środa, 4 września 2019

gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 5 - biblijne dowody na demoniczny charakter rzymskokatolickiej "Odnowy w Duchu Świętym"


Różne kościoły, różni ludzie w Polsce i na świecie już z 1000 razy zapowiadali "wielkie przebudzenia duchowe" - z zapowiedzi tych ludzi nic się nie sprawdziło i nie sprawdzi dopóki będą bożki, bałwany w sercach ludzi, dopóki będzie chodzenie według pożądliwości a nie według woli Bożej, dopóki będzie uparte życie w grzechu a nie dążenie do uświęcenia. Tam gdzie są bożki, bałwany, grzechy, brak pełnienia woli Bożej - tam PAN JEZUS nie będzie czynił swoich wielkich dzieł, nie będzie tam przebywał. Gdy serce jest wypełnione bożkami, bałwanami, światowymi pożądliwościami to nie ma w takim sercu miejsca na zamieszkiwanie JEZUSA w mocą swojej duchowej ale rzeczywistej obecności. Pokaże to bardzo ważną prawdę na podstawie Księgi Ezechiela : rozdziały 8-11.

"Ja, PAN, to jest moje imię, a mojej chwały nie oddam innemu ani mojej czci - rzeźbionym posągom" - Izajasz 42:8 .... JEZUS jest BOGIEM ŚWIĘTYM, ZAZDROSNYM [pozytywnie] - więc nie będzie zamieszkiwał miejsca gdzie panuje grzech, gdzie są bożki. Nie będzie dzielił swojej chwały z bożkami, z grzechem, z tym co jest przeciwko JEGO woli. ON będzie napominał chrześcijanina, kościelne społeczności aby dał/dali MU się oczyścić z tego, a jak nie pozwolą MU na to - to opuści ich serca/opuści ich społeczność i jeśli nie będą pokutować to kiedyś czas łaski się skończy i nadejdzie sąd nad nimi. Chrześcijanin lub społeczność kościelna mający w swoich sercach różne bożki światowe, mający serca napełnione pożądliwościami lub grzechami - ogólnie nie żyjący według woli JEZUSA : tacy nie mają co liczyć na przebudzenie, na duchowe wzrastanie, obfitowanie w owocu ducha lub wielkie dzieła łaski PANA.  "Jak długo, prości, będziecie kochać głupotę, szydercy - lubować się w swoim szyderstwie, a głupi - nienawidzić wiedzy? (23) Nawróćcie się na moje upomnienie; oto wyleję na was mojego ducha, oznajmię wam moje słowa. (24) Ponieważ wołałam, a odmawialiście; wyciągałam rękę, a nikt nie zważał; (25) Owszem, odrzuciliście całą moją radę i nie chcieliście przyjąć mojego upomnienia; (26) Dlatego będę się śmiać z waszego nieszczęścia, będę szydzić z was, gdy przyjdzie to, czego się boicie. (27) Gdy nadejdzie jak spustoszenie to, czego się boicie, i gdy wasze nieszczęście nadciągnie jak wicher, gdy nadejdzie na was ucisk i cierpienie; (28) Wtedy będą mnie wzywać, a nie wysłucham; będą mnie szukać pilnie, lecz mnie nie znajdą. (29) Bo znienawidzili wiedzę i nie wybrali bojaźni PANA; (30) Ani nie chcieli mojej rady, ale gardzili każdym moim upomnieniem. (31) Dlatego spożyją owoc swoich dróg i będą nasyceni swymi radami. (32) Bo odstępstwo prostych zabije ich i szczęście głupich zgubi ich. (33) Ale kto mnie słucha, będzie mieszkać bezpiecznie i będzie wolny od strachu przed złem." - Przysłów Salomona 1

 "A nie upijajcie się winem, w którym jest rozwiązłość, ale bądźcie napełnieni Duchem" - Efezjan 5:18 - Robienie czegoś grzesznego lub wbrew woli PANA gasi Bożego ducha - gdy człowiek nie pokutuje ze swojego złego zachowania to jest w nim coraz mniej i mniej Jezusowej obecności i gdy człowiek nie słucha dalszych napomnień aby porzucił grzech, zło, życie wbrew woli JEZUSA - to PAN całkowicie opuszcza jego serce. Taki człowiek w uporze, buntowniczym nastawieniu wybiera bożki, grzechy więc przestaje być w końcu świątynią Bożą. PAN JEZUS przestaje zamieszkiwać w takim człowieku : "Gdy mówili do was, że w czasach ostatecznych pojawią się szydercy, postępujący według własnych bezbożnych pożądliwości.19 Oni są tymi, którzy sami się odłączają, zmysłowi, niemający Ducha." - list Judy 1:18-19

"Ducha nie gaście" - 1 Tesaloniczan 5:20 - stałe, ciągłe, codzienne uśmiercanie swoje "ja" i w zamian stałe, ciągłe wybieranie dzięki łasce PANA - tego co jest JEGO wolę, tego co ON chce skutkuje że duchnie tli się, nie ma małego płomyka ale będzie coraz większy i większy płomień. To jest nakaz dla nas na każdy dzień, na każdą chwilę życia. Nieustanne uśmiercanie swojego "ja" a w zamian wybieranie tego co chce PAN - ciągłe życie według JEGO woli co widać w coraz większym uświęceniu, w coraz obfitszym owocu ducha w tym miłości agape. To jest klucz do przebudzenia a nie jakieś krzyki, puste słowa, emocjonalne szaleństwa na konferencjach i w innych miejscach.
PAN nie będzie wspierał, popierał głupoty albo nieczystości, bałwochwalstwa więc  rzymskokatolicka "odnowa w Duchu Świętym" to demoniczna podróbka JEZUSOWEJ obecności i JEZUSOWYCH darów. Rzymski katolicyzm wypełniony bożkami, głupotami światowymi, fałszywymi nauki, FAŁSZYWĄ DOBRĄ NOWINĄ - FAŁSZYWĄ DROGĄ ZBAWIENIA nie ma darów JEZUSA, nie ma cudów JEZUSA - są za to podróbki demoniczne a imię "JEZUS" to pusty slogan. Podobnie w niektórych protestanckich społecznościach : nie ma tam rzeczywistych cudów JEZUSA, rzeczywistej obecności JEZUSA - ale są demoniczne podróbki. Takie same podróbki jak w "odnowa w Duchu Świętym" - więc obydwa ruchy często mają ekumeniczne spotkania. Ten sam duch demoniczny, ten sam światowy duch ich łączy - ale oni mówią że to DUCH JEZUSA. Nie prawda - bo PAN nie działa w swej mocy tam gdzie grzech, bałwany, kłamstwa. Obydwa ruchy są dalekie od biblijnego świętego postępowania, więc nic dziwnego że są dalekie i od biblijnych prawdziwych darów i potężnych czynów o jakich czytamy np w Dziejach Apostolskich. Np Benny Hinn, Torben Søndergaard - ci ludzie nie czynią tego o czym mowa w Dziejach Apostolskich. Nie oceniam ich serc, nie oceniam ich życia bo nie znam ich osobistego życia - ale oceniam na podstawie Biblii -  ich nauki, praktyki których wiele jest sprzecznych z Biblią - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/o-darze-jezykow-czesc-1-jak-rozroznic.html. Ich "cuda, znaki" nie mają nic wspólnego z tymi o których mówią Dzieje Apostolskie. Te różne "cuda, znaki" np Benny Hinna, Torbena Søndergaarda to "cuda, znaki" tej samego rodzaju co rzymskokatolicka "odnowa w Duchu Świętym". Jedni i drudzy mają zwodnicze pozory Dziejów Apostolskich. Bądźmy mądrzy - nie dajmy się oszukiwać demonicznym podróbkom. Wierzę że są i będą JEZUSOWE cuda, ale wiele dzisiejszych rzeczy to zwodnicze pseudo-chrześcijańskie cuda czynione przez demony. Wielu chrześcijan nabrało się na te demoniczne oszustwa - sam Benny Hinn i Torben Søndergaard, rzymscy kapłani zostali oszukani przez demony. Myślą że to JEZUS robi ale to nie JEZUS. Módlmy się o tych wierze szczerych ludzi - ale zwiedzionych przez demony i ich nadprzyrodzone sztuczki.  "pseudo-charyzmaty w kościołach - Jak antychryst oszuka wielu chrześcijan część 8" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/pseudo-charyzmaty-w-koscioach-jak.html - demony są w cudach, darach rzymskokatolickiej "odnowy w Duchu Świętym", tak jak demony są w cudach, darach podczas mszy charyzmatycznych i innych rzymskokatolickich rzeczach. Podobnie wiele cudów, darów u jakiejś części charyzmatycznych ewangelicznych chrześcijan to demoniczne podróbki a nie JEZUS.  
"demoniczny duch wieszczy w kościołach - niebezpieczeństwo" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/demoniczny-duch-wieszczy-w-koscioach.html

Kto chce przebudzenia, kto chce mieć coraz większą moc obecności JEZUSA w swoim sercu ten niech posłucha, przeanalizuje dokładnie ten fragment : "Nie wprzęgajcie się w nierówne jarzmo z niewierzącymi. Cóż bowiem wspólnego ma sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo jaka jest wspólnota między światłem a ciemnością? (15) Albo jaka zgoda Chrystusa z Belialem, albo co za dział wierzącego z niewierzącym? (16) A co za porozumienie między świątynią Boga a bożkami? Wy bowiem jesteście świątynią Boga żywego, tak jak mówi Bóg: Będę w nich mieszkał i będę się przechadzał w nich, i będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. (17) Dlatego wyjdźcie spośród nich i odłączcie się, mówi Pan, i nieczystego nie dotykajcie, a ja was przyjmę. (18) I będę wam Ojcem, a wy będziecie mi synami i córkami - mówi Pan Wszechmogący." - 2 Koryntian 6:14-18
Kto uparcie trzyma się bożków, uparcie trzyma się grzechów, pożądliwości światowych i tego co wbrew woli PANA ten coraz bardziej i bardziej gasi obecność JEZUSA, i ostatecznie naraża się na to że PAN całkowicie przestanie być obecny w takim człowieku : "Odwróć swe oblicze od moich grzechów i zgładź wszystkie moje nieprawości. 10 Stwórz we mnie serce czyste, o Boże, i odnów we mnie ducha prawego. 11 Nie odrzucaj mnie od twego oblicza i nie odbieraj mi swego Ducha Świętego." - Psalm 51 - Duch Święty, Duch Chrystusa to moc duchowej rzeczywistej bezpośredniej obecności JEZUSA w człowieku, JEZUS w nas bezpośrednio [Kolosan 1:27, 2 Kor 3:17, 13:5, Rzymian 8:9-10 i wiele innych]. Jezus bezpośrednio a nie ktoś inny zamiast NIEGO. JEZUS jest Nauczycielem, Pocieszycielem, tym który prowadzi - a nie ktoś inny zamiast NIEGO. O tym może dane mi będzie napisać kiedyś w osobnych wpisach. 
                                                                       EZECHIEL rozdziały : 8-11

To o czym przestrzegam tutaj jest pokazane np w Księdze Ezechiela 8-11. Cała historia ludu Bożego też pokazuje tą prawdę. Gdy Izrael żył według woli PANA, gdy byli MU posłuszni chodząc według JEGO przykazań to mieli pokój, mieli obfitość. Gdy jednak odchodzili od PANA ku bożkom i grzechom - to przychodziły na nich : wojna, kataklizmy a nawet zniszczenie Jerozolimy i zniszczenie świątyni. Ludzie czyniący zło mogli wołać do BOGA o dobro dla Jerozolimy i świątyni, ale ich wołania nic nie były warte skoro ich czyny były złe. Mieli pokutować i czynić znowu wolę Bożą, żyć w posłuszeństwie przykazaniom a wtedy dopiero Jerozolima i świątynia byłyby bezpieczne. Żadne konferencje, żadne zjazdy, żadne programy nic by nie dały gdy mieli bożki i grzeszne zachowania, postępowania wbrew woli PANA. Dzisiaj zamiast pokuty, zamiast w skrusze dzięki łasce PANA JEZUSA porzucać grzechy, głupoty i czynić wolę Bożą - to często robi się konferencje, zjazdy i na nich jeden drugiego mami że mimo życia wbrew woli Bożej podobają się JEZUSOWI i już niebawem wyleje potężnie na nich swego ducha - będzie potężnie obecny mocą swojej obecności. Puste, nieprawdziwe zapowiedzi bo bez pokuty i pełnienia woli JEZUSA nie będzie prawdziwego przebudzenia, potężnej obecności ŚWIĘTEGO, ZAZDROSNEGO BOGA. ON oddala się od bożków, nieczystości, grzechów i głupoty.

"Gdy w szóstym roku, w szóstym miesiącu, piątego dnia tego miesiąca, siedziałem w swoim domu, a starsi judzcy siedzieli przede mną, spoczęła tam na mnie ręka Wszechmocnego Pana, (2) i widziałem, a oto była postać z wyglądu jakby człowiek; w dół od tego, co wyglądało jak jego biodra, był ogień, a w górę od tego, co wyglądało jak jego biodra, był blask, jakby połysk polerowanego kruszcu. (3) I wyciągnął coś w kształcie ręki, i chwycił mnie za włosy na głowie. A duch uniósł mnie w górę między ziemię a niebo, i zaprowadził mnie w widzeniach Bożych do Jeruzalemu, do wejścia bramy wewnętrznej, zwróconej ku północy, gdzie znajdował się znienawidzony posąg, pobudzający do nienawiści. (4) A oto była tam chwała Boga izraelskiego, podobna do tej w widzeniu, które miałem na równinie. (5) I rzekł do mnie: Synu człowieczy! Podnieś swoje oczy w stronę północy! A gdy podniosłem swoje oczy w stronę północy, oto na północ od bramy wschodniej był u wejścia ten znienawidzony posąg. (6) I rzekł do mnie: Synu człowieczy! Czy widzisz, co oni robią - te wielkie obrzydliwości, których dopuszcza się tutaj dom izraelski, aby mnie oddalić od mojej świątyni? Ale ty zobaczysz jeszcze większe obrzydliwości. (7) I zaprowadził mnie do bramy dziedzińca, a gdy spojrzałem, oto w ścianie była dziura. (8) I rzekł do mnie: Synu człowieczy! Przebij ścianę! A gdy przebiłem ścianę, oto było tam przejście. (9) I rzekł do mnie: Wejdź i zobacz te straszne obrzydliwości, które oni tutaj popełniają! (10) A gdy wszedłem i przyjrzałem się, oto tam na ścianie były wszędzie wokoło wyrysowane obrazy wszelkich płazów i bydła, ohydy i wszystkie bałwany domu izraelskiego. (11) A siedemdziesięciu mężów spośród starszych domu izraelskiego z Jaazaniaszem, synem Szafana, stojącym wśród nich, stało przed nimi, a każdy miał w ręku kadzielnicę. Woń dymu kadzidlanego unosiła się w górę. (12) I rzekł do mnie: Synu człowieczy! Czy widziałeś, co robią starsi domu izraelskiego w ciemności, każdy w swoim pokoju z obrazami? Mówią bowiem: Pan nas nie widzi, Pan opuścił kraj. (13) I rzekł do mnie: Zobaczysz jeszcze większe obrzydliwości, które oni popełniają. (14) I zaprowadził mnie do wejścia północnej bramy świątyni Pana; a oto siedziały tam kobiety, które opłakiwały Tammuza. (15) Wtedy rzekł do mnie: Czy widziałeś to, synu człowieczy? Ujrzysz jeszcze większe obrzydliwości niż te. (16) I zaprowadził mnie na wewnętrzny dziedziniec świątyni Pana. A oto u wejścia do przybytku Pana, między przedsionkiem a ołtarzem, było około dwudziestu pięciu mężów; ci, tyłem zwróceni do przybytku Pana, a twarzą ku wschodowi, zwróceni ku wschodowi oddawali pokłon słońcu. (17) Wtedy rzekł do mnie: Synu człowieczy! Czy widziałeś to! Czy to nie dosyć dla domu judzkiego popełniać obrzydliwości, które tu popełniają, napełniając kraj bezprawiem i ustawicznie pobudzając mnie do gniewu? A oto patrz, winną latorośl przykładają do nosa! (18) Dlatego i Ja postąpię z nimi w gniewie: Ani nie drgnie moje oko i nie zlituję się! A gdy będą głośno wołać do moich uszu, nie wysłucham ich." - Ezechiel 8 BW ....... " Znowu powiedział do mnie: Synu człowieczy, czy widzisz, co oni czynią? Te wielkie obrzydliwości, które czyni tu dom Izraela, tak że muszę się oddalić od swojej świątyni? Ale odwróć się i ujrzysz jeszcze większe obrzydliwości" - 8:6 UBG - tam gdzie bałwany, grzech, głupoty - stamtąd PAN się oddala. Człowiek gasi DUCHA - doprowadza do coraz mniejszej duchowej obecności JEZUSA.

                                                                9 rozdział - sąd

ŚWIĘTY BÓG MIŁOŚCI - JEZUS zawsze dawał i daje możliwość pokuty. Zwleka z sądem, jest cierpliwy, okazuje łaskę ku pokucie - ale ten czas kiedyś się kończy i nadchodzi sprawiedliwy sąd. Globalny Potop, sąd nad Sodomą i okolicami, sąd Egiptem, sąd nad Kanaanem, sąd nad Izraelem i Jerozolimą i inne to przykłady.  "Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 2 - dopełnienie winy Amorytów i 3 wojna światowa" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/02/bog-nie-jest-morderca-tyranem-ale.html

9 rozdział pokazuje koniec czasu łaski nas zbuntowanym Izraelem, ale i pokazuje że PAN oszczędził tych którzy mu służyli, byli posłuszni : "Potem zawołał donośnym głosem, że to na własne uszy słyszałem: Przybliżcie się, wykonawcy sądu nad miastem, każdy z narzędziem zniszczenia w ręku. (2) A oto sześciu mężów przyszło od górnej bramy, zwróconej ku północy, a każdy miał w swoim ręku narzędzie zniszczenia. A był wśród nich jeden mąż, odziany w lnianą szatę z przyborami do pisania u swojego boku; ci przyszli i stanęli koło miedzianego ołtarza. (3) A chwała Boga izraelskiego podniosła się z cheruba, na którym spoczywała, w stronę progu przybytku. Potem zawołał na męża odzianego w lnianą szatę, który miał przybory do pisania u swojego boku, (4) i rzekł Pan do niego: Przejdź przez środek miasta, przez środek Jeruzalemu, i uczyń znak na czole mężów, którzy wzdychają i jęczą nad wszystkimi obrzydliwościami popełnionymi w nim! (5) A do innych rzekł tak, że to na własne uszy słyszałem: Przejdźcie za nim przez miasto i zabijajcie bez zmrużenia oka, i nie litujcie się! (6) Wybijcie do nogi starców, młodzieńców i panny, dzieci i kobiety, lecz tych wszystkich, którzy mają na sobie znak, nie dotykajcie! A rozpocznijcie od mojej świątyni! I rozpoczęli od starszych mężów, którzy byli przed przybytkiem. (7) Potem rzekł do nich: Zanieczyśćcie przybytek i napełnijcie dziedzińce zabitymi, potem wyjdźcie i zabijajcie w mieście!" - Ezechiel 9:1-7 ..... sąd Boży zaczyna się od świątyni, od JEGO ludy. Tak było wtedy i tak będzie też nad Kościołem : "Lecz jeśli cierpi jako chrześcijanin, niech się nie wstydzi, niech raczej chwali Boga z tego powodu. 17 Nadszedł bowiem czas, aby sąd rozpoczął się od domu Bożego, a jeśli rozpoczyna się od nas, to jaki będzie koniec tych, którzy są nieposłuszni ewangelii Bożej? 18 A ponieważ sprawiedliwy z trudnością będzie zbawiony, gdzie się znajdzie bezbożny i grzesznik?" - 1 Piotr 4:16-18 - my chrześcijanie powinniśmy przygotowywać się na ten czas - czas ziemskiego sądu nad Kościołem. Tym czasem mało kto o tym mówi, a wielu mówi chrześcijanom o sielance, o dobrobycie, o życiu w pożądliwościach ciała, oczu. Wielu pozwala na grzechy, zamiast w miłości, łagodności napominać, ostrzegać przed SĄDEM nad KOŚCIOŁEM który uderzać będzie w grzech, w głupoty, w to co nie jest wolą Bożą.  "Sąd Boży najpierw przyjdzie na Kościół później na bezbożny świat " - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/03/sad-bozy-najpierw-przyjdzie-na-koscio.html

"Ale mam nieco przeciwko tobie – że kobiecie Jezabel, która nazywa siebie prorokinią, pozwalasz nauczać i zwodzić moje sługi, żeby uprawiali nierząd i jedli ofiary składane bożkom. 21 I dałem jej czas, aby pokutowała ze swego nierządu, ale nie pokutowała. 22 Oto rzucę ją na łoże, a tych, którzy z nią cudzołożą, w ucisk wielki, jeśli nie będą pokutować ze swoich uczynków; 23 A jej dzieci porażę śmiercią. I poznają wszystkie kościoły, że ja jestem tym, który bada nerki i serca. I oddam każdemu z was według waszych uczynków." - Objawienie Jana 2:20-23
Kto może powie : wierzę na podstawie Biblii, więc nie mam w domu żadnych bałwochwalczych obrazów, figur. Nie klękam też przed takimi, nie modlę się do Maryi, tzw świętych, czy aniołów więc nie mam bożków. Bożkiem może być milion innych rzeczy które same w sobie nie muszą być czymś złym - np rodzina, pieniądze, praca i tysiące innych. Bożki i głupoty są powszechne wokół nas - oby nic z tego nie było w nas. Miałem np bożka telewizji, bożka sportu, bożka muzyki, bożka siłowni i wiele innych - PAN JEZUS w swojej łasce wyburzył je z mojego serca, usunął je z mojego życia. Inni mieli lub mają nadal inne bożki, inne bałwany  - "zmieniona perspektywa część 5 bożki bezbożnych" - http://mieczducha888.blogspot.com/2016/03/zmieniona-perspektywa-czesc-5-bozki.html

                                                           PAN opuszcza stopniowo świątynię i Jerozolimę

JEZUS LOGOS nie od razu opuścił świątynię - nie od razu JEGO obecność wyszła stamtąd. Myślę że tak samo jest z chrześcijaninem który zaczyna żyć w grzechu, który przenika miłością do świata, głupotami, zaczyna postępować wbrew woli JEZUSA. PAN daje napomnienia, przemawia a gdy człowiek dalej trwa w swoim grzechu, uparcie wybiera to co nie jest wolą PANA, nie pokutuje - to JEZUSOWEJ obecności w sercu takiego człowieka jest coraz mniej i mniej, a w najgorszym scenariusza całkowicie jej nie ma.
Ezechiel 8:4 pokazuje obecność JEZUSA LOGOSA u wejścia do bramy wewnętrznej. Nie ma już PANA w miejscu najświętszym. Duch został przygaszony - duchowa obecność LOGOSA została przygaszona bałwanami, grzechami. Ezechiel 9:4 pokazuje jak BÓG odchodzi jeszcze dalej.  Ezechiel 10:4 pokazuje PANA który jest jeszcze dalej - na dziedzińcu. Ezechiel 10:19 pokazuje dalsze oddalenie ku wyjściu - ku bramie wschodniej świątyni. Ezechiel 11:23 pokazuje PANA JEZUSA już poza świątynią, pokazuje jak opuszcza Jerozolimę. Coraz dalej coraz dalej aż do całkowitego opuszczenia tak że nie było ducha PANA czyli nie było JEGO duchowej obecności - "Gdy mówili do was, że w czasach ostatecznych pojawią się szydercy, postępujący według własnych bezbożnych pożądliwości.19 Oni są tymi, którzy sami się odłączają, zmysłowi, niemający Ducha." - list Judy 1:18-19
Ezechiel 8-11 pokazuje do czego prowadzi życie wbrew woli PANA, do czego prowadzi nie zapieranie się swojego "ja" a w zamian nie wybieranie woli JEZUSA. Grzechy, bożki, głupoty trzeba w pokucie porzucić, bo bez TEGO PAN JEZUS nie wyleje swojego ducha, nie będzie JEGO coraz większej, wielkiej obecności - ale raczej karcenie, gaszenie DUCHA lub całkowity JEGO brak .... "Nawróćcie się na moje upomnienie; oto wyleję na was mojego ducha, oznajmię wam moje słowa" - Przysłów Salomona 1:23

Kto w pracy ziemskiej nie czyni tego co nakazuje szef nie dostaje premii, ale nagany i grozi mu zwolnienie z pracy jeśli nie zacznie czynić to co nakazuje szef. Chrześcijanin nie czyniący woli ŚWIĘTEGO BOGA MIŁOŚCI JEZUSA nie ma co liczyć na coraz większą obecność JEZUSOWĄ i JEGO wielkie dary. PAN grzechu, głupoty, samowolki nie będzie wspierał, nagradzał. "gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 2 - niewolnik doulos" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/04/gaszenie-ducha-powod-sabosci-duchowej.html

PAN JEZUS jest BOGIEM ZAZDROSNYM więc nie będzie cudzołożnej oblubienicy pochwalał i nagradzał darami, ale karcił i napominał ku pokucie, ku wiernej miłości.
Wielu chce przebudzenia, duchowej wielkiej mocy ale to niemożliwe gdy chodzi się uparcie w grzechu, pożądliwościach świata, głupotach - nie pozwala się JEZUSOWI oczyścić uwolnić z tego co nie jest JEGO wolą dla nas, z tego co mu się nie podoba naszym podążaniu za nim. 
Dobrze, koniecznie powinno się wołać do JEZUSA BOGA który wie o nas wszystko - aby oczyścił nas z wszystkiego co nie jest JEGO wolą, a utwierdzał nas w pełnieniu JEGO woli : " Przeniknij mnie, Boże, i poznaj moje serce; wypróbuj mnie i poznaj moje myśli;24 I zobacz, czy jest we mnie droga nieprawości, a prowadź mnie drogą wieczną." - Psalm 139

"Niech mnie bije sprawiedliwy, a przyjmę to za miłosierdzie; i niech mnie strofuje, a będzie mi to jak wyborny olejek, który nie zaszkodzi mojej głowie; bo jeszcze będę się modlił w czasie ich nieszczęścia." - Psalm 141:5
"Zbadaj mnie, PANIE, i doświadcz mnie; poddaj próbie moje nerki i serce." - Psalm 26:2 _____ "A jej dzieci porażę śmiercią. I poznają wszystkie kościoły, że ja jestem tym, który bada nerki i serca. I oddam każdemu z was według waszych uczynków." - Obj 2:23 ---- tak jak ludzie robią badania w szpitalach i gdy wyjdzie coś złego, to idę do lekarza. Tak samo chętnie chodźmy do JEZUSA BOGA na duchowe badania i gdy PAN pokaże że coś jest złego w nas, to pozwalajmy w pokorze temu BOSKIEMU LEKARZOWI aby uzdrawiał nasze serca, nasze postępowanie z tego co złe, niepożądane w JEGO oczach. W takim stanie przetrwamy, przejdziemy BOŻY SĄD nad KOŚCIOŁEM i JEZUSOWA obecność w nas będzie coraz większa, a nie coraz mniejsza jak u tych którzy stawiają opór PANU i JEGO świętej woli ... 
PANIE JEZU spraw, sprawiaj aby moje, nasze serce było czyste, aby moje serce było godne TWOJEJ potężnej, coraz większej obecności. PANIE JEZU spraw, nasze sprawiaj aby nie było w moim życiu żadnych bożków, żadnych głupot, żadnej miłości do bezbożnego świata i jego rzeczy. PANIE JEZU spraw, sprawiaj abym był,byli świątynią w której mieszkasz w całej pełni, w której nie ma bałwanów i niczego niezgodnego z twoją wolą. Wiem że oczyszczanie z czegoś złego lub niepożądanego może być bolesne, ale mówię TAK na to aby żyć tak jak TY ZBAWCO chcesz abym żył. PANIE JEZU spraw, sprawiaj abym był, byli przygotowani na czas ziemskiego sądu nad Kościołem - po którym dopiero przyjdzie czas sądu nad bezbożnym światem.

"Naucz mnie czynić twoją wolę, bo ty jesteś moim Bogiem; twój duch jest dobry; prowadź mnie do ziemi prawości." - Psalm 143:10
"Sprzedają nieskończony skarb za 80 złotych część 2 - dziesięć panien i dobry sługa" - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/09/sprzedaja-nieskonczony-skarb-za-80.html
, http://mieczducha888.blogspot.com/2018/05/niszczycielska-muzyka-i-telewizja.html

          chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 04.09.2019 Puławy , Dominik........... "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 5 sam OJCIEC w Jezusie człowieku podczas kenozy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/07/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz