piątek, 15 września 2023

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część 41 XLI - m.in. moje spotkanie, rozmowa ze sprawcą niedawnego głośnego wypadku drogowego w Puławach

 

30 sierpnia był w Puławach wypadek, o którym było bardzo głośno. Kierowca zagapił się i wjechał na czerwonym .świetle w 22-letnią kobietę i jej 3-letnie dziecko. Wypadek uchwyciła kamera monitoringu. Strasznie to wyglądało, wyglądało to jakby zostali bardzo ciężko ranni, albo zabici, ale wierzę że dzięki cudowi zmartwychwstałego BOGA który ma wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi - ta kobieta odniosła lekkie obrażenia i po kilku dniach opuściła szpital. Dziecko miało jakiś uraz głowy, ale i u niego nie było zagrożenia życia - obydwoje leżeli na oddziale chirurgi. To że tylko tak małe obrażenia odnieśli, to dla mnie cud Chrystusowy, bo na wideo to wyglądanie strasznie, bardzo groźnie. Wideo z tego wypadku : "POTRĄCENIE KOBIETY Z DZIECKIEM - PUŁAWY 30.08.2023" - https://www.youtube.com/watch?v=IiR4YntxjZw

 https://policja.pl/pol/aktualnosci/235220,Potracil-kobiete-z-dzieckiem-na-przejsciu-dla-pieszych.html

 https://www.tvp.info/72392434/wypadek-w-pulawach-kobieta-z-dzieckiem-potracona-na-przejsciu-policja-ujawnia-wstrzasajace-nagranie

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,30141090,przerazajacy-wypadek-w-pulawach-rozpedzone-auto-wjechalo-w.html

Na stronie Interii pisze : "Nie zdecydowaliśmy się na publikację nagrania ze względu na jego drastyczny charakter" -  https://wydarzenia.interia.pl/lubelskie/news-makabra-na-pasach-kierowca-bmw-zlekcewazyl-swiatla,nId,6997014#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

 Pamiętam że gdy widziałem to wideo to modliłem się i za ofiarami, ale i za kierowcą. Modliłem się aby przeżyli, a kierowca żeby miał skruchę przed Chrystusem PANEM i ZBAWICIELEM , aby się nawrócił i żył ku chwale Bożej. Dzisiaj dane mi było spotkać tego kierowcę, choć nie wiedziałem na początku kim jest. PAN Jezus wszechmogący BÓG, Wszechmocny Pasterz wiedział jak skrzyżować moją drogę z tym kierowcą, jak doprowadzić do rozmowy. O tym za chwilę, ale jeszcze wrócę do tematu tej kobiety. 

Widząc wideo z tego wypadku myślałem że ta potrącona 22-latka ma co najmniej połamane nogi, miednicę, że czeka ją wielomiesięczne leczenie, ale wierzę że dzięki cudowi Bożemu, nie miała połamań kończyn i o kilku dniach wyszła do domu. Wypadek miała w środę. W poniedziałek poszedłem do szpitala aby powiedzieć jej że wierzę że to cud że ma tylko drobne urazy, ale już jej nie było. Chciałem jej powiedzieć że wierzę że cud Chrystusowy był nad moim wypadkiem, bo byłem w stanie krytycznym, nie dawano mi szans, ale że wierzę że i u niej był cud, aby dziękowała BOGU. Poszedłem po południu do szpitala, ale ona została rano wypisana do domu. Jednak miałem okazje porozmawiać, podnieść w Chrystusie na duchu dwie kobiety które leżały z nią na sali, a także mogłem z wieloma innymi osobami podzielić się swoim świadectwem o zbawieniu w Chrystusie Jezusie, a także o swoim wypadku, o swoim obycie w szpitalu. Chwała OJCU i SYNOWI za Ich łaskę, że używają m.in. mojego wypadku aby docierać z Dobrą Nowiną m.in. do chorych, rannych. 

"Puławy. Rozmowa z poszkodowaną w wypadku. "Lekarze mówią, że to cud" - https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-09-01/pulawy-rozmowa-z-poszkodowana-w-wypadku-lekarze-mowia-ze-to-cud/ - fragmenty : "Pamiętam tylko zielone światło, nawet nie wiem, jak znalazłam się na tych pasach. Straciłam przytomność. Obudziłam się dopiero na oddziale. Lekarze mówią, że to cud - mówi Polsat News kobieta potrącona w środę przez kierowcę bmw. Siła uderzenia była tak duża, że razem z trzyletnim synem w ułamku sekundy znalazła się w powietrzu. Sprawcy wypadku grozi do trzech lat więzienia. Lekarze określają fakt, że ta dwójka przeżyła, mianem "cudu".  Mama i dziecko są bardzo potłuczeni, dziecko leży na oddziale chirurgii dziecięcej, mama na oddziale chirurgii. Były badania, wszystko jest w porządku - powiedział Piotr Rybak, dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach" - https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-09-01/pulawy-rozmowa-z-poszkodowana-w-wypadku-lekarze-mowia-ze-to-cud/

 O moim wypadku sprzed 7 lat : "cudownie ocalony – moje bliskie spotkanie z tirem" - https://mieczduchapulawy.wordpress.com/2017/01/12/cudownie-ocalony-moje-bliskie-spotkanie-z-tirem/

Co do kierowcy, to młody człowiek 27-lat. Wracałem z modlitewno-uwielbieniowego spaceru i zbioru ziół i w pewnym miejscu za mną szło dwóch młodych mężczyzn. Jeden coś jadł więc życzyłem mu smacznego i spytałem czy mogę im chwilę zająć. Zacząłem od tematu oddawania krwi, od transfuzji, że sam o wypadku dostałem wiele jednostek krwi. Dalej opowiadałem im, jak byłem w o wiele gorszym stanie niż stan krytyczny, o czasie gdy nie znałem BOGA, gdy byłem niewolnikiem grzechu i z tego miałem różne problemy duchowe - ze swoją psychiką. Opowiedziałem im jak zbawił mnie zmartwychwstały PAN ZBAWICIEL. Sporo rozmawialiśmy i w trakcie rozmowy BÓG otworzył ich serca, powiedzieli o tym wypadku, okazało się że jeden z nich to ten kierowca który potrącił tą kobietę z dzieckiem. 

Proszę o modlitwy za tym kierowcą. Ten młody człowiek bardzo odczuł to psychicznie na sobie. Pozwala niepotrzebnie aby ta przeszła sytuacja zniewalała i niszczyła go psychicznie. Żałuje tego co się stało, mówił że się zagapił, ale jednocześnie niepotrzebnie trapi się tym dalej, żyje tym przeszłym zderzeniem, zamiast skupić się co tu i teraz. Różne znajome osoby odwróciły się od niego, różne osoby chyba go znienawidziły i na różnych stronach internetowych wylały się na niego różne nienawistne komentarze. Wziął je sobie do serca. Mówiłem mu m.in. żeby patrzył na to co BÓG o tym sądzi, co BÓG o nim mówi, a nie to co ludzie. Mówiłem mu m.in. że jeśli ma skruchę przed BOGIEM z tego co się stało, to ma wybaczone, ale że jeśli może coś naprawić, jakoś pomóc poszkodowanym to trzeba to zrobić, ale żeby nie trapił się, żeby nie żył pod traumą bo nie zrobił tego celowo. BÓG może każdego zmienić, każdego zbawić, żeby zaufał BOGU, żeby zaczął czytać Biblię. Różni ludzie go przeklinają, przekreślają,, ale kto z nich się nie zagapił, kto z nich nie popełnił błędu ?? Tylko BÓG jest nieomylny mówiłem mu. Mówiłem aby nie słuchał kłamstw ludzi, ale żeby patrzył na siebie, na wszystko według prawdy Bożej. Mówił że chodzi do jakieś psycholog, że schudł 5 kilogramów, a ja mu mówiłem że tylko u Chrystusa ZBAWICIELA ukojenie, pokój ducha, sens życia, wieczne obietnice : "Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie" - Ewangelia apostoła Mateusza 11:27 BW

Obydwaj widzą że katolicyzm to wypaczenie, ale oby widzieli nie patologie sekty rzymskokatolickiej, ale przede wszystkim cudowność, wspaniałość BOGA Ojca i Zmartwychwstałego, oby też widzieli czym jest prawdziwy Kościół, oby obydwaj byli naszymi zbawionymi braćmi mającymi nowe serce i nowego ducha Bożego.

Opowiedziałem nie tylko o swoich ciężkich psychicznych utrapieniach jakie miałem, ale opowiedziałem też o Chrystusowym bracie i siostrze z Łodzi, którzy mieli m.in. narkotyki, nerwice, depresje, bliskość samobójstwa. Zachęcałem pocieszałem go innymi Chrystusowymi prawdami, a także zaproponowałem mu że gdyby się chciał spotkać lub porozmawiać, to mogę dać mu swój numer. Zgodził się, dałem mu swój numer. Proszę o modlitwy również za sobą, aby w razie czego PAN Jezus Cudowny Doradca, Nauczyciel dał mi być dla tego kierowcy prawdziwym Bożym wsparciem, Chrystusową pomocą. 

Wysłałem mu sms-em grafikę z wersetem z Psalmu 31: "Bądźcie dzielni, wszyscy, którzy pokładacie nadzieję w PANU, a on umocni wasze serca"

Proszę o modlitwy też za kolegą tego kierowcy który towarzyszył w tej rozmowie. Obydwaj dużo usłyszeli o BOGU Prawdziwym, o zbawieniu. Wierzę że PAN Jezus przemawiał przeze mnie, działał przeze mnie, że dał im tyle na dzisiejszy dzień ile są w stanie przyjąć, ale co wystarczy ku zbawieniu. Oby nie zatracili tego co BÓG czyni, oby nie odrzucili tego, nie podeszli lekkomyślnie, ale żeby całe serce w to włożyli. Nie ma przypadków. Jedynie dobry BÓG wyciąga rękę do wszystkich ludzi, nie przekreśla nikogo. ZBAWCA widzi szczególnie ciężki czas tego kierowcy i wierzę że posłał mnie do niego i do jego kolego. Jak PAN uzna za potrzebne abym porozmawiał również z tą poszkodowaną 22-latką, to ma wszelką moc. Na nieskończoną ilość sposobów może to sprawić, jeśli uzna to za konieczne, potrzebne. Obym znał zawsze Jego wolę wobec mnie i żebym zawsze ufając Mu czynił co ON chce, a nie co ja. To ON jest doskonały, nieomylny, wszechmądry, wszechwiedzący, wszechmogący, wszechwładny a nie ja.

Proszę też o modlitwy za poszkodowaną, za jej córeczką - aby miały przebaczenie wobec kierowcy, aby nie miały traumy. Oby ta 22-latka miała zbawienie, aby jako zbawiona czciła OJCA i SYNA w duchu i prawdzie, aby żyła tylko dla woli Chrystusowej.

Proszę też o modlitwy za osobami które na żywo mają nienawiść do kierowcy, ale i za tymi którzy w komentarzach na internecie wylewały nienawiść na kierowcę. Nic nie upoważnia to nienawistnych słów i zachowań. Kierowca nie chciał nikogo zabić, nie zrobił tego celowo. BÓG Prawdziwy nie przekreśla nikogo, jak to robią niektórzy ludzie. Apostoł Paweł był mordercą chrześcijan, prześladowcą chrześcijan zanim został chrześcijaninem. BÓG nawet mordercę może zbawić, zmienić, uczynić dzieckiem BOŻYM które żyje ku chwale Bożej. Jest wszechmogący i doskonale dobry, więc nikogo nie przekreśla, ale chce  żeby wszyscy doszli do prawdziwej pokuty serca, chce żeby wszyscy byli zbawieni i jako zbawieni żyli dla woli Bożej, ku chwale Bożej ...

Dziś PAN Jezus dał jeszcze kilka innych osób aby opowiedzieć im o NIM w moim życiu, o Jego zbawieniu. M.in. rozmawiałem z pewnym młodym mężczyzną który też miał bardzo ciężki wypadek, ale duchowo jest bardzo źle u niego, bo idzie za szatańskim kłamstwem słowiańskich bożków czyli demonów. Idzie za słowiańskimi wierzeniami. Oby nawrócił się do Jezusa Chrystusa który jest Bogiem Prawdziwym, PANEM ZBAWICIELEM. Proszę o modlitwy też za innymi osobami które PAN dał dziś spotkać i w całej przeszłości, ale i za tymi z którymi ewentualnie PAN da jeszcze rozmawiać o NIM i o OJCU, o Ich prawdzie, zbawieniu. Proszę o modlitwy za mną abym zawsze miał właściwe słowa Chrystusowe, właściwe zachowania Chrystusowe wobec wszelkich ludzi których spotykam. Obym wszystko co mówię, co robię było zawsze w świętości, prawdzie, miłości agape - ku chwale samych : OJCA i SYNA. 

"W końcu, bracia moi, umacniajcie się w Panu i w potężnej mocy jego. (11) Przywdziejcie całą zbroję Bożą, abyście mogli ostać się przed zasadzkami diabelskimi. (12) Gdyż bój toczymy nie z krwią i z ciałem, lecz z nadziemskimi władzami, ze zwierzchnościami, z władcami tego świata ciemności, ze złymi duchami w okręgach niebieskich. (13) Dlatego weźcie całą zbroję Bożą, abyście mogli stawić opór w dniu złym i, dokonawszy wszystkiego, ostać się. (14) Stójcie tedy, opasawszy biodra swoje prawdą, przywdziawszy pancerz sprawiedliwości (15) i obuwszy nogi, by być gotowymi do zwiastowania ewangelii pokoju, (16) a przede wszystkim, weźcie tarczę wiary, którą będziecie mogli zgasić wszystkie ogniste pociski złego; (17) weźcie też przyłbicę zbawienia i miecz Ducha, którym jest Słowo Boże. (18) W każdej modlitwie i prośbie zanoście o każdym czasie modły w Duchu i tak czuwajcie z całą wytrwałością i błaganiem za wszystkich świętych (19) i za mnie, aby mi, kiedy otworzę usta moje, dana była mowa do śmiałego zwiastowania ewangelii, (20) dla której poselstwo sprawuję w więzach, abym ją mógł z odwagą zwiastować, jak to czynić winienem." - List apostoła Pawła do Efezjan 6:10-20 BW

"Przede wszystkim więc napominam, aby zanosić błagania, modlitwy, prośby, dziękczynienia za wszystkich ludzi, (2) za królów i za wszystkich przełożonych, abyśmy ciche i spokojne życie wiedli we wszelkiej pobożności i uczciwości. (3) Jest to rzecz dobra i miła przed Bogiem, Zbawicielem naszym, (4) który chce, aby wszyscy ludzie byli zbawieni i doszli do poznania prawdy. (5) Albowiem jeden jest Bóg, jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi, człowiek Chrystus Jezus, (6) który siebie samego złożył jako okup za wszystkich, aby o tym świadczono we właściwym czasie." - 1 List apostoła Pawła do Tymoteusza 2:1-6 UBG

"List ten, umiłowani, jest już drugim listem, który do was piszę, a w nich chcę przez przypominanie utrzymać w czujności prawe umysły wasze, (2) abyście pamiętali na słowa, jakie poprzednio wypowiedzieli święci prorocy, i na przykazanie Pana i Zbawiciela, podane przez apostołów waszych. (3) Wiedzcie przede wszystkim to, że w dniach ostatecznych przyjdą szydercy z drwinami, którzy będą postępować według swych własnych pożądliwości (4) i mówić: Gdzież jest przyobiecane przyjście jego? Odkąd bowiem zasnęli ojcowie, wszystko tak trwa, jak było od początku stworzenia. (5) Obstając przy tym, przeoczają, że od dawna były niebiosa i była ziemia, która z wody i przez wodę powstała mocą Słowa Bożego (6) przez co świat ówczesny, zalany wodą, zginął. (7) Ale teraźniejsze niebo i ziemia mocą tego samego Słowa zachowane są dla ognia i utrzymane na dzień sądu i zagłady bezbożnych ludzi. (8) Niech to jedno, umiłowani, nie uchodzi uwagi waszej, że u Pana jeden dzień jest jak tysiąc lat, a tysiąc lat jak jeden dzień. (9) Pan nie zwleka z dotrzymaniem obietnicy, chociaż niektórzy uważają, że zwleka, lecz okazuje cierpliwość względem was, bo nie chce, aby ktokolwiek zginął, lecz chce, aby wszyscy przyszli do upamiętania. (10) A dzień Pański nadejdzie jak złodziej; wtedy niebiosa z trzaskiem przeminą, a żywioły rozpalone stopnieją, ziemia i dzieła ludzkie na niej spłoną. (11) Skoro to wszystko ma ulec zagładzie, jakimiż powinniście być wy w świętym postępowaniu i w pobożności, (12) jeżeli oczekujecie i pragniecie gorąco nastania dnia Bożego, z powodu którego niebiosa w ogniu stopnieją i rozpalone żywioły rozpłyną się? (13) Ale my oczekujemy, według obietnicy nowych niebios i nowej ziemi, w których mieszka sprawiedliwość. (14) Przeto, umiłowani, oczekując tego starajcie się, abyście znalezieni zostali przed nim bez skazy i bez nagany, w pokoju. (15) A cierpliwość Pana naszego uważajcie za ratunek, jak i umiłowany brat nasz, Paweł, w mądrości, która mu jest dana, pisał do was; (16) tak też mówi we wszystkich listach, gdzie o tym się wypowiada; są w nich pewne rzeczy niezrozumiałe, które, podobnie jak i inne pisma, ludzie niewykształceni i niezbyt umocnieni przekręcają ku swej własnej zgubie. (17) Wy tedy, umiłowani, wiedząc o tym wcześniej, miejcie się na baczności, abyście, zwiedzeni przez błędy ludzi nieprawych, nie dali się wyprzeć z mocnego swego stanowiska. (18) Wzrastajcie raczej w łasce i w poznaniu Pana naszego i Zbawiciela, Jezusa Chrystusa. Jemu niech będzie chwała teraz i po wieczne czasy." - 2 List apostoła Piotra 3 BW

 Na internecie m.in. takie są nienawistne komentarze odnośnie kierowcy - cytuję :  "Taki odpad społeczny powinien być od razu utylizowany" ....... "Takie [wulgaryzm] trzeba [wulgaryzm]  na miejscu"  ............ "kula w łeb. na miejscu" .................. "Taki kierowca powinien być natychmiast dezaktywowany na poboczy strzałem w czoło. Rachunek za posprzątanie terenu z substancji biologicznej przesłać rodzinie" ...................... "Temu gnojowi tj. kierowcy powinno się na miejscu strzelić w potylicę. Dla pewności 2 razy." 

Ci komentujący mają nienawiść w sercu. To co mówią nie jest sprawiedliwością, ale nienawiścią. Rzućcie pierwsi śmiertelnie kamieniem w kierowcę jeśli sami nigdy nie zagapiliście się, jeśli sami nigdy nie popełniliście błędu. Nawet w starotestamentowym Izraelu gdy był wypadek śmiertelny, to nie karano śmiercią. ....  "Chrystus jest przeciwny karze śmierci - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/03/chrystus-jest-przeciwny-karze-smierci_26.html

Społeczeństwa będą szły w coraz większe zło, ale my jako zbawieni idźmy w kierunku bycia coraz bardziej jak Chrystus Jezus,  nie jak grzeszny, bezbożny świat : "A to wiedz, że w dniach ostatecznych nastaną trudne czasy: (2) Ludzie bowiem będą samolubni, chciwi, chełpliwi, pyszni, bluźnierczy, rodzicom nieposłuszni, niewdzięczni, bezbożni, (3) bez serca, nieprzejednani, przewrotni, niepowściągliwi, okrutni, nie miłujący tego, co dobre, (4) zdradzieccy, zuchwali, nadęci, miłujący więcej rozkosze niż Boga, (5) którzy przybierają pozór pobożności, podczas gdy życie ich jest zaprzeczeniem jej mocy; również tych się wystrzegaj" - 2 List apostoła Pawła do Tymoteusza do Tymoteusza 3:1-5 UBG

Oby ten kierowca miał przebaczenie wobec komentujących, oby całym sercem poszedł za zmartwychwstałym BOGIEM. Oby poszkodowana jeśli nie jest zbawiona, to i ona żeby była zbawiona, żeby ten kierowca i ta poszkodowana jako zbawieni byli rodziną w Chrystusie Jezusie PANU ZBAWICIELU, oby miłowali się wzajemnie jak umiłował ich Chrystus. BÓG chce zbawienia wszystkich więc chce tego i dla poszkodowanej i dla kierowcy. Dla ludzi to niemożliwe, ale dla Wszechmogącego, Doskonałego BOGA wszystko jest możliwe, nie ma nic niemożliwego. Wierzę że ta poszkodowana i ten kierowca mogą być bratem i siostrą w Chrystusie, mogą się wzajemnie miłować prawdziwą Chrystusową miłością agape : "Nowe przykazanie daję wam, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem; abyście się i wy wzajemnie miłowali. (35) Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli miłość wzajemną mieć będziecie." - Ewangelia apostoła Jana 13:34-35 BW

Słowa do uczniów, sług Chrystusowych czyli do nas zbawionych "I przebacz nam nasze winy, jak i my przebaczamy tym, którzy przeciw nam zawinili. (13) I nie wystawiaj nas na pokusę, ale wybaw nas od złego; twoje bowiem jest królestwo, moc i chwała na wieki. Amen. (14) Bo jeśli przebaczycie ludziom ich przewinienia, i wam przebaczy wasz Ojciec niebieski. (15) Lecz jeśli nie przebaczycie ludziom ich przewinień, to i wasz Ojciec nie przebaczy wam waszych przewinień." - Ewangelia Mateusza 6:12-15 UBG -- Jeden z mnóstwa przykładów że zbawienie możemy utracić m.in. mając nieprzebaczenie. W zmartwychwstałym naszym PANU i BOGU mamy moc przebaczyć wszystko i wszystkim i mamy moc miłować wszystkich nawet najgorszych krzywdzicieli ... W zmartwychwstałym naszym PANU i BOGU mamy moc czynić wszelkie Boże dobro, wszelką Bożą wolę, ale sami z siebie nie mamy takiej mocy. Moc obecności ZBAWICIELA BOGA w nas jedynie nas uzdalnia. Nic z nas, wszystko z BOGA Prawdziwego. Wszelka więc chwała dla OJCA oraz SYNA, jedynie dla Ich dwóch i nikogo więcej ... 

"Mój złamany palec nogi, złe wyniki morfologii --- Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część X" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/06/moj-zamany-palec-nogi-ze-wyniki.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html
"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 15.09.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz