wtorek, 20 lutego 2024

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część 47 XLVII -- podróż do Łodzi, pobyt w Łodzi i powrót z Łodzi

 

Od piątku pojechałem do Łodzi. Mieliśmy w planie - [jeśli BÓG Prawdziwy Jezus Chrystus pozwoli] - spotkać się z bratem w Chrystusie który miał przyjechać do Łodzi z okolic Częstochowy gdzie mieszka. W sobotę kończył nocną zmianę i po wyspaniu się miał dojechać do nas. PAN Jezus miał dla nas na ten dzień inny plan. Ten brat musiał zostać dłużej w pracy po nocnej zmianie, więc nie doszło do naszego spotkania z nim. Ten brat dał dobre świadectwo że został dłużej w pracy gdzie są kadrowe braki z powodu chorób, a Jarkowi i mi w Łodzi : PAN dał nam błogosławieństwo przy ewangelizacji. Gdyby ten brat przyjechał, to nie byłoby tego. Wierzmy że OJCIEC Niebiański i PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus po prostu mają dla nas inny lepszy czas niż miniona sobota. Modlimy się z wiarą o rychłe nasze spotkanie. 

Na początku dane nam było podejść do kobiety która paliła papierosa obok przystanku. Powiedzieliśmy jej dzień dobry i powiedziałem jej że życzę jej zdrowia aby nie miała raka, że jest uwolnienie w Jezusie, w BOGU ze zła. Na przystanku siedział mężczyzna który zerwał się i szybko podszedł jakby chciał nas bić i w emocjach pytał co chcemy od tej kobiety. Powiedziałem że życzyłem tej pani zdrowia aby nie miała raka i że u BOGA jest uwolnienie z tego co złe- z papierosów. Zaczął impulsywnie, agresywnie mówić : "idźcie stąd, idźcie stąd" i się szykował jakby na bójkę. Jeszcze na koniec tylko powiedziałem że nie jesteśmy świadkami J. [Strażnicy], a on wyrzucał, że nie obchodzi go kim jesteśmy i żebyśmy szli stąd. Oczywiście że szliśmy, bo "nie rzucamy pereł, ani tego co święte" tam gdzie ktoś depcze po tym, odrzuca to. Życzyliśmy temu panu wszystkiego dobrego i na tym zakończyliśmy nasz pobyt na tym przystanku. Zamiast się zniechęcić, to modliliśmy się za tego człowieka, prosiliśmy z Jarkiem naszego PANA, aby przebaczył mu to jego złe zachowanie i objawił mu siebie, swoją prawdę. 

Zamiast mówić : "skoro tak nas potraktowano, to nie będziemy innym ludziom mówić o BOGU, o Jego zbawieniu, bo jeszcze ktoś nas pobije za to". Wcale się nie zniechęciliśmy, ani się nie przestraszyliśmy zachowania tego mężczyzny. Zanim wyszliśmy to modliliśmy się o Chrystusowe łaski i m.in. o to żebyśmy nawet gdyby mieli cierpieć z powodu np. ewangelizacji, to żebyśmy pamiętali że : "Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie z powodu sprawiedliwości, ponieważ do nich należy królestwo niebieskie. (11) Błogosławieni jesteście, gdy z mego powodu będą wam złorzeczyć, prześladować was i mówić kłamliwie wszystko, co złe, przeciwko wam. (12) Radujcie się i weselcie, ponieważ obfita jest wasza nagroda w niebie; tak bowiem prześladowali proroków, którzy byli przed wami. " - Ewangelia apostoła Mateusza 5:10-12 UBG

"Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część 43 XLIII -- Agresywne osoby. Nie daj się zwyciężyć złu, ale zło dobrem zwyciężaj" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/11/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-jhwh-w.html

Dalej szliśmy wzdłuż ulicy gdzie zaparkowane były samochody. Obok jednego auta stało dwóch mężczyzn i coś tam grzebali pod maską samochodu. Przywitałem ich i powiedziałem że dobrze mieć dwie ręce, ale dobrze mieć i jedną, mówiłem że mi ciężej by było jedną ręką robić to co oni. Zacząłem od tematu wypadku a następnie z Jarkiem przeszliśmy na temat PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa, na Boże tematy. Okazało się że ci mężczyźni są z Ukrainy. Jeden stał cicho i słuchał, a drugi z nich tylko mówił z nami. Pozytywnie mnie zaskoczył bo ładnie mówił o "miłości bezwarunkowej". Zgodził się z nami że miłość Boża - miłość agape nie czyni zła, ale tylko dobro, że gdyby wszyscy postępowali w niej, to nie byłoby zła w tym wojen. Daliśmy im broszurki po ukraińsku, a ja dałem temu mężczyźnie ten kartkę z polskojęzycznymi wersetami biblijnymi o miłości agape. Również im życzyliśmy wszystkiego dobrego i pożegnaliśmy się. 

Dalej w drodze na początku spotykaliśmy różne osoby negatywnie nastawione które nie chciały słuchać lub negowały to co mówimy np. pewien mężczyzna z Ukraina negował BOGA w związku z wojną na Ukrainie, negował Biblię - mówił że to ludzki wytwór, a nie dane przez BOGA przesłanie za pośrednictwem ludzi. Znowu i tymi osobami się nie zniechęciliśmy. To nam nie zamknęło ust przed innymi osobami. PAN taką naszą postawę wiary pobłogosławił, bo później dał nam sporo ludzi otwartych i bardzo otwartych. 

Dane nam było spotkać m.in. młodego mężczyznę który zainteresował się tym co mówimy i tym że jesteśmy społecznością domową. Dane nam było spotkać młodego świadka Strażnicy który wydawał się osobą która jest gotowa sprawdzić, zbadać to co mu powiedzieliśmy o BOGU, o biblijnych naukach. Gdy pod koniec spytałem go : "gdyby BÓG objawił ci, że mylisz się odnośnie Boskości Jezusa Chrystusa, gdyby organizacja nie była tym za kogo się podaje, to czy poszedłbyś za BOGIEM, za Jego prawdą czy pozostał w organizacji ??" --- odpowiedział mi m.in. słowami : "dobre pytanie"

Dane nam było spotkać kobietę która w wyniku wypadku drogowego doznała złamania kręgosłupa. Mówiła że jacyś lekarze nie rokowali że będzie chodziła, a spotkaliśmy ją normalnie chodzącą. Mówiła że w wyniku wypadku zbliżyła się do BOGA, że zobaczyła inne wartości niż pieniądze za którymi szaleńczo goniła przed wypadkiem. Była zaciekawiona tym co jej mówiliśmy. Daliśmy jej naszą ewangelizacyjną broszurkę, mówiła że sprawdzi. Uraz fizyczny, cierpienie fizyczne może być obrócone przez PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa w błogosławieństwo duchowe. Ta kobieta jest tego przykładem. Przed wypadkiem może nie chciałaby nas nawet wysłuchać. 

Dane nam było spotkać młodego mężczyznę który był bardzo otwarty na to co mówiliśmy. Pytał nas o różne duchowe tematy. Wymieniliśmy się numerami. Daliśmy mu broszurkę. Obiecaliśmy modlitwę mu - Michałowi, bo Michał ma na imię. Proszę o modlitwy za Michała aby dostąpił zbawienia i poznania prawdy, aby był wiernym Chrystusowym sługą do końca swego życia. Oczywiście proszę o modlitwy także za wszelkimi innymi spotkanymi osobami. Również za sobą, za nami proszę o modlitwy - abyśmy zawsze mieli właściwe Słowa, właściwe zachowania wobec wszelkich ludzi, a wszystko ku chwale OJCA Niebiańskiego i zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA.

Wspomnę jeszcze o pewnej pani która była przy swoim samochodzie na parkingu przed supermarketem. Życzyłem jej w BOGU bezpiecznej drogi, powiedziałem że sam jestem po wypadku. Od tego zacząłem swoje zbawcze świadectwo i ta pani była bardzo pozytywnie nastawiona na to co mówiliśmy o BOGU Prawdziwym, o prawdziwej biblijnej nauce której nie uczy rzymski katolicyzm czy świadkowie Strażnicy. Na koniec zachęcała nas żebyśmy nie ustawali w mówieniu ludziom o PANU BOGU, Jego zbawieniu i Jego naukach. Gdybyśmy zrazili się tymi różnymi negatywnymi osobami, to nie byłoby tych rozmów z osobami które wydawały się bardzo otwarte. Jedne osoba mówią żebyśmy szli dalej, że nie chcą tego słuchać itd, a inne mówią że dobrze mówimy i żebyśmy nie przestawali głosić ludziom. 

Może te osoby co dziś są negatywne - dojdą do szczerej pokuty serca przed PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem, a tego które niby wydawały się bardzo otwarte - pozostaną na etapie tylko bycia jakimś "fanem" BOGA, a nie zrobią zbawczego kroku aby zostać sługą który wszystko - całego siebie oddaje Jezusowi Chrystusowi jako swojemu PANU swojemu ZBAWCY. Życzę wszystkim zbawienia i wiem że nie możemy się zrażać negatywnymi, złymi reakcjami. Wiem jednak też że osoby które mają słowne pozytywne reakcje - jakaś część z nich pozostanie tylko na słowach, a nie pójdą za tym czyny o których mówi BÓG Prawdziwy Jezus Chrystus. Jeśli miłość, dobroć Chrystusowa udowodniona na Golgocie kogoś nie przekona, to nic innego nie przekona, a i BÓG nie chce nikogo ze strachu, nie chce nikogo z przymusu, na siłę. BÓG chce człowieka oddał się MU dobrowolnie z miłości. Z przymusu, ze strachu - to jest przeciwieństwo miłości. BÓG pierwszy okazał miłość ludziom, a więc odpowiedzią na miłość Bożą powinna być miłość ze strony człowieka do BOGA. W tej miłości zawiera się ufność posłuszeństwo oddawanie się BOGU. 

Później wieczorem dana nam była też bardzo dobra rozmowa z parą policjantów na służbie. Zacząłem od podziękowania za ich pracę mówiąc że w przy moim wypadku były wszystkie służby w tym policja, że gdyby nie było policji to byłaby totalna anarchia, nastąpiłoby zawalenie struktur społecznych ponieważ większość ludzi nie postępuje w Chrystusowej miłości agape. Boża miłość agape nie czyni nic złego, ale tylko dobro. Na początku myśleli [na pewno pani policjantka] że to żart z naszej strony że im dziękujemy, że to jakaś ukryta kamera, ale szybko wyszło że to nie żart. Byli mocno zaskoczeni, mówili że wszyscy ich przeklinają, a my dziękujemy. Dużo usłyszeli i daliśmy im różne ewangelizacyjne broszurki.

Nie opisałem wszystkich rozmów. Były inne i negatywne i pozytywne. Tak czy inaczej OJCU Niebiańskiemu i PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi chwała, dziękczynienie że nam pobłogosławili to wyjście ewangelizacyjne w kontekście zrobienia zakupów. Była sobota - jacyś wyznawcy soboty powiedzieliby że to niemożliwe aby było błogosławieństwo w sobotę nad takim wyjściem ewangelizacyjnym gdzie też w tyle są zakupy. Nowotestamentowa nauka nie każe obchodzić takiego czy innego dnia. My z BOGIEM żyjemy każdego dnia, staramy się każdy dzień żyć w społeczności z OJCEM  i SYNEM. Staramy się aby cały czas nasze serca były przy nich bez względu gdzie jesteśmy - czy w domu czy poza domem w pracy czy "wolny" czas. Jesteśmy cały czas świątynią Bożą a nie od zachodu do zachodu któregoś dnia. Jak ktoś sobie obchodzi sobotę niedzielę czy inny dzień - to mi to nie przeszkadza, ale ja tego nie robię bo nie ma w nowotestamentowej nauce takiego nakazu, przykazania. 

W piątek przed południem byłem w Łodzi ale do Jarka Ani i ich dzieci doszedłem po 16:00. Kilometry z dworca do nich były przeplecione ewangelizacyjnymi rozmowami z wieloma osobami, które wszechwładny PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus postawił przede mną. Również w niedzielę przy powrocie pociągiem do Puław z przesiadką na dworcu Warszawa Wschodnia - miałem i w niedzielę dużo ewangelizacyjnych rozmów. Przede wszystkim mieliśmy z Jarkiem, Anią i ich dziećmi wspólny czas z OJCEM i SYNEM. W piątek m.in. miałem rozmowę z parą z sekty świadków Strażnicy w niedzielę miałem rozmowę m.in. z zakonnicą z sekty rzymskokatolickiej i kobietą z sekty świadków Strażnicy, ale i z wieloma innymi osobami. Wszystko z łaski Chrystusowej przez wiarę. Nic ze mnie samego. Żadnej chwały dla mnie. Wszelką chwała dla OJCA i Zmartwychwstałego. Tylko IM dwóm chwała. a to co tutaj opisuje, to oddanie chwały IM dwóm oraz ku zachęcie, ku zbudowaniu dla zbawionych braci i dla zbawionych sióstr które to czytają aby patrzeć dobrym okiem wiary, aby nie zniechęcać się, nie zatrzymywać w czynieniu Chrystusowego dobra ............. "Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest winogrodnikiem. (2) Każdą latorośl, która we mnie nie wydaje owocu, odcina, a każdą, która wydaje owoc, oczyszcza, aby wydawała obfitszy owoc. (3) Wy jesteście już czyści dla słowa, które wam głosiłem; (4) trwajcie we mnie, a Ja w was. Jak latorośl sama z siebie nie może wydawać owocu, jeśli nie trwa w krzewie winnym, tak i wy, jeśli we mnie trwać nie będziecie. (5) Ja jestem krzewem winnym, wy jesteście latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten wydaje wiele owocu; bo beze mnie nic uczynić nie możecie." -Ewangelia apostoła Jana 15:1-5 BW

"Lecz z łaski Boga jestem tym, czym jestem, a jego łaska względem mnie nie okazała się daremna, ale pracowałem więcej od nich wszystkich, jednak nie ja, lecz łaska Boga, która jest ze mną. (11) Czy więc ja, czy oni, tak głosimy i tak uwierzyliście." - 1 List apostoła Pawła do Koryntian 15:10-11 UBG

Czy dlatego że brat spod Częstochowy nie dojechał to był to daremny mój wyjazd do Łodzi ?? To nie był daremny wyjazd. Oczywiście chcieliśmy się widzieć z tym bratem, a on z nami, ale wszyscy przez wiarę przyjmujemy że z różnych dobrych Bożych powodów - wszechwładny PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus miał na ten dzień inne rzeczy, że ma dla nas inny lepszy czas ku naszemu spotkaniu. Przez bezgraniczne zaufanie MU patrzymy na wszystko dobrym okiem oddajemy Jemu i OJCU chwałę, dziękczynienie. Również w bezgranicznym zaufaniu BOGU Prawdziwemu - modlimy się z wiarą i wytrwale oczekujemy Bożych wskazówek, Jego działań.

Każde nasze spotkanie to jakieś nowe duchowe lekcje, nowe duchowe doświadczenia odnośnie wspólnego czasu z OJCEM i SYNEM, wzajemnego miłowania się tak jak umiłował nas Chrystus oraz wspólnej służby więc w Chrystusowym prowadzeniu wierzymy że dane nam będzie niebawem wszystkim spotkać się twarzą w twarz by mieć wspólny błogosławiony Chrystusowy czas z naszym OJCEM Niebiańskim i naszym PANEM ZBAWICIELEM Jezusem.  

Wiem że mój wyjazd do Łodzi w miniony piątek był wolą Chrystusową, a gdy jesteśmy w woli Chrystusowej to PAN jest w tym z nami, błogosławi to. Szukajmy całym sercem znajomości woli Chrystusowej jaką ma wobec nas, wybierajmy ją - wykonujmy ją z łaski przez wiarę bez względu na cenę, bo to zawsze jest ku najwyższej chwale Bożej, ku Bożemu dobru innych ludzi a także ku naszemu na pewno duchowemu, wiecznemu dobro. Natomiast bycie poza wolą Bożą, bycie nieposłusznym głosowi PANA to przynosi złe, szkodliwe, destrukcyjne skutki. 

PS - proszę również o modlitwy w sprawie mojej przeprowadzki do Łodzi - jeśli BÓG Prawdziwy Jezus Chrystus pozwoli to chciałbym się przeprowadzić do Łodzi aby być bardzo blisko fizycznie - Chrystusowej rodziny z Łodzi.

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 20.02.2024 r. Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz