środa, 21 lipca 2021

Prawdziwe wyznawanie grzechów jedni drugim List Jakuba 5:16 część 1

                                                                                             

Forum do którego wklejałem linki za jakiś czas zniknie. Tam na forum pewna osoba zamieściła swoją prośbę, wyznała pewne rzeczy i grzechy z którymi toczy walkę. W związku z tym za jej zgodą umieszczam jej słowa w tym wpisie. Cytuję : 

Kochani bracia i siostry.

Po przeczytaniu tekstu Dominika o wyznawaniu grzechów [link], postanowiłam wyznać swoje winy liczę, że Pan natchnął mnie tym pomysłem.
Jestem osobą bardzo słabą psychicznie. To moja wina , w przeszłości zamiast szukać ratunku u Pana Jezusa i Boga Ojca szukałam go w używkach i lekach, to spowodowało że teraz mam rozwaloną psychikę i sytuacje stresowe powodują niewiarygodną depresję i zapadanie się w sobie.
Ostatnio moja mama bardzo źle się czuła , na to nałożyła się awantura męża z synem i to spowodowało , że byłam  bliska sięgnięcia po tabletki. Dzięki Bogu i modlitwom, za które dziękuję mama czuje się lepiej, syn pogodził się z ojcem ale ja dalej płaczę Jezusowi jak straszne jest moje samopoczucie, tak jakby to było najważniejsze a nie Jego samopoczucie z mojego powodu.
Kiedy się modlę , słyszę w sobie takie bluźniercze słowa, które nie powinny mieć miejsca, a niestety mają .Tak samo jest kiedy próbuję coś powiedzieć o Jezusie, Bogu Ojcu i ewangelii . Zawieszam się, plącze mi się język i w efekcie ośmieszam swoim słowem przesłanie o naszym Panu i Jego drodze.
Jest we mnie niewyobrażalny lęk przed wszystkim, głównie przed stratą bliskich, przed kłótniami, przed tym że sobie nie poradzę. Jeżeli jest taki lęk to tak jakbym nie ufała Panu Bogu , a przecież ufam mu całym sercem bo zawsze jest przy mnie i wyciąga mnie, nas z opresji.    

Do tego dochodzi zbyt częste korzystanie z internetu, próżności w postaci zbytniego zainteresowania wyglądem i wiele innych.
Nie jestem tym samym człowiekiem co kiedyś, Pan Jezus ukochany mój, wyciągnął mnie z bagna używek, złości , zatwardziałości serca i mnóstwa innych złych cech. Dlatego tak bardzo boli mnie moja słabość, to że obrażam Go swoim zachowaniem, że nie jestem Jego godna i po prostu , tak po ludzku jestem zmęczona sama sobą.
Co mam robić ? Jak prosić Pana o pokój , o to by był we mnie a ja Nim?

Pozdrawiam wszystkich braci i siostry i modlę się za was i wasze rodziny . Za autorów tej strony, duchowego pogotowia i miecza ducha , to chyba te same osoby 🙂 za wszystkich , których polecacie modlitwom, to bardzo ważne co robicie.
Wspierajmy się wzajemnie modlitwą bo im nas więcej tym lepiej. Proszę też o modlitwę za mnie , może Pan zlituje się nad tą jęczącą duszą i zechce wlać we mnie pokój ?
Pozdrawiam z Panem Bogiem

=======================================================================

Ta sama osoba jeszcze mi napisała tak : 

"Poruszyła mnie historia kobiety ciężarnej, która jest chora na raka. W dobie niewyobrażalnego aborcyjnego grzechu gdzie miliony dzieci rocznie jest mordowane , kobieta która pragnie mieć dziecko i jej rodzina muszą przechodzić przez takie doświadczenie. Oby nasz Dobry Bóg obrócił tą sytuację dla swojej chwały, modlę się o zdrowie dla niej i dla jej dziecka, oraz wsparcie dla całej rodziny, Boże wsparcie.

Mam prośbę …….znowu :) Ostatnio dowiedziałam się o pewnym młodym człowieku , który walczy o córkę. Matka , biedna kobieta pogrążona w nałogach zabrała dziecko siłą od ojca , który stara się ze wszystkich sił zapewnić dziewczynce normalne warunki do życia. Nie znam tego człowieka osobiście, ale wręcz namacalnie czuję jego cierpienie, bardzo cię proszę o modlitwę za tymi ludźmi , może wspomnij o nim swoim znajomym , może pochyłą się nad tą historią i poproszą Pana o łaskę i miłosierdzie dla tych ludzi. "

Co do wyznawania sobie wzajemnie grzechów pisałem tutaj : "Higiena umysłu CHRYSTUSOWEGO chrześcijanina część 2 - świadectwo wyznawania grzechu jedni drugim Jakub 5:16" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/higiena-umysu-chrystusowego.html

Co do tej mojej znajomej która zachorowała na raka, to wspominałem o tym w tym wpisie : "Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XI - CHRYSTUSOWA łaska abym był zdecydowany stanowczy a nie niezdecydowany chwiejny opieszały oraz dzisiejsze poranne spotkania" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-yhvh-w_8.html

"Wyznawajcie tedy grzechy jedni drugim i módlcie się jedni za drugich, abyście byli uzdrowieni. Wiele może usilna modlitwa sprawiedliwego" - List Jakuba 5:16 BW ..... "Wyznawajcie sobie nawzajem upadki i módlcie się jedni za drugich, abyście byli uzdrowieni. Wiele może usilna modlitwa sprawiedliwego. " - UBG - Te słowa, ani żadne inne nie mają nic wspólnego z rzymskokatolicką spowiedzią. Rzymskokatolicka spowiedź to oszustwo, zaprzeczenie biblijnej nauce - "Biblijne dowody że rzymskokatolicka spowiedź jest jednym z narzędzi zniewalania ludzi i nie ma nic wspólnego z Ewangelią Jana 20:21-23 - uszna spowiedź nie bądźcie niewolnikami Rzymu część 3" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/04/biblijne-dowody-ze-rzymskokatolicka.html

=======================================================================

Co do próśb modlitewnych to przy okazji tego wpisu napiszę o kilku osobach które dane mi było spotkać lub wiem o nich że mają ciężkie próby wiary. 

Dziś CHRYSTUS AN dał mi spotkać pewnego młodego mężczyznę - to moja daleka rodzina. Nie jest zbawiony, jest w niewoli grzechu m.in. alkoholowego, tak jak jego żona. Szedł do lekarza o kuli, ma jakiś problem z nogą. Złożyłem mu, im i jakimś im znajomym świadectwo swojego zbawienia przez CHRYSTUSA BOGA ŻYWEGO PRAWDZIWEGO. Oby z jego nogą było wszystko dobrze, ale przede wszystkim żeby z jego sercem duchowym, wnętrzem było dobrze. Oby w pokucie serca zawierzył CHRYSTUSOWI, oby został uczyniony dzieckiem BOŻYM, oby żył na JEGO chwałę oraz OJCA. Tego samego życzę jego żonie, znajomym. 

Kolejna osoba to pewien człowiek z ewangelicznej społeczności, któremu grozi amputacja nogi. Doszło u niego do zakażenia kości. Miał martwicę, dziura w stopie do kości. Bardzo ciężka rana. Jest pogodzony z ewentualną amputacją - nie poddaje się niewierze, ale jest gotów przyjąć każdą wolę BOŻĄ. Oby OJCIEC i CHRYSTUS byli uwielbieni w tym człowieku, oby żył na ICH chwałę w każdych okolicznościach. Oby nie musiał mieć amputacji nogi, ale przede wszystkim żeby żył zawsze w uświęceniu, znał JEGO wolę i żył w pełnieniu woli CHRYSTUSA aż do końca. 

Kolejna osoba to człowiek który wierzy Chrystusowi, czyta Biblię, ale jest chyba słaby w wierze, dalej ciągną się za nim papierosy i też ma poważne problemy zdrowotne, jest mocno schorowany. Obecnie powoli zaczyna od nowa chodzić po jakiejś poważnej dolegliwości, jest osłabiony, ma problemy jakiś oddechowe. Przede wszystkim gdzieś duchowo jest zablokowane. Oby widział przyczynę ewentualnej blokady, oby toczył dobry bój wiary o umysł, nie odwracał go od CHRYSTUSA, nie wątpił w BOŻĄ miłość, łaskę - ale trwał w nich, coraz lepiej je znał. Oby nie ulegał papierosom. Oby wzrastał w wierze, miłości, nadziei i wszelkim CHRYSTUSOWYM dobru ku JEGO i OJCA chwale. 

Dane mi było spotkać też dwóch znajomych ze starego bezbożnego życia. Jeden ma bogatą kronikę kryminalną. Siedział ile tam w więzieniu. Ten drugi okazało się że czyta Biblię i słucha jej w audiobooku, nie idzie za rzymskim katolicyzmem. Mieliśmy wspólny język. Nie jest może duchowo mocny, wielu rzeczy jeszcze nie rozumie, ale wierzę że będzie wzrastał. Duchowym może jest noworodkiem, ale obym był zawsze dla niego zachętą, duchowym wsparciem i dawał dobry CHRYSTUSOWY przykład w swoim życiem, postępowaniem.  "Niechaj cię nikt nie lekceważy z powodu młodego wieku; ale bądź dla wierzących wzorem w postępowaniu, w miłości, w wierze, w czystości" - 1 Tesaloniczan 4:12 BW. 

Ten znajomy co siedział w więzieniu usłyszał moje świadectwo zbawienia, od nas dwóch usłyszał dzięki łasce BOŻEJ że rzymski katolicyzm nie reprezentuje BOGA PRAWDZIWEGO, nie głosi JEGO biblijnego zbawczego przesłania. Z co najmniej pół godziny rozmawialiśmy we trzech, większość czasu o BOGU ŻYWYM, zbawieniu, Biblii. Proszę o modlitwy za nimi  obydwoma. Obyśmy byli braćmi w CHRYSTUSIE - w JEGO świętości, prawdzie, miłości, na wąskiej drodze pełnienia JEGO woli. 

W sierpniu jak BÓG OJCIEC i PAN JEZUS CHRYSTUS pozwolą to będziemy z bratem w wierze i dwoma siostrami w wierze mieć spotkanie. Jak WSZECHMOGĄCVY PAN - ABSOLUTNIE SUWERENNY BÓG pozwoli to będą ich dzieci, a także niezbawiony małżonek jednej z tych sióstr. O naszym czerwcowym spotkaniu pisałem w tym wisie : "Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 6 - obecnie piękna BOŻA CHRYSTUSOWA prawdziwa rodzina i przyszła doskonała rodzina w rajskim domu OJCA" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Polecam przeczytać relację z naszego spotkania - oczami Jarka i Ani : "ŚWIADECTWO DNIA CODZIENNEGO: CZERWIEC W PODRÓŻY" - https://www.duchowepogotowie.pl/2021/07/swiadectwo-dnia-codziennego-czerwiec-w.html

Proszę o modlitwy za naszym planowanym sierpniowym spotkaniem, żeby było ku chwale tylko BOGA OJCA i CHRYSTUSA PANA. Ku chwale tylko ICH DWÓCH. Aby CHRYSTUS żyjący, mieszkający w nas dał nam święty czas - czas CHRYSTUSOWEGO : zbudowania wspólnego, zachęty, pocieszenia, umocnienia. Abyśmy wszyscy wyszli z tego jako ci, którzy bardziej przejawiają charakter CHRYSTUSA. Oby to był też BOŻY dobry czas dla dzieci Jarka i Ani oraz dla dzieci Justyny i jej męża. Oby mąż Justyny dostąpił zbawienia i był naszym bratem ku chwale OJCA YHVH i CHRYSTUSA YHVH. 

Proszę za naszymi ziemskimi rodzinami, aby zostali zbawieni, abyśmy byli nie tylko rodziną cielesną, ale przede wszystkim CHRYSTUSOWĄ. 

Tak jak z rodzicami często jem wspólne posiłki przy jednym stole, tak chciałbym wspólnie z rodzicami, z cielesną rodziną przy jednym stole, wspólnie czytać z wiarą : jedynie natchnioną Biblię, wspólnie się modlić. Chciałbym wspólnie z rodzicami, z innymi osobami z cielesnej rodziny wspólnie, razem : chwalić w prawdzie, miłości, świętości - BOGA OJCA i ZMARTWYCHWSTAŁEGO PANA ZBAWCĘ. Obyśmy byli nie tylko rodziną fizyczną, ale i duchową CHRYSTUSOWĄ. Obyśmy byli nie tylko w tym świecie razem, ale również byli razem jako zbawieni w rajskim, wiecznym Królestwie BOŻYM.

Proszę o modlitwy za wszystkimi innymi osobami które PAN CHRYSTUS JEZUS stawia na mojej drodze, którym mogę mówić o NIM i JEGO zbawieniu, natchnionej biblijnej nauce. Proszę o modlitwy za sobą aby zawsze, wszędzie był dobrym świadkiem CHRYSTUSA, abym przynosił wielki dobry owoc ku chwale samych : BOGA OJCA YHVH i PANA CHRYSTUSA YHVH. Obym to co jest wolą CHRYSTUSA dla mnie, to żebym wypełnił to dzięki JEGO łasce przez wiarę . Abym przez niewiarę, nieposłuszeństwo - nie rozminął się z JEGO planem dla mojego życia. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 20 Biblijne dowody że Malak YHVH to bezpośrednia teofania YHVH a nie pośrednia przez stworzenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/02/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_11.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 21.07.2021 Puławy , Dominik Marzec

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz