środa, 7 lutego 2024

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część 46 XLVI -- zapomniana książeczka opłat i poniedziałkowe zakupy

 

Wczoraj poszedłem opłacić rachunki związane z mieszkaniem, ale będąc już na miejscu zobaczyłem że nie mam jednego druku. Wróciłem się do domu patrząc uważnie czy po drodze gdzieś nie zgubiłem książeczki opłat. Okazało się że druk był w domu, po prostu wychodząc na szybko - nie wziąłem go. Z wiarą jednak patrzyłem że to moje niedopatrzenie - wszechmogący, wszechwładny Jezus Chrystus może obrócić że komuś po drodze lub kogoś mam tam spotkać komu będę mógł opowiedzieć o BOGU ZBAWICIELU w moim życiu. No i tak było. Gdy drugi raz przyszedłem już ze wszystkimi drukami, to miałem na miejscu rozmowę z pewną panią, która jak się później okazało jest katechetką w szkole. Przyszła po mnie więc spytałem czy nie śpieszy się jej, że mogą ją puścić przed siebie. Podziękowała, ale mówiła że nie śpieszy się jej. Później spytała mnie o moją bluzę - z logiem "ALFA OMEGA - JEZUS" i słowami : "NIGDY SAM - PSALM 23 BIBLIA". Opowiedziałem jej o tym jak zbawił mnie PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus, z czego mnie uwolnił, jak umacnia, jak prowadzi, kim jestem w NIM i co przede mną w wieczności. Powiedziałem dlaczego nie jestem rzymskim katolikiem. Dałem jej dwie broszurki gdzie w jednej są odpowiedzi na temat m.in. bluźnierczej mszy, bluźnierczej eucharystii rzymskokatolickiej. Rozmowa przebiegła w dobrej atmosferze, ta ani zdawała się otwarta na to co mówiłem, nie widziałem aby broniła jakoś rzymskiego katolicyzmu. Oby ujrzała że to sekta, że to anty-Kościół głoszący fałszywą drogę zbawienia, który uczy różnych innych grzesznych i nieprawdziwych rzeczy. 

Dalej PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus dał m.in. spotkać starszego mężczyznę na wózku inwalidzkim który nie miał nogi. Był z jakąś kobietą. Obydwoje palili papierosy. Życzyłem im w BOGU zdrowia, ale i mówiłem że ZBAWICIEL łamie łańcuchy złych rzeczy w tym palenia. Opowiedziałem im dlaczego nie mam lewej ręki i jak mnie zbawił, jak umacnia zmartwychwstały BÓG - Jezus Chrystus. Nie chcieli wziąć broszurki, nie za chętni byli słuchać. 

Dalej PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus dał m.in. spotkać starszą kobietę ze złamaną ręką. Zacząłem temat od jej złamania mówiąc że życzę jej zdrowia i że u mnie jest poważniejsza sprawa, bo w ogóle nie mam ręki. Opowiedziałem jej co mi się stało, ale i opowiedziałem jej że przed wypadkiem już byłem zbawiony, miałem więc BOGA jako OJCA, znałem biblijne nauki, więc dzięki łasce Chrystusowej jestem duchowo, psychicznie silniejszy niż przed wypadkiem, a i nową rękę kiedyś będę miał, bo jestem obietnica nowych ciał. Powiedziałem że nie jestem ani świadkiem strażnicy - oni nie mogą mieć transfuzji a ja sam dostałem ze 20 jednostek, mają wiele innych błędnych nauk -- że to sekta. Ale i powiedziałem że i rzymski katolicyzm to też sekta. Opowiedziała mi że rok temu zmarła jej córka na raka. Odpowiedziałem że jeśli jej córka zmarła zbawiona i jeśli ona będzie zbawiona, to spotkają się jeszcze, że będą ze sobą w raju u BOGA. Dałem jej trzy różne broszurki i pożegnaliśmy się. 

Dalej PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus dał m.in. spotkać dawnego sąsiada ze starego osiedla. Starszy mężczyzna. Spotkaliśmy się w pewnym sklepie. Jak wyszedłem to celowo poszedłem za nim i mijając go powiedziałem dzień dobry i że się znamy z ulicy Polnej, bo dawno temu tam mieszkałem. Już kiedyś go widziałem kilka razy, ale nie miałem okazji porozmawiać - wierzę że wczoraj PAN Jezus otworzył mi drzwi, a ja wykorzystałem okazję wychodząc za nim. Porozmawialiśmy kilka minut o BOGU, o nauce biblijnej, o życiu. Dałem mu broszurkę i się pożegnałem.

Dalej PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus dał jeszcze spotkać mężczyznę gdzieś w moim wieku. Szliśmy równolegle więc zagadałem od tematu transfuzji, a następnie przeszedłem na temat papierosowego grzechu, że jest z niego uwolnienie - bo mnie mnie wyjął papierosa. Opowiedziałem mu swoje świadectwo zbawienia, opowiedziałem mu świadectwo brata i siostry z Łodzi którzy byli 17 lat w narkotykach, a Jarek miał też papierosy. ZBAWICIEL daje moc aby porzucić grzech. Mówił że w coś trzeba wierzyć, a czy nazywamy to BOGIEM, Jezusem czy inaczej to bez znaczenia. Oczywiście nie mogłem się z nim zgodzić, bo z powodu grzechu potrzebny jest jedyny ZBAWICIEL - że bez ukrzyżowanego i zmartwychwstałego Jezusa Chrystusa jako PANA ZBAWICIELA człowiek nie może być zbawiony, że człowiek odrzucający PANA ZBAWICIELA idzie na sąd, ma nad sobą skazujący wyrok. Dałem mu broszurkę o "grzechu - sprawiedliwości i sądzie". W modlitwie mogę rosić Zmartwychwstałego aby przekonał tego mężczyznę że jest winny przed BOGIEM, że potrzebuje ukrzyżowanego i zmartwychwstałego Jezusa Chrystusa aby zamieszkał w nim by móc prowadzić nowe życie dziecka Bożego, sługi Bożego. 

Mimo mojego błędu że nie zabrałem jednego drugu, że mimo że musiałem wracać się do domu, to nie była strata. Dobry, łaskawy ZBAWICIEL Jezus Chrystus wierzę że pobłogosławił to moje drugie wyjście gdy patrzyłem z wiarą na ten zapomniany druk, a nie z nerwami, nie z narzekaniem. Wracając do domu i myśląc że może zgubiłem druk - to też patrzyłem z wiarą że pójdę i wezmę nową książeczkę opłat, że może tam lub po drodze mam spotkać kogoś by głosić mu Dobrą Nowinę lub też pomóc w czymś. Nie musiałem tam iść, druk był w domu, nie zgubiłem go, a PAN miał inne osoby w innych miejscach którym mogłem wskazać na OJCA Niebiańskiego i ZBAWICIELA PANA, na Ich zbawienie, życie z Nimi, czczenie Ich w duchu i prawdzie. Już i za pierwszym razem PAN dał mi kilka osób - m.in. mężczyznę koło 45-50 lat który ma poważne problemy z nogą. Nie znałem go, ale gdy się mijaliśmy to powiedziałem mu dzień dobry i życzyłem zdrowia. Stanął i rozmawialiśmy z 10 minut. Dobra, pozytywna rozmowa o PANU BOGU, o biblijnej nauce, no i mogłem mu dać namiary na pewnych lekarzy których PAN BÓG użył aby mi pomogli gdy byłem w szpitalu. 

PAN dał że spotkałem przy przychodni też starszą panią która towarzyszyła mężowi na wózku inwalidzkim. Mówiła że z jej mężem bardzo ciężko, bo jego głowa za bardzo już nie kontaktuje. Opowiedziałem jej swoje zbawcze świadectwo i dałem broszurkę ewangelizacyjną.                                                   

                                          ############################################

Natomiast w poniedziałek miałem zamiast iść na zakupy do innego sklepu niż mówiła mi mama. Jednak Boży głos mówił mi w sercu żebym wybrał posłuszeństwo mamie w tej sprawie, żebym poszedł tam gdzie ona mówiła i kupił jej tą mąkę o której wspominała. Tak zrobiłem. PAN dał w tym sklepie spotkać kilka osób z którymi mogłem porozmawiać o NIM, którym mogłem wskazać Chrystusową drogę. PAN dał spotkać m.in. dwie osoby z bardzo ciężką niepełnosprawnością. Mężczyznę z mamą - ten człowiek w wieku ok. 40 lat został potrącony przez samochód. Doznał ciężkiego uszkodzenia mózgu, tak że potrzebuje stałej opieki. Druga niepełnosprawna osoba to młoda kobieta która też była z mamą. Od urodzenia widać że ma ciężką niepełnosprawność w tym bycie na wózku. Jednym i drugim powiedziałem świadectwo swojego zbawienia i dałem broszurki ewangelizacyjne.

PAN Jezus dalej dał spotkać strażaka - młody mężczyzną w okolicach 30 lat. Widziałem o jego ubraniu że jest strażakiem. Podszedłem do niego i mówiąc dzień dobry powiedziałem że chciałem mu podziękować za jego pracę, że gdy miałem wypadek to były wszystkie służby w tym straż. Był pozytywnie zadziwiony bo mówił że jeszcze nigdy nikt mu nie podziękował za pracę. Dał mi na pamiątkę naszywkę z logiem swojej jednostki. Okazało się że jest strażakiem w zakładach azotowych, ale czasem mają też akcje poza Azotami. Nie miałem już broszurek bo wcześniej dałem innym [[muszę ich brać więcej 😊😊]] - ale powiedziałem że może BÓG da nam się jeszcze kiedyś spotkać. Oczywiście opowiedziałem mu o OJCU Niebiańskim i PANU ZBAWICIELU Jezusie Chrystusie w moim życiu.

Dalej m.in. PAN dał spotkać jeszcze kilka innych osób - mężczyznę który na studiach miał zajęcia religioznawstwa, a który oddawał w wątpienie istnienie osoby Jezusa Chrystusa. Wykazałem mu dzięki łasce Bożej dlaczego Jezus Chrystus to nie bajka, nie mit, dlaczego bez Niego nie ma zbawienia. Wykazałem mu też dlaczego rzymski katolicyzm to nie jest chrześcijaństwo, dlaczego to jest anty-Kościół. 

Trochę odnowiły mi się drobne problemy dermatologiczne więc poszedłem do drogerii po pewną pomocną rzecz, a i przy okazji tego mogłem dzięki łasce Chrystusowej podzielić się zbawczym Chrystusowym przesłaniem. Gdyby nie ten drobny problem dermatologiczny to nie byłoby mnie w tym miejscu. Dobry BÓG obraca zło w dobro. Zamiast narzekać, szemrać, złościć się - to patrzmy na wszystko dobrym okiem wiary ufając bezgranicznie OJCU i Zmartwychwstałemu PANU ZBAWCY że nie mylą się, że wiedzą co robią.  Chwała zawsze i za wszystko OJCU Niebiańskiemu i PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi.   

PS - proszę o modlitwy za tymi wszystkimi osobami który wymieniłem i których nie wymieniłem a z którymi PAN daje rozmawiać. Proszę o modlitwy za sobą abym był dobrym świadkiem Chrystusowym mającym zawsze odpowiednie czyny i odpowiedni słowa. Proszę o modlitwy za sobą abym nie trapił się tymi problemami dermatologicznymi, a PAN Jezus jeśli zechce to niech raczy udzielić zdrowia. Jego wola, a nie moja niech się dzieje. Najważniejsze żebyśmy choćby i w najgorszych chorobach do końca miłowali Jego i OJCA z całego : serca, myśli, siły i duszy.

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 07.02.2024 r. Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz