czwartek, 24 sierpnia 2023

Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 55 LV -- Wyniki badania odnośnie WZW typu B i C oraz kilka innych duchowych lekcji z przychodni oraz moja wyjątkowa tchórzliwa reakcja

 

Dzisiaj odebrałem wyniki badania pod kątem Wirusowego Zapalenia Wątroby typu B i typu C. Wynik negatywny, dzięki BOGU Ojcu i PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi. Nie mam WZW B ani C. Dziękczynienie i chwała dla OJCA i Zmartwychwstałego który ma wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi. Szedłem spokojnie, bez stresu po wyniki i na wizytę lekarską - nie dlatego że byłem pewny że nie mam WZW B i C, ale że oddałem to wszystko w Chrystusowe ręce, powiedziałem OJCU i ZBAWCY że nawet jeśli będą złe wyniki, to mój czas jest w Ich rękach, przyjmę nawet złe wyniki z dziękczynieniem, w Bożej radości ufając że i ewentualne złe wyniki z jakiegoś powodu będą ku chwale BOŻEJ, a może dodatkowo dla mnie ku dobrym lekcjom, ku dobremu świadectwu wiary dla innych. Czy dobre wyniki, czy złe wyniki, to złożyłem to wszystko w BOŻE ręce ufając OJCU i PANU ZBAWCY że to ONI jedynie są doskonali, nieskazitelni we wszystkim co czynili, co czynią i co uczynią. Oni są jedynie tacy, a nie ja, więc w bezgranicznym zaufaniu oddam Im chwałę, złożę dziękczynienie nawet jeśli wyjdzie że jestem chory na WZW typu B lub WZW typu C, przyjmę też w zaufaniu nawet najgorsze wyniki morfologii. Jak tak wszystko to oddałem w BOŻE ręce, gdy tak w zaufaniu podszedłem nawet do najgorszych ewentualnych wyników, to z wielkim spokojem poszedłem po ich odbiór, z wielkim spokojem przejrzałem wyniki, z wielkim spokojem poszedłem na wizytę do ani doktor. Z wiarą popatrzyłem że nawet jeśli jestem chory, to w dalszym leczeniu, w innych badaniach może będę mógł jakimś osobom opowiedzieć o BOGU Prawdziwym, o Jego majestacie, potędze, obietnicach. Z wiarą popatrzyłem że oprócz tego co najważniejsze czyli chwały dla BOGA Prawdziwego, może poznam przez to kogoś, może będę miał w tym jakieś duchowe nowe nauki i nowe doświadczenia. Z takim nastawieniem w zaufaniu OJCU i PANU ZBAWCY - Boży Chrystusowy pokój mnie przepełniał. Dobre duchowe doświadczenie bezgranicznego zaufania z tego wszystkiego wynikło. Nie jest to nowe dla mnie doświadczenie w tych zdrowotnych obszarach, ale odświeżające i przypominające jak przechodzić z PANEM BOGIEM również wszystkie inne rzeczy. 

Inna duchowa lekcja z dzisiejszej wizyty w przychodni, jest taka : żebym bardziej zachowywał duchową trzeźwość i czujność. Wyszedłem z gabinetu trochę za bardzo skupiony na sobie i na dobrej rozmowie z panią doktor o pewnych bardziej rodzinnych tematach, zamiast być bardziej skoncentrowany na kilku osobach które czekały po mnie na swoje wizyty. "Z biegu" zacząłem z nimi rozmawiać, a powinienem odejść kilka metrów dalej aby w duchu pomodlić się - w duchu poprosić zmartwychwstałego Cudownego Doradcę o mądrość odnośnie tych kilku osób i innych które dalej były w innej części. Powinienem w modlitwie zostawić swoją wizytę, powinienem w modlitwie poprosić PANA BOGA o prowadzenie, zaopatrzenie i aby dał ludziom otwarte serce ku słuchaniu, aby to było ku ich zbawieniu. Byłem rozkojarzony. Miałem sposobność aby w pójść do modlitwy w duchu, a nie wykorzystałem tej opcji, ale poszedłem "z biegu". Czasem są sytuacje gdy rozmowa zaczyna się nagle, ale tutaj na prawdę miałem sposobność aby wpierw wybrać modlitwę, a dopiero później podejść do ludzi aby porozmawiać z nimi o BOGU oraz aby życzyć im Chrystusowego dobra. Lekcja dla mnie na przyszłość z tego : nie być rozkojarzonym, oraz druga lekcja : gdy jest możliwość modlitwy, to zawsze kategorycznie najpierw wybrać modlitwę, a dopiero później podchodzić do ludzi ku rozmowie. Nie chodzi że w nagłych sytuacjach gdy nie ma możliwości modlitwy to muszę milczeć, bo PAN wspiera i wtedy, ale jeśli mam możliwość do pomodlenia się najpierw przed spotkaniem, rozmową to muszę wykorzystywać ten wielki przywilej modlitwy. 

Inna jeszcze lekcja : Gdy rozmawiałem, a właściwie to ja mówiłem w większości, bo od tych kilku kobiet była jakaś ściana, to doktor wyszła z gabinetu chyba do łazienki. Przepuściłem ją, ale w tym swoim trochę rozkojarzeniu posłuchałem swojego przewrotnego ludzkiego serca, zamiast BOŻEGO Słowa, bo gdy ani doktor wyszła z gabinetu, to speszyłem się trochę, trochę się przestraszyłem, bo  wydało mi się że może zaraz będzie miała jakieś, "ALE" do moich słów o BOGU kierowanych do tych kobiet, że będzie miała jakieś "ALE" do całej sytuacji. Byłem rozkojarzony, a poza tym reakcja tych kobiet, które gdzieś uciekały wzrokiem, nie podejmowały tematu - też nie była zachęcająca dla mnie do dalszej rozmowy. Gdy wyszła pani doktor, gdy minęła mnie, to życzyłem im wszystkiego dobrego, któraś z nich powiedziała wzajemnie i odszedłem od nich. Pod wpływem rozproszenia,  negatywnej reakcji tych kobiet, poszedłem odruchowo za głosem swojego serca które wykreowało sobie negatywną reakcję pani doktor, a takiej reakcji z jej strony w ogóle nie było. W ogóle nie zwróciła uwagi na naszą rozmowę. Nawet gdyby podeszła negatywnie do mojej rozmowy z tymi kobietami, to nic złego i nic nieprawdziwego im nie mówiłem. Życzyłem im zdrowia, mówiłem im o swoim wypadku w tym o swoim stanie krytycznym, że dobrze mieć całą nadzieję w BOGU do końca, bo dla Niego nie ma nic niemożliwego. Mówiłem im że jednak najważniejsze jest zbawienie, bycie zbawionym, bo tutaj każdy jest na chwilę, nawet 100-latkowie mówią że szybko im zleciało. Takie bardzo krótkie, bardzo ogólnikowe rzeczy. Nawet gdyby ani doktor miała jakieś "ALE" do sytuacji czy do miejsca, to jej "Ale" byłoby bezpodstawne, więc źle zrobiłem że posłuchałem zwodniczego serca które wytworzyło sobie jakiś negatywny scenariusz, a ja stchórzyłem.  Jak niedobre jest rozproszenie i jak niedobry jest strach przed ludźmi. Nie jestem tchórzem, normalnie mam odwagę rozmawiać z wszelkimi osobami, ale widocznie może są jakieś osoby w moim życiu wobec których mam jeszcze jakieś warownie w swoim sercu/umyśle które trzeba zburzyć, pokonać. 

"Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 40 XL - daremna tchórzliwa ucieczka przed lękami vs zwycięskie w Chrystusie JHWH bitwy nad lękami" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/02/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html

          Widocznie może wobec osoby pani doktor jakąś taką warownie w swoim sercu/umyśle, która dziś objawiła się jakąś negatywną myślą, za którą to myślą bezmyślnie, pod wpływem chwili, pod wpływem impulsu podążyłem wybierając tchórzostwo, zamiast spojrzeć na sytuację według PANA BOGA i według Bożej nauki. Chwilowe rozkojarzenie, rozproszenie duchowe, zadziałanie impulsowo od wpływem chwili lub dodatkowo też może jakaś warownia w sercu/umyśle odnośnie osoby pani doktor - (może tak na prawdę z czegoś takiego to wypłynęło) --- [[jakiś czas wydawała mi się np. sroga, ale nie wydaje się teraz mi taka. Nawet gdyby była sroga czy jakakolwiek inna, to nic nigdy nie upoważnia, nie upoważni do takiej czy innej tchórzowskiej reakcji. Tchórzostwo to grzech. Przeprosiłem za to OJCA i PANA ZBAWICIELA, poprosiłem aby oczyścił mnie swoją krwią z tego, aby dał też moc abym nigdy więcej nie postąpił tchórzliwie wobec żadnego człowieka, ani wobec żadnego innego stworzenia, ani żebym nigdy tchórzliwie nie postąpił wobec żadnego wydarzenia, sytuacji. Podziękowałem za przebaczenie, za dar zbawienia - uświęcenia i usprawiedliwienia płynący z doskonałej ofiary z Golgoty]] --- zaowocowały taką a nie inną bezmyślnym nagłym tchórzowskim złym wyborem. 

Dzięki łasce Chrystusowej : Nie jestem tchórzem, mam dzięki BOGU odwagę, której kiedyś nie miałem - ale dziś zdarzył mi się jakiś grzeszny tchórzowski wyjątek od odwagi Chrystusowej którą mam. PAN chce umocnić mnie aby nigdy się to nie powtórzyło, abym więcej nigdy tak się nie zachował - więc z wiarą, dobrym okiem wiary patrzę na to wszystko, że trwając w PANU, a ON we mnie wychodzę już teraz silniejszy duchowo z tego upadku i wyjdę z tego tylko silniejszy duchowo, bardziej w charakterze na Jego - CHRYSTUSA obraz. ON zna prawdziwą przyczynę dzisiejszej takiej wyjątkowej mojej reakcji, bo ON wie wszystko o wszystkich i o wszystkim, bo jest BOGIEM, a BÓG jest Wszechwiedzący .... Później po wyjściu z przychodni miałem kilka dobrych duchowo rozmów z kilkoma osobami, wobec nikogo nie stchórzyłem. Byłem tam skupiony duchowo, trzeźwy duchowo -  myślałem i działałem tak jak powinienem wobec ani doktor gdy wyszła z gabinetu. Dzięki łasce ewentualnym następnym razie moja reakcja w podobnej sytuacji nie będzie tchórzowska, ale Chrystusowa. .......... Jak bardzo musimy stale badać swoje serce, jak bardzo musimy stale strzec swoich serc, jak bardzo musimy pilnować swoich serc aby utrzymywać je w stanie skupienia na OJCU i na PANU ZBAWICIELU Jezusie Chrystusie, na Bożych naukach, na tym co Chrystusowe. Jak łatwo waść w rozproszenie, jak łatwo stracić trzeźwość duchową, czujność duchową i osłuchać zwodniczego serca, które jest najbardziej przewrotne i zdradzieckie : "Czujniej niż wszystkiego innego strzeż swego serca, bo z niego tryska źródło życia" - Księga Przysłów Salomona 4:23 BW ______________________________________ "Kto ufa własnemu sercu, ten jest głupi" - Księga Przysłów Salomona 28:26a ____________________________________ "Pilnujcie się, aby wasze serca nie były obciążone obżarstwem, pijaństwem i troską o to życie, aby ten dzień was nie zaskoczył. (35) Jak sidło bowiem przyjdzie na wszystkich, którzy mieszkają na powierzchni całej ziemi. (36) Dlatego czuwajcie, modląc się w każdym czasie, abyście byli godni uniknąć tego wszystkiego, co ma nadejść, i stanąć przed Synem Człowieczym" - Ewangelia Łukasza 21:34-36 UBG _______________________________________ "I powiedział Pan: Szymonie, Szymonie, oto szatan wyprosił, żeby was przesiać jak pszenicę. (32) Lecz ja prosiłem za tobą, żeby nie ustała twoja wiara. Ty zaś, gdy się nawrócisz, utwierdzaj swoich braci. (33) A on mu powiedział: Panie, z tobą gotów jestem iść i do więzienia, i na śmierć. (34) On rzekł: Mówię ci, Piotrze, nim zapieje dziś kogut, trzy razy się wyprzesz, że mnie znasz." - Łukasz 22:31-34 UBG __________________________ "Potem wyszedł i udał się według swego zwyczaju na Górę Oliwną, a szli za nim także jego uczniowie. (40) Kiedy przyszedł na miejsce, powiedział do nich: Módlcie się, abyście nie ulegli pokusie. (41) A sam oddalił się od nich na odległość jakby rzutu kamieniem, upadł na kolana i modlił się: (42) Ojcze, jeśli chcesz, zabierz ode mnie ten kielich. Jednak nie moja wola, lecz twoja niech się stanie. (43) Wtedy ukazał mu się anioł z nieba i umacniał go. (44) I w śmiertelnym zmaganiu jeszcze gorliwiej się modlił, a jego pot był jak krople krwi spadające na ziemię. (45) A gdy wstał od modlitwy i przyszedł do uczniów, zastał ich śpiących ze smutku. (46) I powiedział do nich: Czemu śpicie? Wstańcie i módlcie się, abyście nie ulegli pokusie." - Łukasz 22:39-46 UBG

"Tak mówi Pan: Przeklęty mąż, który na człowieku polega i z ciała czyni swoje oparcie, a od Pana odwraca się jego serce! (6) Jest on jak jałowiec na stepie i nie widzi tego, że przychodzi dobre; mieszka na zwietrzałym gruncie na pustyni, w glebie słonej, nie zaludnionej. (7) Błogosławiony mąż, który polega na Panu, którego ufnością jest Pan! (8) Jest on jak drzewo zasadzone nad wodą, które nad potok zapuszcza swoje korzenie, nie boi się, gdy upał nadchodzi, lecz jego liść pozostaje zielony, i w roku posuchy się nie frasuje i nie przestaje wydawać owocu. (9) Podstępne jest serce, bardziej niż wszystko inne, i zepsute, któż może je poznać? (10) Ja, Pan, zgłębiam serce, wystawiam na próbę nerki, aby oddać każdemu według jego postępowania, według owocu jego uczynków." - Księga Jeremiasza 17:5-10 BW

"W modlitwie bądźcie wytrwali i czujni z dziękczynieniem, (3) a módlcie się zarazem i za nas, aby Bóg otworzył nam drzwi dla Słowa w celu głoszenia tajemnicy Chrystusowej, z powodu której też jestem więźniem, (4) abym ją obwieścił, jak powinienem." - List apostoła Pawła do Kolosan 4:1-4 BW _________________________________________ "W końcu, bracia moi, umacniajcie się w Panu i w potężnej mocy jego. (11) Przywdziejcie całą zbroję Bożą, abyście mogli ostać się przed zasadzkami diabelskimi. (12) Gdyż bój toczymy nie z krwią i z ciałem, lecz z nadziemskimi władzami, ze zwierzchnościami, z władcami tego świata ciemności, ze złymi duchami w okręgach niebieskich. (13) Dlatego weźcie całą zbroję Bożą, abyście mogli stawić opór w dniu złym i, dokonawszy wszystkiego, ostać się. (14) Stójcie tedy, opasawszy biodra swoje prawdą, przywdziawszy pancerz sprawiedliwości (15) i obuwszy nogi, by być gotowymi do zwiastowania ewangelii pokoju, (16) a przede wszystkim, weźcie tarczę wiary, którą będziecie mogli zgasić wszystkie ogniste pociski złego; (17) weźcie też przyłbicę zbawienia i miecz Ducha, którym jest Słowo Boże. (18) W każdej modlitwie i prośbie zanoście o każdym czasie modły w Duchu i tak czuwajcie z całą wytrwałością i błaganiem za wszystkich świętych (19) i za mnie, aby mi, kiedy otworzę usta moje, dana była mowa do śmiałego zwiastowania ewangelii, (20) dla której poselstwo sprawuję w więzach, abym ją mógł z odwagą zwiastować, jak to czynić winienem." - List apostoła Pawła do Efezjan 6:10-20 BW

Uśmiercajmy i odrzucajmy stale i do końca życia to co jest domeną starego człowieka, a postępujmy, wybierajmy stale i do końca życia to co zgodne z nową daną nam naturą : "Jeśli więc razem z Chrystusem powstaliście z martwych, szukajcie tego, co w górze, gdzie Chrystus zasiada po prawicy Boga. (2) Myślcie o tym, co w górze, nie o tym, co na ziemi. (3) Umarliście bowiem i wasze życie jest ukryte z Chrystusem w Bogu. (4) Lecz gdy się Chrystus, nasze życie, ukaże, wtedy i wy razem z nim ukażecie się w chwale. (5) Umartwiajcie więc wasze członki, które są na ziemi: nierząd, nieczystość, namiętność, złe żądze i chciwość, która jest bałwochwalstwem; (6) Z powodu których przychodzi gniew Boży na synów nieposłuszeństwa. (7) I wy niegdyś tak postępowaliście, gdy żyliście w nich. (8) Lecz teraz i wy odrzućcie to wszystko: gniew, zapalczywość, złośliwość, bluźnierstwo i nieprzyzwoite słowa z waszych ust. (9) Nie okłamujcie się wzajemnie, skoro zrzuciliście z siebie starego człowieka z jego uczynkami; (10) A przyodzialiście się w nowego, który się odnawia w poznaniu na obraz tego, który go stworzył. (11) Gdzie nie ma Greka ani Żyda, obrzezanego ani nieobrzezanego, cudzoziemca ani Scyty, niewolnika ani wolnego, ale wszystkim i we wszystkich Chrystus. (12) Tak więc jako wybrani Boga, święci i umiłowani, przyodziejcie się w serdeczne miłosierdzie, dobroć, pokorę, łagodność, cierpliwość; (13) Znosząc jedni drugich i przebaczając sobie nawzajem, jeśli ktoś ma skargę przeciw drugiemu: jak i Chrystus przebaczył wam, tak i wy. (14) A nade wszystko przyodziejcie się w miłość, która jest więzią doskonałości. (15) A pokój Boży niech rządzi w waszych sercach, do którego też jesteście powołani w jednym ciele. Bądźcie też wdzięczni. (16) Słowo Chrystusa niech mieszka w was obficie ze wszelką mądrością, nauczajcie i napominajcie się wzajemnie przez psalmy, hymny i pieśni duchowe, z wdzięcznością śpiewając w waszych sercach Panu. (17) A wszystko, co czynicie w słowie lub w uczynku, wszystko czyńcie w imię Pana Jezusa, dziękując Bogu i Ojcu przez niego. (18) Żony, bądźcie poddane swym mężom, jak przystoi w Panu. (19) Mężowie, miłujcie wasze żony i nie bądźcie surowi wobec nich. (20) Dzieci, bądźcie posłuszne rodzicom we wszystkim, to bowiem podoba się Panu. (21) Ojcowie, nie pobudzajcie do gniewu waszych dzieci, aby nie upadały na duchu. (22) Słudzy, bądźcie posłuszni we wszystkim ziemskim panom, nie służąc dla oka, jak ci, którzy chcą się podobać ludziom, lecz w szczerości serca, bojąc się Boga. (23) A wszystko, co czynicie, z serca czyńcie, jak dla Pana, a nie dla ludzi; (24) Wiedząc, że od Pana otrzymacie dziedzictwo jako zapłatę, gdyż służycie Panu Chrystusowi. (25) A ten, kto wyrządza krzywdę, otrzyma zapłatę za krzywdę, a u Boga nie ma względu na osobę." - List apostoła Pawła do Kolosan 3 UBG

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html
"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 24.08.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz