wtorek, 8 sierpnia 2023

Prośba o modlitwy za pewną bardzo ciężko chorą osobę w szpitalu, która jest niezbawiona ...

 

Chciałem prosić cię zbawiony bracie, zbawiona siostro którzy czytacie ten wpis - o modlitwę za bliską osobą brata Jarka - brata w PANU Jezusie Chrystusie. Ta bliska mu osoba jest bardzo ciężko chora, ta bliska mu osoba jest obecnie w szpitalu, a co najgorsze jest niezbawiona. W pierwszej kolejności ta osoba potrzebuje zbawienia w zmartwychwstałym PANU, ZBAWICIELU, BOGU Prawdziwym Jezusie Chrystusie. Na pierwszym miejscu mojej modlitwy jest aby ta osoba była zbawiona, miała obietnicę życia wiecznego. Na drugim miejscu mojej modlitwy jest zdrowie cielesnej tej osoby, doczesne życie. 

Gdy cierpi osoba którą się kocha, to cierpienie tej osoby jest też szczególnym cierpieniem jego bliskich. Modlę się za bratem Jarkiem, za jego żoną - siostrą w Chrystusie, ich dziećmi oraz innymi bliskimi osoby tamtej ciężko chorej osoby. 

Gdy pojawia się cierpienie, to wiara jest próbowana i oby nasza zbawcza wiara nigdy w nas nie zamarła bez względu jakie cierpienia przyjdą na nas na naszych bliskich czy na świat. Trwając w zbawczej wierze - w bezgranicznym zaufaniu, poddaniu wobec OJCA Niebiańskiego i Zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA zbawcza wiara nie osłabnie. Duchowa moc, duchowe siły nie tylko nie będą maleć, ale można być silniejszym, mocniejszym duchowo, bardziej w sercu, charakterze na podobieństwo Jezusa Chrystusa. Tego sobie i wam życzę bo wszyscy [zbawieni i niezbawieni] mają i będą mieć różne cierpienia. ___________________________ " Czemu więc mówisz, Jakubie, i powiadasz, Izraelu: Zakryta jest moja droga przed Panem, a moja sprawa do mojego Boga nie dochodzi? (28) Czy nie wiesz? Czy nie słyszałeś? Bogiem wiecznym jest Pan, Stwórcą krańców ziemi. On się nie męczy i nie ustaje, niezgłębiona jest jego mądrość. (29) Zmęczonemu daje siłę, a bezsilnemu moc w obfitości. (30) Młodzieńcy ustają i mdleją, a pacholęta potykają się i upadają, (31) lecz ci, którzy ufają Panu, nabierają siły, wzbijają się w górę na skrzydłach jak orły, biegną, a nie mdleją, idą, a nie ustają." - Księga Izajasza 40:27-31 BW .......................... "Czemu więc mówisz, Jakubie, i twierdzisz, Izraelu: Zakryta jest moja droga przed PANEM, a moja sprawa nie dociera do mego Boga? (28) Czy nie wiesz? Czy nie słyszałeś, że wieczny Bóg, PAN, Stwórca krańców ziemi, nie ustaje ani się nie męczy i że jego mądrość jest niezgłębiona? (29) On dodaje siły spracowanemu i przymnaża mocy temu, który nie ma żadnej siły. (30) Młodzież ustaje i mdleje, a młodzieńcy potykają się i padają; (31) Ale ci, którzy oczekują PANA, nabiorą nowych sił; wzbiją się na skrzydłach jak orły, będą biec, a się nie zmęczą, będą chodzić, a nie ustaną." - UBG

Modlę się też o mądrość medyczną dla służb medycznych, żeby mieli prawidłowe diagnozy i jeśli jest możliwość pomocy medycznej, to żeby mieli prawidłowe decyzje odnośnie leczenia tej bliskiej osoby brata Jarka. Oby też byli zbawieni i jako zbawieni mający nowe serce i nowego ducha - wszystko co czynią robili w zgodzie z przykazaniami miłości. 

PS - przy okazji wspomnijmy w modlitwie, też za wszystkimi innymi chorymi osobami na świecie, za wszystkimi innymi osobami ze służb medycznych.

"Zdrowa społeczność – po miłości ją poznacie" - https://duchowepogotowie.pl/2022/09/zdrowa-spolecznosc-w-milosci.html

"Człowiek dzielnego ducha wytrzyma chorobę, lecz ducha strapionego kto podniesie?" - Księga Przysłów Salomona 18:14 BW ..................................................................... "Przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a ja wam dam odpoczynek. 29 Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie odpoczynek dla waszych dusz. 30 Moje jarzmo bowiem jest przyjemne, a moje brzemię lekkie." - Ewangelia apostoła Mateusza 11:28-30 UBG



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz