piątek, 27 września 2019

Bożek sportu - bożek wielu chrześcijan i milionów innych ludzi. Sportowe bałwochwalstwo


Kiedyś Koloseum a dzisiaj stadiony i hale sportowe. Kiedyś cezar na trybunach a dzisiaj na trybunach prezydenci i królowie. Kiedyś te widowiska służyły do mamienia ludzi i dzisiaj też tak jest. Kiedyś sportowemu bożkowi tysiące oddawały swoje serca a dzisiaj są to dziesiątki milionów ludzi. Wtedy żeby złożyć ofiarę, oddać cześć sportowemu bożkowi trzeba było pójść np do Koloseum a dzisiaj żeby sportowemu bożkowi oddać część, złożyć mu ofiarę  nie trzeba wychodzić nawet z domu : wystarczy włączyć telewizor, włączyć internet gdzie leci transmisja.

Człowiek wybiera to co atrakcyjniejsze dla niego, wybiera to co bardziej ceni, to co bardziej kocha więc jeden wolną np godzinę spędza przed telewizorem np ze sportowym bożkiem, a drugi wolną godzinę spędza z PANEM JEZUSEM nad JEGO biblijnym Słowem, w modlitwie. Jeden jedną godzinę spędza z BOGIEM JEZUSEM a drugą wolną godzinę przy bożku sportowym. Inny spędza obydwie dwie godziny z PANEM JEZUSEM STWÓRCĄ. Jeden wolny czas spędza z PANEM bo kocha GO ponad wszystkich i wszystko, a drugi wybiera wolny czas spędzić oglądając mecz, oglądając np sportowego bożka bo w tym czasie wydaje mu się atrakcyjniejszy, ważniejszy niż PAN JEZUS. Taka jest zdrowa diagnoza - trudna i bolesna może dla wielu ale prawdziwa. Ktoś ma może BOGA JEZUSA ale obok NIEGO ma bożka, bożki i często wybiera spędzić wolny czas z nimi, a nie z JEZUSEM PRAWDZIWYM BOGIEM.

"diabelskie igrzyska i dyskoteka w Kościele - jak diabeł zwodził i zwiedzie wielu część 3" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/01/diabelskie-igrzyska-i-dyskoteka-w_27.html
Oglądanie meczy, wszelkiego sportu w TV to był mój wielki bożek przed nawróceniem. PAN JEZUS zabrał mi pociąg do oglądania, interesowania się tymi rzeczami. ZBAWCA pokazał mi jaką pustą, próżną, głupią rzeczą jest interesowanie się tymi rzeczami i oglądanie ich. Przekonał mnie że marnuję czas, robię nie to co jest JEGO wolą i muszę z tym skończyć. PAN zamiast pociągu do tych rzeczy wlał mi do nich wstręt. Zadawałem sobie pytania : "jak mogłem te głupoty oglądać przez tyle lat ??" , "jak mogłem się tą głupotą pasjonować i tracić czas, marnować oczy na to ??". PAN zmienił myślenie, zmienił serce i wlał BOŻĄ perspektywę. 
Dzisiaj już mnie nie interesuje kto ile skacze, kto ile goli strzelił. Dziś nie wiem kto gra w takie drużynie, a kto w reprezentacji. Nie interesuje mnie kto jak biega, kto ja skacze, kto jak jeździ, kto jak pływa. Ten złudny świat "chleba i igrzysk - panem et circenses" dzięki łasce ZBAWICIELA nie istnieje dla mnie od lat. Nie interesuje mnie reprezentacja Polski z takiej czy innej dziedziny, nie interesuje mnie kto ile zdobył medali na igrzyskach czy innych zawodach. Kompletnie nie interesuje mnie już piłka nożna ani żadne inne sportowe bożki, nie oglądam żadnych innych meczy, żadnych innych sportów. Zamiast tej głupoty i bałwochwalstwa wolę ten czas spędzić z PANEM WSZECHMOGĄCYM JEZUSEM i z OJCEM w modlitwie, nad ICH Słowem.

Gdy siada ktoś przed telewizorem, ekranem i ogląda mecz czy inne widowisko sportowe to jego serce, umysł jest skupiony na tym a nie na PANU JEZUSIE i JEGO rzeczach. Spędza czas z bożkiem sportowym a nie z BOGIEM PRAWDZIWYM WSZECHMOGĄCYM. Zamiast czas, uwagę poświęcić PANU to poświęca ułudzie, głupocie, kłamstwu ... "W końcu, bracia, co prawdziwe, co uczciwe, co sprawiedliwe, co czyste, co miłe, co chwalebne, jeśli jest jakaś cnota i jakaś chwała - o tym myślcie" - Filipian 4:8

Kierowanie serc, oczu, uszu na sportowe bożki to pożądliwość światowa a nie rzecz zgodna z wolą PANA JEZUSA. Nie dla takich rzeczy daje nam czas, dar wzroku. Chrześcijanin zamiast usprawiedliwiać swojego sportowego bożka powinien wołać do PANA aby usunął to z JEGO życia, postępowania.

  • Sam WSZECHMOCNY PAN JEZUS jest nudny, męczący że ktoś szuka ukojenia, pociechy w pustej bezbożnej rozrywce tego anty-Chrystusowego świata ??
  • Spędzanie czasu z BOGIEM MIŁOŚCI PANEM JEZUSEM przy JEGO Biblii jest nudne, męczące że ktoś szuka ukojenia, pociechy w pustej bezbożnej rozrywce tego anty-Chrystusowego świata ??
  • Bliskość z PANEM JEZUSEM który cały wszechświat i wszelkie życie utrzymuje przy istnieniu jest nudne ?? że trzeba karmić ducha głupotami, pustymi rzeczami tego bezbożnego świata ?? 
Czas wyburzyć bożka, bożki - skończyć z bałwochwalstwem i głupotą. Gra np reprezentacja Polski w piłkę nożną i dla wielu wierzących to bożek - bo zamiast ten wolny czas spędzić z PANEM na tym co MU miłe, to wybierają czas ze sportowym bożkiem. Płacono by mi a nie chciałbym tej głupoty, pustki oglądać. Marnotrawstwo czasu, oczu. Gdy reprezentacja Polski gra z inną reprezentacją to kto ma bożka sportowego - ten złości, denerwuje się, jest smutny gdy jego bożek przegrywa, źle gra. Cieszy się jednak gdy jego bożek wygrywa i gra dobrze. Serce ma przy przy tej rzeczy więc i emocje, uczucia jego są w to zaangażowane. Obok BOGA JEZUSA mają bożka sportowego. Bolesna prawda ale prawda którą dobrze przyjąć a nie walczyć z nią usprawiedliwiając swoje bałwochwalstwo. 

Na drugi dzień nadal mają w sercu te rzeczy i opowiadają często z pasją jak to ich bożek zwyciężył innych, albo są smutni, zdenerwowani porażką swojego bożka. 
Jeden patrzy się w figurę religijną, w obraz religijny i tam lokuje swoje serce, swoje uczucia. Inny patrzy w telewizor i ogląda mecz lub tysiąc innych podobnych rzeczy i w nich lokuje swoje serce, uczucia.
Jeden jedzie na pielgrzymkę a drugi na mecz - jeden i drugi lokuje serce w te rzeczy. Jeden dla bałwana religijnego, a drugi dla bałwana świeckiego. Jeden np śpiewa pieśni bałwochwalcze dla Marti, a drugi śpiewa pieśni bałwochwalcze dla ludzi którym kibicuje. Kibicowanie to bałwochwalstwo. Świeckie bałwochwalstwo gdzie są te same postawy serca co w religijnym bałwochwalstwie.
"zmieniona perspektywa część 5 bożki bezbożnych" - http://mieczducha888.blogspot.com/2016/03/zmieniona-perspektywa-czesc-5-bozki.html  

Kiedyś np wyścigi rydwanów, walki gladiatorów, lekka atletyka a dziś setki nowych dyscyplin i ogromne pieniądze. Wokół drużyn, wokół pojedynczych sportowców jest cały bałwochwalczy przemysł - koszulki i setki innych rzeczy z nazwą drużyny lub nazwiskiem sportowca. Rzymski katolicyzm ma swoje dewocjonalia - obrazki, książeczki, znaczki, medaliki, i setki innych. Tak samo sportowe bałwochwalstwo ma swoich bogów i swoje sportowe dewocjonalia. Sam kiedyś miałem koszulki, bluzy, plakaty i inne rzeczy ze sportowcami. Pokój był w plakatach moim sportowych bożków. Ubóstwiałem ludzi. 
Gwiazdy sportu opływające w bogactwa a gdzie indziej ludzie nie mają na podstawowe rzeczy. Kto ogląda sport wspiera ten chory system. Bez oglądalności nie byłoby tam tak ogromnych pieniędzy. Bez zainteresowania ludzkiego nie byłoby tych wypaczonych rzeczy. Ktoś np wywozi śmiecie a mało kto docenia jego pracę i nie zarabia kroci. Bez jego pracy byłoby śmietnisko, szczury, zarazy itd. Bez piłkarzy świat by się obył bo to pusta, próżna rzecz a nie pożyteczna, niezbędna praca. Idąc na mecz, oglądając te głupoty daje wspiera się ten system, daje mu się pieniądze. Gdyby każdy przestałby oglądać te rzeczy to umarłyby śmiercią naturalną. 
Chwała PANU JEZUSOWI STWÓRCY że uwolnił mnie od tego wszystkiego i przebaczył mi to wszystko. Dziś mecze, sportowce, drużyny dla mnie nie istnieją. Nie kibicuję nikomu, nie interesują mnie kompletnie te rzeczy. Interesuje mnie mój BÓG, mój STWÓRCA który mnie kocha miłością doskonałą, troszczy się o mnie, daje życie i wszystko inne, oraz prowadzi do chwalebnego ciała i domu OJCA. Interesuje mnie biblijna natchniona nauka, a nie iluzja, ułuda i kłamstwo systemu : "chleb i igrzyska". 


Apostołowie, wierni chrześcijanie nie chodzili do Koloseum, na stadiony aby oglądać te próżne, głupie widowiska którymi ówcześni ludzie tak się pasjonowali i chętnie je oglądali. Dzisiaj ci apostołowie i tamci wierni chrześcijanie nie oglądaliby meczy, nie chodziliby na te próżne, złudne widowiska. Nikt z nich nie kibicowałby klubowi z Rzymu, klubowi z Jerozolimy, klubowi z Aten czy z innych miejsc.  
"Ja dałem im twoje słowo, a świat ich znienawidził, bo nie są ze świata, jak i ja nie jestem ze świata. (15) Nie proszę, abyś zabrał ich ze świata, ale abyś zachował ich od złego. (16) Nie są ze świata, jak i ja nie jestem ze świata. (17) Uświęć ich w twojej prawdzie. Twoje słowo jest prawdą" - Ewangelia Jana 17:14-17
Chrześcijanie nie oglądali walki gladiatorów i nie trenowali sztuk walki. Nie trenowali boksu, nie trenowali innych takich rzeczy. Było to złe wtedy i jest to złe dzisiaj. Ludzkie walki, ludzkie sposoby pięścią i bronią to nie jest duch Chrystusowy, ale duch tego świata - "Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" -  http://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Chrześcijanie nie oglądali wyścigów rydwanów i nie trenowali tego. Mieli w sercu słowa, naukę PANA JEZUSA i zajęci byli szukaniem Królestwa BOŻEGO, głoszeniem biblijnej drogi zbawienia - DOBREJ NOWINY. Dziś często wszystko jest na odwrót : ludzie niby wierzący a żyjący jak bezbożny świat. Zamiast być oddzieleni sercem to sami tak samo myślą, postępują a nie czynią tego co jest wolą PANA JEZUSA i tak na prawdę nie tęsknią za NIM - "Izajasz 40:31 - na czym polega biblijne oczekiwanie PANA które daje obietnice duchowych sił na każde okoliczności" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/izajasz-4031-na-czym-polega-biblijne.html
22 ludzi biega za piłką i ja mam to oglądać, interesować się tym i tracić serce oraz czas na  to ?? To nie jest wola PANA JEZUSA ale jest to wola diabła. To diabeł chce ukraść 90 minut, serce wypełniać głupotami i odwracać je od PANA, od tego co w górze. Skoro mamy szukać  tego co w górze, myśleć o tym co w górze to nic dziwnego że szatan na świecie tak zachwala, promuje bożki sportowe które są wrogie, przeciwne KRÓLESTWU BOŻEMU i temu co w górze. 
Iluś tam ludzi biega, walczy o piłkę w rugby, koszykówce, siatkówce i ja mam skupiać swoje myśli na tym, mam patrzeć na to godzinę czy dwie. Komu to służy ?? PANU JEZUSOWI czy szatanowi ?? Ta rzecz jest z tego bezbożnego świata czy od PANA JEZUSA ?? To wszystko ma odwracać myśli, serce i kraść czas więc to nie jest miłe PANU, ale miłe szatanowi. 

Wikipedia : "Chleba i igrzysk (łac. panem et circenses) – hasło rzymskiego pospólstwa domagającego się rozrywek i zaspokojenia potrzeb materialnych. Jego uznane autorstwo należy do Juwenalisa, który zawarł je w swych satyrach (Satirae 10, 81).
Żądania te spełniano m.in. organizując wielkie widowiska cyrkowe z udziałem zwierząt (tzw. venatio) oraz walk gladiatorów, podczas których rozrzucano w tłumie monety, a także poprzez organizowanie publicznych uczt dla tysięcy obywateli miasta. Rozdawano też produkty żywnościowe (chleb, zboże) lub pieniądze poszczególnym osobom w postaci tzw. congiarium. Rozdawnictwo tego rodzaju było na wzór Rzymu praktykowane również przez bogatych obywateli innych miast imperium; szczególną jego formą były fundusze alimentacyjne wypłacające zapomogi dla sierot[1].
Widowiska, będące początkowo tylko uzupełnieniem ceremonii religijnych, wkrótce przekształciły się w samodzielne imprezy, do których okazji dostarczały liczne święta i dni wolne w kalendarzu Rzymian[2]. Ze względu na masowy udział ludności, z czasem stały się skutecznym narzędziem nie tylko propagandy[3], lecz i cesarskiego absolutyzmu, w prewencyjnej polityce zapobiegania rozruchom i przejawom niezadowolenia w bezczynnym życiu poddanych[4].
Praktyka organizowania publicznych rozrywek i rozdawnictwa wynikała mniej z pobudek humanitarnych, a bardziej miała na celu łagodzenie napięć społecznych i zyskanie popularności niezbędnej w działalności politycznej, a nawet odwracanie uwagi społeczeństwa od działań polityków. Ponadto przyczyniała do wzmocnienia poczucia więzi społecznych pomiędzy obywatelami, a dla cesarzy podobny kontakt z ludem stanowił okazję do poznania panujących nastrojów i stwarzał możliwość łatwego wpływania na opinię publiczną" - wikipedia. Dziś demony na czele z szatanem tysiącami rzeczy w tym sportowymi rozrywkami odwracają uwagę ludzi od ZBAWICIELA, od ratunku w NIM - "Jak uciec i gdzie schronić się przed nadchodzącym gniewem wszechmogącego Jezusa ?!" - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/05/jak-uciec-i-gdzie-schronic-sie-przed.html
Oglądanie tych rzeczy to bezbożna pożądliwość. Uleganie tym przeciwnym woli Bożej rzeczom trzeba zakończyć dzięki mocy PANA JEZUSA który mieszka, żyje w nas. Kto ma sportowego bożka oby pozwolił ZBAWCY usunąć go, wyburzyć go ze swojego serca, ze swojego życia. 
Głupotą jest oglądanie tych wszystkich sportów a więc bądźmy mądrymi pannami wybierającymi tylko to co jest wolą naszego PANA JEZUSA - "gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 3 - thelema prawdziwa mądrość" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/05/gaszenie-ducha-powod-sabosci-duchowej.html

Ja wybieram 90 minut z PANEM JEZUSEM w modlitwie oraz przy Biblii i duchowo wzrastam, a ty 90 minut przy głupawej, pustej rzeczy tego bezbożnego świata i gasisz się duchowo, wypłukujesz z siebie Bożą moc. Wybierasz to co wybierają miliony ludzi tego świata i razem z nimi oddajesz cześć, ofiarę telewizyjnemu, sportowemu bożkowi. Razem się emocjonujecie, razem o tym samym myślicie, razem jesteście skupieni na tym samym. Dla ŚWIĘTEGO BOGA te głupoty świata to obrzydliwość. Te sportowe bożki są nieczyste jak i religijne bożki. Czas porzucić je, zakończyć z nimi ... "Nie wprzęgajcie się w nierówne jarzmo z niewierzącymi. Cóż bowiem wspólnego ma sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo jaka jest wspólnota między światłem a ciemnością? (15) Albo jaka zgoda Chrystusa z Belialem, albo co za dział wierzącego z niewierzącym? (16) A co za porozumienie między świątynią Boga a bożkami? Wy bowiem jesteście świątynią Boga żywego, tak jak mówi Bóg: Będę w nich mieszkał i będę się przechadzał w nich, i będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. (17) Dlatego wyjdźcie spośród nich i odłączcie się, mówi Pan, i nieczystego nie dotykajcie, a ja was przyjmę. (18) I będę wam Ojcem, a wy będziecie mi synami i córkami - mówi Pan Wszechmogący." - 2 Koryntian 6:14-18

 Może niewiele życia już nam zostało więc zamiast czuwać i pełnić wolę BOŻĄ - będziemy wybierać pożądliwości i będziemy marnować czas, duchowo się gasić rzeczami niezgodnymi z wolą PANA ??

System : "panem et circenses"  to duch tego świata a nie duch PANA JEZUSA. Zwyciężyć słabszych, być na szczycie, być pierwszym, być mistrzem świata, być podziwianym, wywyższanie siebie, egoizm, szukanie własnej chwały, być największym - to przeciwne rzeczy do nauki o pokorze, uniżeniu, służeniu słabszym, o nie wywyższania się, nie szukania własnego zysku i własnej chwały kosztem innych itd ...
"Ale kto z was jest największy, będzie waszym sługą. (12) Kto się wywyższa, będzie poniżony, a kto się poniża, będzie wywyższony." - Mateusz 23:11-12 ....... "Gdy zauważył, jak zaproszeni wybierali pierwsze miejsca, opowiedział im przypowieść: (8) Gdy ktoś cię zaprosi na wesele, nie siadaj na pierwszym miejscu, aby czasem ktoś ważniejszy od ciebie nie był zaproszony przez niego. (9) Wówczas przyjdzie ten, który ciebie i jego zaprosił, i powie ci: Ustąp temu miejsca; i wtedy ze wstydem musiałbyś zająć ostatnie miejsce. (10) Lecz gdy będziesz zaproszony, idź i usiądź na ostatnim miejscu, a gdy przyjdzie ten, który cię zaprosił, powie ci: Przyjacielu, przesiądź się wyżej. Wtedy doznasz czci wobec współbiesiadników. (11) Bo każdy, kto się wywyższa, będzie poniżony, a kto się poniża, będzie wywyższony. (12) Powiedział też do tego, który go zaprosił: Gdy wydajesz obiad albo kolację, nie zapraszaj swoich przyjaciół ani braci, ani krewnych, ani bogatych sąsiadów, żeby cię czasem i oni w zamian nie zaprosili, i miałbyś odpłatę. (13) Lecz gdy wydajesz ucztę, zaproś ubogich, ułomnych, chromych i ślepych. (14) A będziesz błogosławiony, bo nie mają ci czym odpłacić, ale otrzymasz odpłatę przy zmartwychwstaniu sprawiedliwych" - Łukasz 14 
"Wszczął się też między nimi spór o to, kto z nich ma być uważany za największego. (25) Lecz on powiedział do nich: Królowie narodów panują nad nimi, a ci, którzy sprawują nad nimi władzę, nazywani są dobroczyńcami. (26) Wy zaś tak nie postępujcie. Lecz kto jest największy wśród was, niech będzie jak najmniejszy, a kto jest przełożonym, niech będzie jak ten, kto służy. (27) Któż bowiem jest większy? Ten, kto siedzi, czy ten, kto służy? Czy nie ten, kto siedzi? Ale ja jestem pośród was jako ten, kto służy" - Łukasz 22:24-27

To szatan chce nas zajmować głupstwami, pustymi rozrywkami którymi świat się zachwyca, my jednak odrzućmy te głupoty póki jest jeszcze czas na to. Patrzenie jak ktoś kopie piłkę, jak ktoś rzuca piłką, jak robi tysiące innych sportowych rzeczy to głupota ... "Jak długo, prości, będziecie kochać głupotę, szydercy - lubować się w swoim szyderstwie, a głupi - nienawidzić wiedzy? (23) Nawróćcie się na moje upomnienie; oto wyleję na was mojego ducha, oznajmię wam moje słowa. (24) Ponieważ wołałam, a odmawialiście; wyciągałam rękę, a nikt nie zważał; (25) Owszem, odrzuciliście całą moją radę i nie chcieliście przyjąć mojego upomnienia; (26) Dlatego będę się śmiać z waszego nieszczęścia, będę szydzić z was, gdy przyjdzie to, czego się boicie. (27) Gdy nadejdzie jak spustoszenie to, czego się boicie, i gdy wasze nieszczęście nadciągnie jak wicher, gdy nadejdzie na was ucisk i cierpienie; (28) Wtedy będą mnie wzywać, a nie wysłucham; będą mnie szukać pilnie, lecz mnie nie znajdą. (29) Bo znienawidzili wiedzę i nie wybrali bojaźni PANA; (30) Ani nie chcieli mojej rady, ale gardzili każdym moim upomnieniem. (31) Dlatego spożyją owoc swoich dróg i będą nasyceni swymi radami. (32) Bo odstępstwo prostych zabije ich i szczęście głupich zgubi ich. (33) Ale kto mnie słucha, będzie mieszkać bezpiecznie i będzie wolny od strachu przed złem" - "Samobójczy scenariusz dla Polski - amerykańskie bomby atomowe w Polsce. Proroctwo Daniela i apel modlitewny" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/02/samobojczy-scenariusz-dla-polski.html
Świat kocha tysiące różnych bożków a jednym z nich jest sportowy bożek. Daje on chwilowe zapomnienie o pustce, beznadziei, problemach ale nie rozwiązuje ich i nie daje siły, pomocy oraz wiecznych obietnic. Ludzie uciekają w sportowego bożka aby uciec ze swoim myśleniem. Bożek nie rozwiązuje przyczyn ale skrada tylko czas i sytuacja staje się coraz gorsza. Więcej iluzji, więcej ułudy która pryska szybko. Uleczenie, rozwiązanie, pomoc, siła,  wieczne obietnice są tylko w BOGU JEZUSIE a nie w bożkach. 
"Nie miłujcie świata ani tego, co jest na świecie. Jeśli ktoś miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca. (16) Wszystko bowiem, co jest na świecie - pożądliwość ciała, pożądliwość oczu i pycha życia - nie pochodzi od Ojca, ale od świata. (17) A świat przemija wraz ze swoją pożądliwością, ale kto wypełnia wolę Boga, trwa na wieki." - 1 Jan 2:15-17 - świat przemija wraz ze swoimi bożkami pożądliwości, no właśnie ale kto służy PRAWDZIWEMU BOGU JEZUSOWI - pełni JEGO wolę trwa na wieki, wie do KOGO należy, wie KTO mieszka w nim, KTO go miłuje miłością doskonałą i do jak cudownej wieczności  zmierza.

Nie interesuje mnie reprezentacja Polski w danym sporcie bo nie tylko to jest głupotą i bałwochwalstwem, ale też moje ojczyzna jest w niebie, moje Królestwo nie jest z tego świata. "Mit niepodległości Polski część 3 - diabelski marsz niepodległości vs prawdziwa ojczyzna chrześcijan" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/mit-niepodlegosci-polski-czesc-3.html

Zamiast serce oddawać bożkowi sportowemu spędzając czas przed telewizorem oglądając te głupoty, uśmiercajmy te pożądliwości - mówmy im "NIE" a wybierajmy czas z PANEM i przy tym co jest mądre w JEGO oczach. Jedni wierzący okażą się mądrymi pannami, a drudzy głupimi. Jakie decyzje będziemy podejmować takimi się okażemy. Stawką nie jest puchar, medal ale życie wieczne w rajskiej chwale w obecności ŚWIĘTEGO BOGA MIŁOŚCI. Nie ma nic wspanialszego, lepszego nad to więc niech nie będzie w nas żadnych bożków.
"Proszę więc was, bracia, przez miłosierdzie Boże, abyście składali wasze ciała jako ofiarę żywą, świętą, przyjemną Bogu, to jest wasza rozumna służba. (2) A nie dostosowujcie się do tego świata, ale przemieńcie się przez odnowienie waszego umysłu, abyście mogli rozeznać, co jest dobrą, przyjemną i doskonałą wolą Boga." - Rzymian 12:1-2 - oglądanie sportu nie jest dobrą, przyjemną i doskonałą wolą BOGA ale jest próżną światową pożądliwością
Kiedyś w Cesarstwie masy kochały sportowe rozrywki i inne puste rozrywki ale chrześcijanie trzymali się od tego z daleka. Zajęci byli służbą dla PANA oraz głoszeniem tego co zrobił na Golgocie. Dziś masy też kochają te sportowe rozrywki, ale dzisiaj wielu chrześcijan nie widzi problemu w oglądaniu ich. Nowe dyscypliny, nowe rozrywki ale duch anty-Chrystusowy który stoi za tym jest ten sam co dawniej. Czas się obudzić, pokutować i zacząć prawdziwie służyć PANU JEZUSOWI a nie bezbożnym pożądliwościom. Dobry sługa-niewolnik robi tylko to co PAN nakazuje, zły i leniwy marnuje czas, energię, środki na różne głupoty i pożądliwości.
Nie mam sportowego bożka, jestem wolny od tych głupot i nie poświęcam im najmniejszej uwagi. Oby żadnych innych bożków nie było w moim sercu. PANIE JEZU WSZECHMOCNY BOŻE spraw proszę aby moje serce PANIE było oddane TOBIE - żeby nie było w moim życiu ani dziś, ani nigdy w przyszłości żadnych bożków, żadnego bałwochwalstwa. Niech moje serce nie będzie podzielone między CIEBIE PANIE a bożki. Nie chcę np jednej godziny oddawać TOBIE a drugiej godziny oddawać bożkowi - ale chcę przykładowe obydwie 2 wolne godziny oddać TOBIE bo JESTEŚ tego godny. Jesteś nieskończenie wspanialszy, atrakcyjniejszy, lepszy niż wszystko inne - daj mi, nam PANIE w pełni widzieć swoją i OJCA wspaniałość, potęgę i chwałę a wtedy na pewno nie będzie w naszym życiu bożków.
Człowieka wybiera to co cenniejsze, atrakcyjniejsze, wspanialsze dla niego więc jeśli rzeczywiście JEZUS BÓG ŻYWY jest jedynym BOGIEM dla nas - to nie zamieniajmy wolnego czasu z NIM na wolny czas z rzeczami tego świata, z marnościami, z tym co śmiertelne, przemijające ... Wpis sprzed wczoraj o niszczącym oglądaniu, czytaniu ciemnych wiadomości z mass mediów - "gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 6 - ludzie dwoistego umysłu Jakub 4:8-9" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/gaszenie-ducha-powod-sabosci-duchowej_25.html

Fałszywy nauczyciele mówią np że wszystko jest czyste, wszystko jest dla ludzi, wszystko można ... nie wierzcie mi, nie wierzcie im. Szczerze badajcie Biblię pytając PANA JEZUSA CUDOWNEGO DORADCĘ jak wyglądają sprawy, tematy w JEGO oczach. Fałszywi nauczyciele często mówią to co świat kocha i to co odpowiada pożądliwościom ... "Przekręcane nauki JEZUSA - Prawdziwe biblijne znaczenie słów o zapieraniu się siebie i codziennym braniu niesieniu swojego krzyża" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/przekrecane-nauki-jezusa-prawdziwe.html

"Aby żyć resztę czasu w ciele już nie dla ludzkich pożądliwości, lecz dla woli Boga. (3) Wystarczy nam bowiem, że w minionym okresie życia spełnialiśmy zachcianki pogan, żyjąc w rozpuście, pożądliwościach, pijaństwie, biesiadach, pijatykach i niegodziwym bałwochwalstwie. (4) Dlatego dziwią się, że nie nurzacie się z nimi w tym samym zalewie rozpusty, i źle o was mówią. (5) Zdadzą oni sprawę temu, który gotowy jest sądzić żywych i umarłych" - 1 Piotr 4:2-5 - nawracający się do ZBAWICIELA PANA JEZUSA poganie rezygnowali z różnych grzesznych i głupich zajęć m.in. nie brali już udziału w rozrywkach sportowych którym się wcześniej oddawali

        chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 27.09.2019 Puławy , Dominik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz