poniedziałek, 9 września 2019

Wielki dar fizycznego widzenia i o wiele większy Jezusowy dar duchowego widzenia. Niewidomy chłopak Paweł - oby brat Paweł.


Niedawno temu dane mi było poznać pewnego niewidomego ok 20-letniego chłopaka. Widywałem go już wcześniej - tylko że nie mogłem z nim porozmawiać bo widywałem go jadąc autobusem miejskim, a on gdzieś szedł z białą laską przez miasto. Szedł gdzieś stukając laską w krawężnik i delikatnie przed swoim nogami tą laską wyszukiwał ewentualnych przeszkód. Tak nasze drogi się mijały, ale modliłem się za niego i o to żebym mógł go kiedyś spotkać i porozmawiać. JEZUS BÓG ŻYWY w swoim doskonałym czasie, miejscu skrzyżował w końcu nasze drogi. Szedłem pamiętam rano do szpitala opowiadać ludziom swoje świadectwo o wypadku, swoje świadectwo zbawienia przez ŁASKAWEGO JEZUSA i spotkałem tego chłopaka gdy stał z mamą na przystanku.

Gdy wcześniej przelotnie go widywałem jadąc autobusem to zawsze szedł sam, miał białą laskę w ręku i gdzieś szedł. Gdy tylko pierwszy raz go zobaczyłem to żal mi się go zrobiło i miałem w swoim sercu aby z nim porozmawiać kiedyś powiedzieć MU o ŻYWYM ZBAWICIELU, o przebaczeniu, zbawieniu w NIM. O pokoju ducha który ON daje, o JEGO miłości, oraz o wiecznych wspaniałych obietnicach : zmartwychwstania, chwalebnego ciała, rajskiego domu OJCA.
Tego dnia Paweł - bo tak ma na imię ten chłopak stał ze swoją mamą na przystanku no i prosząc w sercu Zbawcę o mądrość podszedłem do nich. Powiedziałem dzień dobry. Odpowiedzieli. Spytałem czy jak nie przeszkadzam to czy możemy porozmawiać. Mama odpowiedziała że nie przeszkadza. Zacząłem mówić że zawsze chciałem porozmawiać z Pawłem bo widziałem go kilka razy na mieście jak gdzieś szedł, ale zawsze było to w czasie mojej jazdy autobusem więc nie było okazji. Powiedziałem że chciałem po prostu mu powiedzieć o swoim przypadku - braku ręki, ale i o wspaniałym JEZUSIE WSZECHMOGĄCYM ŚWIĘTYM BOGU MIŁOŚCI który zmienił moje życie, zbawił mnie, dał wieczne obietnice i mam pokój ducha mimo braku ręki, a kiedyś miałem dwie ręce a nie miałem pokoju ducha, sensu życia ale pustkę, lęki, beznadzieję.
Opowiedziałem jak to PAN dał mi w Biblii odpowiedzi których nigdzie indziej nie mogłem znaleźć, jak zmienił mnie i dalej zmienia. Opowiedziałem o wypadku. Mama Pawła z zainteresowaniem słuchała i na wiele rzeczy przytakiwała. PAN JEZUS DOBRY PASTERZ ma swój czas - PAN dał go spotkać nie samemu, ale z jego mamą. Może moje słowa o Zbawcy, Biblii miały dotknąć w czym serca jego mamy. Powiedziałem że JEZUS ZBAWICIEL jest nieskończenie potężniejszy i lepszy od najlepszych nawet rodziców więc mimo braku ręki nie zamartwiam się, nie żyje w troskach co to będzie, jak ja sobie poradzę itd. PAN JEZUS ze wszystkim sobie poradzi bo jestem JEGO dzieckiem i teraz chcę żyć dla NIEGO, jako JEGO sługa.

Mama za chwilę odeszła a Paweł jeszcze został bo nie przyjechał jeszcze jego autobus. Opowiadałem mu jeszcze o ZBAWCY który jest i zawsze będzie ze mną, przy mnie. Opowiadałem MU o obietnicy chwalebnego ciała, o tym że zbawieni w nowych ciałach już nigdy nie doświadczą chorób, urazów, bólu. W Wiecznym Królestwie Bożym które nastanie na nowej ziemi nie będzie grzechu, śmierci, niesprawiedliwości, zła. Zachęcałem Pawła aby słuchał sobie natchnionej Biblii, Słowa od BOGA.
Powiedziałem mu że lepiej z jedną ręką lub niewidomym wejść do Królestwa Bożego niż obydwiema rękami lub dobrym wzrokiem pójść na potępienie nie poddając się JEZUSOWI jako swemu ZBAWCY i swemu PANU.  Życzyłem Pawłowi żebyśmy się spotkali w Królestwie BOŻYM, w chwalebnych ciałach - aby on ujrzał mnie nowymi oczami, a ja żebym go przywitał z radością obydwoma rękami. "athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 2 - Wyjście z kompleksów i ochrona przed nimi" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html
Innym razem jeszcze go spotkałem, ale zamieniliśmy tylko kilka słów bo śpieszył się na jakiś egzamin do szkoły. Od tamtego czasu nie widziałem go, ale ZBAWICIEL ma moc na miliony sposobów dotrzeć do Pawła, dotknąć jego serca i dać mu zbawczą wiarę i zrozumienie BIBLIJNEJ DOBREJ NOWINY - drogi zbawienia. PAN jak zechce to może przeze mnie znowu z czymś przemówić do tego niewidomego chłopca ale może na miliony innych sposobów. ON jest WSZECHMOGĄCY więc jest NIEOMYLNY.

Proszę o modlitwy za tego niewidomego chłopca. We wczesnym dzieciństwie nastąpiły jakieś katastrofalne zmiany wokół siatkówki oka, tak że nie widzi. Proszę o modlitwy za NIEGO aby miał zdrowych duchowy wzrok, aby duchowo widział miłość, dobroć, wspaniałość, wszechmoc JEZUSA ŚWIĘTEGO STWÓRCY. Aby z wiarą słuchał biblijnego natchnionego Słowa i rozumiał je. Aby z radością oczekiwał chwalebnego ciała i oddawał chwałę, dziękczynienie ZMARTWYCHWSTAŁEMU i OJCU. Nie Maryi, nie świętym, nie żadnym stworzeniom, ale tylko OJCU i BARANKOWI jak pokazuje natchniona Biblia - np Objawienie Jana 5:12-13.

Proszę o modlitwy za mamę Pawła i resztę rodziny, bliskich. Wiem że ma jakiegoś przyjaciela który mu pomaga jak trzeba pójść np w różne miejsce. Módlmy się o tego jego przyjaciela aby też dane mu było poznać PRAWDZIWEGO JEZUSA, mieć w NIM zbawienie i służyć MU, być całkowicie poddanym jako swemu PANU.

Módlmy się za tego niewidomego chłopaka o to żeby był naszym bratem w PANU JEZUSIE. PAN JEZUS w swoim czasie, na swój sposób może przywrócić mu wzrok ale może większą chwałę JEZUSOWI BOGU i większe świadectwo widzącym przyniesie jako niewidomy uczeń - "Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 5 - nowotwór, choroby, lwy i ogień" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_11.html
. Nie wiem tego, ale oby był tym prawdziwym uczniem i oby jak napisałem ujrzał mnie w Królestwie Bożym, a ja żebym mógł go tam przywitać z radością obydwoma rękami.
W chwalebnych ciałach nie będzie niewidomych ludzi. W chwalebnych ciałach nie będzie nikogo po amputacji. W chwalebnych ciałach nie będzie nikogo na wózku inwalidzkim. W chwalebnych ciałach nie będzie żadnej niepełnosprawności, żadnych chorób ani nawet najdrobniejszego przeziębienia, skaleczenia. Niepojęte, nieznajome w tym świecie ale prawdziwe. Przez wiarę natchnionym słowom biblijnym mamy pewność że tak będzie jak nam to PRAWDOMÓWNY BÓG przekazał.  "Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też oczekujemy Zbawiciela, Pana Jezusa Chrystusa. (21) On przemieni nasze podłe ciało, aby było podobne do jego chwalebnego ciała, zgodnie ze skuteczną mocą, którą też może poddać sobie wszystko." - Filipian 3:20-21 
"A nie chcę, bracia, abyście byli w niewiedzy co do tych, którzy zasnęli, abyście się nie smucili jak inni, którzy nie mają nadziei. (14) Jeśli bowiem wierzymy, że Jezus umarł i zmartwychwstał, to też tych, którzy zasnęli w Jezusie, Bóg przyprowadzi wraz z nim. (15) Bo to wam mówimy przez słowo Pana, że my, którzy pozostaniemy żywi do przyjścia Pana, nie wyprzedzimy tych, którzy zasnęli. (16) Gdyż sam Pan z okrzykiem, z głosem archanioła i dźwiękiem trąby Bożej zstąpi z nieba, a zmarli w Chrystusie powstaną pierwsi. (17) Potem my, którzy pozostaniemy żywi, razem z nimi będziemy porwani w obłoki, w powietrze, na spotkanie Pana, i tak zawsze będziemy z Panem. (18) Dlatego pocieszajcie się wzajemnie tymi słowami." - 1 Tesaloniczan 4:13-17 - nikt nikogo nie wyprzedzi, ale zbawieni zmarli i żywy razem w tym samym czasie będą wzięci w chwalebnych ciałach do niebiańskiej chwały. Na ten czas wszyscy zmarli w tym zbawieni - śpią snem śmierci - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/07/smierc-nie-bedzie-cie-tak-jak-nie-byo.html.

     "A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, żebyście, gdzie ja jestem, i wy byli" - Jn 14:3 - w tej chwili nawet apostołów nie ma w niebie, ale będą gdy PAN znowu przyjdzie na co wciąż czekamy od prawie 2000 lat. PRZYJDŹ PANIE JEZU !!! ______ Nawet apostołowie śpią snem śmierci, nie ma ich u JEZUSA - "skryta biblijna prawda o widzeniu z Góry Przemienienia - Eliasz umarł i nie ma teraz ludzi w niebie" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/skryta-biblijna-prawda-o-widzeniu-z.html
Po wypadku tym bardziej mogę zrozumieć czym jest niepełnosprawność i w ten sposób może PAN dociera przeze mnie do wielu innych niepełnosprawnych z DOBRĄ NOWINĄ. Chwała PANU za wszystko co uczynił, co czy i co jeszcze uczyni w moim życiu. Obym tylko trwał w JEGO zbawczej łasce i przez nią pozwalał PANU aby niósł mnie do końca, aż do domu OJCA. PAN obraca skutki wypadku - amputacja ręki ku swojej chwale i ku zbawczej pomocy wielu innym ludziom. PAN JEZUS JEST DOSKONALE DOBRY. Zawsze i wszędzie nawet w najgorszych, najcięższych sytuacjach, najciemniejszych czasach bezgranicznie MU ufajmy że jest DOBRY, KOCHA nas i ma wszystko pod kontrolą. "Czarny scenariusz dla Polski Objawienie Jana 6:4-6 - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XV" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/czarny-scenariusz-dla-polski-objawienie.html 
Fragment wpisu z zeszłego roku : "Cudowne dary Chrystusowe - Zmieniona perspektywa część 12sta" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/07/cudowne-dary-chrystusowe-zmieniona.html 
"Kilka dni temu na ulicy na której mieszkam - blok dalej człowiek popełnił samobójstwo. W powiecie puławskim mieszka ok 120 tysięcy osób. Większość z nich nie zna WSZECHMOGĄCEGO JEZUSA PANA, BOGA i ZBAWICIELA. Większość z nich nie zna OJCA NIEBIAŃSKIEGO. Jaki wielki skarb mam, mamy w JEZUSIE WSZECHMOCNYM"

                                                                              zawiązane oczy

Jeśli znacie kogoś kto narzeka,szemra lub nie dziękuję BOGU JEZUSOWI za to co ma - to powiedzcie mu aby zrobił tak : niech w wolny dzień z samego rana zawiąże sobie oczy opaską na cały dzień [tak żeby nic nie widział]. Następnie niech zrobi sobie śniadanie, obiad z zawiązanymi oczami. Niech odkurzy mieszkanie, wyrzuci śmierci, posprząta toaletę, weźmie prysznic. Niech z zawiązanymi oczami nastawi pralkę, powiesi pranie. Już nie mówię nawet aby szedł do sklepu na zakupy 😊😊😊. Nikt z ludzi nie ma prawa do narzekania. Każdy powinien dziękować BOGU JEZUSOWI za miliony JEGO łask które nam się nie należą.
Kto narzeka ten niech zawiąże oczy na jeden dzień, i niech doceni jak wiele ma. Zamiast używać oczy do złych rzeczy, to używajmy tego daru mądrze, ku chwale STWÓRCY. Zamiast oglądanie głupstw czy złych rzeczy, to skierować je lepiej na to co JEZUSOWE. Zamiast pożądliwie używać oczy, to lepiej je zamknąć i w modlitwie przez wiarę skierować serce na BARANKA, na OJCA - na ICH miłość i wieczne Królestwo. Zaprzeć się trzeba siebie, i mocy JEZUSA który mieszka w nas wybierać to co czyste, święte i co jest JEGO wolą. Widzenie jest darem, tak jak chodzeniem słyszenie, mowa itd a darów Bożych nie można używać do grzechu, pożądliwości - "Brak wewnętrznego światła Łukasz 11:35 - gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 4" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/brak-wewnetrznego-swiata-ukasz-1135.html 
"zmieniona perspektywa nie narzekaj część 2 " - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/zmieniona-perspektywa-nie-narzekaj.html - wpis z 2015 roku jeszcze sprzed wypadku.

Na nic nie zasługujemy oprócz śmierci z powodu swego grzechu, wszystko co mamy - mamy dzięki  łasce JEZUSA i OJCA [Rzymian 6:23]- więc nie mamy nigdy prawa narzekać. Narzeka, szemra ten który uważa że coś mu się należyale ten który wie że nic poza śmiercią mu się nie należy - ale wszystko jest tylko dzięki łasce BOŻEJ - taki jedynie dziękuje, a nigdy nie narzeka .... nie zasługuje na życie, więc nie narzekam na brak ręki która jest mniejsza niż życie. Dziękuję za tą którą mam, a i na tą przecież nie zasługuje. Wszystko dzięki łasce ŁASKAWEGO BOGA.

Nie jeden niewidomy widzi więcej niż ci którzy mają bardzo dobry cielesny wzrok. Nie jeden niewidomy widzi więcej bo widzi przez wiarę JEZUSA jako swojego PANA, ZBAWICIELA i wie że w NIM jest dzieckiem Bożym. Przez jakieś 22-23 lata byłem ślepy - duchowo ślepy. Duchowa ślepota prowadzi na wieczne zatracenie. Dziękuję PANIE JEZU za TWOJĄ cudowną zbawczą łaskę i cudowne wieczne obietnice które są w TOBIE. Dziękuję PANIE JEZU za dar wzroku i za dar czytania Biblii. DAJ PANIE JEZU abyśmy z Pawłem byli braćmi w TOBIE i byli TWOIMI wiernymi poddanymi sługami/niewolnikami doulos.

          chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 09.09.2019 Puławy , Dominik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz