wtorek, 15 sierpnia 2023

Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 52 LII -- Doskonały wzór modlitewnego zaufania i poddawania się woli BOGA Prawdziwego z ogrodu Getsemane oraz temat wylewania serca przed swym OJCEM Niebiańskim oraz przed swym zmartwychwstałym PANEM ZBAWICIELEM

 

 Jak OJCIEC Niebiański i PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus dadzą dożyć i pozwolą, to gdzieś za tydzień będę robił ponowne badanie morfologii krwi, z dodatkowym badaniem czy nie mam wirusowego zapalenia wątroby typu B lub typu C. Miałem ostatnio wiele przemyśleń i scenariuszy wobec swojego cielesnego zdrowia i wobec ewentualnej swojej bliskiej śmierci - jeśli PAN BÓG by tak postanowił. Miałem jakieś swoje wewnętrzne duchowe bitwy wokół jakiejś swojej ewentualnej ciężkiej czy śmiertelnej choroby, wokół ewentualnej swojej bliskiej śmierci, ale wszystkie swoje walki duchowe, wszystkie jakieś obawy oddałem w ręce OJCA i PANA. Gdy to zrobiłem w wierze, w zaufaniu - tak jak Jezus Chrystus - [jako człowiek drugi Adam w stanie kenozy. Był BOGIEM Prawdziwym przed wcieleniem i jest Nim onownie od czasu zmartwychwstania] - w ogrodzie Getsemane, to jakieś te moje różne obawy, duchowe walki wokół zdrowia, życia doczesnego : ucichły, zniknęły. Przyszedł ponownie pokój Chrystusowy, przyszło Chrystusowe uwolnienie. Przyszło Jego  ukojenie gdy wylałem swoje serce przed OJCEM i PANEM, gdy opowiedziałem IM w modlitwie wszystko to co przeżywam, gdy zawierzyłem, poddałem się w modlitwie na wzór Chrystusa gdy mówił : 

"Wtedy Jezus przyszedł z nimi na miejsce zwane Getsemani i powiedział do uczniów: Siądźcie tu, a ja tymczasem odejdę tam i będę się modlił. 37 A wziąwszy ze sobą Piotra i dwóch synów Zebedeusza, zaczął się smucić i odczuwać udrękę. 38 Wtedy Jezus powiedział do nich: Smutna jest moja dusza aż do śmierci. Zostańcie tu i czuwajcie ze mną. 39 A odszedłszy trochę dalej, upadł na twarz i modlił się, mówiąc: Mój Ojcze, jeśli to możliwe, niech mnie ominie ten kielich. Jednak niech się stanie nie jak ja chcę, ale jak ty. 40 Potem przyszedł do uczniów i zastał ich śpiących, i powiedział do Piotra: Czy nie mogliście przez jedną godzinę czuwać ze mną? 41 Czuwajcie i módlcie się, abyście nie ulegli pokusie. Duch wprawdzie jest ochoczy, ale ciało słabe. 42 Znowu, po raz drugi odszedł i modlił się, mówiąc: Mój Ojcze, jeśli ten kielich nie może mnie minąć, tylko abym go wypił, niech się stanie twoja wola. 43 A gdy przyszedł, znowu zastał ich śpiących, bo oczy same im się zamykały. 44 I zostawiwszy ich, odszedł znowu i modlił się po raz trzeci tymi samymi słowami." - Ewangelia apostoła Mateusza 26:36-44 UBG

" I przyszli do ogrodu, który zwano Getsemane, i rzekł do uczniów swoich: Siądźcie tutaj, aż się pomodlę. (33) I wziął z sobą Piotra i Jakuba, i Jana, i począł się niepokoić i trwożyć. (34) I rzekł do nich: Smętna jest dusza moja aż do śmierci; zostańcie tu i czuwajcie. (35) Potem postąpił nieco dalej, padł na ziemię i modlił się, aby, jeśli to możliwe, ominęła go ta godzina. (36) I mówił: Abba, Ojcze! Ty wszystko możesz, oddal ten kielich ode mnie; wszakże nie co Ja chcę, ale co Ty. (37) I przyszedł, i zastał ich śpiących, i rzekł do Piotra: Szymonie, śpisz? Nie mogłeś czuwać jednej godziny? (38) Czuwajcie i módlcie się, abyście nie popadli w pokuszenie; duch wprawdzie jest ochotny, ale ciało mdłe. (39) I odszedł ponownie, i modlił się tymi samymi słowami. (40) A gdy wrócił, zastał ich znowu śpiących, albowiem oczy ich były obciążone i nie wiedzieli, co mu odpowiedzieć. (41) I przyszedł po raz trzeci, i rzekł im: Jeszcze śpicie i odpoczywacie? Dość tego! Nadeszła godzina, oto Syn Człowieczy będzie wydany w ręce grzeszników. (42) Wstańcie, pójdźmy; oto ten, który mnie wydaje, przybliża się." - Ewangelia Marka 13:32-43 BW

"I wyszedłszy, udał się według zwyczaju na Górę Oliwną; poszli też z nim uczniowie. (40) A gdy przyszedł na miejsce, rzekł do nich: Módlcie się, aby nie popaść w pokuszenie. (41) A sam oddalił się od nich, jakby na rzut kamienia, i padłszy na kolana, modlił się, (42) mówiąc: Ojcze, jeśli chcesz, oddal ten kielich ode mnie; wszakże nie moja, lecz twoja wola niech się stanie. (43) A ukazał mu się anioł z nieba, umacniający go. (44) I w śmiertelnym boju jeszcze gorliwiej się modlił; i był pot jego jak krople krwi, spływające na ziemię. (45) A wstawszy od modlitwy, przyszedł do uczniów i zastał ich śpiących ze smutku. (46) I rzekł do nich: Dlaczego śpicie? Wstańcie i módlcie się, abyście nie popadli w pokuszenie." - Ewangelia Łukasza 22:39-46 BW

Według tego wspaniałego wzoru wylałem swoje serce przed OJCEM i PANEM ZBAWICIELEM, przyniosłem IM w modlitwie to co przeżywam, swoje walki, obawy. Powiedziałem IM że widzą mnie, wszystko o mnie wiedzą, wiedzą co przeżywam i nie jest IM to obojętne. Powiedziałem też IM mniej więcej tak: "OJCZE, PANIE Jezu ZBAWICIELU : Wy jesteście wszechmogący, Wy możecie wszystko co chcecie, nie ma nic niemożliwego dla Was. Możecie sprawić że będę miał dobre wyniki badań, że nie będę miał wirusowego zapalenia wątroby, że nie będę w razie czego musiał iść do szpitala, nie będę musiał mieć jakichś ciężkich, bolesnych badań. Jak chcecie nie będę miał innej ciężkiej choroby, jak chcecie to moja śmierć może być bardzo daleko, a nie blisko. Wy możecie wszystko. Jeśli chcecie możecie wszystko, ale niech nie moja wola się dzieje, ale niech wasza się stanie. Nawet jeśli wyjdzie że mam wirusowe zapalenie wątroby, nawet jeśli może miałbym nowotwór czy jakąkolwiek inną chorobę, nawet jeśli czeka mnie bardzo ciężki, bolesny pobyt w szpitalu, jakieś ciężkie badania, jakieś ciężkie leczenie, to niech stanie się jak wy chcecie a nie jak ja. Wy możecie oddalić każdy kielich, ale jeśli mam wypić taki kielich czy inny, to niech się dzieje Wasza wola, a nie moja. To Wy zawsze byliście, jesteście doskonali, zawsze będziecie : doskonali, nieomylni, nieskazitelni, wszechmądrzy, wszechmogący. Jeśli takie czy jakiekolwiek inne rzeczy miałyby być przede wszystkim ku Waszej chwale, a może dodatkowo też ku nowym duchowym lekcjom dla mnie - to uczyńcie ze mną za chcecie. Jeśli macie być uwielbieni pośród jakiegoś mojego cierpienia i może dodatkowo w tym mam otrzymać nowe duchowe lekcje, nowe duchowe doświadczenia, to niech się stanie wasza wola, niech będzie mi dane jakiekolwiek cierpienie, oby tylko wszystko było ku waszej chwale. Bądźcie uwielbieniu czy to w moim życiu, czy to w mojej śmierci. Oby tylko moja ufność wobec was i miłość wobec was nie ustały, ale żebym był zawsze w tym co jest Waszą wolą, był Wam wierny do końca, więc przydawajcie tej żywej wiary, ufności, poddania. Wiem że nawet jeśli przede mną bardzo ciężkie i bolesne rzeczy, to dacie mi w swojej łasce przez wiarę, tyle sił, mocy aby był Wam wierny, poddany, posłuszny do końca. Czy zdrowie czy choroba, czy szpital, czy bolesne badania, leczenie, czy śmierć, czy cokolwiek innego - to jako zbawiony, jestem Waszym dzieckiem i przez zaufanie Wam dacie mi tyle potrzebnej siły, mocy abym zniósł wszystko, abym był dobrym świadkiem Chrystusowym, czynił waszą wolę do końca, nawet w najgorszych okolicznościach.  Nawet jeśli niczego nie będę rozumiał, to obym tylko ufał wam bezgranicznie, wiedząc że wszystko co  czynicie, dopuszczacie w życiu swoich dzieci, jest ku waszej chwale, a dodatkowo są w tym różne dobre lekcje duchowe i świadectwo żywej wiary, Chrystusowej mocy dla wielu różnych ludzi. Wy możecie wszystko, możecie dać zdrowie, wy możecie oddalić każdy "kielich", ale jeśli według Was lepsze duchowo będzie dać mi jakiś kielich do wypicia, to poddaję się Wam, ufając Wam bezgranicznie że to Wy zawsze byliście, jesteście i zawsze będziecie : doskonali, nieomylni, nieskazitelni, wszechmądrzy, wszechmogący. Dziękuję Wam za wszystko, w tym dziękuję za zbawienie które mi daliście, za prawdę, za wasze obietnice, w tym za obietnicę zmartwychwstania, życia wiecznego twarzą w twarz w doskonałym nowym świecie. Chwała tylko Wam niech będzie zawsze i wszędzie". 

=========================================

=========================================

Dobrze wylewać swoje serce przed OJCEM Niebiańskim i PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem. Oczywiście "wylewanie serca" przed Nimi w modlitwie, nie dotyczy tylko ciężkich, trudnych chwil, ale wszystkich momentów, wszystkiego co przeżywamy, również gdy mamy czas wesela, czas radości.

" Przewodnikowi chóru. Według Jedutuna. Psalm Dawidowy. (2) Jedynie w Bogu jest uciszenie duszy mojej, Od niego jest zbawienie moje. (3) Tylko On jest opoką moją i zbawieniem moim, Twierdzą moją, przeto się nie zachwieję. (4) Dopókiż wy wszyscy napadać będziecie na człowieka, by go rozbić, Jakby był ścianą pochyłą, zwalonym murem? (5) Zaiste, zamyślają go strącić z wysoka, Lubują się w kłamstwie, Ustami swymi błogosławią, Ale w sercu swym złorzeczą. Sela. (6) Jedynie w Bogu jest uciszenie duszy mojej, Bo w nim pokładam nadzieję moją! (7) Tylko On jest opoką moją i zbawieniem moim, Twierdzą moją, przeto się nie zachwieję. (8) W Bogu zbawienie moje i chwała moja; Skała mocy mojej, ucieczka moja jest w Bogu. (9) Ufaj mu, narodzie, w każdym czasie, Wylewajcie przed nim serca wasze: Bóg jest ucieczką naszą! Sela. (10) Tylko tchnieniem są synowie ludzcy, Synowie mężów zaś zawodni, Na wadze podnoszą się w górę, Wszyscy oni lżejsi są niż tchnienie. (11) Nie ufajcie wyzyskowiAni nie pokładajcie w grabieży daremnie nadziei. Gdy bogactwo się mnoży, nie lgnijcie do niego sercem! (12) Jeden raz przemówił Bóg, A dwa razy to usłyszałem, Że moc należy do Boga (13) I że u ciebie, Panie, jest łaska, Bo Ty odpłacasz każdemu według uczynków jego." - Psalm 62:9 BW

"Ufaj mu, narodzie, w każdym czasie, Wylewajcie przed nim serca wasze: Bóg jest ucieczką naszą! Sela." - Psalm 62:9 BW ....... "Ufajcie mu w każdym czasie, o narody, wylewajcie przed nim wasze serca; Bóg jest naszą ucieczką. Sela." - Ps 62:8 UBG - "w każdym czasie", a nie tylko wtedy gdy jest źle, albo w innym przypadku : tylko gdy jest dobrze. W każdym czasie jaki przeżywamy, przechodzimy uczmy się tego zaufania, a także uczmy się w każdym czasie wylewania swego serca przed naszym OJCEM Niebiańskim i PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem.

"Opowiedziałem ci moje drogi [...]" - Psalm 119:26a UBG

"A gdy Hiskiasz przyjął list z rąk posłów i przeczytał go, poszedł do świątyni Pana i rozwinął go przed Panem, (15) i modlił się Hiskiasz do Pana tymi słowy:" - Księga Izajasza 37:14-15 BW -- zawsze rozwijajmy "list swojego serca" przed naszym OJCEM i naszym PANEM ZBAWICIELEM. Mówmy Im o wszystkim co przeżywamy, co przechodzimy. Nie bójmy się wyrzucić z siebie tego co przeżywamy, przechodzimy. Dobrze czasem "wygadać" się z pewnych rzeczy przed ludźmi, ale ludzie mogą w wielu rzeczach nas nie zrozumieć co przeżywamy, co przechodzimy i często nie potrafią udzielić ewentualnej pomocy, rady. Również nie ze wszystkim można przyjść do drugiego człowieka. Ze wszystkim co przeżywamy, przechodzimy możemy przyjść jajo zbawieni do naszego OJCA  do naszego PANA ZBAWICIELA. Oni wszystko wiedzą, zawsze mają dla nas czas, troszczą się o nas, nigdy nas nie porzucą, nie opuszczą. Zawsze i we wszystkim możemy przyjść do nich z tym co przeżywamy, przechodzimy. Nawet będąc sami na bezludnej wyspie, nie będziemy sami, bo OJCIEC i PAN ZBAWICIEL jako wszechobecni, wszechwiedzący są nie tylko z nami, ale są i w nas gdy wszczepili w nas cząstkę z siebie - gdy udzieli nam ze swego Ducha.  Nie otwierając ust i będąc nawet w najgorszym miejscu, mamy przywilej jako zbawieni, jako Ich dzieci - wylewać przed Nimi swoje serca, rozmawiać z Nimi, chwalić Ich zawsze i za wszystko. 

"Ukórzcie się więc pod mocną rękę Bożą, aby was wywyższył czasu swego. (7) Wszelką troskę swoją złóżcie na niego, gdyż On ma o was staranie." - 1 List apostoła Piotra 5:6-7 BW ........................ "Uniżcie się więc pod potężną ręką Boga, aby was wywyższył w odpowiednim czasie. (7) Wszystkie wasze troski przerzućcie na niego, gdyż on troszczy się o was." - UBG _________________________________________ "Przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a ja wam dam odpoczynek. 29 Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie odpoczynek dla waszych dusz. 30 Moje jarzmo bowiem jest przyjemne, a moje brzemię lekkie." - Ewangelia apostoła Mateusza 11:28-30 UBG .................................. "Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie. 11:29 Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. 11:30 Albowiem jarzmo moje jest miłe, a brzemię moje lekkie" - BW  __________________________________________ "Przerzuć swój ciężar na PANA, a on cię podtrzyma; nie dopuści nigdy, by miał się zachwiać sprawiedliwy." - Psalm 55:22 UBG .......................... "Zrzuć na Pana brzemię swoje, A On cię podtrzyma! On nie dopuści, By na zawsze zachwiał się sprawiedliwy." - BW

Gdy wylałem swoje serce przed Nimi w sprawie swojego stanu ciała czy swego doczesnego życia, gdy Im to wszystko oddałem, zawierzyłem, to mam Chrystusowy pokój ducha. Dalej się modlę  to, bo i PAN nie modlił się jeden raz. Jednak jakikowiek wynik będzie, to nie boję się. Nawet jeśli okaże się że jestem ciężko chory, nawet jeśli będzie mnie czekać ciężki pobyt w szpitalu czy bliska śmierć, to trwając w poddaniu się woli OJCA i PANA, w ufaniu IM mam i będę miał siłę, moc nie poddać się, ale przejść wszystko jako posłuszne, wierne dziecko BOŻE. Nie będę się bał zajrzeć w kartę z wynikami - nie dlatego że mam obietnicę zdrowia, bo nie mamy takiej, ale jestem gotowy przyjąć cokolwiek OJCIEC i PAN dopuszczą, postanowią ufając że wiedzą co robią, są nieomylni nawet gdy na Ich dzieci dopuszczają bolesne, ciężkie rzeczy. Modlę się, proszę o dobre wyniki, ale mówię też nadal : jeśli mam pić taki czy inny kielich, to niech Wasza wola się stanie, a nie moja. Proszę i ciebie zbawiony bracie, zbawiona siostro o modlitwy za mną - przede wszystkim o dobry mój duchowy stan bez względu na wyniki[ nawet gdyby były złe, to żebym duchowo był zdrowy], ale proszę też o modlitwy o cielesne zdrowie, o dobry wynik badań które jak BÓG da dożyć, gdy pozwoli to będę miał w przyszłym tygodniu.   Ani żadna choroba, ani żaden szpital, ani żaden ból, ani żadne inne rzeczy, osoby nie są w stanie odłączyć mnie od miłości Bożej która jest w moim PANU Jezusie Chrystusie : "A wiemy, że Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują, to jest z tymi, którzy według postanowienia jego są powołani. (29) Bo tych, których przedtem znał, przeznaczył właśnie, aby się stali podobni do obrazu Syna jego, a On żeby był pierworodnym pośród wielu braci; (30) a których przeznaczył, tych i powołał, a których powołał, tych i usprawiedliwił, a których usprawiedliwił, tych i uwielbił. (31) Cóż tedy na to powiemy? Jeśli Bóg za nami, któż przeciwko nam? (32) On, który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale go za nas wszystkich wydał, jakżeby nie miał z nim darować nam wszystkiego? (33) Któż będzie oskarżał wybranych Bożych? Przecież Bóg usprawiedliwia. (34) Któż będzie potępiał? Jezus Chrystus, który umarł, więcej, zmartwychwstał, który jest po prawicy Boga, Ten przecież wstawia się za nami. (35) Któż nas odłączy od miłości Chrystusowej? Czy utrapienie, czy ucisk, czy prześladowanie, czy głód, czy nagość, czy niebezpieczeństwo, czy miecz? (36) Jak napisano: Z powodu ciebie co dzień nas zabijają, uważają nas za owce ofiarne. (37) Ale w tym wszystkim zwyciężamy przez tego, który nas umiłował. (38) Albowiem jestem tego pewien, że ani śmierć, ani życie, ani aniołowie, ani potęgi niebieskie, ani teraźniejszość, ani przyszłość, ani moce, (39) ani wysokość, ani głębokość, ani żadne inne stworzenie nie zdoła nas odłączyć od miłości Bożej, która jest w Chrystusie Jezusie, Panu naszym.

 "Athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 9 -- Ambystoma meksykańska. Obietnica nieskończenie wspanialszych rzeczy dla zbawionych niż zdolność regeneracji ciała." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/07/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html

Jak wspaniale mieć BOGA jako swego OJCA i jako swojego PANA ZBAWICIELA. Jak wspaniale móc opowiadać IM o wszystkim co się przeżywa, przechodzi. Jak wspaniale móc wylewać przed Nimi swoje serce i mieć to co obiecali m.in. pokój Chrystusowy, pocieszenie, umocnienie. Jak wspaniale móc w zaufaniu IM : chwalić Ich, wielbić Ich, dziękować Im w każdych okolicznościach życia ufając że we wszystkim współdziałają ku dobremu z tymi którzy Ich miłują .... 

"Nie lękaj się cierpień, które mają przyjść na cię. Oto diabeł wtrąci niektórych z was do więzienia, abyście byli poddani próbie, i będziecie w udręce przez dziesięć dni. Bądź wierny aż do śmierci, a dam ci koronę żywota." - Objawienie Jana 2:10 BW

"Psalm Dawida, gdy zmienił swoje zachowanie przed Abimelekiem i wypędzony przez niego, odszedł. Będę błogosławił PANA w każdym czasie, jego chwała zawsze będzie na moich ustach." - Psalm 34:1 UBG -- "w każdym czasie" i "zawsze" błogosławmy i oddawajmy chwałę naszemu OJCU i PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi, ufając tylko IM bezgranicznie.

"Ufaj mu, narodzie, w każdym czasie, Wylewajcie przed nim serca wasze: Bóg jest ucieczką naszą! Sela." - Psalm 62:9 BW ....... "Ufajcie mu w każdym czasie, o narody, wylewajcie przed nim wasze serca; Bóg jest naszą ucieczką. Sela." - Ps 62:8 UBG - "w każdym czasie", a nie tylko wtedy gdy jest źle, albo w innym przypadku : tylko gdy jest dobrze. W każdym czasie jaki przeżywamy, przechodzimy uczmy się tego zaufania, a także uczmy się w każdym czasie wylewania swego serca przed naszym OJCEM Niebiańskim i PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem.

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html
"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 15.08.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz