wtorek, 29 sierpnia 2023

Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 57 LVII -- BÓG Wszechmogący mówi nam i udziela mocy wykonania abyśmy nigdy nie lękajmy się żadnych cierpień, nie chodzili w zamartwianiu się, troskach

 

BÓG Prawdziwy Jezus Chrystus mówi : "Nie lękaj się cierpień, które mają przyjść na cię. Oto diabeł wtrąci niektórych z was do więzienia, abyście byli poddani próbie, i będziecie w udręce przez dziesięć dni. Bądź wierny aż do śmierci, a dam ci koronę żywota." - Objawienie Jana 2:10 BW

Słowa : "Nie lękaj się cierpień" z Objawienia Jana wprost dotyczą uwięzienia czy kary śmierci. Jednak  ukrzyżowany i zmartwychwstały PAN ZBAWICIEL mówi i do nas w naszych wszelkich cierpieniach : "Nie lękaj się cierpień". Przecież nie jest tak że jakichś cierpień mamy się nie bać, a już innych mamy się lękać. Mamy się nie lękać wszelkich możliwych cierpień. Słowa z Objawienia Jana 2:10 są tylko przykładem, wzorem, ale nasz PAN, nasz ZBAWICIEL pociesza, zachęca swoich zbawionych w każdych ich cierpieniach aby się ich nie lękali. Nie wiem jakie zbawiony bracie i zbawiona siostra macie cierpienia, ale wiem że Ten zmartwychwstały wszechmogący, doskonały BÓG mówi i do ciebie, do was : "Nie lękaj się cierpień". W zaufaniu, poddaniu, posłuszeństwie MU - mamy wszelkie potrzebne środki by być mocni, mężni, odważni pośród nawet najcięższych, najgorszych cierpień. Jego miłość oraz miłość OJCA Niebiańskiego zawsze są z Ich zbawionymi dziećmi, więc ufajmy, wierzmy, więc bądźmy wierni do samego końca, a ONI zrobią wszystko co potrzebne, niezbędne. Zamiast lęków czy szemrania, narzekania itd, to miejmy płynącą chwałę, dziękczynienie z naszych ufnych serc. Bez względu na poziom cierpienia to miejmy płynącą chwałę, dziękczynienie z naszych ufnych serc, a nie lęki czy narzekania, szemrania. Lęki czy szemrania, narzekania mieli m.in. nieufni, nieposłuszni Izraelici gdy wyszli z Egiptu i byli na pustyni. Nie naśladujmy ich, ale naśladujmy Jezusa Chrystusa który podczas kenozy jako człowiek drugi Adam, dał przykład jak być wierny BOGU, jak być wierny BOGU w każdych okolicznościach w tym w najgorszych cierpieniach  ... Ten który i nam mówi : "Nie lękaj się cierpień", przeszedł wszelkie cierpienia w doskonałej czystości, w wypełnianiu woli OJCA. Doświadczył, zasmakował ziemskich, ludzkich cierpień, więc rozumie doskonale co każdy z nas przechodzi, nie jest Mu to obojętne, ale zawsze chce żebyśmy bezgranicznie na Nim polegali, do Niego przychodzili ze wszystkim i byli wierni jak On był. Przychodźmy do Niego ze wszystkim, w tym także ze swymi cierpieniami, bo ON chce zawsze i we wszystkim nami kierować, prowadzić, wspomagać abyśmy zawsze i we wszystkim byli wierni, posłuszni, poddani ku Jego i OJCA chwale. Ku chwale jedynie Ich dwóch. Nie lękajmy się nigdy żadnych cierpień. Do tego wzywa nas sam BÓG, a jak nas wzywa do tego, to też udziela nam wszelkich potrzebnych środków aby tak było, więc ufajmy, zawsze bezgranicznie Mu ufajmy, bo nigdy nie zawiódł i nigdy nie zawiedzie swych wiernych, poddanych, posłusznych sług i dzieci. 

Skoro mówi nam : "Nie lękaj się cierpień", to znaczy że niczego nie brakuje nam aby tak było, abyśmy się nigdy nie lękali żadnych cierpień. Bez względu na to co się dzieje i jeszcze będzie działo w naszym życiu, w życiu naszych bliskich czy na świecie, to zmartwychwstały BÓG zapewnia nam wszystko aby nie lękać się żadnych cierpień, ale żeby być mu zawsze i wszędzie ufnym, poddanym, posłusznym co przynosi chwałę BOGU, jest dobrym świadectwem. 

Gdy lękamy się, gdy lękamy się m.in. cierpień, to znaczy że wkradło się do serca zwątpienie, niewiara - wtedy natychmiast trzeba, bez zwlekania w pokucie serca wyznać ten grzech niewiary i w zaufaniu PANU ZBAWCY wyplenić, usunąć to ze swojego serca. 

Gdy PAN ZBAWICIEL który ma od OJCA wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi - mieszka w nas i działa, to mamy wszystko co potrzebujemy, więc nigdy nie wątpmy. ........... "Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest winogrodnikiem. (2) Każdą latorośl, która we mnie nie wydaje owocu, odcina, a każdą, która wydaje owoc, oczyszcza, aby wydawała obfitszy owoc. (3) Wy jesteście już czyści dla słowa, które wam głosiłem; (4) trwajcie we mnie, a Ja w was. Jak latorośl sama z siebie nie może wydawać owocu, jeśli nie trwa w krzewie winnym, tak i wy, jeśli we mnie trwać nie będziecie. (5) Ja jestem krzewem winnym, wy jesteście latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten wydaje wiele owocu; bo beze mnie nic uczynić nie możecie. (6) Kto nie trwa we mnie, ten zostaje wyrzucony precz jak zeschnięta latorośl; takie zbierają i wrzucają w ogień, gdzie spłoną. (7) Jeśli we mnie trwać będziecie i słowa moje w was trwać będą, proście o cokolwiek byście chcieli, stanie się wam. (8) Przez to uwielbiony będzie Ojciec mój, jeśli obfity owoc wydacie i staniecie się moimi uczniami." - Ewangelia apostoła Jana 15:1-8 BW _____________________________ "Umiem uniżać się, umiem też obfitować. Wszędzie i we wszystkim jestem wyćwiczony: umiem być syty i cierpieć głód, obfitować i znosić niedostatek. (13) Wszystko mogę w Chrystusie, który mnie umacnia." - List apostoła Pawła do Filipian 4:12-13 UBG 

"Wasze postępowanie niech będzie wolne od chciwości, poprzestawajcie na tym, co macie. Sam bowiem powiedział: Nie porzucę cię ani nie opuszczę. (6) Śmiało więc możemy mówić: Pan jest moim pomocnikiem, nie będę się lękał tego, co może mi uczynić człowiek." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 13:5-6 UBG

================================================

================================================

"Człowiek, urodzony przez kobietę, ma dni niewiele i ma pełno kłopotów" - Księga Hioba 14:1 UBG .......................... "Człowiek urodzony z niewiasty żyje krótko i jest pełen niepokoju" - BW -------------------  Nie muszę was przekonywać że życie rzeczywiście jest pełne kłopotów, jest ciężkie, że utrapienia są chlebem powszednim i tak będzie do końca obecnego życia w tym obecnym ciele i w tym grzesznym świecie. Nie ma kłopotu, nie ma problemu, nie ma sytuacji i nigdy takiej nie będzie w której wszechmocny, doskonały PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus nie byłby z nami, nie dodał nam potrzebnej mocy aby przejść to lub może nie rozwiązał tych ciężkich rzeczy. Nie zawsze rozwiązuję ciężkie rzeczy, ale na pewno daje moc aby przejść to ku chwale Bożej. Na różne sposoby pomaga, na różne sposoby ratuje, ale nigdy nie jesteśmy i nigdy nie będziemy sami jeśli jesteśmy MU ufni, oddani, posłuszni. Zawsze bądźmy dobrej myśli, nawet w najgorszych czasach i w najgorszych okolicznościach bądźmy dobrej myśli. Nie skupiajmy się na tym co złe, bolesne czy niezrozumiałe, ale skupiajmy się na doskonałym OJCA i doskonałym PANU ZBAWICIELU. Skupieni bądźmy stale na Nich, na Ich potędze, miłości, łasce, sprawiedliwości, świętości. Zawsze radujmy się Nimi, zawsze oddawajmy Im w ufności chwałę, dziękczynienie. Patrzmy zawsze w zaufaniu dobrym okiem, bądźmy zawsze dobrych myśli w zaufaniu. Nie patrzmy niewiarą, nie patrzmy według tego co zwodnicze serce mówi, ale patrzmy zawsze na wszytko z perspektywy Słowa Bożego. To co BÓG o tym mówi ma jedynie znaczenie. Rozkoszujmy się zawsze OJCEM i PANEM ZBAWICIELEM w zaufaniu Im i Ich odwiecznym, niezmiennym Słowom ........... "Nie troszczcie się o nic, ale we wszystkim w modlitwie i błaganiach z dziękczynieniem powierzcie prośby wasze Bogu. (7) A pokój Boży, który przewyższa wszelki rozum, strzec będzie serc waszych i myśli waszych w Chrystusie Jezusie. (8) Wreszcie, bracia, myślcie tylko o tym, co prawdziwe, co poczciwe, co sprawiedliwe, co czyste, co miłe, co chwalebne, co jest cnotą i godne pochwały." - List apostoła Pawła do Filipian 4:6-8 BW

Nie wiem jakie masz utrapienia w dzisiejszym dniu, ale doskonale o twoich dzisiejszych utrapieniach wie twój PAN i twój ZBAWICIEL i mówi nam, abyśmy się nie zamartwiali bo jesteśmy dziećmi BOŻYMI, ale mówi też żebyśmy nie zamartwiali się też o przyszłość, bo ON i OJCIEC każdego dnia troszczą się o swoje wierne, poddane, posłuszne dzieci. Nie upadaj na duchu pod wpływem utrapień dzisiejszego dnia, nie zamartwiaj się nimi, ale i nie zamartwiaj się o jutro czy o dalszą przyszłość. Zamartwianie się, nie tylko nie pomaga, ale psuje, niszczy umysł, a to też często wpływa na ciało. Zamartwianie się jest przeciwieństwem zaufania, poddania, posłuszeństwa wobec OJCA i PANA ZBAWICIELA. Zamartwianie się nie prowadzi do mądrych, dobrych myśli, decyzji i dobrych działań, ale rozprasza, zwodzi, zaciemnia, blokuje, więzi itd. Zamartwianie się prowadzi albo do złych, głupich działań, albo do bierności. Zaufanie bezgraniczne PANU ZBAWCY prowadzi do dobrych, mądrych decyzji, do dobrej odważnej aktywności zgodnej z wolą Bożą, dobrych działań zgodnych z wolą Bożą. Z bezgranicznego zaufania PANU ZBAWCY są dobre rzeczy, dobre skutki, a złe, niszczące rzeczy przynosi niewiara objawiająca się m.in. zamartwianiem, lękaniem czy nieposłuszeństwem. Miejmy prawdziwą żywą wiarę, bezgraniczne zaufanie wobec BOGA Prawdziwego ...................... "Nikt nie może dwom panom służyć, gdyż albo jednego będzie nienawidził, a drugiego będzie miłował, albo jednego będzie się trzymał, a drugim pogardzi. Nie możecie służyć Bogu i mamonie.25 Dlatego mówię wam: Nie troszczcie się o wasze życie, co będziecie jeść albo co będziecie pić, ani o wasze ciało, w co będziecie się ubierać. Czyż życie nie jest czymś więcej niż pokarm, a ciało niż ubranie?26 Spójrzcie na ptaki nieba, że nie sieją ani nie żną, ani nie zbierają do spichlerzy, a jednak wasz Ojciec niebieski żywi je. Czy wy nie jesteście o wiele cenniejsi niż one? 27 I któż z was, martwiąc się, może dodać do swego wzrostu jeden łokieć? 28 A o ubranie dlaczego się troszczycie? Przypatrzcie się liliom polnym, jak rosną; nie pracują ani nie przędą. 29 A mówię wam, że nawet Salomon w całej swojej chwale nie był tak ubrany, jak jedna z nich.30 Jeśli więc trawę polną, która dziś jest, a jutro zostanie wrzucona do pieca, Bóg tak ubiera, czyż nie tym bardziej was, ludzie małej wiary?31 Nie troszczcie się więc, mówiąc: Cóż będziemy jeść? albo: Co będziemy pić? albo: W co się ubierzemy?32 Bo o to wszystko poganie zabiegają. Wie bowiem wasz Ojciec niebieski, że tego wszystkiego potrzebujecie.33 Ale szukajcie najpierw królestwa Bożego i jego sprawiedliwości, a to wszystko będzie wam dodane.34 Dlatego nie troszczcie się o dzień jutrzejszy, gdyż dzień jutrzejszy sam się zatroszczy o swoje potrzeby. Dosyć ma dzień swego utrapienia." - Ewangelia Mateusza 6:24-34 UBG

  • Nie wiem jakie masz dziś cierpienia i nie wiem jakie jeszcze będziesz miał cierpienia, ale twój PAN i twój ZBAWICIEL oraz twój OJCIEC wiedzą wszystko. Nie jesteś Im obojętny. Ufaj, nie lękaj się, dalej bądź IM wierny, poddany, posłuszny. Dalej trwaj w społeczności z Nimi, dalej rozkoszuj się Nimi, dalej czyń Ich wolę. Pamiętaj zawsze że "wszystko możesz w CHRYSTUSIE który cię umacnia", więc odważnie, mężnie trwaj w społeczności z Nimi i czyń Ich wolę.
  •  Nie wiem jakie masz dziś kłopoty i nie wiem jakie jeszcze będziesz kłopoty, ale twój PAN i twój ZBAWICIEL oraz twój OJCIEC wiedzą wszystko. Nie jesteś Im obojętny. Ufaj, nie lękaj się, dalej bądź IM wierny, oddany, posłuszny. Dalej trwaj w społeczności z Nimi, dalej rozkoszuj się Nimi, dalej czyń Ich wolę. Pamiętaj zawsze że "wszystko możesz w CHRYSTUSIE który cię umacnia", więc odważnie, mężnie trwaj w społeczności z Nimi i czyń Ich wolę.

"Szymon Piotr, sługa i apostoł Jezusa Chrystusa, do tych, którzy otrzymali wiarę równie cenną jak nasza, dzięki sprawiedliwości naszego Boga i Zbawiciela, Jezusa Chrystusa. (2) Łaska i pokój niech się wam pomnożą przez poznanie Boga i Jezusa, naszego Pana; (3) Jako że jego Boska moc obdarzyła nas wszystkim, co potrzebne do życia i pobożności, przez poznanie tego, który nas powołał do chwały i cnoty. (4) Przez to zostały nam dane bardzo wielkie i cenne obietnice, abyście przez nie stali się uczestnikami Boskiej natury, uniknąwszy zepsucia, które wskutek pożądliwości jest na świecie. (5) Dlatego też, dokładając wszelkich starań, dodajcie do waszej wiary cnotę, do cnoty poznanie; (6) Do poznania powściągliwość, do powściągliwości cierpliwość, do cierpliwości pobożność; (7) Do pobożności braterską życzliwość, a do życzliwości braterskiej miłość. (8) Gdy bowiem będą one w was, i to w obfitości, to nie uczynią was bezczynnymi ani bezowocnymi w poznawaniu naszego Pana Jezusa Chrystusa. (9) Kto zaś ich nie ma, jest ślepy, krótkowzroczny i zapomniał, że został oczyszczony ze swoich dawnych grzechów. (10) Dlatego, bracia, tym bardziej starajcie się umocnić wasze powołanie i wybranie. To bowiem czyniąc, nigdy się nie potkniecie. (11) W ten sposób hojnie będzie wam dane wejście do wiecznego królestwa naszego Pana i Zbawiciela, Jezusa Chrystusa. (12) Dlatego nie zaniedbam zawsze wam o tych sprawach przypominać, chociaż je znacie i utwierdzeni jesteście w obecnej prawdzie. (13) Uważam bowiem za słuszne, dopóki jestem w tym namiocie, pobudzać was przez przypominanie; (14) Wiedząc, że bliskie jest zwinięcie mojego namiotu, jak mi to też objawił nasz Pan Jezus Chrystus. (15) Dołożę jednak starań, abyście po moim odejściu zawsze mieli to w pamięci. (16) Gdyż daliśmy wam poznać moc i przyjście naszego Pana Jezusa Chrystusa, nie podążając za zręcznie wymyślonymi baśniami, ale jako naoczni świadkowie jego wielkości. (17) Otrzymał on bowiem od Boga Ojca cześć i chwałę, gdy doszedł go taki głos od wspaniałej chwały: To jest mój umiłowany Syn, w którym mam upodobanie. (18) I słyszeliśmy ten głos dochodzący z nieba, gdy byliśmy z nim na świętej górze. (19) Mamy też mocniejsze słowo prorockie, a wy dobrze czynicie, trzymając się go jak lampy, która świeci w ciemnym miejscu, dopóki dzień nie zaświta i jutrzenka nie wzejdzie w waszych sercach; (20) To przede wszystkim wiedząc, że żadne proroctwo Pisma nie podlega własnemu wykładowi. (21) Nie z ludzkiej bowiem woli przyniesione zostało kiedyś proroctwo, ale święci Boży ludzie przemawiali prowadzeni przez Ducha Świętego." - 2 List apostoła Piotra rozdział 1 UBG

Bądźmy przyjaciółmi Zmartwychwstałego z miłości płynącej z nowego serca i nowego ducha, w odpowiedzi na Jego miłość jaką doskonale pierwszy nam okazał, udowodnił gdy ofiarował siebie za grzechy świata, w tym i za nas, a wtedy będzie nam zawsze dawana wystarczająca pomoc, wystarczające wsparcie --- "Nigdy już sam – strach pokonany" - https://mieczduchapulawy.wordpress.com/2017/04/21/nigdy-juz-sam-strach-pokonany/ ......... "Jak mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem; trwajcie w miłości mojej. (10) Jeśli przykazań moich przestrzegać będziecie, trwać będziecie w miłości mojej, jak i Ja przestrzegałem przykazań Ojca mego i trwam w miłości jego. (11) To wam powiedziałem, aby radość moja była w was i aby radość wasza była zupełna. (12) Takie jest przykazanie moje, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem. (13) Większej miłości nikt nie ma nad tę, jak gdy kto życie swoje kładzie za przyjaciół swoich. (14) Jesteście przyjaciółmi moimi, jeśli czynić będziecie, co wam przykazuję. (15) Już was nie nazywam sługami, bo sługa nie wie, co czyni pan jego; lecz nazwałem was przyjaciółmi, bo wszystko, co słyszałem od Ojca mojego, oznajmiłem wam. (16) Nie wy mnie wybraliście, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was, abyście szli i owoc wydawali i aby owoc wasz był trwały, by to, o cokolwiek byście prosili Ojca w imieniu moim, dał wam. (17) To przykazuję wam, abyście się wzajemnie miłowali. (18) Jeśli świat was nienawidzi, wiedzcie, że mnie wpierw niż was znienawidził. (19) Gdybyście byli ze świata, świat miłowałby to, co jest jego; że jednak ze świata nie jesteście, ale Ja was wybrałem ze świata, dlatego was świat nienawidzi. (20) Wspomnijcie na słowo, które do was powiedziałem. Nie jest sługa większy nad pana swego. Jeśli mnie prześladowali i was prześladować będą; jeśli słowo moje zachowali i wasze zachowywać będą. (21) A to wszystko uczynią wam dla imienia mego, bo nie znają tego, który mnie posłał. (22) Gdybym nie przyszedł i do nich nie mówił, nie mieliby grzechu; lecz teraz nie mają wymówki z powodu grzechu swego. (23) Kto mnie nienawidzi, i Ojca mego nienawidzi. (24) Gdybym wśród nich nie pełnił uczynków, których nikt inny nie czynił, nie mieliby grzechu, lecz teraz i widzieli, i znienawidzili zarówno mnie, jak i Ojca mego. (25) Jednakże słowo, które jest w zakonie ich napisane, wypełniło się: Bez przyczyny mnie znienawidzili. (26) Gdy przyjdzie Pocieszyciel, którego Ja wam poślę od Ojca, Duch Prawdy, który od Ojca wychodzi, złoży świadectwo o mnie; (27) ale i wy składacie świadectwo, bo ze mną od początku jesteście." - Ewangelia Jana 15:9-27 BW _________________________________ "Przyjaciel zawsze okazuje miłość; rodzi się bratem w niedoli." - Księga Przypowieści Salomona 17:17 BW 

"Miej nadzieję w Panu! Bądź mężny i niech serce twoje będzie niezłomne! Miej nadzieję w Panu" - Psalm 27:14 BW ................ "Oczekuj PANA, bądź dzielny, a on umocni twoje serce; oczekuj więc PANA" - UBG

"Alleluja. Błogosławiony człowiek, który boi się PANA i ma upodobanie w jego przykazaniach. (2) Jego potomstwo będzie potężne na ziemi, pokolenie prawych będzie błogosławione. (3) Dobrobyt i bogactwo są w jego domu, a jego sprawiedliwość trwa na wieki. (4) Dla prawych wschodzi światłość w ciemności; on jest łaskawy, miłosierny i sprawiedliwy. (5) Dobry człowiek lituje się i pożycza, i prowadzi swoje sprawy rozważnie. (6) Na pewno nigdy się nie zachwieje, sprawiedliwy na wieki pozostanie w pamięci. (7) Nie będzie się bał złej nowiny, jego serce jest stateczne, ufa PANU. (8) Jego serce jest umocnione, nie będzie się bał, aż zobaczy pomstę nad swymi wrogami. (9) Rozrzucił i dał ubogim, jego sprawiedliwość trwa na wieki, jego róg będzie wywyższony w chwale. (10) Niegodziwy zobaczy to i rozgniewa się, zgrzytnie zębami i uschnie, pragnienie niegodziwych zginie." - Psalm 112 UBG

"To powiedziałem wam, abyście we mnie pokój mieli. Na świecie ucisk mieć będziecie, ale ufajcie, Ja zwyciężyłem świat. " - Ewangelia Jana 16:33 BW

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html
"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 29.08.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz