sobota, 10 lutego 2024

Judasz Iskariota - prawdziwy apostoł który stał się fałszywym apostołem. Judasz Iskariota - prawdziwie zbawiony człowiek który utracił swoje zbawienie.

 

 Judasz Iskariota był prawdziwie zbawiony, był prawdziwym apostołem ale nie wytrwał do końca w zbawczej wierze. Utracił swoje zbawienie. Z prawdziwego apostoła z czasem stał się :  fałszywym apostołem. Przykład np. Judasz Iskarioty pokazuje że zbawienie można utracić jeśli nie pilnuje się swego serca aby było w pełni oddane OJCU Niebiańskiemu i PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi. 

Z prawdziwego apostoła zrobił się fałszywy apostoł. Strzeżmy swoich serc abyśmy będąc teraz prawdziwymi chrześcijanami nie stali się fałszywymi chrześcijanami, abyśmy nie utracili daru zbawienia. Raz zbawiony nie zawsze zbawiony. Jestem zbawiony ale mam z łaski przez wiarę trwać w tym zbawieniu nieprzerwanie i wytrwać w tym do końca. 

"Jest bowiem napisane w Księdze Psalmów: Niech jego dom będzie pusty, niech nikt w nim nie mieszka; oraz: Jego biskupstwo niech przejmie inny. (21) Trzeba więc, aby jeden z tych mężczyzn, którzy z nami byli przez cały czas, kiedy Pan Jezus przebywał wśród nas; (22) Począwszy od chrztu Jana aż do dnia, w którym został wzięty od nas w górę, stał się wraz z nami świadkiem jego zmartwychwstania. (23) I wybrali dwóch: Józefa, zwanego Barsabą, z przydomkiem Justus, i Macieja. (24) I tak się modlili: Ty, Panie, który znasz serca wszystkich, wskaż z tych dwóch jednego, którego wybrałeś; (25) Aby zajął miejsce w tym posługiwaniu i apostolstwie, któremu sprzeniewierzył się Judasz, aby odejść na swoje miejsce. (26) I dali im losy, a los padł na Macieja. I został przyłączony do jedenastu apostołów." - Dzieje Apostolskie 1:20-26 UBG

Gdyby Judasz Iskariota nie był zbawiony, gdyby Judasz Iskariota nie był Prawdziwym apostołem to Maciej nie wchodziłby w Judaszowe "biskupstwo, urząd - opiekuńczy nadzór". Maciej nie zajmowałby miejsca Judasza gdyby ten nie był na początku zbawiony, gdyby na początku nie był prawdziwym apostołem. Gdyby Judasz Iskariota nie był zbawiony na początku, gdyby nie był prawdziwym apostołem na początku to nie mógłby się sprzeniewierzyć posługiwaniu i apostolstwu. Różne błędne nauki nurtu "kalwinizmu - predestynacja" czy "raz zbawiony na zawsze zbawiony" nie chcą widzieć że Judasz był na początku zbawiony, że był na początku prawdziwym apostołem ale utracił to. Biblijna harmonijna prawda w dziesiątka miejsc mówi, napomina, ostrzega aby pilnować serca aby było przy OJCU i PANU ZBAWICIELU Jezusie Chrystusie, bo jest groźba odstępstwa i utraty zbawienia. ONI nie zmuszają do tego aby ICH miłować z całego : serca, myśli, siły i duszy więc jest furtka że zbawiony porzuca tą miłość i traci zbawienie. Błędna nauki o predestynacji czy "raz zbawiony na zawsze zbawiony" mają przesłanie że nie można utracić miłości do BOGA Prawdziwego a więc i zbawienia nie można utracić. Prawdziwa biblijna nauka mówi że każdą miłość można utracić - tak do BOGA Prawdziwego jak i do ludzi. Do miłości nie można zmusić, a można ją porzucić więc predestynacja czy "raz zbawiony na zawsze zbawiony" to nieprawdziwe nauki. 

"Lecz mam ci za złe, że porzuciłeś pierwszą twoją miłość. (5) Wspomnij więc, z jakiej wyżyny spadłeś i upamiętaj się, i spełniaj uczynki takie, jak pierwej; a jeżeli nie, to przyjdę do ciebie i ruszę świecznik twój z jego miejsca, jeśli się nie upamiętasz." - Objawienie apostoła Jana 2:4-5 BW

"Ja zaś powiedziałem sobie: Jakże miałbym cię zaliczyć do synów i dać ci ziemię rozkoszną, piękne dziedzictwo zastępów narodów? Chyba że będziesz do mnie wołał: Mój ojcze! I nie odwrócisz się ode mnie. (20) Ponieważ jak żona sprzeniewierza się swemu mężowi, tak mi się sprzeniewierzyłeś, domu Izraela, mówi PAN. (21) Głos się rozlega na wyżynach, błagalny płacz synów Izraela, bo wypaczyli swe drogi i zapomnieli o PANU, swym Bogu. (22) Nawróćcie się, odstępczy synowie, a uleczę wasze odstępstwa. Oto przychodzimy do ciebie, bo ty jesteś PANEM, naszym Bogiem. (23) Zaprawdę złudna jest nadzieja w pagórkach i mnóstwie gór. Zaprawdę w PANU, naszym Bogu, jest zbawienie Izraela. (24) Od naszej młodości bowiem ta hańba pożerała pracę naszych ojców, ich trzody i stada, ich synów i córki. (25) Leżymy w swojej hańbie i nasz wstyd nas przykrywa, bo grzeszyliśmy przeciwko PANU, swemu Bogu, my i nasi ojcowie, od swojej młodości aż do dziś, i nie usłuchaliśmy głosu PANA, naszego Boga." - Księga Jeremiasza 3:19-25 UBG ..................................."Ja wprawdzie myślałem: Jakżebym chciał uznać cię za syna i dać ci w dziedzictwo ziemię uroczą, najpiękniejszy klejnot narodów! I myślałem, że będziecie na mnie wołać: Mój ojcze! I nie odwrócicie się ode mnie. (20) Lecz jak kobieta zdradza swojego kochanka, tak wy mnie zdradziliście, domu Izraela - mówi Pan." - BW

"Ja zaś jak najchętniej sam na koszta łożyć będę i samego siebie wydam za dusze wasze. Czy tak ma być, że im więcej ja was miłuję, tym mniej przez was mam być miłowany? - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 12:15 BW

"Wtedy wydawać was będą na udrękę i zabijać was będą, i wszystkie narody pałać będą nienawiścią do was dla imienia mego. (10) I wówczas wielu się zgorszy i nawzajem wydawać się będą, i nawzajem nienawidzić. (11) I powstanie wielu fałszywych proroków, i zwiodą wielu. (12) A ponieważ bezprawie się rozmnoży, przeto miłość wielu oziębnie. (13) A kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony." - Ewangelia apostoła Mateusza 24:9-13 BW

                              Judasz Iskariota zdradził swojego PANA ZBAWICIELA ponieważ przestał Go kochać na rzecz miłości do pieniędzy, na rzecz miłowania ziemskich rzeczy.

"I przywołał dwunastu uczniów swoich, i dał im moc nad duchami nieczystymi, aby je wyganiali i aby uzdrawiali wszelką chorobę i wszelką niemoc. (2) A te są imiona dwunastu apostołów: pierwszy Szymon, którego zwano Piotrem, i Andrzej, brat jego, i Jakub, syn Zebedeusza, oraz Jan, brat jego, (3) Filip i Bartłomiej, Tomasz i Mateusz, celnik, Jakub, syn Alfeusza, i Tadeusz, (4) Szymon Kananejczyk i Judasz Iskariot, ten, który go też wydał. (5) Tych dwunastu posłał Jezus, rozkazując im i mówiąc: Na drogę pogan nie wkraczajcie i do miasta Samarytan nie wchodźcie. (6) Ale raczej idźcie do owiec, które zginęły z domu Izraela. (7) A idąc, głoście wieść: Przybliżyło się Królestwo Niebios. (8) Chorych uzdrawiajcie, umarłych wskrzeszajcie, trędowatych oczyszczajcie, demony wyganiajcie; darmo wzięliście, darmo dawajcie. (9) Nie miejcie w trzosach swoich złota ani srebra, ani miedzi, (10) ani torby podróżnej, ani dwu sukien, ani sandałów, ani laski; albowiem godzien jest robotnik wyżywienia swego. (11) A do któregokolwiek miasta lub wioski wejdziecie, dowiadujcie się, kto jest w nim godzien, i tam pozostańcie aż do swego odejścia. (12) A wchodząc w dom, pozdrówcie go! (13) A jeśli to dom godzien, niech zstąpi nań pokój wasz, a gdyby nie był godzien, niech pokój wasz wróci do was. (14) I gdyby kto was nie przyjął i nie słuchał słów waszych, wychodząc z domu lub z miasta onego, strząśnijcie proch z nóg swoich. (15) Zaprawdę powiadam wam: Lżej będzie w dzień sądu ziemi sodomskiej i gomorskiej niż temu miastu. (16) Oto Ja posyłam was jak owce między wilki, bądźcie tedy roztropni jak węże i niewinni jak gołębice. (17) I strzeżcie się ludzi, albowiem będą was wydawać sądom i biczować w swoich synagogach. (18) I z mego powodu zawiodą was przed namiestników i królów, abyście złożyli świadectwo przed nimi i poganami. (19) A gdy was wydadzą, nie troszczcie się, jak i co macie mówić; albowiem będzie wam dane w tej godzinie, co macie mówić. (20) Bo nie wy jesteście tymi, którzy mówią, lecz Duch Ojca waszego, który mówi w was. (21) A wyda na śmierć brat brata i ojciec syna i powstaną dzieci przeciwko rodzicom i przyprawią ich o śmierć. (22) I będziecie w nienawiści u wszystkich dla imienia mego, ale kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony. (23) A gdy was prześladować będą w jednym mieście, uciekajcie do drugiego; zaprawdę powiadam wam: Zanim zdążycie obejść miasta Izraela, Syn Człowieczy przyjdzie. (24) Nie jest uczeń nad mistrza ani sługa nad swego pana; (25) wystarczy uczniowi, aby był jak jego mistrz, a sługa jak jego pan; jeśli gospodarza Belzebubem nazwali, tym bardziej jego domowników! (26) Przeto nie bójcie się ich; albowiem nie ma nic ukrytego, co by nie miało być ujawnione, ani nic tajnego, o czym by się dowiedzieć nie miano. (27) Co mówię wam w ciemności, opowiadajcie w świetle dnia; a co słyszycie na ucho, głoście na dachach. (28) I nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało, ale duszy zabić nie mogą; bójcie się raczej tego, który może i duszę i ciało zniszczyć w piekle. (29) Czyż nie sprzedają za grosz dwu wróbli? A jednak ani jeden z nich nie spadnie na ziemię bez woli Ojca waszego. (30) Nawet wasze włosy na głowie wszystkie są policzone. (31) Nie bójcie się; jesteście więcej warci niż wiele wróbli. (32) Każdego więc, który mię wyzna przed ludźmi, i Ja wyznam przed Ojcem moim, który jest w niebie; (33) ale tego, kto by się mnie zaparł przed ludźmi, i Ja się zaprę przed Ojcem moim, który jest w niebie. (34) Nie mniemajcie, że przyszedłem, przynieść pokój na ziemię; nie przyszedłem przynieść pokój, ale miecz. (35) Bo przyszedłem poróżnić człowieka z jego ojcem i córkę z jej matką, i synową z jej teściową. (36) Tak to staną się wrogami człowieka domownicy jego. (37) Kto miłuje ojca albo matkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien; i kto miłuje syna albo córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien. (38) I kto nie bierze krzyża swego, a idzie za mną, nie jest mnie godzien. (39) Kto stara się zachować życie swoje, straci je, a kto straci życie swoje dla mnie, znajdzie je. (40) Kto was przyjmuje, mnie przyjmuje, a kto mnie przyjmuje, przyjmuje tego, który mnie posłał. (41) Kto przyjmuje proroka jako proroka, otrzyma zapłatę proroka; a kto przyjmuje sprawiedliwego jako sprawiedliwego, otrzyma zapłatę sprawiedliwego. (42) A ktokolwiek by napoił jednego z tych maluczkich tylko kubkiem zimnej wody jako ucznia, zaprawdę powiadam wam, nie straci zapłaty swojej." - Ewangelia apostoła Mateusza 10 BW ------ Gdy PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus jako człowiek mówił te słowa do apostołów, to nie mówił do 11 prawdziwych apostołów i do jednego fałszywego apostoła. Mówił do 12 prawdziwych apostołów bo w tym czasie Judasz Iskariota był jeszcze prawdziwym apostołem. W tym czasie Judasz Iskariota był zbawionym człowiekiem, był dzieckiem Bożym. BÓG Ojciec był w tym czasie Ojcem również dla Judasza Iskarioty. Judasz wtedy jako prawdziwy apostoł również jak pozostali : głosił Dobrą Nowinę, uzdrawiał, wypędzał demony, wskrzeszał zmarłych. W tamtym czasie na początku nie był zdrajcą, ale zbawionym dzieckiem Bożym, miał wielki dar apostolstwa. 

"I wstąpił na górę, i wezwał tych, których sam chciał, a oni przyszli do niego. (14) I powołał ich dwunastu, żeby z nim byli i żeby ich wysłać na zwiastowanie ewangelii, (15) i żeby mieli moc wypędzać demony. (16) Powołał ich więc dwunastu: Szymona, któremu nadał imię Piotr, (17) Jakuba, syna Zebedeusza, i Jana, brata Jakuba, i nadał im imię: Boanerges, co znaczy: Synowie Gromu, (18) i Andrzeja, i Filipa, i Bartłomieja, i Mateusza, i Tomasza, i Jakuba, syna Alfeusza, i Tadeusza, i Szymona Kananejczyka, (19) i Judasza Iskariotę, tego, który go wydał." - Ewangelia Marka 3:13-19 BW

"Potem wezwał dwunastu i począł ich wysyłać po dwóch, i dał im moc nad duchami nieczystymi. (8) I nakazał im, aby nic nie brali na drogę prócz laski - ani chleba, ani torby podróżnej, ani monety w trzosie, (9) lecz by obuli sandały, a nie wdziewali dwu sukien. (10) I mówił do nich: Gdziekolwiek wejdziecie do domu, tam pozostańcie, aż do swego odejścia stamtąd. (11) A jeśliby w jakiejś miejscowości nie chciano was przyjąć ani słuchać, wyjdźcie stamtąd i otrząśnijcie proch z nóg waszych na świadectwo przeciwko nim. (12) A oni poszli i wzywali do upamiętania. (13) I wyganiali wiele demonów, i wielu chorych namaszczali olejem, i uzdrawiali." - Ewangelia Marka 6:7-13 BW

"A gdy nastał dzień, przywołał uczniów swoich i wybrał z nich dwunastu, których też nazwał apostołami: (14) Szymona, którego nazwał Piotrem, i Andrzeja, brata jego, i Jakuba, i Jana, i Filipa, i Bartłomieja, (15) i Mateusza, i Tomasza, i Jakuba Alfeuszowego, i Szymona, zwanego Gorliwcem, (16) i Judasza Jakubowego, i Judasza Iskariotę, który został zdrajcą." - Ewangelia Łukasza 6:13-16 BW

"I zwoławszy dwunastu, dał im moc i władzę nad wszystkimi demonami i moc uzdrawiania chorób. (2) I posłał ich, aby głosili Królestwo Boże i uzdrawiali. (3) I rzekł do nich: Niczego nie zabierajcie na drogę, ani kija, ani torby, ani chleba, ani pieniędzy, ani dwóch szat. (4) A gdy do którego domu wejdziecie, tam pozostańcie i stamtąd wychodźcie. (5) A na tych, którzy was nie przyjmą, wychodząc z tego miasta, strząśnijcie proch z nóg waszych na świadectwo przeciwko nim. (6) Wyszedłszy więc, obchodzili wioski, zwiastując dobrą nowinę i wszędzie uzdrawiając." - Ewangelia Łukasza 9:1-6 BW

"A Jezus, świadom, że z tego powodu szemrzą uczniowie jego, rzekł im: To was gorszy? (62) Cóż dopiero, gdy ujrzycie Syna Człowieczego, wstępującego tam, gdzie był pierwej? (63) Duch ożywia. Ciało nic nie pomaga. Słowa, które powiedziałem do was, są duchem i żywotem, (64) lecz są pośród was tacy, którzy nie wierzą. Jezus bowiem od początku wiedział, którzy są niewierzący i kto go wyda. (65) I mówił: Dlatego powiedziałem wam, że nikt nie może przyjść do mnie, jeżeli mu to nie jest dane od Ojca. (66) Od tej chwili wielu uczniów jego zawróciło i już z nim nie chodziło. (67) Wtedy Jezus rzekł do dwunastu: Czy i wy chcecie odejść? (68) Odpowiedział mu Szymon Piotr: Panie! Do kogo pójdziemy? Ty masz słowa żywota wiecznego. (69) A myśmy uwierzyli i poznali, że Ty jesteś Chrystusem, Synem Boga żywego. (70) Jezus odpowiedział im: Czy nie dwunastu was wybrałem? Ale jeden z was jest diabłem. (71) I mówił o Judaszu, synu Szymona z Kariotu, bo ten miał go wydać, a był jednym z dwunastu." - Ewangelia apostoła Jana 6:61-71 BW ----- Judasz nie zaliczał się do niewierzących, ale PAN wiedział że Judasz pokocha pieniądze, ziemskie skarby i utraci zbawienie, nie będzie pokutował ale popełni samobójstwo więc gdzie indziej mówi, że lepiej by było gdyby Judasz się nie urodził. Jedna z najtragiczniejszych postaci w historii. Był zbawiony, rzez ponad trzy lata chodził z PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem. Widział Jego niesamowite czyny, słyszał Jego niesamowite nauczanie i wierzył w nie. Był zbawiony, był dzieckiem Bożym. Spośród wielu innych wiernych uczniów został wybrany do szczególnego zadania - bycia apostołem. Głosił Dobrą Nowinę, uzdrawiał wyganiał demony, wskrzeszał zmarłych, ale w trakcie chodzenia za PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem pozwolił aby jego serce odeszło od miłowania OJCA i PANA ZBAWICIELA, a skierował serce na miłość do pieniędzy, na miłość do materialnych rzeczy i stał się najpierw zakamuflowanym odstępcą [przy ostatniej wieczerzy nikt z jedenastu apostołów nie wiedział że Judasz Iskariota stał się odstępcą, fałszywym apostołem] , a na koniec okazał się jawnym odstępcą gdy w Getsemane przyszedł na czele wrogów Chrystusowych i zdradził PANA ZBAWICIELA. Z taką wielką świadomością prawdy zdradził PANA ZBAWICIELA i zatracił swoje wielkie powołanie. Nawet Jego osoba jest synonimem zdrajcy. Być nazywany "Judaszem"to nie jest chluba. 

Rzeczywiście lepiej Judaszowi by było gdyby nigdy się nie urodził. Zostanie wskrzeszony na sąd przez Białym Tronem gdzie otrzyma bolesną karę według skali win, a później spłonie na popiół w jeziorze ognia - gehennie wraz z innymi apostołami. Nie będzie go w rajskiej wieczności. W trakcie wypowiadania słów z 6 rozdziału Ewangelii apostoła Jana - Judasz Iskariota był już odstępcą. Nie był wtedy zbawiony, nie był wtedy prawdziwym apostołem jak był na początku. .... " I gdy oni jedli, rzekł: Zaprawdę powiadam wam, iż jeden z was wyda mnie. (22) I bardzo zasmuceni poczęli mówić do niego jeden po drugim: Chyba nie ja, Panie? (23) A On, odpowiadając, rzekł: Kto ze mną umaczał rękę w misie, ten mnie wyda. (24) Syn Człowieczy wprawdzie odchodzi, jak o nim napisano, ale biada temu człowiekowi, przez którego Syn Człowieczy będzie wydany! Lepiej by mu było, gdyby się ów człowiek nie urodził. (25) A odpowiadając Judasz, który go wydał, rzekł: Chyba nie ja, Mistrzu? Powiedział mu: Ty powiedziałeś." - Ewangelia apostoła Mateusza 26:21-25 BW

"W owym dniu wielu mi powie: Panie, Panie, czyż nie prorokowaliśmy w imieniu twoim i w imieniu twoim nie wypędzaliśmy demonów, i w imieniu twoim nie czyniliśmy wielu cudów? (23) A wtedy im powiem: Nigdy was nie znałem. Idźcie precz ode mnie wy, którzy czynicie bezprawie." - Ewangelia apostoła Mateusza 7:22-23 BW ----- Judasz będzie miał cięższy sąd niż ci ludzie z Mt 7:22-23 bo ich PAN ZBAWICIEL Jezus nigdy nie znał - nie byli oni zbawieni jak Judasz. Judasz miał prawdziwe cuda, prawdziwe wyganiania demonów, był przez ponad trzy lata twarzą w twarz z PANEM ZBAWICIELEM, a zaprzedał się i utracił to wszystko. Lepiej gdyby nigdy tego nie miał, niż gdy miał a zaprzedał się. Sąd Judasza będzie cięższy od tych ludzi którzy mieli jakieś albo ludzkie podróbki prorokowania, cudów, wyganiania demonów, albo mieli demoniczne podróbki gdzie demony robiły odróbki, teatrzyk.

Nasz PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus miał w Judaszu Iskariocie prawdziwego przyjaciela któremu ufał. W pewnym momencie Judasz przestawał coraz bardziej być przyjacielem wobec Jezusa Chrystusa, aż w końcu całkowicie porzucił przyjaźń wobec PANA ZBAWICIELA i stał się wrogiem, zdrajcą. PAN Jezus proroczo w Psalmie mówi tak o Judaszu Iskariocie :  "Nawet przyjaciel mój, któremu zaufałem, Który jadł mój chleb, Podniósł piętę przeciwko mnie." - Psalm 41:10 BW --- Judasz nie usłyszy na sądzie Chrystusowym : "nigdy cię nie znałem ....", bo przecież na początku Judasz był jego prawdziwym przyjacielem, był jego prawdziwym sługą, był dzieckiem Bożym bo był zbawiony. Był prawdziwie zbawiony, był prawdziwym apostołem ale sprzeniewierzył się, zatracił to.  Osoba Judasza Iskarioty jest dla nas obecnie zbawionych wielką przestrogą, wielkim ostrzeżeniem abyśmy pilnowali swoich serc aby były przy OJCU Niebiańskim i zmartwychwstałym BOGU Prawdziwym Jezusie Chrystusie, abyśmy miłowali ICH dwóch z całego swego  : serca, myśli, siły i duszy. Osoba Judasza Iskarioty jest dla nas obecnie zbawionych wielką przestrogą, wielkim ostrzeżeniem że przed każdą zbawioną osobą jest otwarta furtka przestania miłowania BOGA Prawdziwego i OJCIEC oraz Zmartwychwstały PAN ZBAWICIEL nie zabraniają nam przejść przez tą furtkę, nie zabraniają nam abyśmy przestali ICH miłować z całego swego : serca, myśli, siły i duszy. BÓG Prawdziwy wie że do miłości nie można zmusić, więc jest możliwość odstąpienia od tego - a więc i utraty zbawienia. OJCIEC i PAN ZBAWICIEL cały czas i nam zadają pytanie : "czy i wy chcecie odejść ??" Obyśmy zawsze ze szczerego serca mówili : "dokąd mielibyśmy odejść, nikt i nic nigdy w niczym nie dorówna waszej wspaniałości, nie zastąpi waszej miłości i wiecznej obietnicy bycia z wami na zawsze w raju" 

 "Końcówka naszej Chrystusowej zbawczej drogi -- Ewangelia Prawdziwej Łaski część 22" - https://mieczducha888.blogspot.com/2024/01/koncowka-naszej-chrystusowej-zbawczej.html

Osoba Judasza Iskarioty jest dla nas obecnie zbawionych wielką przestrogą, wielkim ostrzeżeniem abyśmy OJCA i PANA ZBAWICIELA nie zamienili na nikogo innego, ani na nic innego. Judasza nie będzie w wieczności w rajskim domu Bożym. Trwajmy nieprzerwanie w świętej miłosnej społeczności z OJCEM i SYNEM, bądźmy mądrymi "pannami", bądźmy trzeźwi i czujni w modlitwie, żyjmy już tylko dla woli Bożej, a nigdy więcej dla pożądliwości ............................. "Piszę wam, dzieci, gdyż odpuszczone są wam grzechy dla imienia jego. (13) Piszę wam, ojcowie, gdyż znacie tego, który jest od początku. Piszę wam, młodzieńcy, gdyż zwyciężyliście złego. (14) Napisałem wam, dzieci, gdyż znacie Ojca. Napisałem wam, ojcowie, gdyż znacie tego, który jest od początku. Napisałem wam, młodzieńcy, gdyż jesteście mocni i Słowo Boże mieszka w was, i zwyciężyliście złego. (15) Nie miłujcie świata ani tych rzeczy, które są na świecie. Jeśli kto miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca. (16) Bo wszystko, co jest na świecie, pożądliwość ciała i pożądliwość oczu, i pycha życia, nie jest z Ojca, ale ze świata.(17) I świat przemija wraz z pożądliwością swoją; ale kto pełni wolę Bożą, trwa na wieki." - 1 List apostoła Jana 2:12-17 BW

Jeśli słyszycie nauczanie które mówi że zbawiona osoba nie może utracić zbawienia, to wiedzcie że to nauczanie nie jest prawdziwe.  Wielu zbawionych porzuciło swoje zbawienie i niestety wielu zbawionych w przyszłości porzuci zbawienie. Oby nikt z nas tak nie zrobił, a więc nie bądźmy ignorantami, leniami wobec Chrystusowych wskazówek, zaleceń które nam przekazuje m.in. w natchnionej Biblii, w modlitwie, przez różne osoby i wydarzenia. ............ "Niebo i ziemia przeminą, ale moje słowa nie przeminą. (34) Pilnujcie się, aby wasze serca nie były obciążone obżarstwem, pijaństwem i troską o to życie, aby ten dzień was nie zaskoczył. (35) Jak sidło bowiem przyjdzie na wszystkich, którzy mieszkają na powierzchni całej ziemi. (36) Dlatego czuwajcie, modląc się w każdym czasie, abyście byli godni uniknąć tego wszystkiego, co ma nadejść, i stanąć przed Synem Człowieczym." - Ewangelia Łukasza 21:33-36 UBG .............. " Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą. (34) Baczcie na siebie, aby serca wasze nie były ociężałe wskutek obżarstwa i opilstwa oraz troski o byt i aby ów dzień was nie zaskoczył (35) niby sidło; przyjdzie bowiem znienacka na wszystkich, którzy mieszkają na całej ziemi. (36) Czuwajcie więc, modląc się cały czas, abyście mogli ujść przed tym wszystkim, co nastanie, i stanąć przed Synem Człowieczym." - BW _____________________________"Potem wyszedł i udał się według swego zwyczaju na Górę Oliwną, a szli za nim także jego uczniowie. (40) Kiedy przyszedł na miejsce, powiedział do nich: Módlcie się, abyście nie ulegli pokusie. (41) A sam oddalił się od nich na odległość jakby rzutu kamieniem, upadł na kolana i modlił się: (42) Ojcze, jeśli chcesz, zabierz ode mnie ten kielich. Jednak nie moja wola, lecz twoja niech się stanie. (43) Wtedy ukazał mu się anioł z nieba i umacniał go. (44) I w śmiertelnym zmaganiu jeszcze gorliwiej się modlił, a jego pot był jak krople krwi spadające na ziemię. (45) A gdy wstał od modlitwy i przyszedł do uczniów, zastał ich śpiących ze smutku. (46) I powiedział do nich: Czemu śpicie? Wstańcie i módlcie się, abyście nie ulegli pokusie." - Łukasz 22

"Znam uczynki twoje i trud, i wytrwałość twoją, i wiem, że nie możesz ścierpieć złych, i że doświadczyłeś tych, którzy podają się za apostołów, a nimi nie są, i stwierdziłeś, że są kłamcami." - Objawienie apostoła Jana 2:2 BW -- Judasz na początku nie podawał się za apostoła, ale był prawdziwym apostołem. Ludzie np. z Objawienia apostoła Jana nigdy nimi nie byli w przeciwieństwie do Judasza Iskarioty. .... "Jednak znaki apostoła okazały się wśród was we wszelkiej cierpliwości, w znakach, cudach i przejawach mocy." - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 12:12 UBG

Dziś wielu podaje się za apostołów Chrystusowych, ale ich grzeszne życie i brak rzeczywistych apostolskich czynów pokazuje że nimi nie są ........ "Tacy bowiem są fałszywymi apostołami, podstępnymi pracownikami, którzy przybierają postać apostołów Chrystusa. (14) I nic dziwnego, sam bowiem szatan przybiera postać anioła światłości. (15) Nic więc wielkiego, jeśli i jego słudzy przybierają postać sług sprawiedliwości. Koniec ich jednak będzie według ich uczynków" - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 11:13-15 UBG

Judasz nie upilnował swego serca, umysłu..... "Czujniej niż wszystkiego innego strzeż swego serca, bo z niego tryska źródło życia" - Księga Przypowieści Salomona 4:23 BW

"Kogo innego mam w niebie? I na ziemi oprócz ciebie w nikim innym nie mam upodobania. (26) Choć moje ciało i serce ustanie, Bóg jest skałą mego serca i moim dziedzictwem na wieki. (27) Oto bowiem ci, którzy się oddalają od ciebie, zginą; wytracasz tych, którzy cudzołożą, odstępując od ciebie. (28) Mnie zaś dobrze jest zbliżyć się do Boga; pokładam w Panu BOGU moją ufność, aby opowiadać wszystkie jego dzieła." - Psalm 73:25-28 UBG

Wielu odstąpiło w historii od zbawienia, od czynienia Chrystusowych przykazań - ale niestety jeszcze bardzo wielu odstąpi [módlmy się, strzeżmy swych serc abyśmy nie byli wśród odstępców] od tych rzeczy : "Niechaj was nikt w żaden sposób nie zwodzi; bo nie nastanie pierwej, zanim nie przyjdzie odstępstwo i nie objawi się człowiek niegodziwości, syn zatracenia" - 2 Tesaloniczan 2:3 BW --- grzesznik i bezbożnik nie może być odstępcą, bo żeby odstąpić to trzeba najpierw mieć od czego odstąpić. A więc to dotyczy zbawionych, sprawiedliwych. Oni jedynie mogą pójść w odstępstwo - odstąpić od zbawienia, odstąpić od czynienia przykazań Bożych.

Gdy kolejny raz będziesz czytać natchnioną Biblię zobaczcie dzięki łasce Chrystusowej jak wiele w niej przykładów ludzi którzy na początku byli wierni, posłuszni PANU BOGU, byli na drodze zbawienia a jednak nie wytrwali do końca, stali się odstępcami, utracili zbawczą żywą wiarę. Cała Biblia podaje nam przestrzeżenia, ostrzegawcze przykłady abyśmy sami nie utracili zbawienia.

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 10.02.2024 r. Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz