czwartek, 8 lipca 2021

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XI - CHRYSTUSOWA łaska abym był zdecydowany stanowczy a nie niezdecydowany chwiejny opieszały oraz dzisiejsze poranne spotkania

 


W niedzielę na modlitewnym spacerze miałem taką sytuację : ścieżką rowerową jechał jakaś pani i pan. Rozmawiali w którą drogę skręcić, którędy powinni jechać. Odezwałem się do mężczyzny że gdy pojadą dalej to wyjadą w takim i takim miejscu. On jadąc powoli spytał a tutaj gdzie by wyjechali. Odpowiedziałem mu, a on jechał dalej. Miałem chwilkę aby powiedzieć im np. : "przepraszam, mogę chwilkę państwu zająć ??". Może by stanęli i posłuchali, a może powiedzieliby że nie mają czasu. Chwilka bycia niezdecydowania, chwilka braku bycia stanowczym - chwila zwlekania, opieszałości i odjechali. Nie bałem się rozmawiać, ale właśnie w tej chwili zabrakło mi bycia zdecydowanym, zabrakło szybkiej reakcji, zabrakło szybkiej decyzji. Gdy w końcu byłem gotowy aby zagadać do nich, to było już za późno. Na sercu, na sumieniu miałem że źle zrobiłem, że nie wykorzystałem sytuacji. Przeprosiłem BOGA OJCA i CHRYSTUSA. Dostałem lekcję żeby być konkretnym, zdecydowanym, pilnym, szybko reagującym, nie zwlekającym. 

Idąc dalej rozmyślając nad tym co się stało, ZBAWCA PAN wlewał mi w serce pragnienie aby już zawsze być zdecydowanym, konkretnym w podobnych sytuacjach, działającym w JEGO odwadze i z pilnością, bez ociągania się. PAN dał mi później spotkać jeszcze kilka osób i byłem bardzo zdecydowany w działaniu - bez ociągania się, zwlekania, chwiania. Dzięki BOŻEJ ŁASCE - z wielką CHRYSTUSOWĄ śmiałością, pilnością, stanowczością reagowałem na dane okazje do złożenia świadectwa o PANU ZBAWICIELU w moim życiu, który czyni mnie dzieckiem BOŻYM, umacnia, posila oraz prowadzi przez ten świat i wiedzie do rajskiego wiecznego domu OJCA. Tak powinienem zareagować wcześniej wobec tamtych rowerzystów. Nawet jakiś upadek, zawalenie czegoś CHRYSTUS może odwrócić ku wzrostowi, ku umocnieniu. NIEZMIERZONIE WSPANIAŁY BÓG YHVH.  PS - Lepiej nie mieć upadków, zawalania ale nawet jeśli się coś przydarzy to w pokucie trzeba to wyznać, trzeba przyjść w pokucie do BOGA, a nie użalać się i nie rezygnować, nie poddawać zniechęceniu itd. Gdy zdarzy się upadek - to trzeba przyjść, zbliżyć się do BOGA YHVH, a nie oddalać się od NIEGO. 

doulos niewolnik Chrystusa część 6 - grzech kunktatorstwa" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/doulos-niewolnik-chrystusa-czesc-6.html

Mimo zawalenia sprawy z tamtymi rowerzystami, gdy przeprosiłem OJCA i BARANKA, gdy zwróciłem się ku NIM, to CHRYSTUS mnie podniósł i wzmocnił. Obrócił tamtą sprawę tak że w pokucie uczynił mnie silniejszym na przyszłość. Nabrałem dzięki łasce CHRYSTUSOWEJ - BOŻEJ determinacji, BOŻEGO zdecydowanego działania - żeby nie być więcej opieszałym, zwlekającym bo przez to traci się BOŻE okazje, nie przynosi się dobrego owocu. Chwała wszelka, dziękczynienie BOGU OJCU YHVH i BARANKOWI YHVH.

Często wykorzystuje fakt swojego wypadku, amputacji do zaczęcia rozmów o BOGU PRAWDZIWYM, o zbawieniu. Gdybym miał dwie ręce, to również mógłbym na wiele sposobów zaczynać rozmowy ku zbawczemu świadectwu. Na przykład spotykając kogoś można nawet gdy się go nie zna - życzyć mu wszystkiego co prawdziwie dobre w dzisiejszym dniu. Gdy odpowie pozytywnie, to można spytać tej osoby czy wie dlaczego  życzymy jej co prawdziwie dobre. Możemy jej odpowiedzieć, że wszyscy ludzie na ziemi są cielesną rodziną - mamy wspólnych cielesnych prarodziców, więc skoro wszyscy ludzie są cielesną rodziną, to z tego powodu życzymy jej wszystkiego co prawdziwie dobre. Dalej ten temat można rozwinąć np. mówiąc że mimo że wszyscy ludzie są cielesną rodziną, to duchową rodziną są jedynie ci którzy mają CHRYSTUSA jako swego PANA ZBAWICIELA, którzy pełnią JEGO wolę.  Wątek można rozwijać w różnych kierunkach i swoje świadectwo, Dobrą Nowinę można dalej różnymi sposobami przeplatać. Każdemu możemy życzyć wszystkiego co prawdziwie dobre i spytać go czy wie dlaczego tak czynimy. To proste przywitanie, pozdrowienie, błogosławieństwo można też rozwinąć w temacie "dobra". Prawdziwe dobro, zło ustalił raz na zawsze BÓG STWÓRCA. Dobro, zło nie są pojęciem względnym, ale są sprecyzowane. 

"dlaczego Bóg nie przeszkodził szatanowi w edenie - perfekcyjny plan część 2 DOBRY BÓG nie stworzył zła" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/01/dlaczego-bog-nie-przeszkodzi-szatanowi.html

To tylko przykłady, a CHRYSTUS PAN ma nieskończenie więcej, nieskończenie innych możliwości dawania mi, wam - nam wszystkim różnych sposobów zagadywania do ludzi, docierania do ludzi z JEGO słowami, ze świadectwem swego zbawienia. Koniecznie trzeba prosić CUDOWNEGO DORADCĘ, CHRYSTUSA który udziela wszelkiej mądrości, prawdy, dobra, darów żeby uczył rozmawiać z ludźmi, aby wskazywał jak docierać z Dobrą Nowiną do ludzi.  "Proście, szukajcie, pukajcie " _______ "A jeśli komu z was brak mądrości, niech prosi Boga, który wszystkich obdarza chętnie i bez wypominania, a będzie mu dana. (6) Ale niech prosi z wiarą, bez powątpiewania; kto bowiem wątpi, podobny jest do fali morskiej, przez wiatr tu i tam miotanej. (7) Przeto niechaj nie mniema taki człowiek, że coś od Pana otrzyma, (8) człowiek o rozdwojonej duszy, chwiejny w całym swoim postępowaniu. " - Jakub 1 BW

Dzisiaj z samego rana wybrałem się na modlitwę i fizyczny rozruch. Była ok. 05:00 rano i na uboczu miasta, w mało uczęszczanym miejscu stał samochód - a w nim młody mężczyzna i młoda kobieta. Dzięki łasce CHRYSTUSA YHVH dane mi było ich spotkać i porozmawiać - gdy ich mijałem zagadałem widząc że się spojrzeli. Powiedziałem dzień dobry i zacząłem opowiadać o swoim wypadku, następnie o BOGU, o CHRYSTUSIE w moim życiu, jak mnie zbawił i jak mi daje swój pokój, siłę i inne swoje duchowe dobra. Przyznali się że mają problem z narkotykami [narkotyki to nie główny problem, ale skutek głównego problemu jakim jest brak zbawczej obecności CHRYSTUSA w nich], ale jakby mieli pociąg ku BOGU, jakby mieli głód BOGA. Pytali mnie o różne rzeczy. Wydaje się że szczerze chcą zmian w swoim życiu, jak to ujęła ta kobieta : "normalności", ale szukają chyba na ślepo w rzymskim katolicyzmie. Ten mężczyzna chciał mi nawet dać jakiś breloczek z Lichenia, ale oczywiście nie przyjąłem tego, wyjaśniając mu że nie wyznaje rzymskiego katolicyzmu, a później wspomniałem im o różnych błędnych naukach m.in. kulcie maryjnym, posągach, figurach i paru innych rzeczach. Generalnie zgodzili się ze mną, ale widać że sami nie wiedzą w co wierzyć, a w co nie. Są jak małe dzieci pogubione w wielkim lesie. Zachęcałem do czytania Biblii, dałem im namiary na siebie. Ten młody mężczyzna pytał czy ewentualnie kiedyś moglibyśmy się spotkać. Odpowiedziałem że jak najbardziej możemy. Dałem im świadectwo że tylko CHRYSTUS ZBAWICIEL może uwolnić ich od tego wszystkiego co prowadzi ich do szukania ukojenia, zapomnienia w narkotykach. 

Proszę was o modlitwy za nimi i za innymi osobami z którymi CHRYSTUS YHVH dał mi dziś się spotkać, rozmawiać

Oby ci dwoje z samochodu dostąpili zbawienia, aby byli naszymi rodzeństwem w mocy obecności CHRYSTUSA. Oby przez tą obecność żyli na JEGO i OJCA chwałę, pełniąc ICH wolę. Oby zostali dziećmi BOŻYMI, oby dostąpili narodzenia na nowo, oby zostali uwolnieni z mocy grzechu, a wtedy nie tylko narkotyki będą przeszłością. Oby byli niewolnikami CHRYSTUSA mającymi JEGO pokój, JEGO ukojenie, JEGO wolność. a nie byli niewolnikami pożądliwości i grzechu. 

To spotkanie, danie im świadectwa dzięki łaskawemu prowadzeniu CHRYSTUSA YHVH dało mi moc radości i pokrzepiło.  Później miałem jeszcze kilka rozmów. Dwie osoby nie były za bardzo chętne słuchać, nie podjęły za bardzo tematu. Dwie wysłuchały i zgadzały się nawet z tym co mówię. Jednej z nich zaproponowałem danie Pisma - Nowego Testamentu w wersji ewangelizacyjnej, ale mówił że może innym razem, bo teraz gdzieś tam idzie. Oby ten mężczyzna czytał z wiarą i został dzieckiem BOŻYM. - "NT Uwspółcześniona Biblia Gdańska egzemplarz bezpłatny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/05/nt-uwspoczesniona-biblia-gdanska.html

Chciałbym żeby w Puławach był CHRYSTUSOWY KOŚCIÓŁ - EKKLESIA gdzie OJCIEC WSZECHMOGĄCY i CHRYSTUS BÓG PRAWDZIWY są miłowani z całego : serca, myśli, siły i duszy. Gdzie zbawieni są jedno w CHRYSTUSOWEJ : świętości, miłości agape, prawdzie. Gdzie zbawieni miłują się wzajemnie tak jak CHRYSTUS nas umiłował, gdzie szuka się całym sercem JEGO woli i pełni ją, oraz trwa w społeczności z NIM i OJCEM. Chciałbym żeby w Puławach był CHRYSTUSOWY KOŚCIÓŁ - EKKLESIA gdzie zbawieni mają jedno serce i jedną duszę. Modlę się żeby tak było nie tylko w Puławach. Módlmy się żeby tak było wszędzie, we wszystkich miastach, wioskach na całej ziemi. Modlicie się za miejscowościami gdzie żyjecie ?? Jeśli nie, to dobrze zacząć takie modlitwy. 

miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część XII - złudny 14 luty vs wieczna doskonała miłość" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/02/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html

Nawet gdy nie widzimy owoców naszej duchowej służby, to nie przestawajmy czynić dzieła CHRYSTUSA. Nie zrażajmy się, nie rezygnujmy, nie wycofujmy, ale w prowadzeniu ZMARTWYCHWSTAŁEGO PANA ZBAWICIELA - w mocy JEGO przebywania, zamieszkiwania w nas dalej z wiarą, nadzieją, miłością dawajmy dobre świadectwo o NIM w swoich czynach i słowach. Rolnicy nie od razu widzą owoce swojej pracy - często muszą długo czekać na to by dana roślina wydała owoc. Miejmy ufność, wiarę wobec ZBAWICIELA że wie co robi, ma swój czas, swoje sposoby których często nie pojmujemy, nie znamy w szczegółach ........ " Ci, którzy siali ze łzami, Niech zbierają z radością! (6) Kto wychodzi z płaczem, niosąc ziarno siewne, Będzie wracał z radością, niosąc snopy swoje." - Psalm 126 ________ "Nie błądźcie, Bóg się nie da z siebie naśmiewać; albowiem co człowiek sieje, to i żąć będzie. (8) Bo kto sieje dla ciała swego, z ciała żąć będzie skażenie, a kto sieje dla Ducha, z Ducha żąć będzie żywot wieczny. (9) A czynić dobrze nie ustawajmy, albowiem we właściwym czasie żąć będziemy bez znużenia. (10) Przeto, póki czas mamy, dobrze czyńmy wszystkim, a najwięcej domownikom wiary" - Galacjan 6 __________ " A tak, bracia moi mili, bądźcie stali, niewzruszeni, zawsze pełni zapału do pracy dla Pana, wiedząc, że trud wasz nie jest daremny w Panu." - 1 Koryntian 15:58 BW........ "A tak, moi mili bracia, bądźcie stali, niezachwiani [hedraios 1476 - m.in : stanowczy, umysł nastawiony na cel, nie poddawany wahaniom, nie schodzący z kursu] zawsze obfitujący w dziele Pana, wiedząc, że wasza praca nie jest daremna w Panu" - UBG 

" Kim bowiem jest Paweł? Kim Apollos? Tylko sługami, przez których uwierzyliście, a to tak, jak każdemu dał Pan(6) Ja siałem, Apollos podlewał, ale Bóg dał wzrost. (7) Tak więc ani ten, który sieje, ani ten, który podlewa, nic nie znaczą, tylko Bóg, który daje wzrost(8) Ten zaś, który sieje, i ten, który podlewa, stanowią jedno, a każdy otrzyma swoją zapłatę stosownie do swojej pracy" - 1 Koryntian 3 UBG _______________ "Kto z was, mając sługę, który orze albo pasie, powie mu, gdy wróci z pola: Chodź i usiądź za stołem? (8) Czy nie powie mu raczej: Przygotuj mi kolację, przepasz się i usługuj mi, aż się najem i napiję, a potem i ty będziesz jadł i pił? (9) Czy dziękuje słudze, że zrobił to, co mu nakazano? Nie wydaje mi się. (10) Także i wy, gdy zrobicie wszystko, co wam nakazano, mówcie: Sługami nieużytecznymi jesteśmy. Zrobiliśmy to, co powinniśmy byli zrobić" - Łukasz 17 UBG - CHRYSTE WSZECHMOGĄCY PRAWDZIWY BOŻE daj abym wykonał, zrobił w swym życiu wszystko to co powinienem zrobić według TWOJEJ woli, TWOICH nakazów. Daj PANIE abym całym sercem zawsze szukał TWOJEJ woli - TEGO co TY chcesz i roszę w udzielaj mi mądrości abym widział wyraźnie czego WŁADCO ABSOLUTNY oczekujesz ode mnie abym robił w mocy, sile TWOJEJ obecności, zamieszkiwania we mnie, bo sam z siebie nic nie mogę dobrego. Sam z siebie jedynie grzech, zło mogę robić. 

"Ale z łaski Boga jestem tym, czym jestem, a łaska jego okazana mi nie była daremna, lecz daleko więcej niż oni wszyscy pracowałem, wszakże nie ja, lecz łaska Boża, która jest ze mną." - 1 Koryntian 15:10 BW - BÓG daje łaskę, ale trzeba jej używać według woli, prowadzenia CHRYSTUSOWEGO, bo inaczej na darmo ją mamy, niweczymy ją. 

Nawet gdy nie widzimy od razu owoców, to dalej w wierze bądźmy cierpliwi, wytrwali w służbie CHRYSTUSOWI mającemu daną od OJCA wszelką władzę, moc w niebie i na ziemi  - "Przypomnijcie sobie dni poprzednie, kiedy po swym oświeceniu wytrwaliście w licznych zmaganiach z utrapieniami, (33) czy to, gdy byliście wystawieni publicznie na zniewagi i udręki, czy też, gdy wiernie staliście przy tych, z którymi się tak obchodzono. (34)Cierpieliście bowiem wespół z więźniami i przyjęliście z radością grabież waszego mienia, wiedząc, że sami posiadacie majętność lepszą i trwałą. (35) Nie porzucajcie więc ufności waszej, która ma wielką zapłatę. (36) Albowiem wytrwałości wam potrzeba, abyście, gdy wypełnicie wolę Bożą, dostąpili tego, co obiecał. (37) Bo jeszcze tylko mała chwila, a przyjdzie Ten, który ma przyjść, i nie będzie zwlekał; (38) a sprawiedliwy mój z wiary żyć będzie; lecz jeśli się cofnie, nie będzie dusza moja miała w nim upodobania. (39) Lecz my nie jesteśmy z tych, którzy się cofają i giną, lecz z tych, którzy wierzą i zachowują duszę." - list apostoła Pawła do Hebrajczyków 10

"Wtedy Azariasza, syna Odeda, opanował Duch Boży, (2) wyszedł przeto naprzeciw Asy i rzekł do niego: Słuchajcie mnie, ty Aso i wy wszyscy Judejczycy i Beniaminici! Pan jest z wami, jeżeli wy jesteście z nim, a jeżeli go szukacie, pozwoli wam się znaleźć, lecz jeżeli go opuścicie i On was opuści(3) Przez długi czas był Izrael bez prawdziwego Boga, nie miał też kapłana, który by go nauczył, i nie miał zakonu. (4) W tej swojej udręce zwrócił się do Pana, Boga izraelskiego, i szukał go, On też pozwolił im się znaleźć. (5) W tych czasach nie był bezpieczny ten, który wychodził, ani ten, który wchodził, gdyż nastały wielkie zamieszki dla wszystkich mieszkańców ziem. (6) Jeden naród pokonywał drugi naród, jedno miasto drugie miasto, gdyż Bóg niepokoił ich różną udręką. (7) Lecz wy bądźcie mocni i nie opuszczajcie waszych rąk, gdyż jest nagroda za wasze uczynki(8) Gdy Asa usłyszał te słowa i to proroctwo Azariasza, proroka, syna Odeda, poczuł się silny i usunął bałwany z całej ziemi judzkiej i z Beniamina, i ze wszystkich miast, które zdobył na pogórzu efraimskim i odnowił ołtarz Pana, który stał przed przedsionkiem Pana. (9) Następnie zebrał wszystkich Judejczyków i Beniaminitów oraz tych z Efraimitów, Manassesytów i Symeonitów, którzy jako uchodźcy przebywali u nich, gdyż przyłączyli się do niego w wielkiej liczbie z Izraelitów, widząc, że Pan, jego Bóg, jest z nim. (10) Zebrali się więc w Jeruzalemie w trzecim miesiącu piętnastego roku panowania Asy (11) i złożyli w tym dniu Panu ofiary ze zdobytego bydła, które sprowadzili, siedemset wołów i siedem tysięcy owiec, (12) podejmując zobowiązanie, że będą szukać Pana, Boga swoich ojców, z całego serca i z całej duszy, (13) i że każdy, czy mały czy wielki, czy mężczyzna czy kobieta, który by nie szukał Pana, poniesie śmierć. (14) I złożyli donośnym głosem przysięgę Panu wśród radosnych okrzyków i dźwięku trąb i rogów. (15) I radowali się wszyscy Judejczycy z tej przysięgi, gdyż złożyli ją ze szczerego serca i ochotnie powzięli postanowienie, że będą szukać Pana, a On pozwolił im się znaleźć i udzielił im spokoju ze wszystkich stron. (16) Nawet Maakę, swoją matkę, pozbawił król Asa jej godności królowej-matki za to, że kazała sporządzić posąg dla Aszery. Asa kazał ten posąg zwalić, rozbić i spalić nad potokiem Kidron. (17) Wprawdzie świątynki na wzgórzach nie zostały usunięte z Izraela, jednak serce Asy było szczerze oddane Panu przez całe jego życie. (18) Kazał też sprowadzić do świątyni Bożej poświęcone dary swojego ojca i swoje własne dary w srebrze, złocie oraz naczynia. (19) Wojny zaś nie było aż do trzydziestego piątego roku panowania Asy." - 2 Księga Kronik 15 BW 

PS - dziś też się dowiedziałem o pewnej znajomej kobiecie, że ma nowotwór z przerzutami i jest w trakcie kolejnej ciąży. Proszę o modlitwy za nią, jej nienarodzonym dzieckiem, mężem, dziećmi, mamą, bliskimi o wszelkie zbawcze, duchowe, fizyczne, materialne dobro. Aby ona, oni żyli na chwałę BOGA OJCA i CHRYSTUSA BOGA PRAWDZIWEGO jako ich PANA i ZBAWICIELA. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 20 Biblijne dowody że Malak YHVH to bezpośrednia teofania YHVH a nie pośrednia przez stworzenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/02/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_11.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 08.07.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz