piątek, 18 czerwca 2021

zmieniona perspektywa część 15-sta - trzy letnie wakacyjne tematy

 


Ukojenie wewnętrzne, duchowy odpoczynek, pokój ducha jest tylko od ZMARTWYCHWSTAŁEGO CHRYSTUSA PANA ZBAWICIELA YHVH i wyłącznie w NIM, więc nawet gdyby ktoś cały rok czy całe życie spędził na urlopie i nawet gdyby przebywał w najpiękniejszych miejscach tej planety to nie znajdzie w nich prawdziwego ukojenia i odpoczynku, ani prawdziwego pokoju ducha. Poza CHRYSTUSEM ZBAWCA PANEM YHVH nie ma tego, nie ma zbawienia.  "Ja jestem krzewem winnym, wy jesteście latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten wydaje wiele owocu; bo beze mnie nic uczynić nie możecie. (6) Kto nie trwa we mnie, ten zostaje wyrzucony precz jak zeschnięta latorośl; takie zbierają i wrzucają w ogień, gdzie spłoną" - Ewangelia Jana 15 Biblia Warszawska

"Przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a ja wam dam odpoczynek(29) Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie odpoczynek dla waszych dusz. (30) Moje jarzmo bowiem jest przyjemne, a moje brzemię lekkie." - Mateusz 11:28-30 ... "Przekręcane nauki JEZUSA - Prawdziwe biblijne znaczenie słów o zapieraniu się siebie i codziennym braniu niesieniu swojego krzyża." - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/przekrecane-nauki-jezusa-prawdziwe.html

"Oko nie nasyci się widzeniem, a ucho nie zadowoli się słyszeniem" - Księga Koheleta [Kaznodziei Salomona] 1:8b 

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 5 - przyroda dopiero będzie piękna" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/05/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

"A to powiadam, bracia, czas, który pozostał, jest krótki; dopóki jednak trwa, winni również ci, którzy mają żony, żyć tak, jakby ich nie mieli; (30) a ci, którzy płaczą, jakby nie płakali; a ci, którzy się weselą, jakby się nie weselili; a ci, którzy kupują, jakby nic nie posiadali; (31) a ci, którzy używają tego świata, jakby go nie używali; przemija bowiem kształt tego świata" - 1 Koryntian 7

"Tak mówi Pan: Przystańcie na drogach i patrzcie, pytajcie się o odwieczne ścieżki, która to jest droga do dobrego i chodźcie nią, a znajdziecie odpoczynek dla waszej duszy! Lecz oni odpowiedzieli: Nie pójdziemy. (17) Postawiłem też nad wami stróżów, aby wołali: Uważajcie na głos trąby! Lecz oni odpowiedzieli: Nie będziemy uważali. (18) Dlatego słuchajcie, narody, i uważajcie, pasterze ich trzód! (19) Słuchaj, ziemio! Oto Ja sprowadzę na ten lud nieszczęście jako owoc ich zamysłów; bo na moje słowa nie zważali i pogardzili moim zakonem" - Księga Jeremiasza 6 BW 

To co przemija, niszczeje, umiera nie może dać prawdziwego ukojenia, prawdziwego odpoczynku, prawdziwego pokoju ducha, radości, nasycenia itd. Jednie DOSKONAŁY we wszystkim ŚWIĘTY BÓG MIŁOŚCI czyli OJCIEC oraz JEGO SYN ... "Jedyny lek na depresje lęki uzależnienia część 3 - duchowy pokarm sycący wnętrze człowieka tylko u PANA panów JEZUSA ZBAWICIELA" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/jedyny-lek-na-depresje-leki.html

"Jedynie w Bogu jest uciszenie duszy mojej" - Psalm 62:2a BW
"Jak diabeł zwodził i zwiedzie wielu część 5 - zwodnicze niszczycielskie pożądliwości i fałszywy system wartości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/08/jak-diabe-zwodzi-i-zwiedzie-wielu-czesc.html
Zanim gdzieś się np. pojedzie, coś zrobi - to powinien chrześcijanin pytać swego BOGA, WŁADCĘ, WŁAŚCICIELA czy pozwala ON mu na to - czy to jest doskonała wola BOŻA. Skoro ON jest naszym  WŁAŚCICIELEM a my JEGO niewolnikami [doulos] kupionymi za cenę JEGO doskonale świętego życia które ofiarował podczas kenozy na Golgocie, to nie możemy robić co nam się podoba, co my chcemy, ale jedynie co ON chce, jedynie na co ON nam zezwala.  ... "Prawdziwe znaczenie greckiego słowa "christianos" a polskiego "chrześcijanin" - doulos niewolnik Chrystusa część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/prawdziwe-znaczenie-greckiego-sowa.html

                                                                                                     Drugi temat :

 Dostałem od jakiegoś mężczyzny takie pytanie  :  
    "Witaj, powiedz bo nie wiem czy dobrze interpretuje zalecenie Chrystusa z Ewangelii, o pożądliwym patrzeniu na kobietę, że kto to uczynił to poczynił grzech cudzołóstwa, nie potrafię tego z interpretować, kiedy to następuje, może powiedzieć jak to rozumiesz? Kobiety chodzą nago na ulicach i staram się w ogóle w ich stronie nie patrzeć, ale wiadomo czasem człowiek się odwróci w drugą stronę a tam pół naga kobieta i pytanie, kiedy jest moment cudzołóstwa?"
------------------------------------------------------------------------------------------------

To  powyższe pytanie do mnie jest zadane w komentarzu pod ostem z 5 czerwca : "Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część 8 - m.in zakonnica i muzułmanin" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-yhvh-w.html

Nie odpowiedziałem na nie, ale skierowałem pytającego na forum gdzie może się zarejestrować i gdzie wspólnie w zaufaniu CHRYSTUSOWI CUDOWNEMU DORADCY wspólnie byśmy rozważyli temat. Forum gdzie ewentualnie rozważymy temat cudzołóstwa w sercu : http://binitarianizm.pl/forum/

"Słyszeliście, iż powiedziano: Nie będziesz cudzołożył. (28) A Ja wam powiadam, że każdy kto patrzy na niewiastę i pożąda jej, już popełnił z nią cudzołóstwo w sercu swoim" -  Temat Mateusza 5:27-28 może poruszę kiedyś w osobnym wpisie jak PAN JEZUS CHRYSTUS ZBAWCA YHVH udzieli potrzebnej mądrości, zrozumienia i da wykonanie. 

                                                                                                  Trzeci temat :

Trzeci temat troszkę łączy się z latem i z tematem ubierania się. Zauważyłem już chyba w zeszłe lato że PAN JEZUS poruszał moje serce, sumienie gdy w miejscach publicznych ubrany byłem w krótkie spodenki lub w t-shirt - koszulkę z krótkim rękawem, tylko jakbym bagatelizował to jego działanie. Źle się czułem w sumieniu w takim ubraniu. To CHRYSTUSOWE działanie i w tym roku mam nadal poruszane sumienie, serce że to nie dla mnie ubiór. Nie chcę nikomu narzucać niczego. Piszę tylko o tym jak odnośnie mojego ubierania się stosunek ma CHRYSTUS PAN. W miejscach publicznych nie będę zakładał krótkich spodenek i krótkiego rękawa. Takie wiem jest CHRYSTUSOWE ostanowienie odnośnie mojej osoby, a jakie ON ma odniesienia do innych swoich uczniów tego nie wiem. Skoro dotykał mojego serca, skoro dotykał mojego serca i miałem niepokój, przekonanie że to niewłaściwy dla mnie ubiór to tak samo PAN ZBAWICIEL jeśli ma wobec innego ucznia/uczniów takie same postanowienia, to i ich serca, sumienia ma moc poruszyć, przekonać ich że to nie jest dla nich ubiór.

 Może mój przypadek to jakiś wyjątek, a nie reguła. Myślę że podczas nabożeństwa, podczas bardziej oficjalnego zgromadzenia dzieci BOŻYCH np. ku modlitwie, uwielbieniu, nauce Słowa - krótkie spodenki nie powinny mieć miejsca. 
"Biblia o tym jak powinien i jak nie powinien ubierać się chrześcijanin /chrześcijanka. Grzeszne mody zwyczaje u chrześcijan" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/01/biblia-o-tym-jak-powinien-i-jak-nie_16.html
Arcykapłani w starym przymierzu wchodząc przed oblicze BOŻE np. do miejsca najświętszego nie mieli odkrytych nóg ani odkrytych ramion, przedramion. 

W domu chodzę w krótkich spodenkach, ale osobiście w publiczne miejsca już nie będą tak chodził, a tym bardziej na CHRYSTUSOWE zgromadzenie dzieci BOŻYCH.  Skoro sam ŚWIĘTY BÓG objawił się w szacie do stóp i jest to podkreślone, to i ja swoim ubiorem nie chcę bardziej odsłonięty w zgromadzeniu dzieci JEGO, a i pośród innych ludzi też nie chcę odsłaniać więcej ... " a pośród tych świeczników kogoś podobnego do Syna Człowieczego, odzianego w szatę do stóp długą i przepasanego przez pierś złotym pasem" - Objawienie Jana 1:13 BW ... Gdyby to było nieistotne to nie byłoby słów : " do stóp długą". A jednak one są. PAN patrzy na serce swego ludu w pierwszej kolejności, ale to nie znaczy że z ciałem można robić co się chce i jak się chce. 
Gdy ubierałem w różnych miejscach publicznych krótkie spodenki czy krótki rękaw to miałem niepokój, w sumieniu byłem przekonywany żebym tak się nie ubierał. Gdy mam długie spodnie i długi rękaw w różnych miejscach publicznych, to nie mam tego niepokoju, nie mam tego głosu sumienia że źle się ubrałem. 
Gdy jest gorąco to długie spodnie czy długi rękaw mogą się wydawać czymś w czym nie da się wytrzymać. Kupiłem sobie kilka koszul  z długim rękawem [10 złotych za trzy sztuki w taniej odzieży. 😊😊 - chwała BOGU za taki dobrobyt - kiedyś taki zakup w takiej cenie byłby nie do pomyślenia] Dodatkowy kawałek tego długiego rękawa na przegrzeje mnie. Nie będzie mi w tym goręcej niż w krótkiej koszulce. Mam cienkie jeansy [choć jeans chyba nie najlepiej przepuszcza powietrze] i cienkie dresy. Jakieś cienkie typowo "materiałowe" spodnie też nie są na pewno jakimś parnikiem na czas upałów, też zapewne nie jest w nich jakoś bardziej gorąco niż w krótkich spodenkach. 

Muszę rozejrzeć się za typowymi "materiałowymi, jaśniejszymi" długimi spodniami. Niech PAN JEZUS raczy pokierować mnie w tym zakupie bo nie jestem znawcą w tym obszarze. Niech raczy poprowadzić, pouczyć ogólnie w temacie odpowiedniego, skromnego, właściwego ubierania się cały rok i na każdy czas. Najważniejsze jest oczywiście serce, ale nie mamy dawać swoim ubiorem, zewnętrznymi rzeczami zgorszenia, złego przykładu innym. To też jest ważne dla OJCA YHVH i CHRYSTUSA YHVH. I serce i to co zewnętrzne - wszystko powinno być w odpowiednim, godnym stanie i porządku. 

W naszym klimacie zresztą upały to tylko krótkie epizody. Skoro PAN mi nakazuje abym nie chodził po mieście, w miejscach publicznych w krótkich spodenkach i/lub w koszulce z krótkim rękawek to da też przetrwać upały gdy wybiorę posłuszeństwo wobec NIEGO 😊😊. Gdy do czegoś wzywa to daje i wykonanie tego. 
Podobne na gorące dni bardzo dobre są lniane ubrania. Koszule lniane, spodnie lniane - to jedne z wielu opcji. Wpisując w wyszukiwarkę np. hasło : "długie spodnie na upały" są różne artykuły na ten temat i różne podpowiedzi materiałów o luźnym splocie które są przewiewne. Poza tym na czas lata, na czas upałów dobrze też ubierać ubrania np. w jaśniejszych kolorach. Ciemne kolory wiadomo że mocniej się nagrzewają. 
"Hańba publicznej golizny część 1 - biblijne argumenty dlaczego publiczny basen jest miejscem bezwstydu nie dla chrześcijan" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/hanba-publicznej-golizny-czesc-1.html

Część 2 - "Hańba publicznej golizny część 2 - grzeszny negliż w wielu kościołach w parkach na plażach basenach itd" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/hanba-publicznej-golizny-czesc-2.html

Ktoś może mi powie : przejmujesz się swymi krótkimi spodenkami i swym krótkim rękawem, a masa ludzi chodzi półnago po ulicach. Nie chcę się porównywać do innych ludzi. Nie chcę postępować w porównaniu do większości, ale chcę postępować w porównaniu do CHRYSTUSA. Większość idzie na potępienie, więc że większość jeszcze więcej odsłania niż krótkie spodenki i krótki rękaw to nie jest dla mnie wyznacznikiem że mogę tak robić. Mnie PAN przekonał że to nie dla mnie ubiór w miejscach publicznych. Chodzić tak sobie mogę po domu lub w jakiejś dziczy, ale nie w miejscach publicznych. Tak jak pisałem - takie postanowienie CHRYSTUSA jest wobec mnie, a jakie ma wobec was czy innych uczniów wobec takiego czy innego ubioru np. na mieście to tego nie wiem. Ja nie jestem wzorcem ubierania się dla innych, więc proszę się mną nie sugerować, ale pytać CHRYSTUSA który jest PANEM naszym, co ON chce i na co pozwala. 

Na pewno chrześcijanki obowiązuje zakrywanie włosów - nakrywanie głów w czasie modlitw, prorokowania, w czasie nabożeństw jak to mówi, nakazuje natchnione Słowo : "Nakrywanie głów z 1 Koryntian 11:3-16 to nie długie włosy ale np chusty, czapki itd część 1 - biblijne dowody i feministyczne odstępstwo" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/01/nakrywanie-gow-z-1-koryntian-113-16-to.html

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 20 Biblijne dowody że Malak YHVH to bezpośrednia teofania YHVH a nie pośrednia przez stworzenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/02/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_11.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 18.06.2021 Puławy , Dominik Marzec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz