czwartek, 8 sierpnia 2019

Biblijne dowody że śpiewanie pieśni maryjnych to grzech - Upadek dogmatów maryjnych część 6


Nigdzie w Biblii nie mamy przykładu aby chrześcijanie śpiewali pieśni duchowe w kierunku jakiegoś stworzenia. Ani wyznawcy judaizmu, ani chrześcijanie nie śpiewali nigdy pieśni duchowych skierowanych do stworzeń np : Abla, Henocha, Noego, Abrahama, Sary, Mojżesza, Eliasza, Jeremiasza, Daniela, apostołów, Marii ani żadnych innych stworzeń. Zawsze kierowali swoje duchowe pieśni wprost do BOGA, wprost do OJCA i wprost do JEZUSA bez żadnych pośredników. Pieśni maryjne to grzeszna praktyka. Pieśni maryjne to zwodnicze pozory pobożności. Pieśni maryjne to grzeszny bałwochwalczy czyn. Kto śpiewał lub nadal śpiewa jakieś pieśni maryjne - ten niech w skrusze przeprosi OJCA i BARANKA za to, i niech zaprzestanie wszelkich pieśni maryjnych. Niech uchwyci się BIBLIJNEJ DOBREJ NOWINY - DROGI ZBAWIENIA i oddaje chwałę, cześć, uwielbienie wprost, bezpośrednio samemu JEZUSOWI BOGU ŻYWEMU i samemu OJCU a nie stworzeniu jak Maria, aniołowie, tzw święci itd - "Bogowie Rzymskokatoliccy : patroni, wstawiennicy, kult Marii i innych stworzeń" - http://mieczducha888.blogspot.com/2016/04/bogowie-rzymskokatoliccy-patroni.html

Nie ważne czego nas uczono w domu, w szkole na temat pieśni maryjnych, kultu maryjnego - ważne co mówi STWÓRCA przez natchnioną Biblię. "Maryja moją siostrą, a nie matką - Upadek dogmatów maryjnych część 5" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/maryja-moja-siostra-nie-matka-upadek.html

                                                  PAN BÓG WSZECHMOGĄCY jedynym celem odbiorcą duchowych pieśni 

"Pan jest mocą i pieśnią moją, i stał się zbawieniem moim. On Bogiem moim, przeto go uwielbiam; On Bogiem ojca mojego, przeto go wysławiam." -  Księga Wyjścia 15:2 BW
"Oto, Bóg zbawieniem moim! Zaufam i nie będę się lękał: gdyż Pan jest mocą moją i pieśnią moją, i zbawieniem moim" - Izajasz 12:2 BW
"PAN jest moją siłą i pieśnią, on stał się moim zbawieniem" - Psalm 118:14 UBG

Duchowa pieśń kierowana wprost, bez pośredników do JEZUSA : "a gdy ją wziął, upadły przed Barankiem cztery postacie i dwudziestu czterech starców, a każdy z nich miał harfę i złotą czaszę pełną wonności; są to modlitwy świętych. (9) I zaśpiewali nową pieśń tej treści: Godzien jesteś wziąć księgę i zdjąć jej pieczęcie, ponieważ zostałeś zabity i odkupiłeś dla Boga krwią swoją ludzi z każdego plemienia i języka, i ludu, i narodu" - Objawienie Jana 5:8-9 - wiele osób jest zwiedzionych np ludzie z organizacji Świadków J. - bo oni mają zakazane przez swoją organizację śpiewanie pieśni JEZUSOWI. Jak widzimy Biblia pokazuje coś innego niż oszukani Świadkowie Strażnicy.
"Osiem dowodów biblijnych że JEZUS jest BOGIEM równym OJCU" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/02/osiem-dowodow-biblijnych-ze-jezus-jest.html
Bezpośrednim celem duchowych pieśni śpiewanych był zawsze tylko BÓG STWÓRCA, nigdy pobożni ludzie nie śpiewali duchowych pieśni kierując je do stworzenia. Nikt prawdziwie pobożny nigdy nie śpiewał duchowych pieśni w kierunku jakiegoś stworzenia. Nawet "ojcu wiary" Abrahamowi lub wodzowi Izraela - Mojżeszowi którego BÓG LOGOS wybrał do spisania Pięcioksięgu - nawet im nie śpiewano pieśni duchowych. Może jakiś zwiedziony człowiek im śpiewał, ale ktoś żyjący w prawdzie zawsze mówił i będzie mówił : "PAN BÓG jest moją PIEŚNIĄ". Pieśni np maryjne jako duchowe pieśni to zwiedzenie, grzeszna rzecz. Tylko zwiedzeni ludzi, nie znający jeszcze pełni prawdy w temacie czci dla BOGA - tylko tacy śpiewają pieśni maryjne. Ani apostołowie, ani pierwsi chrześcijanie - oni nigdy nie śpiewali pieśni maryjnych. Nigdy nie modlili się do Marii, nigdy nie zanosili do niej próśb wstawienniczych - ani nie robili żadnych podobnych grzesznych, bałwochwalczych rzeczy które zwiedzeni ludzi wymyślili i wprowadzili w dogmatach maryjnych. 
Czy PAN BÓG jest tylko twoją PIEŚNIĄ ??, czy może zostałeś zwiedziony i także np Maryja jest obiektem twoich duchowych pieśni ??

                                                                   bałwochwalcze pieśni np maryjne

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pie%C5%9B%C5%84_maryjna : "Pieśń maryjna – pieśń religijna treściowo związana z kultem Matki Boskiej" -- nikt tego oficjalnie nie przyzna w kościele rzymskokatolickim, ale Maria jest tam tak naprawdę Boginią i to przez duże "B". W tym zwodniczym kościele rzymskokatolickim Maria jest tak naprawdę prawą ręką BOGA - prawą ręką SYNA i OJCA. Pieśni maryjne, modlitwy maryjne, święta maryjne i różne inne "maryjne" rzeczy oraz praktyki pokazują tak naprawdę że Maria w tym rzymskim pseudo-kościele jest Boginią przez duże "B". Prawdziwa biblijna Maria nie jest moją matką, ale jest moją siostrą która umarła jak inni - nic nie wie, nic nie słyszy, nikomu się nie objawia. "A gdy on jeszcze mówił do ludzi, jego matka i bracia stanęli przed domem, chcąc z nim rozmawiać.47 I powiedział mu ktoś: Oto twoja matka i twoi bracia stoją przed domem, chcąc z tobą mówić.48 Lecz on odpowiedział temu, który mu to oznajmił: Któż jest moją matką i kto to są moi bracia? 49 A wyciągnąwszy rękę ku swoim uczniom, powiedział: Oto moja matka i moi bracia! 50 Kto bowiem wypełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie, ten jest moim bratem i siostrą, i matką." - Ewangelia Mateusza 12:46-50. Mówienie o Marii "siostra" to jak najbardziej biblijne, nie obraża jej i nie jest grzeszne wobec BOGA STWÓRCY. Natomiast nazywanie Marii "matką Bożą" , "swoją matką" i jakieś modlitwy, prośny, kult w stosunku do niej - to obraża BOGA, jest grzechem : "Maryja moją siostrą, a nie matką - Upadek dogmatów maryjnych część 5 "http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/maryja-moja-siostra-nie-matka-upadek.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/Z_dawna_Polski_Ty%C5%9B_Kr%C3%B3low%C4%85 : - cytuję : "Z dawna Polski Tyś Królową, Maryjo! Ty za nami przemów słowo, Maryjo! ref. Ociemniałym podaj rękę, Niewytrwałym skracaj mękę, Twe Królestwo weź w porękę, Maryjo!
2. Gdyś pod krzyżem Syna stała, Maryjo! Tyleś, Matko, wycierpiała, Maryjo! ref. Przez Twego Syna Agonia Uproś sercom zmartwychwstanie, W ojców wierze daj wytrwanie, Maryjo!
3. Z dawna Polski Tyś Królową, Maryjo! Ty za nami przemów słowo, Maryjo! ref. Miej w opiece naród cały, Który żyje dla Twej chwały, Niech rozwija się wspaniały, Maryjo! " -- kto to śpiewał, śpiewa zgrzeszył, grzeszy wobec STWÓRCY - wobec JEZUSA i wobec OJCA. Jeśli PAN BÓG nie jest jedynym obiektem, celem duchowej pieśni to jest to grzech, bałwochwalstwo. "Oto, Bóg zbawieniem moim! Zaufam i nie będę się lękał: gdyż Pan jest mocą moją i pieśnią moją, i zbawieniem moim" - Izajasz 12:2 BW
https://pl.wikipedia.org/wiki/Chwalcie_%C5%82%C4%85ki_umajone - cytuję : "Chwalcie łąki umajone – polska pieśń maryjna o spokojnej, uroczystej melodii. Autorem tekstu jest jezuita Karol Antoniewicz, który nadał jej tytuł Pieśń majowa. Pochodzi z lat 40. XIX wieku i śpiewana jest najczęściej w maju, miesiącu maryjnym. Tekst wychwala Maryję, wzywając, aby całość przyrody ożywionej i nieożywionej dołączyła do uwielbienia jej przez ludzi."
Cytuję tekst tej grzesznej, bałwochwalczej pieśni : "1. Chwalcie łąki umajone, Góry, doliny zielone. Chwalcie, cieniste gaiki, Źródła i kręte strumyki!
2. Co igra z morza falami, W powietrzu buja skrzydłami, Chwalcie z nami Panią Świata, Jej dłoń nasza wieniec splata.
3. Ona dzieł Boskich korona, Nad Anioły wywyższona; Choć jest Panią nieba, ziemi, Nie gardzi dary naszymi.
4. Wdzięcznym strumyki mruczeniem, Ptaszęta słodkim kwileniem, I co czuje, i co żyje, Niech z nami sławi Maryję!"
To tylko przykładowe bałwochwalcze, grzeszne pieśni - ale jest ich o wiele, wiele więcej. Na jednej ze stron znalazłem ponad 400 pieśni maryjnych. 

diabeł, szatan zwiódł ludzi kultem maryjnym - podszywa się pod nią np w objawieniach, odwraca serca od STWÓRCY - JEZUSA i OJCA do stworzenia np do Marii. Maria nie jest żadną panią świata, nie jest panią nieba i ziemi. Prawdziwa biblijna Maria nie jest tym o kim mówi ta bałwochwalcza, zwodnicza pieśń. Nigdzie w Biblii Marii nikt nie przypisuje takich rzeczy, takich tytułów. To sprawka szatana, diabła który dobrze wie że te maryjne pieśni, modlitwy, święta, dogmaty to bałwochwalstwo - grzech, więc pod pozorem pobożnej kobiety prowadzi wielu do grzechu. Zwiódł miliony ludzi - zwiódł miliony np rzymskich katolików, miliony prawosławnych : "Wtedy przyszli jego bracia i matka, a stojąc przed domem, posłali po niego, wzywając go.
32 A tłum siedział wokół niego. I powiedzieli mu: Oto twoja matka i twoi bracia są przed domem i szukają cię. 33 Lecz on im odpowiedział: Któż jest moją matką i moimi braćmi? 34 A spojrzawszy po tych, którzy siedzieli wokół niego, powiedział: Oto moja matka i moi bracia! 35 Kto bowiem wypełnia wolę Boga, ten jest moim bratem, moją siostrą i moją matką." - Ewangelia Marka 43:31-35 - "Upadek dogmatów maryjnych część 4. Ipsa conteret - zwiedzeni wojownicy Maryi "http://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-4-ipsa.html

Chwała PANU JEZUSOWI ZBAWCY że otworzył mi, nam oczy na prawdę o dogmatach maryjnych. Jego łaska otworzyła mi oczy i sprawiła że nie czynię bałwochwalstwa maryjnego. Nie wywyższam się ponad tych, którzy tkwią w tych grzesznych rzeczach, po prostu w miłości napominam, w pokorze pokazuje błędy na podstawie jedynej natchnionej Księgi - Biblii. Modlę się za tymi ludźmi aby ujrzeli dzięki łasce PANA że dogmaty maryjne to kłamstwa, fałsz prowadzące do grzesznych praktyk "maryjnych" jak pieśni maryjne, modlitwy/prośby maryjne, święta maryjne, kult maryjny.
  • Wpisałem w wyszukiwarkę : "pieśni maryjne" i wyskoczyła mi strona na której zebranych jest ponad 400 pieśni maryjnych !!!. 
  • Na inne stronie widnieje napis : "kult maryjny w Polsce i na świecie" i jest tam też : "alfabetyczny spis pieśni" - pieśni maryjnych. 
Chwała PANA JEZUSOWI że dzięki JEGO łasce nie śpiewam pieśni maryjnych i nigdy nie będę śpiewał pieśni maryjnych, ponieważ : "PAN jest moją siłą i pieśnią, on stał się moim zbawieniem" - Psalm 118:14

Duchowe pieśni śpiewane z czystego serca wprost i tylko JEZUSOWI i OJCU - a nie stworzeniu jak np Maria - to budujące duchowo rzeczy : "A nie upijajcie się winem, w którym jest rozwiązłość, ale bądźcie napełnieni Duchem19 Rozmawiając z sobą przez psalmy, hymny i pieśni duchowe, śpiewając i grając Panu w swoim sercu" - list do Efezjan 5:18-19 _______ "Słowo Chrystusa niech mieszka w was obficie ze wszelką mądrością, nauczajcie i napominajcie się wzajemnie przez psalmy, hymny i pieśni duchowe, z wdzięcznością śpiewając w waszych sercach Panu." - Kolosan 3:16

W ziemskich armiach ku pokrzepieniu, zachęcie, podniesieniu morale śpiewają ci ludzi pieśni, to tym bardziej w świętej duchowej Jezusowej armii będącej w miłości agape - dobre, pożyteczne, budujące są duchowe pieśni [duchowe a nie pseudo-chrześcijańskie na  wzór muzyki świata] śpiewane z czystego serca wprost i tylko do STWÓRCY - BARANKA i OJCA.

                                                                                biblijny wzorzec i przykład że "PAN jest PIEŚNIĄ"
PAN STWÓRCA [YHVH] moją PIEŚNIĄ - jedynym obiektem pieśni i jedynym odbiorcą mych pieśni. Żadna Maria, żaden Abraham, żadna Sara, żaden Mojżesz, żaden apostoł, żaden tzw święty, żaden inny człowiek, żaden anioł, żadne inne stworzenie. Tylko i wyłącznie JEZUS BÓG ŻYWY oraz OJCIEC. 
"Będę wysławiał PANA według jego sprawiedliwości, będę śpiewał imieniu PANA Najwyższego" - Psalm 7:18

"Będę cię wysławiał, PANIE, całym mym sercem; będę opowiadał o wszystkich twoich cudach.2 Będę się cieszył i radował tobą, będę śpiewał twemu imieniu, o Najwyższy! [...] Śpiewajcie PANU, który mieszka na Syjonie, opowiadajcie wśród narodów o jego dziełach." - Psalm 9

"PAN żyje, niech będzie błogosławiona moja skała, niech będzie wywyższony Bóg mego zbawienia. 47 Bóg dokonuje za mnie zemsty i poddaje mi narody. 48 Ty wyzwalasz mnie od moich wrogów; ty wywyższyłeś mnie ponad moich przeciwników, ocaliłeś mnie od gwałtownika. 49 Dlatego będę cię, PANIE, sławił wśród narodów i będę śpiewał twemu imieniu." - Psalm 18:46-49

"Powstań, PANIE, w swojej mocy; będziemy śpiewać i wysławiać twą potęgę." - Psalm 21:13

"A teraz moja głowa będzie wzniesiona nad moimi nieprzyjaciółmi, którzy mnie otaczają; będę składał w jego przybytku ofiary radości, będę śpiewał i oddawał PANU chwałę. (7) Usłysz, PANIE, mój głos, gdy wołam; zmiłuj się nade mną i wysłuchaj mnie. (8) Gdy mówiłeś: Szukajcie mojego oblicza, moje serce mówiło do ciebie: Twojego oblicza, PANIE, będę szukać. (9) Nie ukrywaj przede mną twojego oblicza ani nie odtrącaj w gniewie swego sługi; ty jesteś moją pomocą, nie opuszczaj mnie i nie odchodź, Boże mego zbawienia" - Psalm 27

"Śpiewajcie PANU, święci jego, i wysławiajcie go, wspominając jego świętość. 5 Jego gniew bowiem trwa tylko chwilę, a jego łaskawość przez całe życie; choćby płacz trwał przez noc, rankiem nastanie radość. [...] Aby moja chwała śpiewała ci i nie milkła; PANIE, mój Boże, będę cię wysławiać na wieki." - Psalm 30

"Weselcie się w PANU, sprawiedliwi, bo prawym przystoi chwała.2 Wysławiajcie PANA na harfie, śpiewajcie mu przy cytrze i z instrumentem o dziesięciu strunach. 3 Śpiewajcie mu nową pieśń, pięknie i głośno mu grajcie." - Psalm 33

"Wstąpił Bóg wśród okrzyków, PAN przy dźwięku trąby.6 Śpiewajcie Bogu, śpiewajcie; śpiewajcie naszemu Królowi, śpiewajcie. 7 Bóg bowiem jest Królem całej ziemi, śpiewajcie pieśni pouczające." - Psalm 47

"Gotowe jest moje serce, Boże, gotowe jest moje serce; będę śpiewał i oddawał chwałę. (8) Obudź się, moja chwało, obudź się, cytro i harfo; ja się zbudzę o świcie. (9) Będę cię wysławiał wśród ludu, Panie, będę ci śpiewał wśród narodów. (10) Bo wielkie jest twoje miłosierdzie, aż do niebios, i aż pod obłoki twoja prawda. (11) Bądź wywyższony ponad niebiosa, Boże, a ponad całą ziemię twoja chwała" - Psalm 57

"Ale ja będę śpiewał o twojej mocy, rankiem będę wysławiać twoje miłosierdzie, bo ty stałeś się dla mnie twierdzą i ucieczką w dniu mego ucisku. (17) Moja mocy, tobie będę śpiewał; bo ty, Boże, jesteś moją twierdzą, Boże mój miłosierny" - Psalm 59

"Tak będę śpiewał twemu imieniu na wieki i będę spełniał moje śluby każdego dnia" - Psalm 61:9

"Przewodnikowi chóru. Pieśń i psalm. Radośnie wykrzykujcie Bogu, wszystkie ziemie; (2) Wyśpiewujcie chwałę jego imienia, oddawajcie mu chwalebną cześć. (3) Powiedzcie Bogu: Jak straszliwe są twe dzieła! Z powodu twojej wielkiej mocy poddadzą się twoi wrogowie. (4) Cała ziemia odda ci pokłon i śpiewać ci będzie; śpiewać będzie twemu imieniu. Sela" - Psalm 66

"Śpiewajcie Bogu, śpiewajcie psalmy jego imieniu, wywyższajcie tego, który przemierza niebiosa; PAN to jego imię, radujcie się przed jego obliczem [...]Śpiewajcie Bogu, królestwa ziemi, wysławiajcie Pana. Sela  " - Psalm 68:4, 32

"A ja na instrumentach muzycznych będę wysławiać ciebie i twoją prawdę, mój Boże; będę ci śpiewał z harfą, Święty Izraela! (23) Rozradują się moje wargi, gdy będę ci śpiewał, i moja dusza, którą odkupiłeś" - Psalm 71

"Ale ja będę opowiadał sprawy Pańskie na wieki, będę śpiewał Bogu Jakubowemu" - Psalm 75 BG

"Psalm i pieśń na dzień szabatu. Dobrą rzeczą jest wysławiać PANA i śpiewać twemu imieniu, o Najwyższy. (2) Głosić rankiem twoje miłosierdzie, a nocami twoją wierność; (3) Na instrumencie o dziesięciu strunach, na cytrze i na harfie ze śpiewaniem. (4) Ty bowiem rozradowałeś mnie, PANIE, twymi czynami; będę śpiewać o dziełach twoich rąk. (5) Jakże wielkie są twoje dzieła, PANIE; bardzo głębokie są twoje myśli" - Psalm 92

"Radośnie wykrzykuj PANU, cała ziemio; wykrzykujcie, weselcie się i śpiewajcie. (5) Grajcie PANU na harfie, na harfie, przy słowach pieśni. (6) Przy trąbach i dźwięku kornetów wykrzykujcie radośnie przed PANEM, Królem." - Psalm 98

"Psalm Dawida. Będę śpiewał o miłosierdziu i sądzie; tobie, PANIE, będę śpiewać." - Psalm 101:1

"Będę śpiewał PANU, póki żyję; będę śpiewał memu Bogu, póki istnieję. (34) Moje rozmyślanie o nim wdzięczne będzie, rozraduję się w PANU" - Psalm 104

"Śpiewajcie mu, śpiewajcie mu psalmy, rozmawiajcie o wszystkich jego cudach. (3) Chlubcie się jego świętym imieniem, niech się weseli serce szukających PANA. (4) Szukajcie PANA i jego mocy, szukajcie zawsze jego oblicza. (5) Przypominajcie sobie dzieła, które czynił; jego cuda i wyroki jego ust" - Psalm 105:1-5

"Pieśń. Psalm Dawida. Boże, moje serce jest gotowe; będę ci śpiewać i wysławiać cię, także i moja chwała. (2) Obudź się, cytro i harfo, gdy o świcie powstanę. (3) Będę cię wysławiać wśród ludu, PANIE, będę ci śpiewał wśród narodów. (4) Twoje miłosierdzie bowiem jest wielkie, sięga ponad niebiosa, a twoja prawda aż pod obłoki. (5) Bądź wywyższony ponad niebiosa, Boże, a twoja chwała ponad całą ziemię; (6) Aby twoi umiłowani byli ocaleni, wybaw ich swoją prawicą i wysłuchaj mnie" - Psalm 108:1-6

"Chwalcie PANA, bo PAN jest dobry; śpiewajcie jego imieniu, bo jest wdzięczne" - Psalm 135:3

"Psalm Dawida. Będę cię wysławiał, PANIE, z całego mego serca; będę ci śpiewał wobec bogów. (2) Oddam ci pokłon ku twej świętej świątyni i będę wysławiał twoje imię za miłosierdzie twoje i prawdę; bo wywyższyłeś twoje imię i słowo ponad wszystko. (3) W dniu, gdy cię wzywałem, wysłuchałeś mnie i mocą posiliłeś moją duszę. (4) Wszyscy królowie będą cię wysławiali, PANIE, gdy usłyszą słowa twoich ust. (5) I będą śpiewali o drogach PANA, że wielka jest chwała PANA. (6) A choć wywyższony jest PAN, jednak ma wzgląd na pokornego, a wyniosłego poznaje z daleka. (7) Choćbym chodził pośród utrapienia, ożywisz mnie; wyciągniesz swoją rękę przeciw gniewowi moich nieprzyjaciół, a twoja prawica mnie wybawi. (8) PAN dokona wszystkiego za mnie. PANIE, twoje miłosierdzie trwa na wieki; nie opuszczaj dzieł twoich rąk." - Psalm 138

" Boże, zaśpiewam tobie nową pieśń; będę ci śpiewał przy dźwiękach lutni i harfy o dziesięciu strunach" - Psalm 144:9

"Alleluja. Chwal, duszo moja, PANA. (2) Będę chwalić PANA, póki żyję; będę śpiewał memu Bogu, póki będę istniał. (3) Nie pokładajcie ufności we władcach ani w żadnym synu ludzkim, u którego nie ma wybawienia. (4) Opuszcza go duch i wraca do swojej ziemi; w tymże dniu zginą wszystkie jego myśli. (5) Błogosławiony ten, kogo pomocą jest Bóg Jakuba, kto nadzieję pokłada w PANU, jego Bogu; (6) Który uczynił niebo i ziemię, morze i wszystko, co w nich jest; który dochowuje prawdy na wieki; (7) Który oddaje sprawiedliwość pokrzywdzonym i daje chleb głodnym; PAN uwalnia więźniów. (8) PAN otwiera oczy ślepych; PAN podnosi przygnębionych; PAN miłuje sprawiedliwych. (9) PAN strzeże przychodniów, wspomaga sierotę i wdowę, ale krzyżuje drogę niegodziwych. (10) PAN będzie królował na wieki, twój Bóg, o Syjonie, z pokolenia na pokolenie. Alleluja." - Psalm 146

"Chwalcie PANA, bo dobrze jest śpiewać naszemu Bogu; jest to bowiem miłe i piękna jest chwała. (2) PAN buduje Jeruzalem i gromadzi rozproszonych Izraela. (3) On uzdrawia skruszonych w sercu i opatruje ich rany. (4) On liczy gwiazdy, nazywa każdą z nich po imieniu. (5) Wielki jest nasz Pan i zasobny w moc; jego mądrość jest niezmierzona. (6) PAN podnosi pokornych, a niegodziwych poniża aż do ziemi. (7) Śpiewajcie PANU z dziękczynieniem; śpiewajcie naszemu Bogu przy dźwiękach harfy" - Psalm 147:1-7

"Alleluja. Śpiewajcie PANU nową pieśń; niech jego chwała zabrzmi w zgromadzeniu świętych. (2) Niech Izrael cieszy się swoim Stwórcą; niech synowie Syjonu radują się swoim Królem. (3) Niech chwalą jego imię tańcem; niech grają mu na bębnie i na harfie. (4) PAN bowiem swój lud upodobał sobie; zdobi pokornych zbawieniem. (5) Niech święci się radują w chwale Bożej, niech śpiewają na swych posłaniach" - Psalm 149:1-5
Pieśni maryjne to grzeszne, bałwochwalcze pieśni wprowadzone za sprawą tego który często przybiera postać anioła światłości - często niby pobożnymi rzeczami zwodzi ludzi. Tak jest np w temacie kultu maryjnego, dogmatów maryjnych, pieśni maryjnych itd. Pozory pobożności na zewnątrz a w środku bałwochwalstwo, kult stworzenia ... "uważajcie aby was ktoś nie zwiódł" - Mateusz 24. PANIE JEZU pokaż, udowodnij wszystkim ludziom tkwiącym w maryjnym bałwochwalstwie że grzeszą i uwolnij ich aby służyli, czcili tylko i wyłącznie CIEBIE oraz OJCA w nowości serca i ducha przez to że ze swoją mocą zamieszkasz duchowo w ich sercach.  
Niech wszelkie duchowe pieśni płyną wprost i tylko do STWÓRCY - "Pan jest mocą i pieśnią moją, i stał się zbawieniem moim. On Bogiem moim, przeto go uwielbiam; On Bogiem ojca mojego, przeto go wysławiam." -  Księga Wyjścia 15:2 BW _____ "Oto, Bóg zbawieniem moim! Zaufam i nie będę się lękał: gdyż Pan jest mocą moją i pieśnią moją, i zbawieniem moim" - Izajasz 12:2 BW ____ "PAN jest moją siłą i pieśnią, on stał się moim zbawieniem" - Psalm 118:14 UBG - "Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html   , " Ewangelia Prawdziwej Łaski część 2 - o tym nie mówi się na religii i mszach " - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/08/ewangelia-prawdziwej-aski-czesc-2-o-tym.html

Oby każdy człowiek śpiewał tylko, wyłącznie i bezpośrednio STWÓRCY PANU BOGU - JEZUSOWI i OJCU a nie stworzeniu jak np : Maria, Abraham, Mojżesz, apostołowie, aniołowie itd ... tak jak sam PAN STWÓRCA jest ZBAWIENIEM - tak sam PAN STWÓRCA powinien być wyłącznym obiektem duchowych pieśni, kultu. szatan zasiał grzeszne dogmaty maryjne i on jest źródłem maryjnego bałwochwalstwa którym stoi np rzymski katolicyzm ... 

Maryja rok przed swoimi narodzinami nie istniała, a Jezus Chrystus rok przed swoimi narodzinami istniał - istniał od zawsze jako PAN YHVH - BÓG LOGOS. Na 33.5 roku stał się człowiekiem podczas kenozy. Maryja urodziła człowieka, a nie BOGA. Po zmartwychwstaniu JEZUS ponownie jak przed wcieleniem jest BOGIEM ODWIECZNYM STWÓRCĄ równym OJCU. "kenoza Ojciec nie jest większy niż Syn" - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/02/kenoza-ojciec-nie-jest-wiekszy-niz-syn.html

Nawet tzw "pełna łaski" to błąd, nieprawda - zobaczcie sami że Biblia nie używa do Marii słów "pełna łaski". Rzymskokatolickie tłumaczenie tego tekstu jest błędne, nieprawdziwe  : http://mieczducha888.blogspot.com/2015/02/wystarczalnosc-chrystusa-upadek.html

Módlmy się za tych ludzi i w pokorze, miłości, Bożej mądrości, JEZUSOWYM prowadzeniu pokazujmy prawidłową JEZUSOWĄ naukę, drogę która wyklucza dogmaty maryjne, kult maryjny w tym pieśni maryjne bo to wszystko bałwochwalstwo ... 

chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 08.08.2019 Puławy , Dominik


1 komentarz:

  1. Wiesz, dlaczego KRK wymyślił listę sekt? Ja wiem. On boi się utraty władzy,więc nazywa każdego, kto się z nim nie zgadza, sektą

    OdpowiedzUsuń