poniedziałek, 16 listopada 2020

Przesłanie człowieka bez ręki do osób popierających tzw. wolny wybór aborcyjny. Dowody że aborcja jest grzechem morderstwa część 1

                                                        

11 czerwiec 2016 rok. Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie. Po południu zostaję przetransportowany do tego szpitala w stanie krytycznym w wyniku powypadkowych obrażeń. Około godziny 19.00 zaczyna się 10 godzinna operacja. Dziękuję WSZECHMOGĄCEMU CHRYSTUSOWI że skierował mnie w dobre miejsce, do dobrego personelu medycznego który włożył mnóstwo sił, serca wobec mojej osoby. Co by było gdyby personel medyczny mógł zgodnie z prawem odłączyć mnie od tlenu czy uśmiercić w inny sposób ponieważ nie mam ręki. Co by było gdyby personel podczas operacji powiedział : "Ten 31-latek stracił właśnie rękę. Jego dalsze życie bez ręki nie będzie szczęśliwe. Nie będzie mógł zrobić wielu rzeczy. Będzie miał różne trudności. Zaoszczędźmy mu niedogodności, zaoszczędźmy mu cierpień i przerwijmy operację. Odłączmy go od tlenu, pozwólmy mu umrzeć. Nie ma co go ratować. Jak umrze będzie lepiej dla niego i będzie lepiej dla społeczeństwa. Zaoszczędzimy na dalszym leczeniu i na ewentualnej rencie. Odłączmy go od tlenu, co to za życie bez ręki" - co by było gdyby prawo pozwalało na takie decyzje ?? Nazistowskie Niemcy robiły coś podobnego [np. Akcja T4].

DLA STWÓRCY nie ma różnicy czy życie jest w łonie czy poza łonem. Ani w jednym, ani w drugim przypadku zakazał zabijania/mordowania : "ciężkie pobicie niemowlaka aborcyjna hipokryzja wielu Polaków" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/11/ciezkie-pobicie-niemowlaka-aborcyjna.html

Czy dziecko w łonie matki u którego badania prenatalne wykryły że nie ma np. ręki - czy takie dziecko w Polsce lub w jakichś innych krajach kwalifikuje się do aborcyjnego morderstwa ?? Pytam, ponieważ jeśli gdzieś tak jest, to jakim prawem ktoś decyduje o zabiciu tego dziecka. Co stoi na przeszkodzie aby ci którzy decydują o zabiciu dziecka w łonie bo jest chore, nie zabili np. mnie lub jakichś osób chorych, starych np. na emeryturach. Jeśli ktoś zaczyna ingerować w PRAWO samego BOGA STWÓRCY YHVH do decydowania o śmierci, to co stoi na przeszkodzie takiego człowieka aby dowolnie ustalać kryteria. Dziś dzieci w łonach matek, schorowane osoby jak np. często w Holandii, a jutro kto ?? Jakie kryterium ?? Jasna skóra, ciemna skóra, skośne oczy, niebieskie oczy, wiek +70, +60, +50 ??. 

Przyczyną abortowania = mordowania w łonie dzieci z zespołem Downa czy innych chorych, nie jest troska o nie. Powodem aborcji chorych dzieci nie jest miłosierdzie, ale brak miłosierdzia, brak miłości agape. Miłosierdzie nie morduje chorych. Miłosierdzie pomaga chorym. Miłość agape miłuje każdego, również najsłabszych, chorych itd. 

Zabijanie słabszych, chorych to domena zwierząt, więc kto popiera aborcję, eutanazję itd. ten naśladuje zwierzęta, a nie ZBAWCĘ. Kto zabija słabszych, schorowanych itd. ten wyzbywa się człowieczeństwa, zezwierzęcenie go przenika. Dobrą wiadomością jest że CHRYSTUS chce i może przemienić człowieka niemiłosiernego, bez miłości agape na swego sługę miłosiernego, mającego JEGO miłość agape i pełniącego JEGO wolę. JEDYNY ZBAWICIEL czyni cuda z człowiekiem, bo tylko ON ma moc zmienić wnętrze, stworzyć czyste serce.

Kobieta która zabija swoje własne dziecko w swoim łonie, dlaczego nie miałaby zabić kogoś obcego ?? Np. sąsiada czy kogoś na ulicy ??

CHRYSTUS jest ŻYCIEM - Ewangelia Jana 14:6, więc kim jest diabeł jak nie odwrotnością. ZBAWCA nazwał go mordercą : "Wy jesteście z waszego ojca - diabła i chcecie spełniać pożądliwości waszego ojca. On był mordercą od początku i nie został w prawdzie, bo nie ma w nim prawdy. Gdy mówi kłamstwo, mówi od siebie, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa" - Ewangelia Jana 8:44. Każdy kto popiera aborcję, każdy kto popiera możliwość wyboru aborcyjnego mordowania dzieci ten staje przeciwko ŻYCIU - przeciwko CHRYSTUSOWI, a staje po stronie diabła. Wspiera to co diabelskie. W tym temacie wolny wybór nie istnieje, bo o śmierci może decydować tylko STWÓRCA. Kto wspiera "aborcyjny wybór" wspiera diabła. Nie ma czegoś takiego jak "aborcyjny wolny wybór". Koniec i kropka.

Mój brak ręki wcale nie sprawia że nie jestem nieszczęśliwy.  Jestem szczęśliwym człowiekiem, bo JESTEM dzieckiem BOŻYM, jestem zbawiony. Jestem uwolniony z niewoli grzechu - nie jestem bezgrzeszny, ale jako nowo narodzony na nowo nie jestem w niewoli grzechu, ale w poddaniu CHRYSTUSOWI który napełnia mnie coraz bardziej swoim życiem, swoim dobrem, prowadzi do coraz większego uświęcenia, przemienia na swoje podobieństwo. Jestem kochany doskonałą miłością, nie jestem i nigdy nie będę sam. MÓJ BÓG i ZBAWICIEL jest i będzie ze mną po wszystkie dni. Przede mną nieskończone życie w wieczności, w rajskiej wieczności nowych niebios i nowej ziemi jak czytamy w natchnionej przez BOGA Biblii : np. w 21 i 22 rozdziale Objawienia Jana. Byłem nieszczęśliwy gdy nie byłem zbawiony, gdy byłem niewolnikiem grzechu, gdy nie znałem OJCA i ZBAWCY CHRYSTUSA. Dali mi się poznać, uczynili mnie swym umiłowanym dzieckiem. ICH łaska, miłosierdzie i pokój są nade mną. 

Nowa ręka jest kwestią czasu i nie mam tu na myśli żadnej protezy, ani przeszczepu. Mam na myśli obiecane chwalebne, duchowe nowe ciało które obiecuje PRAWDOMÓWNY i WIERNY WSZECHMOGĄCY BÓG : "[CHRYSTUS] przemieni znikome ciało nasze w postać, podobną do uwielbionego ciała swego" - list apostoła Pawła do Filipian, Biblia. Ktoś chce zabijać np. dzieci w łonie bo nie mają np. ręki ?? To jeśli taka osoba urodzi dziecko i ono straci rękę np. w wyniku wypadku czy raka kości, to wyrzuci to dziecko, zostawi je lub zabije ?? A jeśli ta matka lub ojciec którzy decydują się na zabicie aborcyjne stracą np. rękę to czy ktoś ich ma zabić ?? Nie piszę tego bo boję się o swoje życie. Nade mną jest CHRYSTUS i bez JEGO dopustu włos z głowy mi nie może spaść, a nawet jeśli dopuściłby żebym został z jakiegoś powodu zabity, to śmierć nie będzie moim końcem. Mam obietnice zmartwychwstania w dniu ostatecznym : "Odpowiedziała mu Marta: Wiem, że zmartwychwstanie przy zmartwychwstaniu w dniu ostatecznym. (25) Rzekł jej Jezus: Jam jest zmartwychwstanie i żywot; kto we mnie wierzy, choćby i umarł, żyć będzie. (26) A kto żyje i wierzy we mnie, nie umrze na wieki. Czy wierzysz w to? (27) Rzecze mu: Tak, Panie! Ja uwierzyłam, że Ty jesteś Chrystus, Syn Boży, który miał przyjść na świat. ". Piszę o tym, aby stanąć w obronie tych nienarodzonych dzieci, słabych, chorych i pokazuję że żaden człowiek nie ma prawa decydować o śmierci drugiego człowieka, ani o swojej śmierci. Prawdziwe szczęście jest w CHRYSTUSIE gdy żyje się według JEGO woli i ma w NIM teraźniejsze oparcie, oraz wieczne niezawodne rajskie obietnice. Najlepsze przede mną :). Przede mną nieskończenie więcej i rzeczy miliardy razy lepsze, doskonałe niż najlepsze rzeczy, zajęcia z obecnego świata, więc jak mógłbym być nieszczęśliwy. Poza tym mam w teraźniejszości świadomość bycia dzieckiem BOŻYM, JEGO troski, ochrony, prowadzenia, wsparcia, pomocy, wychowywania, kształtowania. 

Mój brak ręki nie decyduje o prawdziwym szczęściu czy nieszczęściu. Prawdziwe szczęście nie jest oparte na kruchym, przemijającym, niszczejącym u każdego ciele, ale na DOSKONAŁYM WSZECHMOGĄCYM CHRYSTUSIE oraz OJCU. Można być prawdziwie spełnionym człowiekiem, prawdziwie szczęśliwym niezależnie od stanu ciała, niezależnie od stanu finansowego, niezależnie od sytuacji rodzinnej, czy innych ziemskich rzeczy. "Lecz moim szczęściem być blisko Boga" - Psalm 73:28, Biblia Warszawska. 

 _____ "Lecz moim szczęściem być blisko Boga" - Psalm 73:28. Ten Psalm mówi o prawdziwym szczęściu i o iluzorycznym szczęściu. Kto buduje swoje życie, swoje szczęście poza CHRYSTUSEM, bez fundamentu którym jest CHRYSTUS i JEGO wola ten choćby miał najlepsze zdrowie, największe bogactwa, największą urodę to będzie miał pustkę w sercu, będzie się pogrążał w bagnie grzechu i ostatecznie straci wszystko w jeziorze ognia - drugiej śmierci. BÓG dla każdego człowieka ma plan, cel ale większość ludzie rozmija się z tym planem, celem bo żyją samowolni, a nie według woli BOŻEJ biorąc na siebie swój krzyż w mocy obecności CHRYSTUSA przez łaskę z wiary. Tylko wypełniając CHRYSTUSOWY plan, cel dla naszego życia : człowiek może być prawdziwie szczęśliwy. CHRYSTUSOWE miłe jarzmo, lekkie brzemię. Ucz mnie PANIE czynić swoją wolę, wskazuj mi co jest TWOJĄ wolą dla mnie i abym z łaski TWOJEJ przez wiarę w CIEBIE miał moc aby wybierać to co ty chcesz, a nie to co ja. TY PANIE doskonale wiesz co dla mnie najlepsze, najkorzystniejsze i przez co przede wszystkim przyniosę chwałę TOBIE i OJCU.  "Przekręcane nauki JEZUSA - Prawdziwe biblijne znaczenie słów o zapieraniu się siebie i codziennym braniu niesieniu swojego krzyża." - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/przekrecane-nauki-jezusa-prawdziwe.h

Mam jedną rękę, ale nadal jedną ręką mogę uczynić wiele dobra BOŻEGO. Nie wniosę szafy komuś, ale zakres BOŻEGO działania jest tak wielki że możliwości CHRYSTUSOWYCH dla mnie nie zabraknie. Nowa ręka jest kwestią czasu. Całe nowe ciało jest kwestią czasu. W tym ciele będą tysiące czy miliony nowych właściwości, funkcji których teraz nawet się nam nie śni, ale najważniejsze i najcenniejsze że jako zbawiony będę twarzą w twarz przed obliczem BOGA STWÓRCY - DOSKONALE ŚWIĘTEGO, DOSKONAŁEGO, PEŁNEGO MIŁOŚCI AGAPE. Skoro zostawił mnie jeszcze przy życiu, mimo katastrofalnego stanu, mimo chyba beznadziejnych rokowań, to ma tu jeszcze jakiś plan dla mnie. CHRYSTUS mój PAN ZBAWICIEL ŻYWY BÓG ma tu jeszcze dla mnie jakieś zadanie o obym dzięki JEGO łasce wypełnił go w 100 %. Obym nie rozminął się z tym zadaniem, planem BOŻYM dla mojego życia bo tylko pełniąc wolę BOŻĄ możemy prawdziwie przynosić chwałę BOGU i być szczęśliwi mimo różnych smutków, utrapień, cierpień. Dziecko w łonie matki które np. nie ma ręki czy nawet obydwu, lub ma inne choroby, wady ma prawo do życia i wcale nie musi być nieszczęśliwe. Jeśli będzie zbawione, jeśli będzie pełniło wolę CHRYSTUSA to będzie prawdziwie szczęśliwe, w przeciwieństwie do tych którzy może mają zdrowe ciała, bogactwa, urodę ale nie mają zbawienia i jako zbawieni nie pełnią woli OJCA oraz SYNA. Nie można nikogo przekreślać, a tym bardziej decydować o jego śmierci. TYLKO BÓG YHVH ma prawo decydować o śmierci człowieka, bo ON jest jedynym źródłem i dawcą wszelkiego życia, a człowiek został stworzony na JEGO podobieństwo. Byłem pod respiratorem, w śpiączce miesiąc czasu, jednak dalej miałem dzięki CHRYSTUSOWI bardzo dobrą opiekę personelu medycznego. BOGU dzięki za nich i modlę się codziennie za nimi o wszelkie dobro ku zbawieniu, ku pełnieniu woli BOŻEJ i w doczesnych sprawach. Jeśli ktoś chce zabijać np. przez aborcję dzieci, to niech pamięta że ewentualne następne pokolenie może chcieć jego śmierci bo "będzie stary". Zamiast szklanki wody, następne pokolenie może podać mu zabójczy zastrzyk. Oby nie było ani aborcyjnego zabijania, ani zabijania przez "eutanazję". Biada światu z powodu zgorszeń : "Biada światu z powodu zgorszeń! Wprawdzie zgorszenia muszą przyjść, lecz biada człowiekowi, przez którego zgorszenie przychodzi" - Ewangelia Mateusza 18:7.

Jeśli z jakiegoś powodu nie chce się dziecka, nie może się go wychować to nie oznacza że można je zabić przez aborcję. To morderstwo. Należy je urodzić i można oddać aby ktoś mógł je adoptować. Sam jestem adoptowany - "PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 3 - poród adopcja wypadek"https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

Za pozwoleniem cytuję słowa pewnej siostry w CHRYSTUSIE na temat tzw. "strajku kobiet" : " Jeszcze 2 lata temu pewnie sama bym była za hasłami które głoszą i  szła za tłumem. Ale dzięki Słowu Bożemu odwróciłam się od takiego myślenia i postępowania. Wszechmocny Pan otworzył mi oczy bo do niedawna chodziłam w ciemności. Skala agresji kobiet na strajkach jest niewyobrażalna. Ludzie wiwatują i klaszczą kto najgłośniej wyzywa i przeklina. Ich dominującym słowem w ich hasłach to wolność. Czytając ich hasła i posty to od razu mi się przypomina fragment 2 List św. Piotra : " Obiecując im wolność, chociaż sami są niewolnikami zguby{...}" Prawdziwa wolność to życie w Jezusie Chrystusie bo jak mówi Pismo : "Pan zaś jest Duchem, a gdzie jest Duch Pański - tam WOLNOŚĆ."

Znam osobiście pewnego chrześcijanina który urodził się bez ręki i nogi [wpis m.in o nim i o innym mężczyźnie który zabił rodzonego brata : "JEZUS BÓG ŻYWY nie przekreśla nawet mordercy - dopóki człowiek żyje może być zbawiony zmieniony"https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/jezus-bog-zywy-nie-przekresla-nawet.html ] --- Biologiczna matka gdy zobaczyła po porodzie w jakim jest stanie zostawiła go w szpitalu. Jak widziałem się z nim to kończył studia, ma prawo jazdy, miał narzeczoną i najważniejsze ma zbawienie w CHRYSTUSIE. Czy zwolennicy tzw. "wolnego wyboru" mordowania nienarodzonych dzieci chcieliby śmierci tego człowieka. Chcieliby żeby on nigdy się nie urodził ?? Czy dziś gdy badania prenatalne pokazują że dziecko nie ma np. ręki i nogi to czy to dziecko z tego powodu ma być zamordowane ?? Nie macie prawa decydować o śmierci żadnego nienarodzonego dziecka. Każde ludzie życie jest cenne i święte. Nawet jeśli trwa bardzo krótko to WSZECHMOGĄCY, WSZECHMĄDRY, DOSKONALE DOBRY, ŚWIĘTY JEZUS CHRYSTUS ma w tym życiu - w każdym życiu dobry cel. Ten chłopak bez ręki i nogi został przekreślony przez biologiczną matkę, ale CHRYSTUS nikogo nie przekreśla. Tzw. wolny wybór aborcyjny to diabelski wybór. Diabeł już w Edenie obiecał Ewie że będą niezależni od BOGA, że sami będą ustalać co jest dobre a co złe i mimo tego nie spotkają ich żadne konsekwencje, ale będą prawdziwie wolni. Drzewo poznania dobra i zła - to drzewo nie rozróżniania, ale decydowania o tym co dobre i co złe. BÓG STWÓRCA ustalił co dobre i co złe i tylko ON może to czynić. Gdy ludzie zaczęli ustalać co jest dobre a co złe to konsekwencje tego widzimy na każdym kroku. Hasło "moje ciało mój wybór" to diabelskie echo z Edenu. Ludzie sami chcą ustalać co jest dobre a co jest złe. Odrzucają BOŻE ustalenia, a zamiast tego wstawiają swoje. BÓG jednak nie zmienia zdania i to co ustalił złem będzie złem, co ustalił dobrem będzie dobrem. Bezbożny świat nazywa często zło dobrem a dobro złem, ale STWÓRCA nigdy nie ulegnie stworzeniu. Biada światu z powodu jego grzechów - jego buntu, nieposłuszeństwa. Kto ze zwolenników tzw. wolnego wyboru powie prosto w oczy temu chłopakowi urodzonemu bez ręki i nogi że jego matka powinna mieć wybór czy chce go zabić czy urodzić ?? Pewnie wielu odważyłoby się tak powiedzieć mu w oczy i byliby może jeszcze z tego zadowoleni. Biedni ludzi za których należy się modlić, okazywać miłość agape i mówić CHRYSTUSOWĄ prawdę. 


       Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 16.11.2020 Puławy , Dominik ..... "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 15 Binitarianizm w 1 liście apostoła Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_31.html


2 komentarze:

  1. Jakiś czas temu był uczniowski strajk (uczniowie nie przychodzili na e-lekcje) w ramach tego strajku kobiet. Oczywiście praktycznie cała moja klasa zadeklarowała, że nie przyjdzie. "Wszyscy albo nikt" mówili. Czułam wewnętrznie (czyżby Duch Święty?) że to nie jest coś, w czym powinnam uczestniczyć. Stwierdziłam- no dobra, może mnie znienawidzą ale są ważniejsze rzeczy. No i nie wzięłam udziału. Na lekcjach był razem ze mną jeden chłopak. Decyzji nie żałuję.
    No i też sobie myślę, że gdyby moja babcia nie była wierząca, to być może by mnie tutaj nie było. Jak była w ciąży z moją mamą to ona i dziadek mieli niezbyt ciekawą sytuację finansową. Lekarz wiedząc o tym, zaproponował "skrobankę", ale babcia się nie zgodziła. Wykazała się odwagą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze zrobiłaś wyłamując się z tego głupiego, buntowniczego, grzesznego protestu który domaga się prawa do mordowania. Nigdy nie idźmy na kompromisy z bezbożnym światem, bo stoczymy się na dno. Kto chce się przypodobać ludziom nie może być sługą CHRYSTUSA BOGA ŻYWEGO, bo większość nie chce JEGO osoby i nauki. Ważne żebyśmy podobali się BOGU i JEGO wolę pełnili, bez względu na reakcję ludzi. Choćby nas znienawidzili, odrzucili z powodu CHRYSTUSA i JEGO drogi, to jesteśmy błogosławieni. ON jest i będzie z nami, a to nieskończenie cenniejsze niż być w gromadzie czyniących grzech ... "Błogosławieni będziecie, gdy ludzie was nienawidzieć będą i gdy was wyłączą, i lżyć was będą, i gdy imieniem waszym pomiatać będą jako bezecnym z powodu Syna Człowieczego. (23) Radujcie i weselcie się w tym dniu; oto bowiem zapłata wasza obfita jest w niebie; tak samo bowiem czynili prorokom ojcowie ich" - Ewangelia Łukasza 6.
      Babcia podjęła właściwą decyzję. Jak żyje to pozdrów ją ode mnie - od kogoś kogo biologiczna rodzina porzuciła, ale CHRYSTUS dał nową rodzinę. Wszelkich JEGO łask ku zbawieniu, pełnieniu JEGO woli i w doczesnych sprawach dla ciebie i całej twojej rodziny.
      ,

      Usuń