środa, 28 lutego 2024

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część 48 XLVIII --- pewne dwa spotkania, pewne dwie rozmowy. Pewna młoda kobieta i świadkowie strażnicy.

 

Wczoraj idąc w pewne miejsce zobaczyłem jak jakaś młodego kobieta pali papierosa. Zacząłem rozmowę o BOGU Prawdziwym ZBAWICIELU od tego jej palenia. Rozmowa się rozwinęła, otworzyła się w pewnych sprawach m.in. z tym że rok temu też była w śpiączce, ale nie po wypadku jak ja, ale po próbie samobójczej. Jak z nią rozmawiałem to wydawała mi się bardzo otwarta na BOGA, na Boże tematy. Dość długo rozmawialiśmy - pewnie z 15-20 minut. Dużo usłyszała i sama też widzi że np. rzymski katolicyzm to duchowa martwota, to nie jest prawdziwy Kościół. Dużo usłyszała o OJCU i SYNU, o ICH różnych naukach, mogłem jej powiedzieć świadectwo swojego nawrócenia, o wypadku, o adopcji. Okazało się że sama jest w rodzinie zastępczej. Dobrze mi się z nią rozmawiało. Dałem jej trzy różne broszurki ewangelizacyjne. Wydawała mi się mocno poraniona wewnętrznie, ale i otwarta na to że z Jezus Chrystusem jako swoim PANEM ZBAWICIELEM można zacząć nowe inne życie, że w NIM jest prawdziwe duchowe życie w którym jedynie jest jedyne prawdziwe spełnienie, sens, wypełnienie pustki.  

Dałem jej swój numer gdyby chciała porozmawiać. Miała pewne pytania, była zaciekawiona, ale oby przede wszystkim szukała u PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa, w NIM miała całą swoją nadzieję, a PAN jak zechce mnie użyć, to mówię na to : AMEN, twoja wola mój PANIE i BOŻE.

Nie ma przypadków. W duchu, w umyśle miałem przekonanie aby wyjść w tamto miejsce. Wierzę że to przekonanie wewnętrzne było od wszechmogącego PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa i że ON pokierował mnie odpowiednią drogą do tej kobiety, w odpowiednim czasie i z odpowiednimi słowami, zachowaniem. Proszę o modlitwy za nią, aby z wiarą poddała swoje życie zmartwychwstałemu Jezusowi jako jej PANU i ZBAWICIELOWI. Aby była w społeczności z OJCEM i PANEM ZBAWICIELEM. Aby z wiarą zaczęła modlić się i czytać Biblię. Aby żyła ku chwale Bożej. Aby czciła OJCA i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa w duchu i prawdzie. Proszę też o modlitwy za mną aby gdyby PAN chciał mnie użyć ku duchowej pomocy tej młodej kobiecie, to żebym od PANA ZBAWICIELA wziął przez wiarę to co ona potrzebuje i przekazał jej to w świętości, czystości i miłości agape. Aby OJCIEC i PAN byli uwielbieni w tym wszystkim. Oby była służebnicą Chrystusową i naszą duchową siostrą. 

Przy tym wyjściu miałem kilka spotkań z innymi osobami - jedni otwarci, a drudzy z negatywnym nastawieniem. Tak czy inaczej nie zrażam się negatywami  --- "Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część 47 XLVII -- podróż do Łodzi, pobyt w Łodzi i powrót z Łodzi" - https://mieczducha888.blogspot.com/2024/02/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-jhwh-w_20.html

Dzisiaj natomiast miałem przekonanie wewnętrzne aby pojechać do skarbówki z mamą bo może będzie potrzebować jakiejś pomocy, a może i tam będę mógł się podzielić z kimś Bożym słowem. Zresztą przy okazji postanowiłem sprawdzić czy w skarbówce mają mój numer konta, aby należny zwrot przysłali mi na konto. Okazało się że mama swoją sprawę załatwiła w w chwilkę i nie potrzebowała pomocy. Natomiast w mojej sprawie okazało się że skarbówka nie ma mojego numeru konta. Żeby uzupełnić numer konta musiałem pójść do innego pokoju i wypełnić pewien formularz. Tak zrobiłem, tylko przez dłuższy czas musiałem czekać w tym miejscu. Na początku wahałem się czy ciągnąć sprawę dalej czy ewentualnie przyjść innym razem [dostałem przekonanie aby nie zwlekać, nie odkładać tego na kiedyś].  Mama czekała na mnie na parkingu w samochodzie. poszedłem do mamy aby powiedzieć jej żeby jechała do domu bo nie wiem jak długo tu będę, a ja wrócę na piechotę [nie mam stamtąd daleko do domu]. Mama pojechała a ja wróciłem. W międzyczasie mogłem podziękować pani sprzątaczce i powiedzieć jej pokrótce swoje świadectwo zbawienia i kim jestem w Chrystusie. Również przy składaniu formularza mogłem z panią urzędniczką chwilę porozmawiać o BOGU Prawdziwym w moim życiu, jak mnie umacnia i kim jestem w NIM. Poza tym na początku przed budynkiem miałem jeszcze jedną rozmowę z jakimś mężczyzną i pewne pozytywne dwie inne sytuacje z pewnymi osobami. 

A wracając na piechotę do domu, PAN Jezus tak pokierował mną, dał mi wybrać taką trasę że dane mi było spotkać dwójkę [mężczyzna, kobieta] świadków strażnicy którzy stali przy swoim wózku ze strażnicami i innymi swoimi zatrutymi materiałami. Ta rozmowa z nimi - głównie z tym mężczyzną, bo on był głównym mówcą w tej dwójce - to była ogólnie bardzo pozytywna, dobra rozmowa. Była merytoryczna, słuchaliśmy swoich argumentów, nie było jakiejś szarpanki. Nawet dwa różne wersety przy mnie sprawdził. Rozmowa trwała myślę jakieś 20-30 minut. PAN Jezus dawał mi słowa, argumenty biblijne których nie potrafili odeprzeć. Nie byli kłótliwi [z kłótliwcami nie ma merytorycznych rozmów, strata czasu] więc mimo braku argumentów z ich strony - to potrafili posłuchać, płynnie poruszyliśmy różne tematy, mogłem im powiedzieć jak widzę dane rzeczy i zachęcałem aby zbadali, sprawdzili wszystko co słyszą. W międzyczasie jeszcze jedna pani z tej sekty przyszła i gdzieś tam dalej z boku stała, otem jeszcze jedna i jeszcze jeden mężczyzna - chyba też z tej zwodniczej organizacji. Coś tam może częściowo słyszeli z tego co mówiłem. Szkoda, żal mi tych ludzi. Nie mam do nich wrogości, nienawiści. Zresztą do żadnych ludzi nie mam wrogości, nienawiści. Szkoda, żal mi tych ludzi którzy przeważnie wpadli z jednej sekty [sekty rzymskokatolickiej], w drugą sektę [sekta świadków Strażnicy]. Jak biedni rzymscy katolicy jako niezbawieni działają w ludzkiej sile, a nie w mocy Chrystusowej i to na rzecz kłamstwa, bluźnierstw, zwiedzenia --- tak samo i ci biedni świadkowie strażnicy jako niezbawieni działają w ludzkiej sile, a nie w mocy Chrystusowej i to na rzecz kłamstwa, bluźnierstw, zwiedzenia. Oby jedni i drudzy nie ignorowali, nie lekceważyli Chrystusowych działań rzez które chce ich wyrwać z sekty i dać zbawienie, poznanie prawdy. Módlmy się za tymi i za innymi niezbawionymi osobami. Jak mamy okazję w w zaufaniu PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi - w mocy Jego obecności w nas dawajmy tym i innym ludziom świadectwo zbawienia, świadectwo prawdy a to wszystko w duchu miłości, w duchu łagodności, pokory. 

Zaproponowałem temu mężczyźnie że możemy się kiedyś spotkać, porozmawiać m.in. na poruszany temat że Biblia w dziesiątkach miejsc ukazuje Jezusa jako tego który jest JHWH na równi z OJCEM. Dałem mu swój numer i pytał czy jestem czasowy, więc proszę o modlitwy za nim aby miał odwagę zadzwonić do mnie, spotkać się ze mną i żeby szczerze z wiarą zbadał dowody biblijne które z pewnością da mi łaską przez wiarę - PAN Jezus Cudowny Doradca [proszę o modlitwę za mną abym z wiarą, przez wiarę uczynił to co chce PAN przeze mnie wobec tego świadka strażnicy]. Żeby ten mężczyzna gdyby dostał objawienie prawdy, to żeby poszedł z odwagą za PANEM Jezusem jako JHWH - wszedł w zbawczą relację, społeczność z NIM i OJCEM, odciął się od sekty którą wypacza Dobrą Nowinę, bluźni prawdziwemu Chrystusowi. Oby zrozumiał że trzeba bardziej słuchać BOGA niż ludzi, że lepiej być nawet samemu z OJCEM i PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem, niż w grupie niezbawionych ludzi i tych którzy postępują wbrew OJCU oraz Jezusowi Chrystusowi BOGU Prawdziwemu, wbrew woli Chrystusowej.

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 28.02.2024 r. Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz