in. z tym palcem,oraz badaniami morfologii - mogłem dzięki łasce OJCA i PANA ZBAWICIELA - podzielić się zbawczym świadectwem z wieloma osobami - m.in. z różnymi chorymi, cierpiącymi osobami. Mogłem podzielić się również swoim świadectwem wokół mojego wypadku drogowego sprzed 7 lat, gdy byłem w stanie krytycznym i w którym straciłem lewą rękę. PAN dał też tam spotkać kilka znajomych osób, a nawet lekarza którego nie poznałem, a który sam przypomniał mi że kiedyś już rozmawialiśmy w parku, że opowiadałem mu swoją historię. Rozmawialiśmy wtedy o BOGU, o wypadku. Rozmowę sobie przypomniałem, ale twarzy nie pamiętałem😊. 

PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus który zasiada po prawicy swojego OJCA i który ma wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi - pokazuje mi kolejny raz że to co złe obraca ku dobru, ku BOŻEJ chwale. Kolejna lekcja, kolejny przykład żeby bezgranicznie Mu ufać, żeby patrzeć z wiarą na wszystko że ON panuje nad wszystkim, troszczy się, pomaga, obraca ku dobru różne nawet złe rzeczy w życiu zbawionych, przemieniając nas na większe swoje podobieństwo w naszym charakterze, sercu. Wierzę że są w tym m.in. moim złamanym palcu =  różne doczesne, a przede wszystkim duchowe dobre lekcje dla mnie, które gdy przyjmę, odrobię je, to będę wewnętrznie, w charakterze bardziej podobny do CHRYSTUSA. Będę wierzę duchowo mocniejszy trwając w zaufaniu, poddaniu, posłuszeństwie Jemu i OJCU. Proszę o modlitwy za mną - za tym, ale proszę też o modlitwy aby dzięki BOGU, dzięki Jego łasce : palec się dobrze zrósł, opuchlizna zeszła, nie było żadnych komplikacji.

 Historia, świadectwo z moim pękniętym barkiem sprzed 4 lat : "W ognistym piecu cierpienia - Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część " - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/01/w-ognistym-piecu-cierpienia-jak.html


Poza złamanym palcem miałem też ostatnio badania morfologii. Lekarz rodzinna zleciła badanie stwierdzając że dawno nie miałem badań. BOGU dzięki i za tą panią lekarz. Nie wszystkie parametry morfologii wyszły mi dobrze. Na tą chwilę mam stwierdzoną [chyba lekką ??] anemię. W związku z tym miałem też RTG płuc i będę miał USG brzucha za kilka dni. Będę miał też jedno badanie krwi w kontekście jakiegoś chyba parametru płytek krwi ......................... Patrzę i chcę patrzeć okiem wiary, pozytywnie i na to wszystko bez względu na dalsze wyniki. Wierzę że i tu jest dobro BOŻE, a jakie dokładnie ?? Nie zawsze i wszystko musimy rozumieć, ale zawsze miejmy pewność że doskonały BÓG panuje nad wszystkim, nigdy się nie pomylił, nie myli i nigdy nie pomyli .... Skoro Zmartwychwstały BÓG Prawdziwy wraz z OJCEM współdziałają we wszystkim ku dobru z tymi którzy ICH miłują, to nawet w umieraniu, w śmierci możemy być spokojni. Nie trzeba rozumieć BOŻEGO planu żeby Mu ufać. Skoro mamy pewność że działa z nami, przez nas we wszystkim ku dobremu, to możemy w każdych nawet niezrozumiałych rzeczach, najgorszych okolicznościach być ufni, a w tej ufności : spokojni i silni. Ufnie, spokojnie możemy nawet umrzeć wiedząc że PAN nas wzbudzi kiedyś w nowym obiecanych ciałach, że będzie z Nim i z OJCEM na zawsze w Ich rajskim domu, w doskonałym nowym świecie. Najważniejsze to aby trwać w zbawieniu, wytrwać w zbawieniu do końca, nie utracić tego zbawienia, a jest takie niebezpieczeństwo, ponieważ wytrwanie w zbawieniu oparte jest na ufnej miłości do OJCA i PANA ZBAWICIELA, a ufną miłość - prawdziwą miłość można utracić. Strzeżmy swoich serc, pilnujmy swoich serc aby miłować OJCA i PANA ZBAWICIELA z całego : serca, myśli, siły, duszy.

Proszę też o modlitwy o mądrość w sprawie anemii, w sprawie prawidłowego zdrowego zwiększenia żelaza w organizmie. Proszę o modlitwy za mną, by wyniki RTG płuc i badanie USG brzucha były dobre. Proszę aby powtórne badanie krwi było dobre, aby nie było w nich nic groźnego. Przede wszystkim proszę o modlitwy za mną abym bez względu na stan ciała - był duchowo zdrowo, był bogaty w BOGU, abym wytrwał w zbawieniu do końca. Abym błogosławił, chwalił, czcił : OJCA i PANA ZBAWICIELA bez względu na stan ciała, nawet w najgorszych chorobach, w najgorszych okolicznościach, nawet w umieraniu abym czcił ICH w duchu i prawdzie, żebym dziękował za wszystko IM oraz błogosławił, chwalił ICH do końca jak to jest Im miłe - w świętości, miłości, prawdzie. 

Proszę też o modlitwy abym będąc w przychodniach był dobrym Chrystusowym świadkiem w czynach i słowach wobec ludzi, których PAN postawi na mojej drodze i żeby oni mieli otwarte, szczere serca ku wierze w PANA ZBAWICIELA, bo nie chcę nikomu się narzucać. BÓG nie chce nikogo ze strachu czy z przymusu, ale tylko i wyłącznie z miłości, którą sam pierwszy okazał wszystkim ludziom czego niepodważalnym, ponadczasowym dowodem jest doskonała ofiara Mesjasza na krzyżu za grzechy świata. 

Wspomnijmy w modlitwie też za służbami medycznymi, za pacjentami, z chorymi ... 

"A wiemy, że Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują, to jest z tymi, którzy według postanowienia jego są powołani. (29) Bo tych, których przedtem znał, przeznaczył właśnie, aby się stali podobni do obrazu Syna jego, a On żeby był pierworodnym pośród wielu braci" - List apostoła Pawła do Rzymian 8:28-29 BW ............................ " A wiemy, że wszystko współdziała dla dobra tych, którzy miłują Boga, to jest tych, którzy są powołani według postanowienia Boga. (29) Tych bowiem, których on przedtem znał, tych też przeznaczył, aby stali się podobni do obrazu jego Syna, żeby on był pierworodny między wieloma braćmi" - UBG -- wierzę że wszystko, a więc i te moje obecne cielesne dolegliwości są używane przez BOGA aby był bardziej podobny w charakterze do obrazu Chrystusa, więc do końca życia i we wszystkim, na wszystko chcę patrzeć dobrym okiem ufnej wiary wobec OJCA i PANA ZBAWICIELA, wobec Ich ponadczasowych : przykazań, nauk, obietnic ......... "Dlatego nie upadamy na duchu; bo choć zewnętrzny nasz człowiek niszczeje, to jednak ten nasz wewnętrzny odnawia się z każdym dniem. (17) Albowiem nieznaczny chwilowy ucisk przynosi nam przeogromną obfitość wiekuistej chwały, (18) nam, którzy nie patrzymy na to, co widzialne, ale na to, co niewidzialne; albowiem to, co widzialne, jest doczesne, a to, co niewidzialne, jest wieczne." - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 3:16-18 BW

"Powiedział im też podobieństwo o tym, że powinni zawsze się modlić i nie ustawać, (2) mówiąc: Był w jednym mieście pewien sędzia, który Boga się nie bał, a z człowiekiem się nie liczył. (3) Była też w owym mieście pewna wdowa, która go nachodziła i mówiła: Weź mię w obronę przed moim przeciwnikiem. (4) I przez długi czas nie chciał. Potem zaś powiedział sobie: Chociaż i Boga się nie boję ani z człowiekiem się nie liczę, (5) jednak ponieważ naprzykrza mi się ta wdowa, wezmę ją w obronę, by w końcu nie przyszła i nie uderzyła mnie w twarz. (6) I rzekł Pan: Słuchajcie, co ten niesprawiedliwy sędzia powiada! (7) A czyżby Bóg nie wziął w obronę swoich wybranych, którzy wołają do niego we dnie i w nocy, chociaż zwleka w ich sprawie? (8) Powiadam wam, że szybko weźmie ich w obronę. Tylko czy Syn Człowieczy znajdzie wiarę na ziemi, gdy przyjdzie?" - Ewangelia Łukasza 18:1-8 BW

"Psalm Dawida, gdy zmienił swoje zachowanie przed Abimelekiem i wypędzony przez niego, odszedł. Będę błogosławił PANA w każdym czasie, jego chwała zawsze będzie na moich ustach. (2) Moja dusza będzie się chlubić PANEM; pokorni to usłyszą i rozradują się. (3) Uwielbiajcie PANA ze mną i wspólnie wywyższajmy jego imię." - Psalm 34:1-3 UBG

"Nie lękaj się cierpień, które mają przyjść na cię. Oto diabeł wtrąci niektórych z was do więzienia, abyście byli poddani próbie, i będziecie w udręce przez dziesięć dni. Bądź wierny aż do śmierci, a dam ci koronę żywota. " - Objawienie Jana 2:10 BW

"Wtedy Job powstał, rozdarł szaty i ogolił głowę; potem padł na ziemię i oddał pokłon, (21) i rzekł: Nagi wyszedłem z łona matki mojej i nagi stąd odejdę. Pan dał, Pan wziął, niech będzie imię Pańskie błogosławione. (22) W tym wszystkim nie zgrzeszył Job i nie wypowiedział nic niestosownego przeciwko Panu." - Księga Hioba 1:20-22 BW

"I rzekła doń jego żona: Czy jeszcze trwasz w swojej pobożności? Złorzecz Bogu i umrzyj! (10) Odpowiedział jej: Mówisz, jak mówią kobiety nierozumne. Dobre przyjmujemy od Boga, czy nie mielibyśmy przyjmować i złego? W tym wszystkim nie zgrzeszył Job swymi usty." - Księga Hioba 2:9-10 BW

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html
"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 02.06.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz