wtorek, 16 lipca 2019

Ewangelia Prawdziwej Łaski część 6 - uwolnienie z niewoli lęku przed : śmiercią i spotkaniem z BOGIEM


Niedawno widziałem nekrolog mężczyzny który zmarł w wieku 38 lat. Ja mam teraz 34 lata. Zanim JEZUS w swojej łasce mnie zbawił to lękałem się śmierci, ale dzisiaj już jest inaczej bo wiem do KOGO należę [do JEZUSA i OJCA jako ICH umiłowane dziecko] i wiem gdzie zmierzam [gdy dostanę kiedyś chwalebne ciało, to ZBAWCA wtedy weźmie mnie do rajskiego DOMU OJCA - NOWEGO JERUZALEM].

Gdyby przed nawróceniem BÓG mi powiedział, że umrę np w np wieku 34 czy wieku 38 lat, to wystraszyłbym się, podłamał i rzucił w wir grzeszenia [grzesznego-pożądliwego "korzystania z życia"]. Dzisiaj gdyby BÓG mi powiedział że umrę jeszcze w tym roku, albo umrę np za 4 lata w wieku 38 lat, to w pokoju ducha bym to odebrał, przyjął to. Dalej szedłbym za mym BOGIEM JEZUSEM pełniąc JEGO wolę - ku JEGO chwale i ku chwale OJCA niebie - w trzecim niebie.

Wolność od lęku przed śmiercią, wolność od lęku przed spotkaniem z BOGIEM jest w ŁASCE ŁASKAWEGO BOGA. ON jest miłością i przez zaufanie MU - jedynie mogę być pewny że mi przebaczył, kocha mnie, oczyszcza i mogę stanąć z radością przed JEGO obliczem ... " My poznaliśmy i uwierzyliśmy w miłość, którą ma Bóg do nas. Bóg jest miłością, a kto trwa w miłości, mieszka w Bogu, a Bóg w nim. 17 W tym jest doskonała miłość w nas, abyśmy mieli ufność w dniu sądu, że jaki on jest, tacy i my jesteśmy na tym świecie. 18 W miłości nie ma lęku, ale doskonała miłość usuwa lęk, bo lęk przynosi udrękę, a kto się boi, nie jest doskonały w miłości. 19 My go miłujemy, ponieważ on pierwszy nas umiłował." - 1 list Jana 4:16-18

"wolność od lęku przed nowotworami, innymi chorobami i śmiercią - Jak Chrystus uwalnia od niewolniczego lęku przed śmiercią część 3 " - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/wolnosc-od-leku-przed-nowotworami.html

Zaufać łasce SPRAWIEDLIWEGO BOGA MIŁOŚCI i trwać w tej ufności wobec NIEGO - w każdej chwili i każdego dnia odwzajemniając MU miłość 😊😊😊😊😊 ... Jak trwam w tej ufności wobec NIEGO że jest ŁASKAWY, MIŁOSIERNY, PRZEBACZAJĄCY, że jest MIŁOŚCIĄ i na podstawie ofiary Golgoty przebacza mi, oczyszcza, uświęca, usprawiedliwia to daje mi to pokój ducha nawet na myśl o swojej śmierci.
Ja zaś jestem jak zielone drzewo oliwne w domu Bożym, zaufałem miłosierdziu Boga na wieki wieków." - Psalm 52:8 - trwać w ufności wobec miłosierdzia, łaski i miłości a wtedy nawet w obliczu śmierci człowiek będzie miał pokój ducha, będzie radosny - bo wie że nie idzie na sąd, ale do domu OJCA. Tam gdzie BARANEK i OJCIEC jest nieskończenie lepiej niż na tej ziemi i ONI są nieskończenie lepsi od najlepszych ludzi, więc będąc ich dzieckiem, ich synem mogą w pokoju ducha żyć i w pokoju ducha umierać. 
" Zachowajcie samych siebie w miłości Boga, oczekując miłosierdzia naszego Pana Jezusa Chrystusa ku życiu wiecznemu." - Lisy Judy 1:21 - nawet gdybym miał umrzeć jeszcze dzisiaj, w tym tygodniu, miesiącu, lub w 2019 roku - to przecież dla mnie samego moja śmierć nie byłaby żadnym problemem. Nawet gdybym jeszcze dziś umarł - to przecież otworzyłbym oczy kiedyś w chwalebnym ciele przy zmartwychwstaniu sprawiedliwych -  usprawiedliwionych, uświęconych dzięki łasce Chrystusa.

Moi bliscy, znajomi płakaliby gdybym umarł - ale ja bym spał snem śmierci nie wiedząc o niczym, ale ten sen śmierci zleciałby jak chwilka [brak poczucia czasu] i otworzyłbym oczy już w chwalebnym ciele. Zobaczyłbym Zbawcę który wziąłby mnie przed oblicze OJCA i byłbym z NIMI na wieczność. Tak będzie więc ewentualna moja śmierć - czy to dzisiaj, czy jutro, czy np za 4 lata czy później dla mnie będącego zbawionym - będącym dzieckiem BOŻYM w JEZUSIE śmierć nie jest problemem. Zbawieni zmarli zostaną obudzeni w chwalebnych ciałach i będą pełni doskonałej radości, szczęścia i w takim duchu będą cieszyć się BARANKIEM, OJCEM i ICH doskonałą miłością, będą śpiewać z radością : "Twoi umarli ożyją, wraz z moim trupem powstaną. Ocućcie się i śpiewajcie, wy, którzy spoczywacie w prochu! Twoja rosa bowiem będzie jak rosa na ziołach, a ziemia wyda umarłych" - Księga Izajasza 26:19 UBG ... "Ożyją twoi umarli, twoje ciała wstaną, obudzą się i będą radośnie śpiewać ci, którzy leżą w prochu, gdyż twoja rosa jest rosą światłości, a ziemia wyda zmarłych." - BW
Wiem że jestem kochany przez BARANKA i OJCA. Wiem że jestem ICH dzieckiem, synem. Wiem że mam przebaczone bo chodzę w światłości, a nie w ciemności jak kiedyś. Wiem że miłują mnie miłością doskonałą. Gdy to wiem, to wiem że zniszczenie mego ciała i śmierć to nie problem : "Wiemy bowiem, że jeśli zostanie zniszczony ten namiot naszego ziemskiego mieszkania, to mamy budowlę od Boga, dom nie ręką uczyniony, wieczny w niebiosach.
2 Dlatego w tym wzdychamy, pragnąc przyodziać się w nasz dom z nieba;3 Jeśli tylko zostaniemy znalezieni odziani, a nie nadzy.4 Bo my, którzy jesteśmy w tym namiocie, wzdychamy, obciążeni, ponieważ nie pragniemy być rozebrani, ale przyodziani, aby to, co śmiertelne, zostało wchłonięte przez życie.5 A tym, który nas do tego właśnie przygotował, jest Bóg, który nam też dał Ducha jako zadatek.6 Tak więc mamy zawsze ufność, wiedząc, że dopóki mieszkamy w tym ciele, tułamy się z dala od Pana.7 (Przez wiarę bowiem kroczymy, a nie przez widzenie.)8 Mamy jednak ufność i wolelibyśmy raczej wyjść z ciała i zamieszkać u Pana.9 Dlatego też zabiegamy o to, żeby się jemu podobać, czy mieszkamy w ciele, czy z niego wychodzimy." - 2 Koryntian 5:1-9
"DOM Z NIEBA" w który pragną przyodziać się chrześcijanie to chwalebne ciało. Wiem że w przypadku śmierci, obrócenia się w proch - mam budowlę od BOGA - dom z nieba czyli chwalebne ciało. Idę na spotkanie z BOGIEM MIŁOŚCI, a NIE Z BOGIEM SĄDU. Dla zbawionych BÓG nie już BOGIEM SĄDU. Wiem też że gdy dostanę "dom z nieba" = chwalebne ciało to zamieszkam u PANA i tam jest nieskończenie lepiej niż na tej ziemi, w tym bezbożnym świecie. Nie idzie się od razu po śmierci do BOGA - wpierw trzeba dostać chwalebne ciało, a to jest nadal kwestią przyszłości. Nie wierzę w nieśmiertelną duszę - nie wierzę w życie po śmierci, ale wierzę w życie po zmartwychwstaniu - "śmierć - nie będzie cie tak jak nie było " - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/07/smierc-nie-bedzie-cie-tak-jak-nie-byo.html 
  • czeka na mnie nieskończenie lepsze miejsce, niż to na tej obecnej ziemi.
  • czeka na mnie nieskończenie lepsze ciało, niż to obecne ciało."athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 2 - Wyjście z kompleksów i ochrona przed nimi " - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html
  • BARANEK i OJCIEC są nieskończenie lepsi i miłujący, niż bliscy i inni ludzie.
Głupstwem jest chodzenie w grzechu i pożądliwościach myśląc że to jest "korzystaniem z życia". To nie jest korzystanie z życia, ale samobójstwo wieczne, bo wybór grzechu i pożądliwości, zamiast poddanie życia Wszechmogącemu Zbawcy i pełnienie JEGO woli - jest wiecznym zatraceniem. Wspomnienia przeminą z chwilą śmierci, a później taki człowiek stanie nie przed ZBAWCĄ ale przed SĘDZIĄ. Księgi - BOŻE zapisy zostaną otworzone i człowiek będzie zgrzytał zębami, płakał gdy zobaczy jaką głupotę zrobił, wybierając chwilowe zmysłowe grzechy, zamiast wiecznego raju gdzie będą miliardy wspanialszych, piękniejszych rzeczy - "Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 3 - niesamowita doskonała przyszłość" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html
Sam kiedyś gdy byłem niezbawionym człowiekiem robiłem różne grzeszne rzeczy, dokonywałem seksualnych grzechów i oddawałem się innym zachciankom, pożądliwościom ciała i oczu. Myślałem sobie w stylu : "życie jest krótkie więc trzeba pełnymi garściami brać z rozkoszy cielesnych" - w sumieniu wiedziałem że to grzechy, ale też usprawiedliwiałem je sobie na różne sposoby. Wtedy gdybym umarł to byłbym wśród potępionych. Dzisiaj dzięki łasce JEZUSOWEJ jestem innym człowiekiem - mam umysł Chrystusowy, chodzę w światłości. Pan daje obfitować w uświęceniu i daje coraz większy owoc ducha. Dzisiaj gdybym umarł to będę wśród zbawionych, bo jestem zbawiony dzięki łasce ŁASKAWEGO, MIŁOSIERNEGO BOGA który odmienił mnie i prowadzi do rajskiego domu.
Plusem dalszego życia w tym ciele i na tym świecie jest to, że można być dla innych ludzi świadkiem JEZUSA - można im głosić DOBRĄ NOWINĘ - drogę zbawienia, i służyć Bożym darem ku ich duchowemu wzrostowi. Służba JEZUSOWI - bycie JEGO niewolnikiem ku zbawieniu niezbawionych, ku wzrostowi wiary i zbawionych, ku duchowemu zbudowaniu zbawionych. To cel i sens mojego życia jeszcze na tej ziemi i w tym ciele. Jednak nie ma ludzi niezastąpionych w Królestwie JEZUSOWYM więc moja ewentualna śmierć to dla CHRYSTUSA nie problem - on na moje, nasze miejsce może wzbudzić tysiące innych wierzących i to duchowo mocniejszych, z większym owocem  : " Zgodnie z moim gorliwym oczekiwaniem i nadzieją, że w niczym nie będę zawstydzony, lecz z całą odwagą, jak zawsze, tak i teraz, uwielbiony będzie Chrystus w moim ciele, czy to przez życie, czy przez śmierć.
21 Dla mnie bowiem życie to Chrystus, a śmierć to zysk.
22 Lecz jeśli życie w ciele jest dla mnie owocem mojej pracy, to nie wiem, co mam wybrać.
23 Jedno i drugie bowiem mnie naciska: chcę odejść i być z Chrystusem, bo to o wiele lepsze;
24 Lecz pozostać w ciele jest bardziej potrzebne ze względu na was." - Filipian 1:20-24 - wyjść z tego ciała ku chwalebnemu ciału i następnie być z Chrystusem i OJCEM twarzą  w twarz to nieskończenie lepsze, niż bycie w tym obecnym ciele i z dala od JEGO oblicza. 

Ten zmarły 38-latek nie wiem czy był zbawiony w chwili śmierci, ale gdy patrzę na nekrologi to tym bardziej chcę żyć całym sobą dla chwały BARANKA i OJCA. Dzięki łasce Bożej jeszcze żyję w przeciwieństwie do tamtych ludzi z nekrologów, więc dobrze tą łaskę życia poświęcać TEMU który nam daje kolejne sekundy, godziny i dni. 

Jestem tutaj pielgrzymem idącym w kierunku domu - DOMU OJCA. Śmierć będzie zyskiem, gdy życiem jest Chrystus. Śmierć kończy trudną pielgrzymkę, duchową wojnę - ale w zmartwychwstaniu w chwalebnym ciele będzie życie wieczne w doskonałości więc to jest naszą siłą, naszym zyskiem. 
  • Jeśli PAN JEZUS zdecyduje w swej niepojętej mądrości że umrę w 2019 roku, to chwała PANU JEZUSOWI - ON  nigdy się nie myli.
  • Jeśli PAN JEZUS zdecyduje w swej niepojętej mądrości że umrę w 2023 roku, to chwała PANU JEZUSOWI - ON  nigdy się nie myli.
  • Jeśli PAN JEZUS zdecyduje w swej niepojętej mądrości że umrę w 20XX roku, to chwała PANU JEZUSOWI - ON  nigdy się nie myli.
  • Jeśli PAN JEZUS zdecyduje w swej niepojętej mądrości że bez śmierci doczekam  przemienienia ciała, to chwała PANU JEZUSOWI - ON  nigdy się nie myli.
Pewność JEGO ŁASKAWOŚCI, MIŁOSIERDZIA, DOBROCI, MIŁOŚCI, PRZEBACZENIA daje mi wolność od lęku przed śmiercią, i od leku przed spotkaniem z BOGIEM twarzą w twarz. Już nie idę na sąd jak przez zbawieniem, idę do DOMU jako syn BOGA - dziecko BOGA 😊😊😊 ... w takim stanie ducha mam ochotę i siły aby odwzajemniać BARANKOWI, OJCU ICH miłość, być im posłuszny, służyć im pełniąc ICH wolę według doskonałej nauki nowego przymierza.
"Wspomnienia przeminą mądre wykorzystywanie czasu - żyj jak święty " - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/07/wspomnienia-przemina-madre.html

                                                                        ŁASKAWY, MIŁOSIERNY
"Jeżeli weźmiesz w zastaw płaszcz twego bliźniego, zwrócisz mu go przed zachodem słońca, (27) bo jest to jego jedyne okrycie, okrycie jego ciała. W czymże innym będzie spał? Gdy wołać będzie do mnie, wysłucham, bo Ja jestem miłosierny " - Księga Wyjścia 22:27 BW
"Jeżeli bowiem nawrócicie się do Pana, to wasi bracia i synowie doznają miłosierdzia od tych, którzy ich uprowadzili do niewoli, i powrócą do tej ziemi. Albowiem litościwy i miłosierny jest Pan, wasz Bóg, i nie odwróci od was swojego oblicza, jeżeli się do niego nawrócicie" - 2 Księga Kronik 30:9

"Uchylali się od posłuszeństwa, nie pomnąc na cuda, jakie czyniłeś z nimi, owszem, usztywniali swoje karki i wpadli na pomysł, aby wrócić do swojej niewoli w Egipcie. Ale Ty jesteś Bogiem odpuszczenia, miłosiernym i litościwym, cierpliwym i wielce łaskawym, więc ich nie opuściłeś" - Nehemiasz 9:17 - BÓG ich nie opuścił, ale wielu w swej niewierze, nieposłuszeństwie zginęło ...

"Dzięki obfitemu miłosierdziu twojemu nie wygubiłeś ich i nie opuściłeś, gdyż Ty jesteś Bogiem litościwym i miłosiernym" - Nehemiasz 9:31

"Ty zaś, Panie, jesteś Bogiem miłosiernym i łaskawym, Nierychłym do gniewu, wielce łaskawym i wiernym." - Psalm 86:15

"Miłosierny i łaskawy jest Pan, Cierpliwy i pełen dobroci. (9) Nie prawuje się ustawicznie, Nie gniewa się na wieki." - Psalm 103:8-9

"Pamiętnymi uczynił cuda swoje; Łaskawy i litościwy jest Pan" - Psalm 111:4

"Światło świeci prawym w ciemności, On jest łaskawy, miłosierny i sprawiedliwy" - Psalm 112:4

"Łaskawy i sprawiedliwy jest Pan, Litościwy jest nasz Bóg" - Psalm 116:5

"Łaskawy i miłosierny jest Pan, Nierychły do gniewu i pełen łaski" - Psalm 145:8

"Rozdzierajcie swoje serca, a nie swoje szaty, i nawróćcie się do Pana, swojego Boga, gdyż On jest łaskawy i miłosierny, nierychły do gniewu i pełen litości, i żal mu karania!" - Księga Joela 2:13
"I modlił się do Pana, mówiąc: Ach, Panie! Czy nie to miałem na myśli, gdy jeszcze byłem w mojej ojczyźnie? Dlatego pierwszym razem uciekałem do Tarszyszu; wiedziałem bowiem, że Ty jesteś Bogiem łaskawym i miłosiernym, cierpliwym i pełnym łaski, który żałuje nieszczęścia" - Księga Jonasza 4:2 BW - jednaj gdyby mieszkańcy Niniwy nie pokutowali to przyszedłby na nich sprawiedliwy, słuszny Boży sąd. Ten sąd, sprawiedliwy gniew wisi nad światem, ale dziś jeszcze trwa czas łaski i można być zbawionym, pojednanym z BOGIEM : "Jak uciec i gdzie schronić się przed nadchodzącym gniewem wszechmogącego Jezusa ?! " - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/05/jak-uciec-i-gdzie-schronic-sie-przed.html
"Skoro zaś dzieci mają udział we krwi i w ciele, więc i On również miał w nich udział, aby przez śmierć zniszczyć tego, który miał władzę nad śmiercią, to jest diabła, (15) i aby wyzwolić wszystkich tych, którzy z powodu lęku przed śmiercią przez całe życie byli w niewoli" - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 2:14-15 BW - Dziękuję PANIE JEZU BOŻE PRAWDZIWY za zbawienie, za uwolnienie z niewoli lęku przed śmiercią. Daj mój PANIE ZBAWCO aby zawsze być wolnym od lęku przed śmiercią, umieraniem ale zawsze i do końca mieć twój pokój który przewyższa wszelkie zrozumienie ludzkie ... "Nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało" - w TOBIE PANIE JEZU jest życie w wolności od lęku przed śmiercią, umieraniem. W TOBIE jest obietnica zmartwychwstania w chwalebnym ciele i dzięki TWOJEJ łasce będę miał to niewyobrażalnie wspaniałe chwalebne ciało. Dziękuję za wszystko co zrobiłeś w moim życiu, dziękuję za wszystko co zrobisz bo TY się nie mylisz, czynisz wszystko doskonale ... Chcę ci Zbawco ufać zawsze i wszędzie ... z każdym dniem nasze spotkanie twarzą w twarz bliższe więc upływający szybko czas i ewentualna bliska śmierć to nie problem dla ciebie ... uczyń ze mną - z moim ciałem i życiem to co uznasz za dobre ... jeśli moja śmierć, umieranie przyniesie CI więcej chwały i przyniesie lepszy owoc niż życie, to niech tak będzie jak TY chcesz, a nie jak ja, ale proszę o siły, moc do wytrwania do końca bo we mnie samym nie ma ich. ONE są w TOBIE -- "Czuwajcie i módlcie się, abyście nie ulegli pokusie. Duch wprawdzie jest ochoczy, ale ciało słabe" - Ewangelia Mateusza 26:41 ....... "Ty więc, mój synu, wzmacniaj się w łasce, która jest w Chrystusie Jezusie." - 2 Tymoteusz 2:1 ....... "Nie dajcie się zwieść rozmaitym i obcym naukom. Dobrze jest bowiem umacniać serce łaską, a nie pokarmami, co nie przyniosły pożytku tym, którzy się nimi zajmowali." - Hbr 13:9 

Dziś dzięki łasce mego ZBAWICIELA już nie lękam się śmierci w wieku 34 lat, czy w wieku 38 lat, ani w żadnym innym wieku. Wiem że prawdziwe korzystanie z życia to życie na chwałę BOGA przez pełnienie woli OJCA, a nie gromadzenie grzesznych wspomnień, oddawanie się grzesznym uciechom i pożądliwościom. "Sprzedają nieskończony skarb za 80 złotych część 2 - dziesięć panien i dobry sługa " - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/09/sprzedaja-nieskonczony-skarb-za-80.html

"jedni coraz bliżej końca drudzy bliżej wieczności część 2 - najważniejsze pytanie życia" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/01/jedni-coraz-blizej-konca-drudzy-blizej.html  

      chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 16.07.2019 Puławy , Dominik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz