sobota, 5 czerwca 2021

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część 8 - m.in zakonnica i muzułmanin


Jakieś dwa tygodnie temu gdy wróciłem któregoś razu z zakupów - mama spytała mnie czy nie widziałem czy nie sprzedają konwalii [moja mama lubi ich zapach]. Odpowiedziałem że widziałem że sprzedają, ale pójdę do lasu i uzbieram jej. Tak zrobiłem. Wybrałem się niedzielę rano do lasu na konwalie. Na początku nic nie znajdowałem, ale powierzyłem sprawę CHRYSTUSOWI którego jest ziemia i wszystko co ją napełnia i poszedłem bardziej w głąb lasu.  "Psalm Dawida. Do PANA należy ziemia i wszystko, co ją napełnia, świat i jego mieszkańcy" - Psalm 24:1 UBG

Głębiej w lesie znalazłem konwalie. Jednak to nie konwalie były w tym wyjściu do lasu najcenniejsze, ale to że nawet tam w lesie ZMARTWYCHWSTAŁY PAN ZBAWICIEL pokierował mnie na pewnego człowieka który jak się okazało też stracił rękę - miał amputowaną dłoń i chyba część przedramienia. Gdy zbierałem bardziej w głębi lasu te konwalie, to spotkałem tam też mężczyznę i kobietę którzy też je zbierali. Nie widziałem że ten człowiek nie ma ręki. Po prostu na sercu miałem aby podejść do niego i porozmawiać o BOGU ŻYWYM, ZBAWICIELU, mym zbawieniu. Tak też zrobiłem. Przywitałem się i powiedziałem czy mogę coś powiedzieć. Odpowiedział że mogę. Powiedziałem mu, że każdy z nas ma jakieś problemy np. jak ja brak ręki, ale nie ma problemu którego BÓG JEZUS nie mógłby rozwiązać. Zacząłem opowiadać mu o swoim wypadku, jak CHRYSTUS mnie zbawił, a on w międzyczasie wyjął z kieszeni kurtki lewą dłoń i pokazał amputowaną kończynę. Zrobiłem duże oczy ale i wiedziałem że to spotkanie to nie przypadek. Ja nie mam ręki i tu człowiek nie ma ręki. Nawet gdyby miał obydwie ręce to też nie byłoby w tym przypadku. Nie ma żadnych przypadków, ale jest nad dziećmi BOŻYMI - CHRYSTUSOWA ręka. ON czuwa, prowadzi, zaopatruje, chroni, troszczy się, naucza, wychowuje, jak trzeba karci i czyni wszystko inne w nas, nad nami, przez nas. ON panuje nad całym stworzeniem - on ma od OJCA YHVH wszelką władzę w niebie i na ziemi. Wszelką a nie częściową, więc władcy ziemscy, możni, demony czy kiedyś antychryst i inni bez JEGO dopustu nic nie mogą. ON ostatecznie decyduje, dopuszcza. CHRYSTUS YHVH - Absolutnie SUWERENNY BÓG YHVH. .... "Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 11 - budująca piękna prawda z Objawienia Jana o ABSOLUTNIE SUWERENNYM BOGU JEZUSIE" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_17.html

 "Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część 6 - m.in. chłopiec bez prawego przedramienia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/05/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-yhvh-w.html

Niedzielny poranek, duży las, a ja gdzieś tam spotykam innego człowieka bez ręki który też przyszedł z żoną czy znajomą na konwalie. Wierzę że PAN JEZUS pokierował mnie na tego człowieka ze słowami zbawczego świadectwa, zachęty do czytania Biblii i dowodu że BÓG jest jedynie doskonale dobry. Ten człowiek miał usłyszeć i zobaczyć widocznie przeze mnie pewne rzeczy. Mam nadzieję w CHRYSTUSIE BOGU PRAWDZIWYM YHVH że ten człowiek też dostąpi zbawienia, że już pokutował przed ZBAWCĄ i że zaczął czytać z wiarą Biblię - że coraz więcej rozumie dzięki łasce CHRYSTUSOWEJ i jest wykonawcą Słowa, a nie tylko słuchaczem. 

Tam w lesie spotkałem jeszcze trzech młodych 18-letnich chłopaków popijających alkohol. Powiedziałem im historię o wypadku i swoim zbawieniu. Nie negowali BOGA - jeden mówił otwarcie że wierzy w BOGA. Ci młodzi ludzie jednak nie znają osobiście BOGA jako OJCA i nie znają osobiście  ZMARTWYCHWSTAŁEGO. Nie służą MU, nie czynią JEGO woli, ale mam nadzieję że to się u nich zmieni. Pokazałem że nie jestem rzymskim katolikiem, a oni też mówili że nie chodzą do rzymskiego katolicyzmu. Wymieniali różne jego patologie. Zachęcałem ich do czytania Biblii. 

"Ewangelia Prawdziwej Łaski - do zbawienia nie potrzeba ludzi i organizacji religijnych" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/05/ewangelia-prawdziwej-aski-do-zbawienia.html

 Niedaleko od nich spotkałem jeszcze innego młodego człowieka. Znam go z widzenia - mieszkał kiedyś na osiedlu gdzie ja. Mówił że bardziej wierzy w prawosławie, ale wykazałem mu że rzymski katolicyzm i prawosławie to siostry rodzone w których nie ma prawdy. Powiedziałem mu swoje świadectwo zbawienia, wskazywałem na prawdziwą naukę w Biblii. Wskazałem że do zbawienia nie potrzeba ludzi i budynków, a w katolicyzmie i prawosławiu jest inaczej - jest m.in samozbawienie przez pośrednictwo pseudo-kapłanów. Przedstawiliśmy się sobie po imieniu, pożegnaliśmy. 

"Nie potrzebujesz księży i hostii do przebaczenia, zbawienia część 2 - pseudo-duchowy pokarm nie przyniesie owocu ducha"https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/nie-potrzebujesz-ksiezy-i-hostii-do.html

Kilka dni później znowu byłem na konwaliach w lesie i znowu PAN ZBAWICIEL dał mi w lesie spotkać pewne osoby którym mogłem mówić o NIM, dać świadectwo swojego zbawienia. Gdy wszedłem do lasu to przede mną na górce przy drodze stał mężczyzna z papierosem i piwem. Był trzeźwy. Jednak taki widok nie oznacza jego duchowo dobrego stanu, więc i z nim porozmawiałem. Spytałem czy mogę zająć mu chwilę. Zgodził się. Zacząłem opowiadać mu o swoim wypadku, o zbawieniu jeszcze przed wypadkiem. Opowiedziałem po krótce o różnicach między rzymskim katolicyzmem, a biblijną nauką i zbawieniem z łaski. Zachęcałem aby czytał Biblię i że CHRYSTUS może i chce uwolnić nas od każdego grzechu, nałogu, dać w zamian dobre rzeczy, pokój ducha, wieczne obietnice. Powiedziałem że BÓG jest moim OJCEM jak w modlitwie OJCZE NASZ więc jestem spokojny, nie trwożę się ufając CHRYSTUSOWI i najlepsze dopiero przede mną w rajskim domu OJCA, a tutaj wszyscy są na chwile, nawet 100-latkowie mówią że szybko im zleciało, więc najważniejsze jest zbawienie. Wspomniał coś o bliskich osobach którzy go zdradzili, ale ja wskazałem na CHRYSTUSA na którym nikt nigdy się nie zawiedzie kto MU ufa, poddaje swoje życie. Zachęcałem go do czytania Biblii. Pożegnaliśmy się i poszedłem dalej w głąb lasu. 

Głębiej w lesie spotkałem dwójkę młodych osób którzy też zbierali konwalie. Tą dziewczynę z widzenia znałem, bo mieszkała na osiedlu, obok w bloku. Spytałem czy mogę coś im powiedzieć, odpowiedzieli że tak. Powiedziałem im, że jeśli nie mają przeciwskazań, to zachęcam ich do oddawania krwi, bo i ja jestem żywym przykładek że krew ratuje życie. Zacząłem opowiadać o wypadku, o ZBAWICIELU w moim życiu - jak zbawił mnie jeszcze przed wypadkiem, z czego mnie uwolnił i czym mnie napełnia. Mój pewny znajomy spotykał się kiedyś z tą dziewczyną i mówił że jest buddystką, ale nic ona nie wspominała o tym. Słuchała co mówię o ZMARTWYCHWSTAŁYM i mówiła że też mnie z widzenia zna. Z obydwojgiem zapoznałem się po imieniu. Ten chłopak co z nią był ma na imię Paweł. Paweł miał do mnie różne pytania odnośnie wiary i ogólnie wykazywał że ma jakiś duchowy głód, że gdzieś szuka. Wskazałem mu na CHRYSTUSA i natchnione Pismo Święte. Powiedziałem oczywiście że nie jestem rzymskim katolikiem i dlaczego nie jestem. Dużo różnych biblijnych prawd im powiedziałem dzięki łasce DOBREGO PASTERZA CHRYSTUSA. Pozostaje mi modlić się za nimi i być dla nich wzorem w postępowaniu na wzór CHRYSTUSA gdyby PAN dał się nam gdzieś kiedyś spotkać. 

Jak wyszedłem tego dnia koło 13.00 na konwalie to wróciłem do domu około 18.00. Nie byłem 5 godzin w lesie, ale w drodze powrotnej do domu - na mieście rozmawiałem z wieloma różnymi osobami. Rozmawiałem m.in ze starszą panią w wieku +70 lat która otworzyła się przede mną. Opowiedziała mi o pierwszej córce która zmarła gdy miała pół roku. Opowiedziała o mężu który ileś lat później zostawił ją dla innej. W międzyczasie urodziła dwójkę dzieci. W jakim wieku były dzieci - czy były dorosłe tego nie wiem, ale mówiła że bardzo przeżyła to wszystko. Powiedziałem jej świadectwo swojego zbawienia, zachęcałem do czytania Biblii, zawierzenia wszystkiego PANU ZBAWCY. Wskazałem dlaczego nie jestem rzymskim katolikiem. Wspomniała że ona nie rozmawia za bardzo z ludźmi, że trzyma się na uboczu, więc najwidoczniej zaufała mi gdy opowiadałem jej o sobie, że się zwierzyła jak jest u niej i co ją spotkało. Oby zawierzyła jednak przede wszystkim TEMU który jest DROGĄ PRAWDĄ ŻYCIEM, bo w NIM tylko uleczenie, uzdrowienie ran, pokój ducha, owoc ducha w tym radość BOŻA. W NIM tylko przebaczenie, zbawienie, życie wieczne. 

Gdy siedziałem z tą panią, kilkanaście metrów dalej siedziały trzy panie. Podeszła do nich czwarta osoba - rzymskokatolicka zakonnica w tym swoim habicie. Tamte ją przywitały i o czymś rozmawiały. Miałem na sercu aby podejść do nich, zagadać, złożyć świadectwo swego zbawienia i na koniec powiedzieć że nie jestem rzymskim katolikiem. Jedna z kobiet była na rowerze, więc przechodząc obok nich, powiedziałem dzień dobry. Odpowiedziały, a ja wskazałem na rower i powiedziałem że mój brak ręki to też po rowerze - po wypadku na rowerze. Ta kobieta odpowiedziała że słyszała mnie ze dwa, trzy razy już. Nie wnikałem gdzie [pewnie w przychodni gdzie kiedyś chodziłem na ewangelizację], ale odpowiedziałem że tutaj pozostałym panią więc opowiem - w tym tej zakonnicy. Tak też zrobiłem - opowiedziałem jak ZBAWICIEL ZMARTWYCHWSTAŁY zbawił mnie jeszcze przed wypadkiem, jak dał mi różne odpowiedzi gdy zacząłem czytać Biblię, jak mnie zmienił, wyrwał z różnego zła i beznadziei. Wspomniałem że dziś mimo braku ręki, mam pokój ducha gdy MU ufam. Nawet jak czegoś nie rozumiem, to gdy MU ufam mam pokój ducha, siłę aby iść dalej. ON zmienił moje serce, napełnia mnie swoim życiem i najlepsze dopiero przede mną - w rajskim domu OJCA gdzie CHRYSTUS mnie prowadzi. Na koniec wspomniałem że nie jestem Świadkiem J. - bo oni nie mogą mieć transfuzji, nie uznają CHRYSTUSA jako BOGA, a że i ja sam dostałem mnóstwo krwi.  Powiedziałem im że wyznaję wiarę w kierunku wiary ewangelicznej, bo jak czytam Biblię to z kościołem rzymskokatolickim w wielu rzeczach nie mogę się zgodzić. Słuchały spokojnie co mówię, ta zakonnica również, ale miałem w sercu aby nie wchodzić teraz z nimi w szczegóły błędów rzymskiego katolicyzmu, ale zostawić je z tym co usłyszały. 

Może ogólnikowe stwierdzenie o błędach rzymskiego katolicyzmu i trzymania się biblijnej wiary, da im impuls do zastanowienia, a może nie na miejscu była rozmowa na jakimś skwerku o błędach KRK w tym w obecności zakonnicy. Może to by było dla niej zawstydzające wobec jej znajomych i pojawiłaby się jakaś blokada z ich strony. Chciałbym żeby wszystkie były uwolnione z rzymskiego katolicyzmu, a znały prawdziwego CHRYSTUSA, miały nowe serce i nowe ducha. Oby poznały prawdziwą DOBRĄ NOWINĘ i żyły według niej. Oby ta zakonnica została uwolniona z rzymskokatolickiego zwodniczego, niewolniczego systemu w którym jest. Oby zrzuciła ten habit, oby dostąpiła CHRYSTUSOWEGO zbawienia i żyła w prawdzie, a nie kłamstwach Rzymu, który fałszuje, wypacza, przekręca biblijną DOBRĄ NOWINĘ, a wprowadza system samozbawienia przez różne uczynki w tym pseudo-sakramenty serwowane przez pseudo-kapłaństwo rzymskokatolickie. 

Kilka dni temu zobaczyłem pewnego obcokrajowca który mieszka w Puławach, który dolewał chyba wodę do chłodnicy. Maska samochodu była otworzona i on dolewał chyba wodę. Powiedziałem mu dzień dobry, odpowiedział. Powiedziałem mu, że dobrze mieć dwie ręce, a mi by było o wiele trudniej zrobić to co on robi.  Wspomniałem mu że nawet jeśli ma ciężkie  zajęcia, to może BOGU dziękować że ma obydwie ręce. Zacząłem opowiadać mu o swoim wypadku, jak uratował mnie CHRYSTUS, jak zbawił, zmienił mnie jeszcze przed wypadkiem. Jak pokierował mnie ku czytaniu Biblii. Odpowiedział mi że nie ma przy sobie pieniędzy - myślał że chcę pieniędzy. Powiedziałem mu że nie chcę pieniędzy, że mam wszystko, nic mi nie brakuje, ale chciałem mu tylko powiedzieć o BOGU i że można MU dziękować nawet przy trudnej pracy za np. obydwie ręce. Ten człowiek ma urodę, wygląd ludzi z Pakistanu czy Indii. Jego żona, dzieci również, bo czasami ich widuję. Spytałem czy jest chrześcijaninem. Odpowiedział że jest muzułmaninem. Z muzułmaninem jeszcze nie rozmawiałem twarzą w twarz, ale PAN JEZUS wierzę dał właściwe słowa. Powiedziałem mu że sami nie możemy odkupić swoich grzechów przed BOGIEM, że sami nie możemy wydostać się z grzechu, ale potrzebny był ktoś kto żył doskonale świętym życiem i umarł za nas. Powiedziałem mu że gdy ktoś np. coś ukradnie i stanie przed ziemskim sędzią, to nawet jeśli ten złodziej czynił dobro, to nie może być uniewinniony swoimi dobrymi uczynkami, więc tym bardziej DOSKONALE ŚWIĘTY BÓG nie może nam odpuścić bez ZMARTWYCHWSTAŁEGO CHRYSTUSA. Jeden grzech wystarczył żeby BÓG wyrzucił Adama i Ewę z raju. Nie jesteśmy w stanie swoimi uczynkami zmazać skasować swoich grzechów. 

Wskazałem mu też inny przykład - gdy np. morderca staje przed sądem i dostaje wyrok 25 lat więzienia. Sędzia mówi że daje mu 25 lat więzienia, ale uwalnia go i pójdzie zamiast niego do więzienia aby odbyć jego wyrok. Powiedziałem temu muzułmaninowi że my z powodu swoich grzechów powinniśmy wszyscy wisieć na krzyżu, a jednak CHRYSTUS umarł za nas. Wziął nasze winy na siebie. Wziął na siebie karę za nasze winy. Bez NIEGO nie można być zbawionym. Na koniec mu wspomniałem że rzymski katolicyzm zwodzi, nie naucza prawdy. Do zbawienia nie potrzeba ludzi, budynków, ale CHRYSTUSA ZMARTWYCHWSTAŁEGO. Życzyłem mu wszystkiego dobrego, a on mi i poszedłem dalej. Nie był agresywny - wygląda na spokojnego człowieka. Spokojnie słuchał. Nie przerywał mi, nie mówił nic o Mahomecie, koranie i innych oszustwach islamu. Mam nadzieję że uwierzy że CHRYSTUS umarł za grzechy całego świata - wszystkich ludzi w tym za jego grzechu i że zmartwychwstał. Modlę się o to i aby w pokucie uznał GO swoim PANEM ZBAWICIELEM - aby dostał nowe serce i nowego ducha. Aby również jego żona, bliscy dostąpili zbawienia, aby zostali uczynieni chrześcijanami i dawali wielkie dobre świadectwo wiary chrześcijańskiej ku chwale BOGA OJCA YHVH i ZMARTWYCHWSTAŁEGO SYNA YHVH. Proszę was o modlitwy za tym człowiekiem, za jego bliskimi. Oby CHRYSTUS zamieszkał w nich, przebywał w nich i w tej JEGO zbawczej obecności oby pełnili JEGO wolę, żyli na chwałę BOŻĄ, wydawali owoc ducha.... "Mahomet fałszywy prorok koran fałszywa księga allah fałszywy bóg - szahada" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/11/mahomet-faszywy-prorok-koran-faszywa_18.html

"Kolejny dzień islamu w kościele katolickim w Polsce - deptanie po ofierze z Golgoty" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/01/kolejny-dzien-islamu-w-kosciele.html

W ostatnim czasie PAN JEZUS DOBRY PASTERZ stawia dużo młodych osób na mojej drodze którym mogę mówić o JEGO zbawieniu w moim życiu, o JEGO biblijnej prawdziwej DOBREJ NOWINIE i zachęcać do pójścia za NIM. PAN stawia wiele starszych osób, ale ostatnio miałem sporo rozmów, świadectw wobec nastolatków czy dwudziestolatków. 

PAN daje mi często mówić o NIM, dawać świadectwo przy okazji wypełniania codziennych obowiązków n. płacąc rachunki, robiąc zakupy w różnych miejscach. Jak mogę np. okazać dobroć, miłość BOŻĄ ludziom w sklepie ?? Np. proponuję im przepuszczenie w kolejce. Nie raz przez to mogłem wspomnieć im o ZBAWICIELU, ŻYWYM BOGU i powiedzieć świadectwo swoje zbawienia. Nie raz idąc do apteki robiąc zakupy rodzicom miałem tam okazje mówić ludziom o ZMARTWYCHWSTAŁYM. W różnych innych pomocnych działaniach wobec rodziców miałem okazję rozmawiać z różnymi ludźmi o OJCU i ZBAWCY PANU oraz ICH biblijnej nauce, dzielić się świadectwem. Nie raz różnym kasjerkom czy osobom sprzątającym, ochroniarzom mogłem dziękować za ich pracę i przy okazji dzielić się świadectwem o swoim zbawieniu i żeby dziękowali nawet jeśli mają ciężką pracę, bo ja nie poradziłbym sobie tak jak oni. 

Któregoś dnia przepuściłem matkę z dzieckiem. Jest pan z dzieckiem, więc proszę stanąć przede mną - powiedziałem. Skorzystała, a ja jej powiedziałem że mam życie wieczne w CHRYSTUSIE i że po wypadku mi nie dawali szans, więc tym bardziej nie śpieszy mi się. Opowiedziałem stojąc w kolejce po krótce o swym zbawieniu, o wierze. Powiedziała że zmarł jej mąż gdy dziecko się urodziło i ma nienawiść do BOGA. Pokazałem jej że BÓG jest doskonale dobry, skoro dał swego SYNA za nasze grzechy, to nie jesteśmy MU obojętni, zło nie jest MU obojętne i kto umiera jako zbawiony ten zmartwychwstanie. Wskazywałem jej na ZMARTWYCHWSTAŁEGO że gdy był na ziemi to ludzie też umierali - też wtedy umierali dorośli i dzieci, też chorowali, a ON wielu wskrzesił i uzdrowił, więc BOGU nie jest obojętne to wszystko. CHRYSTUS powróci usunie zło, w tym śmierć. Przyjdzie czas że nie będzie grzechu, śmierci, zła, a kto umiera jako zbawiony będzie wzbudzony z martwych, będzie żył wiecznie w doskonałym nowym świecie. BÓG jest absolutnie, doskonale dobry. Może gdy usłyszała takie słowa ode mnie który nie mam ręki - może tak PAN przemówi do jej serca, przekona ją że źle, błędnie odnosi się do BOGA. Od przepuszczenia w kolejce, przez otworzenie ust ku opowiedzeniu o CHRYSTUSIE i wypadku, po jej zwierzenie się. 

Pokazałem jej na Łazarza : gdy umarł, to CHRYSTUS zapłakał nad nim, więc BOGU to wszystko nie jest obojętne. BÓG jest absolutnie doskonale dobry.  "powiedział, a potem dodał: Łazarz, nasz przyjaciel, śpi, ale idę, aby obudzić go ze snu. (12) Wtedy jego uczniowie powiedzieli: Panie, jeśli śpi, będzie zdrowy. (13) Ale Jezus mówił o jego śmierci, lecz oni myśleli, że mówił o zaśnięciu zwykłym snem. (14) Wówczas Jezus powiedział im otwarcie: Łazarz umarł. (15) I ze względu na was raduję się, że mnie tam nie było, abyście uwierzyli. Ale chodźmy do niego [...] Kiedy Jezus zobaczył ją płaczącą i płaczących Żydów, którzy z nią przyszli, rozrzewnił się w duchu i zasmucił się. (34) I zapytał: Gdzie go położyliście? Odpowiedzieli mu: Panie, chodź i zobacz. (35) I Jezus zapłakał(36) Wtedy Żydzi powiedzieli: Patrzcie, jak go miłował. (37) A niektórzy z nich mówili: Czyż ten, który otworzył oczy ślepego, nie mógł sprawić, aby on nie umarł? (38) Jezus zaś ponownie się rozrzewnił i przyszedł do grobu. Była to jaskinia, a u jej wejścia był położony kamień" - Ewangelia Jana 11 UBG -- gniewne, wrogie nastawienia tej kobiety wobec BOGA wynikają z tego że nie zna PRAWDZIWEGO BOGA. Zna jakiś zafałszowany obraz BOGA, ale nie zna osobiście PRAWDZIWEGO BOGA który jest MIŁOŚCIĄ, który jest DOSKONALE ŚWIĘTY, DOBRY, SPRAWIEDLIWY, MIŁOSIERNY itd. Nie zna osobiście PRAWDZIWEGO CHRYSTUSA i OJCA. Nie zna ICH obydwu. Gdyby ICH znała nie miałaby takich emocji, postaw. Potrzebuje ona ICH poznać, a w tym CHRYSTUS może m.in. używać nas gdy ukazujemy im praktyczną miłość bliźniego, gdy okazujemy im dobro BOŻE, pomoc, zainteresowanie, gdy dajemy im prawdziwą biblijną apostolską naukę i wykazujemy DOBRĄ NOWINĘ gdzie człowiek jedynie jest grzeszny, winny i potrzebuje łaski doskonałego ZBAWICIELA do zbawienia, uświęcenia i do wszystkiego innego dobra. Śmierć to produkt ludzki - to efekt grzechu. Ofiara z Golgoty ewidentnie, bezsprzecznie, bezapelacyjnie dowodzi DOSKONAŁOŚCI OJCA YHVH i SYNA YHVH. ICH doskonałość jest niepodważalna, bezdyskusyjna - widać to przez doskonałe życie Chrystusa - człowieka które ofiarował za grzeszną ludzkość na Golgocie. Kto ma złe nastawienia wobec NICH - ten ICH nie zna, ten jest zwiedziony, został oszukany, albo nie chce ICH doskonałej miłości i świętości. Jaka jest przyczyna w konkretnych danych przypadkach to nie wiem. Wiem tylko że kto tak robi to grzeszy, bo ONI DWAJ są doskonali i zawszy tacy byli i będą, a człowiek jest winny IM wszelką chwałę, cześć, dziękczynienie bo ONI dwaj są jedynie źródłem wszelkiego dobra  .... "Płaczący Jezus - wojny kataklizmy cierpienia katastrofy - " Gdzie jest wasz BÓG ? " część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/01/paczacy-jezus-wojny-kataklizmy.html

"Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 5 - skąd i dlaczego są cierpienia dzieci oraz śmierć dzieci" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/05/bog-nie-jest-morderca-tyranem-ale.html

"dlaczego Bóg nie przeszkodził szatanowi w Edenie perfekcyjny plan część 3 - rozbity samochód" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/dlaczego-bog-nie-przeszkodzi-szatanowi.html

Ta kobieta nie była agresywna, raczej słuchała co mówię ale wspomniała też jak po śmierci męża miała czy ma sobie poradzić. Wskazałem jej na CHRYSTUSA który jest WSZECHMOGĄCY i kto MU zawierzy siebie, kto MU zaufa, pójdzie za NIM temu ON dopomoże, nie zostawi go. Później przy kasie akurat stałem za tą kobietą i widziałem jak kupowała dwie pół litrowe butelki wódki. Oby posłuchała co jej mówiłem m.in o pokoju ducha i nowym życiu z CHRYSTUSEM, o uwolnieniu przez CHRYSTUSA ze zła, grzechu, nałogów, beznadziei, lęków i wszelkiego innego duchowego zła. Oby zastanowiła się nad tym co jej mówiłem. Oby zamiast szukać ukojenia, pomocy w alkoholowym niszczycielu, oby zawierzyła CHRYSTUSOWI który jedynie jest ZBAWICIELEM i nie niszczy człowieka, ale ożywia, uwalnia, napełnia swoim życiem, przemienia coraz bardziej na swój obraz. Oby poznała, zobaczyła że BÓG jest doskonałą MIŁOŚCIĄ. Oby głosiła że OJCIEC i BARANEK są jedynie DOSKONALE DOBRZY, ŚWIĘCI i ICH łaska trwa na wieki .... "Wysławiajcie Pana, albowiem jest dobry, Albowiem na wieki trwa jego łaska! (2) Wysławiajcie Boga nad bogami! Albowiem na wieki trwa łaska jego! (3) Wysławiajcie Pana nad pany, Albowiem na wieki trwa łaska jego! (4) Tego, który sam czyni wielkie cuda, Albowiem na wieki trwa łaska jego! " - Psalm 136:1-4 BW

Wczoraj z kilkoma osobami mogłem porozmawiać przy okazji m.in. gdy palili papierosy. Pytam czy gdyby wiedzieli że przed dalsze palenie zachorują na raka, to czy chcieliby rzucić. Wczoraj jedną z takich osób był młody chłopak. Palił papierosa i ewidentnie widziałem na jego twarzy wielki smutek, przygnębienie. Pomodliłem się, poprosiłem ZBAWCĘ PANA o prowadzenie, mądrość, pokierowanie wszystkim. Ten chłopak w ciszy uważnie słuchał, aż dla pewności w końcu go o coś zapytałem, aby otworzył usta, bo może jest obcokrajowcem i nie wie za bardzo o czym mówię. Był Polakiem, wszystko dobrze rozumiał, ale być może to co zobaczył i usłyszał ode mnie zdumiało go, było może lekarstwem na to jego przygnębienie, smutek. Pozytywny, dobry miał odbiór tego co mówiłem. Mam nadzieję w CHRYSTUSIE że dostąpi zbawienia, że zamiast beznadziei jakiejś będzie miał CHRYSTUSOWY Pokój, coraz obfitszy owoc ducha. 

Wczoraj też idąc zapłacić rachunki widziałem przed przychodnią z dziesięć osób w kolejce. Wykorzystałem dzięki łasce PANA ZBAWICIELA tą okazję i podzieliłem się historią o swoim wypadku i świadectwem swego zbawienia. Wszystko dzięki łasce PANA, ale tą łaskę musimy używać odejmując dobre, właściwe wybory w wolnej woli którą BÓG dał człowiekowi. CHWAŁA BOGU OJCU YHVH i PANU JEZUSOWI ZBAWCY YHVH za ICH dzieła, za ICH łaskę. Nic nie mogę zrobić dla NICH bez NICH ... "Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę, i to nie jest z was, jest to dar Boga. (9) Nie z uczynków, aby nikt się nie chlubił. (10) Jesteśmy bowiem jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, które Bóg wcześniej przygotował, abyśmy w nich postępowali" - Efezjan 2 UBG

Proszę o modlitwy za mną abym zawsze wykorzystywał w pełni CHRYSTUSĄ ŁASKĘ, abym zawsze był JEGO dobrym świadkiem głoszącym we właściwy sposób biblijną apostolską DOBRĄ NOWINĘ i BOŻE nauki. Abym zawsze  wszędzie był wzorem CHRYSTUSOWYM w postępowaniu dla wszystkich ludzi. Oby zawsze OJCIEC i BARANEK byli uwielbieni w moim życiu, abym zawsze i wszędzie przynosił im chwałę swoim zachowaniem, mową, myślami -  całym swoim jestestwem. 

Proszę o modlitwy za tymi wszystkimi osobami do których PAN ZBAWICIEL ZMARTWYCHWSTAŁY YHVH daje mi mówić aby mieli otwarte uszy, otwarte serce, aby poddali się, zawierzyli w pokucie ZMARTWYCHWSTAŁEMU jako swemu PANU ZBAWCY i żyli w nowości serca i ducha na JEGO chwałę i OJCA czyniąc ICH wolę, będąc uwolnionymi z niewoli grzechu i nie służyli pożądliwościom. 

PS - dzisiaj o 12.25 jak ZMARTWYCHWSTAŁY BÓG da dożyć i pozwoli, to mama leci do Holandii na dwa tygodnie - do brata i jego rodziny. Proszę o modlitwy, prośby do CHRYSTUSA PANA w tej sprawie. ......... "A teraz wy, którzy mówicie: Dziś albo jutro udamy się do tego miasta i zatrzymamy się tam przez rok, będziemy handlować i osiągniemy zyski; (14) Wy, którzy nie wiecie, co jutro będzie. Bo czymże jest wasze życie? Doprawdy jest parą, która pojawia się na krótko, a potem znika. (15) Zamiast tego powinniście mówić: Jeżeli PAN zechce i będziemy żyli, zrobimy to lub owo. (16) Teraz zaś przechwalacie się w waszej pysze. Wszelkie takie przechwalanie się jest złe. (17) Kto więc umie dobrze czynić, a nie czyni, popełnia grzech." - list Jakuba 4. Biblia. Natchnione Pismo Święte

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 20 Biblijne dowody że Malak YHVH to bezpośrednia teofania YHVH a nie pośrednia przez stworzenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/02/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_11.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 05.06.2021 Puławy , Dominik Marzec

3 komentarze:

  1. Dziękczynienie, chwała dla BOGA OJCA i CHRYSTUSA YHVH.
    Mama jest już w Holandii - jest już po lądowaniu w Eindhoven. Jest już u brata i bratowej w ich domu. Widzi się też z wnukiem i niedawno urodzoną wnuczką :) :)
    Jak PAN JEZUS WSZECHMOCNY BÓG pozwoli to mama będzie wracała 19 czerwca. Oby wróciła cała, zdrowa w duchowo mocniejsza - bardziej podobna do CHRYSTUSA ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, powiedz bo nie wiem czy dobrze interpretuje zalecenie Chrystusa z Ewangelii, o pożądliwym patrzeniu na kobietę, że kto to uczynil to poczynił grzech cudzołóstwa, nie potrafię tego z interpretować, kiedy to następuje, może powiedzieć jak to rozumiesz? Kobiety chodzą nago na ulicach i staram się w ogóle w ich stronie nie patrzeć, ale wiadomo czasem człowiek się odwróci w drugą stronę a tam pół naga kobieta i pytanie, kiedy jest moment cudzołóstwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj - proponuję abyś się zarejestrował tu na forum : http://binitarianizm.pl/ - i żebyśmy wspólnie rozważyli temat w zaufaniu CHRYSTUSOWI YHVH - CUDOWNEMU DORADCY

      , wszelkich łask, błogosławieństw JEGO aby iść JEGO wąską drogą pełnienia JEGO woli i wytrwać w tym do końca ...

      Usuń