poniedziałek, 12 lutego 2024

Awaria prądu w biurze paszportowym. Perspektywa bezgranicznego zaufania wobec zmartwychwstałego BOGA Prawdziwego. Prośba o modlitwy wokół mojej ewentualnej przeprowadzki do Łodzi.

 

 Dzisiaj poszedłem złożyć wniosek paszportowy, ale nic z tego nie wyszło ponieważ w budynku była awaria prądu przez które następnie pojawił się problem z systemem informatycznym. Nie czekałem dłużej ponieważ mieszkam niedaleko od biura paszportowego, więc uznałem że jak PAN Jezus pozwoli to jutro przyjdę. Z ufnością, z wiarą wobec zmartwychwstałego BOGA Prawdziwego patrzę na tą awaryjną sytuację. Dziś dane mi było tam podzielić się zbawczym świadectwem oraz Słowem Bożym z około 10 osobami które tam też były. Może PAN posyła mnie tam np. jutro z jakimiś duchowymi zadaniami, ze składaniem świadectwa o NIM, danie światła jako zbawione dziecko Boże. Z ufnością, z wiarą wobec OJCA i PANA ZBAWICIELA patrzę na całą sytuację że chcą mi dać nowe sposobności ewangelizacyjne oraz nowe lekcje dla mnie, nowe doświadczenia duchowe. 

Ktoś spyta - gdzie wyjeżdżasz za granicę że wyrabiasz paszport ??. Nie mam wyjazdu zagranicznego, ale chcę być gotowy, otwarty na taką ewentualność gdyby Jezus Chrystus Dobry Pasterz - Arcypasterz nakazał mi gdzieś wyjechać poza Polskę. Wszystko co nakazuje to chcę wykonywać gorliwie w mocy Jego obecności. Nie znam języków, nie mam obycia w wyjazdach zagranicznych, ale gdyby TEN który ma wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi nakazał wi wyruszyć nawet do najniebezpieczniejszych miejsc, nawet do najbardziej trudnych miejsc to nie zamierzam kalkulować, nie zamierzam zastanawiać się jak ja sobie poradzę, ale chcę wyruszyć bez ociągania się w bezgranicznym zaufaniu PANU ZBAWCY który jest zawsze ze swymi sługami, ze swymi zbawionymi gdy robimy to co ON chce, gdy jesteśmy tam gdzie ON chce. Żyć już tylko dla Jego woli, a nie w samowolce, nie dla pożądliwości ..................... "Skoro więc Chrystus cierpiał za nas w ciele, wy również uzbrójcie się tą samą myślą, że ten, kto cierpiał w ciele, zaprzestał grzechu; (2) Aby żyć resztę czasu w ciele już nie dla ludzkich pożądliwości, lecz dla woli Boga. (3) Wystarczy nam bowiem, że w minionym okresie życia spełnialiśmy zachcianki pogan, żyjąc w rozpuście, pożądliwościach, pijaństwie, biesiadach, pijatykach i niegodziwym bałwochwalstwie. (4) Dlatego dziwią się, że nie nurzacie się z nimi w tym samym zalewie rozpusty, i źle o was mówią. (5) Zdadzą oni sprawę temu, który gotowy jest sądzić żywych i umarłych." - 1 List apostoła Piotra 4:1-5 UBG

 "Wyrabiam sobie paszport - gotowość wyjazdu nawet na kraniec świata w Chrystusowym prowadzeniu" - https://mieczducha888.blogspot.com/2024/01/wyrabiam-sobie-paszport-gotowosc.html

Mojżesz zaczął kalkulować, zastanawiać się jak sobie poradzi z nakazanym zadaniem przez PANA BOGA gdy TEN powiedział do Mojżesza aby poszedł do faraona aby wyprowadził Izraela z Egiptu. Mojżesz patrzył w tym czasie nie ma wszechmoc BOGA, ale patrzył na swoją znikomą moc. Patrzył z perspektywy swoich malutkiej mocy wobec faraona, a powinien wtedy patrzeć z perspektywy mocy BOGA wszechmogącego że ON - BÓG Prawdziwy to uczyni, a on - Mojżesz będzie tylko narzędziem w Bożych rękach.  ................. "Mojżesz pasał stado swego teścia Jetra, kapłana Midianitów. Zaprowadził stado na drugą stronę pustyni i przyszedł do góry Bożej, do Horebu. (2) I Anioł PANA ukazał mu się w płomieniu ognia, ze środka krzewu. Spojrzał, a oto krzew płonął ogniem, lecz nie spłonął. (3) Wtedy Mojżesz powiedział: Podejdę i zobaczę to wielkie zjawisko, dlaczego ten krzew się nie spala. (4) A gdy PAN widział, że podchodził, aby to zobaczyć, zawołał do niego Bóg ze środka tego krzewu: Mojżeszu, Mojżeszu! A on odpowiedział: Oto jestem. (5) Wtedy powiedział: Nie zbliżaj się tu. Zdejmij buty z nóg, bo miejsce, na którym stoisz, jest ziemią świętą. (6) I dodał: Ja jestem Bogiem twego ojca, Bogiem Abrahama, Bogiem Izaaka i Bogiem Jakuba. I Mojżesz zakrył twarz, bo bał się patrzeć na Boga. (7) PAN powiedział: Przyjrzałem się utrapieniom mojego ludu, który jest w Egipcie, i słyszałem ich krzyk z powodu nadzorców, gdyż znam jego cierpienia. (8) Dlatego zstąpiłem, aby wybawić go z ręki Egipcjan i wyprowadzić z tej ziemi do ziemi dobrej i przestronnej, do ziemi opływającej mlekiem i miodem, na miejsce Kananejczyków, Chetytów, Amorytów, Peryzzytów, Chiwwitów i Jebusytów. (9) Teraz oto dotarł do mnie krzyk synów Izraela. Widziałem też ucisk, jakim dręczą ich Egipcjanie. (10) Dlatego teraz idź, poślę cię do faraona, abyś wyprowadził mój lud, synów Izraela, z Egiptu. (11) Mojżesz powiedział do Boga: Kimże ja jestem, abym miał iść do faraona i wyprowadzić synów Izraela z Egiptu? (12) Bóg odpowiedział: Oto ja będę z tobą, a to będzie znakiem dla ciebie, że ja cię posłałem: gdy wyprowadzisz ten lud z Egiptu, będziecie służyć Bogu na tej górze. (13) Mojżesz powiedział do Boga: Kiedy pójdę do synów Izraela i powiem im: Bóg waszych ojców posłał mnie do was, a oni zapytają mnie, jakie jest jego imię, cóż im odpowiem? (14) Wtedy Bóg odrzekł do Mojżesza: JESTEM, KTÓRY JESTEM. I dodał: Tak powiesz synom Izraela: JESTEM posłał mnie do was. (15) I mówił jeszcze Bóg do Mojżesza: Tak powiesz synom Izraela: PAN, Bóg waszych ojców, Bóg Abrahama, Bóg Izaaka i Bóg Jakuba, posłał mnie do was. To jest moje imię na wieki i takim ma pozostać w pamięci po wszystkie pokolenia. (16) Idź, zgromadź starszych Izraela i mów do nich: Ukazał mi się PAN, Bóg waszych ojców, Bóg Abrahama, Izaaka i Jakuba, i powiedział: Nawiedziłem was i widziałem, co wam uczyniono w Egipcie. (17) I postanowiłem: Wyprowadzę was z utrapienia Egiptu do ziemi Kananejczyków, Chetytów, Amorytów, Peryzzytów, Chiwwitów i Jebusytów, do ziemi opływającej mlekiem i miodem. (18) Wtedy usłuchają twego głosu. I pójdziesz ty i starsi Izraela do króla Egiptu i powiecie do niego: PAN, Bóg Hebrajczyków, spotkał się z nami. Dlatego teraz pozwól nam pójść, proszę, w trzy dni drogi na pustynię, aby złożyć ofiarę PANU, naszemu Bogu. (19) Wiem, że król Egiptu nie pozwoli wam odejść, chyba że przez potężną rękę. (20) Wyciągnę więc rękę i uderzę Egipt wszystkimi moimi cudami, które będę czynił pośród niego. A potem was wypuści. (21) Sprawię, że ten lud znajdzie przychylność w oczach Egipcjan. I stanie się tak, gdy będziecie wychodzić, że nie wyjdziecie z pustymi rękami. (22) Ale każda kobieta pożyczy od swojej sąsiadki i od tej, która u niej przebywa, srebrne i złote przedmioty oraz szaty. Włożycie je na waszych synów i na wasze córki i złupicie Egipt." - 2 Księga Mojżeszowa 3 UBG

Izraelici patrzyli na Goliata bez wiary - ze swojej ludzkiej perspektywy i lękali się go, tchórzyli, ale Dawid patrzył na Goliata z perspektywy bezgranicznego zaufania wobec BOGA wszechmogącego i wtedy Dawid widział pewne zwycięstwo, wtedy Goliat w oczach Dawida był przegrany. Dawid nie kierował się zmysłami - nie patrzył na siebie jako chłopca, nie patrzył na Goliata jako potężnego 3-metrowego wojownika, ale patrzył na Wszechmogącego BOGA który jest nieskończenie potężniejszy, silniejszy od wszystkich oraz że BÓG jest Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim.

"Na to odezwał się Mojżesz i rzekł: A jeżeli nie uwierzą mi i nie usłuchają mnie, lecz powiedzą: Pan nie objawił się tobie? (2) A Pan rzekł do niego: Co masz w ręku swoim? A on odpowiedział: Laskę. (3) I rzekł: Rzuć ją na ziemię. A gdy ją rzucił na ziemię, zamieniła się w węża, Mojżesz zaś uciekał przed nim. (4) I rzekł Pan do Mojżesza: Wyciągnij rękę i chwyć go za ogon; wyciągnął tedy rękę i pochwycił go, a on zamienił się znowu w laskę w jego dłoni. (5) Aby ci uwierzyli, że ci się ukazał Pan, Bóg ojców ich, Bóg Abrahama, Bóg Izaaka i Bóg Jakuba, (6) rzekł Pan jeszcze do niego: Włóż rękę swoją w zanadrze. I włożył rękę swoją w zanadrze, a gdy ją wyjął, oto ręka jego była pokryta trądem i biała jak śnieg. (7) I rzekł: Włóż znowu rękę swą w zanadrze; włożył ją ponownie w zanadrze, a gdy ją wyjął ze swego zanadrza, oto była znowu jak reszta ciała. (8) Jeśli ci tedy nie uwierzą i nie usłuchają przestrogi pierwszego znaku, wtedy uwierzą przestrodze drugiego znaku. (9) A jeśli nawet tym znakom nie uwierzą i nie usłuchają głosu twego, zaczerpniesz wody z Nilu i wylejesz ją na ziemię. Wtedy woda, którą zaczerpniesz z Nilu, zamieni się na ziemi w krew. (10) A Mojżesz rzekł do Pana: Proszę, Panie, nie jestem ja mężem wymownym, nie byłem nim dawniej, nie jestem nim teraz, odkąd mówisz do sługi swego, jestem ciężkiej mowy i ciężkiego języka. (11) I rzekł Pan do niego: Kto dał człowiekowi usta? Albo kto czyni go niemym albo głuchym, widzącym albo ślepym? Czyż nie Ja, Pan? (12) Idź więc teraz, a Ja będę z twoimi ustami i pouczę cię, co masz mówić. (13) Ale on rzekł: Proszę, Panie, poślij kogo innego! (14) Wtedy rozgniewał się Pan na Mojżesza i rzekł: Czy nie ma Aarona, brata twego, Lewity? Wiem, że on umie mówić; a nawet jest już w drodze i idzie na spotkanie twoje, a gdy cię zobaczy, uraduje się w sercu swoim. (15) Ty będziesz mówił do niego i włożysz słowa w usta jego, a Ja będę z ustami twoimi i z ustami jego i pouczę was, co macie czynić. (16) On będzie mówił za ciebie do ludu, on będzie ustami twoimi, a ty będziesz dla niego jakby Bogiem. (17) A laskę tę weź do ręki swojej, bo nią będziesz dokonywał znaków. (18) Potem poszedł Mojżesz z powrotem do teścia swego Jetry i rzekł do niego: Pozwól mi, proszę, wrócić do braci moich, którzy są w Egipcie, aby zobaczyć, czy jeszcze żyją. A Jetro rzekł do Mojżesza: Idź w pokoju! (19) I rzekł Pan do Mojżesza w ziemi Midianitów: Idź, wróć do Egiptu, bo zmarli wszyscy mężowie, którzy czyhali na twoje życie. (20) Wziął tedy Mojżesz swoją żonę i swoich synów, wsadził ich na osła i wrócił do ziemi egipskiej; wziął też Mojżesz laskę Bożą do ręki. (21) I rzekł Pan do Mojżesza: Gdy wrócisz do Egiptu, bacz, byś dokonał przed faraonem wszystkich tych cudów, do których udzieliłem ci mocy, Ja zaś znieczulę serce jego, tak że nie wypuści ludu. (22) I powiesz do faraona: Tak mówi Pan: Moim synem pierworodnym jest Izrael. (23) Mówię do ciebie: Wypuść syna mojego, aby mi służył. Jeśli będziesz się wzbraniał od wypuszczenia go, Ja zabiję twego syna pierworodnego. (24) W czasie drogi, na noclegu, natarł na niego Pan i chciał go zabić. (25) Wtedy Sypora wzięła ostry kamień, odcięła napletek syna swego i dotknęła nim sromu Mojżesza, i rzekła: Jesteś mi oblubieńcem krwi. (26) I zaniechał go. Wtedy ona rzekła: Oblubieńcem krwi przez obrzezanie. (27) Do Aarona zaś Pan rzekł: Wyjdź na pustynię na spotkanie Mojżesza. I poszedł, i spotkał go przy górze Bożej, i pocałował go. (28) Mojżesz powtórzył Aaronowi wszystkie słowa Pana, który go posłał, i opowiedział mu o wszystkich znakach, których mu polecił dokonać. (29) Potem poszedł Mojżesz z Aaronem i zebrali wszystkich starszych Izraela, (30) Aaron zaś powtórzył wszystkie słowa, które Pan wypowiedział do Mojżesza, a ten dokonywał znaków na oczach ludu. (31) I lud uwierzył. A gdy usłyszeli, że Pan ujął się za synami izraelskimi i że dojrzał ich niedolę, pochylili głowy i oddali pokłon." - 2 Księga Mojżeszowa 4 BW

Mojżesz w końcu zaufał wszechmogącemu BOGU Prawdziwemu, w końcu przestał patrzeć na sytuację rzez pryzmat swoich nędznych ludzkich możliwości, ale później odrobił lekcję bezgranicznego zaufania, polegania na BOGU wszechmogącym.Nie szukał wymówek, ale odważnie czynił wszystko co nakazywał mu PAN BÓG. Czy my żyjący jakieś 3500 lat później żyjemy, działamy w świadomości że mamy moc duchowej obecności OJCA i SYNA, a przez to jesteśmy w pełni uzdolnieni aby wykonać to co chce od nas PAN Jezus, mamy moc aby czynić to co nam nakazuje abyśmy zrobili. Jako zbawieni mam moc Bożej obecności, a niezbawieni nie mają tej mocy, bo OJCIEC i SYN nie mieszkają w nich. Jak przeogromny dar, jakie przeogromne błogosławieństwo mamy jako zbawieni : "Rzekł mu Judasz, nie Iskariota: Panie, cóż się stało, że masz się nam objawić, a nie światu? (23) Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy." - Ewangelia apostoła Jana 14:22-23 BW _______________________________ "Umiem uniżać się, umiem też obfitować. Wszędzie i we wszystkim jestem wyćwiczony: umiem być syty i cierpieć głód, obfitować i znosić niedostatek. (13) Wszystko mogę w Chrystusie, który mnie umacnia." - List apostoła Pawła do Filipian 4:12-13 UBG

Wyrabiam paszport aby w razie czego gdyby PAN mi nakazał wyjechać choćby i na kraniec świata, to żebym mógł to zrobić w razie czego od ręki, bez zwlekania, bez tracenia czasu na wyrabianie dopiero wtedy paszportu. Nie wiem jakie plany ma PAN odnośnie mojego ziemskiego miejsca pobytu, ale chcę być gotowy wykonać z łaski przez wiarę wszelkie Chrystusowe postanowienia, bo wiem że tam gdzie Jego wola, to tam jest z ON z nami, a jak ON jest z nami to mamy wszystko co potrzebne do wykonania. A skoro wszechmogący Jezus Chrystus jest w nas i z nami, to kto i co miałoby udaremnić to co nakazuje nam BÓG Prawdziwy. 

Napisałem że ktoś może mnie spyta - gdzie wyjeżdżasz za granicę. Tak naprawdę to jako zbawiony cały czas jestem "za granicą", ponieważ cały ten świat to Wielki Babilon, a ja jestem obywatelem Królestwa Bożego. Ten cały anty-Chrystusowy świat - w tym Polska - to nie jest moja ojczyzna, to nie mój dom. Moja ojczyzna jest w niebie, mój dom jest w Nowym Jeruzalem gdzie są OJCIEC Niebiański i PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus. W tym anty-Chrystusowym świecie jestem tylko pielgrzymem, obcym. Nie jestem z tego świata. Moje serce jest gdzie indziej tam gdzie mój OJCIEC i PAN ZBAWICIEL gdzie nie ma grzechu, gdzie nie ma zła ale całkowicie odwrotne i doskonałe Boże rzeczy .................... "Ja dałem im słowo twoje, a świat ich znienawidził, ponieważ nie są ze świata, jak Ja nie jestem ze świata. (15) Nie proszę, abyś ich wziął ze świata, lecz abyś ich zachował od złego. (16) Nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata." - Ewangelia apostoła Jana 17:14-16

Bądźmy w tym globalnym Wielkim Babilonie ambasadorami Królestwa Bożego, bo jako zbawieni jesteśmy obywatelami Królestwa Bożego. Reprezentujmy godnie naszego Króla - BOGA Prawdziwego w tym wrogim MU globalnym anty-Chrystusowym Wielkim Babilonie. W jakim kraju byśmy nie żyli, w jakim mieście byśmy nie żyli w tym świecie - to wszystko to jest Wielkim Babilonem który AN Jezus na końcu czasu zniszczy ogniem. .................... "Mit niepodległości Polski część 8 - Biblijnym Wielkim Babilonem cały świat = wszystkie państwa w tym też Polska" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/05/mit-niepodlegosci-polski-czesc-8.html

"W końcu, moi bracia, radujcie się w Panu. Pisać do was o tym samym mnie nie męczy, a dla was jest bezpieczne. (2) Strzeżcie się psów, strzeżcie się złych pracowników, strzeżcie się obrzezywaczy. (3) My bowiem jesteśmy obrzezaniem, którzy w duchu służymy Bogu i chlubimy się w Chrystusie Jezusie, a nie pokładamy ufności w ciele. (4) Chociaż i ja mógłbym pokładać ufność w ciele. Jeśli ktoś inny uważa, że może pokładać ufność w ciele, bardziej ja: (5) Obrzezany ósmego dnia, z rodu Izraela, z pokolenia Beniamina, Hebrajczyk z Hebrajczyków, co do prawa - faryzeusz; (6) Co do gorliwości - prześladowca kościoła, co do sprawiedliwości opartej na prawie - nienaganny. (7) Lecz to, co było dla mnie zyskiem, ze względu na Chrystusa uznałem za stratę. (8) Owszem, wszystko uznaję za stratę dla znakomitości poznania Chrystusa Jezusa, mojego Pana, dla którego wszystko utraciłem i uznaję to za gnój, aby zyskać Chrystusa; (9) I znaleźć się w nim, nie mając własnej sprawiedliwości, tej, która jest z prawa, ale tę, która jest przez wiarę Chrystusa, to jest sprawiedliwość z Boga przez wiarę; (10) Żeby poznać jego i moc jego zmartwychwstania oraz swój udział w jego cierpieniach, upodabniając się do jego śmierci; (11) Abym jakimkolwiek sposobem dostąpił powstania z martwych. (12) Nie żebym to już osiągnął albo już był doskonały, ale dążę, aby pochwycić to, do czego też zostałem pochwycony przez Chrystusa Jezusa. (13) Bracia, ja o sobie nie myślę, że już pochwyciłem. Lecz jedno czynię: zapominając o tym, co za mną, a zdążając do tego, co przede mną; (14) Biegnę do mety, do nagrody powołania Bożego, które jest z góry w Chrystusie Jezusie. (15) Ilu więc nas jest doskonałych, tak myślmy. A jeśli o czymś inaczej myślicie, i to wam Bóg objawi. (16) Jednak w tym, do czego doszliśmy, postępujmy według jednej miary i to samo myślmy. (17) Bądźcie, bracia, wszyscy razem moimi naśladowcami i przypatrujcie się tym, którzy postępują według wzoru, jaki w nas macie. (18) Wielu bowiem, o których wam często mówiłem, postępuje inaczej, a teraz nawet z płaczem mówię, że są wrogami krzyża Chrystusa. (19) Ich końcem jest zatracenie, ich Bogiem jest brzuch, a ich chwała jest w hańbie; myślą oni o tym, co ziemskie. (20) Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też oczekujemy Zbawiciela, Pana Jezusa Chrystusa. (21) On przemieni nasze podłe ciało, aby było podobne do jego chwalebnego ciała, zgodnie ze skuteczną mocą, którą też może poddać sobie wszystko." - List apostoła Pawła do Filipian 3 UBG

                                                                 #########################################

M.in. w listopadzie prosiłem o modlitwy w temacie mojej ewentualnej przeprowadzki do Lublina : "Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część 43 XLIII -- Agresywne osoby. Nie daj się zwyciężyć złu, ale zło dobrem zwyciężaj." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/11/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-jhwh-w.html --- w ostatnim czasie PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus dał mi potwierdzenie żebym się nie przeprowadzał do Lublina.  Modlę się o przeprowadzkę do Łodzi aby być bardzo blisko brata i siostry ze społeczności którzy mieszkają w Łodzi. Chciałbym prosić was teraz o modlitwy w tej sprawie - w sprawie mojej ewentualnej przeprowadzki do Łodzi, aby jeśli jest to wolą Chrystusową dla mnie, to żeby PAN Jezus raczył dać mi rozumieć Jego plan wobec mnie i wykonać JEGO plan wobec mnie, aby raczył pobłogosławić mi w znalezieniu odpowiedniego w Jego oczach - miejsca do zamieszkania w Łodzi i żeby PAN raczył w swej łasce dać mi odpowiednią pracę jeśli wolą PANA by było aby podjął pracę. Nie mam ręki po wypadku, nie mam jakiś szczególnych zawodowych umiejętności, ale dla BOGA Prawdziwego nie ma nic niemożliwego. 

 "PAN Jezus JHWH nadal czyni cuda - uratowany spod TIR-a część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/11/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

Chcę czynić w mocy Bożej i z miłości do PANA BOGA to co chce PAN BÓG, bo to co ON chce jest ku chwale Bożej, a chwała OJCA i Zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA ma być ponad wszystko w naszym życiu ................................. "Paweł i Tymoteusz, słudzy Jezusa Chrystusa, do wszystkich świętych w Chrystusie Jezusie, którzy są w Filippi, wraz z biskupami i diakonami. (2) Łaska wam i pokój od Boga, naszego Ojca, i Pana Jezusa Chrystusa. (3) Dziękuję memu Bogu, ilekroć was wspominam; (4) Zawsze w każdej mojej modlitwie prosząc z radością za was wszystkich; (5) Za wasz współudział w ewangelii od pierwszego dnia aż do chwili obecnej; (6) Będąc tego pewien, że ten, który rozpoczął w was dobre dzieło, dokończy go do dnia Jezusa Chrystusa. (7) Słuszne jest, abym tak myślał o was wszystkich, dlatego że mam was w moim sercu, bo w moim więzieniu, jak i w obronie i utwierdzaniu ewangelii wszyscy jesteście ze mną uczestnikami łaski. (8) Bóg bowiem jest mi świadkiem, jak tęsknię do was wszystkich najgłębszymi uczuciami Jezusa Chrystusa. (9) I o to się modlę, aby wasza miłość coraz bardziej obfitowała w poznanie i we wszelkie zrozumienie; (10) Abyście mogli rozpoznać to, co lepsze, żebyście byli szczerzy i bez zarzutu na dzień Chrystusa; (11) Napełnieni owocami sprawiedliwości, które przynosicie przez Jezusa Chrystusa ku chwale i czci Boga. (12) A chcę, bracia, abyście wiedzieli, że to, co mnie spotkało, spowodowało jeszcze większe rozkrzewienie ewangelii; (13) Tak że moje więzy z powodu Chrystusa stały się znane w całym pałacu i u wszystkich innych. (14) A wielu braci w Panu nabrało otuchy z powodu moich więzów i z większą odwagą, bez lęku zaczęło głosić słowo. (15) Niektórzy wprawdzie z zazdrości i sporu, inni zaś z dobrej woli głoszą Chrystusa. (16) Jedni ze sporu głoszą Chrystusa nieszczerze, sądząc, że dodadzą ucisku moim więzom; (17) Inni zaś z miłości, wiedząc, że jestem przeznaczony do obrony ewangelii. (18) Cóż więc? Mimo wszystko każdym sposobem, czy obłudnie, czy szczerze, Chrystus jest głoszony. Z tego się raduję i będę się radował. (19) Wiem bowiem, że to doprowadzi do mojego zbawienia dzięki waszej modlitwie i pomocy Ducha Jezusa Chrystusa; (20) Zgodnie z moim gorliwym oczekiwaniem i nadzieją, że w niczym nie będę zawstydzony, lecz z całą odwagą, jak zawsze, tak i teraz, uwielbiony będzie Chrystus w moim ciele, czy to przez życie, czy przez śmierć. (21) Dla mnie bowiem życie to Chrystus, a śmierć to zysk. (22) Lecz jeśli życie w ciele jest dla mnie owocem mojej pracy, to nie wiem, co mam wybrać. (23) Jedno i drugie bowiem mnie naciska: chcę odejść i być z Chrystusem, bo to o wiele lepsze; (24) Lecz pozostać w ciele jest bardziej potrzebne ze względu na was. (25) A będąc tego pewien, wiem, że pozostanę i będę z wami wszystkimi dla waszego rozwoju i radości wiary; (26) Aby obfitowała wasza chluba w Chrystusie Jezusie ze mnie, gdy znowu przybędę do was. (27) Tylko postępujcie jak przystoi na ewangelię Chrystusa, abym czy przyjdę i zobaczę was, czy nie przyjdę, słyszał o was, że trwacie w jednym duchu, jednomyślnie walcząc o wiarę ewangelii; (28) I w niczym nie dając się zastraszyć przeciwnikom. Dla nich jest to dowód zguby, a dla was zbawienia, i to od Boga. (29) Gdyż wam dla Chrystusa dane jest nie tylko w niego wierzyć, ale też dla niego cierpieć; (30) Staczając tę samą walkę, którą widzieliście we mnie, i o której słyszycie, że teraz we mnie się toczy." - List apostoła Pawła do Filipian 1 UBG

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 12.02.2024 r. Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz